abonnement Unibet Coolblue
pi_181531978
Zeer geachte lezers,

Het nieuwe schooljaar is weer begonnen, derhalve moest ik naar school om weer les te gaan volgen.

Zodoende ging ik naar school om in onderwijs te treden.
Eenmaal aangekomen, liep ik het lokaal binnen, waar een pragtige ,jonge, aardige jufvrouw (ongehuwde dame) mij begroette, de welededelgeleerde vrouw bleek mijn mentrix te zijn.
Dit was zeker een leuk begin van het jaar, om te weten dat je zo'n behulpzaame mentrix hebt.

Al dan niet veel later kwam de rest der klas. Ik was blij ieder-een te zien, wegens het feit dat een groot gedeelte der kinderen ook in mijn vorige klas zaten( havo 1).

De mentrix vroeg ons allen te gaan zitten, waarop wij hare aanspraken volgden. Echter kwam er tot mijn schrik; niemand naast mij zitten. En (wat mij later pas opviel) niemand uit mijn vorige klas mij groette of vreugdig was mij te zien, dit deed mij diep van binnen wel zeker zeer.

Derhalve heb ik grote gedeeltes der lessen gemist, denkende aan wat het foutieve aan mij zou kunnen zijn. In mijn gedachte maalde o.a.: is mijn huidskleur een probleem of mijn ouderwetsheid (aangezien ik zeker niet meega met trends qua kledij en muziek. Enzovoorts.

Want, ik hou van iedereen en mag iedereen, en zo niet, dan zal men dit nimmer aan mij merken. Maar toch is er een afstootendheid jegens mij, die ik wel zeker voel.

Het doet mij gewoon niet goed( in den vorm van: concentratie en gevoelens) dat ik genegeerd wordt door mijn klas, welke ik veel om geef.

Zodoende mijn vraag: weet iemand wat ik kan doen, om deze soort omstandigheden te voorkomen in de toekomst.

Het ontmoet tevens geen bezwaar, mij vragen te stellen, in geval van onduidelijkheid.

Hoogachtend,

Thatoneboy

[ Bericht 0% gewijzigd door thatoneboy op 29-08-2018 22:02:19 ]
pi_181532472
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:42 schreef thatoneboy het volgende:
En (wat mij later pas opviel) niemand uit mijn vorige klas mij groette of vreugdig was mij te zien, dit deed mij diep van binnen wel zeker zeer.


Wie heb jij allemaal vriendelijk begroet? Deden ze naar terug toen je dat deed of konden ze het wel waarderen?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181532654
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:55 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Wie heb jij allemaal vriendelijk begroet? Deden ze naar terug toen je dat deed of konden ze het wel waarderen?
----------------------------------------------------------------

De kinderen die ik begroette, zeiden wel ;goedenmorgen of hallo, maar daar bleef het ook bij, terwijl het groeten voorheen wel aanleiding was tot een informeel gesprekje.

Groeten,

Thatoneboy
pi_181532710
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef thatoneboy het volgende:

[..]

----------------------------------------------------------------

De kinderen die ik begroette, zeiden wel ;goedenmorgen of hallo, maar daar bleef het ook bij, terwijl het groeten voorheen wel aanleiding was tot een informeel gesprekje.

Groeten,

Thatoneboy
Reageerden ze niet op de vragen die je ze stelde?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181532722
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:00 schreef thatoneboy het volgende:

[..]

----------------------------------------------------------------

De kinderen die ik begroette, zeiden wel ;goedenmorgen of hallo, maar daar bleef het ook bij, terwijl het groeten voorheen wel aanleiding was tot een informeel gesprekje.

Groeten,

Thatoneboy
Als je je klasgenoten zo aanspreekt als dat je hier schrijft, zou ik wel wat losser doen. Je komt ontzettend serieus over.
pi_181532847
Als je zo autistisch in het echt communiceert als dat je hier doet, dan is dat ook geen wonder natuurlijk.
pi_181532942
waarschijnlijk hebben ze het helemaal niet door.
geef het een paar dagen en doe je best om zelf een gesprek te beginnen.
moet van 2 kanten komen he.
pi_181532970
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:02 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Reageerden ze niet op de vragen die je ze stelde?
Neen, goed dat u dat vraagt, aangezien ik iemand ben die moeielijk praat en iemand niet gauw vertrouwt.

Ik heb zoal een vrind gefeliciteerd, omdat ik op het "internet" had gelezen dat hij de eerste was geworden met een renwetstrijd en een andere vrind gevraagd hoe het met zijn moeder hare ziekheid is gesteld. Beijde "vrinden" deden alsof ik niet gehoord werd en praatte (zogenaamd) verder met andere jongens.

Groeten,

Thatoneboy
pi_181532997
De jeugd begint steeds meer contactgestoord te worden dus er zit niks anders op dan ermee te leren leven.

Sterkte TS.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181533012
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_181533017
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als je je klasgenoten zo aanspreekt als dat je hier schrijft, zou ik wel wat losser doen. Je komt ontzettend serieus over.
Dit is aleen uit respekt tegen alle volwassenen op deze forum.

In verbale tijd spreek ik wel veel "losser"
pi_181533049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:09 schreef fespo het volgende:
waarschijnlijk hebben ze het helemaal niet door.
geef het een paar dagen en doe je best om zelf een gesprek te beginnen.
moet van 2 kanten komen he.
Zeker daar treft u een punt mee, ik zal u allen wel inforneren na enkele dagen dan. Dank u zeer.
pi_181533067
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:11 schreef LanceVanceDance het volgende:
De jeugd begint steeds meer contactgestoord te worden dus er zit niks anders op dan ermee te leren leven.

Sterkte TS.
Dat klopt in zekere vorm, dank u.
pi_181533118
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:10 schreef thatoneboy het volgende:

[..]

Neen, goed dat u dat vraagt, aangezien ik iemand ben die moeielijk praat en iemand niet gauw vertrouwt.

Ik heb zoal een vrind gefeliciteerd, omdat ik op het "internet" had gelezen dat hij de eerste was geworden met een renwetstrijd en een andere vrind gevraagd hoe het met zijn moeder hare ziekheid is gesteld. Beijde "vrinden" deden alsof ik niet gehoord werd en praatte (zogenaamd) verder met andere jongens.

Groeten,

Thatoneboy
Heb je ze in hun zij gepord toen ze niet reageerden? Beetje assertief zijn he!

Daarnaast mag je hier gewoon ontspannen doen. Doe maar alsof we je vrienden zijn :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181533230
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Heb je ze in hun zij gepord toen ze niet reageerden? Beetje assertief zijn he!

Daarnaast mag je hier gewoon ontspannen doen. Doe maar alsof we je vrienden zijn :)
Neen, dat niet.

Nou als u het zegt, zal ik wel wat ontspannen op deze forum.
pi_181533272


[ Bericht 100% gewijzigd door thatoneboy op 28-08-2018 23:30:12 ]
pi_181533984
Shit happens. Komt ooit wel goed. Of niet. Je hebt het zelf in handen.
pi_181535076
Mensen houden niet van mensen die iedereen mogen
Als je zo pretentieus schrijft moet je wel wat minder taalfouten maken trouwens
pi_181535106
13-jarige zoon van Scjvb gespot?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 01:43:41 #20
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181535205
Volgende keer wat wodka'tjes pakken, daar word je sociaal wat ongeremder van!
pi_181535869
Als je in het echt praat zoals je typt, reken maar dat je dan als de pest vermeden gaat worden. Niemand heeft zin in die pretentieuze bullshit. Ben jij het neefje van deze idioot?

  woensdag 29 augustus 2018 @ 08:34:14 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181537307
Mooie troll
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:25:06 #23
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181545672
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:06 schreef Chaes het volgende:
Als je zo autistisch in het echt communiceert als dat je hier doet, dan is dat ook geen wonder natuurlijk.
soow
#KICKOUTZP
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:26:13 #24
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181545699
en wtf mentrix? is dat fries ofzo? :')
#KICKOUTZP
pi_181545856
quote:
11s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 01:20 schreef Drxx het volgende:
13-jarige zoon van Scjvb gespot?
Hij heeft alvast voor over 5 jaar een bestuurspositie gereserveerd bij Vindicat.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')