abonnement Unibet Coolblue
pi_181599982
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben er niet bij geweest. Maar zijn verhaal lijkt plausibel, haar verhaal niet.

En ze had een hele goede reden om erover te liegen.

Zo simpel is het.

Publieke opinie: rook/vuur. Dus daarom: weg.
Ik zeg nu juist niet volgens Ten Broeke's maatstaven of de maatstaven die de VVD hanteert. X of Y is gepasseerd. Waar ligt dat ergens op die schaal van 0 tot 10? Voor gewone mensen hè, zeg maar wat ook wel eens wordt aangeduid met de term 'demense'. Dus dat kunnen best mensen zijn die heel hard werken en goed verdienen, ook verantwoordelijkheid dragen, maar dan niet automatisch na het werk gaan borrelen en zich dan na een tijdje verrast afvragen 'op wie lig ik nu weer, zeg', zoals jij beschreef.
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:30:48 #202
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600041
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, er is een aangifte gedaan. Maar die is niet doorgepakt en ze had externe motieven om het als ongewenst te presenteren.

Ik ben er niet bij geweest, maar haar verhaal is niet het meest waarschijnlijke verhaal ooit zal ik maar zeggen.
Hoe kan je dat zeggen als je werkelijk niets van de inhoud weet?

Het is zo makkelijk om het weg te zetten als niets, als zij die overdreef.
Maar alles wat we weten is dat er heel wat gesteggel is geweest hierover. En dat gebeurd maar zelden om niets.

Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik weet enkel dat het vermeende slachtoffer er niets mee wilde doen, het wilde laten rusten.

Na alles wat wel bekend is vermoed ik dat het niet echt schoon is, maar dat er geen kwade opzet in het spell was. Foutje, maar na spreken met elkaar voldoende om niet tot rechtsgang over te gaan.
Dat hij in deze zegt het was fout, maar geen aanranding/verkrachting ondersteunt deze gedachte.

Wat ik me vooral bpijf afvragen is wie heeft dit zodanig naar buiten gebracht? Is dat het vermeende slachtoffer die toch meer genoegdoening nodig heeft of is het een ander?
Bij een ander is dit een heel ander verhaal dan wanneer het vermeende slachtoffer het was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 31-08-2018 16:38:24 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:33:55 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600124
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is niet gebruikelijk dat er steeds een aanklacht volgt op een korte seksuele relatie.

Gelukkig maar.
Wat dus laat denken dat er meer aan de hand is dan een korte seksuele (wederzijdse) relatie.

Hoe rot het ook is voor deze gast en vermeende slachtoffer. Nu dit zo naar buiten gebracht is zou het hele verhaal op tafel gelegd moeten worden.
Inc wie het naar buiten heeft gebracht en waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 31-08-2018 16:39:08 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:37:03 #204
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600209
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben er niet bij geweest. Maar zijn verhaal lijkt plausibel, haar verhaal niet.

En ze had een hele goede reden om erover te liegen.

Zo simpel is het.

Publieke opinie: rook/vuur. Dus daarom: weg.
Zover we weten heeft zij 5 jaar gezwegen en is zij niet het persoon dat dit naar buiten heeft gebracht (aangezien ze er niets over wil zeggen).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181600285
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zover we weten heeft zij 5 jaar gezwegen en is zij niet het persoon dat dit naar buiten heeft gebracht (aangezien ze er niets over wil zeggen).
Of dat doet ze om zo de verdenking van haar af te leiden.
pi_181600323
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg nu juist niet volgens Ten Broeke's maatstaven of de maatstaven die de VVD hanteert. X of Y is gepasseerd. Waar ligt dat ergens op die schaal van 0 tot 10? Voor gewone mensen hè, zeg maar wat ook wel eens wordt aangeduid met de term 'demense'. Dus dat kunnen best mensen zijn die heel hard werken en goed verdienen, ook verantwoordelijkheid dragen, maar dan niet automatisch na het werk gaan borrelen en zich dan na een tijdje verrast afvragen 'op wie lig ik nu weer, zeg', zoals jij beschreef.
Vraag je nou naar of er iets strafbaars is gebeurd of iets wat een moraalridder niet vindt kunnen?

Het eerste is zeer onwaarschijnlijk, het tweede ja... maar wat kan mij die moraalridders nou schelen. Volwassen mensen die in vrije wil handelen. Prima toch?
pi_181600415
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoe kan je dat zeggen als je werkelijk niets van de inhoud weet?

Het is zo makkelijk om het weg te zetten als niets, als zij die overdreef.
Maar alles wat we weten is dat er heel wat gesteggel is geweest hierover. En dat gebeurd maar zelden om niets.

Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik weet enkel dat het vermeende slachtoffer er niets mee wilde doen, het wilde laten rusten.

Na alles wat wel bekend is vermoed ik dat het niet echt schoon is, maar dat er geen kwade opzet in het spell was. Foutje, maar na spreken met elkaar voldoende om niet tot rechtsgang over te gaan.
Dat hij in deze zegt het was fout, maar geen aanranding/verkrachting ondersteunt deze gedachte.

Wat ik me vooral bpijf afvragen is wie heeft dit zodanig naar buiten gebracht? Is dat het vermeende slachtoffer die toch meer genoegdoening nodig heeft of is het een ander?
Bij een ander is dit een heel ander verhaal dan wanneer het vermeende slachtoffer het was.
Bij relaties op de werkvloer is er al vaak iemand met een dominante positie. Maar dat is iets anders dan misbruik.

Hoogstens onverstandig.

Hoe kom je er overigens bij dat ik niets van de inhoud weet? Ik ben er niet bij geweest. Dat geldt voor iedereen op twee na.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:44:53 #208
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600457
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Of dat doet ze om zo de verdenking van haar af te leiden.
Alsof dat realistisch is...

Ik acht de kans redelijk klein dat zij hierachter zit. Dat zou een stevige backfire opleveren.
Niet onmogelijk, maar wel klein.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181600458
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wat dus laat denken dat er meer aan de hand is dan een korte seksuele (wederzijdse) relatie.

Hoe rot het ook is voor deze gast en vermeende slachtoffer. Nu dit zo naar buiten gebracht is zou het hele verhaal op tafel gelegd moeten worden.
Inc wie het naar buiten heeft gebracht en waarom.
Waarom laat dat dat denken?

En de betrokkenen willen het privé houden. Waar bemoeit iedereen zich mee?
pi_181600487
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zover we weten heeft zij 5 jaar gezwegen en is zij niet het persoon dat dit naar buiten heeft gebracht (aangezien ze er niets over wil zeggen).
Klopt. Er is een rat aan het werk geweest.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:48:46 #211
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600557
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom laat dat dat denken?

En de betrokkenen willen het privé houden. Waar bemoeit iedereen zich mee?
Omdat zowel vermeende dader als vermeend slachtoffer zeggen dit te willen laten rusten.
Beide lijken hierin geen rol te spelen, als in degene die het openbaar gemaakt heeft.

Waar wie dan ook zich mee bemoeit en vooral waarom, dat is dus wat ik me afvraag.
Als zij (vermeend slachtoffer) dit naar buiten heeft gebracht, waarom dan geen commentaar? Waarom er niets over willen zeggen?
Waarom is dit naar buiten brengen een hot item, voldoende om af te treden? Als het wederzijds, vrijwillig was, wat is dan het probleem?

Veel waaroms, geen antwoorden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:51:34 #212
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181600627
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Er is een rat aan het werk geweest.
Welke rat en waarom?
Daar wil ik over weten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181601114
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vraag je nou naar of er iets strafbaars is gebeurd of iets wat een moraalridder niet vindt kunnen?

Het eerste is zeer onwaarschijnlijk, het tweede ja... maar wat kan mij die moraalridders nou schelen. Volwassen mensen die in vrije wil handelen. Prima toch?
Nee, volgens de maatstaven van 'demense', dat zijn geen moraalridders. Zit tussen moreel gedepriveerden en moraalridders in dus.
I´m back.
pi_181601203
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Er is een rat aan het werk geweest.
In dat boek van Berckmoes werd al iets gesuggereerd, dus het was een publiek geheim binnen de VVD schijnbaar, kan ook tussen neus en lippen door eens een keer verteld zijn.
pi_181601288
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

In dat boek van Berckmoes werd al iets gesuggereerd, dus het was een publiek geheim binnen de VVD schijnbaar, kan ook tussen neus en lippen door eens een keer verteld zijn.
Als de Slegte nog bestond hadden ze de hele oplage van dat boek daar meteen kunnen afleveren wrs, niemand heeft dat gelezen. Jij wel? Want stond er dan in?
I´m back.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:36:37 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181601700
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Of dat doet ze om zo de verdenking van haar af te leiden.
Geen idee. Daarom de vraag, wie heeft dit naar buiten gebracht?

Op dit moment lijkt zij dat niet te zijn. Wat waar is? Ik weet het niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:39:13 #217
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181601750
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij relaties op de werkvloer is er al vaak iemand met een dominante positie. Maar dat is iets anders dan misbruik.

Hoogstens onverstandig.

Hoe kom je er overigens bij dat ik niets van de inhoud weet? Ik ben er niet bij geweest. Dat geldt voor iedereen op twee na.
Dus je weet er net zo min wat vanaf als dat ik ervan af weet. Toch lijk jij een conslusie te trekken die haar als leugenaar wegzet. Je bent wat voorzichtig daarin, maar neigt die kant op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181601776
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als de Slegte nog bestond hadden ze de hele oplage van dat boek daar meteen kunnen afleveren wrs, niemand heeft dat gelezen. Jij wel? Want stond er dan in?
Er stond in dat er een publiek geheim binnen VVD-gelederen was mbt Han ten Broeke dat hem ongeschikt zou maken voor het ministerschap dus wat dat betreft :).
pi_181601857
Hij had vaker zijn broek moeten aanhouden.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:52:56 #220
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_181602023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 09:37 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat? Ten Broeke is gescheiden sinds 2011, dat kan je lezen op wikipedia. Hij had dus geen 'schatje' thuis tegen wie hij zich hoefde te verantwoorden.
My bad :( , maar VVD'ers zorgen er meestal voor dat het vrouwtje thuis van niets weet, dus daar ging ik voor het gemak maar even van uit.
pi_181602068
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Welke rat en waarom?
Daar wil ik over weten.
Natuurlijk wil jij dat weten. Maar dat is helemaal niet belangrijk.
pi_181602084
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dus je weet er net zo min wat vanaf als dat ik ervan af weet. Toch lijk jij een conslusie te trekken die haar als leugenaar wegzet. Je bent wat voorzichtig daarin, maar neigt die kant op.
Ik weet meer dan jij.

Laten we het daar maar op houden.
pi_181602094
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:44 schreef Loekie1 het volgende:
Hij had vaker zijn broek moeten aanhouden.
Dat neukt niet zo fijn hoor.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:04:01 #224
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181602240
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 17:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk wil jij dat weten. Maar dat is helemaal niet belangrijk.
Dat is wel degelijk belangrijk.

Als zij (vermeend slachtoffer) dit niet is, wie dan wel en vooral waarom?

Want tot nu toe lijkt zij het niet te zijn. Lijkt zowel zij als him slachtoffer te zijn van een ander die iets wil oprakelen wat zij beiden willen laten rusten.

Ik snap je natuurlijk wil jij dat weten in deze dus niet. Want als zij dat niet is (met uitleg) is dat de kern zelfs.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:04:29 #225
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181602245
#KICKOUTZP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')