abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:18:57 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181545455
Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt of een man uit Lingewaard (Gelderland) zich schuldig heeft gemaakt aan het voorbereiden van een geweldsmisdrijf "met terroristisch oogmerk" gericht tegen moslims.

De 43-jarige verdachte zit sinds 23 mei vast en moet vrijdag voor de rechter verschijnen, laat justitie woensdag weten.

Het OM is het onderzoek gestart toen informatie binnenkwam over dat de man geweld tegen moslims gerechtvaardigd vond "en handelingen zou verrichten om daartoe over te gaan".

"Ook was er informatie dat hij mogelijk over een hoeveelheid explosieven kon beschikken." De woning van de man is doorzocht en hierbij is een groot aantal kogelpatronen in beslag genomen. Justitie heeft vooralsnog geen aanwijzingen dat de man daadwerkelijk een concreet plan voor een aanslag had.

Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen gevonden dat de man een concreet plan voor een aanslag had. Er is onderzoek gedaan naar de "feiten en de psychische gesteldheid van de man". "De stand van zaken in deze onderzoeken wordt op de pro forma zitting van 7 september besproken."

Bron : Nu.nl

[ Bericht 8% gewijzigd door Dven op 29-08-2018 14:33:44 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:19:15 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181545462
Welke fokker missen we al een tijdje?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181545495
23 mei...dat hebben ze dan goed stilgehouden.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:22:05 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181545558
Mooi pro-actief van de autoriteiten. Zou hij een verlof hebben voor vuurwapen of niet? Ook wel interessant om te weten hoe justitie hier achter gekomen is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:22:08 #5
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181545559
quote:
geweld tegen moslims gerechtvaardigd vond
ziekelijk. wegwezen met deze vent.
#KICKOUTZP
pi_181545600
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:19 schreef Dven het volgende:
Welke fokker missen we al een tijdje?
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181545758
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:18 schreef Dven het volgende:
Het Openbaar Ministerie (OM) onderzoekt of een man uit Lingewaard (Gelderland) zich schuldig heeft gemaakt aan het voorbereiden van een geweldsmisdrijf "met terroristisch oogmerk" gericht tegen moslims.

De 43-jarige verdachte zit sinds 23 mei vast en moet vrijdag voor de rechter verschijnen, laat justitie woensdag weten.

Het OM is het onderzoek gestart toen informatie binnenkwam over dat de man geweld tegen moslims gerechtvaardigd vond "en handelingen zou verrichten om daartoe over te gaan".

"Ook was er informatie dat hij mogelijk over een hoeveelheid explosieven kon beschikken." De woning van de man is doorzocht en hierbij is een groot aantal kogelpatronen in beslag genomen. Justitie heeft vooralsnog geen aanwijzingen dat de man daadwerkelijk een concreet plan voor een aanslag had.

Er zijn vooralsnog geen aanwijzingen gevonden dat de man een concreet plan voor een aanslag had. Er is onderzoek gedaan naar de "feiten en de psychische gesteldheid van de man". "De stand van zaken in deze onderzoeken wordt op de pro forma zitting van 7 september besproken."
ALLE GELDERLANDIËRS TRUG NAAR GELDERLANDIASTAN!!11!!..

p.s. Heppie nog een linkje van een bron ofzo?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181545879
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

ALLE GELDERLANDIËRS TRUG NAAR GELDERLANDIASTAN!!11!!..
EIGEN GROLSCH EERST!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:37:27 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181545970
We gaan wel horen wat de feiten zijn, zou mij niet verbazen als hij met een halfzatte kop in het dorpscafé iets gezegd heeft in de trant van “ Al die mosselims motten ze voor hun harses knalluh, al mot ik het GVD zelluf doen”
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:39:00 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181546009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:37 schreef nixxx het volgende:
We gaan wel horen wat de feiten zijn, zou mij niet verbazen als hij met een halfzatte kop in het dorpscafé iets gezegd heeft in de trant van “ Al die mosselims motten ze voor hun harses knalluh, al mot ik het GVD zelluf doen”
Informatie over mogelijke explosieven, meerdere kogels in huis hebben maaar nee hoor, meneer is weer een onschuldige zatlap die het allemaal niet zo bedoelde _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181546170
Sowieso, Lingewaard is verloren.

Je ziet daar bijna alleen maar blanke nederlanders die compleet hun eigen nederlandse waarden er op na houden. Een soort van mini nederland zeg maar.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:47:46 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181546187
Zo'n vieze provinciaal. Die moeten we eigenlijk in kampen stoppen.
pi_181546261
Lingewaard is een terreurbroeinest

Auto met gasflessen rijdt gemeentehuis Lingewaard binnen; bestuurder overleden

https://www.omroepgelderl(...)bestuurder-overleden
pi_181546401
Puik werk weer van de autoriteiten. Kan niet makkelijk zijn om zoveel te stoppen voordat het uitgevoerd kan worden. _O_
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:02:36 #15
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_181546528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Informatie over mogelijke explosieven, meerdere kogels in huis hebben maaar nee hoor, meneer is weer een onschuldige zatlap die het allemaal niet zo bedoelde _O-
Het goedpraten is weer begonnen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:02:37 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181546530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Informatie over mogelijke explosieven, meerdere kogels in huis hebben maaar nee hoor, meneer is weer een onschuldige zatlap die het allemaal niet zo bedoelde _O-
Het zou me niet verbazen. Kan hij nog steeds voor bedreiging vervolgd worden natuurlijk.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181546592
Huh, nu geen verwarde man? En gewoon benoemen tegen wie hij aanslagen wou plegen?
pi_181546609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:37 schreef nixxx het volgende:
We gaan wel horen wat de feiten zijn, zou mij niet verbazen als hij met een halfzatte kop in het dorpscafé iets gezegd heeft in de trant van “ Al die mosselims motten ze voor hun harses knalluh, al mot ik het GVD zelluf doen”
_O- .

Ja hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181546630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Huh, nu geen verwarde man? En gewoon benoemen tegen wie hij aanslagen wou plegen?
Er staat echt letterlijk in de OP dat ze onderzoek hebben gedaan naar zijn psychische gesteldheid.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181546668
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er staat echt letterlijk in de OP dat ze onderzoek hebben gedaan naar zijn psychische gesteldheid.
Bleek uit dat hij niet gelovig was en dus niet verward.
pi_181546680
quote:
9s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bleek uit dat hij niet gelovig was en dus niet verward.
Dat kan je nog niet weten, want de resultaten komen op de eerste hoorzitting pas naar voren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181546688
FAKE NEWS.
pi_181546689
quote:
6s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat kan je nog niet weten, want de resultaten komen op de eerste hoorzitting pas naar voren.
U hoorde het hier eerst.
pi_181546725
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 14:57 schreef TheJanitor het volgende:
Puik werk weer van de autoriteiten. Kan niet makkelijk zijn om zoveel te stoppen voordat het uitgevoerd kan worden. _O_
Zoveel krediet hoef je ze nu ook weer niet te geven, ze zijn gewaarschuwd door iemand die zijn aankondiging op internet zag. Als die persoon dat niet gedaan had, was ie misschien zo naar binnen gewandeld. Ik weet ook niet of ik die gast serieus moet nemen, als je echt zoiets drastisch wil gaan doen, dan doe je het gewoon, zonder het eerst met toeters en bellen aan te kondigen op internet. Daarom zou hij hier wel eens gewoon mee weg kunnen komen, want hij kan het gooien op een grap, een prank om zoveel mogelijk likes te krijgen. En dat is hem in ieder geval behoorlijk gelukt. Sommige Youtubers doen nou eenmaal letterlijk alles voor de likes.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 15:14:40 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181546780
quote:
10s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

_O- .

Ja hoor.
Wat kan ik zeggen, ik ben gewoon niet zo snel verbaasd. Ik was ook niet verbaasd dat dit topic over een autochtone Nederlander zou gaan zodra ik Dvens naam zag in combinatie met terrorisme in de titel.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')