abonnement Unibet Coolblue
pi_181728338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:
Patriots gaan het niet halen dit jaar.
Laten we eerlijk zijn, zou toch ook gewoon leuker zijn als zij een keer sneuvelen voor de playoffs of zelfs de 1e ronde.

Ik vind aankomend seizoen overigens sowieso een beetje vreemd. Ik denk dat we dit jaar veel dingen gaan zien die 2 jaar geleden niet mogelijk waren. Teams die standaard goed zijn die nu wegvallen en andersom.
Met uitzondering van de Browns, die verwacht ik alsnog maximaal op 4-12.

Heb echt super veel zin aan het nieuwe seizoen, voor het eerst bij een wedstrijd aanwezig. Zondag over een week is het zo ver :D NYG @ DAL
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 6 september 2018 @ 16:15:46 #77
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181728728
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 15:52 schreef bambino het volgende:

Heb echt super veel zin aan het nieuwe seizoen, voor het eerst bij een wedstrijd aanwezig. Zondag over een week is het zo ver :D NYG @ DAL
Dat is wel een mooie match up voor je eerste wedstrijd.

Hoe denken jullie trouwens dat de soap rond Bell gaat aflopen?
pi_181730032
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:17 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Maar dan moet je wel altijd en van de value picks droppen toch? Wat is dan het voordeel?
Injuries! Of nu het gelul met Bell zn holdout, in mijn andere league was Conner mijn laatste pick en heb ik nu dus wel een starting RB
pi_181730060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:15 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie match up voor je eerste wedstrijd.

Hoe denken jullie trouwens dat de soap rond Bell gaat aflopen?
Uit een verified twitter account van een Steelers staffer: Hij report pas op week 10, anders verliest hij zn seizoen ivm free agency..
pi_181731685
Ik ga voor Saints - Steelers in de SB dit jaar. Patriots zie ik wel een beetje zwakker dan vorig jaar maar ik vind de rest eigenlijk ook niet zo indrukwekkend van de AFC. Ik geloof al helemaal niet in de hype van de Chargers.

Komt er nog een weekly pick em subpoule van fok op nfl.com?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:37:44 #81
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181731927
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:24 schreef Seam het volgende:
Ik ga voor Saints - Steelers in de SB dit jaar. Patriots zie ik wel een beetje zwakker dan vorig jaar maar ik vind de rest eigenlijk ook niet zo indrukwekkend van de AFC. Ik geloof al helemaal niet in de hype van de Chargers.

Komt er nog een weekly pick em subpoule van fok op nfl.com?
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 10:16 schreef SiebeJ het volgende:
Weekly Pick'em League: http://weeklypickem.fantasy.nfl.com/group/190179
Wachtwoord: FOK

Iedereen kan mee doen. Elke week even aangeven welke teams er gaan winnen, net zoals de toto.

Als de oude league toch nog actief wordt, kan deze weer weg
pi_181732203
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:37 schreef Tweek het volgende:

[..]

[..]

Thanks, helemaal overheen gelezen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 6 september 2018 @ 21:03:36 #83
67174 Dos37
Come on Twente
pi_181735350
Ik heb er ook weer zin aan *O*

Lets go Giants
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_181741290
Heb er zoveel zin in!
Let's go Browns *O*
Nee grapje, KEEP POUNDING PANTHERS O+

Vanavond denk ik al de eerste upset, ik denk dat de Eagles de hoge verwachtingen dit seizoen dit gaan waarmaken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_181744980
En Ajayi begint met 20.20 punten in de Fantasy _O_ _O_
Philly Philly O+ Wederom een Philly special play, Foles is een held :D

Ik heb alleen nog wat vragen over het scoren in de NFL Fantasy. Daar kan iemand wellicht bij helpen.
1) Doen wij geen PPR, en waarom?
2) Hoe kan de score van Foles zo laag zijn: hij heeft toch ook zelf een TD gemaakt (vanuit die catch)? Ik heb geen idee hoe die kan.
3) Aghalor idem: hij gooide de TD pass. Mis ik hier nu iets?

Mijn SB hoop? De winnaar van Eagles/Saint tegen de winnaar van Steelers/Jaguars. Ik vermoed dat de Saints hem pakken, dat zou ik ook gaaf vinden, maar ik hoop toch de Eagles. Heb het gevoel dat de NFC sterker is dit jaar.
pi_181746207
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
En Ajayi begint met 20.20 punten in de Fantasy _O_ _O_
Philly Philly O+ Wederom een Philly special play, Foles is een held :D

Ik heb alleen nog wat vragen over het scoren in de NFL Fantasy. Daar kan iemand wellicht bij helpen.
1) Doen wij geen PPR, en waarom?
2) Hoe kan de score van Foles zo laag zijn: hij heeft toch ook zelf een TD gemaakt (vanuit die catch)? Ik heb geen idee hoe die kan.
3) Aghalor idem: hij gooide de TD pass. Mis ik hier nu iets?

Mijn SB hoop? De winnaar van Eagles/Saint tegen de winnaar van Steelers/Jaguars. Ik vermoed dat de Saints hem pakken, dat zou ik ook gaaf vinden, maar ik hoop toch de Eagles. Heb het gevoel dat de NFC sterker is dit jaar.
Het was geen TD van Aghalor naar Foles ;)
pi_181746214
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 09:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
En Ajayi begint met 20.20 punten in de Fantasy _O_ _O_
Philly Philly O+ Wederom een Philly special play, Foles is een held :D

Zo geweldig was Philly niet. Ze komen ontzettend goed weg met deze win. Het ziet er nog niet zo spectaculair uit als vorig jaar.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_181746984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:35 schreef vanpers het volgende:

[..]

Het was geen TD van Aghalor naar Foles ;)
Ik heb even zitten lezen en zie het idd :X Ik moest op kantoor snel kijken zonder geluid, dus dan heb ik het niet meegekregen. Excuus!
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Zo geweldig was Philly niet. Ze komen ontzettend goed weg met deze win. Het ziet er nog niet zo spectaculair uit als vorig jaar.
Oh dat ben ik zeker met je eens. Echter hebben ze zich imo (van wat ik lees en op de SV zag) wel herpakt na rust. Dat getuigt van controle en een gameplan. Sowieso waren ze ook weer niet zo slecht en is ATL niet de minste tegenstander.
Maargoed het seizoen is nog lang. Iedereen heeft geluk nodig en ATL was imo ook niet zo veel beter dat het echt onverdiend was ofzo. Er zit potentie. Maar nee een SB titel verdedigen zie ik ook niet gebeuren nee.
pi_181747515
Ik vond ATL eigenlijk gewoon slecht spelen, zeker als je bedenkt hoe ijzersterk ze 2 jaar geleden nog waren.
Zie je maar hoe snel dingen veranderen.

2e helft waren de eagles wel aardig op dreef. Geef ze zeker wel een aardige kans om ver te komen, zeker als Wentz nog mee kan doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 september 2018 @ 12:36:55 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181748414
Nou had Falcons hoger ingeschat. Die gaan geen potten breken. Eagles ook niet.
pi_181749434
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:21 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ik heb even zitten lezen en zie het idd :X Ik moest op kantoor snel kijken zonder geluid, dus dan heb ik het niet meegekregen. Excuus!

[..]

Oh dat ben ik zeker met je eens. Echter hebben ze zich imo (van wat ik lees en op de SV zag) wel herpakt na rust. Dat getuigt van controle en een gameplan. Sowieso waren ze ook weer niet zo slecht en is ATL niet de minste tegenstander.
Maargoed het seizoen is nog lang. Iedereen heeft geluk nodig en ATL was imo ook niet zo veel beter dat het echt onverdiend was ofzo. Er zit potentie. Maar nee een SB titel verdedigen zie ik ook niet gebeuren nee.
Ze waren allebei ondermaats. Falcons deden leuk mee, maar daar hield het mee op.
Maar overal had ik de Falcons deze win gegeven.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_181749895
Spannend einde, Falcons nog even oefenen op redzone offense :)

Maar we zijn weer begonnen *O*
pi_181751271
Het kwam mooi uit dat ze door het weer later begonnen, kom ik mooi om 6 uur nog even het laatste stukje kijken :)

Viel me in de laatste drive van de Falcons nog wel tegen dat ze geen TD konden maken.
pi_181759508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:36 schreef Kyran het volgende:
Nou had Falcons hoger ingeschat. Die gaan geen potten breken. Eagles ook niet.
Dat werd vorig jaar ook gezegd ;)
  vrijdag 7 september 2018 @ 22:35:26 #95
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181760931
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 21:29 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dat werd vorig jaar ook gezegd ;)
Was jij niet ook degene die geen vertrouwen in de Eagles had toen Foles het over nam? ;)
pi_181762501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 22:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Was jij niet ook degene die geen vertrouwen in de Eagles had toen Foles het over nam? ;)
1e game niet nee, ik denk niemand :D Daarna though hehe. Maar ik zie de Eagles verder geen SB winnen overigens, alleen zó afschrijven vind ik wat teveel van het goede. Dit is makkelijk een PO team.
  zaterdag 8 september 2018 @ 00:03:34 #97
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181763252
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:37 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

1e game niet nee, ik denk niemand :D Daarna though hehe. Maar ik zie de Eagles verder geen SB winnen overigens, alleen zó afschrijven vind ik wat teveel van het goede. Dit is makkelijk een PO team.
Ik zag ze met Foles nog wel wat goede dingen doen, heb ik je toen ook gezegd, had niet gedacht dat het een SB werd alleen.

Als een Giants fan zie ik niemand in de divisie erg goede zaken doen dit seizoen, maar als de Giants de play-offs halen en Eli het weer op ze heupen krijgt dan is de SB mogelijk.
pi_181768985
Gisteravond teruggekeken maar bijna in slaap gevallen door die vele flags. :Z Julio Jones had met die ene teruggefloten catch volgens mij een 200+ yard avond kunnen hebben en dan nog maar zo weinig scores voor Atlanta. Commentators zeiden dat ze in de offseason gewerkt hadden aan red zone offense, maar daar was weinig van te merken.

Lekker dat het weer begonnen is!! :) Hoop op een Steelers-Packers Superbowl of anders een team dat het verschil maakt met de offense.
I love to talk about nothing. It's the only thing I know anything about.
pi_181800074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 11:42 schreef Darkhorse16 het volgende:
Gisteravond teruggekeken maar bijna in slaap gevallen door die vele flags. :Z Julio Jones had met die ene teruggefloten catch volgens mij een 200+ yard avond kunnen hebben en dan nog maar zo weinig scores voor Atlanta. Commentators zeiden dat ze in de offseason gewerkt hadden aan red zone offense, maar daar was weinig van te merken.

Lekker dat het weer begonnen is!! :) Hoop op een Steelers-Packers Superbowl of anders een team dat het verschil maakt met de offense.
Hoop dat de refs iets soepeler gaan worden met de flags, dit was idd niet leuk om te kijken.
Nog een uurtje :)
pi_181800320
Om de discussie nog even aan te zwengelen, een voorspelling, zwart gedrukt wint.

Bills at Ravens
Jaguars at Giants
Buccaneers at Saints
Texans at Patriots
49ers at Vikings
Titans at Dolphins
Bengals at Colts
Steelers at Browns
Chiefs at Chargers
Seahawks at Broncos
Cowboys at Panthers
Redskins at Cardinals
Bears at Packers
Jets at Lions
Rams at Raiders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')