abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181583287
Geert WIlders capituleert. Geen cartoonwedstrijd, want 'veiligheid van mensen gaat voor alles' aldus de PVV voorman.



Hiermee sterft weer een stukje vrijheid van meningsuiting ten gunste van radicale islamitische groeperingen af.
pi_181583351
Links keek en zag dat het goed was.
pi_181583420
Ik was ook niet zo'n fan van die wedstrijd maar toegeven aan geweld vind ik nog erger.

Laat die wedstrijd dan gewoon doorgaan.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:53:54 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181583473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:49 schreef TheJanitor het volgende:
Links keek en zag dat het goed was.
Even fapje zetten en elkaar high fiven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181583520
Wilders heeft zijn aandacht gehad. Fijn voor hem, nu kunnen zijn medestanders zich weer lekker boos maken. Goed voor het merk Wilders.
  Spellchecker donderdag 30 augustus 2018 @ 20:56:17 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181583533
Oei .....

Ergens wel begrijpelijk ..... het is niet alleen zijn eigen leven dat gevaar loopt, maar ook veel van onze militairen in den vreemde .....

(Ik heb vanavond ook een stukje op zijn twitter gezien ..... :r)
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:56:39 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181583545
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181583636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:49 schreef TheJanitor het volgende:
Links keek en zag dat het goed was.
Volgens mij is dit win-win voor Geert. Hij heeft zijn achterban laten zien hoe kritisch hij is jegens de islam en hij heeft de rest laten zien hoe agressief "de islam" is op basis het gedrag v/d islam extremisten.

Wist hij volgens mij van te voren ook wel. Slim gespeeld...
Krekker is de bom!
pi_181583638
quote:
Politie hoort verwarde man die Rutte aanklampt

DEN HAAG - Een „verwarde man” die premier Mark Rutte op het Binnenhof aanklampte, is meegenomen door de politie. De man sprak Rutte aan over de omstreden cartoonwedstrijd die Geert Wilders organiseert, melden ingewijden.

De 44-jarige man uit Doesburg, gehuld in een Turks voetbalshirt, onderschepte Rutte donderdag toen die naar het overleg van de ministerraad over de begroting wandelde. Rutte hoorde hem aan, stond hem te woord en legde uiteindelijk een arm om hem heen. Nadien vroeg de man omstanders waar hij het gebouw van de Tweede Kamer kon vinden.

De politie achterhaalde de man uiteindelijk op een terras aan het Spui. Hij is aangehouden omdat hij zich niet kon identificeren. De politie benadrukt dat hij niet wordt verdacht van een strafbaar feit.

De politie is op en rond het Binnenhof extra alert vanwege de onrust die is ontstaan door Wilders’ wedstrijd voor spotprenten over de profeet Mohammed. Dinsdagochtend werd een man aangehouden die op Facebook had aangekondigd dat hij uit woede over die ’godslastering’ naar Den Haag reisde om een aanslag op de PVV-leider te plegen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-die-rutte-aanklampt
pi_181583798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij is dit win-win voor Geert. Hij heeft zijn achterban laten zien hoe kritisch hij is jegens de islam en hij heeft de rest laten zien hoe agressief "de islam" is op basis het gedrag v/d islam extremisten.

Wist hij volgens mij van te voren ook wel. Slim gespeeld...
Dit inderdaad.
pi_181583899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Heeft Mark eindelijk een keer sjans... Lopen de wouten hem te cockblocken :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:08:56 #12
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181583910
Wel grappig en diep triest dat anderen zo bepalen wat wij als creatief volkje mogen cartoonen of optekenen..... Mohammed is nu echt in het holletje van onze vrijheidshaarvaten gekropen en doet zich te goed aan de verpopte maden.

Het argument dat het pijn doet wanneer je vermeende godheid elders op de hak wordt genomen is precies de reden waarom. Wanneer je wat vertrouwen hebt in de kracht van je God, zal kritiek aan dat adres je aan je kont roesten.

Dat in de achterlijke Islam landen bij bosjes andere gezindten de mond wordt gesnoerd of de keel wordt doorgesneden; is kennelijk wel toegestaan als ode aan een achterljke religie.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:09:02 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181583916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Ik denk ook dat het eerder een publiciteitsstunt was.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:09:35 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181583933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij is dit win-win voor Geert. Hij heeft zijn achterban laten zien hoe kritisch hij is jegens de islam en hij heeft de rest laten zien hoe agressief "de islam" is op basis het gedrag v/d islam extremisten.

Wist hij volgens mij van te voren ook wel. Slim gespeeld...
Zo speelt hij het altijd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:11:31 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181583981
Wilders is een expert in mensen de gordijnen in te jagen. Hij laat een scheet en men vliegt. Van medepolitici tot de idioot in de moskee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:11:57 #16
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181583989
Ja dat ^
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_181584006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:08 schreef Vallon het volgende:
Wel grappig en diep triest dat anderen zo bepalen wat wij als creatief volkje mogen cartoonen of optekenen..... Mohammed is nu echt in het holletje van onze vrijheidshaarvaten gekropen en doet zich te goed aan de verpopte maden.

Het argument dat het pijn doet wanneer je vermeende godheid elders op de hak wordt genomen is precies de reden waarom. Wanneer je wat vertrouwen hebt in de kracht van je God, zal kritiek aan dat adres je aan je kont roesten.

Dat in de achterlijke Islam landen bij bosjes andere gezindten de mond wordt gesnoerd of de keel wordt doorgesneden; is kennelijk wel toegestaan als ode aan een achterljke religie.
Mjah, eens helaas. Ondanks dat ik Greet niet zo'n heel erg groot genie vind.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181584010
Wat een cuck!

Maar goed, hij wist natuurlijk heel goed wat er zou gebeuren als dit in het buitenland in het nieuws kwam en dit was ook gewoon zijn doel. Waarschijnlijk kwam Thierry het afgelopen jaar iets te veel in het nieuws en heeft Wilders besloten om er eens iets tegen te doen door de aandacht weer naar de PVV te trekken.
pi_181584020
Godzijdank hier had niemand wat aan.
pi_181584035
De regering en de Tweede Kamer reageerden laf in deze kwestie.
Ze hadden niet moeten toestaan dat die expositie in een overheidsgebouw kan gebeuren.
En zeker niet op het Binnenhof.
Zo maak je het opgefokte pakistani heel gemakkelijk om de Nederlandse regering en het Nederlandse volk de schuld te geven.
Stel dat Wilders zich niet bedacht dan hadden Nederlanders overal in islamitische landen slachtoffer kunnen worden van die godsdienstwaanzin.

En de politici doen alsof ze niks hadden kunnen proberen dit te voorkomen. Hadden ze wel door elk overheidsgebouw taboe te verklaren voor dit gekloot van Wilders. De lafheid is de mythe van vrije meningsuiting onvoldoende begrenzen.
pi_181584072
Keutel weer eens voor de zoveelste keer intrekken. Moet je ook tot het bittere eind gaan Geertje, wat laf......
U MAD?
pi_181584138
Hoe 1 idioot 1000en idioten op de been kan brengen, ongelofelijk dat er mensen zijn die je gaan vermoorden wanneer er wat afbeeldingen worden getekend. Ongekend, onbeschoft en een gevaarlijk idee dat er nog zo veel van dat soort mensen bestaan. Middeleeuws.

Wilders werkt provocatief, dat moedig ik niet aan. Maar een eng idee dat er nog heel veel engere mensen op deze planeet lopen.
Ook geen 38
pi_181584165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Dat idee had ik ook.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:19:20 #24
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181584178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
De regering en de Tweede Kamer reageerden laf in deze kwestie.
Ze hadden niet moeten toestaan dat die expositie in een overheidsgebouw kan gebeuren.
En zeker niet op het Binnenhof.
Zo maak je het opgefokte pakistani heel gemakkelijk om de Nederlandse regering en het Nederlandse volk de schuld te geven.
Stel dat Wilders zich niet bedacht dan hadden Nederlanders overal in islamitische landen slachtoffer kunnen worden van die godsdienstwaanzin.

En de politici doen alsof ze niks hadden kunnen proberen dit te voorkomen. Hadden ze wel door elk overheidsgebouw taboe te verklaren voor dit gekloot van Wilders. De lafheid is de mythe van vrije meningsuiting onvoldoende begrenzen.
Beetje lastig te verkopen zo'n verbod door de dames en heren politici die met ontroerde gezichten "je suis Charlie" waren.
pi_181584194
_O_
pi_181584205
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:18 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook.
True, hij heeft half Pakistan uit de tent gelokt
Ook geen 38
pi_181584281
Nu is het ook wel gedaan met Wilders politiek gezien. Een enorme afgang.
Anders dan een capitulatie van de PVV kan dit niet opgevat worden. Hoeveel hij ook zegt dat niets zijn strijd tegen de Islam zal stoppen is het tegendeel waar. Daarnaast wil niemand een minister president die terugtrekt als een loser als het te heet onder zijn voeten is geworden. Zelfs Rutte gaf niet op in de rel rond Turkije.

De overeenkomst tussen Salvini, Trump, Orban, zij die het wel 'gered' hebben is dat ze nooit opgeven en altijd door blijven vechten, beuken en geen spaan heel laten van de Islamitische haatmachine. Niemand gaat voor Wilders de bres op als hij zelf niet durft.
pi_181584284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:19 schreef the-eye het volgende:

[..]

Beetje lastig te verkopen zo'n verbod door de dames en heren politici die met ontroerde gezichten "je suis Charlie" waren.
Er word zoveel verboden in overheidsgebouwen. Zoveel exposities worden niet toegestaan.
In dit geval schept men elders ter wereld het beeld dat de Nederlandse regering deze flauwekul ondersteunt. De politiek heeft zich onvoldoende ervan gedistantieerd.
Dat had men wel kunnen doen door zich harder uit te spreken en aan te sturen naar een verbod op expositie op het Binnenhof en andere overheidsgebouwen.
Ook lafjes van de oppositiepartijen ..Die mompelden maar wat
pi_181584329
Goed besluit, jammer dat hij het toch eerst weer zover heeft moeten laten komen.
pi_181584336
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:20 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

True, hij heeft half Pakistan uit de tent gelokt
Ondoordacht ook. Maar goed, vlak voor de verkiezingen komt hij ook met bizarre uitspraken waarvan je weet dat dit stemmen gaat kosten en totaal niet door de beugel kan om toch niet al te groot te worden en je weet dat andere partijen je gaan uitsluiten zodat je niet het beleid hoeft te voeren.
pi_181584351
quote:
Handelsmissie Pakistan uitgesteld

Het ministerie van Buitenlandse Zaken
heeft een handelsmissie naar Pakistan
uitgesteld in verband met de onrust die
daar heerst over de cartoonwedstrijd
die inmiddels is afgelast.

Met de missie zouden ondernemers uit de
haven- en baggersector meegaan.Tussen
4 en 9 november zouden ze Pakistaanse
havens bezoeken en gesprekken hebben
met potentiële zakenpartners.
Van NOS teletekst.
Laat ze het maar lekker uitzoeken daar, misschien kan allah nog helpen met baggeren.
En beslist niet bij ons aan komen kloppen als daar weer eens de hele teringbende onder water staat.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:26:00 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181584367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:52 schreef TLC het volgende:
Ik was ook niet zo'n fan van die wedstrijd maar toegeven aan geweld vind ik nog erger.

Laat die wedstrijd dan gewoon doorgaan.
Dit. Nu kan Wilders weer lekker janken :'(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:26:01 #33
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181584368
Ideetje om die cartoons dan maar op FOK! te laten zien? In ONZ bij de paints of zo.

#allesvoordehits
pi_181584417
Slim. Het risico dat er n.a.v. de uitslag van de cartoonwedstrijd géén terreuraanslag gebeurt en het hele ding als een nachtkaars uitdooft heeft Geert zo vermeden.
pi_181584427
Top ^O^

En gewoon verwacht. Doel is bereikt. Hij in het nieuws, Nederland BV lading centen door de neus geboord, en het is allemaal de schuld van de moslims. Tof.
pi_181584442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:22 schreef Nintex het volgende:
Nu is het ook wel gedaan met Wilders politiek gezien. Een enorme afgang.
Anders dan een capitulatie van de PVV kan dit niet opgevat worden. Hoeveel hij ook zegt dat niets zijn strijd tegen de Islam zal stoppen is het tegendeel waar. Daarnaast wil niemand een minister president die terugtrekt als een loser als het te heet onder zijn voeten is geworden. Zelfs Rutte gaf niet op in de rel rond Turkije.

De overeenkomst tussen Salvini, Trump, Orban, zij die het wel 'gered' hebben is dat ze nooit opgeven en altijd door blijven vechten, beuken en geen spaan heel laten van de Islamitische haatmachine. Niemand gaat voor Wilders de bres op als hij zelf niet durft.
Met Wilders is het politiek al gedaan, deze "capitulatie" doet daar niks aan af. Met de steeds erger wordende bedreigingen aan het adres van Nederlanders in het buitenland kon hij ook niks anders, dus dit capitulatie noemen en hem loser noemen is in deze niet terecht.

Maar volgens mij is dit precies waar hij op had gehoopt...
pi_181584484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Nee, natuurlijk niet. Hij zegt toch ook: het beeld van de intolerantie van de islam wordt nogmaals bevestigd. Daar ging het hem om.
pi_181584509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Met Wilders is het politiek al gedaan, deze "capitulatie" doet daar niks aan af. Met de steeds erger wordende bedreigingen aan het adres van Nederlanders in het buitenland kon hij ook niks anders, dus dit capitulatie noemen en hem loser noemen is in deze niet terecht.

Maar volgens mij is dit precies waar hij op had gehoopt...
Trump ging tot knokpartijen buiten stadions om zijn gelijk te halen.

"Beat them up I'll pay for your legal fees"

Wilders durft zijn gezicht niet te laten zijn. Zijn vorige campagne is hij een keer de deur uit geweest om een visje te happen. Dat ben je geen politiek leider dan ben je een lafaard. Dit soort acties waren bij uitstek het bewijs om te laten zien dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou wegrennen. Echter Geert bewijst het tegendeel.
pi_181584511
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef Wirelessmouse het volgende:
Maar volgens mij is dit precies waar hij op had gehoopt...
Natuurlijk. Aan een succesvolle cartoonwedstrijd die kalm verloopt heeft hij immers helemaal niks.

Jammer wel dat bijv. die Pakistanen zo happen op zijn getrol.
pi_181584535
fuck, wat ga ik nu doen met mijn inzending? ;(
pi_181584556
Geert doet wat hij links al jaren verwijt.

Hij buigt voor de islamofascisten. :{w


Raad eens wie van de Pakistanen de eer krijgt voor deze winst?
Imran Khan

De volgende Islamitische despoot die een land naar de tiefus gaat helpen en waar Merkel dan weer de portemonnee voor trekt. :')
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:35:40 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181584614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Hij heeft er al een keer eentje gehouden in de VS die wel doorging dus het zou best kunnen dat het nog wel het plan was. Daarnaast is hij al een jaar ofzo bezig met de organisatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181584617
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:26 schreef Lunatiek het volgende:
Ideetje om die cartoons dan maar op FOK! te laten zien? In ONZ bij de paints of zo.

#allesvoordehits

_O_
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:36:42 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181584642
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:28 schreef Igen het volgende:
Slim. Het risico dat er n.a.v. de uitslag van de cartoonwedstrijd géén terreuraanslag gebeurt en het hele ding als een nachtkaars uitdooft heeft Geert zo vermeden.
De vorige keer was er wel een aanslag. In de VS dan, dat wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:37:20 #45
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181584653
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:35 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Als je de tekst 'ISLAM IS SHIT' erbij paint, is het een prachtige cartoon.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181584673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump ging tot knokpartijen buiten stadions om zijn gelijk te halen.

"Beat them up I'll pay for your legal fees"

Wilders durft zijn gezicht niet te laten zijn. Zijn vorige campagne is hij een keer de deur uit geweest om een visje te happen. Dat ben je geen politiek leider dan ben je een lafaard. Dit soort acties waren bij uitstek het bewijs om te laten zien dat hij met zijn staart tussen zijn benen zou wegrennen. Echter Geert bewijst het tegendeel.
Denk niet dat Wilders populairder wordt als er een aantal Nederlanders wordt omgelegd in pak hem beet Indonesië door deze wedstrijd. Zelfs hij ziet in dat het behoorlijk uit de hand gaat lopen met die primitieve mannetjes. Hier "ballen tonen" zorgt voor bloed aan je handen waar hij niks aan heeft.
pi_181584682
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De vorige keer was er wel een aanslag. In de VS dan, dat wel.
Het was eerder andersom. Twee haatbaarden kwamen herrie schoppen en werden verwelkomt met een kogelregen voor ze de auto uit waren.

Texas _O_
pi_181584691
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:37 schreef Falco het volgende:

[..]

Als je de tekst 'ISLAM IS SHIT' erbij paint, is het een prachtige cartoon.
Hoezo dit is gewoon een foto van Allah :7
pi_181584735
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:38 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Denk niet dat Wilders populairder wordt als er een aantal Nederlanders wordt omgelegd in pak hem beet Indonesië door deze wedstrijd. Zelfs hij ziet in dat het behoorlijk uit de hand gaat lopen met die primitieve mannetjes. Hier "ballen tonen" zorgt voor bloed aan je handen waar hij niks aan heeft.
Jawel, want mij moeten gewoon kunnen tekenen wat we willen. Of dat nu Mohammed is of Buddha.

Anders kunnen we onze grondwet en onze vrijheid waar jaren hard voor gevochten is net zo goed direct door de WC spoelen.

"A state of society where men may not speak their minds cannot long endure." - Winston Churchill
pi_181584740
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:22 schreef Nintex het volgende:
Zelfs Rutte gaf niet op in de rel rond Turkije.

De overeenkomst tussen Salvini, Trump, Orban, zij die het wel 'gered' hebben is dat ze nooit opgeven en altijd door blijven vechten, beuken en geen spaan heel laten van de Islamitische haatmachine. Niemand gaat voor Wilders de bres op als hij zelf niet durft.
Als er geen verkiezingen waren geweest had Rutte het gewoon door laten gaan. Dit kwam nu heel goed uit, hij heeft het tegengehouden en meer stemmen gewonnen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181584754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Natuurlijk. Aan een succesvolle cartoonwedstrijd die kalm verloopt heeft hij immers helemaal niks.

Jammer wel dat bijv. die Pakistanen zo happen op zijn getrol.
Dit is het beste wat hem kon overkomen inderdaad... Als er twee man en een paardenkop hadden gedemonstreerd was het pas een afgang geweest. Die simpele Pakistanen denken nu een overwinning te hebben behaald en ons Geertje lacht in zijn vuistje.
pi_181584780
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dit is het beste wat hem kon overkomen inderdaad... Als er twee man en een paardenkop hadden gedemonstreerd was het pas een afgang geweest. Die simpele Pakistanen denken nu een overwinning te hebben behaald en ons Geertje lacht in zijn vuistje.
ik denk het niet. Bij alles wat Geert nu doet of zegt denkt men: "Hij meent het toch niet"

Zijn geloofwaardigheid is hij volledig kwijt.
pi_181584788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:40 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jawel, want mij moeten gewoon kunnen tekenen wat we willen. Of dat nu Mohammed is of Buddha.

Anders kunnen we onze grondwet en onze vrijheid waar jaren hard voor gevochten is net zo goed direct door de WC spoelen.

"A state of society where men may not speak their minds cannot long endure." - Winston Churchill
Tuurlijk kan dat ook, als je een paar doden op de koop toe neemt. Moet je wel toe bereid zijn.
pi_181584839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

ik denk het niet. Bij alles wat Geert nu doet of zegt denkt men: "Hij meent het toch niet"

Zijn geloofwaardigheid is hij volledig kwijt.
Laat ik het zo zeggen, ik denk dat Wilders zo denkt, dat hij thuis zit te genieten en denkt dat het plan voor zijn wedstrijd prima is gelopen.

Zijn geloofwaardigheid was hij al lang kwijt.
pi_181584852
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:46:48 #56
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181584862
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

ik denk het niet. Bij alles wat Geert nu doet of zegt denkt men: "Hij meent het toch niet"

Zijn geloofwaardigheid is hij volledig kwijt.
Dat zal voor zijn groupies nogal meevallen, verwacht ik. Die zitten nu thuis op de Ikeabank te roepen 'zie je wel!'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:46:54 #57
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_181584865
Wilders heeft precies gekregen wat hij wou.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_181584891
Ach Wilders, wie gelooft er nog in die man
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_181584908
Doelwit nummer 1 nu natuurlijk. Ontwijk alle grote steden medelanders
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 30 augustus 2018 @ 21:50:44 #60
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181584940
Dit zag niemand aankomen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_181584946
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:42 schreef Nintex het volgende:

[..]

ik denk het niet. Bij alles wat Geert nu doet of zegt denkt men: "Hij meent het toch niet"

Zijn geloofwaardigheid is hij volledig kwijt.
De wens is de vader van de gedachte en ik denk dat je van een koude kermis thuiskomt.

Geertmans heeft haarfijn de vinger wederom op de zere plek gelegd.

Het vrije woord heeft weer eens duidelijk gemaakt dat zij in verdrukking raakt wanneer men de booslim blijft toestaan deze met geweld de mond te willen snoeren.

Als de Pakistani 'guts' hebben dan klagen ze Geert e/o Nederland alsnog aan bij de VN. ^O^ Maar ze zullen waarschijnlijk als onnozele varkens denken dat ze 'gewonnen' hebben :') en met de staart tussen de benen hun poepje intrekken. :N
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181584964
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:17 schreef Tenninetyfive het volgende:
Hoe 1 idioot 1000en idioten op de been kan brengen, ongelofelijk dat er mensen zijn die je gaan vermoorden wanneer er wat afbeeldingen worden getekend. Ongekend, onbeschoft en een gevaarlijk idee dat er nog zo veel van dat soort mensen bestaan. Middeleeuws.

Wilders werkt provocatief, dat moedig ik niet aan. Maar een eng idee dat er nog heel veel engere mensen op deze planeet lopen.


ach, 90 jaar geleden was er ook zo'n idioot die een heel land zijn wil op kon leggen
in die arabische landen zijn nog veel meer idioten die met hele bevolkingen hetzelfde doen en door die bevolkingen te provoceren maak je het niet makkelijker :)
pies on joe toe
pi_181585035
10k demonstranten bestaande uit moslimextremisten.. paar dreigingen over handelsembargos
dan toont Wilders dat hij toch eigenlijk een klein pikkie heeft

de terreur heeft weer gezegevierd
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:59:12 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181585110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:47 schreef maryen65 het volgende:
Ach Wilders, wie gelooft er nog in die man
Precies. Verder was het één grote oproep tot provocatie. Walgelijk!
pi_181585148
Hij heeft toch al wat hij hoopte. Een hoop verontwaardiging, onverdraagzaamheid en bedreigingen in de moslimwereld omdat de vrijheid van meningsuiting niet getolereerd wordt daar.

Hij heeft weer munitie voor 3 jaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181585544
J'était Charlie?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:23:13 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181585576
Jammer want ik had die 10000 pleuro's waarschijnlijk gewonnen :Y
Ik had een tekening van de profeet gemaakt met het gezicht van Wilders en met de tekst eronder "ieder die mij niet gelooft tekent z'n eigen doodvonnis" :)
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:33:01 #68
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181585786
Wat ontzettend flauw en laf om dit capituleren te noemen zeg. Hij is toch duidelijk? Hij wil geen andere Nederlanders in gevaar brengen. Zijn punt is gemaakt. Alleen maar respect voor.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:34:35 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181585815
Goh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181585859
Nou, misschien gaat ie zich nu concentreren op de oudjes. Tijdens de campagnetijd zei men dat hij die ook heel belangrijk zou vinden.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:37:38 #71
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181585870
Wilders :')
#KICKOUTZP
pi_181585879
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:37 schreef Toefjes het volgende:
Nou, misschien gaat ie zich nu concentreren op de oudjes. Tijdens de campagnetijd zei men dat hij die ook heel belangrijk zou vinden.
_O- _O- _O- jij grappenmaker...
pi_181585954
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat ontzettend flauw en laf om dit capituleren te noemen zeg. Hij is toch duidelijk? Hij wil geen andere Nederlanders in gevaar brengen. Zijn punt is gemaakt. Alleen maar respect voor.
,Wilders: Ik ben mijn vrijheid al kwijt en zal die waarschijnlijk nooit meer terugkrijgen. Dat is onverkropbaar, maar ik zal mijn missie en strijd tegen de islam daar nooit om staken en voor geen dreigement buigen",

Hij staakte zijn strijd op dit punt . Hij capituleerde wbt deze veldslag,
Onderwijl mag hij doorgaan islamietje pesten op kosten van de belastingbetalers... extra kosten dus voor de 24-uurs bewaking.
pi_181585990
Wilders is ook echt een kwajongen. Wilders heeft belletje getrokken en we zijn er allemaal weer in getrapt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181586002
pi_181586006
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:01 schreef Red_85 het volgende:
Hij heeft toch al wat hij hoopte. Een hoop verontwaardiging, onverdraagzaamheid en bedreigingen in de moslimwereld omdat de vrijheid van meningsuiting niet getolereerd wordt daar.

Hij heeft weer munitie voor 3 jaar.
Precies, en zijn achterban is te dom om te snappen hoe slim hij dit heeft gespeelt.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:48:52 #77
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181586125
quote:
Kijk maar uit straks wordt je hiervoor nog opgepakt voor haatzaaien
pi_181586210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:01 schreef Red_85 het volgende:
Hij heeft toch al wat hij hoopte. Een hoop verontwaardiging, onverdraagzaamheid en bedreigingen in de moslimwereld omdat de vrijheid van meningsuiting niet getolereerd wordt daar.

Hij heeft weer munitie voor 3 jaar.
Ze houden elkaar wel bezig zo die twee kampen. Ze delen een passie in het bestrijden van elkaar; en uiteindelijk leeft de ene voor de ander.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 22:53:50 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181586240
Ik ben cynisch en denk gewoon dat hij maar twee aanmeldingen had en dat het daarom niet doorgaat. :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181586246
quote:
Interessant... van Randwijk schreef dit. En die tirannen waren extreemrechtse Duitsers.
Monoculturalisten, die de samenleving wilde zuiveren van bepaalde godsdienstigen.
verhipppp .. Wilders wilt toch ook zoiets ?
pi_181586291
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:48 schreef the-eye het volgende:

[..]

Kijk maar uit straks wordt je hiervoor nog opgepakt voor haatzaaien
Is dat een sneer naar de modjes ?
pi_181586374
Nou ja, ik heb wel hartelijk kunnen lachen om al die achterlijke Paki's
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:10:45 #83
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181586628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat een sneer naar de modjes ?
Ik geloof graag dat jij zou willen dat de mods dat konden doen. Je zou je onmiddellijk aanmelden is het niet?
pi_181586695
Victorie voor één ieder die geweld nav vermeende provocatie aanhangt.

''....geen enkel dreigement zal mij stoppen''.

Uh jawel...

quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wilders heeft zijn aandacht gehad. Fijn voor hem, nu kunnen zijn medestanders zich weer lekker boos maken. Goed voor het merk Wilders.
Ondertussen moet ie nog altijd zwaar beveiligd worden, vanwege de onophoudelijke bedreigingen (veelal uit islamitische hoek), onophoudelijke bedreigingen (veelal uit islamitische hoek) waar miljoenen andere mensen mee te dealen hebben.

Iets waar jij gelukkig geen last van hebt he! Das ook wel fijn, vrijheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij is dit win-win voor Geert. Hij heeft zijn achterban laten zien hoe kritisch hij is jegens de islam en hij heeft de rest laten zien hoe agressief "de islam" is op basis het gedrag v/d islam extremisten.

Wist hij volgens mij van te voren ook wel. Slim gespeeld...
Zou het?

Na Rushdie? Na 911? Na v.Gogh? Na Westergaard? Na Ayaan Hirsi Ali? Na Hebdo? Na Parijs? Brussel? Nice? Berlijn? Londen? Londen? Londen? Na andere ontelbaar veel bedreigingen aan één ieder die het waagt de islam te bekritiseren?

Zou het???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:26 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit. Nu kan Wilders weer lekker janken :'(
In zn fapbunker.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181586708
Naar mijn mening blijft het een feit dat die religieuse randdebielen in de Islamiserende landen geen vrijheid van meningsuiting toestaan, of het moet over hun eigen achterlijke geloof gaan, dan staan ze meteen op hun achterste benen.
Is de Islamisering in Nederland al als een kankergezwel aanwezig in de politiek... Een heel gevaarlijke ontwikkeling, ik hoop dat door de huidige sociale medium meer mensen gaan inzien hoe gevaarlijk de situatie al is.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:31:26 #86
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181587052
Wat een agressieve bende zijn die moslims toch. En zo intolerant!
pi_181587169
'Provocatie is een uitstekend gereedschap om progressie mee te smeden'

quote:
Ophef, woede en verontwaardiging waaien weer door het land! Schuld van Geert Wilders, die onrust en dreiging aanwakkert met een cartoonwedstrijd over de profeet Mohammed. Het is wat mij betreft ontzettend simpel. Het op verontwaardigde wijze verdedigde recht op provocatie door Geert Wilders weegt altijd zwaarder dan de met nog meer schreeuwende verontwaardiging omgeven wens om van provocatie gevrijwaard te blijven.

Zeker als de klagers in Pakistan zitten, en wij hier in de vrije polder. De drang om onszelf aan banden te leggen om een land aan de overzijde van de aardbol (en in een tijdzone waar de klok van de vooruitgang hele luie slagen maakt) niet tot last te zijn, is tragische zelfverloochening. Zij zijn óns tot last, met hun achterwaartse overtuigingen, niet andersom.

Je kan zeggen: verzin eens wat nieuws, Geert. Maar tekeningetjes zijn al ons laatste woord. Ons definitieve voorstel en de laatste fase van onze westerse ontwapening, waarin we de wapens hebben neergelegd om de pen op te kunnen pakken. Pennen waarmee we internationale verdragen over mensenrechten en vrijheden opstellen en ondertekenen. Pennen ook, die we in de inkt van de spot dopen. Om te plagen, te parodiëren en, ja natuurlijk, ook om te provoceren.

Provocatie is een uitstekend gereedschap om progressie mee te smeden. Cartoons zijn een bijproduct van die progressie: wij seculiere Westerlingen maken tekeningetjes om onze onvrede over bepaalde opvattingen openbaar te maken. Vaak vileine, soms gemene en zeker niet altijd even grappige tekeningetjes, maar tekeningetjes desalniettemin. Dus geen stenen, bommen en AK47’s. Geen oproepen tot geweld, maar satire tegen dogma’s. Geen aanslagen op onschuldigen, maar aanklachten op papier. Geen bloed, maar inkt.

Dat maakt ons progressiever en vooruitstrevender, want ideeën uitdagen met de kroontjespen wint het op alle liberale, morele en humane fronten van een pleit beslechten met het kromzwaard. Maar als we vergeten, verslappen of ons verschuilen voor provocatie, dan stokt de progressie en dan halen anderen ons in. Of ze overrompelen ons, en slepen ons terug naar hun tijd van bangmakerij, bloedvergieten en bukken voor onderdrukking.

Wilders provoceert met zijn cartoonwedstrijd, en niet op een nieuwe manier. Maar hij krenkt geen haar op iemands hoofd. Zoals Kurt Westergaard, Ayaan Hirsi Ali of Salman Rushdie ook nooit iemand geweld hebben aangedaan. De redactie van Charlie Hebdo evenmin. Hun vijanden – niet zij – dreigen met vergelding door bloedvergieten. En als wij het hoofd laag houden, kunnen zij het des te makkelijker afhakken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181587210
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Victorie voor één ieder die geweld nav vermeende provocatie aanhangt.

''....geen enkel dreigement zal mij stoppen''.

Uh jawel...

[..]

Ondertussen moet ie nog altijd zwaar beveiligd worden, vanwege de onophoudelijke bedreigingen (veelal uit islamitische hoek), onophoudelijke bedreigingen (veelal uit islamitische hoek) waar miljoenen andere mensen mee te dealen hebben.

Iets waar jij gelukkig geen last van hebt he! Das ook wel fijn, vrijheid.
Je kan mij beter beledigen, in een hoek stoppen en enigszins vernederen, misschien begrijp ik het dan wel
pi_181587358
quote:
Wij westerlingen die heerlijk van de vrijheid en rijkdom genieten met de chips voor de TV, kijkend naar ellende elders terwijl men kranig verweer biedt tegen onrecht met cartoons die voor elkaar gemaakt zijn en door elkaar worden gelezen.
pi_181587678
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:10 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik geloof graag dat jij zou willen dat de mods dat konden doen. Je zou je onmiddellijk aanmelden is het niet?
Vanwaar die onzin ? Wil jij mij graag zien als onredelijke moderator annex dictator..... is dat beter verketteren ofzo ?
Vandaar dat je opmerkte "kijk maar uit" Je wilt mensen verketteren ?
pi_181587736
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:47 schreef Nintex het volgende:
Geert WIlders capituleert. Geen cartoonwedstrijd, want 'veiligheid van mensen gaat voor alles' aldus de PVV voorman.

[ afbeelding ]

Hiermee sterft weer een stukje vrijheid van meningsuiting ten gunste van radicale islamitische groeperingen af.
Dat was toch al vastgesteld? Vooraf had Geert dit al gepland. Wereldwijd beetje reclame maken, weten dat ze in die halal-laden gek worden en het dan afblazen vanwege bedreiging om zijn punt te kunnen scoren.

Voorspelbaar. Minpuntjes voor Geert voor zo'n toneelstukje. En moslimgekkies uit moslimgekkielanden blijven moslimgekkies. Die neem ik eigenlijk niets kwalijk, want het zijn gekkies.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_181587769
quote:
12s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 23:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je kan mij beter beledigen, in een hoek stoppen en enigszins vernederen, misschien begrijp ik het dan wel
ik heb een tekening van je moeder gemaakt, maar het paste niet helemaal op een A3 vel.
Wil je me nu vermoorden?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:13:24 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181587803
Mja, ongeacht of het gepland was of niet, is dit de enige juiste keuze.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181587823
Deze hele rel :')

Er is niks gebeurd wat we niet al wisten. We weten al jaren dat moslims nogal lichtgeraakt zijn wanneer het om de profeet gaat. Zie Kurt Westergaard, Charlie Hebdo en Gregorius Nekschot. Dus wat nou precies het doel was van zijn provocatie? Islam is bad, mmkay? Ja Geert, wisten we al...

Waarschijnlijk het terugwinnen van zijn labiele achterban, die massaal naar FvD is overgelopen.

Wilders is de ultieme trol. Een volksmenner pur sang.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:16:43 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181587835
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:15 schreef FlipjeHolland het volgende:
Deze hele rel :')

Er is niks gebeurd wat we niet al wisten. We weten al jaren dat moslims nogal lichtgeraakt zijn wanneer het om de profeet gaat. Zie Kurt Westergaard, Charlie Hebdo en Gregorius Nekschot. Dus wat nou precies het doel was van zijn provocatie? Islam is bad, mmkay? Ja Geert, wisten we al...

Waarschijnlijk het terugwinnen van zijn labiele achterban, die massaal naar FvD is overgelopen.

Wilders is de ultieme trol. Een volksmenner pur sang.
De labiele achterban is nog het enige dat rest :')
De PVV doet het helemaal niet zo heel slecht in de peilingen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181587851
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De labiele achterban is nog het enige dat rest :')
De PVV doet het helemaal niet zo heel slecht in de peilingen.
Je hebt geen moer aan politieke peilingen zolang er niet gestemd hoeft te worden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:19:52 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181587866
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:18 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Je hebt geen moer aan politieke peilingen zolang er niet gestemd hoeft te worden.
Hoe weet je dan dat de hele achterban naar de FvD is overgelopen?

Adhv de peilingen zie ik dat dat niet waar is, daar zijn ze voor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181587902
Terechte beslissing van Wilders. Dat islam intolerant is, is ook zonder de cartoonwedstrijd bewezen gezien alle primitieve reacties en demonstraties. Anderen ongevraagd deelgenoot maken, met mogelijk ernstige gevolgen, van een strijd die je belangrijk vindt doe je niet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181587935
Wilders is bij deze ook een volksverrader. Gewoon een islam appeaser.
pi_181587962
Ik ben niet eens verbaasd, islamitisch geweld zegeviert keer op keer!

Dat is ook alles waartoe die godsdienst inspireert, geweld en onderdrukking, het was al zo in de tijd van die mohammed en het zal doorgaan vooral in Europa waar dom links heerst.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 00:33:53 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181588019
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vanwaar die onzin ? Wil jij mij graag zien als onredelijke moderator annex dictator..... is dat beter verketteren ofzo ?
Vandaar dat je opmerkte "kijk maar uit" Je wilt mensen verketteren ?
:? Sorry ik maak hier geen chocola van.

https://www.psyfit.nl/
pi_181589880
Het is serieus ook wel een trieste geloofsgemeenschap hoor, die moslims.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_181590206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 06:54 schreef spierbal het volgende:
Het is serieus ook wel een trieste geloofsgemeenschap hoor, die moslims.
Is er sprake geweest van dreigementen van NL moslims? Die ene mafkees kwam uit Pakistan.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181590263
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Is er sprake geweest van dreigementen van NL moslims? Die ene mafkees kwam uit Pakistan.
Met duizenden steunbetuigingen uit Nederland. Wilders persoonlijk ontving een paar duizend bedreigingen. Cartoonisten alhier (of ze nu mee zouden doen of niet) kregen haatberichten. Buitenlandse mafkezen die Nederlandse soldaten bedreigden.

En een moslim die opriep Wilders te beschermen tegen de extremisten die Islam een slechte naam geven. En vervolgens 10.000 haatreacties kreeg.

Maar nee hoor. Er was maar 1 gekkie in Pakistan. Echt waar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kassamiep op 31-08-2018 07:48:56 ]
pi_181590345
Stel dat het was doorgegaan en het hád geleid tot door en verderf? Zou dat nog tot een gevolg hebben kunnen leiden op het wereldtoneel?

Of zou men de doden begraven, foei zeggen, en overgaan tot de orde van de dag?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181590347
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Is er sprake geweest van dreigementen van NL moslims? Die ene mafkees kwam uit Pakistan.
Misschien moet je de antwoorden die Wilders krijgt op zijn berichten op Twitter eens lezen.
pi_181590775
Als ik Pakistaan zou ik wel heleboel andere dingen weten om me druk over te maken dan over een tekenwedstrijd in een land waarvan ik niet weet waar het ligt.

Lepra of schoon water bijvoorbeeld
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:49:12 #108
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181590831
Zijn punt is wel gemaakt, door de moslims zelf.

Goed bezig :|W
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:50:21 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_181590848
Tsja op zich goed dat hij het niet verder op de spits drijft en "de betere man" is.

Maar verder was dit inderdaad weer een mooi publiciteitsstuntje waar Wilders en de moslimextremisten beter van zijn geworden, en de rest van de wereld slechter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181590864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:57 schreef Montagui het volgende:
Stel dat het was doorgegaan en het hád geleid tot door en verderf? Zou dat nog tot een gevolg hebben kunnen leiden op het wereldtoneel?

Of zou men de doden begraven, foei zeggen, en overgaan tot de orde van de dag?
Ze hebben foei gezegd en de orde van de dag is dat we op onze blote knietjes dankbaar moeten zijn dat we in zo'n divers land leven waar nederlanders het touwtje uit de deur gehaald hebben omdat de moslims de dienst uit maken!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181590888
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:50 schreef speknek het volgende:
Tsja op zich goed dat hij het niet verder op de spits drijft en "de betere man" is.

Maar verder was dit inderdaad weer een mooi publiciteitsstuntje waar Wilders en de moslimextremisten beter van zijn geworden, en de rest van de wereld slechter.
Leg eens uit hoe jij nu slechter af bent?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181590932
Ik als moslim was eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar de cartoons.
pi_181590940
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:53 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe jij nu slechter af bent?
Als de extremen/uitersten groeien (op welke manier dan ook), dan heeft dat gevolgen voor het midden
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:58:58 #114
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181590949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is hij nooit van plan geweest om die wedstrijd te houden.
Nouja dit dus. Hij heeft z'n ophef een aandacht weer gehad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181590961
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 00:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik heb een tekening van je moeder gemaakt, maar het paste niet helemaal op een A3 vel.
Wil je me nu vermoorden?
Iets beter je best doen. Je moet mij wel echt belachelijk maken, niet met zo'n kolderieke grol
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:03:15 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181590990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:47 schreef maryen65 het volgende:
Ach Wilders, wie gelooft er nog in die man
Nou, ik denk dat er in ieder geval méér mensen nu geloven dat er zeer veel volstrekt intolerante elementen binnen de islam zitten.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:03:37 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_181590992
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:53 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe jij nu slechter af bent?
Misschien omdat de moslimextremisten van de wereld net twee uitstekend goede rekruteringsweken hebben gehad. En Wilders ook weer genoeg munitie heeft om weer een paar maanden de integratieprocessen te frustreren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:05:03 #118
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181591005
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Misschien omdat de moslimextremisten van de wereld net twee uitstekend goede rekruteringsweken hebben gehad. En Wilders ook weer genoeg munitie heeft om weer een paar maanden de integratieprocessen te frustreren.
Uiteindelijk leven de moslimextremisten door types als Wilders en types Wilders door moslimextremisten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:06:33 #119
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181591026
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wilders heeft zijn aandacht gehad. Fijn voor hem, nu kunnen zijn medestanders zich weer lekker boos maken. Goed voor het merk Wilders.
Dit was gewoon vanaf het begin zijn plan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:07:46 #120
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181591036
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat er in ieder geval méér mensen nu geloven dat er zeer veel volstrekt intolerante elementen binnen de islam zitten.
En tevens méér mensen die nu weten dat er volstrekt intolerante elementen binnen de Wilders-aanhang zitten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:13:37 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_181591113
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat er in ieder geval méér mensen nu geloven dat er zeer veel volstrekt intolerante elementen binnen de islam zitten.
In tegenstelling tot die keren dat er daadwerkelijk bosjes onschuldige mensen vermoord werden bedoel je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:15:14 #122
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181591135
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:13 schreef speknek het volgende:

[..]

In tegenstelling tot die keren dat er daadwerkelijk bosjes onschuldige mensen vermoord werden bedoel je?
Ik heb in ieder geval geen idee wat jij nu precies bedoelt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:16:49 #123
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181591161
Gewoon jaarlijks doen. Kijken of ze er volgend jaar weer intrappen.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:20:36 #124
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181591214
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wilders heeft zijn aandacht gehad. Fijn voor hem, nu kunnen zijn medestanders zich weer lekker boos maken. Goed voor het merk Wilders.
Dit dus. Wilders heeft precies wat hij wilde, gekregen. Om geen verdere escalatie uit te lokken heeft hij nu de hele zaak afgeblazen. Slimme actie, kan niet anders zeggen ...
"Hoka Hey!"
pi_181591249
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:51 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ze hebben foei gezegd en de orde van de dag is dat we op onze blote knietjes dankbaar moeten zijn dat we in zo'n divers land leven waar nederlanders het touwtje uit de deur gehaald hebben omdat de moslims de dienst uit maken!
Leuk toch dat haatzaaien ....
Niet-moslims zijn de baas in dit land en dat touwtje is al 50 jaar weg.
Omdat er teveel autochtonen waren die er misbruik van konden maken.
pi_181591259
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Iets beter je best doen. Je moet mij wel echt belachelijk maken, niet met zo'n kolderieke grol
je papa in zijn ondergoed? Je priester met een bloot jongetje? Is er iets te tekenen waarvoor jij geweld zou gebruiken en zelfs zou moorden?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:28:01 #127
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181591305
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:57 schreef Starmanelon het volgende:
Ik als moslim was eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar de cartoons.
Onbegrijpelijk. Jij hoort van je broeders het Nederlandse volk te straffen voor hun goddeloosheid en het beledigen van jullie heilige Profeet. Die 72 maagden kan je nu wel op je buik schrijven.

PS, je weet toch wel dat de Profeet met hele kleine meisjes het bed deelde?

Dit is een fantastisch land waar het recht op beledigen niet bestraft wordt. _O_ _O_ _O_
pi_181591308
Gewoon alsnog hosten die dag.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:28:53 #129
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181591319
quote:
Vragen van de leden Wilders en De Roon (beiden PVV) aan de Minister van
Buitenlandse Zaken over de OIC-veroordeling van een cartoonwedstrijd in
Nederland (ingezonden 25 juli 2018).
Antwoord van Minister Blok (Buitenlandse Zaken) (ontvangen 30 augustus
2018).
Vraag 1
Bent u bekend met de veroordeling door de Organization of Islamic Cooperation
(OIC) van de in Nederland geplande Mohammed cartoonwedstrijd?1
Antwoord 1
Ja.
Vraag 2
Vindt u het normaal dat de OIC, een organisatie die vooral bestaat uit onvrije
islamitische landen waar men nog nooit gehoord heeft van het concept
vrijheid van meningsuiting, zich bemoeit met de manier waarop in Nederland
de vrijheid van meningsuiting wordt uitgeoefend?
Antwoord 2
De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, dat nationaal en internationaal
bescherming verdient. Een vruchtbaar maatschappelijk debat vereist dat
kritiek op elkaars opvattingen mogelijk is. De vrijheid van meningsuiting geldt
voor iedereen, ook voor de OIC.
Vraag 3
Wat vindt u van artikel 22 (a) van de door de OIC aangenomen zogenaamde
«Cairo Verklaring van de Mensenrechten in de Islam», waarin staat dat
meningen alleen geuit mogen worden indien zij in overeenstemming zijn met
de sharia?
Antwoord 3
Nederland is geen lid van de OIC en heeft de Cairo Verklaring van de
Mensenrechten in de Islam niet onderschreven. De Cairo Verklaring staat op
gespannen voet met delen uit de «Universele Verklaring van de Rechten van
1 https://www.oic-oci.org/topic/?t_id=19835&t_ref=11405&lan=en
ah-tk-20172018-3029
ISSN 0921 - 7398
’s-Gravenhage 2018 Tweede Kamer, vergaderjaar 2017–2018, Aanhangsel 1
de Mens». In Nederland gelden de basiswaarden en grondprincipes van de
democratische rechtsstaat, en het recht op vrijheid van meningsuiting wordt
beschermd in de Nederlandse Grondwet.
Vraag 4
Deelt u de mening dat de sharia verwerpelijk en barbaars is en haaks staat op
vrijheid? Deelt u de mening dat landen die de sharia koesteren, net als
organisaties die dat doen, zoals de OIC, niet serieus dienen te worden
genomen en krachtig moeten worden bestreden? Zo nee, waarom niet?
Antwoord 4
Schendingen van mensenrechten zoals de vrijheid van meningsuiting keur ik
af. Ik deel de mening niet dat OIC-landen niet serieus dienen te worden
genomen. Nederland is voorstander van een vrij en open maatschappelijk
debat, ook op internationaal niveau.
Nederland is geen lid van de OIC, maar onderhoudt wel relaties met de
lidstaten van de OIC en heeft veel (wederzijdse) belangen met lidstaten van
de OIC. Voor het vinden van oplossingen over vraagstukken als migratie,
veiligheid en de bestrijding terrorisme is samenwerking met de OIC-landen
van groot belang.
Vraag 5
Deelt u de mening dat de vrijheid van meningsuiting, zoals wij die in
Nederland kennen, nooit beperkt mag worden door de achterlijke sharia, ook
en juist als dit betekent dat wij iets doen wat de sharia verbiedt? Zo nee,
waarom niet?
Antwoord 5
Vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van godsdienst behoren tot de
kernwaarden van onze samenleving. Deze vrijheden worden alleen begrensd
door de Nederlandse en Europese wetgeving. Wanneer sprake is van
spanning tussen deze twee vrijheden, is het aan de rechter – niet aan het
Kabinet – om te beoordelen of er sprake is van een overtreding van de wet.
Islamitische wetgeving buiten de kaders van de Nederlandse rechtsorde is in
de Nederlandse juridische context niet van toepassing.
Vraag 6
Bent u bereid in de strengste bewoordingen duidelijk te maken aan deze
sharia-club genaamd OIC en aan al haar lidstaten dat Nederland geen
sharia-staat is maar een vrij land in tegenstelling tot de OIC-landen, dat
Nederland de sharia ten strengste veroordeelt en dat Nederland maling heeft
aan inmengende verklaringen? Zo nee, waarom niet?
Antwoord 6
Nederland is voorstander van een vrij en open maatschappelijk debat, ook op
internationaal niveau. Het staat de OIC vrij om zich openbaar uit te spreken in
dit debat. Ik heb de Secretaris-Generaal van de OIC, die de zorgen van zijn
organisatie over de cartoon wedstrijd bij mij kenbaar maakte, geïnformeerd
dat religieuze diversiteit en respect voor ieders levensovertuiging de kern is
van ons beleid, dat de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van
godsdienst tot de kernwaarden van onze samenleving behoren, dat deze
alleen worden begrensd door de Nederlandse en Europese wetgeving en dat
wanneer sprake is van spanning tussen deze twee vrijheden, het aan de
rechter – niet de regering – is om te beoordelen of er sprake is van een
overtreding van de wet. Ook heb ik hem geïnformeerd dat de Nederlandse
regering geen enkele bemoeienis heeft met deze wedstrijd en dat dit een
initiatief is van een individueel lid van het parlement.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:31:27 #130
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181591338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:28 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk. Jij hoort van je broeders het Nederlandse volk te straffen voor hun goddeloosheid en het beledigen van jullie heilige Profeet. Die 72 maagden kan je nu wel op je buik schrijven.

PS, je weet toch wel dat de Profeet met hele kleine meisjes het bed deelde?

Dit is een fantastisch land waar het recht op beledigen niet bestraft wordt. _O_ _O_ _O_
Beetje zoals alle priesters die onze befaamde joods-christelijke waarden hebben vormgegeven
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:34:08 #131
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181591379
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:31 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Beetje zoals alle priesters die onze befaamde joods-christelijke waarden hebben vormgegeven
Het zijn geen barbaarse malloten die niet tegen een tekening kunnen.
pi_181591428
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:57 schreef Starmanelon het volgende:
Ik als moslim was eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar de cartoons.


Dit was de winnaar in texas. Waar overigens ook 2 moslims begonnen te schieten, maar die zijn door omstanders doodgeschoten voor ze schade konden aanrichten. Texas.
pi_181591432
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Leuk toch dat haatzaaien ....
Niet-moslims zijn de baas in dit land en dat touwtje is al 50 jaar weg.
Omdat er teveel autochtonen waren die er misbruik van konden maken.
dat touwtje moest precies weg in de tijd dat de eerste golf binnenkwam, en natuurlijk KONDEN de autochtonen er ook misbruik van maken....maar kennelijk deden ze dat jarenlang niet.

Maar ja het vaststellen van de werkelijkheid heet nu haatzaaien.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181591476
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de winnaar in texas. Waar overigens ook 2 moslims begonnen te schieten, maar die zijn door omstanders doodgeschoten voor ze schade konden aanrichten. Texas.
Vind Mohammed wel stoer uitzien daar. Het doet mij alleen wel een beetje denken aan planet of the apes .
pi_181591502
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:28 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk. Jij hoort van je broeders het Nederlandse volk te straffen voor hun goddeloosheid en het beledigen van jullie heilige Profeet. Die 72 maagden kan je nu wel op je buik schrijven.

PS, je weet toch wel dat de Profeet met hele kleine meisjes het bed deelde?

Dit is een fantastisch land waar het recht op beledigen niet bestraft wordt. _O_ _O_ _O_
Heel veel leiders van die tijd deden dingen die onacceptabel zijn voor de huidige maatstaven. Tijden veranderen ofzo.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:45:32 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181591542
Wilders :')
Pakistan :')
pi_181591557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:08 schreef Vallon het volgende:
Wel grappig en diep triest dat anderen zo bepalen wat wij als creatief volkje mogen cartoonen of optekenen..... Mohammed is nu echt in het holletje van onze vrijheidshaarvaten gekropen en doet zich te goed aan de verpopte maden.

Het argument dat het pijn doet wanneer je vermeende godheid elders op de hak wordt genomen is precies de reden waarom. Wanneer je wat vertrouwen hebt in de kracht van je God, zal kritiek aan dat adres je aan je kont roesten.

Dat in de achterlijke Islam landen bij bosjes andere gezindten de mond wordt gesnoerd of de keel wordt doorgesneden; is kennelijk wel toegestaan als ode aan een achterljke religie.
pi_181591664
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:58 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Misschien moet je de antwoorden die Wilders krijgt op zijn berichten op Twitter eens lezen.
Dat kan ook false flag cq fake news zijn. De laatste moslimaanslag is van 2004. Van Gogh. En staat gelijk met de aanslag op Els Borst door een Christenfundamentalist. Geert heeft weer zijn dingetje gedaan.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181591721
De policor en tandeloze NOS was / is ook weer heerlijk bezig.

Eerst het grote en dreigende gevaar dat Wilders met zijn tekenwedstrijd heeft gecreëerd uitvergroten.

En vervolgens inclusief fijne beelden van bebaarde en gefrustreerde hysterische mannen de beledigde islamitische extremisten wederom een podium geven om hun agressie en debiliteit de ether in te spuwen.

Tering, over de rollen omdraaien gesproken.

(En nee, ik ben geen fan van Wilders en zijn soms ronduit debiele uitspraken)
pi_181591736
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

je papa in zijn ondergoed? Je priester met een bloot jongetje? Is er iets te tekenen waarvoor jij geweld zou gebruiken en zelfs zou moorden?
Natuurlijk niet. Laten we de excessen niet als maat nemen. Extreme idioten heb je altijd.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:58:56 #141
74056 crew  ToT
pi_181591758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:08 schreef Vallon het volgende:
Wel grappig en diep triest dat anderen zo bepalen wat wij als creatief volkje mogen cartoonen of optekenen..... Mohammed is nu echt in het holletje van onze vrijheidshaarvaten gekropen en doet zich te goed aan de verpopte maden.

Het argument dat het pijn doet wanneer je vermeende godheid elders op de hak wordt genomen is precies de reden waarom. Wanneer je wat vertrouwen hebt in de kracht van je God, zal kritiek aan dat adres je aan je kont roesten.

Dat in de achterlijke Islam landen bij bosjes andere gezindten de mond wordt gesnoerd of de keel wordt doorgesneden; is kennelijk wel toegestaan als ode aan een achterljke religie.
Mohammed is niet hun godheid maar wel de allerheiligste der heiligen, terwijl hij niet vereerd wilde worden.
De reden dat je hem niet mag natekenen is dat dat tot persoonsverering kan leiden.
En omdat ze hem tot in den extreme vereren en deze hoogst vereerde persoon niet getekend wilde worden omdat dat persoonsverering was, mag niemand dat doen.

Iets zegt me dat dat tekenen an sich niet het probleem was. :')

En hoezo is het persoonsverering als je een karikatuur van hem maakt zoals in de wedstrijd van Wilders? :T
pi_181591764
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:57 schreef Montagui het volgende:
Stel dat het was doorgegaan en het hád geleid tot door en verderf? Zou dat nog tot een gevolg hebben kunnen leiden op het wereldtoneel?

Of zou men de doden begraven, foei zeggen, en overgaan tot de orde van de dag?
Right; we hebben nu een hypothetische aanslag.
pi_181591820
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de winnaar in texas. Waar overigens ook 2 moslims begonnen te schieten, maar die zijn door omstanders doodgeschoten voor ze schade konden aanrichten. Texas.
Ik vind dat die vent matig kan tekenen. Check die rechterhand en vingers. Die heeft ook wel zo'n actie nodig om te proberen enige bekendheid te verwerven.
pi_181591840
Dit laat moslims weer van hun slechtste kant zien, maar het is en blijft Pakistan, een achterlijk land met achterlijke burgers. Hier in Nederland heb ik, behalve op sociale media, weinig protesterende moslims gezien.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:05:46 #145
74056 crew  ToT
pi_181591908
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind dat die vent matig kan tekenen. Check die rechterhand en vingers. Die heeft ook wel zo'n actie nodig om te proberen enige bekendheid te verwerven.
De uitvoering is idd wel aardig kut, maar het idee is wel goed. Het 2e tekstballonnetje had overigens wel weg mogen blijven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:07:15 #146
74056 crew  ToT
pi_181591944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:03 schreef Odaiba het volgende:
Dit laat moslims weer van hun slechtste kant zien, maar het is en blijft Pakistan, een achterlijk land met achterlijke burgers. Hier in Nederland heb ik, behalve op sociale media, weinig protesterende moslims gezien.
Die ene enkele imam die het voor Geertje opnam vond ik overigens wel tof, hoewel uitspraken van "Vrijheid van meningsuiting is voor moslims heel belangrijk" me wel wat dubieus lijken.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:11:08 #147
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_181592029
Je überhaupt druk maken over wat een ander over een of ander sprookjesfiguur tekent :') Dan laat je je wel kennen zeg. Toont maar weer eens te meer aan wat voor langetenenvolk het eigenlijk is.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_181592068
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Die ene enkele imam die het voor Geertje opnam vond ik overigens wel tof, hoewel uitspraken van "Vrijheid van meningsuiting is voor moslims heel belangrijk" me wel wat dubieus lijken.
quote:
‘Hahahaha straks ga je ook nog preken dat wij moslims uit solidariteit het christendom moet aannemen ga lekker in Parijs wonen en voor Charlie Hebdo werken!’ schrijft een ander. Nog een: ‘Ik begin steeds beter te begrijpen waarom de vijanden van Allaah u zo veel mogen. Ook begrijp ik het nu ook beter waarom u zoveel podium krijgt. Ik schaam me voor een moslim als u.’ Een vierde noemt Elforkani ‘een geldwolf die naar aandacht op zoek is’.
http://www.dagelijksestan(...)lders-te-beschermen/
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:13:31 #149
74056 crew  ToT
pi_181592093
quote:
_O- De tering zeg!

Ik check! ^O^

"De vijanden van Allaah" ook he! _O- Ik vraag me af wie daar allemaal mee bedoeld worden. :P
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:14:02 #150
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181592108
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:03 schreef Odaiba het volgende:
Hier in Nederland heb ik, behalve op sociale media, weinig protesterende moslims gezien.
Vind je ‘t gek :')
pi_181592153
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Vind je ‘t gek :')
Hoezo is dat gek?
pi_181592169
quote:
De meest lompe berichten eruit filteren is ook iets wat je bij 'ieder' gemiddeld nieuwsbericht op social media zo kunt doen. Daar kun je wel 5 maal daags een collage van maken. Aan de andere kant geeft het weer een uitlaatklep voor de vrijheid van meningsuiting die men er dagelijks uitbraakt.

De Aivd heeft zo ook mooi de zwaarste gevallen op een presenteerblaadje.
pi_181592199
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:13 schreef ToT het volgende:

"De vijanden van Allaah" ook he! _O- Ik vraag me af wie daar allemaal mee bedoeld worden. :P
Dat mogen deze moslims lekker zelf bepalen, dmv een logica waar wij niet-moslimse westerlingen niet bij kunnen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181592251
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:13 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- De tering zeg!

Ik check! ^O^

"De vijanden van Allaah" ook he! _O- Ik vraag me af wie daar allemaal mee bedoeld worden. :P
iedereen die geen geweld gebruikt om een sprookje te verdedigen.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:20:01 #155
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181592267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij is dit win-win voor Geert. Hij heeft zijn achterban laten zien hoe kritisch hij is jegens de islam en hij heeft de rest laten zien hoe agressief "de islam" is op basis het gedrag v/d islam extremisten.

Wist hij volgens mij van te voren ook wel. Slim gespeeld...
Nou
Volgens mij heeft hij alleen maar laten zien wat we sinds Kurt Westergaard in 2005 al wisten. Een groep orthodoxe moslims gaat dreigen met geweld zodra het grootste taboe in de i
Islam wordt verbroken.
En dan nog zogenaamd verbaasd doen ook.
:')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:21:52 #156
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181592323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:15 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hoezo is dat gek?
Wie durft er nou zijn nek uit te steken en te zeggen ‘die cartoonwedstrijd gaat mij te ver, mijn profeet wordt beledigd!’. Zie je het voor je, in Nederland?
Overigens vind ik het godsgeklaagd wat Wilders hier doet, dit is provoceren. Walgelijk. De man spoort niet.
pi_181592397
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wie durft er nou zijn nek uit te steken en te zeggen ‘die cartoonwedstrijd gaat mij te ver, mijn profeet wordt beledigd!’. Zie je het voor je, in Nederland?
Overigens vind ik het godsgeklaagd wat Wilders hier doet, dit is provoceren. Walgelijk. De man spoort niet.
Ik kan dat inderdaad voor mij zien...Nu nog niet in grote getallen...Maar het is zeker mogelijk.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:25:40 #158
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181592402
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 21:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Wilders is een expert in mensen de gordijnen in te jagen. Hij laat een scheet en men vliegt. Van medepolitici tot de idioot in de moskee.
Medepolitici? Hij kreeg de gelegenheid deze actie in een zaaltje op het binnenhof te doen. Daarmee krijgt hij de steun van de regering wat weer als gevolg heeft dat die boze Pakistanen de hele regering en alle Nederlanders verantwoordelijk te stellen. Als regering had ik gezegd: regel maar zelf een zaaltje. Dit is jouw verantwoordelijkheid. Wij, als vertegenwoordigers van de staat, steunen dit project op geen enkele wijze.
:')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:26:45 #159
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181592420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:25 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik kan dat inderdaad voor mij zien...Nu nog niet in grote getallen...Maar het is zeker mogelijk.
Waar wachten ze dan op...? Waarom geen demonstraties hier in NL...?
pi_181592427
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wie durft er nou zijn nek uit te steken en te zeggen ‘die cartoonwedstrijd gaat mij te ver, mijn profeet wordt beledigd!’. Zie je het voor je, in Nederland?
Overigens vind ik het godsgeklaagd wat Wilders hier doet, dit is provoceren. Walgelijk. De man spoort niet.
Ik lees her en der dat ze er gewend aan zijn geraakt, en dat het ze daarom niet boeit. Mijn advies is dan gewoon doorgaan ermee zodat de moslims er overal gewend aan raken, zodat ze niet meer zo agressief reageren.
pi_181592445
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waar wachten ze dan op...? Waarom geen demonstraties hier in NL...?
Dat vroeg ik mij dus af
pi_181592458
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:03 schreef Odaiba het volgende:
Dit laat moslims weer van hun slechtste kant zien, maar het is en blijft Pakistan, een achterlijk land met achterlijke burgers. Hier in Nederland heb ik, behalve op sociale media, weinig protesterende moslims gezien.
Kan je nagaan, Pakistan. Hoeveel moslims zijn er? Twee miljard en een groep in Pakistan gaat helemaal door het lint
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:29:13 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181592490
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik lees her en der dat ze er gewend aan zijn geraakt, en dat het ze daarom niet boeit. Mijn advies is dan gewoon doorgaan ermee zodat de moslims er overal gewend aan raken, zodat ze niet meer zo agressief reageren.
Dus als je een voor de ander zeer belangrijk iemand maar genoeg beledigt, raken ze vanzelf wel murw. Op die fiets...??
pi_181592518
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wie durft er nou zijn nek uit te steken en te zeggen ‘die cartoonwedstrijd gaat mij te ver, mijn profeet wordt beledigd!’. Zie je het voor je, in Nederland?
Overigens vind ik het godsgeklaagd wat Wilders hier doet, dit is provoceren. Walgelijk. De man spoort niet.
Ooh zo walgelijk, huilie huilie!$@@%%@

Echt hoe kleinzerig en zielig ben je als je hier niet tegen kunt? Denk je dat het beter wordt als je net als Moslims zelf dat geloof op een voetstuk gaat plaatsen? Je kunt niet eens ontspannen wat tekeningetjes maken of ze dreigen met een atoombom op je bakkus en je krijgt vele moordbrieven naar je adres.

Als we het bij de Moslims doen is het o, zo, zielig, en kiezen we de kant van Moslims en is het Moslimpje provoceren.....

Al doen we het bij een Christen is alles goed. Laat staan als ze er iets van zouden durven zeggen.

Ik weet niet zo goed waar die hypocrisie m.b.t. dat Moslim geloof vandaan komt, dat Moslims dat willen aanmoedigen snap ik nog ergens maar mensen waarvan je wat meer rationaliteit verwacht?

De keuze om geprovoceerd te worden ligt bij de Moslims. De keuze om daar met dreigen en moordneigingen op te reageren ook. Hele vreemde enge keuzes vind ik dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181592544
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dus als je een voor de ander zeer belangrijk iemand maar genoeg beledigt, raken ze vanzelf wel murw. Op die fiets...??
Ik heb niet het idee dat moslims murw zijn hier. Het komt er meer op neer dat het niet nodig is om je als een idioot te gedragen en dat het te negeren het beste is. En dat hebben ze uit ervaring geleerd in het Westen.
pi_181592559
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat moslims murw zijn hier. Het komt er meer op neer dat het niet nodig is om je als een idioot te gedragen en dat het te negeren het beste is. En dat hebben ze uit ervaring geleerd in het Westen.
Respect voor die Imam uit Amsterdam die Moslims oproept om Wilders te beschermen trouwens, verademing dat geluid... Mag nog veel meer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:49:02 #167
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181592821
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:42 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Heel veel leiders van die tijd deden dingen die onacceptabel zijn voor de huidige maatstaven. Tijden veranderen ofzo.
Klopt maar pedofilie ziet er niet fraai uit voor een zogenaamde heilige. Al millennia lang.
  Redactie Frontpage vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:51:06 #168
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181592868
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Wilders heeft zijn aandacht gehad. Fijn voor hem, nu kunnen zijn medestanders zich weer lekker boos maken. Goed voor het merk Wilders.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181592920
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Right; we hebben nu een hypothetische aanslag.
Mwah, ik zou er niet raar van opkijken als er alsnog 'wat' gebeurd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:58:44 #170
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_181593022
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens vind ik het godsgeklaagd wat Wilders hier doet, dit is provoceren. Walgelijk. De man spoort niet.
Hoewel ikzelf niet zo'n wedstrijd zou organiseren, heeft Wilders wat mij betreft het volste recht om dat te doen. Vrijheid van meningsuiting betekent immers dat je alles moet mogen zeggen.
Je mag het er niet mee eens zijn en dat mag je zeggen (dat valt immers evenzo onder de vrijheid van meningsuiting). En omdat het provoceren zou zijn, moet het niet mogen? Ga ik niet in mee.

Dus iemand kan beledigd worden? So what? Bak een taart en vier het.
Als je vindt dat een bepaalde aktie verboden moet mogen worden omdat het iemand kan beledigen ben je nog veel verder van huis.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_181593219
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:49 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Klopt maar pedofilie ziet er niet fraai uit voor een zogenaamde heilige. Al millennia lang.
Hoe oud waren al die bijvrouwen van Abraham etc? 18 jaar is een later vastgestelde juridische grens voor pedofilie. Daarvóór kun je die term niet gebruiken. Net zo min als joyriding drugshandel en belastingontduiking

[ Bericht 1% gewijzigd door Twentsche_Ros op 31-08-2018 11:19:48 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181593394
Ik zat mij van de week af te vragen, waarom dat Pakistan zo'n gore poel des verderfs is. Het was toch ooit onderdeel van Brits-Indie, blijkbaar hebben die Britten er geen enkele vorm van beschaving in kunnen rammen.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:01:29 #173
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594408
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat moslims murw zijn hier. Het komt er meer op neer dat het niet nodig is om je als een idioot te gedragen en dat het te negeren het beste is. En dat hebben ze uit ervaring geleerd in het Westen.
Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:02:25 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:58 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Hoewel ikzelf niet zo'n wedstrijd zou organiseren, heeft Wilders wat mij betreft het volste recht om dat te doen. Vrijheid van meningsuiting betekent immers dat je alles moet mogen zeggen.
Je mag het er niet mee eens zijn en dat mag je zeggen (dat valt immers evenzo onder de vrijheid van meningsuiting). En omdat het provoceren zou zijn, moet het niet mogen? Ga ik niet in mee.

Dus iemand kan beledigd worden? So what? Bak een taart en vier het.
Als je vindt dat een bepaalde aktie verboden moet mogen worden omdat het iemand kan beledigen ben je nog veel verder van huis.

Zie post 173.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:04:40 #175
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594486
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

De keuze om geprovoceerd te worden ligt bij de Moslims.
:') x 1000.
Ga fietsen man.
pi_181594491
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
Waarom mag ik een verkrachter, rover en moordenaar niet voor gek zetten, omdat er veel mensen hem intens lief hebben? Er zijn ook mensen die Hitler intens liefhebben, mogen we nu ook Hitler niet belachelijk maken?

Er ontbreekt me totaal geen respect, maar als je dit met Jezus doet of Boeddha vallen er totaal geen doden. Waarom niet? Omdat die hun heiligen minder liefhebben? Of omdat ze wat meer gewend zijn en een dikkere huid hebben?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:06:36 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarom mag ik een verkrachter, rover en moordenaar niet voor gek zetten, omdat er veel mensen hem intens lief hebben? Er zijn ook mensen die Hitler intens liefhebben, mogen we nu ook Hitler niet belachelijk maken?

Er ontbreekt me totaal geen respect, maar als je dit met Jezus doet of Boeddha vallen er totaal geen doden. Waarom niet? Omdat die hun heiligen minder liefhebben? Of omdat ze wat meer gewend zijn en een dikkere huid hebben?
Ik mis simpelweg respect bij jou voor moslims. Jammer!
pi_181594531
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
Waarover moet je respect hebben dan, dat ze geloven?
I´m back.
pi_181594549
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik mis simpelweg respect bij jou voor moslims. Jammer!
Je mist wel meer volgens mij.
pi_181594598
Tja de islam, geweldadig clubje die dat aanhangt dat blijkt maar weer. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181594615
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
Als je dan dreigt met geweld richting een hele bevolking ben je wel meer dan idioot ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:15:05 #182
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181594699
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 11:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Hoe oud waren al die bijvrouwen van Abraham etc?
9 jaar, volgens bronnen en overlevering.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:16:37 #183
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594733
Dat je de islam achterlijk vindt, of wat dan ook, prima. Ieder z'n mening. Maar als je expres gaat beledigen of nog erger: klagen dat je niet mág beledigen, dan ga je te ver.

Vergelijk het simpel met iemand die jij zelf bewondert/liefhebt: dat een ander die mening niet deelt, prima, maar expres gaan beledigen en afbranden is een hele andere zaak.

Respect is een groot goed en uitermate belangrijk. Zonder respect voor andersdenkenden haal je de olie uit de kogellagers van de samenleving.

Hoe moeilijk is dit nou mensen?? Of bekt het lekker: de profeet Mohammed is een verkrachter etc. etc. :') :') :')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:19:17 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594774
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarover moet je respect hebben dan, dat ze geloven?
Respect voor hoe gevoelig de profeet Mohammed bij hen ligt. Net zoals het bij mij heel gevoelig ligt als jij op Onze Lieve Heer gaat stampen. Als een klein kind wat loopt uit te lokken. Dan denk ik: doe dat bij je eigen moeder.
pi_181594781
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je de islam achterlijk vindt, of wat dan ook, prima. Ieder z'n mening. Maar als je expres gaat beledigen of nog erger: klagen dat je niet mág beledigen, dan ga je te ver.

Vergelijk het simpel met iemand die jij zelf bewondert/liefhebt: dat een ander die mening niet deelt, prima, maar expres gaan beledigen en afbranden is een hele andere zaak.

Respect is een groot goed en uitermate belangrijk. Zonder respect voor andersdenkenden haal je de olie uit de kogellagers van de samenleving.

Hoe moeilijk is dit nou mensen?? Of bekt het lekker: de profeet Mohammed is een verkrachter etc. etc. :') :') :')
Begrijp ik goed dat jij je wel kan vinden in de dreiging of zo? :') :r

Walgelijk walgelijk figuur bah.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:20:20 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594800
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat jij je wel kan vinden in de dreiging of zo? :') :r

Walgelijk walgelijk figuur bah.
Die dreiging komt voor uit de pure provocatie van Wilders. Of kun jij niet tot 2 tellen?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:20:50 #187
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181594808
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan je nagaan, Pakistan. Hoeveel moslims zijn er? Twee miljard en een groep in Pakistan gaat helemaal door het lint
Precies. De Pakistanen die ik ken zijn allemaal vooral heel erg bezig om duidelijk te maken dat zij niets te maken hebben of willen hebben met dat soort geschreeuw. Niet dat ik wil ontkennen dat de schreeuwers een belangrijke factor zijn in dat soort landen maar het is onzin om elke Pakistaan of moslim aan te rekenen wat er hier gebeurd is.
pi_181594813
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Die dreiging komt voor uit de pure provocatie van Wilders. Of kun jij niet tot 2 tellen?
Jawel hoor dat is precies het aantal testikels van mij in de mond van onze lieve heer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181594819
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Die dreiging komt voor uit de pure provocatie van Wilders. Of kun jij niet tot 2 tellen?
Ja, want verder gebeurt er nooit wat.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:21:50 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594831
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jawel hoor dat is precies het aantal testikels van mij in de mond van onze lieve heer.
Wat fijn dat jij illustreert wat ik hier al 10 minuten loop te roepen: respectloosheid. ^O^

Doet me overigens aan mijn neefje van 5 denken, maar dat terzijde.
pi_181594841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je de islam achterlijk vindt, of wat dan ook, prima. Ieder z'n mening. Maar als je expres gaat beledigen of nog erger: klagen dat je niet mág beledigen, dan ga je te ver.

Vergelijk het simpel met iemand die jij zelf bewondert/liefhebt: dat een ander die mening niet deelt, prima, maar expres gaan beledigen en afbranden is een hele andere zaak.

Respect is een groot goed en uitermate belangrijk. Zonder respect voor andersdenkenden haal je de olie uit de kogellagers van de samenleving.

Hoe moeilijk is dit nou mensen?? Of bekt het lekker: de profeet Mohammed is een verkrachter etc. etc. :') :') :')
Respect moet wel van 2 kanten komen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181594847
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat fijn dat jij illustreert wat ik hier al 10 minuten loop te roepen: respectloosheid. ^O^

Doet me overigens aan mijn neefje van 5 denken, maar dat terzijde.
Je bent zelf net zo respectloos echter zie je dat zelf niet in. Toedels. :W
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:23:26 #193
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181594862
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]


Al doen we het bij een Christen is alles goed. Laat staan als ze er iets van zouden durven zeggen.

Als we wat bij Christenen doen? Bij hun geloof is het niet afbeelden van een profeet helemaal geen belangrijke waarde.
:')
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:23:38 #194
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594869
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

Respect moet wel van 2 kanten komen.
Helemaal eens! En al die fundamentalistische extremisten kunnen van mij ook enkeltje hel krijgen. Maar zo zijn niet alle moslims!
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:24:00 #195
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594875
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je bent zelf net zo respectloos echter zie je dat zelf niet in. Toedels. :W
Ga jij lekker met je blokken spelen, kleuter.
pi_181594876
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je de islam achterlijk vindt, of wat dan ook, prima. Ieder z'n mening. Maar als je expres gaat beledigen of nog erger: klagen dat je niet mág beledigen, dan ga je te ver.

Vergelijk het simpel met iemand die jij zelf bewondert/liefhebt: dat een ander die mening niet deelt, prima, maar expres gaan beledigen en afbranden is een hele andere zaak.

Respect is een groot goed en uitermate belangrijk. Zonder respect voor andersdenkenden haal je de olie uit de kogellagers van de samenleving.

Hoe moeilijk is dit nou mensen?? Of bekt het lekker: de profeet Mohammed is een verkrachter etc. etc. :') :') :')
Bekt lekker? Waarom mogen feiten niet gezegd worden? Ik vind het nogal vreemd dat 'de perfect man' in de ogen van moslims een verkrachter was en een moordenaar.
pi_181594889
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:') x 1000.
Ga fietsen man.
Ehhh,

Denk er nog eens over na. Of je je aantrekt van iets ligt toch echt aan jezelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:25:20 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bekt lekker? Waarom mogen feiten niet gezegd worden? Ik vind het nogal vreemd dat 'de perfect man' in de ogen van moslims een verkrachter was en een moordenaar.
Prima dat je het vreemd vindt. Kan ik niet mee zitten. Maar ga niet op die profeet lopen hakken en stampen omdat je dat leuk vindt of omdat je, onder het motto 'vrijheid van meningsuiting!!!' alles maar kan roepen. Dáár heb ik het over. Dat is misbruik maken van dat recht.
pi_181594916
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Als we wat bij Christenen doen? Bij hun geloof is het niet afbeelden van een profeet helemaal geen belangrijke waarde.
Voor Christenen is het afbeelden van God iets dat niet gewardeerd wordt, verwacht je met een cartoonwedstrijd over god dezelfde reacties van christenen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181594932
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Respect voor hoe gevoelig de profeet Mohammed bij hen ligt. Net zoals het bij mij heel gevoelig ligt als jij op Onze Lieve Heer gaat stampen. Als een klein kind wat loopt uit te lokken. Dan denk ik: doe dat bij je eigen moeder.
Maar dus als ik het goed begrijp, rechtvaardigt dit dan het gebruik van geweld?
I´m back.
pi_181594939
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ga jij lekker met je blokken spelen, kleuter.
Belediging nummer twee.
Waarom denken sommige gelovigen toch dat beledigingen richting religie zwaarder wegen of zo. :')

Over een egocentrisch wereldbeeld gesproken...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:00 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594950
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dus als ik het goed begrijp, rechtvaardigt dit dan het gebruik van geweld?
Absoluut niet. Maar Wilders provoceert big time.
pi_181594955
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Prima dat je het vreemd vindt. Kan ik niet mee zitten. Maar ga niet op die profeet lopen hakken en stampen omdat je dat leuk vindt of omdat je, onder het motto 'vrijheid van meningsuiting!!!' alles maar kan roepen. Dáár heb ik het over. Dat is misbruik maken van dat recht.
Vind jij het niet vreemd dan?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:27 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181594963
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
Gelovigen: veel respect eisen, niets terug geven.

Als hoogopgeleide agnost voel ik me zwaar in mijn kruis getrapt door die idioten.

Maar dan is het OK...

Geen privileges voor gelovigen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:28:05 #205
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181594972
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vind jij het niet vreemd dan?
Ik hou me er niet mee bezig. Als het voor miljarden mensen belangrijk is, ga ik er niet aan zagen hoor.
pi_181594975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar Wilders provoceert big time.
Ja, en?
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:29:42 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181595020
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Gelovigen: veel respect eisen, niets terug geven.

Als hoogopgeleide agnost voel ik me zwaar in mijn kruis getrapt door die idioten.

Maar dan is het OK...

Geen privileges voor gelovigen.
Huh?
pi_181595030
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik hou me er niet mee bezig. Als het voor miljarden mensen belangrijk is, ga ik er niet aan zagen hoor.
Er staat ook 100x in de Koran dat je als niet-gelovige naar de hel gaat en gestraft moet worden en dat wordt ook gepreekt. Dat is veel serieuzer en dreigender dan een tekening van Mohammed en nu voel ik mij ook beledigd. Straalt niet veel respect uit, toch? Maar dan moet ik wel respect hebben?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:31:17 #209
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181595052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Er staat ook 100x in de Koran dat je als niet-gelovige naar de hel gaat en gestraft moet worden en dat wordt ook gepreekt. Dat is veel serieuzer en dreigender dan een tekening van Mohammed en nu voel ik mij ook beledigd. Straalt niet veel respect uit, toch? Maar dan moet ik wel respect hebben?
Ja. Heel simpel: ja. Zolang iedereen met z'n tengels van jou afblijft: ja.
pi_181595073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja. Heel simpel: ja. Zolang iedereen met z'n tengels van jou afblijft: ja.
En dat werkt dan toch ook 2 kanten op. Of slaat Wilders moslims door de straten?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:32:16 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181595081
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en?
Jij lijkt met twee maten te meten...
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:32:29 #212
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181595084
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat je de islam achterlijk vindt, of wat dan ook, prima. Ieder z'n mening. Maar als je expres gaat beledigen of nog erger: klagen dat je niet mág beledigen, dan ga je te ver.

Vergelijk het simpel met iemand die jij zelf bewondert/liefhebt: dat een ander die mening niet deelt, prima, maar expres gaan beledigen en afbranden is een hele andere zaak.

Respect is een groot goed en uitermate belangrijk. Zonder respect voor andersdenkenden haal je de olie uit de kogellagers van de samenleving.

Hoe moeilijk is dit nou mensen?? Of bekt het lekker: de profeet Mohammed is een verkrachter etc. etc. :') :') :')
Feitje: tot nu toe heeft niemand van de jankerds een tekening gezien. Het ging alleen nog maar om een aankondiging.

Ga je schamen dat je dit agressieve, gewelddadige gedrag goedpraat. :(
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_181595087
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij lijkt met twee maten te meten...
Nee, dat doe jij.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:33:23 #214
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181595107
Kleutergedoe hier. Sta ik hier sodeju mensen op te voeden of zo. :{w
pi_181595121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij lijkt met twee maten te meten...
Waar leid je dat uit af dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 31-08-2018 12:44:52 ]
I´m back.
pi_181595140
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Kleutergedoe hier. Sta ik hier sodeju mensen op te voeden of zo. :{w
Neuh, die moedergevoelens houd je maar bij de zielige moslims.
pi_181595211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Er staat ook 100x in de Koran dat je als niet-gelovige naar de hel gaat en gestraft moet worden en dat wordt ook gepreekt.
Er staat dat je naar de hel gaat. Maar er staat geen oproep dat de moslims deze straf op aarde al aan de ongelovige moeten opleggen. Dat is een interpretatie van een kleine minderheid vd moslims.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181595242
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Er staat dat je naar de hel gaat. Maar er staat geen oproep dat de moslims deze straf op aarde al aan de ongelovige moeten opleggen. Dat is een interpretatie van een kleine minderheid vd moslims.
Ik vind eeuwig branden niet zo chill. :{w Erger voor mij dan een cartoon is voor moslims lijkt me.
pi_181595262
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:15 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

9 jaar, volgens bronnen en overlevering.
Zie daar. Dus dezelfde leeftijd als bij Mo. Het zoveelste voorbeeld van meten met 2 maten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181595298
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar Wilders provoceert big time.
Als het christenen waren geweest had niemand het provocatie genoemd, Moslims voelen zich nou eenmaal snel geprovoceerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181595308
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zie daar. Dus dezelfde leeftijd als bij Mo. Het zoveelste voorbeeld van meten met 2 maten.
Is Abraham dan voorgesteld als 'de perfect man'? :{w
pi_181595360
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is Abraham dan voorgesteld als 'de perfect man'? :{w
Het is n heilige bij Joden Christenen. Geen cartoonwedstrijd zo ver ik weet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181595408
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik iemand die jij intens liefhebt/bewondert openlijk voor gek zet, ben jij dan een idioot als je ertegen in opstand komt?
Waarom ontbreekt dat respect voor gelovigen bij jou? De halve wereldbevolking is gelovig joh.
De halve -en vermoedelijk meer-wereldbevolking heeft dan ook slechts een IQ waardoor men slechts geschikt is om simpele productiewerkzaamheden te doen. Toch worden atheïsten welke het die gelovigen moeilijk maken nog steeds verketterd. Verklaar dat maar eens.
pi_181595511
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is n heilige bij Joden Christenen. Geen cartoonwedstrijd zo ver ik weet.
Abraham is dan ook een van de vele mensen in de bijbel en een voorouder van alle 3 de religies. Niet het boegbeeld van het Christendom. Dat is Jezus. En Mohammed voor Islam. En zullen we die twee eens even vergelijken?

En er zijn zat cartoons over Jezus.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:53:00 #225
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181595532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar Wilders provoceert big time.
Dus bij jou ligt de grens bij geweld gebruiken maar niet bij er mee dreigen want dan geldt (voor jou) woorden doen geen pijn?
Een verzonnen iemand belachelijk maken kan niet door de beugel maar iemand van vlees en bloed met de dood bedreigen moet kunnen?
Heel benieuwd wat deze personen daar zelf van vinden. Misschien moeten we ze het eens vragen?
pi_181596152
Nu weet ik nog niet hoe Mohammed er uitziet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_181596223
Wel een wrang gevoel dat die haatbaarden nu denken gewonnen te hebben en dat alles met dreigementen en geweld afgedwongen kan worden.
Overigens ben ik zelf meer van de harmonie ipv de provocatie maar dat is het punt hier niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:37:22 #228
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181596438
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Zie daar. Dus dezelfde leeftijd als bij Mo. Het zoveelste voorbeeld van meten met 2 maten.
Die 9 jaar slaat op Mohammed de profeet dus ik kan je niet volgen. Mo trouwde met Aïsja (عائشة بنت أبي بكر ) toen zij 9 jaar oud was.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:38:14 #229
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181596453
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:27 schreef Pedroso het volgende:
Wel een wrang gevoel dat die haatbaarden nu denken gewonnen te hebben en dat alles met dreigementen en geweld afgedwongen kan worden.
Zij menen zelfs dat Allah ervoor gezorgd heeft.
pi_181596511
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:37 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Die 9 jaar slaat op Mohammed de profeet dus ik kan je niet volgen. Mo trouwde met Aïsja (عائشة بنت أبي بكر ) toen zij 9 jaar oud was.
Ook hier zijn zoals gewoonlijk weer veel tegenstrijdige verhalen over.

Wat ook word verteld, Mo trouwde met Aisha, maar Aisha was toen al geen maagd meer. Om die ''schande'' te verbergen werd er een verhaal verzonnen waarbij Aisha bij de trouwerij een leeftijd had waar ze toch zeker nog wel maagd moest zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:42:45 #231
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_181596548
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:40 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ook hier zijn zoals gewoonlijk weer veel tegenstrijdige verhalen over.

Wat ook word verteld, Mo trouwde met Aisha, maar Aisha was toen al geen maagd meer. Om die ''schande'' te verbergen werd er een verhaal verzonnen waarbij Aisha bij de trouwerij een leeftijd had waar ze toch zeker nog wel maagd moest zijn.
Dat is er later bij verzonnen om de zweem van pedofilie te verdoezelen.
pi_181596574
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 10:13 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- De tering zeg!

Ik check! ^O^

"De vijanden van Allaah" ook he! _O- Ik vraag me af wie daar allemaal mee bedoeld worden. :P
Ieder weldenkend mens.

Inclusief moslims.
pi_181596583
De hele organisatie van zo'n wedstrijd loopt buiten het fatsoen, maar dat vind ik net zozeer van Charlie Hebdo of andere satiristen die het op scherp spelen. Wat mij alleen nu zorgen baart in deze kwestie is het feit dat extremisten hebben gewonnen. Tegenwoordig krijgen extreme groepen, of we het nou hebben over een barbaarse club zoals IS of Alqaida, of relclubjes zoals de Antifa of Pegida altijd hun zin in de westerse samenleving, omdat men bang is dat het geweld uit de hand zal lopen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181596592
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:42 schreef Voice_Over het volgende:

[..]

Dat is er later bij verzonnen om de zweem van pedofilie te verdoezelen.
Ah okee.

Ik ben niet verbaasd.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181597079
Neem aan dat bij links nederland de vlag uit gaat, maar ik vind het intens triest dat radicale moslims die met dood en verderf dreigen nog hun zin krijgen ook. Vrijheid van meningsuiting in het Westen*

*behalve over zaken aangaande "de profeet"

Het is 2018 en fucking "godslastering" staat weer op de agenda hoor.
pi_181597149
Waar zijn al die grote woorden van na de aanslag op Charlie Hebdo. Dat we nooit zullen zwichten voor geweld, we onze vrijheid zullen moeten blijven verdedigen etc.
pi_181597223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:13 schreef RobbieRonald het volgende:
Waar zijn al die grote woorden van na de aanslag op Charlie Hebdo. Dat we nooit zullen zwichten voor geweld, we onze vrijheid zullen moeten blijven verdedigen etc.
Nu is het #MeMoslimToo
pi_181597376
PeterRdeV twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:32:20 Ik geloof zelf niet, maar ik sta wel op het standpunt dat je andermans religie niet moet bespotten. Het belachelijk maken van een godsdienst heeft niets met het gebruik maken van je vrijheid tot meningsuiting te maken, maar alles met provoceren en haatzaaien. #wilders reageer retweet
Moslims mogen hindoes geen koeienaanbidders meer noemen?
pi_181597417
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:23 schreef Shaggy_2000 het volgende:
PeterRdeV twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:32:20 Ik geloof zelf niet, maar ik sta wel op het standpunt dat je andermans religie niet moet bespotten. Het belachelijk maken van een godsdienst heeft niets met het gebruik maken van je vrijheid tot meningsuiting te maken, maar alles met provoceren en haatzaaien. #wilders reageer retweet
Moslims mogen hindoes geen koeienaanbidders meer noemen?
En slachtoffers van misbruik mogen geen kritiek meer hebben op de "maatregelen" die de Katholieke Kerk heeft genomen.
Heil Peter.
pi_181597431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:47 schreef Nintex het volgende:

Hiermee sterft weer een stukje vrijheid van meningsuiting ten gunste van radicale islamitische groeperingen af.
Ik kan niet zeggen dat ik Geerts 'vrijheid van meningsuiting' zal gaan missen.

Laat die man in godsnaam gewoon gaan doen waar hij voor betaald wordt: politiek. Laat de cartoons maar over aan cartoonisten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:30:15 #241
8369 speknek
Another day another slay
pi_181597499
Ik ben helemaal voor kritiek hebben op religie, maar het moet wel oprecht en/of constructief zijn. Deze actie was geen van beiden. Het was gewoon treiteren, en dat weet verder ook iedereen hier.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181597522
Kopje thee?

Wat Wilders deed was ordinaire opruiing, geframed als vrijheid van meningsuiting
Rob de Wijk – 31 augustus 2018
Voltaire zou ooit gezegd hebben: 'Ik ben het niet eens met wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen tot de dood toe verdedigen.' Dat klinkt mooi, maar het is onzin. Iemand met een zeker gevoel voor beschaving zal niet alles dat gezegd mag worden, ook willen zeggen. Wilders' actie was ingegeven door angst en haat voor moslims. Dat hij de vrijheid van meningsuiting wil testen is ronduit lariekoek. Hij is een aandachtsjunk die reuring wil omdat hij politiek niets voor elkaar krijgt. Net als 'Fitna' tien jaar geleden, was deze ‘tekenwedstrijd’ een bewuste aanval op de openbare orde en veiligheid, dus op de rechtsstaat.

Met hen vind ik dat politici, in de woorden van de oud-burgemeester van Amsterdam Job Cohen, ‘de boel bij elkaar’ moeten houden. Daarom moeten politici ophouden met hun bezweringsformules over de vrijheid van meningsuiting. De cartoonwedstrijd heeft daar niets mee te maken.
pi_181597536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:30 schreef speknek het volgende:
Ik ben helemaal voor kritiek hebben op religie, maar het moet wel oprecht en/of constructief zijn. Deze actie was geen van beiden. Het was gewoon treiteren, en dat weet verder ook iedereen hier.
Klopt helemaal.
En dus was de reactie op het getreiter totaal niet zorgwekkend of eng ?

Overigens vind ik het al jaren eng dat er blijkbaar een "moslimsquad' bestaat dat de hele dag niets anders doet dan het internet afstruinen op zoek naar dingen uit de andere kant van de wereld waar ze over kunnen rellen.
pi_181597571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:30 schreef speknek het volgende:
Ik ben helemaal voor kritiek hebben op religie, maar het moet wel oprecht en/of constructief zijn. Deze actie was geen van beiden. Het was gewoon treiteren, en dat weet verder ook iedereen hier.
Constructieve kritiek accepteren die lui wel, denk je?
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:34:15 #245
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181597584
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:30 schreef speknek het volgende:
Ik ben helemaal voor kritiek hebben op religie, maar het moet wel oprecht en/of constructief zijn. Deze actie was geen van beiden. Het was gewoon treiteren, en dat weet verder ook iedereen hier.
^O^
pi_181597708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
En dus was de reactie op het getreiter totaal niet zorgwekkend of eng ?
Geert werd al bedreigd, da's niks nieuws. Wat ze daar in Pakistan roepen daar kan ik ook niet van wakker liggen. Het enige dat hier mogelijk kwalijk is is dat Nederlanders in Pakistan als gevolg van deze actie zich zorgen maken over hun veiligheid. Dat is wat mij betreft wel iets dat Wilders kan worden aangerekend.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181597727
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Geert werd al bedreigd, da's niks nieuws. Wat ze daar in Pakistan roepen daar kan ik ook niet van wakker liggen. Het enige dat hier mogelijk kwalijk is is dat Nederlanders in Pakistan als gevolg van deze actie zich zorgen maken over hun veiligheid. Dat is wat mij betreft wel iets dat Wilders kan worden aangerekend.
En niet de mensen die het daadwerkelijk doen.
pi_181597734
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Constructieve kritiek accepteren die lui wel, denk je?
Licht sarcastisch gebracht met een politieke cartoon in een landelijk dagblad bijvoorbeeld ?
Ik zou niet weten waarom niet.
pi_181597736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:23 schreef Shaggy_2000 het volgende:
PeterRdeV twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:32:20 Ik geloof zelf niet, maar ik sta wel op het standpunt dat je andermans religie niet moet bespotten. Het belachelijk maken van een godsdienst heeft niets met het gebruik maken van je vrijheid tot meningsuiting te maken, maar alles met provoceren en haatzaaien. #wilders reageer retweet
Moslims mogen hindoes geen koeienaanbidders meer noemen?
Ugh, "ik ben zelf niet gelovig maar vind religie wel iets moois hebben.." , wat kots ik op dat soort mensen. Het zijn door mensen verzonnen ideologieën die gewoon, zoals bijvoorbeeld ook kapitalisme of communisme, bekritiseerd en bespot mogen worden. Het zou zelfs een stuk vaker belachelijk gemaakt moeten worden zodat religieuze mensen nog eens kritisch gaan nadenken over alle onzin die ze voor zoete koek slikken en willen opdringen aan anderen.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:41:56 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_181597747
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:31 schreef Kassamiep het volgende:
Klopt helemaal.
En dus was de reactie op het getreiter totaal niet zorgwekkend of eng ?
Jawel hoor. Maar niet zorgwekkender dan voorheen. De Islam heeft een groot contingent intolerante engnekken. Dat weten we. Dat heeft de geschiedenis en de vele aanslagen wel aangetoond. Wilders gooit steentjes naar een tijger om aan te geven dat het een gevaarlijk dier is wanneer het begint te brullen. Maar dat is niets nieuws, dat weten we al lang. Dus wat is het nut om stenen naar een dier te kegelen? (Waarschijnlijk om aan te geven dat huiskatten ook niet te vertrouwen zijn, wat natuurlijk weer onzin is.)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181597760
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

^O^
Ook aan jou die vraag: constructieve kritiek accepteren gelovigen wel, denk je?

Denk eerder, dat blijkt ook uit jouw eerdere reacties, dat religie gezien wordt door gelovigen als iets dat zich aan iedere kritiek mag onttrekken juist. Je moet respect tonen, indien je dat niet kunt opbrengen je mond houden, als je toch doorgaat dan...
I´m back.
pi_181597783
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Geert werd al bedreigd, da's niks nieuws. Wat ze daar in Pakistan roepen daar kan ik ook niet van wakker liggen. Het enige dat hier mogelijk kwalijk is is dat Nederlanders in Pakistan als gevolg van deze actie zich zorgen maken over hun veiligheid. Dat is wat mij betreft wel iets dat Wilders kan worden aangerekend.
En waarom voelen die mensen zich minder veilig ?
Omdat er blijkbaar ook hier heel veel mensen zijn die vinden dat geweld in dit soort gevallen een volledig gepast en logisch antwoord is en mensen die het daar niet mee eens zijn effectief de mond snoeren.

Dank aan de heer Wilders dat hij dat verdomd duidelijk heeft laten zien.
pi_181597791
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:41 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Licht sarcastisch gebracht met een politieke cartoon in een landelijk dagblad bijvoorbeeld ?
Ik zou niet weten waarom niet.
Denk niet dat die lui een lijntje trekken bij licht sarcasme en dat dan wel toelaten hoor. Respect moet je hebben, godverdomme. :P.
I´m back.
pi_181597803
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:41 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En niet de mensen die het daadwerkelijk doen.
Wat wou je dan doen? Een rechtszaak beginnen tegen Moslims in Pakistan? 8)7

Kom op zeg.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181597818
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Jawel hoor. Maar niet zorgwekkender dan voorheen. De Islam heeft een groot contingent intolerante engnekken. Dat weten we. Dat heeft de geschiedenis en de vele aanslagen wel aangetoond. Wilders gooit steentjes naar een tijger om aan te geven dat het een gevaarlijk dier is wanneer het begint te brullen. Maar dat is niets nieuws, dat weten we al lang. Dus wat is het nut om stenen naar een dier te kegelen? (Waarschijnlijk om aan te geven dat huiskatten ook niet te vertrouwen zijn, wat natuurlijk weer onzin is.)
Is het onzin als een groot aantal huiskatten luid ging meeblazen met de tijger en de eenzame kat die in plaats daarvan kopjes wilde geven een haal gaven ?
pi_181597824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En waarom voelen die mensen zich minder veilig ?
Omdat er blijkbaar ook hier heel veel mensen zijn die vinden dat geweld in dit soort gevallen een volledig gepast en logisch antwoord is en mensen die het daar niet mee eens zijn effectief de mond snoeren.

Dank aan de heer Wilders dat hij dat verdomd duidelijk heeft laten zien.
Want het was nog niet duidelijk genoeg dat Pakistanen diep gelovig zijn? 8)7
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:45:23 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_181597832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Constructieve kritiek accepteren die lui wel, denk je?
Pakistaanse dommies? Ik denk dat die beter hun energie kunnen steken in het opbouwen van een welvarend land, dan komt de rekkelijkheid vanzelf. Als ze voortdurend in hun schulp geschoten worden zal het wel niet lukken nee.

Moslims in het algemeen? We kunnen wel hier en daar wat prikken, maar de kritiek moet vooral van binnenuit komen. En met treiteren verstom je de interne kritiek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181597839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Want het was nog niet duidelijk genoeg dat Pakistanen diep gelovig zijn? 8)7
Welk deel van "ook hier" snap je niet ?
pi_181597872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat wou je dan doen? Een rechtszaak beginnen tegen Moslims in Pakistan? 8)7

Kom op zeg.
Wie heeft het over een rechtzaak? Ik vind het gek dat je Wilders de schuld geeft als idioten aan de andere kant van de wereld zich niet kunnen beheersen. Alsof je echt totaal geen verwachtingen hebt dat moslims zich normaal kunnen gedragen, maar de blanke man, Wilders, moet beter weten.
pi_181597904
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:31 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
En dus was de reactie op het getreiter totaal niet zorgwekkend of eng ?

Overigens vind ik het al jaren eng dat er blijkbaar een "moslimsquad' bestaat dat de hele dag niets anders doet dan het internet afstruinen op zoek naar dingen uit de andere kant van de wereld waar ze over kunnen rellen.
Dat er enge moslimextremisten bestaan, is al jarenlang bekend. Je hebt geen tekenwedstrijd nodig om dat te bevestigen.
Blijf gewoon kritisch en geeft gelovigen geen privileges.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181597920
Catchy TT wel...Geert capituleert. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:49:33 #262
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181597926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:49 schreef Hathor het volgende:
Catchy TT wel...Geert capituleert. :D
ja
#KICKOUTZP
pi_181597943
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:49 schreef wollah het volgende:

[..]

ja
Zou de titel van een carnavalskraker kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181597944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Want het was nog niet duidelijk genoeg dat Pakistanen diep gelovig zijn? 8)7
Met "gelovig zijn" heeft het niet zo veel te maken. Als Arjen Lubach een filmpje maakt over dat het boeddhisme ook een klote-godsdienst is, dan krijg je niet zulke reacties uit Birma of Laos o.i.d.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:50:27 #265
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181597955
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:41 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Ugh, "ik ben zelf niet gelovig maar vind religie wel iets moois hebben.." , wat kots ik op dat soort mensen. Het zijn door mensen verzonnen ideologieën die gewoon, zoals bijvoorbeeld ook kapitalisme of communisme, bekritiseerd en bespot mogen worden. Het zou zelfs een stuk vaker belachelijk gemaakt moeten worden zodat religieuze mensen nog eens kritisch gaan nadenken over alle onzin die ze voor zoete koek slikken en willen opdringen aan anderen.
^O^
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:50:42 #266
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181597961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou de titel van een carnavalskraker kunnen zijn.
:D
#KICKOUTZP
pi_181597967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Met "gelovig zijn" heeft het niet zo veel te maken. Als Arjen Lubach een filmpje maakt over dat het boeddhisme ook een klote-godsdienst is, dan krijg je niet zulke reacties uit Birma of Laos o.i.d.
Dan nog denk ik niet dat Wilders hier iets heeft laten zien dat nog niet bekend was. In die zin zijn we er dus ook niets mee opgeschoten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181597988
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dan nog denk ik niet dat Wilders hier iets heeft laten zien dat nog niet bekend was. In die zin zijn we er dus ook niets mee opgeschoten.
Dat is ook precies mijn idee, hij heeft niet meer of minder gedaan dan een open deur ingetrapt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_181597992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wie heeft het over een rechtzaak? Ik vind het gek dat je Wilders de schuld geeft als idioten aan de andere kant van de wereld zich niet kunnen beheersen. Alsof je echt totaal geen verwachtingen hebt dat moslims zich normaal kunnen gedragen, maar de blanke man, Wilders, moet beter weten.
Ik heb ieg geen enkele illusie dat Wilders iets kan veranderen aan wat zich afspeelt aan de andere kant van de wereld. De reacties daar waren compleet voorspelbaar, ook voor Wilders. Dus sja... met die reacties heeft hij dan inderdaad rekening te houden. Zeker als die Nederlanders in het buitenland treffen. Vind jij van niet?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181598011
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb ieg geen enkele illusie dat Wilders iets kan veranderen aan wat zich afspeelt aan de andere kant van de wereld. De reacties daar waren compleet voorspelbaar, ook voor Wilders. Dus sja... met die reacties heeft hij dan inderdaad rekening te houden. Zeker als die Nederlanders in het buitenland treffen. Vind jij van niet?
Oh ja? Heb je zulke lage verwachtingen dan van Pakistanen? Beetje racistisch wel.
pi_181598018
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb ieg geen enkele illusie dat Wilders iets kan veranderen aan wat zich afspeelt aan de andere kant van de wereld. De reacties daar waren compleet voorspelbaar, ook voor Wilders. Dus sja... met die reacties heeft hij dan inderdaad rekening te houden. Zeker als die Nederlanders in het buitenland treffen. Vind jij van niet?
Als het compleet voorspelbaar was, dan zou je ook kunnen zeggen dat die Nederlanders in den vreemde het risico bewust op de koop toe hebben genomen.
pi_181598035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Als het compleet voorspelbaar was, dan zou je ook kunnen zeggen dat die Nederlanders in den vreemde het risico bewust op de koop toe hebben genomen.
Dit is alleen waar onder de aanname dat zij die cartoonwedstrijd van Wilders aan zagen komen. Dat lijkt me toch wel iets minder voorspelbaar.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181598066
Nederlandse moslim

pi_181598074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit is alleen waar onder de aanname dat zij die cartoonwedstrijd van Wilders aan zagen komen. Dat lijkt me toch wel iets minder voorspelbaar.
Dat is onjuist. Als je zulke lage verwachtingen hebt van de zelfbeheersing van de Pakistanen, dan had de aanleiding net zo goed iets anders kunnen zijn. Dan was het een "accident waiting to happen".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2018 14:58:53 ]
pi_181598090
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:56 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Nederlandse moslim

:').
I´m back.
pi_181598131
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is onjuist. Als je zulke lage verwachtingen hebt van de zelfbeheersing van de Pakistanen, dan had de aanleiding net zo goed iets anders kunnen zijn. Dan was het een "accident waiting to happen".
Nou ja, dat Nederlandse politici een wedstrijdje moslims treiteren organiseren is nou niet bepaald een dagelijkse gang van zaken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181598173
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nou ja, dat Nederlandse politici een wedstrijdje moslims treiteren organiseren is nou niet bepaald een dagelijkse gang van zaken.
Dat ergens in de rest van de wereld een enigszinds bekend persoon iets kwetsends over moslims zegt of doet is wel bepaald een dagelijkse gang van zaken.
pi_181598175
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Pakistaanse dommies? Ik denk dat die beter hun energie kunnen steken in het opbouwen van een welvarend land, dan komt de rekkelijkheid vanzelf. Als ze voortdurend in hun schulp geschoten worden zal het wel niet lukken nee.

Moslims in het algemeen? We kunnen wel hier en daar wat prikken, maar de kritiek moet vooral van binnenuit komen. En met treiteren verstom je de interne kritiek.
Ja, wat je dus zegt is dat ze constructieve kritiek ook niet accepteren. En dat kritiek alleen van henzelf uit moet komen, maar ja, iedereen die binnen de islam kritiek heeft op die islam moet het bekopen met of de dood, of levenslange gevangenisstraf en of met evt. 1000 zweepslagen, toch? In feite zeg je dus kritiek op de islam of die nu licht sarcastisch is, constructief of ronduit beledigend: het mag niet.
I´m back.
pi_181598366
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:56 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Nederlandse moslim

AIVD even op bezoek en levenslang opsluiten.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:11:01 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598402
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook aan jou die vraag: constructieve kritiek accepteren gelovigen wel, denk je?

Denk eerder, dat blijkt ook uit jouw eerdere reacties, dat religie gezien wordt door gelovigen als iets dat zich aan iedere kritiek mag onttrekken juist. Je moet respect tonen, indien je dat niet kunt opbrengen je mond houden, als je toch doorgaat dan...
Kritiek is prima; dat is toch totaal wat anders dan opzettelijk beledigen, puur om het krenken? Moet ik dat verschil nou werkelijk gaan uitleggen? :?
pi_181598433
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kritiek is prima; dat is toch totaal wat anders dan opzettelijk beledigen, puur om het krenken? Moet ik dat verschil nou werkelijk gaan uitleggen? :?
O, je denkt dat die lui kritiek dus accepteren?
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:12:57 #282
455560 Logic91
Always stay rational
pi_181598456
Dit hele gebeuren doet me denken aan een quote van imam Tawhidi:

quote:
Your religion is not a constitution for the rest of humanity.
Dit vat het toch wel samen in een notendop.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:13:54 #283
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_181598480
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kritiek is prima; dat is toch totaal wat anders dan opzettelijk beledigen, puur om het krenken? Moet ik dat verschil nou werkelijk gaan uitleggen? :?
Er was nog geen afbeelding te zien...

Dus hoe kan je praten over beledigen?

Niets bekend over de inhoud van de prenten...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:14:17 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598489
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, je denkt dat die lui kritiek dus accepteren?
Ja, jij blijft simpele vragen stellen, doei.
pi_181598504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat je dus zegt is dat ze constructieve kritiek ook niet accepteren. En dat kritiek alleen van henzelf uit moet komen, maar ja, iedereen die binnen de islam kritiek heeft op die islam moet het bekopen met of de dood, of levenslange gevangenisstraf en of met evt. 1000 zweepslagen, toch? In feite zeg je dus kritiek op de islam of die nu licht sarcastisch is, constructief of ronduit beledigend: het mag niet.
De dood? Waar in NL?
Levenslange gevangenisstraf. Waar in NL?
1000 zweepslagen. Waar in NL?
Graag concreet.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181598528
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De dood? Waar in NL?
Levenslange gevangenisstraf. Waar in NL?
1000 zweepslagen. Waar in NL?
Graag concreet.
In die landen waar ze de meerderheid van de bevolking uitmaken. Hier volgt doorgaans isolement.
I´m back.
pi_181598543
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, jij blijft simpele vragen stellen, doei.
Ja, dat is de Socratische methode hè. :P.
I´m back.
pi_181598606
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In die landen waar ze de meerderheid van de bevolking uitmaken. Hier volgt doorgaans isolement.
Dus niet in NL?
Waar wel. Concreet met namen. Bv die 1000 zweepslagen. Waar knalden die?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_181598664
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dus niet in NL?
Waar wel. Concreet met namen. Bv die 1000 zweepslagen. Waar knalden die?
Raif Badawi. Vrij bekende zaak is dit hoor. https://www.humanistischv(...)gen-voor-raif-badawi
I´m back.
pi_181598699
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Raif Badawi. Vrij bekende zaak is dit hoor. https://www.humanistischv(...)gen-voor-raif-badawi
Ok
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:26:34 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598702
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In die landen waar ze de meerderheid van de bevolking uitmaken. Hier volgt doorgaans isolement.
Hier in NL is het ook bar en boos. De lijfstraffen vliegen je om de oren. Geen dorp of stad zonder speciaal daarvoor ingerichte openbare ruimtes. Dus ik snap de angst van jou wel.
pi_181598717
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:26 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ok
Ja, ze hebben tegenwoordig een soort zoekmachine die heet Google en daar kun je dit soort dingen mee opzoeken.
I´m back.
pi_181598718
Geert, nog een keer niet doorzetten en je verliest een stem. Aan een slappe pik hebben we niks.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:28:31 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze hebben tegenwoordig een soort zoekmachine die heet Google en daar kun je dit soort dingen mee opzoeken.
Ja, er zijn altijd wel onderontwikkelde gebieden.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:29:30 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598747
Triest hoor, al die angst voor islamieten.

:N
pi_181598765
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hier in NL is het ook bar en boos. De lijfstraffen vliegen je om de oren. Geen dorp of stad zonder speciaal daarvoor ingerichte openbare ruimtes. Dus ik snap de angst van jou wel.
Ik heb geen angst: ik reageerde met te stellen dat als je moet wachten op kritiek van binnenuit in de islam dat je dan heel lang kunt wachten, want de islam heeft allerlei fijnzinnige maatregelen bedacht om kritiek uit te bannen. Dus er zullen hoogstwrs veel moslims kritiek hebben op de islam, het leidt nergens toe, die houden hun mond wel.

Maar goed, dat wil jij ook uiteindelijk, toch? En ook geen kritiek op andere religies, maar respect moet er zijn... Toch?
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:34:59 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_181598841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar goed, dat wil jij ook uiteindelijk, toch? En ook geen kritiek op andere religies, maar respect moet er zijn... Toch?
Zoals ik al eerder zei (!!), kritiek moet kunnen. Heel simpel. Lees ff terug joh.

Wat een armoe, zoveel mensen over één kam scheren... Hullie en zullie.
pi_181599131
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Triest hoor, al die angst voor islamieten.

:N
Nou ja als een stel Pakistanen een kernbom op ons wil gooien omdat een blonde dwaas een tekenwedstrijd wilt houden... _O- 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181599200
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:30 schreef speknek het volgende:
Ik ben helemaal voor kritiek hebben op religie, maar het moet wel oprecht en/of constructief zijn. Deze actie was geen van beiden. Het was gewoon treiteren, en dat weet verder ook iedereen hier.
Toen Paul de Leeuw paus Johannes zijn parkison belachelijk maakte op tv, bleef het rustig in Nederland. Iemand op zijn parkison belachelijk lopen maken om zo religie te kunnen bespotten is ook niet constructief of oprecht. Toch vond niemand het destijds treiteren richting de katholieken, aangezien de Leeuw er geen kritiek op heeft gekregen. Als we ons in het verleden zo hard op de borst klopte dat je hier in Nederland zoiets kan en mag doen, ook al is het beneden alle peil, waarom is het ineens bij de Islam not done in de ogen van sommigen ? Ik vind het geen topactie van Wilders, daar niet van, maar ik ben wel voor het gelijke monniken gelijke kappen principe.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181599225
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ja als een stel Pakistanen een kernbom op ons wil gooien omdat een blonde dwaas een tekenwedstrijd wilt houden... _O- 8)7
GroenLinks zou die kernbom met open armen ontvangen. :Y

Want islam staat gelijk aan vrede. :Y
pi_181599290
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Triest hoor, al die angst voor islamieten.

:N
Jij word zeker aardig nat van die haatbaarden?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')