Is betaald door Boris, zo geeft hij aan weer open te staan voor iets nieuwsquote:Op vrijdag 7 september 2018 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, ooit was The Guardian een kwalitatief goede krant, onderzoeksjournalistiek deden ze uitstekend maar nu met scheidingen van publieke figuren bezig. De pers gaat ook in de UK de verkeerde kant op
EasyJet hèeft zijn europese HQ al verplaatst naar Ooste rijk en Ryanair is Iers, het zijn alleen de vluchten van en naar het VK die in het gedrang komen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:10 schreef Monolith het volgende:
Geen vluchten van easyJet en Ryanair meer is op zich goed nieuws voor Amsterdam.
Dat is dan ook precies waar Amsterdam blij mee moet zijn.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
EasyJet hèeft zijn europese HQ al verplaatst naar Ooste rijk en Ryanair is Iers, het zijn alleen de vluchten van en naar het VK die in het gedrang komen.
Dit is de reden dat ik dit jaar met de Eurostar naar Londen ben gegaan en niet volgend jaar. Ik wou die stad 'as it is now' zien. Niet met allemaal irritante controles eerst en dan in Londen zelf post Brexit taferelen.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef Black_Baron het volgende:
Bij een No Deal rijdt de Eurostar mogelijk niet meer tussen het VK en Frankrijk.
http://uk.businessinsider(...)ional=true&r=UK&IR=T
Er zijn verschillende vliegtuigmaatschappijen die op dit momenten geen vluchten meer aanbieden na 29 maart van en naar het VK. EasyJet, Ryanair en anderen.
En dan nog dit:
“The governor of the Bank of England has warned the cabinet that the impact of a no-deal Brexit could be as catastrophic as the financial crisis that crippled the UK economy a decade ago.”
https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
Het wordt wel heel goedkoop die stad. Huizenprijzen gaan 30% kelderen (zegt de BoE). En de Pound wordt niets meer waard.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik dit jaar met de Eurostar naar Londen ben gegaan en niet volgend jaar. Ik wou die stad 'as it is now' zien. Niet met allemaal irritante controles eerst en dan in Londen zelf post Brexit taferelen.
Fantastische citytrip trouwens, vond Londen echt een gave stad.
Maar geen goed nieuws als je iedere maand naar Londen moet.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:10 schreef Monolith het volgende:
Geen vluchten van easyJet en Ryanair meer is op zich goed nieuws voor Amsterdam.
Maar ze hebben wel weer hun blauwe paspoorten terugquote:Op donderdag 13 september 2018 14:50 schreef Black_Baron het volgende:
Een nieuwe set van de no deal paperszijn beachikbaar gekomen :
Van de Britse regering.
https://www.gov.uk/govern(...)o-deal#money-and-tax
https://www.bloomberg.com(...)tter_impression=true
Vrije opsomming:
Ze gaan alle EU goederen gewoon doorlaten.
De Britten krijgen has weer roaming in het buitenland. Dit mogen de commerciële bedrijven zelf bepalen.
Hun rijbewijs is hier niet meer geldig. En men moet per EU land een permit aanvragen om te mogen rijden. En er zijn het eerste jaar maar 7 miljoen internationale rijbewijzen beschikbaar.
UK verzekering op je auto ook niet meer geldig.
EU satellieten zijn niet meer beschikbaar voor ze. Al krijgen ze wel weer toegang voor vrije GPS data.
Medicijnen worden flink duurder in het VK vanwege licensing kosten.
En de auto industrie wordt zo goed als weggevaagd.
Voor werk? Gewoon met KLM op LCY vliegen.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:59 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Maar geen goed nieuws als je iedere maand naar Londen moet.
Waar rijdt de eurostar dan wel naar toe? Het hele doel van eurostar is de UK.quote:Op donderdag 13 september 2018 22:31 schreef Black_Baron het volgende:
Bij een No Deal rijdt de Eurostar mogelijk niet meer tussen het VK en Frankrijk.
http://uk.businessinsider(...)ional=true&r=UK&IR=T
Er zijn verschillende vliegtuigmaatschappijen die op dit momenten geen vluchten meer aanbieden na 29 maart van en naar het VK. EasyJet, Ryanair en anderen.
En dan nog dit:
“The governor of the Bank of England has warned the cabinet that the impact of a no-deal Brexit could be as catastrophic as the financial crisis that crippled the UK economy a decade ago.”
https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true
Als ze geduld hebben. Pas vanaf eind 2019 zijn er blauwe paspoorten beschikbaar. Wel wordt vanaf maart 2019 al "European Union" van de rode kaften geschraptquote:Op vrijdag 14 september 2018 02:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel weer hun blauwe paspoorten terug
[ afbeelding ]
Die rijdt dan niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2018 08:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar rijdt de eurostar dan wel naar toe? Het hele doel van eurostar is de UK.
Nee privé en die zijn 3 keer zo duurquote:Op vrijdag 14 september 2018 08:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor werk? Gewoon met KLM op LCY vliegen.
Elke deal die op het chequers plan gebasseerd is, dat is iets anders dan elke deal dan ook.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Labour zegt tegen elke deal, welke dan ook, te gaan stemmen.
https://www.telegraph.co.(...)s-chequers-plan/amp/
Al lijkt een deal gebaseerd op Chequers daarmee wel gelijk redelijk DoA.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Elke deal die op het chequers plan gebasseerd is, dat is iets anders dan elke deal dan ook.
Dat is ook een nonsense verhaal natuurlijk, als men dan tegen een deal stemt moet de EU dan maar braaf gaan zitten wachten tot het VK wel weet wat ze willen?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Alleen de eeuwige vraag is dan: wat wel? Hebben ze net zo goed geen antwoord op. Hoewel ik Labour well langzaam zie opschuiven richting het standpunt "tweede referendum over hoe Brexit eruit moet zien".
Nee, dan kunnen ze meteen weer een EU-lidmaatschap onder de huidige voorwaarden aanvragen.quote:Op zaterdag 15 september 2018 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook een nonsense verhaal natuurlijk, als men dan tegen een deal stemt moet de EU dan maar braaf gaan zitten wachten tot het VK wel weet wat ze willen?
In navolging hierop, Khan is inmiddels om:quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Alleen de eeuwige vraag is dan: wat wel? Hebben ze net zo goed geen antwoord op. Hoewel ik Labour well langzaam zie opschuiven richting het standpunt "tweede referendum over hoe Brexit eruit moet zien".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |