abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:08:34 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181524312
Zat in het topic van Keep_Walking te kijken waarin hij zijn mooie nieuwe boek verkoopt. Heb die besteld, tot nu toe aardig wat pagina's gelezen, en moet zeggen dat het best wel de ogen kan openen op sommige gebieden. Zeker een aanrader wat mij betreft. Maar goed afgezien daarvan.

Ik kwam daarin een advertentie tegen die je relatie kan verbeteren, zeggen ze.

Hier de link klik
Is trouwens de advertentielink die fok! meegeeft dus als je klikt steun je fok! ook maar dat terzijde.

Ik heb aangeklikt dat ik een man ben (moet nog aanklikken dat ik een vrouw ben, ben daar meer benieuwd naar eigenlijk), maar vraag me vooral af wat jullie van de teksten/tips etc vinden die daar getypt staan.

Zo zie ik bijvoorbeeld zoiets als dit
"Wist je dat een vrouw zich tot jou aangetrokken voelt, of interesse verliest, afhankelijk van wat je tegen haar zegt?"
Goh, wie had dat nou gedacht. Als ik haar uitscheld vind ze me (meestal) minder aantrekkelijk dan wanneer ik positieve dingen tegen haar zeg.

Zo kijk ik naar heel veel teksten op die website en dan zie ik:
Prive Coaching (vanaf 99 Euro per sessie)
Mijn tijd is enorm beperkt en privé coaching geef ik slechts aan een select groepje van klanten.

Ik vraag me vooral af, moet ik mijn scepsisme opzij zetten, beetje over de dingen heen lezen die ik niet echt plausibel vind en gewoon de sessies kopen? Gaat het helpen? Hebben deze dingen jullie geholpen? De tips etc. van niet alleen deze website maar ook andere bijvoorbeeld. Hoe goed werkt een dating/versiercoach? Is het bedrag van bijna 100 euro per sessie realistisch/gepast? Leer ik echt op welke manieren ik de vrouwen het beste kan aanspreken zoals ze beweren? Is het slim om me eerst in te schrijven voor de nieuwsbrief?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181524425
Versieren (lees socialer worden) is geen kwestie van een cursus of een trucje.
Ga eropuit, ga op je bek, word afgewezen en leer door te ervaren.
Een cursus gaat je niet leren wat je met je gezonde verstand blijkbaar al weet.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:15:31 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181524538
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Versieren (lees socialer worden) is geen kwestie van een cursus of een trucje.
Ga eropuit, ga op je bek, word afgewezen en leer door te ervaren.
Een cursus gaat je niet leren wat je met je gezonde verstand blijkbaar al weet.
Waarom volgen mensen cursussen dan (over wat dan ook)?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:17:13 #4
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181524601
Kost (over het algemeen) veel geld en levert niets op. Voor zover ik er over heb meegekregen iig. Er is niet 1 ding/zin/paar zinnen dat/die voor iedere man werkt/werken En wat je kunt leren waardoor je meisjes/vrouwen ineens in bosjes aanbiddend aan je voeten vallen.

Ik zou je eerder aanraden je sociale vaardigheden te verbeteren met behulp van bijv. een psycholoog dan je aan te melden voor zo'n cursus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181525133
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef mercimarci het volgende:
Zat in het topic van Keep_Walking te kijken waarin hij zijn mooie nieuwe boek verkoopt. Heb die besteld, tot nu toe aardig wat pagina's gelezen, en moet zeggen dat het best wel de ogen kan openen op sommige gebieden. Zeker een aanrader wat mij betreft. Maar goed afgezien daarvan.
Pagina's uit zijn boek dat de 20e uitkomt?

quote:
Ik kwam daarin een advertentie tegen die je relatie kan verbeteren, zeggen ze.
[ afbeelding ]
Hier de link klik
Is trouwens de advertentielink die fok! meegeeft dus als je klikt steun je fok! ook maar dat terzijde.

Ik heb aangeklikt dat ik een man ben (moet nog aanklikken dat ik een vrouw ben, ben daar meer benieuwd naar eigenlijk), maar vraag me vooral af wat jullie van de teksten/tips etc vinden die daar getypt staan.

Zo zie ik bijvoorbeeld zoiets als dit
"Wist je dat een vrouw zich tot jou aangetrokken voelt, of interesse verliest, afhankelijk van wat je tegen haar zegt?"
Goh, wie had dat nou gedacht. Als ik haar uitscheld vind ze me (meestal) minder aantrekkelijk dan wanneer ik positieve dingen tegen haar zeg.
Dan zet hij wel een beetje laag in met zo een open deur..

quote:
Zo kijk ik naar heel veel teksten op die website en dan zie ik:
Prive Coaching (vanaf 99 Euro per sessie)
Mijn tijd is enorm beperkt en privé coaching geef ik slechts aan een select groepje van klanten.
For you special price

quote:
Ik vraag me vooral af, moet ik mijn scepsisme opzij zetten, beetje over de dingen heen lezen die ik niet echt plausibel vind en gewoon de sessies kopen? Gaat het helpen? Hebben deze dingen jullie geholpen? De tips etc. van niet alleen deze website maar ook andere bijvoorbeeld. Hoe goed werkt een dating/versiercoach? Is het bedrag van bijna 100 euro per sessie realistisch/gepast? Leer ik echt op welke manieren ik de vrouwen het beste kan aanspreken zoals ze beweren? Is het slim om me eerst in te schrijven voor de nieuwsbrief?
Waarom zou je je scepsisme opzij moeten zetten? Als het zijn vak is om te pitchen, dan zegt het op z'n minst toch iets over wat voor doelgroep hij zo denkt aan te spreken. Jij valt daar kennelijk niet geheel onder, dus dan zou je met de nieuwsbrief kunnen kijken of er voor jou wel interessantere materie uitkomt of dat je beter naar een ander kan gaan.
Sowieso niet verkeerd om eerst de markt te verkennen voor je centjes uit gaat geven lijkt me.

Blijf wel realistisch. Het gaat niet om een paar truukjes die je als kwartjes in machines kunt stoppen. Het gaat om het beter leren (h)erkennen van jouw aandeel in de gezamenlijke dynamiek, de coach kan je pointers geven maar jij bent degene die het uiteindelijk moet zien te doen met de dame tegenover je. De coach is geen oplossing, maar een hulpmiddel zeg maar.
Als ingesleten patronen je in de weg zitten, dan kan dat weleens langer duren dan een sessie waarin de coach opmerkt dat je uit je giechel meurt. In een groep ben je afhankelijk van het gemiddelde niveau en krijg je misschien minder persoonlijk aandacht, maar soms kun je aan de hand van een groepslid juist makkelijker inzicht krijgen. Er is dus niet een eenduidig antwoord te geven en ook een kwestie van uit vinden wat voor jou wanneer wel of niet werkt.

Geen ervaring met een datingcoach, wel met trainers in diverse soorten en maten te maken gehad op zowel werk- als privégebied. Ik lees graag, maar ik vind praktijkervaring wel waardevol en heb ook mede dankzij andere deelnemers meer op kunnen steken bij bepaalde onderwerpen. En op liefdesgebied ook van vrienden gekregen. Dat had ik nooit allemaal uit een boekje kunnen halen zonder live feedback te hebben gekregen denk ik..
pi_181525289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef mercimarci het volgende:
Waarom volgen mensen cursussen dan (over wat dan ook)?
Omdat ze wanhopig zijn en denken dat er een trucje is waardoor ze ineens wel succes hebben bij mannen/vrouwen. Een knop die je om kan zetten en tadaaaa.


edit: sorry, niet goed gelezen, ik had het over de cursus in je op maar jij sprak veel algemener.
pi_181525329
Voor dat soort bedragen kan je nog beter drankjes aanbieden in de kroeg. Je zal weliswaar regelmatig op je bek gaan, maar dat is na een zogenaamde versiercursus niet anders. Het is geen wondermiddel en biedt 0,0 garantie.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:45:23 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181525357
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:35 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Pagina's uit zijn boek dat de 20e uitkomt?

[..]

Dan zet hij wel een beetje laag in met zo een open deur..

[..]

For you special price

[..]

Waarom zou je je scepsisme opzij moeten zetten? Als het zijn vak is om te pitchen, dan zegt het op z'n minst toch iets over wat voor doelgroep hij zo denkt aan te spreken. Jij valt daar kennelijk niet geheel onder, dus dan zou je met de nieuwsbrief kunnen kijken of er voor jou wel interessantere materie uitkomt of dat je beter naar een ander kan gaan.
Sowieso niet verkeerd om eerst de markt te verkennen voor je centjes uit gaat geven lijkt me.

Blijf wel realistisch. Het gaat niet om een paar truukjes die je als kwartjes in machines kunt stoppen. Het gaat om het beter leren (h)erkennen van jouw aandeel in de gezamenlijke dynamiek, de coach kan je pointers geven maar jij bent degene die het uiteindelijk moet zien te doen met de dame tegenover je. De coach is geen oplossing, maar een hulpmiddel zeg maar.
Als ingesleten patronen je in de weg zitten, dan kan dat weleens langer duren dan een sessie waarin de coach opmerkt dat je uit je giechel meurt. In een groep ben je afhankelijk van het gemiddelde niveau en krijg je misschien minder persoonlijk aandacht, maar soms kun je aan de hand van een groepslid juist makkelijker inzicht krijgen. Er is dus niet een eenduidig antwoord te geven en ook een kwestie van uit vinden wat voor jou wanneer wel of niet werkt.

Geen ervaring met een datingcoach, wel met trainers in diverse soorten en maten te maken gehad op zowel werk- als privégebied. Ik lees graag, maar ik vind praktijkervaring wel waardevol en heb ook mede dankzij andere deelnemers meer op kunnen steken bij bepaalde onderwerpen. En op liefdesgebied ook van vrienden gekregen. Dat had ik nooit allemaal uit een boekje kunnen halen zonder live feedback te hebben gekregen denk ik..
Ik zat ook met verbazing te lezen over het boek van K_W, maar ik denk dat hij een ad bedoelt die getoont wordt mbt een versiercoach/cursus oid. Over welk boek hij het dan heeft ontgaat me.

Denk ook niet dat K_W een versiercoach is of dat zijn boek daar over gaat :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 28-08-2018 18:51:13 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181525454
Het zal wel om het topic gaan ipv het boek.
1 + 1 = blauw
pi_181532159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Waarom volgen mensen cursussen dan (over wat dan ook)?
Jouw cursus: Omdat er mensen zijn die er geld voor betalen.

Doe anders mee over het mom van no cure no pay.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:51:57 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181532317
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:15 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Waarom volgen mensen cursussen dan (over wat dan ook)?
Hoe om te gaan met andere mensen is iets andere materie dan leren hoe iets te maken. Dat laatste kan je namelijk altijd op dezelfde manier doen, mensen kun je niet allemaal op dezelfde manier benaderen en dan hetzelfde resultaat verwachten.

Reacties lezen en interpreteren leer je door het vaak te doen en deels heb je daar ook in meer of mindere mate aanleg voor.
pi_181532996
Versieren is gewoon een kwestie van trail and error. Hoe vaker je het doet, hoe relaxter je wordt, hoe succesvoller je zal zijn.

Coach worden is een goed idee. Inhuren voor zoiets ook als je geld teveel hebt en er geen andere manier voor kan bedenken om het kwijt te raken.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:15:43 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181533127
Heb je het boek al gelezen? Hoe dan? Zou wel kunnen, maar niet op het manier dat je het beschrijft, denk ik.

In ieder geval, ik ben nooit versiercoach geweest. Wat ik wel heb gedaan, in mijn beginjaren in Nederland en dan ook beginjaren op FOK, is met een aantal fokkers (zowel mannen als vrouwen) afspreken om te helpen op het gebied van daten/relaties/liefde.

Uiteindelijk heb ik niet veel meer gedaan dan een goede vriend zijn, echt luisteren naar die persoon en wat zijn angsten en onzekerheden zijn waardoor het hem niet lukte om contact te maken met andere geslacht, en hem daarin gesteund en geholpen. Soms werkte het goed, soms niet. Wat ik merkte was dat bij veel mensen sowieso het probleem dieper lag dan "geen partner kunnen vinden". Soms sprake van ernstige verwaarlozing of andersoortige trauma's in jeugd, of andere psychisch probleem die ze zelf moeilijk snapte dat ze hadden.

Het was wel leuk om te doen en zou het zeker vaker willen doen als ik daadwerkelijk geld en financiele zekerheid mee kon verdienen.

Een versiercoach zal alleen kunnen werken, denk ik, als hij op dat moment je allerbeste vriend en ook therapeut wordt. Dus hij moet echt om je geven als persoon en willen begrijpen wie je bent en zelfs dan kan hij geen mirakels waarmaken. Als je een serieuze persoonlijkheidstoornis hebt en andersoortige problemen zal het veel langer dan een paar sessies duren voordat hij jou aan een vrouw (of man) helpt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_181534008
No thoughts.
pi_181537269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:08 schreef mercimarci het volgende:
Zat in het topic van Keep_Walking te kijken waarin hij zijn mooie nieuwe boek verkoopt. Heb die besteld, tot nu toe aardig wat pagina's gelezen, en moet zeggen dat het best wel de ogen kan openen op sommige gebieden. Zeker een aanrader wat mij betreft. Maar goed afgezien daarvan.
Is dit keep walking zelf die een extra account heeft aangemaakt om zijn boek te promoten en zich voor te doen als iemand anders zogenaamd door een ander topic te starten maar wel ff nonchalant te zeggen hoe boeiend dat boek is. Echt compleet offtopic geneuzel
pi_181537294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Heb je het boek al gelezen? Hoe dan? Zou wel kunnen, maar niet op het manier dat je het beschrijft, denk ik.

Omg so in scène gezet dit haha
pi_181537314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:11 schreef VEM2012 het volgende:
Versieren is gewoon een kwestie van trail and error. Hoe vaker je het doet, hoe relaxter je wordt, hoe succesvoller je zal zijn.

Coach worden is een goed idee. Inhuren voor zoiets ook als je geld teveel hebt en er geen andere manier voor kan bedenken om het kwijt te raken.
Mee eens. Ik heb zoveel ervaring dat ik haast iedereen kan krijgen en ik altijd degene ben die moet teleurstellen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 09:23:30 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181537981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:35 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Mee eens. Ik heb zoveel ervaring dat ik haast iedereen kan krijgen en ik altijd degene ben die moet teleurstellen.
:')
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:05:32 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_181540481
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 08:33 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Omg so in scène gezet dit haha
Nee ik heb dit topic niet gemaakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')