abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:26:00 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181599955
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:16 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik geef toch aan dat het voor een groot deel aan mijn eigen houding ligt...?
Ja maar ik lees daarna vooral excuses waarom het zo is en dat die ander dat maar moet aanvoelen.
pi_181600022
Het zijn geen excuses, het zijn verklaringen. Dus niet bedoeld om het probleem op de ander af te schuiven. Ik snap het heel goed als mensen niks kunnen met de houding die ik heb.
De ander hoeft dat niet aan te voelen, dat kan ook niet. Maar ik vertel het.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:42:22 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181600380
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:37 schreef Coco. het volgende:

[..]

Vraag eens af waarom jij nou echt die bevestiging constant nodig hebt?
Dat is gewoon menselijk. De ene heeft het meer nodig dan de ander.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:49:54 #179
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181600585
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 14:06 schreef chaoticinternetnerd het volgende:

[..]

Ik herken beide kanten ook wel, als ik zelf echt gek op iemand ben wil ik ook graag praten, onzinnig of serieus, alles kan. Dan vind ik berichtjes ook fijn. Maar na een of twee weken heb ik dat gewoon niet zo en ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand anders dat wel heeft, dan al.
Mannen kunnen dus sneller verliefd worden vanwege uiterlijk/klik alleen. Onervaren mannen (en soms ook wel ervaren mannen) gaan vaak in hun verliefdheid een vrouw romantiseren in een soort ideale bijna sprookjes figuur. Dat is een onderdeel van de verliefdheid. Ze denken in een soort verknipte “this is meant to be/she is the one” zoals in films en verhalen soms wordt uitgebeeld.

Vaak als je verhalen hoor van koppels die lang bij elkaar zijn, en je de man vraagt Waarom hij haar heeft gekozen is het antwoord iets van “ik wist het meteen, zodra ik haar voor het eerst zag”. Wat natuurlijk onlogisch en niet waar is.

Een onervaren jongen of een jongen die graag vasthoudt aan sprookjes en romantiek kan geloven dat het ook echt zo hoort te gaan. Dat hij de vrouw van zijn dromen meteen zal herkennen op eerste gezicht en daardoor kan hij dan ook niks fout doen in het begin.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181602209
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mannen kunnen dus sneller verliefd worden vanwege uiterlijk/klik alleen. Onervaren mannen (en soms ook wel ervaren mannen) gaan vaak in hun verliefdheid een vrouw romantiseren in een soort ideale bijna sprookjes figuur. Dat is een onderdeel van de verliefdheid. Ze denken in een soort verknipte “this is meant to be/she is the one” zoals in films en verhalen soms wordt uitgebeeld.

Vaak als je verhalen hoor van koppels die lang bij elkaar zijn, en je de man vraagt Waarom hij haar heeft gekozen is het antwoord iets van “ik wist het meteen, zodra ik haar voor het eerst zag”. Wat natuurlijk onlogisch en niet waar is.

Een onervaren jongen of een jongen die graag vasthoudt aan sprookjes en romantiek kan geloven dat het ook echt zo hoort te gaan. Dat hij de vrouw van zijn dromen meteen zal herkennen op eerste gezicht en daardoor kan hij dan ook niks fout doen in het begin.
Vrouwen kunnen dat volgens mij ook hebben hoor. Gaan ze vaak heel gek van doen. ;)
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:09:42 #181
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181602339
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat volgens mij ook hebben hoor. Gaan ze vaak heel gek van doen. ;)
Uiteraard. Maar dit topic gaat over mannen die rare gedrag vertonen bij het verliefd zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:27:58 #182
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181602783
Bovendien is een vrouw die gek of kleffe gedrag vertoont vanaf het begin schattiger/charmanter dan een man die dat doet.

Het is nou eenmaal zo dat afstandelijke mannen en aanhankelijke vrouwen meer past in traditionele rollen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181628518
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:13 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel goed komt als ik maar iets meer energie krijg. Maar alsnog wil ik dan best veel tijd voor mezelf. Dat kan prima, zijn echt wel meer mensen die dat nodig hebben. Tot die tijd geen gigolo :)
Ik kan me zeker inleven in jou. :Y Het is belangrijk dat jij je goed voelt en jezelf ook 100% kunt geven.

Ik kan zelf ook niet tegen afhankelijkheid. ;( Ik had onlangs nog enkele dates met een jongen die zeer vaak om bevestiging vroeg. Daar knapte ik op een gegeven moment echt op af...
Striving to be more than average.
pi_181654835
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik kan me zeker inleven in jou. :Y Het is belangrijk dat jij je goed voelt en jezelf ook 100% kunt geven.

Ik kan zelf ook niet tegen afhankelijkheid. ;( Ik had onlangs nog enkele dates met een jongen die zeer vaak om bevestiging vroeg. Daar knapte ik op een gegeven moment echt op af...
Ja, precies dat. Fijn dat je het begrijpt/kunt voorstellen!
En begrijpelijk dat je uiteindelijk afknapte om de afhankelijkheid van je date. Wel jammer, als het verder leuk was... maar ik snap wel dat het in de weg stond.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_181657546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 20:46 schreef Daniane het volgende:

[..]

Ik kan me zeker inleven in jou. :Y Het is belangrijk dat jij je goed voelt en jezelf ook 100% kunt geven.

Ik kan zelf ook niet tegen afhankelijkheid. ;( Ik had onlangs nog enkele dates met een jongen die zeer vaak om bevestiging vroeg. Daar knapte ik op een gegeven moment echt op af...
Maar waarom zou je om bevestiging vragen? "Vind je me wel knap?" Dat soort dingen? Lekker vrouwelijk wel
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 september 2018 @ 09:34:53 #186
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181657760
Het is ook nooit goed hè. :') Baaaaw hij appt te veel. :'( Aaaah hij laat nooit iets van zich horen. :'(

Ja we kunnen ook maar zoveel aanvoelen en niet ruiken hoeveel berichten per dag je wil. Wees anders specifiek en zeg het gewoon wanneer en hoeveel appjes je wil hebben.
Man of Steal.
pi_181657908
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 09:34 schreef SuperNeger het volgende:
Het is ook nooit goed hè. :') Baaaaw hij appt te veel. :'( Aaaah hij laat nooit iets van zich horen. :'(

Ja we kunnen ook maar zoveel aanvoelen en niet ruiken hoeveel berichten per dag je wil. Wees anders specifiek en zeg het gewoon wanneer en hoeveel appjes je wil hebben.
Vrouwen willen appjes als ze appjes van je willen.

Als je te vroeg bent willen ze het nog niet als je te laat bent hebben ze al even kunnen smachten voor het volgende berichtje.

Denk dat je je geduld beter een beetje kunt testen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 september 2018 @ 09:50:45 #188
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181657940
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 09:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen willen appjes als ze appjes van je willen.

Als je te vroeg bent willen ze het nog niet als je te laat bent hebben ze al even kunnen smachten voor het volgende berichtje.

Denk dat je je geduld beter een beetje kunt testen
Bij mij is het altijd zo als ik iemand te leuk vind app ik teveel en willen ze dat ik minder app en als ik ze niet echt leuk vind app ik te weinig en gaan ze daar weer over zeuren. :')
Man of Steal.
pi_181658538
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2018 09:50 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Bij mij is het altijd zo als ik iemand te leuk vind app ik teveel en willen ze dat ik minder app en als ik ze niet echt leuk vind app ik te weinig en gaan ze daar weer over zeuren. :')
Zo langzaamaan lijkt het net alsof alle vrouwen negatief commentaar geven op de kwantiteit van het appgedrag. Dat is toch echt niet zo.

Het blijft vooral een kwestie van zorgen wat te melden te hebben (een leuk appje is vrijwel altijd welkom, een onzinnig appje is ook teleurstellend als je smachtend zit te wachten) en de reacties lezen.

Als je vaak pas na lange tijd een reactie krijgt en er lijkt weinig enthousiasme aan de andere zijde te zijn, dan gaat er iets niet goed. Als ook de ander vaak het gesprek start, reacties doorgaans vrijwel direct volgen en het gesprek ook gewoon lekker soepel loopt dan zit je goed. En daar zit nog vanalles tussen, maar volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. En bedenk ook dat in het begin het vaak nog niet zo soepel loopt. Dat moet je vooral niet willen forceren. Ook als je eager bent is het soms een heel goed idee om een paar dagen niets te appen.
pi_181662230
Mijn ervaring is dat wanneer je echt iemand leuk vindt het er niet toe doet wat de inhoud of de frequentie van de berichtjes zijn. Je wil graag vaak met iemand in contact zijn. Is het een meh-geval, dan wordt het appen als storend gezien.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181663071
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 13:55 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Mijn ervaring is dat wanneer je echt iemand leuk vindt het er niet toe doet wat de inhoud of de frequentie van de berichtjes zijn. Je wil graag vaak met iemand in contact zijn. Is het een meh-geval, dan wordt het appen als storend gezien.
Voor mij niet hoor. Ook al vind ik je geweldig, ik haak af als het totaal nergens over gaat. Maar als je dat hebt, dan is het ook wel weer snel meh. Want dan zul je dat als je bij elkaar bent ook snel hebben.
pi_181663561
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:28 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Edit: OP aangepast voor helderheid.

Er valt mij iets op aan mijn ‘dateleven’. De haakjes omdat ik er niet actief mee bezig ben, maar soms kom je wel een leuk iemand tegen. Echter is er voor mij wel iets wat ik minder goed trek, en ik vraag me af of meerdere mensen dit lastig vinden.

Ik kan er vrij slecht tegen als iemand mij op het moment dat er een klik is, elke dag gaat appen. Ik had gisteren iemand die in een gesprek zei dat hij lekker ging slapen. Prima, welterusten, en dan ga ik verder met m’n eigen ding. Krijg ik vanmorgen een appje ‘Sorry dat ik gisteren ging slapen, ik was echt moe!’ En dan weer een rits aan appjes zoals ‘Maargoed, hoe is jouw dag? Ik ga dit en dat doen..’

Ik vind dit zelf vrij onnodig. Ik wil graag een onafhankelijk iemand die naar mijn idee niet na een paar dagen appen al zoveel bezig is met contact met mij zoeken.. Ik val op onafhankelijke mannen waar ik zelf ook een beetje moeite voor moet doen. Dat het van twee kanten komt en dat als ik niet reageer ik niet nog appjes er achteraan krijg.

Ik vraag me af wat jullie kijk hier op is, zowel mannen als vrouwen. Ik heb wel eens jarenlang 24/7 appcontact gehad met iemand, maar dat was toch anders. Toen had ik er zelf ook wel behoefte aan, ik kende hem ook al lang en dit is langzaam gegroeid.
Ik heb het nu over de situaties van mensen waar je nog geen twee weken mee praat. Het is natuurlijk heel lief dat iemand dagelijks aan je denkt en het leuk vindt om je te spreken, dus misschien is het nogal koud van mij om zo te denken, maar ik merk aan mijzelf dat ik mij eraan erger en ook direct steeds minder de behoefte heb aan contact.

Edit: Ja, ik heb het hem netjes verteld en hij heeft heel sportief en leuk gereageerd, dus daar is verder helemaal geen probleem! Zulke dingen moet je over kunnen praten en als ik niks had gezegd was ik ook niet op het forum komen ‘zeuren’. Ik ben alleen benieuwd of meer mensen het lastig vinden als de een veel meer behoefte heeft aan whatsappcontact dan de ander.
Dan heb je het gevoel dat die gozer een pussy is?
pi_181663625
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 10:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zo langzaamaan lijkt het net alsof alle vrouwen negatief commentaar geven op de kwantiteit van het appgedrag. Dat is toch echt niet zo.

Het blijft vooral een kwestie van zorgen wat te melden te hebben (een leuk appje is vrijwel altijd welkom, een onzinnig appje is ook teleurstellend als je smachtend zit te wachten) en de reacties lezen.

Als je vaak pas na lange tijd een reactie krijgt en er lijkt weinig enthousiasme aan de andere zijde te zijn, dan gaat er iets niet goed. Als ook de ander vaak het gesprek start, reacties doorgaans vrijwel direct volgen en het gesprek ook gewoon lekker soepel loopt dan zit je goed. En daar zit nog vanalles tussen, maar volgens mij is het allemaal niet zo ingewikkeld. En bedenk ook dat in het begin het vaak nog niet zo soepel loopt. Dat moet je vooral niet willen forceren. Ook als je eager bent is het soms een heel goed idee om een paar dagen niets te appen.
Wat zijn de criteria om van iemand enthausiast te raken. Gelijke interesses is natuurlijk één. Maar tussen man en vrouw speelt natuurlijk meer dan alleen fan zijn van netflix-series.
pi_181663796
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 16:16 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik geef toch aan dat het voor een groot deel aan mijn eigen houding ligt...?
Och komt wel goed. Ik heb ook ooit een aantal dates gehad met iemand die wat meer afstandelijk was. Die zag ik 1x in de maand. Vond het wel lekker rustig. En als je er niet echt aan toe bent ook niet doen. En zelfs als je altijd alleen blijft en je vind dat niet erg, is dat ook prima, toch?

Mijn vriendin moest ik daar wel in afremmen. Die apte bijna nonstop en als het kon zat ze aan me vast geplakt. Toen duidelijk gemaakt dat ik dat niet trok. Nu is het rustiger en soms heeft ze zelf in het weekend ook wel eens, 'ik zie je morgen' wel ipv van dat we samen iets gaan doen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_181663810
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 14:59 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Wat zijn de criteria om van iemand enthausiast te raken. Gelijke interesses is natuurlijk één. Maar tussen man en vrouw speelt natuurlijk meer dan alleen fan zijn van netflix-series.
Als dat laatste het enige is... Gelijke interesses helpt natuurlijk. Maar je merkt het vooral in dat dingen soepel lopen. Hoeft nog niet eens vanaf het eerste begin, maar als het altijd een beetje blijft schuren, dan ontbreekt er gewoon iets.
pi_181663881
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 15:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als dat laatste het enige is... Gelijke interesses helpt natuurlijk. Maar je merkt het vooral in dat dingen soepel lopen. Hoeft nog niet eens vanaf het eerste begin, maar als het altijd een beetje blijft schuren, dan ontbreekt er gewoon iets.
Wat ontbreekt er dan tussen een jongen en meisje. Bijvoorbeeld op Badoo als een man of vrouw niet terugpraat.
pi_181664203
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:12 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

Wat ontbreekt er dan tussen een jongen en meisje. Bijvoorbeeld op Badoo als een man of vrouw niet terugpraat.
Ik ben daar niet zo mee bezig. Als het loopt, dan loopt het. En zo niet verleg je je aandacht. Moeilijker moet je het niet maken. Er kan zoveel zijn tussen twee personen dat het niet helemaal matcht.
  maandag 3 september 2018 @ 15:34:45 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181664300
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:12 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Wat ontbreekt er dan tussen een jongen en meisje. Bijvoorbeeld op Badoo als een man of vrouw niet terugpraat.
Dat is per persoon en per situatie verschillend. Daarom is het advies ook “blijf jezelf”. En als jezelf zijn niet leuk genoeg is om een partner te vinden, moet je jezelf verbeteren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181664608
Ik zie het eerder als teveel tijd hebben dan afhankelijk zijn eerlijk gezegd. Ik ben het met TS eens dat het onaantrekkelijk is om een hele dag over koetjes en kalfjes te praten via whatsapp.

Sowieso mensen die de hele dag aan dat ding vastzitten. :')
pi_181664719
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2018 15:12 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Wat ontbreekt er dan tussen een jongen en meisje. Bijvoorbeeld op Badoo als een man of vrouw niet terugpraat.
Als je niet één reactie terugkrijgt van iemand ben je gewoon niet knap genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')