abonnement Unibet Coolblue
pi_181515164
C++
Allegro 5(.2.4)

Aanwezig hier ?
see what is invisible to others.
pi_181515545
Kan je het misschien een beetje uitbreiden? Wat wil je graag weten, wat wil je bereiken met dit topic? :+
pi_181516617
Ik heb een project lopen op github. En ik dacht misschien zijn er hier mede coders die mee willen schrijven of om ideen uit te wisselen.

https://github.com/EdwinMartens/Star_Trek

(GPL)
see what is invisible to others.
pi_181516873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:55 schreef IShootPeople het volgende:
Ik heb een project lopen op github. En ik dacht misschien zijn er hier mede coders die mee willen schrijven of om ideen uit te wisselen.

https://github.com/EdwinMartens/Star_Trek

(GPL)
Mag je zomaar een Strak Trek spel maken? In verband met rechten enzo?
pi_181517025
Och er zijn in het verleden meerdere door hobbyisten gemaakte games geweest. En dit is niet bepaald commercieel.
see what is invisible to others.
pi_181520451
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:55 schreef IShootPeople het volgende:
En ik dacht misschien zijn er hier mede coders die mee willen schrijven
Ik denk dat er meer mensen zijn die voor dergelijke hobbyprojecten zoeken, dan dat er mensen bereid zijn om mee te werken aan een dergelijk hobbyproject. Misschien maak je meer kans als je de verschillen tussen jouw project en al die duizenden andere projecten belicht.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181520487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 13:16 schreef IShootPeople het volgende:
Och er zijn in het verleden meerdere door hobbyisten gemaakte games geweest. En dit is niet bepaald commercieel.
Resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Verder is nietcommercieel gebruik geen vrijwaring voor inbreuk op de intelectuelle eigendommen van derde partijen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')