abonnement Unibet Coolblue
pi_181508465
Hoi ik zou graag wat advies willen over de hotels in El Gouna. Wij willen graag een hotel met eigen strand waar je mooi kan snorkelen of die een eigen gedeelte strand heeft op zeytouna beach. We willen ook dat dit hotel dicht bij de marina zit of bij downtown. Hotel dus die beetje in een levendig gebied zit. Het hotel miet minimaal 4 sterren hebben. Welke hotels raden jullie aan. Ik vind het moeilijk uit te zoeken wat mooi locatie is voor de levendigheid savonds en wat een mooi snorkelstrand heeft. Ik zat zelf te denken aan the three corners ocean view die heeft een hele mooie ligging maar geen echte strand en ook niet om te snorkelen.

Ik hoop dat iemand mij advies en ervaringen kan geven 😬
pi_181508978
Ik heb zelf ervaring met three corners rihana. Leuk hotel/ complex. Veel Nederlanders en Belgen. Hotel heeft een pendel busje naar het strand. Er waren daar merendeel kite surfers, snorkelen daar weet ik zo gauw niet meer te herinneren. Wij kwamen om te duiken naar El gouna en met de meeste duikscholen kan je mee om te snorkelen. Wil je een aardig "house reef" dan kan ik je Makadi bay aanraden aan de andere kant van Hurghada. Veel van de riffen nabij het strand / de kust zijn kapot. Helaas moet je wat verder de zee op.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')