abonnement Unibet Coolblue
pi_181567844
Beeb kan intussen zowat wel mee in het Wat Eten We Vandaag-topic. :+ Groen ontbijt!

Let me see you stripped down to the bone
pi_181567861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:48 schreef morgane het volgende:
Volgens mij is dat sisaltouw ook los te koop en zou je deze dus kunnen vervangen.
Dat kan natuurlijk, maar ik had er geen 100% vertrouwen in dat het dan weer helemaal stevig is. En als die omvalt dan valt ook iets van 1m80 door het huis op een niet al te handige plek.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 augustus 2018 @ 09:53:13 #178
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181567879
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar ik had er geen 100% vertrouwen in dat het dan weer helemaal stevig is. En als die omvalt dan valt ook iets van 1m80 door het huis op een niet al te handige plek.
Aha, dan zou ik er ook niet aan beginnen nee :D
pi_181567916
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 08:32 schreef Lonaa het volgende:
goedemorgen.

Geen bifteki dus. Ok.
Kun je inderdaad met een gerust hart overslaan :Y
De baklava trouwens ook, wat een vieze meuk is dat! We zijn gisterenavond van schrik om negen uur 's avonds nog even naar de dönertent in de straat achter de onze gehold voor normale baklava! *)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 30-08-2018 10:09:05 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181567925
Buutvrij _O-

Het kostte ons een paar jaar en een fauteuil voor we er achter kwamen dat je een krabpaal beter in het looppad van je kat kunt zetten. In dit huis wordt hij veelvuldig gebruikt.
Spoilers!
pi_181568033
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 09:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Buutvrij _O-

Het kostte ons een paar jaar en een fauteuil voor we er achter kwamen dat je een krabpaal beter in het looppad van je kat kunt zetten. In dit huis wordt hij veelvuldig gebruikt.
Ja, als er één in het huisje zit stopt de ander. Stond best wel raar te kijken toen ik het door had. Maar ieder heeft ook z'n eigen hangmandje en daar wijken ze ook niet vanaf.

We have far more in common than that which devides us..
pi_181568262
Heb je echt zo'n enorm ding in je huis staan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181568284
Bij krabpaal denk ik aan zoiets

En zelfs daar zou ik moeite mee hebben in mijn huis.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181568308
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Bij krabpaal denk ik aan zoiets
[ afbeelding ]
En zelfs daar zou ik moeite mee hebben in mijn huis.
Dat is een krabpaal ja. Kaatje heeft een krabmeubel.
Spoilers!
pi_181568355
Ik wil zo'n lelijk ding gewoon niet meer in huis, tot nu toe krabben ze nog nergens aan. Alleen buiten aan de boom.
pi_181568383
:D
Ik hield het nog subtiel :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181568388
Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf een slechte vriendin voelt? Ik heb zo'n vriendin die dus elke dag weer iets van drama heeft, ruzies, familiedrama, whatever. Het is wel kut voor der, maar ik heb gewoon niet meer de energie om het constant aan te horen.
pi_181568439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:26 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je jezelf een slechte vriendin voelt? Ik heb zo'n vriendin die dus elke dag weer iets van drama heeft, ruzies, familiedrama, whatever. Het is wel kut voor der, maar ik heb gewoon niet meer de energie om het constant aan te horen.
Mannen hebben dat veel sneller. Ze maken zich er in het algemeen alleen veel minder druk om.

Sowieso dat vrouwelijke aanhoren en meeleven maar zeker niet nadenken over een oplossing... Om gek van te worden. En ja, ik heb twee dochters. Het is fucking hardwired.
Whatever...
pi_181568448
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:26 schreef Vanyel het volgende:
:D
Ik hield het nog subtiel :D
Ik ga er toch vanuit dat niemand die dingen neerzet omdat ze mooi zijn. :D Als m'n meubels kapot zouden gaan, zou ik wel kijken of ik het op een of andere subtiele manier weg kan werken. Misschien gewoon van dat krabtouw om een tafelpoot ofzo.
pi_181568487
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:29 schreef Spanky78 het volgende:
Mannen hebben dat veel sneller. Ze maken zich er in het algemeen alleen veel minder druk om.

Sowieso dat vrouwelijke aanhoren en meeleven maar zeker niet nadenken over een oplossing... Om gek van te worden. En ja, ik heb twee dochters. Het is fucking hardwired.
Ik probeer juist wel altijd naar een oplossing te zoeken. Maar als je dat dan 10 keer doet, en de 11e keer hoor je weer dezelfde problemen aan en is er nog steeds niets mee gedaan. Dan ben ik gewoon op.
pi_181568533
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik probeer juist wel altijd naar een oplossing te zoeken. Maar als je dat dan 10 keer doet, en de 11e keer hoor je weer dezelfde problemen aan en is er nog steeds niets mee gedaan. Dan ben ik gewoon op.
Nouja, dat is dus een beetje het ding. Veel vrouwen willen vooral hun verhaal kwijt en medeleven en zijn dan helemaal nog niet op zoek naar een oplossing.

Hetzelfde als met winkelen... mannen gaan recht op hun doel af. Vrouwen wandelen de stad drie keer door en gaan dan dat dingetje kopen bij het eerste winkeltje.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar gemiddeld genomen. En ik moet er bij mijn dochters soms echt moeite voor doen om niet de aandacht volledig te verliezen.
Whatever...
pi_181568574
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:15 schreef Vanyel het volgende:
Heb je echt zo'n enorm ding in je huis staan?
Yep. Maar over het algemeen valt die eigenlijk niet eens op. Heeft bij dezelfde kleur als de muur erachter en dat stuk muur is loze ruimte. Soms vinden mensen het een enorm ding maar anderen zien wel de kleine (zoals jij post) en niet de grote.

Heb 'm indertijd gekocht omdat de katten in mijn huis geen mogelijkheid hadden om hoog te zitten (planken aan de muur ging me te ver)
We have far more in common than that which devides us..
pi_181568643
@vanyel, dit werd zelfs mij te gek :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_181568690
Gewoon een open trap hebben, dan heb je ook geen plankjes nodig. :D
pi_181568724
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:44 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een open trap hebben, dan heb je ook geen plankjes nodig. :D
Appartement hier dus geen trap.

Maar dit is wel erg leuk

We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:46:50 #196
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_181568735
OMG O+ O+
pi_181568830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik probeer juist wel altijd naar een oplossing te zoeken. Maar als je dat dan 10 keer doet, en de 11e keer hoor je weer dezelfde problemen aan en is er nog steeds niets mee gedaan. Dan ben ik gewoon op.
I hear ya! Nou ja, ik kan het theoretisch eindeloos aanhoren zonder 'op' te raken, maar ik vergéét steevast dat er mensen zijn die soms alleen wensen te klagen en hun ei kwijt willen en niet zitten te wachten op advies en suggesties. Does not compute. 8)7 Dus dat botst nogal eens.

Overigens is mijn ervaring dat mannen minstens net zo goed kunnen zwelgen in gedoe als vrouwen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_181568868
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Appartement hier dus geen trap.

Maar dit is wel erg leuk

[ afbeelding ]
:D

Okee, daar awwwwwde ik zelfs als huisdierennaysayer van! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_181568961
Zo, vader de deur uitgeschopt en hond uitgelaten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181569094
Gvd, het Reinier de Graaf heeft helemaal geen plaats met 2 a 3 weken. Duurt 100 dagen. Dan kan ik beter naar het Maasstad gaan. Tyfuszooi.

En ik ga even mijn badkamer slopen zodat ik een open trap krijg. Daarna ga ik 15 kittens redden en die op de trap vastlijmen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')