abonnement Unibet Coolblue
pi_181747082
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die badges kunnen mij niet boeien. Voor mij part kun je die 350 coins per week wel in een dag verdienen door per pokemon die in een gym staat x7 te doen. Want je wordt nu gestraft wanneer er meerdere pokemon uit een gym gekickt zijn op hetzelfde moment. Slechts een neemt 50 stuks mee, de ander is voor spek en bonen aan het meedoen.

Ik vind het prima om snel aan de wekelijkse limiet te zitten. Zolang elke pokemon maar coins meeneemt. Of geef dan iig de eerste mon coins mee en de rest stardust, items of wat dan ook. Vooral berry bonus oid zou ik fijn vinden voor een langdurig verblijf. Want die gaan hard erdoorheen.

Het beginsysteem was kut met peren voor nieuwelingen en goed voor de happy few met een Snorlax, Lapras of Dragonite. In dit huidige systeem is het precies andersom. En dan hoef je nog niet eens Chansey, Blissey te hebben (die mis ik en het boeit mij niet) om nu mee te kunnen doen. Maar de incentive is weg na de harde limiet. En nee badges is dat onvoldoende. Ik heb meer aan een stardust, berry of potions bonus.

Verduvelde pokemon heb je dan :P Mag wensen dat ik zoveel goede pokemon had, be it voor in gyms of gewoon qua IV. Gotta catch em all is leuk maar als loonslaaf kats onmogelijk -O- Tuurlijk wil ik ook wel legendarische mon, Mew en dergelijke. Maar voor de gyms kan ik wel zonder. Om mijn pokedex vol te krijgen is ze een keertje vangen wel nice. Maar dat gaat hem toch niet worden. Vind het al wat dat ik tot 105 v/d 150 eerste generatie ben gekomen. _O-
Tja dat die badges je niet boeien, daar kan ik niks aan doen. Voor vele lvl 40 spelers is dit juist nog een van de weinige uitdagingen die er in het spel zijn. Zeker voor de fanatiekelingen.

Dat de Pokémon die er uit wordt gekciked stardust meeneemt, nadat je je 50 muntjes hebt, lijkt me prima :P al was het maar een klein beetje. Het gym systeem maakt het spel eerlijker naar de lagere levels toe en naar de mensen die wat minder fanatiek spelen. Met het bijplaatsen in 4-5 gyms, ben je vaak al verzekerd van je muntjes. Voorheen kon een lagere speler nooit muntjes krijgen.

Daarom begrijp ik ook niet waarom je moeite hebt met de 50 muntjes max. Voorheen kreeg je er 0 omdat je niet in een gym kon komen, of blijven staan. Nu kom je vrij makkelijk aan de 50. Als ze dit hoger gaan maken, verdienen ze niks meer, of iig minder. Het is toch prima als je je 50 muntjes aan het begin van de dag hebt? Hoef je je daar niet meer druk om te maken. Kan je je met Pokémon vangen en raids bezig houden. Ik blijf wel trappen tegen gyms om ze goud te krijgen :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_181747713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Tja dat die badges je niet boeien, daar kan ik niks aan doen. Voor vele lvl 40 spelers is dit juist nog een van de weinige uitdagingen die er in het spel zijn. Zeker voor de fanatiekelingen.

Dat de Pokémon die er uit wordt gekciked stardust meeneemt, nadat je je 50 muntjes hebt, lijkt me prima :P al was het maar een klein beetje.

Daarom begrijp ik ook niet waarom je moeite hebt met de 50 muntjes max. Voorheen kreeg je er 0 omdat je niet in een gym kon komen, of blijven staan. Nu kom je vrij makkelijk aan de 50.

Als ze dit hoger gaan maken, verdienen ze niks meer, of iig minder. Het is toch prima als je je 50 muntjes aan het begin van de dag hebt?
Oh het zal prima endcontent zijn voor de lvl 40 gasten. Bedoel meer dat het voor een lvl25 iemand als ik totaal niet uitmaakt. Heb andere prioriteiten, had ik in het begin al en nu nog steeds. Liefst zie ik nog de optie komen dat je gewoon tegen spelers onderling kunt battelen ipv enkel via gyms. Zeg maar meer pvp opties. Raids kunnen ze uitbreiden voor de lvl40 groep ala World of Warcraft. Daar heb je ook entry level raids en naar gelang je level de optie voor een moeilijkere versie.

En ja, dat klopt. Vroeger was ik blij als ik er tien of twintig had. Want je kwam er nauwelijks tussen met standaard Pokemon. Probeerde vaak wel een streak van 4/5 gyms maar dat was onbegonnen werk. Ben je met de derde bezig en je eerste gym was al weer veroverd. Maar ik had toen ook lol in het versterken van de eigen gym of het terug heroveren van de verloren gym. Die lol heb ik nu gewoon totaal niet.

Want het versterken is nu alleen van de pokemon zelf, de gym zelf heeft geen uitbreiding qua niveau. En het heroveren kan wel maar brengt je weinig op anders dan de badge dus. Vroeger kreeg je nog een mooie xp bonus. Dus ja het beginsysteem was flawed maar niet compleet waardeloos. Het huidige systeem is ook niet alles. Misschien met generatie 4 dat ze gyms toch gaan aanpassen.
mag het weten
pi_181748041
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh het zal prima endcontent zijn voor de lvl 40 gasten. Bedoel meer dat het voor een lvl25 iemand als ik totaal niet uitmaakt. Heb andere prioriteiten, had ik in het begin al en nu nog steeds. Liefst zie ik nog de optie komen dat je gewoon tegen spelers onderling kunt battelen ipv enkel via gyms. Zeg maar meer pvp opties. Raids kunnen ze uitbreiden voor de lvl40 groep ala World of Warcraft. Daar heb je ook entry level raids en naar gelang je level de optie voor een moeilijkere versie.

En ja, dat klopt. Vroeger was ik blij als ik er tien of twintig had. Want je kwam er nauwelijks tussen met standaard Pokemon. Probeerde vaak wel een streak van 4/5 gyms maar dat was onbegonnen werk. Ben je met de derde bezig en je eerste gym was al weer veroverd. Maar ik had toen ook lol in het versterken van de eigen gym of het terug heroveren van de verloren gym. Die lol heb ik nu gewoon totaal niet.

Want het versterken is nu alleen van de pokemon zelf, de gym zelf heeft geen uitbreiding qua niveau. En het heroveren kan wel maar brengt je weinig op anders dan de badge dus. Vroeger kreeg je nog een mooie xp bonus. Dus ja het beginsysteem was flawed maar niet compleet waardeloos. Het huidige systeem is ook niet alles. Misschien met generatie 4 dat ze gyms toch gaan aanpassen.
Ik zou er niet al te veel op rekenen, omdat het gym systeem nu wordt gezien als meest eerlijke voor wat betreft de muntjes. Ik snap je argumenten hoor. Mooiste zou zijn als er een mengeling van de 2 verschillende systemen komt. Echter zou ik niet weten hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.

Dat je met lvl 25 niet bezig bent met gyms, begrijp ik. Dat kwam bij mij ook pas rond lvl 36. Op een gegeven moment heb je alle bruikbare Pokémon op hoog lvl en vaak ook nog meer dan 1. Dan ga je dingen bedenken om het leuk te houden. Zeker bij lvl 40. Dan pas worden dingen zoals badges interessant. Ik ken iemand die is bezig met een excellent worp op iedere Pokémon te gooien en dat vast te leggen. Sommige sparen baby Pokémon. De lvl 1 evolves wild vangen. Die heeft er al een hele hoop, zoals lvl 1 Tentacruel, Ariados enz.

Ik heb verzonnen om alle Pokémon lucky te krijgen....je moet toch wat :P
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:32:32 #204
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181749521
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:35 schreef Amarantha het volgende:
Als ik 2 Pokémon verspreid heb staan dan hoop ik altijd dat iemand 1 van de 2 vlak voor 00:00 eraf kickt. :') Is helaas nooit zo.
In onze Whatsapp group worden vaak verzoeken ingediend aan iemand uit de andere teams om eruit te worden gegooid :) . Verder: hoe meer gyms, hoe groter de kans, dat je er wel ergens uit wordt gegooid.

Ik verdeel het over gyms, die niet zo actief zijn en gyms, waarvan je er bijna gegarandeerd na 2 uur bent uitgegooid (centrum) of nog wel sneller: Gisteren op weg naar huis en zie in de verte een mystic gym met nog plekken vrij. Kom er voorbij en zit er ineens een Snorrie van Instinct in :G : Dat wordt uiteraard niet getolereerd, zeker als je missie is om dat ding goud te krijgen. Ik was klaar met die gym, zie ik, dat er ook in een gym verderop gebattled wordt. Je kunt al raden, hoe lang die gym geel was })
The best firms advertise the least...
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 13:42:54 #205
42184 crew  DaMart
pi_181749733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:32 schreef edcetera het volgende:

[..]

In onze Whatsapp group worden vaak verzoeken ingediend aan iemand uit de andere teams om eruit te worden gegooid :) .
Dat verzoek komt bij ons ook wel eens voorbij... de reactie is meestal dat het niet heel sportief is ten opzichte van de andere mensen die in de gym staan en er misschien wel langer in willen staan, dus dat soort verzoeken worden meestal genegeerd en de verzoeker mag wachten tot iemand sowieso die gym al plat wilde gooien.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 7 september 2018 @ 13:48:13 #206
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181749838
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 12:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ik zou er niet al te veel op rekenen, omdat het gym systeem nu wordt gezien als meest eerlijke voor wat betreft de muntjes. Ik snap je argumenten hoor. Mooiste zou zijn als er een mengeling van de 2 verschillende systemen komt. Echter zou ik niet weten hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.

Dat je met lvl 25 niet bezig bent met gyms, begrijp ik. Dat kwam bij mij ook pas rond lvl 36. Op een gegeven moment heb je alle bruikbare Pokémon op hoog lvl en vaak ook nog meer dan 1. Dan ga je dingen bedenken om het leuk te houden. Zeker bij lvl 40. Dan pas worden dingen zoals badges interessant. Ik ken iemand die is bezig met een excellent worp op iedere Pokémon te gooien en dat vast te leggen. Sommige sparen baby Pokémon. De lvl 1 evolves wild vangen. Die heeft er al een hele hoop, zoals lvl 1 Tentacruel, Ariados enz.

Ik heb verzonnen om alle Pokémon lucky te krijgen....je moet toch wat :P
Het houdt het altijd spannend als je je eigen challenges bedenkt/ eraan meedoet: Sommigen willen alle shinies, zoveel mogelijk luckies. Iemand hier spaart zoveel mogelijk pidgey candy (heeft er iets van 18.000 :o ). Verder blijven de gym geintjes wel leik: De hele Eevee familie erin. Een keer een gym met enkel 10CP Pokemons erin ;(

Ik werkt nog steeds aan een missie om richting de stad alle gyms, die op de busroutes liggen (zijn er 11) goud te krijgen: Nog 5 te gaan.
The best firms advertise the least...
pi_181749973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat verzoek komt bij ons ook wel eens voorbij... de reactie is meestal dat het niet heel sportief is ten opzichte van de andere mensen die in de gym staan en er misschien wel langer in willen staan, dus dat soort verzoeken worden meestal genegeerd en de verzoeker mag wachten tot iemand sowieso die gym al plat wilde gooien.
Klopt, hier wordt het ook niet gwaardeerd. Kwestie van iemand van de andere kleur prive benaderen ;) Sommige mensen hebben ook een account van een andere kleur. Hoef jet niet meer te vragen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_181750027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:48 schreef edcetera het volgende:

[..]

Het houdt het altijd spannend als je je eigen challenges bedenkt/ eraan meedoet: Sommigen willen alle shinies, zoveel mogelijk luckies. Iemand hier spaart zoveel mogelijk pidgey candy (heeft er iets van 18.000 :o ). Verder blijven de gym geintjes wel leik: De hele Eevee familie erin. Een keer een gym met enkel 10CP Pokemons erin ;(

Ik werkt nog steeds aan een missie om richting de stad alle gyms, die op de busroutes liggen (zijn er 11) goud te krijgen: Nog 5 te gaan.
Ja die doelen moet je inderdaad ook wel hebben denk ik. Anders is het op een gegeven moment gewoon klaar. Maatje van mij wil inderdaad zoveel mogelijk Magikarp candy sparen haha. \

THema gyms zijn cool. Roze gym, zonnebrillen gym, Eeveelution gym inderdaad. Wij hadden tijdens het dubbel gym-XP event een keer dat er een groepje van blauw ons soort van volgden. Alles wat we overnamen, gingen zij weer omtrappen. Hebben we een shiny gym voor ze gemaakt, alles onder de 50 CP. Succes met punten scoren dan! Hahaha.

Wat ook altijd wel lachwekkend is, is als je 5 eeveelutions ziet staan en dan 1 dike vette Blissey er bij haha. Even iets mis gegaan zeg maar :P Allemaal kleine schattige wezentjes....1 dikke vette roze klojo er in haha
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 14:41:14 #209
42184 crew  DaMart
pi_181750746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja die doelen moet je inderdaad ook wel hebben denk ik. Anders is het op een gegeven moment gewoon klaar. Maatje van mij wil inderdaad zoveel mogelijk Magikarp candy sparen haha. \

THema gyms zijn cool. Roze gym, zonnebrillen gym, Eeveelution gym inderdaad. Wij hadden tijdens het dubbel gym-XP event een keer dat er een groepje van blauw ons soort van volgden. Alles wat we overnamen, gingen zij weer omtrappen. Hebben we een shiny gym voor ze gemaakt, alles onder de 50 CP. Succes met punten scoren dan! Hahaha.

Wat ook altijd wel lachwekkend is, is als je 5 eeveelutions ziet staan en dan 1 dike vette Blissey er bij haha. Even iets mis gegaan zeg maar :P Allemaal kleine schattige wezentjes....1 dikke vette roze klojo er in haha
Vergeet de regionals-gym niet :P.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Klopt, hier wordt het ook niet gwaardeerd. Kwestie van iemand van de andere kleur prive benaderen ;) Sommige mensen hebben ook een account van een andere kleur. Hoef jet niet meer te vragen.
Ja, dat werkt soms wel. Ik merk ook wel dat met sommige mensen van andere teams ook best afspraken te maken zijn over gyms. Dat je gyms waar de ander in staat gedurende x tijd niet zult aanvallen.

Zo heb ik nog een keer een gym goud gekregen. Groepje van rood kwam aanlopen. Ik had nog een paar uur nodig voor goud, dus gevraagd of zij mij erin konden laten staan. In ruil liet ik andere gym die zij nog goud moesten, ook staan.

En tweede account andere kleur doen mensen hier ook wel ja. Sommigen zijn dan wel zo aardig om alleen zichzelf eruit te gooien en de rest tijdig een golden razzberry te geven.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_181751014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 14:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Vergeet de regionals-gym niet :P.
En de dans-gyms. *O*
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181752011
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
En ja, dat klopt. Vroeger was ik blij als ik er tien of twintig had. Want je kwam er nauwelijks tussen met standaard Pokemon. Probeerde vaak wel een streak van 4/5 gyms maar dat was onbegonnen werk. Ben je met de derde bezig en je eerste gym was al weer veroverd. Maar ik had toen ook lol in het versterken van de eigen gym of het terug heroveren van de verloren gym. Die lol heb ik nu gewoon totaal niet.
Het oude systeem was juist heerlijk cashen. Goed zoeken naar relatief verlaten gyms, daar kon je zo weken in staan. Ik heb volgens mij die hele winter 100 per dag gecasht met eens in de week, 2 weken investeren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181752049
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat verzoek komt bij ons ook wel eens voorbij... de reactie is meestal dat het niet heel sportief is ten opzichte van de andere mensen die in de gym staan en er misschien wel langer in willen staan, dus dat soort verzoeken worden meestal genegeerd en de verzoeker mag wachten tot iemand sowieso die gym al plat wilde gooien.
Bij ons gaat zo'n verzoek vaak zat gepaard met het voeren van besjes aan de andere gymbewoners. Prima sportief.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181752760
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 15:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het oude systeem was juist heerlijk cashen. Goed zoeken naar relatief verlaten gyms, daar kon je zo weken in staan. Ik heb volgens mij die hele winter 100 per dag gecasht met eens in de week, 2 weken investeren.
Ja, als je er makkelijk in kon met de overpowered pokemon wel ja :Y

Zat er in die tijd nog een max aan het aantal coins die je kon stashen? Dikke voorraad aanleggen en rentenieren maar :7 Al kosten allerhande upgrades ook veel, dus die voorraad is zo op.
mag het weten
pi_181753438
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 16:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, als je er makkelijk in kon met de overpowered pokemon wel ja :Y

Zat er in die tijd nog een max aan het aantal coins die je kon stashen? Dikke voorraad aanleggen en rentenieren maar :7 Al kosten allerhande upgrades ook veel, dus die voorraad is zo op.
Je kon oneindig stashen. In die tijd werkte Gymhuntr nog. Ik heb in allerlei uithoeken net als Vanyel gyms gezocht waar mensen lang in stonden of waar ik met eventjes prestigen erbij kon. Een redelijk CP Pokemon erbij en je stond zo weer een weekje. Ik kwam er te laat achter dat ik best een leuke set Pokemon had waarmee ik kon battelen maar heb vanaf december 2016 tot de herinrichting van de Gyms altijd 100 coins per dag gehad.

Bags nog niet volledig geuppt. Is voor nu ook niet nodig. Heb nog wel ruimte genoeg. Gooi wel eens wat weg maar heb nooit tekort ergens van. Nouja van rare candy en golden berries wel maar ja.

Hier ook bezig zoveel mogelijk gouden gyms te verzamelen. Gewoon een leuke sport. Vanuit ons team krijg ik met regelmaat afgelegen gyms in de wijde omgeving van Deventer door waar de vorige bewoners van de Gym 20+ dagen in hebben gestaan. Die zijn dan de moeite waard om eens ruim voor om te rijden.
Ik sta momenteel ook in twee gyms al 27 en 29 dagen. Instant goud, altijd leuk.
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:34:27 #215
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_181754876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 00:52 schreef edcetera het volgende:
Damart (voor baby account: GriffitBlueSky)), Beatrixje, Signeyep: We staan op 1 dag: Ik wil jullie gift accepteren voor Ultra 50.000XP (HollyCave), maar de kans geven voor een lucky egg (x2): Wanneer komt het jullie uit? Komende zaterdag 12u tijdens Moltres event?

Laat even weten. ^O^
12 uur is prima wat mij betreft :)
Dan ga ik sowieso ook naar LVL38 want daar heb ik nog maar 37000 xp voor nodig.
Vroeger deed ik langer over levelen, van 25 naar 26 duurde wel 3,5 maanden maar van 37 naar 38 ging in 5 weken :')
  vrijdag 7 september 2018 @ 17:49:36 #216
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_181755183
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 10:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die badges kunnen mij niet boeien. Voor mij part kun je die 350 coins per week wel in een dag verdienen door per pokemon die in een gym staat x7 te doen. Want je wordt nu gestraft wanneer er meerdere pokemon uit een gym gekickt zijn op hetzelfde moment. Slechts een neemt 50 stuks mee, de ander is voor spek en bonen aan het meedoen.

Ik vind het prima om snel aan de wekelijkse limiet te zitten. Zolang elke pokemon maar coins meeneemt. Of geef dan iig de eerste mon coins mee en de rest stardust, items of wat dan ook. Vooral berry bonus oid zou ik fijn vinden voor een langdurig verblijf. Want die gaan hard erdoorheen.

Het beginsysteem was kut met peren voor nieuwelingen en goed voor de happy few met een Snorlax, Lapras of Dragonite. In dit huidige systeem is het precies andersom. En dan hoef je nog niet eens Chansey, Blissey te hebben (die mis ik en het boeit mij niet) om nu mee te kunnen doen. Maar de incentive is weg na de harde limiet. En nee badges is dat onvoldoende. Ik heb meer aan een stardust, berry of potions bonus.

Verduvelde pokemon heb je dan :P Mag wensen dat ik zoveel goede pokemon had, be it voor in gyms of gewoon qua IV. Gotta catch em all is leuk maar als loonslaaf kats onmogelijk -O- Tuurlijk wil ik ook wel legendarische mon, Mew en dergelijke. Maar voor de gyms kan ik wel zonder. Om mijn pokedex vol te krijgen is ze een keertje vangen wel nice. Maar dat gaat hem toch niet worden. Vind het al wat dat ik tot 105 v/d 150 eerste generatie ben gekomen. _O-
Een gym met gouden badge geeft meer items als je die spint en je krijgt bij raids ook meer ballen om de raidboss te vangen.

En als je een sterke Blissey in een gym zet dan zal die minder snel worden aangevallen omdat Blissey een hoop HP heeft en dus moeilijker dood gaat.
Daarom is Machamp ook een fijne anvaller want die weet Blissey sneller dood te krijgen.

En waarom je nog steeds beter meer dan 1 pokemon in gyms kan zetten is omdat ze soms niet lang in gyms zitten.
Bij mij kwam er bijv. net een Blissey met slechts 7 coins terug maar omdat ik in andere gyms ook nog een paar pokemon heb zitten kunnen die ook nog wat coins meebrengen als die terugkomen.
Met een beetje geluk komt er 1 vlak voor 0:00 binnen, is de 50 coins van de dag binnen, en komt de andere na 0:00 binnen, is de 50 coins van morgen ook binnen en hoef ik die dag geen pokemon in gyms meer te zetten.

En 300 pokemon is opzich wel genoeg als je niet veel aan raids doet en niet veel in gyms vecht.
Als je wel raids doet dan is 't wel erg fijn om meer pokemon te hebben want elke pokemon heeft zo z'n eigen sterke vijanden.
Tyranitar kan bijv. bij de ene pokemon enorm sterk zijn maar bijv Mewtwo bijv. is die binnen een halve minuut dood.
  Moderator vrijdag 7 september 2018 @ 18:38:47 #217
42184 crew  DaMart
pi_181756220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

12 uur is prima wat mij betreft :)
Dan ga ik sowieso ook naar LVL38 want daar heb ik nog maar 37000 xp voor nodig.
Vroeger deed ik langer over levelen, van 25 naar 26 duurde wel 3,5 maanden maar van 37 naar 38 ging in 5 weken :')
Herkenbaar... van 0 tot 37 duurde 21 maanden... van 37 naar 40 gaat wel binnen 6 maanden lukken. Nog maar 1,2 miljoen XP te gaan :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 7 september 2018 @ 19:19:18 #218
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_181757001
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Herkenbaar... van 0 tot 37 duurde 21 maanden... van 37 naar 40 gaat wel binnen 6 maanden lukken. Nog maar 1,2 miljoen XP te gaan :').
Wat dat betreft zullen ze iets aan de lvl cap moeten doen, probleem is alleen dat als je de cap op lvl80 zet bijv. dat je er ook wel supersterke pokemon in het spel komen te zitten.
Slaking heeft op lvl40 bijv. 4548 CP maar hoe hoog wordt die dan op lvl80?
En wat wordt de stamina van Blissey op lvl80?
pi_181758067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wat dat betreft zullen ze iets aan de lvl cap moeten doen, probleem is alleen dat als je de cap op lvl80 zet bijv. dat je er ook wel supersterke pokemon in het spel komen te zitten.
Slaking heeft op lvl40 bijv. 4548 CP maar hoe hoog wordt die dan op lvl80?
En wat wordt de stamina van Blissey op lvl80?
Ik ben bijna lvl40 en zou het toch jammer vinden dat het hier stopt.
Was er ooit geen sprake om de levels te verhogen?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 7 september 2018 @ 23:39:01 #220
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181762540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 17:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

12 uur is prima wat mij betreft :)
Top ^O^

quote:
Dan ga ik sowieso ook naar LVL38 want daar heb ik nog maar 37000 xp voor nodig.
Vroeger deed ik langer over levelen, van 25 naar 26 duurde wel 3,5 maanden maar van 37 naar 38 ging in 5 weken :')
Het is nu ook veel makkelijker: Eerst die raids, toen die challenges en nu zeker met die friend level ups. Net even nagekeken: Mijn primaire account had er 15 maanden voor nodig 0m lvl35 te bereiken, baby account gaat dat morgen bereiken (+6 maanden).
The best firms advertise the least...
  zaterdag 8 september 2018 @ 01:28:17 #221
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181765358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:19 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wat dat betreft zullen ze iets aan de lvl cap moeten doen, probleem is alleen dat als je de cap op lvl80 zet bijv. dat je er ook wel supersterke pokemon in het spel komen te zitten.
Slaking heeft op lvl40 bijv. 4548 CP maar hoe hoog wordt die dan op lvl80?
En wat wordt de stamina van Blissey op lvl80?
Dat kan toch met sterkere next gen pokemons gefixed worden anders hebben spelers met een lager level geen kans meer om een gym te battlen en wordt dat element van de game helemaal onderuit gehaald. Een Blissey van 6000XP in een gym: :o

Ik geloof niet, dat Niantic dat gaat doen, nu ze zoveel Pokemon spelers, die ze na de hype hebben verloren en terugkregen /nieuwe spelers hebben kunnen triggeren de laatste maanden voor het lang verwachte traden.

Max level moeten ze zeker verhogen voor de lvl40 spelers, al die extra bonusses de laatste maanden moeten een uitdaging blijven. Exclusive challenges voor lvl41 trainers bv?
The best firms advertise the least...
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 07:16:29 #222
42184 crew  DaMart
pi_181766443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 23:39 schreef edcetera het volgende:

[..]

Top ^O^

[..]

Het is nu ook veel makkelijker: Eerst die raids, toen die challenges en nu zeker met die friend level ups. Net even nagekeken: Mijn primaire account had er 15 maanden voor nodig 0m lvl35 te bereiken, baby account gaat dat morgen bereiken (+6 maanden).
Ik verwacht tussen 11 en 12 wat raids te kunnen doen met lucky egg aan. Weet dus niet of om 12 iur lucky egg het nog doet dus kan het ook iets eerder dan 12 uur? Kwart voor 12 bijvoorbeeld?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_181767331
Traden is toch best een teleurstelling? Toen ik er over hoorde dacht ik dat je alles voor alles zou kunnen ruilen, in onderhandeling met elkaar, met de verwachting dat Niantic daar dan wel een fee voor zou vragen. Ipv dat je enkel Pokémon kunt ruilen tegen idioot veel dust :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 8 september 2018 @ 10:53:56 #224
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181768392
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2018 07:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik verwacht tussen 11 en 12 wat raids te kunnen doen met lucky egg aan. Weet dus niet of om 12 iur lucky egg het nog doet dus kan het ook iets eerder dan 12 uur? Kwart voor 12 bijvoorbeeld?
Is prima, doe ik het rond 11:45 :)
The best firms advertise the least...
  roze zaterdag 8 september 2018 @ 11:38:35 #225
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_181768925
5 raids gedaan, 2 Moltres gevangen. Nu heb ik geen zin meer.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')