abonnement Unibet Coolblue
pi_181613647
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

We hebben een hoop besproken nog nadat ze zei de klik niet te hebben, en ze was oprecht, open en eerlijk (wat ik waardeer, en respecteer).

Ze heeft hemel en aarde bewogen om dit weekend geregeld te krijgen. Werk verschoven, bijna 1,5 uur reistijd enkele reis. Dus aan de wil en inzet heeft het echt niet gelegen.

Ja, het is niet fijn. Maar beter dat ze het meteen zegt ipv eerst 2,5 dag schijnheilig door te brengen en dan de boel te laten ploffen..
Klote zeg, maar wel goed dat je het sportief opvat. Ze had je idd aan het lijntje kunnen houden en dan was het achteraf nog harder aangekomen.
Het voelt dan alleen als zo’n enorme deceptie ;(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zaterdag 1 september 2018 @ 01:28:40 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_181613946
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beetje bij iedereen proberen... Voelt het voor haar (unimeisje) ook minder bijzonder dat ik een gesprekje begon
Hoezo? Dat je met een ander praat maakt haar toch niet direct minder waard?
pi_181615266
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beetje bij iedereen proberen... Voelt het voor haar (unimeisje) ook minder bijzonder dat ik een gesprekje begon
Ben je verliefd geworden dat je zo rekening houdt met haar gevoelens? ;)

Maak je niet druk. Gewoon gezond gedrag.
pi_181615386
Hoi, ik kom ook weer een beetje meeposten. Helaas is het toch niet gelukt met de Limburger, teveel issues uit vorige relaties van beide kanten, dus na een half jaar hebben we elkaar moeten laten gaan. Heel erg kut...

Ben niet heel serieus op zoek nu, maar kijk wel wat er op mijn pad komt. Af en toe swipe ik even op tinder tussen de mannen die mij geliked hebben (hoi stratotanker!) en daar stond gisteren eigenlijk best een leukerd tussen. Hij had (volgens hem impulsief, volgens mij in een copy/paste bericht) zijn tel nr gestuurd en ik dacht “dan zal je het krijgen ook” dus gebeld en daar kwam een onverwacht leuk gesprek uit. Hij wil maandag langskomen om voor me te koken.
Sarcasme. Herken het.
pi_181615474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 06:48 schreef Spirit82 het volgende:
Af en toe swipe ik even op tinder tussen de mannen die mij geliked hebben (hoi stratotanker!)

:@ :W Haai. O+

quote:
en daar stond gisteren eigenlijk best een leukerd tussen.
:{ Like ik eens een soepel hertje op de T, word ik gewoon genegeerd. ;(
pi_181615480
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 06:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hoi, ik kom ook weer een beetje meeposten. Helaas is het toch niet gelukt met de Limburger, teveel issues uit vorige relaties van beide kanten, dus na een half jaar hebben we elkaar moeten laten gaan. Heel erg kut...

Ben niet heel serieus op zoek nu, maar kijk wel wat er op mijn pad komt. Af en toe swipe ik even op tinder tussen de mannen die mij geliked hebben (hoi stratotanker!) en daar stond gisteren eigenlijk best een leukerd tussen. Hij had (volgens hem impulsief, volgens mij in een copy/paste bericht) zijn tel nr gestuurd en ik dacht “dan zal je het krijgen ook” dus gebeld en daar kwam een onverwacht leuk gesprek uit. Hij wil maandag langskomen om voor me te koken.
Stoer dat je gelijk gebeld hebt :D
pi_181615483
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:04 schreef ludovico het volgende:
Unimeisje heeft al een vriendje, nu zit unimeisje vaak ook op de uni, als ik nu een ander meisje aanspreek en unimeisje kan dat allemaal zien voel ik mij een beetje een betrapte player.
Paar collega's van mij werden tijd geleden door een jongen aangesproken die interesse had.. Dus eerste collegatje die wees hem af en binnen no time probeerde die het bij de ander :P

Ook al vinden ze hem niet leuk hij is nu wel een player ja :P
pi_181615491
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 01:04 schreef Caithlinn het volgende:
Geloof dat ik me hier ook weer mag aansluiten :{

Maar wat een drama zeg, die date apps;
Tinder: waardeloos, veel matches maar niemand zegt wat terug. Gedelete dus
Mint; bleh, eerste die ik tegenkwam was mijn ex. Ook gedelete.
OkCupid: wel matches maar tot nu toe met rare voorkeuren. Delete...
Inner circle: wel matches maar vervolgens kun je er niks tegen zeggen want dan moet je betalen.
Bumble: enige waar ik tot nu toe wel leuke matches heb en leuke gesprekken. Nu eens zien of het tot een date komt.

Hebben jullie verder nog tips?
Viel mij ook op dat op OKCupid wel wat vreemde vogels zitten ja :P
pi_181615516
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 07:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

:@ :W Haai. O+

[..]

:{ Like ik eens een soepel hertje op de T, word ik gewoon genegeerd. ;(
Ik negeer je niet, je hebt mijn nummer al he 😜
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 september 2018 @ 08:34:23 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181615693
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 06:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hoi, ik kom ook weer een beetje meeposten. Helaas is het toch niet gelukt met de Limburger, teveel issues uit vorige relaties van beide kanten, dus na een half jaar hebben we elkaar moeten laten gaan. Heel erg kut...

Ben niet heel serieus op zoek nu, maar kijk wel wat er op mijn pad komt. Af en toe swipe ik even op tinder tussen de mannen die mij geliked hebben (hoi stratotanker!) en daar stond gisteren eigenlijk best een leukerd tussen. Hij had (volgens hem impulsief, volgens mij in een copy/paste bericht) zijn tel nr gestuurd en ik dacht “dan zal je het krijgen ook” dus gebeld en daar kwam een onverwacht leuk gesprek uit. Hij wil maandag langskomen om voor me te koken.
Zonde. Een half jaar is toch wel lang genoeg om even goed laat van te hebben.

Leuk van je nieuwe date. Vind je het met Tinder niet lastig/raar om gelijk iemand in je huis te hebben?
pi_181616286
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zonde. Een half jaar is toch wel lang genoeg om even goed laat van te hebben.

Leuk van je nieuwe date. Vind je het met Tinder niet lastig/raar om gelijk iemand in je huis te hebben?
Denk dat ze misschien wat meegelezen heeft met dit topic en er zelf wat meer vaart achter wilt hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 1 september 2018 @ 09:53:10 #237
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181616531
Een positief verhaal delen. Vorig jaar met een festival een man leren kennen, gezoend en nummers uitgewisseld. Tijdje geappt maar contact verwaterde. Hij was pas gescheiden en ook ik er wrs nog niet klaar voor...

In juni appte hij me weer of hij me op het festival zou zien. Vond het erg leuk van hem te horen, was hem eigenlijk weer vergeten maar vond hem toch wel leuk.
Elkaar daar even gezien, en besloten nu echt een date te plannen.

Eind juli eerste date gehad en was meteen raak. Vanaf toen elkaar zo veel mogelijk gezien, ben een week bijna elke dag bij hem geweest, nu ook proberen we elkaar zo veel mogelijk te zien.
Het is soms wel wat lastig Ivm afstand. Utrecht- noord Limburg. Maar we proberen elkaar toch zeker elke week minimaal 1 keer te zien.
Ook hebben we beide kinderen en Co ouderschap dus het is echt passen en meten.
En ik ben net met een studie begonnen dus heb het sowieso erg druk.

Toch geniet ik er heel erg van. We zien wel waar het schip strandt. Het is erg fijn en we willen elkaar zo veel mogelijk zien dus wie weet... :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181616924
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 05:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ben je verliefd geworden dat je zo rekening houdt met haar gevoelens? ;)

Maak je niet druk. Gewoon gezond gedrag.
_O- maybe wel hè. Achja, aantallen moeten toch omhoog en op dit tempo schiet het niet op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 september 2018 @ 10:36:55 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181616979
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2018 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Een positief verhaal delen.

Het is soms wel wat lastig Ivm afstand. Utrecht- noord Limburg. Maar we proberen elkaar toch zeker elke week minimaal 1 keer te zien.
Ook hebben we beide kinderen en Co ouderschap dus het is echt passen en meten.
En ik ben net met een studie begonnen dus heb het sowieso erg druk.
Klinkt als een lastig verhaal.
pi_181617012
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 september 2018 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Een positief verhaal delen. Vorig jaar met een festival een man leren kennen, gezoend en nummers uitgewisseld. Tijdje geappt maar contact verwaterde. Hij was pas gescheiden en ook ik er wrs nog niet klaar voor...

In juni appte hij me weer of hij me op het festival zou zien. Vond het erg leuk van hem te horen, was hem eigenlijk weer vergeten maar vond hem toch wel leuk.
Elkaar daar even gezien, en besloten nu echt een date te plannen.

Eind juli eerste date gehad en was meteen raak. Vanaf toen elkaar zo veel mogelijk gezien, ben een week bijna elke dag bij hem geweest, nu ook proberen we elkaar zo veel mogelijk te zien.
Het is soms wel wat lastig Ivm afstand. Utrecht- noord Limburg. Maar we proberen elkaar toch zeker elke week minimaal 1 keer te zien.
Ook hebben we beide kinderen en Co ouderschap dus het is echt passen en meten.
En ik ben net met een studie begonnen dus heb het sowieso erg druk.

Toch geniet ik er heel erg van. We zien wel waar het schip strandt. Het is erg fijn en we willen elkaar zo veel mogelijk zien dus wie weet... :)
Lekker bezig :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181617256
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik negeer je niet, je hebt mijn nummer al he 😜
Hebben wij toch mooi even Tinder verslagen he? :7 Dat meteen bellen is ook echt weer iets voor jou hoor. 🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2018 11:00:21 ]
  zaterdag 1 september 2018 @ 11:15:08 #242
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_181617444
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt als een lastig verhaal.
Een uitdaging ja. Maar miss maar goed ook, anders ging het allemaal veel te snel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_181617607
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 10:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- maybe wel hè. Achja, aantallen moeten toch omhoog en op dit tempo schiet het niet op.
Aantallen gaan vanzelf omhoog als je studeert. En daarna in de periodes dat je niet monogaam bent... wordt het eigenlijk alleen maar erger.
pi_181617633
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Aantallen gaan vanzelf omhoog als je studeert. En daarna in de periodes dat je niet monogaam bent... wordt het eigenlijk alleen maar erger.
Waar haal jij deze wijsheden vandaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door ludovico op 01-09-2018 11:44:05 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181617828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar haal jij deze wijsheden vandaan? :P
Mijn ervaring. En die van mijn omgeving. Is ook wel logisch. Als je jong bent kijk je toch wat anders naar seks als wanneer je volwassen bent. Niet iedereen natuurlijk, maar die figuren zijn vaak ook helemaal niet leuk.
pi_181617885
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn ervaring. En die van mijn omgeving. Is ook wel logisch. Als je jong bent kijk je toch wat anders naar seks als wanneer je volwassen bent. Niet iedereen natuurlijk, maar die figuren zijn vaak ook helemaal niet leuk.
Ik studeer nu 3-4 jaar en het valt allemaal wel mee hoor, goed, wel 2 jaar relatie gehad maar het is niet alsof er allemaal vrouwen bij je komen aanbellen of je ze alsjeblieft wilt neuken.

Dus ik geloof niet echt in het "vanzelf" maar misschien ging jij wat vaker uit en heb je wat socialere vrienden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181618016
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik studeer nu 3-4 jaar en het valt allemaal wel mee hoor, goed, wel 2 jaar relatie gehad maar het is niet alsof er allemaal vrouwen bij je komen aanbellen of je ze alsjeblieft wilt neuken.

Dus ik geloof niet echt in het "vanzelf" maar misschien ging jij wat vaker uit en heb je wat socialere vrienden?
Toen ik studeerde was ik wel 2-3 avonden in de kroeg te vinden. Maar ook in de collegebanken was ik actief met het vergroten van mijn netwerk. Had ook bestuursfuncties.

Nergens heb ik gezegd dat het vanzelf ging. ;)
pi_181618042
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
Nergens heb in gezegd dat het vanzelf ging.
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:26 schreef VEM2012 het volgende:
Aantallen gaan vanzelf omhoog als je studeert.
:D

Nee maar goed, dat scheelt wel alles natuurlijk, veel mensen aanspreken en veel in sociale settings komen.
2-3x naar de kroeg en in de collegebanken je buren aanspreken etc. Maar dat is vrij proactief mensen leren kennen naar mijn idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door ludovico op 01-09-2018 12:08:22 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181618161
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2018 11:52 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

:D

Nee maar goed, dat scheelt wel alles natuurlijk, veel mensen aanspreken en veel in sociale settings komen.
Je begrijpt wat ik bedoel toch? Het wordt makkelijker. Maar je zal er altijd wat voor moeten doen.
pi_181618519
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zonde. Een half jaar is toch wel lang genoeg om even goed laat van te hebben.

Leuk van je nieuwe date. Vind je het met Tinder niet lastig/raar om gelijk iemand in je huis te hebben?
Ja het doet goed pijn, maar ik kan oprecht zeggen dat ik hem nu wel kan loslaten. Is nu ook al bijna 2 mnd sinds hij het de eerste keer uitmaakte, dus het ergste is achter de rug. Neemt niet weg dat hij een speciaal plekje in mijn hart houdt en de deur nog op een kier staat.

En ja, meteen bij me thuis is idd een dingetje, maar dat is ook wel wie ik ben. Ik wil me niet door angsten laten tegenhouden. Heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig. Het is ook niet dat hij erop aandringt dat het perse bij mij thuis moet, maar ik vind het wel een leuk spontaan idee :)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')