abonnement Unibet Coolblue
pi_181525095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wow -O-

Maar fijn dat het goed lijkt af te lopen! Succes nog, hoop dat jullie haar snel te pakken hebben.
Bedankt!

Ik hoop het ook. Buurvrouw heeft in ieder geval beloofd dat er geen beton wordt gegoten zolang ze er nog zit. Het is nu gewoon afwachten tot ze eruit komt. Het ligt in ieder geval open nu en we hebben eten en water neergezet, maar ze is dus te bang om zelfs daar aan te komen.

Maar in ieder geval een HELE opluchting dat we het dus hebben ontdekt voordat het beton werd gegoten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:35:07 #52
163650 Greys
pi_181525129
Fijn dat de buurvrouw dat gezegd heeft. Is hun tuin een beetje 'dicht' zodat ze niet in al haar bangheid ver weg kan vluchten als ze eruit is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181525146
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:33 schreef Greys het volgende:
Hoe hoog is die ruimte? Kan er niet iemand plat naartoe kruipen? Nee zeker anders hadden jullie dat vast geprobeerd.

En iig heel fijn inderdaad dat ze nu gevonden is er niet later. Brrrr. :X
Nee, voor een mens is het echt te krap; anders waren we er inderdaad wel onder gekropen. En sowieso is het dan lastig om haar te vangen. Ze zal toch echt zelf naar ons toe moeten lopen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:38:00 #54
163650 Greys
pi_181525190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, voor een mens is het echt te krap; anders waren we er inderdaad wel onder gekropen. En sowieso is het dan lastig om haar te vangen. Ze zal toch echt zelf naar ons toe moeten lopen.
En achter haar kontje poeren met een lange stok oid om in beweging te krijgen? Sorry hoor ik roep maar wat en misschien is het wel veel te ver weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181525203
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:35 schreef Greys het volgende:
Fijn dat de buurvrouw dat gezegd heeft. Is hun tuin een beetje 'dicht' zodat ze niet in al haar bangheid ver weg kan vluchten als ze eruit is?
Tussen de twee huizen zit een brandgang, en vanaf onze poort van de achtertuin zit je direct voor de fundering waar ze zit (buren hebben nu geen schutting, dus we kunnen zo hun tuin in lopen). De poort staat wagenwijd open, dus als ze eruit komt kan ze meteen bij ons naar binnen rennen.

Ik kan me niet voorstellen dat ze ergens anders heen rent dan naar ons huis. Ze is altijd een heel aanhankelijk katje geweest die vooral veel om ons heen hangt; die gaat echt niet ver weg.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:40:15 #56
163650 Greys
pi_181525245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tussen de twee huizen zit een brandgang, en vanaf onze poort van de achtertuin zit je direct voor de fundering waar ze zit (buren hebben nu geen schutting, dus we kunnen zo hun tuin in lopen). De poort staat wagenwijd open, dus als ze eruit komt kan ze meteen bij ons naar binnen rennen.

Ik kan me niet voorstellen dat ze ergens anders heen rent dan naar ons huis. Ze is altijd een heel aanhankelijk katje geweest die vooral veel om ons heen hangt; die gaat echt niet ver weg.
Dat klinkt goed idd O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181525278
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

En achter haar kontje poeren met een lange stok oid om in beweging te krijgen? Sorry hoor ik roep maar wat en misschien is het wel veel te ver weg.
De kruipruimte is heel groot, en dan nog wordt ze daar volgens mij alleen maar banger door. Uiteindelijk moeten we er alles aan doen om haar eruit te krijgen natuurlijk; desnoods wordt er nog meer van de fundering afgebroken.

Op dit moment is het vooral belangrijk dat ze gaat drinken en eten.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:46:43 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_181525388
Zet ‘m op, katje, je kan het. *O* Maar wat frustrerend moet het zijn zeg. Wel fijn dat de buurvrouw meewerkt. En inderdaad zeg, wat als dat beton was gestort, moet er niet aan denken. :o
Hup katje!
pi_181525437
Mijn vader heeft de buurvrouw gebeld en hij probeert nu vanuit binnen de kruipruimte in te komen. Vanuit buiten lukt dus niet; is te krap. Van binnen gaat waarschijnlijk ook niet lukken, maar we moeten toch wat proberen.

Kruipruimtes van een rijtjeshuis zijn sowieso aan elkaar verbonden, maar wij hebben net de pech dat er een brandgang tussen zit en dat is een heel andere fundering. Als het huis aan dat van ons vast had gezeten, dan hadden we vanuit ons eigen huis bij haar kunnen komen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181525499
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Cee het volgende:
Zet ‘m op, katje, je kan het. *O* Maar wat frustrerend moet het zijn zeg. Wel fijn dat de buurvrouw meewerkt. En inderdaad zeg, wat als dat beton was gestort, moet er niet aan denken. :o
Hup katje!
Hopelijk gaan je good vibes helpen *O*

En ik moet er ook echt niet aan denken... Als ze eruit is, gaan we sowieso al onze drie katten onder slot en grendel binnen houden totdat het beton er ligt. Ik wil 100% zeker weten dat ze er niet weer onderdoor zijn gekropen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:54:17 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_181525548
Ik ga m’n 1995-watch even pauzeren (wat een koleeeeere-muzak dit jaar, ongelofelijk) en ga een rondje lopen en ik weet zeker dat als ik terug ben, je katje weer veilig is, ik weet het zeker!
Hup katje, go go go, ga naar je baasje! O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:03:07 #62
163650 Greys
pi_181525721
Hup vader *O*
Hup poes *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:49:10 #63
375570 crew  Cyan9
pi_181526646
Oh, wat fijn dat jullie haar hebben gevonden! Hopelijk vindt ze snel het vertrouwen om naar jullie toe te komen, ik kan me voorstellen dat ze in totale angst/paniek geen stap durft te zetten.

Hup katje! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_181526897
JAAAAAAA ze is binnen bij ons! *O* *O* *O*

Mijn vader had haar op de een of andere manier toch uit die kruipruimte kunnen krijgen. Hij is helemaal onder huizen door moeten kruipen, maar het is gelukt.

Toen is ze toch even weggeschoten naar het huis hier tegenover, maar uiteindelijk kwam ze binnen een paar minuten al door onze open voordeur gesjeesd.

En het gekke is; hoe bang ze in eerste instantie ook was, nu ze hier binnen is lijkt het wel alsof er niets is gebeurt. Ze zit nu allemaal kopjes te geven en heeft al twee voerbakjes opgeschrokt. Heeft ook alweer praatjes gekregen. _O-

Enorm avontuur, maar gelukkig dus goed afgelopen. Nu alle deuren en ramen dichtgedaan en onze katten blijven echt binnen totdat die betonvloer er ligt. Ik wil geen risico meer lopen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181526943
*O* *O* *O* yes! Gelukkig :)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:02:31 #66
163650 Greys
pi_181526955
*O* *O* *O* *O* *O*

Goed nieuws! En superfijn dat er toch iemand kon kruipen, knap gedaan! En dat ze toch even naar een ander huis vloog, dan zit je hart toch ook in je keel _O-

Gelukkig goed afgelopen, rare poes O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181526978
En ontzettend lief ook van onze andere twee katten; die waren al twee dagen enorm van streek en zaten de hele tijd aan onze kop te miauwen om ons duidelijk te maken dat er iets was. O+

Ik heb ook überhaupt pas doorgekregen dat ze onder die fundering zat doordat een van onze andere katten enorm naast dat huis zat te kermen en toen hoorde ik de vermiste kat ineens ook onder dat piepschuim doorpiepen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:20:24 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181527346
*O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181527390
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

Goed nieuws! En superfijn dat er toch iemand kon kruipen, knap gedaan! En dat ze toch even naar een ander huis vloog, dan zit je hart toch ook in je keel _O-

Gelukkig goed afgelopen, rare poes O+
Zeker een rare poes. Ze heeft vaker fratsen uitgehaald, maar nooit van dit kaliber.

Ja, van binnen kun je makkelijker kruipen. In deze buurt moeten huizen verplicht een ruime kruipruimte hebben, maar die was dus nog niet volledig onder de aanbouw gelegd.

Toen ze naar de overburen schoot was ik er wel gerust op dat ze terug zou komen hoor; die loopt echt nooit weg. Ze is hier in huis geboren en enorm gehecht aan ons; het was gewoon een kwestie van even een paar minuten wachten tot ze weer binnen zou komen.

En wat een opluchting ook, want drie uur geleden zat ik nog helemaal in zak en as over wat er gebeurd zou zijn. Vannacht sliep ik ook al niet goed; ook al maakte ik me nog niet écht zorgen, ik had al wel een soort voorgevoel dat er iets was. Ook omdat onze andere twee katten van streek waren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181527579
Fijn Aoibhin! :)
  ESF Reporter dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:34:41 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_181527609
Wat fijn, katje is terug! *O* (ik kan nu echt bijna huilen daarom hè :@ ), verwen haar maar goed! Wat mooi ook dat haar twee maatjes ook helemaal bezorgd waren en aanvoelden wat er was en ook waar ze zat. Dieren O+ O+

Ik zit nu Matt’s Denemarken filmpje te kijken, moest lachen om zijn begin, “let’s do this!... uhm... :@
pi_181527957
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:34 schreef Cee het volgende:
Wat fijn, katje is terug! *O* (ik kan nu echt bijna huilen daarom hè :@ ), verwen haar maar goed! Wat mooi ook dat haar twee maatjes ook helemaal bezorgd waren en aanvoelden wat er was en ook waar ze zat. Dieren O+ O+
Dat was inderdaad heel erg lief! En normaal gesproken zijn onze katten helemaal niet zo close met elkaar (ook niet dat ze vaak ruzie hebben, maar leven vooral langs elkaar heen), maar in geval van nood helpen ze elkaar altijd. Het zijn ook twee zusjes en een moeder, dus de familiegevoelens spelen dan toch op.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:34 schreef Cee het volgende:Ik zit nu Matt’s Denemarken filmpje te kijken, moest lachen om zijn begin, “let’s do this!... uhm... :@
Dat was grappig ja :D Matt kan het wel trouwens goed vinden met de Wiwi-gasten. Hij zei toen op de stream nog dat de ESF-press echt een soort familie is; dat ze af en toe het een keer niet eens zijn ergens over, maar dat het niets uitmaakt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_181527980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
Het zijn ook twee zusjes en een moeder, dus de familiegevoelens spelen dan toch op.
Aw O+ En welke was nu kwijt? Een zusje?
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:54:43 #74
368283 ato
pi_181528098
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga m’n 1995-watch even pauzeren (wat een koleeeeere-muzak dit jaar, ongelofelijk) en ga een rondje lopen en ik weet zeker dat als ik terug ben, je katje weer veilig is, ik weet het zeker!
Hup katje, go go go, ga naar je baasje! O+
1995 was best een redelijk jaar, Polen, Zweden, Noorwegen,Spanje, Hongarije, Griekenland, Cyprus *O*

Oh en good vibes stuur ik naar Aoibhin, *O*

En Matt en company heeft gereageerd op mijn reactie over Nederland.
Heeft de poll nog niet gewonnen, maar wordt wel vaak aangehaald wordt er gezegd.
Ik denk dat Nederland wel snel komt.
*O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_181528133
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Aw O+ En welke was nu kwijt? Een zusje?
Ja, een van de zusjes was kwijt. Mama zat al twee dagen lang te kermen. Andere zusje zat in de brandgang te miauwen naast de fundering. Ik denk echt dat ik zonder de andere twee niet erachter was gekomen waar ze uiteindelijk zat.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')