abonnement Unibet Coolblue
pi_181521911
Ik ben rond aan het kijken voor een leuke soundbar. Heb een LG 65" 4K televisie staan en wil het liefst ook een LG soundbar erbij. Ben altijd al tevreden geweest over LG als merk door de uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Er zijn heel veel typen soundbars van LG en ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Hoop dat hier iemand zit die mij uit ervaring of kennis kan vertellen wat de beste optie is. Ik weet ook dat er veel audiofielen op FOK! zitten die mij een ander merk aan gaan praten maar daar heb ik al over nagedacht en ik wil geen hele dure optie en ben al vrij zeker dat ik een LG wil. De vereisten zijn wel:

Zwart van kleur, draadloze subwoofer. HDMI ingang (ARC?), bluetooth, wifi is niet nodig. Ook zou het wegens de grootte van de tv niet uit maken als hij wat breder is, breder dan 100cm is ook prima. Goede lage tonen zonder overstuur of resonantie van de behuizing is volgens de reviews van elk type geen probleem en hou ik wel van. Wattage zo rond de 300 watt (ja ik weet dat geadverteerde wattages tegenwoordig niet veel voorstellen, maar toch). Het budget is tot 300 euro.

Ik kwam zelf overigens al uit bij de LG SJ5,maar zoals ik al zei, er zijn nog 20 andere modellen.

Hopelijk kan iemand me wegwijs maken!

:)'

P.S. de ruimte is een reguliere (denk ik) woonkamer van 30m2 met parketvloer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2018 16:58:16 ]
pi_181522232
Ik zie nu de specs van de SJ4 en dat lijkt me wel wat. Alleen dan zie ik bij de reviews "lekker licht van gewicht dus makkelijk te verplaatsen" waardoor ik weer ga twijfelen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:19:46 #3
189961 ex
aperture science
pi_181550113
Ik weet het, boven je budget maar ik raad je aan om even door te sparen en voor deze te gaan: https://www.bol.com/nl/p/(...)BNA.1.2.ProductTitle

Ik heb zelf ook een 4k televisie met Dolby Vision van LG, om het plaatje compleet te maken dus gegaan voor een Dolby Atmos soundbar en.. Ik vind het echt geniaal. Makkelijk aan te sluiten ook, subwoofer erbij (over bluetooth) en past precies netjes onder m'n 55' TV (dus moet al helemaal passen onder je 65" tv).

Ik heb de AppleTV 4K er op aangesloten met Atmos support en vind het echt super klinken.
The cake is a lie!
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:56:49 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_181551119
Waarom een soundbar en niet een fatsoenlijke 5.1 installatie ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:51:13 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181556425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:56 schreef Aaargh! het volgende:
Waarom een soundbar en niet een fatsoenlijke 5.1 installatie ?
Omdat niet iedereen 6 speakers fatsoenlijk kwijt wil/kan/mag
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181579598
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:19 schreef ex het volgende:
Ik weet het, boven je budget maar ik raad je aan om even door te sparen en voor deze te gaan: https://www.bol.com/nl/p/(...)BNA.1.2.ProductTitle

Ik heb zelf ook een 4k televisie met Dolby Vision van LG, om het plaatje compleet te maken dus gegaan voor een Dolby Atmos soundbar en.. Ik vind het echt geniaal. Makkelijk aan te sluiten ook, subwoofer erbij (over bluetooth) en past precies netjes onder m'n 55' TV (dus moet al helemaal passen onder je 65" tv).

Ik heb de AppleTV 4K er op aangesloten met Atmos support en vind het echt super klinken.
Ik heb precies dezelfde, en de nieuwe Lg c8 65inch. Top geluid, en ziet er ook nog eens fraai uit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')