abonnement Unibet Coolblue
pi_182062720
Doden bij aanslag op militaire parade Iran:

Quote:
De aanslag is nog niet opgeëist. Volgens de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Zarif zijn de aanslagplegers "gerekruteerd, getraind, bewapend en betaald door een buitenlands regime". Hij houdt "terreursponsors in de regio en hun Amerikaanse bazen" verantwoordelijk voor de aanslag en stelt dat Iran "snel en kordaat" zal reageren.

https://nos.nl/artikel/22(...)ire-parade-iran.html
pi_182062857
Iran die Trump gaat verslaan?

hahahahahahaha

Challenge accepted TOWEL HEAD :7

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 15:23:32 I will Chair the United Nations Security Council meeting on Iran next week! reageer retweet
pi_182068775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 11:23 schreef Nintex het volgende:
Iran die Trump gaat verslaan?

hahahahahahaha

Challenge accepted TOWEL HEAD :7

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 15:23:32 I will Chair the United Nations Security Council meeting on Iran next week! reageer retweet
Trump is een slaafje van Mr Vladimir Putin.
pi_182069121
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 08:29 schreef HSG het volgende:

[..]

Israël. *O*
Hezbollah heeft de verkiezingen dik gewonnen paar maanden terug.
Ze hebben meer wapens dan ooit..


Btw Hamas is niks vergeleken met Hezbollah... En Libanon is geen Gaza..en Sjiieten zijn geen Soennieten ;)


Israel maakt geen kans tegen Hezb :*
  zaterdag 22 september 2018 @ 19:50:06 #205
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_182069331
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 september 2018 19:38 schreef Gilgamesh-X het volgende:

[..]

Hezbollah heeft de verkiezingen dik gewonnen paar maanden terug.
Ze hebben meer wapens dan ooit..


Btw Hamas is niks vergeleken met Hezbollah... En Libanon is geen Gaza..en Sjiieten zijn geen Soennieten ;)


Israel maakt geen kans tegen Hezb :*
Dat hangt ervanaf hoever Israël bereid is te gaan. Als ze tot het gaatje gaan is Hezbollah vernietigd. Israël heeft atoomwapens he?
pi_182083459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:18 schreef vigen98 het volgende:

De Israëliërs verschuilen achter een Russisch vliegtuig
om zichzelf in te dekken van inkomend anti air raketten.
zou ik ook doen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 24 september 2018 @ 08:39:25 #207
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182097817

Er zijn wel een paar Amerikaanse politici ie de waarheid vertellen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182101558
QalaatAlMudiq twitterde op maandag 24-09-2018 om 12:33:33 N. #Syria: reports of gradual withdrawal of heavy artillery & armor by Regime in N.-NW #Hama are confirmed. Rebels prepare to do same. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 24 september 2018 @ 22:50:07 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_182115149
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2018 12:56 schreef Slayage het volgende:
QalaatAlMudiq twitterde op maandag 24-09-2018 om 12:33:33 N. #Syria: reports of gradual withdrawal of heavy artillery & armor by Regime in N.-NW #Hama are confirmed. Rebels prepare to do same. reageer retweet
En dan gaat het ergens anders los. Alsof het regime ooit gaat accepteren dat daar nog allemaal strijders zitten.
pi_182115894
Oorlog is eigenlijk gewoon voorbij, Idlib is gewoon een nieuwe Gaza geworden en zal onder een Turks protectoraat blijven. Noord Syria (van Afrin tot en aan Al-Bab) is nieuw geannexeerd Turkije geworden, alles aan de oostelijke kant van de Eufraat is een nieuw Pro-Amerikaanse Koerdse staat gekomen (met veel olie) en de rest is bij Assad gebleven. Grootste verliezer? Syrische regering natuurlijk, die hebben namelijk hun belangrijkste natuurlijke bronnen verloren (de olie en gasvelden in Deir Ezzor) en een groot deel van het land verloren.
pi_182116050
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Oorlog is eigenlijk gewoon voorbij, Idlib is gewoon een nieuwe Gaza geworden en zal onder een Turks protectoraat blijven. Noord Syria (van Afrin tot en aan Al-Bab) is nieuw geannexeerd Turkije geworden, alles aan de oostelijke kant van de Eufraat is een nieuw Pro-Amerikaanse Koerdse staat gekomen (met veel olie) en de rest is bij Assad gebleven. Grootste verliezer? Syrische regering natuurlijk, die hebben namelijk hun belangrijkste natuurlijke bronnen verloren (de olie en gasvelden in Deir Ezzor) en een groot deel van het land verloren.
En wat er over is gaat Iran omtoveren tot haar speeltje en Rusland blijft ook maar jengelen, Assad is een soort burgermeester geworden.
  dinsdag 25 september 2018 @ 06:57:00 #212
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182118847
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Oorlog is eigenlijk gewoon voorbij, Idlib is gewoon een nieuwe Gaza geworden en zal onder een Turks protectoraat blijven. Noord Syria (van Afrin tot en aan Al-Bab) is nieuw geannexeerd Turkije geworden, alles aan de oostelijke kant van de Eufraat is een nieuw Pro-Amerikaanse Koerdse staat gekomen (met veel olie) en de rest is bij Assad gebleven. Grootste verliezer? Syrische regering natuurlijk, die hebben namelijk hun belangrijkste natuurlijke bronnen verloren (de olie en gasvelden in Deir Ezzor) en een groot deel van het land verloren.
Daar ziet het inderdaad naar uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jellereppe op 25-09-2018 07:30:12 ]
pi_182119064
Kan men weer naar huis. Op naar de crisis in Iran? :+
pi_182119635
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Oorlog is eigenlijk gewoon voorbij, Idlib is gewoon een nieuwe Gaza geworden en zal onder een Turks protectoraat blijven. Noord Syria (van Afrin tot en aan Al-Bab) is nieuw geannexeerd Turkije geworden, alles aan de oostelijke kant van de Eufraat is een nieuw Pro-Amerikaanse Koerdse staat gekomen (met veel olie) en de rest is bij Assad gebleven. Grootste verliezer? Syrische regering natuurlijk, die hebben namelijk hun belangrijkste natuurlijke bronnen verloren (de olie en gasvelden in Deir Ezzor) en een groot deel van het land verloren.
Ja en nu krijgen we Iran.
pi_182128815
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En dan gaat het ergens anders los.
waar dan? er is weinig meer over om weg te snoepen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182128844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 07:39 schreef TheJanitor het volgende:
Kan men weer naar huis. Op naar de crisis in Iran? :+
kan de mahdi eindelijk zijn gezicht laten zien *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182128925
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

kan de mahdi eindelijk zijn gezicht laten zien *O*
Het zou tijd worden, de Shia moeten het verstoppertje spelen nu toch wel zat zijn zou je denken.
pi_182128947
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het zou tijd worden, de Shia moeten het verstoppertje spelen nu toch wel zat zijn zou je denken.
komt wel meteen een einde aan een mooie traditie ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182144650
Charles_Lister twitterde op maandag 24-09-2018 om 19:07:59 @NewsHour The height of cynicism from #Assad - which could throw the entire #Idlib DMZ agreement up into the air.- A deal has allegedly been reached between #Syria/#Iran and #ISIS to evacuate c.400 #ISIS militant to #Idlib, from eastern #Syria. https://t.co/TCU7iIA51J reageer retweet
markito0171 twitterde op woensdag 26-09-2018 om 08:36:13 #Lebanon Druze leader Joumblatt: "Hundreds of (#ISIS) fighters were transfered (by #Syria'n Regime) from Abu Kamal (border to #Iraq) toward #Idlib to blow up #Russia'n-#Turkey agreementSame happened when transported from #Damascus suburb to#Sweida (to attack this #Druze area)" https://t.co/TOamzdkpUZ reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182160385
Charles_Lister twitterde op woensdag 26-09-2018 om 21:18:55 1. Zinki (#NLF) detained several #HTS members in Darat Izza on suspicion of involvement in a recent bomb attack.2. #HTS went on high alert & captured several local #FSA members.3. #NLF deployed reinforcements to the town amid #HTS threats. reageer retweet
Charles_Lister twitterde op woensdag 26-09-2018 om 21:21:12 4. Now, #HTS appears to have been forced to withdraw from Darat Izza altogether.5. Some reports say #HTS leader #Jolani ordered the withdrawal, to avoid inviting broader anti-#HTS hostilities.6. #Turkey jets now flying along #Idlib border. reageer retweet
Charles_Lister twitterde op woensdag 26-09-2018 om 21:24:36 7. Just an hour ago, an #NLF commander was assassinated as his vehicle was ambushed driving approx. 20km south of Darat Izza.Watch this space. #Idlib #Aleppo #Hama reageer retweet
het blijkt dat het idlib offensief gestopt is door Trump, wat een held! :P

michellenichols twitterde op donderdag 27-09-2018 om 05:28:50 'I didn't hear of #Idlib province. I came back and picked up the Failing ?@nytimes? and opened it up ... not the front page, but there was a very big story and I said wow that's the same story the woman told me,' said ?@realDonaldTrump?. #Syria https://t.co/UVM3HQnDM4 reageer retweet


[ Bericht 15% gewijzigd door Slayage op 27-09-2018 12:51:54 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182190254
dapper...

kent iemand haar? schijnt een bekende social media persoonlijkheid te zijn.

thestevennabil twitterde op donderdag 27-09-2018 om 17:41:12 Famous Iraqi social media character /model Tara Faris was gunned down in Baghdad earlier today. https://t.co/a4A0TjHhvw reageer retweet
thestevennabil twitterde op donderdag 27-09-2018 om 17:43:47 Just yesterday she was announced as the 6th most followed Iraqi person on social media. https://t.co/NH282KZNYq reageer retweet
koningskoppel thomas en harald gisteren in de tweede kamer w/

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182200501
Trump is Turkije dankbaar voor afwenden offensief Idlib:

http://www.dejongeturken.(...)den-offensief-idlib/

Wat verwacht hij ervan?...
pi_182200981
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:33 schreef gynaika het volgende:
Trump is Turkije dankbaar voor afwenden offensief Idlib:

http://www.dejongeturken.(...)den-offensief-idlib/

Wat verwacht hij ervan?...
hji is vooral zichzelf dankbaar :P

“Ik wil Rusland, Iran en Syrië bedanken omdat ze – op mijn zeer dringend verzoek – de aanvallen op de provincie Idlib drastisch hebben verminderd."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182204271
Assad ontvangt binnen nu en een paar dagen een S-300 van Poetin: upgrade van de huidige S-200 die zijn troepen nu gebruiken. Ik las in een of ander mediastuk waarin werd verteld dat het de huidige 'balance-of-power' in het Midden-Oosten een beetje veranderd. De levering van één S-300 veranderd de balance of power! Wat? Moet je nagaan als anti-westerse midden-oosterse landen een sugardaddy met een aardige of zelfs geavanceerde wapenindustrie hebben/krijgen die veel betere wapens aan ze verkoopt dan ze nu in hun arsenaal hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Jellereppe op 29-09-2018 15:55:51 ]
pi_182207328
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 14:07 schreef Jellereppe het volgende:
Assad ontvangt binnen nu en een paar dagen een S-300 van Poetin: upgrade van de huidige S-200 die zijn troepen nu gebruiken. Ik las in een of ander mediastuk waarin werd verteld dat het de huidige 'balance-of-power' in het Midden-Oosten een beetje veranderd. De levering van één S-300 veranderd de balance of power! Wat? Moet je nagaan als anti-westerse midden-oosterse landen een sugardaddy met een aardige of zelfs geavanceerde wapenindustrie hebben/krijgen die veel betere wapens aan ze verkoopt dan ze nu in hun arsenaal hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de balance of power in het MO staat nog steeds in het voordeel van israel en dat zal tot ver in de toekomst ook zo blijven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182220928
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Oorlog is eigenlijk gewoon voorbij, Idlib is gewoon een nieuwe Gaza geworden en zal onder een Turks protectoraat blijven. Noord Syria (van Afrin tot en aan Al-Bab) is nieuw geannexeerd Turkije geworden, alles aan de oostelijke kant van de Eufraat is een nieuw Pro-Amerikaanse Koerdse staat gekomen (met veel olie) en de rest is bij Assad gebleven. Grootste verliezer? Syrische regering natuurlijk, die hebben namelijk hun belangrijkste natuurlijke bronnen verloren (de olie en gasvelden in Deir Ezzor) en een groot deel van het land verloren.
En morgen weer een donderpreek over "internationaal recht"...

Overigens komt het tussen die Koerden en Assad uiteindelijk wel goed denk ik.
pi_182234079
Het wordt Assad overigens wel heel makkelijk gemaakt, de DMZ van 20 km valt alleen onder rebellengebied :') :') :')

Zeg maar dag tegen je verdedigingen die je de afgelopen jaren hebt gebouwd.
  zondag 30 september 2018 @ 18:09:25 #229
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182234337
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 18:01 schreef BEFEM het volgende:
Het wordt Assad overigens wel heel makkelijk gemaakt, de DMZ van 20 km valt alleen onder rebellengebied :') :') :')

Zeg maar dag tegen je verdedigingen die je de afgelopen jaren hebt gebouwd.
Ach die hadden ze uiteindelijk toch wel omzeild, net als in Daraa waar de ‘rebellen’ zo hoog opgaven over hun fortificaties :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182234490
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:09 schreef Szura het volgende:

[..]

Ach die hadden ze uiteindelijk toch wel omzeild, net als in Daraa waar de ‘rebellen’ zo hoog opgaven over hun fortificaties :').
Idlib is wel een ander verhaal natuurlijk, daar zit de harde kern en hebben ze alle steun van Turkije gehad.

Scheelt wel een slok op een borrel.

Overigens vind ik dat belachelijk maken van personen die hoog opgeven van hun eigen kansen altijd maar flauw. De rebellen kunnen moeilijk roepen dat ze er geen reet van kunnen...
  zondag 30 september 2018 @ 18:41:10 #231
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182235473
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Grootste verliezer?
De Syrische bevolking, natuurlijk. Van een vreedzaam, seculier, welvarend land, naar een verwoeste, verzuilde woestijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182247097
Iran laat het er niet bij zitten.

Iran vergeldt aanslag met raketaanval in Syrië:

https://nos.nl/artikel/22(...)aanval-in-syrie.html

[ Bericht 8% gewijzigd door gynaika op 01-10-2018 07:58:04 ]
pi_182247678
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 07:50 schreef gynaika het volgende:
Iran laat het er niet bij zitten.

Iran vergeldt aanslag met raketaanval in Syrië:

https://nos.nl/artikel/22(...)aanval-in-syrie.html
de feiten vs. de retoriek ook altijd :')

feitelijk schieten ze een paar raketten af op isis stellingen om vervolgens het onderstaande erbij te zeggen 8)7

quote:
"Over enkele minuten hoort de arrogante wereld veelvuldig het geluid van Iraanse klappen, in het bijzonder de VS, het zionistische regime en al-Saud."
overigens mogelijk meerdere misfires kennelijk tweet reeks

aldin_ww twitterde op maandag 01-10-2018 om 07:04:26 Apparently this video shows one of the Qian-1 missiles failing minutes after the launch. https://t.co/6P5cn8u2XS reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182248727
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 18:01 schreef BEFEM het volgende:
Het wordt Assad overigens wel heel makkelijk gemaakt, de DMZ van 20 km valt alleen onder rebellengebied :') :') :')

Zeg maar dag tegen je verdedigingen die je de afgelopen jaren hebt gebouwd.
zuidelijk idlib, waar de "DMZ", zou moeten komen valt niet/nauwelijks te verdedigen voor de rebellen omdat het vlak gebied is, daar ga je weinig tegen inbrengen met je paar loopgraven en wat ondertunneling.

de rebellen hebben de oorlog verloren, baath gaat nergens heen en is als vanouds arrogant bezig door zelfs rebellen te executeren die voor "reconciliation" zijn gegaan. hun meest verstandige keuze is om dit feit te accepteren en zich te scharen achter wat de turken voor ze zouden kunnen betekenen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182248753
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 18:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De Syrische bevolking, natuurlijk. Van een vreedzaam, seculier, welvarend land, naar een verwoeste, verzuilde woestijn.
in welke eeuw was dit precies?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182253886
Goed om te zien dat de stabiliteit weer terugkomt in Syrië. Alle landen met Syrische vluchtelingen zullen nu een remigratiebeleid moeten opvoeren.
pi_182254110
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:13 schreef theunderdog het volgende:
Goed om te zien dat de stabiliteit weer terugkomt in Syrië. Alle landen met Syrische vluchtelingen zullen nu een remigratiebeleid moeten opvoeren.
Dan gaat zomaar niet. In het kader van diversiteit is het beter die mensen hier "gevangen" te houden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_182254194
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Dan gaat zomaar niet. In het kader van diversiteit is het beter die mensen hier "gevangen" te houden.
Ik ben heel erg voor diversiteit. Daarom moet Syrie ook weer een mengeling worden van salafisten, soennieten, sjiieeten, alavieten, christenen. Wat die kunnen zo goed met elkaar.
pi_182254199
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:13 schreef theunderdog het volgende:
Goed om te zien dat de stabiliteit weer terugkomt in Syrië. Alle landen met Syrische vluchtelingen zullen nu een remigratiebeleid moeten opvoeren.
Volgens mij gaat dat best moeilijk, de vluchtelingen worden namelijk gezien in Syrië als verraders en het gros van de vluchtelingen is ook anti-Assad.
pi_182254220
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:28 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat best moeilijk, de vluchtelingen worden namelijk gezien in Syrië als verraders en het gros van de vluchtelingen is ook anti-Assad.
Dat maakt niet uit. We garanderen de Syrische mensen dat de 'stabiliteit' hoogstens enkele jaren kan duren. Dat Syrië een plek blijft waar het westen mee kan spelen, is iets waar ze vanop aan kunnen.
pi_182254266
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. We garanderen de Syrische mensen dat de 'stabiliteit' hoogstens enkele jaren kan duren. Dat Syrië een plek blijft waar het westen mee kan spelen, is iets waar ze vanop aan kunnen.
Niemand gaat vrijwillig terug naar een shithole als Syrië, je moet wel gek zijn als Syriër hier in Europa om de welvaart hier te verlaten om in zo'n strontgat als Syrië te leven waar nog steeds gevaar is. Syrië is sowieso alles behalve veilig momenteel.
pi_182254321
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:31 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Niemand gaat vrijwillig terug naar een shithole als Syrië, je moet wel gek zijn als Syriër hier in Europa om de welvaart hier te verlaten om in zo'n strontgat als Syrië te leven waar nog steeds gevaar is. Syrië is sowieso alles behalve veilig momenteel.
Remigratiemodel houdt in dat je vrijwilligheid niet als maatstaaf neemt. Maar goed, is misschien een andere discussie. Ben in elk geval blij dat de stabiliteit langzaam terugkomt.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:31:13 #243
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182255674
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 10:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

in welke eeuw was dit precies?
Een slordige 10 jaar geleden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:32:26 #244
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182255699
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:13 schreef theunderdog het volgende:
Goed om te zien dat de stabiliteit weer terugkomt in Syrië.
Definieer 'stabiliteit'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:48:41 #245
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_182263800
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:31 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Niemand gaat vrijwillig terug naar een shithole als Syrië, je moet wel gek zijn als Syriër hier in Europa om de welvaart hier te verlaten om in zo'n strontgat als Syrië te leven waar nog steeds gevaar is. Syrië is sowieso alles behalve veilig momenteel.
No place like home. Onderschat dat niet.
pi_182269844
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182275847
Het lijkt onlogisch dat hij zijn Nederlanderschap mag behouden.
pi_182281952
Nederlandse Koerd grijpt naast presidentschap:

https://www.telegraaf.nl/(...)naast-presidentschap
pi_182287729
Interessant om te lezen. Diyanet die meer invloed aan het uitoefenen is in Syrië.

https://www.al-monitor.co(...)-influence-tool.html
pi_182290889
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:01 schreef Triggershot het volgende:
Interessant om te lezen. Diyanet die meer invloed aan het uitoefenen is in Syrië.

https://www.al-monitor.co(...)-influence-tool.html
mashallah
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182291016
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182291887
nieuwsbericht neem ik met een korrel zout, maar de timing is wel opvallend.

de amerikanen geven aan dat ze in syrie indefinitely blijven.

het sdf geeft aan dat de gesprekken met het regime zijn afgebroken.

en dan nu dit

metesohtaoglu twitterde op woensdag 03-10-2018 om 11:08:50 Pro-Assad&Pro-Russia newspaper from #Turkey, Aydinlik claim that Turkish and Assad regime officials met in Tehran for the upcoming offensive on the east of Euphrates River.#Turkey #Syria📸 https://t.co/IcIpAiOjkz reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182293266
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:52 schreef Slayage het volgende:
nieuwsbericht neem ik met een korrel zout, maar de timing is wel opvallend.

de amerikanen geven aan dat ze in syrie indefinitely blijven.

het sdf geeft aan dat de gesprekken met het regime zijn afgebroken.

en dan nu dit

metesohtaoglu twitterde op woensdag 03-10-2018 om 11:08:50 Pro-Assad&Pro-Russia newspaper from #Turkey, Aydinlik claim that Turkish and Assad regime officials met in Tehran for the upcoming offensive on the east of Euphrates River.#Turkey #Syria📸 https://t.co/IcIpAiOjkz reageer retweet
maak daar maar een kilo zout van.
pi_182305639
https://www.rt.com/news/440251-putin-kurz-russia-austria-deals/

Dan zal Israël wel weer een incident veroorzaken, op hun beurt geprovoceerd door Iran in Syrië.
pi_182312264
_O-

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182312858
Net alsof de regering dat niet weet... Ze kunnen het alleen niet toegeven juridisch gezien.
pi_182441114
Vanmiddag met een Syrische collega gesproken, hij zei dat ik meer van Syrië af wist dan hijzelf nadat ik 20 steden opnoemde.

Allemaal dankzij dit topic _O_
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 10 oktober 2018 @ 21:54:18 #259
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_182441179
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:50 schreef BEFEM het volgende:
Vanmiddag met een Syrische collega gesproken, hij zei dat ik meer van Syrië af wist dan hijzelf nadat ik 20 steden opnoemde.

Allemaal dankzij dit topic _O_
Ik heb ook een syrische collega, machtig mooie vent. Super pragmatisch, maar je hoort toch het verdriet in z'n stem als hij het over Syrië of thuis heeft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_182441275
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb ook een syrische collega, machtig mooie vent. Super pragmatisch, maar je hoort toch het verdriet in z'n stem als hij het over Syrië of thuis heeft.
Bij hem weet ik het niet, ken hem ook pas sinds vandaag :+ Hij vroeg wel wat ik vond van de situatie en wanneer ik denk dat Idlib wordt aangevallen... Vind het wat ongemakkelijk om over die oorlog te praten alsof het poppetjes zijn terwijl hij z'n land is ontvlucht. Weet ook niet hoe hij er politiek gezien in staat.
pi_182441885
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb ook een syrische collega, machtig mooie vent. Super pragmatisch, maar je hoort toch het verdriet in z'n stem als hij het over Syrië of thuis heeft.
Logisch. Wij lullen ik weet niet hoelang in een topic erover, hij heeft misschien wel familie, vrienden verloren tijdens de oorlog. Steden naar de grond zien gaan.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:21:29 #263
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182448436
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 21:50 schreef BEFEM het volgende:
Vanmiddag met een Syrische collega gesproken, hij zei dat ik meer van Syrië af wist dan hijzelf nadat ik 20 steden opnoemde.

Allemaal dankzij dit topic _O_
Maschallah, Kardash.
pi_182469222
zullen uitgerekend de turken van TIP de deal bederven? :')

Charles_Lister twitterde op donderdag 11-10-2018 om 16:29:59 I’m hearing from multiple sources in #Idlib that #HTS has begun withdrawing its heavy weapons and most fighters from areas considered within the #DMZ area.+ Some apparent movement of AQ’s Huras al-Din too.As was likely - neither are publicizing this, given PR sensitivities. reageer retweet
Charles_Lister twitterde op donderdag 11-10-2018 om 16:32:41 #pt: The Turkestan Islamic Party (TIP), however, has moved nothing from its Bdama-Jisr al-Shughour stronghold in west #Idlib - an area of extreme sensitivity to #Russia.#China is placing #Turkey, #Russia & #Iran under great pressure to 'deal with' the #TIP.This is make/break. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182481434
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182510590
fascinerend om te lezen hoe de "feiten" van nederlandse journalisten mbt de ypg volledig kunnen verschillen. het verschil in perceptie wordt mi. veroorzaakt door de kringen waar ze zich in bevinden, daar waar het eerste artikel is geschreven door twee arabisten, is het tweede artikel geschreven door een pkk sympathisant. het enige waar zij het over eens zijn is dat de ypg een pkk filiaal is. daar waar de arabisten het expliciet zeggen, zegt de pkk sympathisant het echter verhuld:

quote:
Tussen mei 2016 en juni 2017 was ik als journalist embedded bij wat ik kortweg even groepen van ‘Öcalan-strijders’ noem. Deze groepen laten zich in hun strijd leiden door de ideologie van PKK-oprichter Abdullah Öcalan. De PKK is de bekendste, maar ook de YPG en YPJ vallen eronder.
daarnaast strijden de koerden aldus de pkk sympathisant niet voor een eigen staat omdat ze namelijk niet geloven in natie staten, toch nog wat geleerd vandaag :s)

perceptie 1

Wees niet blind voor geweld door Koerden

De afkeer van vermeende jihadisten mag niet leiden tot blinde steun aan Syrische Koerden, betogen Jan Jaap de Ruiter en Rena Netjes.


vs. perceptie 2

Fréderike Geerdink

Er is in Syrië geen enkele groep die zo’n fundamentele strijd voert tegen Assad en zijn misdadige regime als de YPG. Daar gelooft u natuurlijk niets van als u vorige week in NRC Handelsblad dit stuk van Jan Jaap de Ruiter en Rena Netjes heeft gelezen. Dat stuk was dan ook een journalistieke miskleun.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182511323
tweet reeks mbt het sdf offensief in deir

NotWoofers twitterde op zaterdag 13-10-2018 om 18:54:55 1. #SDF forces in the area number roughly ~7000 fighters in total. They are almost entirely Arabs. Those doing the actual clashing are entirely Arabs. The Deir ez Zor Military Council is doing all the grunt work. YPG/J are holding secondary defensive positions and++ reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:59:36 #268
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182511386
Het is toch Arabisch grondgebied. Wie gaat in aanzienlijke aantallen zijn leven geven voor Arabisch grondgebied uitgezonderd Arabieren.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jellereppe op 14-10-2018 15:05:11 ]
pi_182511458
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
Het is toch Arabisch grondgebied. Wie gaat in aanzienlijke aantallen zijn leven geven voor Arabisch grondgebied uitgezonderd Arabieren.
Berbers, Europeanen, Caucasiers.
Zo leert de geschiedenis ons.
  zondag 14 oktober 2018 @ 15:13:35 #270
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182511509
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Berbers, Europeanen, Caucasiers.
Zo leert de geschiedenis ons.
Ja, anno 2018 nog steeds?
pi_182511915
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:13 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, anno 2018 nog steeds?
er worden nog steeds genoeg buitenlanders opgepakt gedood in het gebied



Josiensor twitterde op donderdag 11-10-2018 om 11:17:13 YPG announces arrest of German, Canadian and Turkish ISIS fighters. Canadian suspect Mohammed Ali interviewed here https://t.co/tkYFqBy40X https://t.co/dE5fVB9EQl reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182511965
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:59 schreef Jellereppe het volgende:
Het is toch Arabisch grondgebied. Wie gaat in aanzienlijke aantallen zijn leven geven voor Arabisch grondgebied uitgezonderd Arabieren.
als je regeert op mijn tweet mbt het sdf deir offensief. het sdf is natuurlijk een voornamelijk koerdische project ja er zijn ook andere groepen maar de koerden hebben het laatste woord. alleen is het kennelijk zo dat de arabische locals al het zware werk opknappen in de huidige strijd en de koerdische elementen back up geven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 14 oktober 2018 @ 16:07:20 #273
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182512133
Allemaal goede punten. De Koerden zijn een ware vijfde colonne gebleken voor Assad. Laat dit een les zijn voor landen met een Koerdische minderheid.
pi_182512980
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je regeert op mijn tweet mbt het sdf deir offensief. het sdf is natuurlijk een voornamelijk koerdische project ja er zijn ook andere groepen maar de koerden hebben het laatste woord. alleen is het kennelijk zo dat de arabische locals al het zware werk opknappen in de huidige strijd en de koerdische elementen back up geven.
En als de Koerden zouden vechten dan krijg je weer gejank dat ze Arabisch gebied veroveren :z

Dit is prima zo toch?
pi_182515463
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 17:08 schreef BEFEM het volgende:

[..]

En als de Koerden zouden vechten dan krijg je weer gejank dat ze Arabisch gebied veroveren :z

Dit is prima zo toch?
De Koerden gebruiken de Arabieren als proxy wel zo verstandig vanuit hun pov.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182516279
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 19:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Koerden gebruiken de Arabieren als proxy wel zo verstandig vanuit hun pov.
Zoals ik zeg: Als de Koerden zelf gingen knokken zat je ook te janken.
pi_182519146
Wat betreft Idlib:

'Syrische rebellen verbreken akkoord en vuren granaten af rondom Idlib' :

https://www.nu.nl/buitenl(...)af-rondom-idlib.html
pi_182520890
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 20:26 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Zoals ik zeg: Als de Koerden zelf gingen knokken zat je ook te janken.
Nee hoor zou ik mooi vinden zelfs ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182520899
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 22:47 schreef gynaika het volgende:
Wat betreft Idlib:

'Syrische rebellen verbreken akkoord en vuren granaten af rondom Idlib' :

https://www.nu.nl/buitenl(...)af-rondom-idlib.html
Meh. Zal veel meer moeten gebeuren wil het bestand barsten. Zelfs HTS is akkoord gegaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182527942
Syrië opent grens met Jordanië; situatie Idlib onduidelijk:

https://nos.nl/artikel/22(...)lib-onduidelijk.html
pi_182528455
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 16:07 schreef Jellereppe het volgende:
Allemaal goede punten. De Koerden zijn een ware vijfde colonne gebleken voor Assad. Laat dit een les zijn voor landen met een Koerdische minderheid.
Je wilt een samenleving zo homogeen mogelijk houden, minderheden zijn altijd problematisch. Hoe homogener een land is, hoe beter en veiliger het zal zijn/worden. Kijk naar Japan.... Ook hier in Nederland, in de toekomst zullen de Nederlanders inzien dat hun voorouders een grote fout hebben gemaakt middels het binnenhalen van goedkopere arbeidskrachten uit niet-westerse landen. Dat gaat vroeg of laat pijn doen, een burgeroorlog in de toekomst is niet ondenkbaar meer.
pi_182530974
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2018 19:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

De Koerden gebruiken de Arabieren als proxy wel zo verstandig vanuit hun pov.
Als de koerden nou eigen staat zouden hebben hadden de Turken er niet zo'n gezeik mee. Zij hebben dit zelf veroorzaakt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_182531513
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:41 schreef HSG het volgende:

[..]

Als de koerden nou eigen staat zouden hebben hadden de Turken er niet zo'n gezeik mee. Zij hebben dit zelf veroorzaakt.
Het schijnt dat de Koerden helemaal geen eigen staat willen :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182531621
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het schijnt dat de Koerden helemaal geen eigen staat willen :p
Noch bergen...
  maandag 15 oktober 2018 @ 17:21:01 #285
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182532963
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:36 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Je wilt een samenleving zo homogeen mogelijk houden, minderheden zijn altijd problematisch. Hoe homogener een land is, hoe beter en veiliger het zal zijn/worden. Kijk naar Japan.... Ook hier in Nederland, in de toekomst zullen de Nederlanders inzien dat hun voorouders een grote fout hebben gemaakt middels het binnenhalen van goedkopere arbeidskrachten uit niet-westerse landen. Dat gaat vroeg of laat pijn doen, een burgeroorlog in de toekomst is niet ondenkbaar meer.
Het is inderdaad vaak problematisch meerdere etnische groepen. Vooral als de culturele, religieuze en etnische afstand enorm is. Syrië is natuurlijk een getekend land. De Britten en Fransen en andere voormalige wereldmachten dachten we tekenen gewoon hier en daar wat strepen. Aanzienlijke delen van het Midden-Oosten zijn sinds de val van het Ottomaanse rijk een puinhoop zonder enige stabiliteit. Vooruitstrevende landen hebben zich 50/60 jaar lang ontwikkeld en zijn bezig met de ontwikkeling van quantumcomputers, kunstmatige intelligentie en nanotechnologie en zij hebben niet eens elektriciteit of stromend water. Al die nieuwe technologieën hebben natuurlijk ook een militair element. Succes dan met je AK47 en pick-up truck. Dat betekent dat die landen voor heel lang een vazalstaat zullen blijven en lammetjes rijp voor de slacht want enorme technologische gap. Ik heb echt geen idee of Arabieren dat beseffen. Het lijkt op van niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jellereppe op 16-10-2018 00:11:32 ]
pi_182533814
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 17:21 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is inderdaad vaak problematisch meerdere etnische groepen. Vooral als de culturele, religieuze en etnische afstand enorm is. Syrië is natuurlijk een getekend land. De Britten en Fransen en andere voormalige wereldmachten dachten we tekenen gewoon hier en daar wat strepen. Aanzienlijke delen van het Midden-Oosten zijn sinds de val van het Ottomaanse rijk een puinhoop zonder enige stabiliteit.
Dat geldt ook voor het Ottomaanse rijk en ook voor de verarabisering van Noord-Afrika.
pi_182538498
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 16:07 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het schijnt dat de Koerden helemaal geen eigen staat willen :p
Ook geen auto's.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_182538604
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 01:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Meh. Zal veel meer moeten gebeuren wil het bestand barsten. Zelfs HTS is akkoord gegaan.
Quote:
In Idlib, de Noord-Syrische provincie en het laatste rebellenbolwerk, is de deadline voor de rebellen verstreken. Zij moesten vandaag vertrekken om zo een gedemilitariseerde zone te creëren. De bufferzone tussen het Syrische regeringsleger en de rebellen was een compromis tussen Turkije, Rusland en Syrië. Maar die wordt nu in gevaar gebracht.

“We blijven vechten”
De voorwaarde voor een bufferzone is natuurlijk dat de rebellen zich ook terugtrekken, en dat zit er voorlopig niet in. Enkele uren voor hun deadline zweren ze nog op hun leven dat ze blijven vechten.
De radicale militie Hayat Tahrir al-Sham (HTS) kondigde gisteren nog aan de strijd voort te zetten. “We zullen niet van het pad van de jihad afwijken en het doel van onze revolutie realiseren”, klinkt het in een verklaring. De groep wil net zoals andere rebellen de Syrische president Bashar al-Assad ten val brengen. De vroeger onder de naam al-Nusrafront bekende militie is in Idlib bijzonder goed vertegenwoordigd. Ze heeft banden met het terreurnetwerk al-Qaida.

https://www.hln.be/nieuws(...)het-hoekje~aa1cbf4b/
pi_182539317
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:36 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Je wilt een samenleving zo homogeen mogelijk houden, minderheden zijn altijd problematisch. Hoe homogener een land is, hoe beter en veiliger het zal zijn/worden. Kijk naar Japan.... Ook hier in Nederland, in de toekomst zullen de Nederlanders inzien dat hun voorouders een grote fout hebben gemaakt middels het binnenhalen van goedkopere arbeidskrachten uit niet-westerse landen. Dat gaat vroeg of laat pijn doen, een burgeroorlog in de toekomst is niet ondenkbaar meer.
Somalië. Lekker homogeen. Allemaal negers van dezelfde soennitische shafi wetschool met dezelfde grote voorhoofden. Slaan elkaar de hersenen in omdat de ene van stam X komt en de ander van een andere substam. Libië idemdito.

Het is alleen een probleem voor inferieure paupervolkeren. En als ze elkaar dan niet vanwege etnische verschillen afmaken, doen ze het vanwege stam, en als dat niet meer kan gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet vanwege de strijd tussen republikeinen en monarchisten, of socialisten en liberalen.

Zuid Amerika zijn ze dat al voorbij, grote delen van Azië ook. Alleen m-oosten en sommige delen van afrika niet.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  maandag 15 oktober 2018 @ 23:36:09 #290
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_182541666
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:01 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor het Ottomaanse rijk en ook voor de verarabisering van Noord-Afrika.
?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 16 oktober 2018 @ 00:08:51 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182542128
https://www.geotrendlines(...)j-wederopbouw-syrie/

Beter flikkeren de Russen de Amerikanen eruit. Dan kan Syrië tenminste op eigen benen staan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 04:41:22 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182543128
laat de Russen zelf maar lekker in de buidel tasten, die willen zo graag de grote jongen spelen daar en dat kost nu eenmaal wat centjes

vluchtelingenstroom vanuit Syrie ook gewoon richting moskou afbuigen pls :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182546048
putintintin1 twitterde op maandag 15-10-2018 om 18:10:37 #Syria al-Qaeda affiliated: Hurras al-Din,Ansar al-Tawheed,Ansar al-Din and Ansar al-Islam formed "Wa Harredh al-Moa'mineen وحرض المؤمنين " operation room to fight regime and published photos of shelling Assad forces in Jourin camp in #Hama https://t.co/lfTfEhkVDS reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182555507
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 23:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

?
Dat het Ottomaanse rijk gewoon al die landen heeft veroverd en er ook allerlei lijnen trok waar ze eigenlijk niet hoorden. En ook het verarabiseren heeft een hoop teringzooi gebracht. Het is niet alsof het voor Frankrijk en Engeland allemaal zo gladjes liep daar.
pi_182555799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:28 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat het Ottomaanse rijk gewoon al die landen heeft veroverd en er ook allerlei lijnen trok waar ze eigenlijk niet hoorden. En ook het verarabiseren heeft een hoop teringzooi gebracht. Het is niet alsof het voor Frankrijk en Engeland allemaal zo gladjes liep daar.
Verarabiseren? Wat bedoel je daarmee precies?
pi_182556348
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 21:52 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Somalië. Lekker homogeen. Allemaal negers van dezelfde soennitische shafi wetschool met dezelfde grote voorhoofden. Slaan elkaar de hersenen in omdat de ene van stam X komt en de ander van een andere substam. Libië idemdito.

Het is alleen een probleem voor inferieure paupervolkeren. En als ze elkaar dan niet vanwege etnische verschillen afmaken, doen ze het vanwege stam, en als dat niet meer kan gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet vanwege de strijd tussen republikeinen en monarchisten, of socialisten en liberalen.

Zuid Amerika zijn ze dat al voorbij, grote delen van Azië ook. Alleen m-oosten en sommige delen van afrika niet.
Wat een vulgair racisme. Er bestaan geen inferieure volkeren.
pi_182557515
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:28 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat het Ottomaanse rijk gewoon al die landen heeft veroverd en er ook allerlei lijnen trok waar ze eigenlijk niet hoorden.
Welke lijnen trokken de Ottomanen?

quote:
En ook het verarabiseren heeft een hoop teringzooi gebracht.
Turkificeren bedoel je?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182560306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:44 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Verarabiseren? Wat bedoel je daarmee precies?
Dat vanuit Arabië de hele regio en Noord-Afrika is verarabiseert. Levert zoals jij beter weet dan ik nog steeds spanningen op in bijvoorbeeld Marokko, tussen Arabieren en niet Arabieren.

Dit is dus niet door de Ottomanen gebeurd. Had het niet helder omschreven.
pi_182596253
Charles_Lister twitterde op donderdag 18-10-2018 om 19:11:02 Outgoing UN #Syria humanitarian advisor @NRC_Egeland confirms rumors that #Assad has scrapped the controversial Law 10 (under #Moscow pressure).Egeland also indicated the #Idlib DMZ deal is likely to last - #Russia & #Turkey "are optimistic,” he said.https://t.co/jIkFK25SNa https://t.co/UWzvNqkI0c reageer retweet
kennelijk gaat de wet mbt het onteigenen van huizen van vluchtelingen niet door.

weer eens goed nieuws uit syrie op zon korte termijn. moet niet gekker worden! :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 18 oktober 2018 @ 19:34:26 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182596325
De Mistura stopt er ook mee
Niet dat hij nog maar iets te vertellen had, het wordt geregeld in Moskou, Teheran en Ankara
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')