abonnement Unibet Coolblue
pi_181636959
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 09:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Natuurlijk heeft Bush een eerzamer voorkomen en meer respect voor het instituut van het presidentsschap. Maar laten we niet vergeten dat het mede dankzij zijn keuzes (en die van McCain) is dat we nu met Trump zitten opgescheept. In die zin voelt een begrafenis vol kritiek op Trump wat hypocriet en kortzichtig. "Laat het maar weer gewoon aan ons over, dan wordt alles weer goed en normaal." Zo gaat het natuurlijk niet werken.
Wat een flauwekul dan kun je ook net zo goed Obama de schuld geven of de republikeinse en democratische partij vanwege het feit dat ze zulke slechte kandidaten leverde.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181636998
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 09:26 schreef Barlexus het volgende:
Trump heeft geen zin in om 8 jaar in het witte huis te zitten. Hij had er eigenlijk vanaf het begin al geen zin in om president te worden.

Hij doet er dus van alles aan om niet herkozen te worden.
Ik denk niet dat het hem lukt zijn fans zijn trouw
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181637216
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 09:29 schreef vipergts het volgende:

[..]

Wat een flauwekul dan kun je ook net zo goed Obama de schuld geven of de republikeinse en democratische partij vanwege het feit dat ze zulke slechte kandidaten leverde.
Bush creëerde met zijn financieel-economische beleid de crisis van 2008 waar veel in de arbeidersklasse nooit meer echt van terug zijn gekomen. McCain introduceerde met Paling het figuur van anti-establishment maniak in de Amerikaanse politiek. Beiden maakten gretig gebruik van subtiel racistische ondertonen om de blanke man naar de stembus te krijgen. Wees nou niet zo naïef om te denken dat Trump zomaar uit het niets is ontstaan. Afgezien van het sausje van totale krankzinnigheid dat er overheen ligt is Trump bovendien een vrij standaard GOP president.
pi_181637246
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 09:26 schreef Barlexus het volgende:
Trump heeft geen zin in om 8 jaar in het witte huis te zitten. Hij had er eigenlijk vanaf het begin al geen zin in om president te worden.

Hij doet er dus van alles aan om niet herkozen te worden.
Dat denk ik niet. Het presidentschap is het enige wat hem nu nog beschermt tegen de wet.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 09:57:46 #255
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181637280
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 09:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Bush creëerde met zijn financieel-economische beleid de crisis van 2008 waar veel in de arbeidersklasse nooit meer echt van terug zijn gekomen. McCain introduceerde met Paling het figuur van anti-establishment maniak in de Amerikaanse politiek. Beiden maakten gretig gebruik van subtiel racistische ondertonen om de blanke man naar de stembus te krijgen. Wees nou niet zo naïef om te denken dat Trump zomaar uit het niets is ontstaan. Afgezien van het sausje van totale krankzinnigheid dat er overheen ligt is Trump bovendien een vrij standaard GOP president.
Huh? Dat geeft echt teveel eer aan Bush Jr. Het fucked up beleid wat naar 2008 toe heeft geleidt is niet zijn doen. Hij heeft niet geholpen om het op te lossen, maar dat allemaal, een volledige wereldcrisis bij hem neerleggen is echt echt echt teveel eer.
Carpe Libertatem
pi_181637382
quote:
15s.gif Op zondag 2 september 2018 09:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Huh? Dat geeft echt teveel eer aan Bush Jr. Het fucked up beleid wat naar 2008 toe heeft geleidt is niet zijn doen. Hij heeft niet geholpen om het op te lossen, maar dat allemaal, een volledige wereldcrisis bij hem neerleggen is echt echt echt teveel eer.
Weliswaar ingezet door Clinton maar 8 jaar deregulering en goedkope leningen verstrekken is een direct gevolg van zijn keuzes en zijn de twee belangrijkste oorzaken van de financiële crisis. Vergeet niet dat het een sneeuwbaleffect had.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 10:20:54 #257
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181637670
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 10:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Weliswaar ingezet door Clinton maar 8 jaar deregulering en goedkope leningen verstrekken is een direct gevolg van zijn keuzes en zijn de twee belangrijkste oorzaken van de financiële crisis. Vergeet niet dat het een sneeuwbaleffect had.
Ingezet door Bush sr., maar sneeuwbal zeker. Bill had er weinig mee te maken en probeerde het recht te zetten. Met rep-huizen toen, weinig effectief.
Carpe Libertatem
pi_181639345
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 09:55 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Het presidentschap is het enige wat hem nu nog beschermt tegen de wet.
Dat denk ik ook, Trump gaat kiezen voor de vlucht naar voren, dat ligt (ook historisch gezien) meer in zijn aard.
  zondag 2 september 2018 @ 12:20:20 #259
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181639508
En hoezeer ik nog eens 4 jaar Trump echt niet zie zitten acht in de kans nog steeds vrij hoog dat hij weer wint. Met name omdat de democraten gewoon niemand hebben nu die de aandacht pakt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181640213
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 01:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Trump denkt er in ieder geval het zijne van:

[..]

Even hierop terugkomende. Meanwhile, somewhere in Texas:



_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 2 september 2018 @ 13:10:57 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181640244
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2018 13:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Even hierop terugkomende. Meanwhile, somewhere in Texas:

[ afbeelding ]

_O-
Ik snap em niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181640282
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 12:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En hoezeer ik nog eens 4 jaar Trump echt niet zie zitten acht in de kans nog steeds vrij hoog dat hij weer wint. Met name omdat de democraten gewoon niemand hebben nu die de aandacht pakt.
Ik zie niet in waarom dat zo relevant is meer dan 2 jaar voor de volgende presidentsverkiezingen. Wie zag Obama hier in 2006 al als de nieuwe president van de VS (afgezien van Maartena, maar die post hier volgens mij niet meer :P )? En wat heeft een 'kroonprinses' als Hillary als resultaat gehad? Een verloren primary en een verloren GE. Waar zijn Jeb Bush en Scott Walker? Wie weet er vandaag de dag nog wie Brinkman en Linschoten zijn?

Het hele idee dat je meer dan twee jaar al een gedoodverfde favoriet zou moeten hebben om te winnen strookt mijns inziens niet helemaal met de politieke geschiedenis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181640307
quote:
5s.gif Op zondag 2 september 2018 13:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik snap em niet.
Trump doet nu net of Ted Cruz z'n grote vriend is die fantastisch werk levert. Nu wordt er door tegenstanders van Cruz campagne gevoerd met Tweets van Trump uit 2016, toen hij wat minder positief was over Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 13:15:34 #264
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181640317
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 13:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump doet nu net of Ted Cruz z'n grote vriend is die fantastisch werk levert. Nu wordt er door tegenstanders van Cruz campagne gevoerd met Tweets van Trump uit 2016, toen hij wat minder positief was over Trump.
Minder positief? Hij zat hem ronduit de grond in te boren!
Carpe Libertatem
  zondag 2 september 2018 @ 13:16:03 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181640321
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 13:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump doet nu net of Ted Cruz z'n grote vriend is die fantastisch werk levert. Nu wordt er door tegenstanders van Cruz campagne gevoerd met Tweets van Trump uit 2016, toen hij wat minder positief was over Trump.
Ah hebbes. Ik zag de datum op die tweet niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181640340
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2018 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Minder positief? Hij zat hem ronduit de grond in te boren!
Dat was natuurlijk een understatement. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181640375
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2018 13:15 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Minder positief? Hij zat hem ronduit de grond in te boren!
Genoeg twietjes van Trump over 'lying Ted' om langs iedere snelweg in Texas billboards te plaatsen :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2018 @ 13:19:46 #268
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_181640381
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 13:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk een understatement. :P
Des te bizarder hoe hij Cruz nu de hemel inprijst en nog bizarder dat Cruz dat gewoon pikt.
Carpe Libertatem
  zondag 2 september 2018 @ 13:22:29 #269
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181640444
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 13:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Genoeg twietjes van Trump over 'lying Ted' om langs iedere snelweg in Texas billboards te plaatsen :P
Dit was echt een geweldige foto van Cruz die per telefoon campagne voerde voor Trump



""Hi, this is Ted Cruz ... Yes, Senator Ted Cruz ... ... Yes, he called me Lyin' Ted ... No, my father didn't murder JFK ..."
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181640470
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Des te bizarder hoe hij Cruz nu de hemel inprijst en nog bizarder dat Cruz dat gewoon pikt.
Het is eigenlijk nog bizarder dat Trump eerst Cruz's familie belachelijk heeft gemaakt ("je vrouw is lelijk", "je vader is een moordenaar") en Cruz voor de political expediency daarop zonder bezwaar een loopjongen van Trump is geworden. En jezelf dan nog "tough" noemen :')
pi_181640517
quote:
2s.gif Op zondag 2 september 2018 13:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit was echt een geweldige foto van Cruz die per telefoon campagne voerde voor Trump

[ afbeelding ]

""Hi, this is Ted Cruz ... Yes, Senator Ted Cruz ... ... Yes, he called me Lyin' Ted ... No, my father didn't murder JFK ..."
Dit was toch wel de zoveelste bevestiging dat Cruz een ruggegraatloze hoer is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181640603
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2018 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Des te bizarder hoe hij Cruz nu de hemel inprijst en nog bizarder dat Cruz dat gewoon pikt.
Mwoah, Trump bedrijft in alles Alzheimerpolitiek. De ene week loopt hij iemand via Twitter af te zeiken, of dat nou een eigen kabinetslid of een buitenlands staatshoofd is, en vervolgens is hij face-to-face weer poeslief.
Cruz kan verder ook weinig. Het lijkt onverwacht toch een stuk spannender te gaan worden dan hij misschien een tijd terug had gedacht en voor de eigen achterban is steun van Trump relevant.
Het verbaast me in bredere zin wel hoe ruggegraatloos de GOP is, maar in dit geval heeft Cruz gewoon weinig keus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181640651
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 09:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Bush creëerde met zijn financieel-economische beleid de crisis van 2008 waar veel in de arbeidersklasse nooit meer echt van terug zijn gekomen. McCain introduceerde met Paling het figuur van anti-establishment maniak in de Amerikaanse politiek. Beiden maakten gretig gebruik van subtiel racistische ondertonen om de blanke man naar de stembus te krijgen. Wees nou niet zo naïef om te denken dat Trump zomaar uit het niets is ontstaan. Afgezien van het sausje van totale krankzinnigheid dat er overheen ligt is Trump bovendien een vrij standaard GOP president.
Ik zeg niet dat Trump uit het niets is onstaan maar dat er veel meer aan vooraf is gegaan als alleen Bush McCain. Dat hele land is de afgelopen 50 jaar alleen maar bezig geweest om zichzelf de afgrond in te werken. Trump en goedkoop schreeuwrig niets is het laatste hoofdstuk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181640796
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2018 13:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, Trump bedrijft in alles Alzheimerpolitiek. De ene week loopt hij iemand via Twitter af te zeiken, of dat nou een eigen kabinetslid of een buitenlands staatshoofd is, en vervolgens is hij face-to-face weer poeslief.
Cruz kan verder ook weinig. Het lijkt onverwacht toch een stuk spannender te gaan worden dan hij misschien een tijd terug had gedacht en voor de eigen achterban is steun van Trump relevant.
Het verbaast me in bredere zin wel hoe ruggegraatloos de GOP is, maar in dit geval heeft Cruz gewoon weinig keus.
Dat zelfs Texas opeens een spannende race tegemoet gaat geeft wel aan dat de GOP toch maar eens na moet gaan denken waarvoor men wil staan. Maar ik zie weinig tot geen introspectie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181640849
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2018 13:32 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Trump uit het niets is onstaan maar dat er veel meer aan vooraf is gegaan als alleen Bush McCain. Dat hele land is de afgelopen 50 jaar alleen maar bezig geweest om zichzelf de afgrond in te werken. Trump en goedkoop schreeuwrig niets is het laatste hoofdstuk.
Feitelijk is bij Reagan het echte hakken in de overheid en regelgeving begonnen, dat zie je bijvoorbeeld ook aan de hoogste belastingsschijf:



Nou is het reduceren van wet- en regelgeving of het verlagen van belastingen niet per definitie een slecht idee, maar op een aantal vlakken is het wel wat doorgeschoten. Clinton met een Republikeins congres en vervolgens Bush gingen er redelijk mee door. Onder Obama is dat weer wat omgedraaid, met name toen er ook Democratische meerderheden in het congres waren.
Onder Trump en een Republikeins congres zien we echter weer een terugkeer naar Bush en sterk er nog, men doet er ook nog wel een schepje bovenop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')