abonnement Unibet Coolblue
pi_181503151
Heeft iemand zoiets ook meegemaakt?

Ik ben relatief jong, gelukkig getrouwd en vader van drie heerlijke kinderen. Seks vind ik lekker en we kunnen heerlijk met elkaar los gaan.
De laatste tijd, zeg maar jaren, is daar een ander gevoel bij gekomen. Namelijk het verlangen naar ‘iets’ met een andere man. Ik word gek van de gedachte dor een man bevredigd te worden. Mijn vrouw zal dit heel zeker niet accepteren maar ik krijg dit verlangen niet van mij afgezet. Een mannenlichaam raakt mij totaal niet. Niks een zoenen of neuken bahhh.
Inmiddels heb ik in een zwakke bui een jongen verleid om iets samen te doen. Een geweldige en eerlijke vriend die intuïtief voelde dat er met mij aan de hand is. Het was een opluchting met tevens. Uiteindelijk hebben we afgesproken en heb ik mijzelf voor zijn ogen afgetrokken. Heerlijk spannend. Hij is overigens bi.
Daarna heb ik hem nog enkele keren overgehaald waarbij hij mijn lichaam enorm deed opwinden en mij uiteindelijk dieper klaar rukte dan ik ooit ben klaargekomen waarbij hij mij ook lichtjes vingert. Hij weet mijn klaarkomen steeds uit te stellen terwijl ik bij mijn vrouw helaas te snel klaarkom. Ik denk dat het ook eerlijker is wanneer ik ook zijn pik vasthoud en misschien ruk en ik ben daar niet meer vies van. Maar toch heb ik er angst voor. Ik weet dat hij niets afdwingt nooit tussen mij en mijn vrouw zal staan. Hij is enorm lief en zorgzaam en betrouwbaar. Maar toch......
Onze vriendschapsrelatie is echt heel bijzonder. Maar ik weet dat hij iets bij mij heeft losgemaakt wat ik al lang in mijn onderbewustzijn had weggedrukt. Zonder mijn kameraad zou het beslist een keer op een foute wijze zijn geëxplodeerd. Ik wil mijn dankbaarheid naar hem ook tonen en meer met hem willen doen maar wanneer? We zien wel. Kon ik hem dit verhaal maar zelf vertellen. Overigens moet ik benadrukken dat ik totaal niks met een andere gast wil. Alleen die gedachte is al afstotend.
Wie herkent zich in mijn verhaal?
pi_181503323
Ben benieuwd naar jullie reaktiez wie durft?
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:35:31 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181503327
Nee niet herkenbaar Maarja als jij er gelukkig van word en je zegt er niks over tegen je vrouw is iedereen blij
#KICKOUTZP
pi_181503420
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:35 schreef wollah het volgende:
Nee niet herkenbaar Maarja als jij er gelukkig van word en je zegt er niks over tegen je vrouw is iedereen blij
Wat deze mafketel zegt.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_181503520
Fijn dat je daar een uitlaatklep hebt gevonden. Maar laat jezelf er niet in meeslepen en roep jezelf op een gegeven moment ook weer tot de orde.

Niet herkenbaar overigens.
Somebody that I used to know
pi_181503702
Doe het veilig.
Bedenk of het je relatie en je gezin waard is mocht het uitkomen.
pi_181503754
Dit valt onder vreemdgaan.
pi_181505485
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef CaVaBien het volgende:
Dit valt onder vreemdgaan.
Nou dit dus
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 21:21:32 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181506006
Nee, nog nooit meegemaakt. Hoe voelt dat nu, dat vreemdgaan?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181506777
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:55 schreef CaVaBien het volgende:
Dit valt onder vreemdgaan.
Eens.
pi_181506796
Wat vindt je vrouw er van?
Oh. Niet zo bespreekbaar lees ik.
pi_181506832
Niet herkenbaar,sorry.

Je roept nu wel dat het alleen die persoon mag zijn... Echter is het ook zo dat je beetje bij beetje steeds verder gaat, zoals ik lees.
van gedachten tot actie... en vermoed dat met de tijd de wens tot uitbreiding van je ervaringen ook zal plaats gaan vinden.. Kwestie van ontwikkeling in tijd.

Vreemdgaan? ..... Moeilijke kwestie.. Als je het stiekem doet.... Ja...
Met een persoon van het eigen geslacht is het idd heel anders dan met iemand van het andere geslacht (weet ik uit ervaring).

Ik denk ook wel dat je uiteindelijk wel dat je zoals je zegt je dankbaarheid naar hem zult tonen.een kwestie van doen....

Ik zeg geniet ervan zolang het kan, maar onthoud dat je het stiekem doet... en dit, wanneer het uitkomt naar je vrouw consequenties kan hebben...

Openheid is in mijn optiek de beste methode, maar begrijp je beweegredenen zeker goed...
pi_181507333
Vreemdgaan is vreemdgaan, geslacht maakt niet uit. Zolang je daar mee kan leven, geniet er van.
pi_181507465
Niet herkenbaar, maar ik ben niet tien jaar getrouwd. Dat je dit doet zonder je vrouw te informeren vind ik wel kwalijk, maar dat doet er niet toe.
Ik herken mij niet in jouw verhaal. Heb het idee dat je bevestiging zoekt bij anderen zodat je je wat minder schuldig voelt tegenover je vrouw. Praat erover met haar.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181507535
"jamaar het is geen vreemdgaan als het de/een andere sexe is!"

:')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:18:15 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181507714
Grappig hoe het hele vreemdgaan aspect binnen SEX geen groot probleem lijkt te zijn, maar binnen R&P wel.

@ts. Je wilt steeds meer van die jongen, je klinkt half verliefd zelfs. Dus pas op. En misschien toch eens met je vrouw over hebben, want is niet bepaald eerlijk naar haar toe.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 01:00:24 #17
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_181510398
Misschien ben je bi aan het worden?
pi_181510684
Wees in ieder geval eerst eens eerlijk naar jezelf.
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
pi_181511738
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:27 schreef Cire1980 het volgende:
Een mannenlichaam raakt mij totaal niet. Niks een zoenen of neuken bahhh.
Ehm..

quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:27 schreef Cire1980 het volgende:
mij uiteindelijk dieper klaar rukte dan ik ooit ben klaargekomen waarbij hij mij ook lichtjes vingert. ... Ik denk dat het ook eerlijker is wanneer ik ook zijn pik vasthoud en misschien ruk en ik ben daar niet meer vies van.
Misschien is het tijd dat je wat eerlijker naar jezelf toe bent en naar je vrouw.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181512874
Niet herkenbaar, maar als ik jou was zou ik die eerlijke vriend alle hoeken van de kamer laten zien.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181515426
Misschien toch een balletje opgooien voor je vrouw, er zijn er genoeg die het wel spannend vinden te kijken naar zo iets :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:18 schreef Cue_ het volgende:
Grappig hoe het hele vreemdgaan aspect binnen SEX geen groot probleem lijkt te zijn, maar binnen R&P wel.

@ts. Je wilt steeds meer van die jongen, je klinkt half verliefd zelfs. Dus pas op. En misschien toch eens met je vrouw over hebben, want is niet bepaald eerlijk naar haar toe.
IK denk dat het uiteindelijk ook een problem is binnen SEX. Alleen hier komen meer mensen gok ik dan die het zelf doen / willen :P
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:20:28 #22
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181518291
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:27 schreef Cire1980 het volgende:
Zonder mijn kameraad zou het beslist een keer op een foute wijze zijn geëxplodeerd
Vraag even aan je vrouw of het zo wel de goede manier was.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_181518335
Als dit geen troll is, dan medelijden met je vrouw.. als je een beetje ruggegraat heb biecht je alles op en pak je je spullen. Zieligerd.
pi_181533522
Bedankt voor jullie reakties. Maar ik geloof dat het moeilijk is om je in mij te verplaatsen. Oh. Nee ik ben NIET verliefd ijn hem, zeker niet. Een vriend? JA terwijl we weinig met elkaar omgaan. Hij voorziet in een behoefte waarin ik niet anders kan voorzien. Ja zeker heb ik wen slecht geweten maar zij kan mijhelaas niet helpen. En mijn liefde voor haar is zoooo groot. Met haar hier over praten is geen optie, geloof mij.
pi_181533603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:30 schreef Cire1980 het volgende:
Bedankt voor jullie reakties. Maar ik geloof dat het moeilijk is om je in mij te verplaatsen. Oh. Nee ik ben NIET verliefd ijn hem, zeker niet. Een vriend? JA terwijl we weinig met elkaar omgaan. Hij voorziet in een behoefte waarin ik niet anders kan voorzien. Ja zeker heb ik wen slecht geweten maar zij kan mijhelaas niet helpen. En mijn liefde voor haar is zoooo groot. Met haar hier over praten is geen optie, geloof mij.
dus jij zou het wel ok vinden als je vrouw zich stiekem door een andere kerel laat volblaffen. Of is het dan ineens niet meer zo begrijpelijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')