abonnement Unibet Coolblue
pi_181491727
Ik en mijn partner zijn een jaar of 10 getrouwd, en nu lijkt er een soort van kink in de kabel te komen, ondanks dat er een hoop gevoel bij zit, zal ik het proberen bij de feiten te houden.

1. Partner stuurt een berichtje naar "iemand" die ik niet ken, met strekking "ik droom nog steeds over je"
2. Partner geeft aan dat dat iets van vroeger was, en dat ze vaker contact hebben via FB messenger, naar verluidt op vriendschappelijke basis, iets met een veredelde scouting.
3. Partner geeft aan dat eerdere berichten zijn "verdwenen" vanwege nieuwe telefoon.
4. Later blijkt dat messenger alle berichten onthoudt en er berichten uit 2011 nog wel terug te vinden zijn, echter de gewraakte berichtjes zijn verdwenen.

Wat nu? Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Als ik het probeer bespreekbaar te maken moet ik haar vertrouwen en is er niks aan de hand. Gezien het feit dat er intussen ook 2 kinderen "ons" gegund zijn, maakt het voor mijn gevoel iets moeilijker om de stekker er zomaar uit te trekken.

Hoe groot is de kans dat uitgerekend die "eerdere berichtjes" door FB/nieuwe telefoon verwijderd zijn, en dat alle oudere berichten niet zijn verwijderd?

Kan ik op basis van dit wel een huwelijk beëindigen? Heb ik wel gelijk of draaf ik door in mijn eigen gedachten?

Graag alleen serieuze reacties, alvast bedankt!
pi_181491758
Huh? Je wil van haar af???
pi_181491768
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:56 schreef lunko1979 het volgende:
Hoe groot is de kans dat uitgerekend die "eerdere berichtjes" door FB/nieuwe telefoon verwijderd zijn, en dat alle oudere berichten niet zijn verwijderd?
Niet, FB onthoud alle berichtjes.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  maandag 27 augustus 2018 @ 09:59:55 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181491800
Ik zou op basis van dit niet meteen een huwelijk beeindigen. Maar wel heel goed met haar ingesprek gaan, want ze is iig niet 100% eerlijk tegen je.

En dat met die telefoon slaat nergens op. Messenger omthoudt alles, alleen dat wat je zelf verwijdert, gaat weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:01:08 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181491826
Wat is er nou feitelijk aan de hand?

Vind je niet dat je wel heel erg snel bent in denken dat dit einde huwelijk zou moeten betekenen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181491838
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zou op basis van dit niet meteen een huwelijk beeindigen. Maar wel heel goed met haar ingesprek gaan, want ze is iig niet 100% eerlijk tegen je.
Dat.
quote:
En dat met die telefoon slaat nergens op. Messenger omthoudt alles, alleen dat wat je zelf verwijdert, gaat weg.
Klopt in grote lijnen. Er kan altijd is mis gaan met een backup naar de server, maar dan kan het niet zo zijn dat berichten van een bepaald persoon verdwijnen en de rest niet.
pi_181491856
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er nou feitelijk aan de hand?

Vind je niet dat je wel heel erg snel bent in denken dat dit einde huwelijk zou moeten betekenen?
Het lijkt er inderdaad haast op alsof TS een reden zoekt om het huwelijk te beëindigen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:02:58 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181491871
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat.

[..]

Klopt in grote lijnen. Er kan altijd is mis gaan met een backup naar de server, maar dan kan het niet zo zijn dat berichten van een bepaald persoon verdwijnen en de rest niet.
En al helemaal geen selectieve verwijdering.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181491896
wel apart dat alleen “die” berichtjes kwijt zijn , zit wel het een en ander aan vertrouwen tussen , goed gesprek kan geen kwaad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181491957
Volgens mij kan jij je huwelijk beeindigen om welke reden je ook maar wil, er van uitgaand dat je partner meewerkt he.

Maar ik zou eerst een proberen met je vrouw te praten.
pi_181492027
Getuige zo'n berichtje, doet het in mijn ogen vermoeden dat er iets gespeeld heeft tussen die 2.

Als er iets speelt (of gespeeld heeft), dan is mijn vertrouwen weg. Ze zei dat berichtje onhandig geformuleerd was en dat ze dat niet had moeten doen, maar dit komt op mij over als een inbreker die spijt heeft nadat ie op heterdaad betrapt is.

Partner liegt in mijn ogen, of is niet 100% eerlijk.
pi_181492056
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:12 schreef lunko1979 het volgende:
Getuige zo'n berichtje, doet het in mijn ogen vermoeden dat er iets gespeeld heeft tussen die 2.

Als er iets speelt (of gespeeld heeft), dan is mijn vertrouwen weg. Ze zei dat berichtje onhandig geformuleerd was en dat ze dat niet had moeten doen, maar dit komt op mij over als een inbreker die spijt heeft nadat ie op heterdaad betrapt is.

Partner liegt in mijn ogen, of is niet 100% eerlijk.
Heb je andere signalen dan dat ze liegt of dat er wat speelt of heeft gespeeld ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492065
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Volgens mij kan jij je huwelijk beeindigen om welke reden je ook maar wil, er van uitgaand dat je partner meewerkt he.

Maar ik zou eerst een proberen met je vrouw te praten.
Dat heb ik geprobeerd, wenst er niet meer over te praten, ik moet haar maar vertrouwen...
pi_181492084
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, wenst er niet meer over te praten, ik moet haar maar vertrouwen...
En wat speelt er nog meer dat je zo happig bent te gaan scheiden?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 10:18:04 #15
163650 Greys
pi_181492133
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, wenst er niet meer over te praten, ik moet haar maar vertrouwen...
Hoe kwam je achter dat 'gedroomd' berichtje?

En

quote:
4. Later blijkt dat messenger alle berichten onthoudt en er berichten uit 2011 nog wel terug te vinden zijn, echter de gewraakte berichtjes zijn verdwenen.
Welke gewraakte berichtjes? Waar haar onschuld uit zou moeten blijken of juist niet? Ik snap het even niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 10:19:03 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181492142
Vreemde situatie. Dus ze doet rare dingen, liegt, maar vervolgens moet je haar maar vertrouwen. Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Niet over willen praten is natuurlijk een prima uitvlucht als het alternatief is dat je moet zeggen hoe de vork in de steel zit en weet dat dat niet door de beugel kan.

Ik zou zeggen dat je partner, en het huwelijk, meer waard is dan ´je moet me maar vertrouwen´ nadat je gelogen hebt. Vertrouwen komt te voet, maar vertrekt te paard, en als zij echt een fout heeft gemaakt waar verder niets achter zit, dan zou ze daar maar al te graag met je over moeten willen praten om proberen het uit te leggen/recht te zetten.

Haar houding nu zou bij mij ook alarmbellen af laten gaan.

Maar ik ben het wel met de rest eens dat je wel héél snel naar 'scheiden' toe gaat, wat me doet vermoeden dat er óf meer aan de hand is dan je hier verteld, of dat je zelf gewoon van haar af wil en nu denkt een 'geldige' reden te hebben gevonden om de verantwoordelijkheid voor die beslissing van jou op iets van haar af te kunnen schuiven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181492165
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:13 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd, wenst er niet meer over te praten, ik moet haar maar vertrouwen...
Daar zou ik in ieder sowieso geen genoegen mee nemen. Lekkere houding is dat.
pi_181492183
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:14 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

En wat speelt er nog meer dat je zo happig bent te gaan scheiden?
Ik ben helemaal niet happig om te scheiden, maar vreemd gaan in een relatie vind ik echt een no-go. Ik heb afgelopen jaar meerdere relaties kapot zien gaan, waarbij de vrouw overspelig was. Laten we zeggen dat dat wel een eye-opener was. Sinds Maart zijn er wat kleine dingetjes voorgevallen die we wel soort van uitgesproken hebben. Deze dingetjes hebben wel invloed op de huidige situatie.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 10:22:54 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181492204
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:21 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet happig om te scheiden, maar vreemd gaan in een relatie vind ik echt een no-go. Ik heb afgelopen jaar meerdere relaties kapot zien gaan, waarbij de vrouw overspelig was. Laten we zeggen dat dat wel een eye-opener was. Sinds Maart zijn er wat kleine dingetjes voorgevallen die we wel soort van uitgesproken hebben. Deze dingetjes hebben wel invloed op de huidige situatie.
En wat zijn die kleine dingetjes dan die jullie een 'soort van' uitgesproken hebben? Want aangezien je daar op terug grijpt lijkt het er op dat het toch niet uitgesproken is, en wellicht dat die dingetjes wat beter duidelijk maken hoe je bij je gedachtengang komt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181492247
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe kwam je achter dat 'gedroomd' berichtje?

En

[..]

Welke gewraakte berichtjes? Waar haar onschuld uit zou moeten blijken of juist niet? Ik snap het even niet meer.
Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes werden gestuurd. Onschuldige, jolige, weet ik veel wat voor berichtjes(naar haar zeggen). Die berichtjes die duidelijkheid zouden kunnen verschaffen over haar onschuld wel of niet. Inconvenient genoeg zijn deze gewist door FB. What are the odds....
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 10:27:10 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181492273
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes werden gestuurd. Onschuldige, jolige, weet ik veel wat voor berichtjes(naar haar zeggen). Die berichtjes die duidelijkheid zouden kunnen verschaffen over haar onschuld wel of niet. Inconvenient genoeg zijn deze gewist door FB. What are the odds....
Je bedoelt 'convenient' genoeg. Maar FB wist die berichten niet, dus als er berichten verdwenen zijn heeft ze dat zelf gedaan. Als ze het zelf gedaan heeft EN ze liegt over hoe die berichten zijn verdwenen probeert ze dus iets te verbergen, wat absoluut een rode vlag is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181492296
DNA testje van je vaderschap overwogen?
  maandag 27 augustus 2018 @ 10:30:24 #23
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181492325
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:28 schreef Black_Baron het volgende:
DNA testje van je vaderschap overwogen?
:')
#KICKOUTZP
pi_181492333
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:28 schreef Black_Baron het volgende:
DNA testje van je vaderschap overwogen?
+3 behulpzaam
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492353
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes werden gestuurd. Onschuldige, jolige, weet ik veel wat voor berichtjes(naar haar zeggen). Die berichtjes die duidelijkheid zouden kunnen verschaffen over haar onschuld wel of niet. Inconvenient genoeg zijn deze gewist door FB. What are the odds....
Okee.

Nou, dan zeg tegen haar dat je wil scheiden omdat ze hier niet over wil praten, en kijk hoe ze reageert.
Wel je topic updaten he c_/
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 10:32:27 #26
163650 Greys
pi_181492361
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes werden gestuurd. Onschuldige, jolige, weet ik veel wat voor berichtjes(naar haar zeggen). Die berichtjes die duidelijkheid zouden kunnen verschaffen over haar onschuld wel of niet. Inconvenient genoeg zijn deze gewist door FB. What are the odds....
Hm dat is idd vaag. Snap dat je dat raar vindt.

Maar hoe kwam je er nou achter? Waren er al andere tekenen waardoor je in haar telefoon ging kijken bv?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181492374
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:32 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Okee.

Nou, dan zeg tegen haar dat je wil scheiden omdat ze hier niet over wil praten, en kijk hoe ze reageert.
Wel je topic updaten he c_/
maak je gelijk de wegvrij voor de droom , kan ze het nog keertje doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492472
Die is op zn minst gewoon wat tever gegaan met berichtjes sturen, of dat meteen al vreemd gaan is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 10:36:30 #29
163650 Greys
pi_181492477
Het wil natuurlijk niet zeggen dat ze echt iets hebben gehad of gedaan he. Kan zijn dat ze na zoveel jaar huwelijk een beetje spanning zocht met fantasietjes en flirterige berichtjes. Verdient alsnog geen schoonheidsprijs maar of je daar meteen een huwelijk voor moet opheffen is misschien wat drastisch.

Zeg tegen haar dat je er open over wilt praten, zonder dat er direct consequenties aan zitten. Dat je dat als echtgenoot en vader van haar kinderen verdient, openheid. Want dat je er op deze manier een heel verkeerd gevoel aan overhoudt en dat dat jullie huwelijk zóu kunnen opblazen. Dat je dan liever gewoon alles weet en erover kunt praten met haar. Zoiets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181492594
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En wat zijn die kleine dingetjes dan die jullie een 'soort van' uitgesproken hebben? Want aangezien je daar op terug grijpt lijkt het er op dat het toch niet uitgesproken is, en wellicht dat die dingetjes wat beter duidelijk maken hoe je bij je gedachtengang komt?
Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd(lees vriendelijk doch dringend verzocht mee te gaan) en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.

[ Bericht 2% gewijzigd door lunko1979 op 27-08-2018 16:54:41 (Gesleurd wordt anders geinterpreeerd dan ik bedoel) ]
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2018 @ 10:42:11 #31
70532 loveli
N
pi_181492627
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:12 schreef lunko1979 het volgende:
Als er iets speelt (of gespeeld heeft), dan is mijn vertrouwen weg.
Vertrouwen is geen actie, maar een reactie, een gevolg. Als haar woorden en daden overeenkomen, volgt vertrouwen.

Als ik jou was zou ik eerst uitzoeken wat er aan de hand is voor je met haar in gesprek gaat. Voor jou gaat het om nieuwe info, zij heeft er bewust voor gekozen niks te zeggen. Als er echt iets speelt, gaat ze het ook niet zeggen als je erom vraagt (les 1 vreemdgaan: blijven ontkennen, ook als je met je broek op je enkels wordt betrapt).
crap in = crap out
pi_181492680
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
het was heel fijn denk ik op het festival
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492756
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

was jij ook op dat festival, of track je haar aanwezigheid voortdurend
pi_181492781
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

was jij ook op dat festival, of track je haar aanwezigheid voortdurend
volg haar iphone.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 10:48:53 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181492786
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
Ehm, flirten doet bijna iedereen. 'Mee naar huis gesleurd', '2 uur van de radar afgwweest' op een feest waar ze met een vriendin was, maw, ze heeft zich niet elk kwartier ofzo bij je gemeld?

Ik weet het niet, wellicht heeft ze geen zin meer in je, maar als ik dat zo lees begin ik toch iets meer sympathie te krijgen voor je vrouw. Ze is je vrouw, niet je bezit. Doe eens even normaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181492838
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
Tering jantje hee :D
pi_181492853
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:48 schreef Joene het volgende:

[..]

volg haar iphone.
TS is jouw kloon?
pi_181492884
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

TS is jouw kloon?
:D nee zeg!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492905
Mee naar huis gesleurd.. Really..

Anyhow de berichten zijn raar maar jij klinkt mij ook niet als een heel leuk mannetje..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181492932
Misschien moet je de ketting nog wat strakker spannen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181492939
De vriendin belde mij in paniek op dat mijn partner van de radar was, waren samen na de wc gegaan.

In die tijd heeft ze haar telefoon niet opgenomen, en geen berichtjes beantwoord.

Je hebt het dus best verkeerd geïnterpreteerd.
pi_181492950
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef lunko1979 het volgende:
De vriendin belde mij in paniek op dat mijn partner van de radar was, waren samen na de wc gegaan.

In die tijd heeft ze haar telefoon niet opgenomen, en geen berichtjes beantwoord.

Je hebt het dus best verkeerd geïnterpreteerd.
Hoe durft ze. Fucking twee uur zeg, dat is 120 minuten.
pi_181492954
Ik zou het er voorlopig bij laten.

[ Bericht 27% gewijzigd door Samzz op 27-08-2018 18:53:26 ]
It All Goes Back in the Box
pi_181492970
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoe durft ze. Fucking twee uur zeg, dat is 120 minuten.
maar wel op een festival
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181492986
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:57 schreef Joene het volgende:

[..]

maar wel op een festival
Dus dan zijn het festivalminuten, die tellen voor 3.
pi_181493012
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoe durft ze. Fucking twee uur zeg, dat is 120 minuten.
Ze waren met 2 daar, zijn samen naar de wc gegaan en daarna is ze "out" gegaan.
Ik heb haar niet gestalked, maar haar vriendin appte/belde me, dat ze "weg" was.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:00:41 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181493042
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:59 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ze waren met 2 daar, zijn samen naar de wc gegaan en daarna is ze "out" gegaan.
Ik heb haar niet gestalked, maar haar vriendin appte/belde me, dat ze "weg" was.
Oh nee, dan is het goed. En mee naar huis sleuren om haar daar nog een keer vertellen dat je er niet van gediend bent en zo, dat doet ook iedereen. Klinkt echt heel erg normaal. Los van of zij wel of niet een scheve schaats rijdt, jij klinkt me nou niet direct als geweldig gezelschap.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181493106
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:59 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ze waren met 2 daar, zijn samen naar de wc gegaan en daarna is ze "out" gegaan.
Ik heb haar niet gestalked, maar haar vriendin appte/belde me, dat ze "weg" was.
We weten allemaal wat er in Dixies op festivals gebeurt :X
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 11:04:53 #49
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181493145
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoe durft ze. Fucking twee uur zeg, dat is 120 minuten.
Dan kan de gemiddelde man toch 20 keer klaarkomen :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181493147
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:03 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

We weten allemaal wat er in Dixies op festivals gebeurt :X
True that maar 2 uur in een dixie is wel respect
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 11:05:38 #51
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181493160
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
Naar huis sleuren :') Leuke vent ben jij, echt... ze heeft geluk je ontmoet te hebben :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181493309
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
"naar huis gesleurd" ? En 2 uur van de radar op een festival?
Klinkt als een gelijkwaardige relatie... :')

begrijp opeens waarom ze geen zin heeft om haar gesprekken met een vriend aan jou te tonen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:12:57 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181493345
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Naar huis sleuren :') Leuke vent ben jij, echt... ze heeft geluk je ontmoet te hebben :')
Respect voor hem heeft zij anders ook niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 11:13:47 #54
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181493375
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Respect voor hem heeft zij anders ook niet.
Daarom vind ik het ook zo raar dat die twee nog bij elkaar zijn (gebaseerd op het verhaal van TS natuurlijk). Wederzijds respect is erg belangrijk in een relatie en dat mist hier bij alle partijen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:17:05 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181493443
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo raar dat die twee nog bij elkaar zijn (gebaseerd op het verhaal van TS natuurlijk). Wederzijds respect is erg belangrijk in een relatie en dat mist hier bij alle partijen.
Zeker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:19:37 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181493504
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo raar dat die twee nog bij elkaar zijn (gebaseerd op het verhaal van TS natuurlijk). Wederzijds respect is erg belangrijk in een relatie en dat mist hier bij alle partijen.
Een goede relatie is daarop gebaseerd ja, maar ik denk dat er een schrikbarend groot deel van de relaties niet gebaseerd is op wederzijds respect.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181493511
Naar huis gesleurd is wellicht overrated, maar als zij betast wordt door andere mannen, mag ik als haar partner toch wel iets van zeggen, tot 2x toe. Als er daarna niets veranderd heb ik gezegd naar huis te gaan en haar verzocht mee te gaan.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:21:58 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181493548
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:20 schreef lunko1979 het volgende:
Naar huis gesleurd is wellicht overrated, maar als zij betast wordt door andere mannen, mag ik als haar partner toch wel iets van zeggen, tot 2x toe. Als er daarna niets veranderd heb ik gezegd naar huis te gaan en haar verzocht mee te gaan.
Betast op welke manier?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:24:15 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181493583
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Betast op welke manier?
Doet dat er heel erg toe? Wanneer je partner zich niet goed voelt bij het flirtgedrag dat je vertoont dan kun je daar rekening mee houden toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:25:53 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181493619
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doet dat er heel erg toe? Wanneer je partner zich niet goed voelt bij het flirtgedrag dat je vertoont dan kun je daar rekening mee houden toch.
Nou, het doet er in zoverre toe dat als jij mijn vrouw bent, en een of andere gast legt zijn hand op je rug of wat dan ook, dan ben ik daar niet zo van onder de indruk. Als diezelfde gast je bij je tieten grijpt en jij laat dat doe, dan vind ik dat een ander verhaal.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181493630
Laten we het er op houden dat ik niet vind dat andere mannen daar hoeven te komen.
En voor de volledigheid, zij deed gewoon mee. Dan lijkt me 2x vriendelijk vragen of ze dat niet wil doen voldoende toch?
pi_181493642
Succesverhaal dit. Als je al dit gedoe hebt kun je toch wel betere dingen doen met je leven.
Ja doei.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:27:40 #63
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181493656
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef lunko1979 het volgende:
Laten we het er op houden dat ik niet vind dat andere mannen daar hoeven te komen.
En voor de volledigheid, zij deed gewoon mee. Dan lijkt me 2x vriendelijk vragen of ze dat niet wil doen voldoende toch?
Ja, zij deed mee met wat? Dus zij betastte die gozer ook? Ik vraag me af waarom jullie überhaupt nog bij elkaar zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181493738
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doet dat er heel erg toe? Wanneer je partner zich niet goed voelt bij het flirtgedrag dat je vertoont dan kun je daar rekening mee houden toch.
lijkt mij wel relevant. Als TS al flipt omdat iemand hand op schouder van vrouw legt is het een andere situatie dan dat haar billen aangeraakt werden bv
pi_181493751
Mijn partner en ik.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 11:34:07 #66
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181493787
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:32 schreef Blue_note het volgende:
Mijn partner en ik.
Inderdaad, aan mensen die het zo opschrijven kan je vaak al zien dat het een verloren zaak is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181493799
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:21 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet happig om te scheiden, maar vreemd gaan in een relatie vind ik echt een no-go. Ik heb afgelopen jaar meerdere relaties kapot zien gaan, waarbij de vrouw overspelig was. Laten we zeggen dat dat wel een eye-opener was. Sinds Maart zijn er wat kleine dingetjes voorgevallen die we wel soort van uitgesproken hebben. Deze dingetjes hebben wel invloed op de huidige situatie.
Jouw angst beinvloed wat je ziet. Dus daarmee moet je oppassen.

Kan best zo zijn dat het om contact gaat wat even een tijdje te innig is geweest, maar iedereen heeft wel eens een zwak moment. Niet direct een reden om een huwelijk te beeindigen.
pi_181493830
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef lunko1979 het volgende:
De vriendin belde mij in paniek op dat mijn partner van de radar was, waren samen na de wc gegaan.

In die tijd heeft ze haar telefoon niet opgenomen, en geen berichtjes beantwoord.

Je hebt het dus best verkeerd geïnterpreteerd.
Vreemd verhaal dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181494049
We dwalen af, Er waren meerdere gasten haar aan het betasten als een soort van lolletje. Onder schotse rokjes voelen of ze wel ondergoed aan hebben vind ik een brug of wat te ver.

Hand op haar billen, arm om haar schouders hangen.

Dit neem ik wel mee in mijn hoofd bij hetgeen waar het om draait. Ook als dit al tijden uitgesproken is.

Maar ok, met deze informatie erbij. Terug naar het onderwerp.

[quote]1. Partner stuurt een berichtje naar "iemand" die ik niet ken, met strekking "ik droom nog steeds over je"
2. Partner geeft aan dat dat iets van vroeger was, en dat ze vaker contact hebben via FB messenger, naar verluidt op vriendschappelijke basis, iets met een veredelde scouting.
3. Partner geeft aan dat eerdere berichten zijn "verdwenen" vanwege nieuwe telefoon.
4. Later blijkt dat messenger alle berichten onthoudt en er berichten uit 2011 nog wel terug te vinden zijn, echter de gewraakte berichtjes zijn verdwenen.

Wat nu? Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Als ik het probeer bespreekbaar te maken moet ik haar vertrouwen en is er niks aan de hand. Gezien het feit dat er intussen ook 2 kinderen "ons" gegund zijn, maakt het voor mijn gevoel iets moeilijker om de stekker er zomaar uit te trekken.

Hoe groot is de kans dat uitgerekend die "eerdere berichtjes" door FB/nieuwe telefoon verwijderd zijn, en dat alle oudere berichten niet zijn verwijderd?

Kan ik op basis van dit wel een huwelijk beëindigen? Heb ik wel gelijk of draaf ik door in mijn eigen gedachten?[/quote]


Een hulplijn zei me het volgende; Wat als ze nou wel de waarheid spreekt.

Ik ben er van overtuigd dat ze liegt, maar wat kan ik er mee. Ik kan geen huwelijk verbreken op basis van vermoedens.
pi_181494053
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef lunko1979 het volgende:
Laten we het er op houden dat ik niet vind dat andere mannen daar hoeven te komen.
En voor de volledigheid, zij deed gewoon mee. Dan lijkt me 2x vriendelijk vragen of ze dat niet wil doen voldoende toch?
Maar hoe weten wij zo zeker dat je het wel vriendelijk vroeg? Want dat lijkt me heel erg stug eigenlijk, gebaseerd op je reacties in dit topic.
pi_181494102
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:34 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Inderdaad, aan mensen die het zo opschrijven kan je vaak al zien dat het een verloren zaak is.
Op dit moment voelt het idd niet aan als we.
pi_181494156
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef lunko1979 het volgende:
We dwalen af, Er waren meerdere gasten haar aan het betasten als een soort van lolletje. Onder schotse rokjes voelen of ze wel ondergoed aan hebben vind ik een brug of wat te ver.

Hand op haar billen, arm om haar schouders hangen.

Dit neem ik wel mee in mijn hoofd bij hetgeen waar het om draait. Ook als dit al tijden uitgesproken is.

Maar ok, met deze informatie erbij. Terug naar het onderwerp.



[..]



Een hulplijn zei me het volgende; Wat als ze nou wel de waarheid spreekt.

Ik ben er van overtuigd dat ze liegt, maar wat kan ik er mee. Ik kan geen huwelijk verbreken op basis van vermoedens.
Heeft ze je dit eerder uit zichzelf vertelt?
Ik bedoel in de zin van dat ze je meteen heeft verteld dat ze weer in contact is gekomen met een oude jeugdvriend? Of ben je er middels die berichten achtergekomen?
pi_181494173
Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder van de verhalen van TS geloof. Het klinkt een beetje alsof hij nu wat dingen aan het verzinnen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181494177
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar hoe weten wij zo zeker dat je het wel vriendelijk vroeg? Want dat lijkt me heel erg stug eigenlijk, gebaseerd op je reacties in dit topic.
Dit is een eenzijdig verhaal, wat heb ik eraan om dingen te verdraaien in mijn voordeel? Dit is een relatief anoniem forum, wat win ik ermee door dingen te verdraaien in mijn voordeel??
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 11:48:02 #75
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181494198
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:43 schreef lunko1979 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze liegt, maar wat kan ik er mee. Ik kan geen huwelijk verbreken op basis van vermoedens.
Dat kan je dus wel. Er is geen set met regels die je moet volgen om een echtscheiding aan te vragen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181494202
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit is een eenzijdig verhaal, wat heb ik eraan om dingen te verdraaien in mijn voordeel? Dit is een relatief anoniem forum, wat win ik ermee door dingen te verdraaien in mijn voordeel??
Kan ook onbewust zijn he, dat je zelf dacht dat je heel vriendelijk was maar eigenlijk als een gefrustreerde josti tekeer ging op dat feestje.

Vraag of je vrouw ff mee komt posten anders :P
pi_181494205
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:46 schreef T-D het volgende:

[..]

Heeft ze je dit eerder uit zichzelf vertelt?
Ik bedoel in de zin van dat ze je meteen heeft verteld dat ze weer in contact is gekomen met een oude jeugdvriend? Of ben je er middels die berichten achtergekomen?
Ik ben er middels dat ene berichtje achter gekomen.
pi_181494211
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit is een eenzijdig verhaal, wat heb ik eraan om dingen te verdraaien in mijn voordeel? Dit is een relatief anoniem forum, wat win ik ermee door dingen te verdraaien in mijn voordeel??
Meer mensen die jouw kant kiezen zodat je gesterkt wordt in je plan om je huwelijk stop te zetten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181494226
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik ben er middels dat ene berichtje achter gekomen.
Dan zou ik het ook niet helemaal vertrouwen.
pi_181494228
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder van de verhalen van TS geloof. Het klinkt een beetje alsof hij nu wat dingen aan het verzinnen is.
Wat komt ongeloofwaardig over dan?
pi_181494240
Dit komt niet meer goed.

Even los van wat er eerder allemaal is voorgevallen (lijkt me niet handig om dat erbij te betrekken, voor je het weet gaan de verwijten heen en weer over maanden en jaren terug), is communicatie tussen jullie een groot probleem.

Mijns inziens is het grootste probleem de manier waarop zij reageert op jouw twijfels (of nou ja, het gebrek eraan). Als je partner terecht vragen heeft, wil je toch je best doen om alle twijfel weg te nemen? Of in ieder geval niet wegwuiven met "ik wil er niet meer over praten"...

lunko1979, het komt niet goed meer als jullie zo met elkaar blijven praten. Lijkt me verstandig dat je (nogmaals?) aan haar vertelt wat het probleem voor je is (FB-berichten), wat dat met je doet (beschadiging vertrouwen) en wat je eigenlijk wil van haar (duidelijke antwoorden). En dan maar hopen dat ze overtuigende antwoorden kan geven.

Het lijkt me dat het duidelijk moet zijn dat jullie huwelijk eronder lijdt en zelfs kapot kan, dus het is nogal serieus. Dat moet zij ook beseffen. Jullie moeten allebei serieuze inspanning inleveren om het vertrouwen in elkaar weer te hebben, anders is het gewoon game over.
pi_181494268
ts is misschien een ietwat bezitterig type, maar waarom the fuck haat iedereen zo op hem? :')

die eigenschap van hem geeft zijn vrouw geen vrijbrief om zich zo te gedragen (mochten die vermoedens waar zijn)

ts, succes broeder met het vinden van bewijs, maar denk dat dit game over is voor je huwelijk...
pi_181494275
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Wat komt ongeloofwaardig over dan?
Persoonlijk zou ik een groter probleem maken van het feit dat mijn vriendin zich op een feest door wat mannen onder haar rokje liet graaien dan van een of ander Facebook-berichtje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181494277
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
Dat kan je dus wel. Er is geen set met regels die je moet volgen om een echtscheiding aan te vragen.
Dat ligt er maar net aan. Als het op een religiegekkies huwelijk gaat liggen die dingen vaak toch net wat anders.
It All Goes Back in the Box
pi_181494291
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Meer mensen die jouw kant kiezen zodat je gesterkt wordt in je plan om je huwelijk stop te zetten.
Ik ben vooralsnog niet voornemens mijn huwelijk stop te zetten. Liever niet zelfs, maar als dit huwelijk in stand wordt gehouden met leugens en relaties buiten de deur, voel ik me wel genoodzaakt.
pi_181494352
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:56 schreef lunko1979 het volgende:
De vriendin belde mij in paniek op dat mijn partner van de radar was, waren samen na de wc gegaan.

In die tijd heeft ze haar telefoon niet opgenomen, en geen berichtjes beantwoord.

Je hebt het dus best verkeerd geïnterpreteerd.
Mensen zijn mij altijd kwijt. 2 uur is daarbij geen uitzondering.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181494393
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mensen zijn mij altijd kwijt. 2 uur is daarbij geen uitzondering.
Als je met 2-en op pad gaat, laat je die ene andere niet alleen staan. Ook jij niet neem ik aan.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:54:19 #88
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181494403
TS, los van bijna 10 jaar getrouwd zijn, hoe oud is ze en hoenlang zijn jullie in totaal bij elkaar (dus ook zonder huwelijk)?
With love :*
pi_181494430
Wordt 41, zijn 13 jaar samen.
  Moderator maandag 27 augustus 2018 @ 11:58:19 #90
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181494494
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik een groter probleem maken van het feit dat mijn vriendin zich op een feest door wat mannen onder haar rokje liet graaien dan van een of ander Facebook-berichtje.
Dit inderdaad :D Maar dat is dan zo'n eerdere gebeurtenis die 'min of meer is uitgepraat'. Wacht, wat? Dus je vrouw wordt bij dr kut gegrepen door een of meerdere gasten op een feestje ofzo en dat vindt ze prima, maar dat heeft TS 'min of meer uitgepraat', maar dat ze vervolgens een berichtje krijgt, dát is dan reden om te scheiden.

Lolwat? 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181494499
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:50 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik ben vooralsnog niet voornemens mijn huwelijk stop te zetten. Liever niet zelfs, maar als dit huwelijk in stand wordt gehouden met leugens en relaties buiten de deur, voel ik me wel genoodzaakt.
Dat rokjesgraai incident is achter de rug en ik neem aan vergeven? Dan ook vergeten.

Verder heb je gewoon weinig concreets.

Dat ze met een drankje op (?) een keer wat te ver is gegaan is niet echt hetzelfde als een buitenechtelijke relatie.

Wel lijkt het mij eens goed om kritisch naar jullie relatie te kijken. Misschien mist ze een bepaalde spanning. En wellicht kunnen jullie die samen weer vinden?
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:59:08 #92
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181494515
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:55 schreef lunko1979 het volgende:
Wordt 41, zijn 13 jaar samen.
Was zij voor jullie relatie lang of kort vrijgezel, of had ze voor jullie relatie een lange relatie met iemand anders?
With love :*
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:59:19 #93
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181494524
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:55 schreef lunko1979 het volgende:
Wordt 41, zijn 13 jaar samen.
Klinkt allemaal niet erg kosjer van de kant van je vrouw. Scheiden met kinderen doe je echter alleen als het echt niet anders kan, dus bij vreemdgaan, geweld, drugs, psychische stoornissen, etc.

Zorg dat je 100% zeker weet wat er gebeurt is en hoe je vrouw hierin staat. De kinderen mogen niet de dupe worden van de frustraties en bokkensprongen van hun ouders
"Hoka Hey!"
pi_181494555
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef matspontius het volgende:

Klinkt allemaal niet erg kosjer van de kant van je vrouw. Scheiden met kinderen doe je echter alleen als het echt niet anders kan, dus bij vreemdgaan, geweld, drugs, psychische stoornissen, etc.

Nee hoor.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:01:34 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181494582
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor.
Wat, nee hoor?
"Hoka Hey!"
pi_181494611
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:48 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat kan je dus wel. Er is geen set met regels die je moet volgen om een echtscheiding aan te vragen.
Puntje voor jou, voor mijn kinderen acht ik het niet wenselijk dat hun ouders uit elkaar gaan.
Maar ik heb de situatie voor slechts 50% in de hand.
pi_181494654
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Puntje voor jou, voor mijn kinderen acht ik het niet wenselijk dat hun ouders uit elkaar gaan.
Maar ik heb de situatie voor slechts 50% in de hand.
Je denkt dat het beter is dat ze opgroeien in een gezin gevuld met slechte communicatie en achterdocht? Wat is daar het voordeel van volgens jou?
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 12:04:38 #98
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181494660
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Puntje voor jou, voor mijn kinderen acht ik het niet wenselijk dat hun ouders uit elkaar gaan.
Maar ik heb de situatie voor slechts 50% in de hand.
Dat ben ik dan ook weer helemaal met je eens. Wat ik wel een beetje uit je reacties proef is dat je er redelijk klaar mee bent... Of begrijp ik dat niet goed?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181494682
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:59 schreef matspontius het volgende:

[..]

Klinkt allemaal niet erg kosjer van de kant van je vrouw. Scheiden met kinderen doe je echter alleen als het echt niet anders kan, dus bij vreemdgaan, geweld, drugs, psychische stoornissen, etc.

Zorg dat je 100% zeker weet wat er gebeurt is en hoe je vrouw hierin staat. De kinderen mogen niet de dupe worden van de frustraties en bokkensprongen van hun ouders
Zoals iemand al eerder in dit topic meldde. Zelfs al word je met je broek op je enkels betrapt, altijd blijven ontkennen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:07:24 #100
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181494738
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Zoals iemand al eerder in dit topic meldde. Zelfs al word je met je broek op je enkels betrapt, altijd blijven ontkennen.
Je vertrouwt je vrouw dus niet meer en dat is wel te begrijpen gezien haar acties. Ik vermoed overigens dat dit misschien al langer aan de gang is. Dat gaat denk ik niet meer beter worden. Wat is haar reactie als je haar direct confronteert met haar gedrag?
"Hoka Hey!"
pi_181494751
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:53 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als je met 2-en op pad gaat, laat je die ene andere niet alleen staan. Ook jij niet neem ik aan.
Soms gaat de tijd gewoon sneller dan je denkt.

Ik snap die paniek ook niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_181494776
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:04 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Je denkt dat het beter is dat ze opgroeien in een gezin gevuld met slechte communicatie en achterdocht? Wat is daar het voordeel van volgens jou?
Slechte communicatie & achterdocht houdt het huwelijk niet in stand. Vandaar ook dat eea uitgepraat dient te worden. Maar hoe groot is nu de kans dat uitgerekend die oudere berichtjes zijn "verdwenen", en dat ik 1 zo'n berichtje tegenkom. Wat toevallig een beetje fout is geformuleerd.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:11:00 #103
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181494816
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:09 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Slechte communicatie & achterdocht houdt het huwelijk niet in stand. Vandaar ook dat eea uitgepraat dient te worden. Maar hoe groot is nu de kans dat uitgerekend die oudere berichtjes zijn "verdwenen", en dat ik 1 zo'n berichtje tegenkom. Wat toevallig een beetje fout is geformuleerd.
Berichtjes verdwijnen niet zo maar, maar altijd met een reden - en die reden is vaak dat er iets verborgen wordt gehouden. Maar dat kan iedereen op zijn klompen aanvoelen natuurlijk ...
"Hoka Hey!"
pi_181494829
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat ben ik dan ook weer helemaal met je eens. Wat ik wel een beetje uit je reacties proef is dat je er redelijk klaar mee bent... Of begrijp ik dat niet goed?
Elke relatie heeft ups & downs. Maar dit is wel even een down van een heel andere niveau.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 12:12:43 #105
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181494852
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:11 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Elke relatie heeft ups & downs. Maar dit is wel even een down van een heel andere niveau.
Is het dan geen goed idee om (vooral met het oog op jullie kinderen) in relatietherapie te gaan? Wat je daarvoor wel nodig hebt is dat je vrouw ook erkent dat er een probleem is en dat er door jullie samen wat aan gedaan moet worden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181494909
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:11 schreef matspontius het volgende:

[..]

Berichtjes verdwijnen niet zo maar altijd met een reden - en die reden is vaak dat er iets verborgen wordt gehouden. Maar dat kan iedereen op zijn klompen aanvoelen natuurlijk ...
Dit dus. Maar wat speelt er? Is het al jaren aan de gang? Of 1 keer? Of klopt haar verhaal, hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt?

De laatste optie lijkt me onwaarschijnlijk, en verder tast ik volledig in het duister. En ik vraag me af, of ik het huwelijk kan laten klappen op vermoedens, onderbuikgevoelens en ongeloofwaardige toevalligheden.
pi_181494941
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:15 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit dus. Maar wat speelt er? Is het al jaren aan de gang? Of 1 keer? Of klopt haar verhaal, hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt?

De laatste optie lijkt me onwaarschijnlijk, en verder tast ik volledig in het duister. En ik vraag me af, of ik het huwelijk kan laten klappen op vermoedens, onderbuikgevoelens en ongeloofwaardige toevalligheden.
Heb je die eventuele scheiding ook uitgesproken naar je vrouw toe? Of waant zij zich volkomen veilig en getrouwd?
pi_181494949
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:12 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Is het dan geen goed idee om (vooral met het oog op jullie kinderen) in relatietherapie te gaan? Wat je daarvoor wel nodig hebt is dat je vrouw ook erkent dat er een probleem is en dat er door jullie samen wat aan gedaan moet worden.
Klopt, maar als zij stug volhoudt dat er niks aan de hand is. Wat moeten we daar doen dan?
Dan wordt het probleem bij mij gelegd, terwijl ik de aanleiding volgens mij niet ben.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:18:47 #109
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181494969
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:15 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit dus. Maar wat speelt er? Is het al jaren aan de gang? Of 1 keer? Of klopt haar verhaal, hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt?

De laatste optie lijkt me onwaarschijnlijk, en verder tast ik volledig in het duister. En ik vraag me af, of ik het huwelijk kan laten klappen op vermoedens, onderbuikgevoelens en ongeloofwaardige toevalligheden.
Na, je gevoel zegt vaak genoeg. Maar confronteer haar met haar "gedrag" en vraag wat ze hiervan vind en dat je het onacceptabel vind. Begreep ik nou goed dat mannen onder haar rokje hadden gevoeld?
"Hoka Hey!"
pi_181494986
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:17 schreef T-D het volgende:

[..]

Heb je die eventuele scheiding ook uitgesproken naar je vrouw toe? Of waant zij zich volkomen veilig en getrouwd?
Zij zegt dat als ik haar niet vertrouw de scheiding maar aan moet vragen. Ik verwijt haar dat ze liegt, zij beweert van niet.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:20:09 #111
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181494997
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was. Maanden later is ze op een festival ongeveer 2 uur van de radar af geweest. Waar ze met een vriendin was. Naar eigen zeggen "out" gegaan op het toilet. Het berichtje wat niet verwijderd was, is 6 dagen na het festival verstuurd.

Maar dit zijn gevoelskwesties en gedachtegangen, ik heb hier geen feiten van.
Oh wauw.
Doordraaien na een beetje flirten.
Naar huis sleuren....
Je klinkt zelf ook als een echte match Made in Heaven.
Hou je nog van je partner? Was er wel vertrouwen voordat er mensen gingen scheiden in je omgeving?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_181495003
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:15 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit dus. Maar wat speelt er? Is het al jaren aan de gang? Of 1 keer? Of klopt haar verhaal, hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt?

De laatste optie lijkt me onwaarschijnlijk, en verder tast ik volledig in het duister. En ik vraag me af, of ik het huwelijk kan laten klappen op vermoedens, onderbuikgevoelens en ongeloofwaardige toevalligheden.
Dat is toch jouw afweging? Je kan je huwelijk laten klappen omdat ze je sokken niet wil oprapen,
pi_181495038
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Na, je gevoel zegt vaak genoeg. Maar confronteer haar met haar "gedrag" en vraag wat ze hiervan vind en dat je het onacceptabel vind. Begreep ik nou goed dat mannen onder haar rokje hadden gevoeld?
Daar was ik niet bij, maar dat heb ik wel van haar begrepen. Maar dat doet er wat mij betreft niet meer toe. En ik denk dat het dramatischer overkomt dan het lijkt, want zover mij bekend is ze niet in haar slip "gegrepen"
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:22:36 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181495039
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doet dat er heel erg toe? Wanneer je partner zich niet goed voelt bij het flirtgedrag dat je vertoont dan kun je daar rekening mee houden toch.
De definitie van flirtgedrag kan erg verschillen. Ik ga niet zoenen met een ander, maar gezellig een praatje maken met een vreemde man kan best. Is mijn man het gelukkig mee eens, maar stel toch voor dat de grens bij hem bij het geven van een hand lag ofzo.

Onder rokje laten graaien zou ik trouwens niet snel laten doen :D. Ook niet stomdronken. Is het ook niet een beetje de aard van het beestje waar je mee getrouwd bent, TS? Vroeger echt een lekker ding, maar ook wel een beetje losbandig, wat haar toe des te aantrekkelijker maakte? En had je verwacht dat dit na de bruiloft direct over zou zijn?
Of was ze juist altijd heel keurig?

Ik denk niet dat je je al druk hoeft te maken over vreemdgaan. Wel denk ik dat je vrouw niet helemaal gelukkig is met de dynamiek in jullie relatie.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tinkepink op 27-08-2018 12:27:47 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2018 @ 12:25:21 #115
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181495078
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:17 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Klopt, maar als zij stug volhoudt dat er niks aan de hand is. Wat moeten we daar doen dan?
Dan wordt het probleem bij mij gelegd, terwijl ik de aanleiding volgens mij niet ben.
Dan zou ik haar toch even goed uitleggen dat het huwelijk op de schop staat. Hopelijk zinkt het dan in, en mocht ze aangeven dat dat geen probleem is, dan wordt ook meteen duidelijk dat ze wel degelijk geilt op die persoon waarmee ze communiceert. Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent (helaas).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:25:43 #116
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181495085
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:22 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Daar was ik niet bij, maar dat heb ik wel van haar begrepen. Maar dat doet er wat mij betreft niet meer toe. En ik denk dat het dramatischer overkomt dan het lijkt, want zover mij bekend is ze niet in haar slip "gegrepen"
Ok, dat is duidelijk een brug te ver. En je vrouw vind dat wel ok en normaal? Btw, mannen grijpen vaak onder een rokje met maar 1 doel ....

Dit is echt een serieus probleem want hoe vaak is dat wel niet gebeurd zonder je eigen aanwezigheid? Zoals ik al zei klinkt het gedrag van je vrouw niet kosjer. Ontkennen doen ze in het begin allemaal ....
"Hoka Hey!"
pi_181495096
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh wauw.
Doordraaien na een beetje flirten.
Naar huis sleuren....
Je klinkt zelf ook als een echte match Made in Heaven.
Hou je nog van je partner? Was er wel vertrouwen voordat er mensen gingen scheiden in je omgeving?
Dit berichtje gemist? Wie is er doorgedraaid?

Naar huis gesleurd is wellicht overrated, maar als zij betast wordt door andere mannen, mag ik als haar partner toch wel iets van zeggen, tot 2x toe. Als er daarna niets veranderd heb ik gezegd naar huis te gaan en haar verzocht mee te gaan.

Dat vertrouwen heeft in Maart wel een buts gehad ja. En de weken na dat festival is het er niet beter op geworden.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:28:36 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181495137
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:26 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit berichtje gemist? Wie is er doorgedraaid?

Naar huis gesleurd is wellicht overrated, maar als zij betast wordt door andere mannen, mag ik als haar partner toch wel iets van zeggen, tot 2x toe. Als er daarna niets veranderd heb ik gezegd naar huis te gaan en haar verzocht mee te gaan.

Dat vertrouwen heeft in Maart wel een buts gehad ja. En de weken na dat festival is het er niet beter op geworden.
Ik heb mijn post aangepast. Zie boven.
Samenvatting: denk dat jullie een structureler probleem hebben, maar dat ze (nog) niet vreemdgaat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_181495145
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:25 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ok, dat is duidelijk een brug te ver. En je vrouw vind dat wel ok en normaal? Btw, mannen grijpen vaak onder een rokje met maar 1 doel ....

Dit is echt een serieus probleem want hoe vaak is dat wel niet gebeurd zonder je eigen aanwezigheid? Zoals ik al zei klinkt het gedrag van je vrouw niet kosjer. Ontkennen doen ze in het begin allemaal ....
Ze gaat niet vaak (zonder mij) naar feestjes of een festival (doorgaans 1x per jaar). Niet omdat ik dat verbied overigens. Daar heeft ze haar excuses overigens voor aangeboden.
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2018 @ 12:29:41 #120
70532 loveli
N
pi_181495158
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:19 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Zij zegt dat als ik haar niet vertrouw de scheiding maar aan moet vragen. Ik verwijt haar dat ze liegt, zij beweert van niet.
De klassieker "als je me niet vertrouwt...".

Onder bepaalde omstandigheden is iedereen te vertrouwen, onder andere omstandigheden vrijwel niemand. Ze heeft op z'n minst heel slechte grenzen waardoor ze de deur wijd openlaat dat er iets kan gebeuren.

Vertrouwen is niet blind. Trust, but verify.
crap in = crap out
pi_181495165
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:26 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit berichtje gemist? Wie is er doorgedraaid?

Naar huis gesleurd is wellicht overrated, maar als zij betast wordt door andere mannen, mag ik als haar partner toch wel iets van zeggen, tot 2x toe. Als er daarna niets veranderd heb ik gezegd naar huis te gaan en haar verzocht mee te gaan.

Dat vertrouwen heeft in Maart wel een buts gehad ja. En de weken na dat festival is het er niet beter op geworden.
Dan spreek je je vrouw erop aan en niet die kerels?
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:31:22 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181495189
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De definitie van flirtgedrag kan erg verschillen. Ik ga niet zoenen met een ander, maar gezellig een praatje maken met een vreemde man kan best. Is mijn man het gelukkig mee eens, maar stel toch voor dat de grens bij hem bij het geven van een hand lag ofzo.

Onder rokje laten graaien zou ik trouwens niet snel laten doen :D. Ook niet stomdronken. Is het ook niet een beetje de aard van het beestje waar je mee getrouwd bent, TS? Vroeger echt een lekker ding, maar ook wel een beetje losbandig, wat haar toe des te aantrekkelijker maakte? En had je verwacht dat dit na de bruiloft direct over zou zijn?
Of was ze juist altijd heel keurig?

Ik denk niet dat je je al druk hoeft te maken over vreemdgaan. Wel denk ik dat je vrouw niet helemaal gelukkig is met de dynamiek in jullie relatie.
Ja, dat is zo. Al denk ik niet dat er veel mensen zijn die een gesprek als flirtgedrag bestempelen :D.

Anywho, het gedrag van TS zijn vrouw ging wel veel verder dan flirtgedrag, nu blijkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:33:43 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181495231
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Al denk ik niet dat er veel mensen zijn die een gesprek als flirtgedrag bestempelen :D.

Anywho, het gedrag van TS zijn vrouw ging wel veel verder dan flirtgedrag, nu blijkt.
Tweede punt: eens, maar er zijn dus ook veel mensen die dat nog als flirten zien.
Eerste punt: meer dan je denkt. Heb er helaas ervaring mee, met een vriendje dat mij inderdaad naar huis sleurde omdat ik met een man sprak. Vriendje liet me daarna ook nog fijn de hoeken van de kamer zien (niet op de leuke manier). TS laat bij mij toch wel wat alarmbellen rinkelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_181495270
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:30 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dan spreek je je vrouw erop aan en niet die kerels?
Misschien ben ik daar gek in. Maar ik heb met mijn vrouw te maken. Als het geen ongewenste intimiteiten zijn (lees zij laat het toe) dan spreek ik haar daar op aan. Als die andere gasten dingen proberen moeten ze zelf weten. Maar ik heb met hen niks te maken. Mocht er nou iemand anders zijn waar ze mee heeft lopen rotzooien ga ik verhaal bij haar halen. Die gast laat me koud in dat geval.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:36:37 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181495291
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:30 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dan spreek je je vrouw erop aan en niet die kerels?
Dat lijkt me wel, want zij laat het toe.

Mochten zij alsnog doorgaan met proberen, terwijl zij duidelijk aangeeft hier niet van gediend te zijn.. dan lijkt het me dat je de mannen erop aanspreekt.
pi_181495355
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:01 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wat, nee hoor?
We zijn klaar met elkaar is een hele goede reden hoor.
pi_181495371
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Puntje voor jou, voor mijn kinderen acht ik het niet wenselijk dat hun ouders uit elkaar gaan.
Maar ik heb de situatie voor slechts 50% in de hand.
Voor de kinderen bij elkaar blijven is een slecht idee.
pi_181495481
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor de kinderen bij elkaar blijven is een slecht idee.
Klopt, maar de kinderen zijn niet de enige reden. De situatie zoals die nou is, blijft natuurlijk nooit nog 12/13 jaar doorlopen. Ergens houdt dit op. Maar hoe of wat, geen idee....
pi_181495630
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:45 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Klopt, maar de kinderen zijn niet de enige reden. De situatie zoals die nou is, blijft natuurlijk nooit nog 12/13 jaar doorlopen. Ergens houdt dit op. Maar hoe of wat, geen idee....
Mij lijkt dat je eens moet kijken wat er niet goed zit.

Jullie hebben kinderen. Dat wil nogal eens leiden tot een meer zakelijke relatie en het seksleven bovendien niet ten goede komen. Zeker als ze nog jong zijn. Is dat iets wat bij jullie zou kunnen spelen?
pi_181495715
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je eens moet kijken wat er niet goed zit.

Jullie hebben kinderen. Dat wil nogal eens leiden tot een meer zakelijke relatie en het seksleven bovendien niet ten goede komen. Zeker als ze nog jong zijn. Is dat iets wat bij jullie zou kunnen spelen?
Ik sluit niks uit. Maar mij gaat het vooral over haar FB-berichten. Of ze al dan niet een ongelukkige jeugd heeft gehad, psychisch wel of niet in de knoop zit, en haar seksleven wel of niet op haar wensen aansluit doet imo niet ter zaken.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:56:49 #131
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181495756
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder van de verhalen van TS geloof. Het klinkt een beetje alsof hij nu wat dingen aan het verzinnen is.
Dit gevoel heb ik ergens ook een beetje. Wordt steeds extremer. Komt een beetje over als ''laat ik dit er ook nog even bij zetten en misschien een beetje overdrijven, dan steunen ze me misschien wat meer'' (want waarom zou je iets als ''meerdere mannen die me vrouw betasten'' achterwege houden als je je verhaal doet?). Zelfs als dat niet het geval is en TS de volledige waarheid spreekt denk ik dat het ook geen kwaad kan om even naar zijn eigen rol in de relatie te kijken. Als ik uitspraken tegenkom als ''meesleuren'' na een simpel gesprekje met iemand (wat daarna uiteraard meteen extremer werd neergezet) en als ik zo wat posts van je lees, kom je nogal controlerend over.

Los daarvan is het vrij duidelijk en inmiddels al wel bevestigt hier dat ze die berichtjes dan gewoon zelf verwijderd heeft. Waarom? Misschien is ze vreemdgegaan ja. Maar misschien is ze gewoon aan het flirten geweest en wil ze niet dat jij dat tegen haar kan gebruiken/dat weet, omdat ze weet dat jij haar vervolgens weer gaat ''meesleuren''.

Vertrouwen is het allerbelangrijkste in een relatie (samen met respect), dus als jij zo erg het gevoel hebt dat ze niet eerlijk is....tja, dan is de relatie sowieso al voorbij. En dan maakt het even niet uit of ze eerlijk is of niet. Ze wil er verder niet over praten en ze zegt compleet eerlijk te zijn, dus dan heb jij twee keuzes. Doorgaan en haar vertrouwen, of weg gaan. En ergens heb ik het gevoel dat je dat weg gaan sowieso van plan bent en hier alleen maar bijval zoekt. Alsof je een reden zocht om bij d'r weg te gaan al en dan dit aangrijpt.

Persoonlijk denk ik dat ze niet eerlijk is over de berichtjes (ze heeft ze wel degelijk verwijderd), maar de kans is wel vrij groot dat het gewoon licht geflirt was. Onschuldig geflirt, maar als ze weet hoe jij reageert als ze enkel aan het praten is met iemand anders (want dat hele extreme van ''meerdere mannen waren haar aan het betasten!'' waar je later pas mee aan kwam kakken geloof ik niet zo veel van) dan snap ik dat ze niet wil dat jij onschuldig geflirt leest van haar.

En dan even heel kort: als je hier echt de volledige waarheid vertelt...dan snap ik eerlijk gezegd niet waarom je hier moet vragen of je moet gaan scheiden of niet. Dan lijkt het me vrij duidelijk dat ze je niet respecteert, en je vertrouwen niet waard is. Maar ook ik had dan een groter punt gemaakt van ''meerdere mannen die haar betasten'' dan wat berichtjes.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181495801
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:54 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit. Maar mij gaat het vooral over haar FB-berichten. Of ze al dan niet een ongelukkige jeugd heeft gehad, psychisch wel of niet in de knoop zit, en haar seksleven wel of niet op haar wensen aansluit doet imo niet ter zaken.
Wil je het probleem oplossen, of kijken of je haar ergens van kan beschuldigen?

Het spijt mij dat ik het zeg, maar met deze houding is jouw relatie gedoemd te mislukken.

Ik had het ook vooral over de wisselwerking tussen jullie en de terugkoppeling die je geeft gaat volledig over haar. Alsof jij de fout volledig bij haar wil hebben liggen. Nog afgezien van dat dat nooit zo is: het zegt heel veel over hoe jij een relatie met haar hebt.
pi_181495837
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:35 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Misschien ben ik daar gek in. Maar ik heb met mijn vrouw te maken. Als het geen ongewenste intimiteiten zijn (lees zij laat het toe) dan spreek ik haar daar op aan. Als die andere gasten dingen proberen moeten ze zelf weten. Maar ik heb met hen niks te maken. Mocht er nou iemand anders zijn waar ze mee heeft lopen rotzooien ga ik verhaal bij haar halen. Die gast laat me koud in dat geval.
Begrijp ik goed dat er meerdere mannen haar onder haar rokje aan het betasten waren, en jij dat 'een beetje flirten' noemt?
pi_181495895
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:54 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit. Maar mij gaat het vooral over haar FB-berichten. Of ze al dan niet een ongelukkige jeugd heeft gehad, psychisch wel of niet in de knoop zit, en haar seksleven wel of niet op haar wensen aansluit doet imo niet ter zaken.
Wij weten ook niet wat er in die berichten gestaan heeft.
Het kan onschuldig zijn, maar verwijderd omdat jij er nogal heftig op kunt reageren. Maar ook kan het wel zijn dat ze vreemd gegaan is.

Maar als jij haar niet vertrouwt, dan is de relatie in principe al over. Bij wie de schuld ligt doet er niet zoveel toe.
pi_181496002
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat er meerdere mannen haar onder haar rokje aan het betasten waren, en jij dat 'een beetje flirten' noemt?
Meest vreemde vind ik dat ze het aan de ene kant gewoon toe zou hebben gelaten en het aan de andere kant gewoon heeft verteld.

Ofwel ze was er niet van gediend en dan vertel je dat en word er een ros uitgedeeld. Ofwel je vind het allemaal wel spannend, maar dan ga je dat niet 10 minuten later aan je man vertellen alsof het doodnormaal is.

Lijkt mij.
pi_181496290
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Meest vreemde vind ik dat ze het aan de ene kant gewoon toe zou hebben gelaten en het aan de andere kant gewoon heeft verteld.

Ofwel ze was er niet van gediend en dan vertel je dat en word er een ros uitgedeeld. Ofwel je vind het allemaal wel spannend, maar dan ga je dat niet 10 minuten later aan je man vertellen alsof het doodnormaal is.

Lijkt mij.
Allereerst was ik bij dat onder rokjes voelen niet bij, en hoorde ik dat pas een dag later. Daarnaast wilde ik het niet zozeer over mijn mening / gedachtegang hebben. Ik wilde het bij de feiten houden. NL. die hele berichtjesshit. Dat voor mijn gevoel de grondslag ligt bij dat verkleedfeestje, doet er verder ook niet toe. Dat verdiende niet de schoonheidsprijs maar hebben we overleefd, en soort van achter ons gelaten.

Ik ben niet op zoek naar steun ofzo, maar meer of ik nou gek geworden ben, of dat ik het me allemaal verbeeld gebaseerd op dingen die eerder zijn gebeurd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze de waarheid spreekt. en wat moet/kan ik er mee.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:25:56 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181496358
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:22 schreef lunko1979 het volgende:
Ik ben niet op zoek naar steun ofzo, maar meer of ik nou gek geworden ben, of dat ik het me allemaal verbeeld gebaseerd op dingen die eerder zijn gebeurd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze de waarheid spreekt. en wat moet/kan ik er mee
Maar dat kunnen een paar internetgangers niet voor je zeggen/uitzoeken.
Wij kennen jullie niet, we zien de interactie niet, we lezen maar 1 kant van het verhaal, zien niet de non-verbale communicatie als jullie praten, we zien niet hoe jij zaken interpreteerd en ze hier neer zet. etc etc etc etc.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:29:41 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_181496426
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:22 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Allereerst was ik bij dat onder rokjes voelen niet bij, en hoorde ik dat pas een dag later. Daarnaast wilde ik het niet zozeer over mijn mening / gedachtegang hebben. Ik wilde het bij de feiten houden. NL. die hele berichtjesshit. Dat voor mijn gevoel de grondslag ligt bij dat verkleedfeestje, doet er verder ook niet toe. Dat verdiende niet de schoonheidsprijs maar hebben we overleefd, en soort van achter ons gelaten.

Ik ben niet op zoek naar steun ofzo, maar meer of ik nou gek geworden ben, of dat ik het me allemaal verbeeld gebaseerd op dingen die eerder zijn gebeurd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze de waarheid spreekt. en wat moet/kan ik er mee.
Op basis van wat je schrijft heb ik de indruk dat het inderdaad niet goed zit tussen jullie. Een van de redenen daarvoor is dat jij jezelf helemaal gek denkt en vermoedelijk ook voor jezelf hebt besloten dat je haar niet wilt vertrouwen. En waarschijnlijk heeft zij ook zo haar gedachten over jou die niet bijdragen aan een goede verstandhouding.
Als jullie echt samen willen blijven en het huwelijk willen redden is er nog wel een kans dat het goedkomt. Moet je er wel echt voor openstaan en haar vertrouwen. En andersom ook. Anders ontploft de boel sowieso vroeg of laat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_181496466
Mss moeten jullie maar eens samen in therapie.
pi_181496487
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar dat kunnen een paar internetgangers niet voor je zeggen/uitzoeken.
Wij kennen jullie niet, we zien de interactie niet, we lezen maar 1 kant van het verhaal, zien niet de non-verbale communicatie als jullie praten, we zien niet hoe jij zaken interpreteerd en ze hier neer zet. etc etc etc etc.
Eens, mss ben ik op zoek naar bevestiging van dat hele FB-chat gebeuren. En dat wordt vrijwel door iedereen bevestigd, dat dat niet kan. Derhalve liegt ze dus. Nu is de vraag waarom liegt ze. En wat verzwijgt ze. wellicht ga ik van het ergste uit, en is er alleen geflirt. Maar het feit dat ze niet open en eerlijk is zorgt momenteel voor de grootste issues.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:34:02 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181496505
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef lunko1979 het volgende:
Maar het feit dat ze niet open en eerlijk is zorgt momenteel voor de grootste issues.
Misschien durft ze wel niet eerlijk te zijn, ivm hoe jij erop kan reageren..
pi_181496532
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien durft ze wel niet eerlijk te zijn, ivm hoe jij erop kan reageren..
Ik heb haar nog nooit met 1 vinger (vijandig) aangeraakt, en dat zal ik ook nooit doen. Ik ben voor mijn gevoel een redelijk relaxed persoon.
pi_181496534
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:22 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Allereerst was ik bij dat onder rokjes voelen niet bij, en hoorde ik dat pas een dag later. Daarnaast wilde ik het niet zozeer over mijn mening / gedachtegang hebben. Ik wilde het bij de feiten houden. NL. die hele berichtjesshit. Dat voor mijn gevoel de grondslag ligt bij dat verkleedfeestje, doet er verder ook niet toe. Dat verdiende niet de schoonheidsprijs maar hebben we overleefd, en soort van achter ons gelaten.

Ik ben niet op zoek naar steun ofzo, maar meer of ik nou gek geworden ben, of dat ik het me allemaal verbeeld gebaseerd op dingen die eerder zijn gebeurd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze de waarheid spreekt. en wat moet/kan ik er mee.
Je vertelde eerder dat je haar mee naar huis hebt gesleept. Langdurig feestje zo.

Ik denk dat berichten die verwijderd zijn iets zeggen. Alleen kan dat ook wat over jou(w gebrek aan vertrouwen) zeggen.

Verder denk ik dat als jij niet net als ik gescheiden wil zijn (wat ik je als jouw huwelijk niet meer top is op zichzelf aan kan raden, de procedure is kut, de nieuwe kansen daarna geweldig) je er heel verstandig aan doet om de problemen die er zijn op te lossen.

Die paar berichtjes zijn hoogsten een symptoom.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:36:55 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181496551
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:35 schreef lunko1979 het volgende:
Ik heb haar nog nooit met 1 vinger aangeraakt, en dat zal ik ook nooit doen. Ik ben voor mijn gevoel een redelijk relaxed persoon.
Behalve het 'sleuren' naar huis dan

En het hoeft niet perse fysiek te zijn.
Als jij haar bv geen kans geeft om zaken uit te leggen, omdat je er direct tegenin gaat of haar niet uit laat praten of haar een week negeert nadien, of haar gewoon uberhaupt nooit geloofd... nouja, dat soort dingen.
pi_181496560
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Eens, mss ben ik op zoek naar bevestiging van dat hele FB-chat gebeuren. En dat wordt vrijwel door iedereen bevestigd, dat dat niet kan. Derhalve liegt ze dus. Nu is de vraag waarom liegt ze. En wat verzwijgt ze. wellicht ga ik van het ergste uit, en is er alleen geflirt. Maar het feit dat ze niet open en eerlijk is zorgt momenteel voor de grootste issues.
Ik ben eigenlijk altijd open en eerlijk. Tot ik een relatie had met een control freak. Toen ging ik liegen om gezeik te voorkomen.

Ook niet goed, maar niet direct een teken dat ik echt iets te verbergen had.
pi_181496571
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:35 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik heb haar nog nooit met 1 vinger (vijandig) aangeraakt, en dat zal ik ook nooit doen. Ik ben voor mijn gevoel een redelijk relaxed persoon.
Mentaal kun je ook gewelddadig zijn.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:42:06 #147
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181496649
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor de kinderen bij elkaar blijven is een slecht idee.
We hebben hier blijkbaar een ervaringsdeskundige. Elk huwelijk en elk mens is anders. En als er kinderen zijn is het wel degelijk zinvol om alles gedaan te hebben om bij elkaar te blijven.

We zijn klaar met elkaar kinderen, doei, op naar het volgende groene gras :N
"Hoka Hey!"
pi_181496676
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:42 schreef matspontius het volgende:

[..]

We hebben hier blijkbaar een ervaringsdeskundige. Elk huwelijk en elk mens is anders. En als er kinderen zijn is het wel degelijk zinvol om alles gedaan te hebben om bij elkaar te blijven.

We zijn klaar met elkaar kinderen, doei, op naar het volgende groene gras :N
Dat hebben we ook geprobeerd. Mijn kinderen zijn alles voor mij en zijn prioriteit 1. Maar als het niet werkt, dan is het ook voor de kinderen niet goed om bij elkaar te blijven.
  maandag 27 augustus 2018 @ 13:47:41 #149
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181496731
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat hebben we ook geprobeerd. Mijn kinderen zijn alles voor mij en zijn prioriteit 1. Maar als het niet werkt, dan is het ook voor de kinderen niet goed om bij elkaar te blijven.
Daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld, ook wetenschappelijk. Het werkt niet, werkt het bij een ander wel? Kinderen van gescheiden ouders gaan meestal door een letterlijke hel (eigen ervaring). Ik vind geweld, misbruik, vreemdgaan, drugs, etc. goede redenen om uit elkaar te gaan, bij redenen als het werkt niet wordt ik altijd een beetje moedeloos ........... Vraag me dan af hoeveel mensen diep in hun hart de kinderen op 1 zetten ....
"Hoka Hey!"
pi_181496877
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld, ook wetenschappelijk. Het werkt niet, werkt het bij een ander wel? Kinderen van gescheiden ouders gaan meestal door een letterlijke hel (eigen ervaring). Ik vind geweld, misbruik, vreemdgaan, drugs, etc. goede redenen om uit elkaar te gaan, bij redenen als het werkt niet wordt ik altijd een beetje moedeloos ........... Vraag me dan af hoeveel mensen diep in hun hart de kinderen op 1 zetten ....
Ik heb mijn vrouw voor tonnen afgekocht terwijl ze op geen cent recht had om de scheiding zo snel mogelijk af te wikkelen (onder dreiging van een vechtscheiding).

Ik heb een huis enkele straten verderop gekocht zodat de kinderen zo min mogelijk verandering mee zouden maken.

Als de kinderen bij mij zijn hebben ze volle aandacht van mij.

De kinderen doen het ook super. Zijn verder dan leeftijdsgenoodjes, vrolijk, aanhankelijk en toch voor hun leeftijd zelfstandig.

Jouw persoonlijke opvatting is precies wat het is, persoonlijk. Ik weet dat wij een verstandige keuze gemaakt hebben, ook in het belang van onze kinderen.
pi_181496927
Dat sleuren naar huis is overdreven, 2x gezegd dat ik het niet fijn vind, derde keer gezegd dat "we" gaan. Geen geweld, alleen aangegeven dat ik er klaar mee was. Feestje was toen al meer dan 6 uur aan de gang.
pi_181496948
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld, ook wetenschappelijk. Het werkt niet, werkt het bij een ander wel? Kinderen van gescheiden ouders gaan meestal door een letterlijke hel (eigen ervaring). Ik vind geweld, misbruik, vreemdgaan, drugs, etc. goede redenen om uit elkaar te gaan, bij redenen als het werkt niet wordt ik altijd een beetje moedeloos ........... Vraag me dan af hoeveel mensen diep in hun hart de kinderen op 1 zetten ....
ik heb eigen ervaring als kind van ouders die bij elkaar bleven voor de kinderen. Aparte slaapkamers, niet meer tegen elkaar zeggen dan obligate ‘hoe was het op het werk’. Ik was blij met de uiteindelijke scheiding
pi_181496966
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef lunko1979 het volgende:
Dat sleuren naar huis is overdreven, 2x gezegd dat ik het niet fijn vind, derde keer gezegd dat "we" gaan. Geen geweld, alleen aangegeven dat ik er klaar mee was. Feestje was toen al meer dan 6 uur aan de gang.
Huh, net schrijf je nog dat je er niet bij was?
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:02:11 #154
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_181496987
TS, laat het voor nu rusten, maar houd haar/haar telefoon in de gaten. De smartphone is echt de poort naar de vreemdgangershel. Het klinkt misschien slecht, maar zorg dat je toegang krijgt tot haar telefoon (code afkijken, installeren van MXspy bijvoorbeeld). Eens gaat ze weer in de fout, want eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:02:47 #155
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181496995
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrouw voor tonnen afgekocht terwijl ze op geen cent recht had om de scheiding zo snel mogelijk af te wikkelen (onder dreiging van een vechtscheiding).

Ik heb een huis enkele straten verderop gekocht zodat de kinderen zo min mogelijk verandering mee zouden maken.

Als de kinderen bij mij zijn hebben ze volle aandacht van mij.

De kinderen doen het ook super. Zijn verder dan leeftijdsgenoodjes, vrolijk, aanhankelijk en toch voor hun leeftijd zelfstandig.

Jouw persoonlijke opvatting is precies wat het is, persoonlijk. Ik weet dat wij een verstandige keuze gemaakt hebben, ook in het belang van onze kinderen.
:) Dat heb je dan prima en menswaardig opgelost. Mijn complimenten. Feit is echter dat dit in de praktijk niet vaak voorkomt en kinderen gemiddeld genomen erg veel last van een scheiding ondervinden. Zowel persoonlijk als in mijn directe omgeving meegemaakt ...
"Hoka Hey!"
pi_181497003
Bij de rokjesaffaire was ik even weg, met goedkeuring van de vrouw. Vrienden van me waren 200m verderop aan het feesten.
pi_181497046
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:02 schreef Hi_flyer het volgende:
TS, laat het voor nu rusten, maar houd haar/haar telefoon in de gaten. De smartphone is echt de poort naar de vreemdgangershel. Het klinkt misschien slecht, maar zorg dat je toegang krijgt tot haar telefoon (code afkijken, installeren van MXspy bijvoorbeeld). Eens gaat ze weer in de fout, want eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.
Ja, ga het voeden zeg!
pi_181497073
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:03 schreef lunko1979 het volgende:
Bij de rokjesaffaire was ik even weg, met goedkeuring van de vrouw. Vrienden van me waren 200m verderop aan het feesten.
En toen kwam je terug, je vrouw vertelde wat er gebeurt was en toen sleepte je haar mee naar de auto ofzo?
Ik snap het niet meer, kan ook aan mij liggen trouwens.
200 km verderop vind ik trouwens best ver om even te gaan feesten terwijl je met je vrouw al op een ander feestje bent.
pi_181497088
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:07 schreef T-D het volgende:

[..]

En toen kwam je terug, je vrouw vertelde wat er gebeurt was en toen sleepte je haar mee naar de auto ofzo?
Ik snap het niet meer, kan ook aan mij liggen trouwens.
Nee, hij hoorde het pas een dag later schrijft ie. Dus waarom ie haar weg sleurde is me nog steeds onduidelijk...
pi_181497096
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:03 schreef lunko1979 het volgende:
Bij de rokjesaffaire was ik even weg, met goedkeuring van de vrouw. Vrienden van me waren 200m verderop aan het feesten.
Wat voor feest was dat?
En hoezo goedkeuring nodig om even weg te zijn?
pi_181497103
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:02 schreef matspontius het volgende:

[..]

:) Dat heb je dan prima en menswaardig opgelost. Mijn complimenten. Feit is echter dat dit in de praktijk niet vaak voorkomt en kinderen gemiddeld genomen erg veel last van een scheiding ondervinden. Zowel persoonlijk als in mijn directe omgeving meegemaakt ...
Ik heb niet voor niets mijn spullen gepakt, een bulk geld achtergelaten en mij geconcentreerd op een goede regeling voor de kinderen. Heb zelf ook meer slechte scheidingen gezien dan goede.

De procedure klopt volgens mij ook gewoon niet. Iedere scheiding met kinderen zou wat mij betreft moeten plaatsvinden met iemand die toegewezen wordt en die de procedure begeleid en daar waar nodig de voormalig geliefden terug in hun kooi schopt waar nodig.
pi_181497115
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:08 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Nee, hij hoorde het pas een dag later schrijft ie. Dus waarom ie haar weg sleurde is me nog steeds onduidelijk...
Ja nou ben ik de draad kwijt denk ik. Was ie nou wel of niet op het feestje?
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:16:00 #163
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181497189
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb niet voor niets mijn spullen gepakt, een bulk geld achtergelaten en mij geconcentreerd op een goede regeling voor de kinderen. Heb zelf ook meer slechte scheidingen gezien dan goede.

De procedure klopt volgens mij ook gewoon niet. Iedere scheiding met kinderen zou wat mij betreft moeten plaatsvinden met iemand die toegewezen wordt en die de procedure begeleid en daar waar nodig de voormalig geliefden terug in hun kooi schopt waar nodig.
Dat zou inderdaad verplicht gesteld moeten worden bij een scheiding. Een strakke en correcte begeleiding zodat de ouders niet in een vechtscheiding terecht komen. Kinderen vragen niet om een scheiding, als dit dan toch plaats vindt moeten de kinderen voorop gesteld worden in dit proces. Helaas genoeg voorbeelden gezien van kinderen die zwaar de dupe werden van een scheiding ...
"Hoka Hey!"
pi_181497209
We waren samen op een feestje met een hoop gezamenlijke vrienden, collega's en vreemden. Andere vrienden van me waren op 200m (niet 200km). Ik heb gezegd dat ik die even op ging zoeken, ze wilde graag bij haar collega's en vrienden blijven.

Na een half uurtje ben ik terug gekomen, en tijdje later begon dat geflirt met anderen, incl arm om haar schouder, handen op haar billen, toen 2x gezegd dat ik dat niet fijn vond, 3de keer heb ik haar vriendelijk doch dringend verzocht mee naar huis te gaan.
pi_181497268
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:17 schreef lunko1979 het volgende:
We waren samen op een feestje met een hoop gezamenlijke vrienden, collega's en vreemden. Andere vrienden van me waren op 200m (niet 200km). Ik heb gezegd dat ik die even op ging zoeken, ze wilde graag bij haar collega's en vrienden blijven.

Na een half uurtje ben ik terug gekomen, en tijdje later begon dat geflirt met anderen, incl arm om haar schouder, handen op haar billen, toen 2x gezegd dat ik dat niet fijn vond, 3de keer heb ik haar vriendelijk doch dringend verzocht mee naar huis te gaan.
En al die mannen onder haar rokje dan, die haar bevoelde, of ze wel ondergoed aan had? Sorry, maar ik vind het heel onduidelijk.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:22:53 #166
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181497290
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:17 schreef lunko1979 het volgende:
We waren samen op een feestje met een hoop gezamenlijke vrienden, collega's en vreemden. Andere vrienden van me waren op 200m (niet 200km). Ik heb gezegd dat ik die even op ging zoeken, ze wilde graag bij haar collega's en vrienden blijven.

Na een half uurtje ben ik terug gekomen, en tijdje later begon dat geflirt met anderen, incl arm om haar schouder, handen op haar billen, toen 2x gezegd dat ik dat niet fijn vond, 3de keer heb ik haar vriendelijk doch dringend verzocht mee naar huis te gaan.
Handen op haar billen is natuurlijk niet ok he - kom op. En als zij dat ook nog goed vind ... :N
"Hoka Hey!"
pi_181497312
Oh, dat rokjes voelen was weer een ander incident..want dat heeft ze de volgende dag pas verteld, correct?
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:23:54 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181497313
Dit klinkt echt als shit voor een verkering van jongelieden. Je bent getrouwd, hebt twee kinderen. Wat voor basis heeft jullie relatie dat dit soort zaken bij jou zoveel achterdocht wekken dat je je huwelijk ervoor op het spel wil zetten?

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat enigszins volwassen mensen zo in hun relatie zitten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181497337
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

En al die mannen onder haar rokje dan, die haar bevoelde, of ze wel ondergoed aan had? Sorry, maar ik vind het heel onduidelijk.
Dat is schijnbaar gebeurd in dat half uurtje dat ik weg was. En dat hoorde ik pas de volgende dag.
pi_181497380
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dat is schijnbaar gebeurd in dat half uurtje dat ik weg was. En dat hoorde ik pas de volgende dag.
Door haar (of in de nabijheid van) collega's?
Wouw. Dat zou ik wel heftig vinden.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:27:22 #171
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181497385
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Dit klinkt echt als shit voor een verkering van jongelieden. Je bent getrouwd, hebt twee kinderen. Wat voor basis heeft jullie relatie dat dit soort zaken bij jou zoveel achterdocht wekken dat je je huwelijk ervoor op het spel wil zetten?

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat enigszins volwassen mensen zo in hun relatie zitten.
Aha, dus een vrouw, in een huwelijk met kinderen, die zich onder haar rokje laat betasten door andere mannen, vind jij wel een goede basis voor een huwelijk? Mist geen open huwelijk is dat natuurlijk not done ......
"Hoka Hey!"
pi_181497395
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Dit klinkt echt als shit voor een verkering van jongelieden. Je bent getrouwd, hebt twee kinderen. Wat voor basis heeft jullie relatie dat dit soort zaken bij jou zoveel achterdocht wekken dat je je huwelijk ervoor op het spel wil zetten?

Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat enigszins volwassen mensen zo in hun relatie zitten.
De achterdocht is gewekt tijdens en de dag na dat verkleedfeestje, vlak voor het festival speelde dat onderbuikgevoel weer op, en heb ik dat kenbaar gemaakt. Toen raakte ze "out" op de wc. en 6 dagen later stuurt ze die gast een berichtje.
pi_181497410
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:27 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Door haar (of in de nabijheid van) collega's?
Wouw. Dat zou ik wel heftig vinden.
Door vreemden en idd in de nabijheid van collega's van haar. Maar nogmaals dat is uitgesproken, excuses voor aangeboden. Dus klaar.
pi_181497413
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:27 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

De achterdocht is gewekt tijdens en de dag na dat verkleedfeestje, vlak voor het festival speelde dat onderbuikgevoel weer op, en heb ik dat kenbaar gemaakt. Toen raakte ze "out" op de wc. en 6 dagen later stuurt ze die gast een berichtje.
Dat out raken, gebruikte ze drugs?
GHB wellicht?
pi_181497437
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:28 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Door vreemden
Door vreemde mannen? En dat vond ze oké? En andere op het feestje ook? Wat voor soort verkleedfeestje was het precies?
Carnaval ofzo?
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:36:28 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181497582
Tja, het is wel duidelijk dat het niet goed tussen jullie gaat. Maar als je het wilt redden moet je misschien niet bezig zijn met welles-nietes over wat er gebeurt is. Want wil je echt per se weten wat er gebeurt is of heb je gewoon liever dat het weer goed komt?

Maar je moet wel duidelijk het gesprek aangaan met je vrouw dat het zo niet verder kan en dat je het idee hebt dat ze iets probeert te zoeken dat ze in haar huwelijk mist. En dat je wilt dat jullie daar hulp voor gaan zoeken zonder dat het per se over het verleden hoeft te gaan. Als je minder focus op wat er nou precies op Facebook werd besproken dan durft ze wellicht ook opener te zijn over haar gevoelens. Weigert ze dan nog op alle manieren om eraan te werken dan is het wel klaar.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:39:13 #177
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_181497621
TS, ik denk dat je even terug moet naar de kern van jullie probleem. Al dat gedoe hier over wel of niet onder rokjes en de precieze definitie van flirten lijkt mij niet de kern.

De kern zou wat mij betreft beginnen met onderzoeken of jullie elkaar nog wel leuk vinden eigenlijk. Misschien zelfs nog wel enigszins van elkaar houden en zo. In jouw berichten, maar ook in jouw berichten over haar reacties lees ik niet zoveel wederzijdse genegenheid en warmte. Er zijn kinderen, dus is scheiden onhandig, veel meer lees ik eigenlijk niet. Ja, nog wat jaloezie, maar dat heeft vaker met onzekerheid dan met liefde te maken.

Wanneer die genegenheid en warmte er nog wel is dan is er een basis om te kijken wat er dan moet gebeuren. Op zich is de stelling van jouw vrouw dat je haar maar moet vertrouwen niet zo heel vreemd, maar een beetje meegaandheid van haar bij jouw al dan niet terechte twijfel en/of onzekerheid kan best.

Kortom. Communicatie. Open en eerlijk en als het even kan met wat hulp. De uitkomst? Die is onzeker, maar dat is het leven sowieso.
pi_181497676
Kom op,
Een normaal gezonde nuchtere vrouw laat zich niet onder haar rokje betasten door allerlei vreemde mannen. En die gaat niet zomaar 2 uur out in een toilet.

Wat gebruikte ze, GHB?
pi_181497708
Geen drugs, en een soort van carnaval ja. Vreemde mannen voor mij althans, ik neem aan dat er een soort van conversatie aan vooraf gegaan is. Zoals ik het begrijp, was het een lollig gebeuren, echt vol de bek en vrijen is naar haar zeggen niet aan de orde geweest, en eerlijk gezegd is ze daar het type niet voor. Als je 18-20 bent, doe je dat nog, als je de 35 bent gepasseerd is dat wel een beetje passe lijkt me.

Maar eerlijk gezegd kom ik niet veel verder dan alleen verdedigen over "oud zeer".

Vooralsnog denk ik te weten dat ze liegt over die berichtjes, gestaafd door menig reactie hier, en ook wat ik zelf al dacht.
Gesprek aangaan zal noodzakelijk zijn om vertrouwen terug te winnen.
Huwelijk stoppen op basis van vermoedens, gaat vooralsnog niet gebeuren.
Relatietherapie heeft geen nut als zij ontkent dat er niks gebeurd is.
Een psycholoog kan me hetzelfde voorkauwen wat het gros van jullie ook hebben gedaan.
Interessante vraag is nog wel, stel dat ze niet liegt, wat dan?

Daarnaast kan ik mijn partner vragen of die gast screenshots van hun berichtjes willen sturen.
Buiten het feit dat dat raar is, zullen die berichtjes ook op miraculeuze wijze gewist zijn, of enigszins aangepast.
pi_181497778
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:17 schreef lunko1979 het volgende:
We waren samen op een feestje met een hoop gezamenlijke vrienden, collega's en vreemden. Andere vrienden van me waren op 200m (niet 200km). Ik heb gezegd dat ik die even op ging zoeken, ze wilde graag bij haar collega's en vrienden blijven.

Na een half uurtje ben ik terug gekomen, en tijdje later begon dat geflirt met anderen, incl arm om haar schouder, handen op haar billen, toen 2x gezegd dat ik dat niet fijn vond, 3de keer heb ik haar vriendelijk doch dringend verzocht mee naar huis te gaan.
Jouw tijdslijn is niet helemaal consequent voor mijn gevoel...
pi_181497797
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:41 schreef Black_Baron het volgende:
Kom op,
Een normaal gezonde nuchtere vrouw laat zich niet onder haar rokje betasten door allerlei vreemde mannen. En die gaat niet zomaar 2 uur out in een toilet.

Wat gebruikte ze, GHB?
Dat festival was ik niet bij, maar in al die tijd dat we samen zijn is er door ons beiden nooit drugs gebruikt. Tevens is ze ook nog nooit out gegaan voor zover ik weet.
pi_181497813
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jouw tijdslijn is niet helemaal consequent voor mijn gevoel...
Vertel...
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:49:49 #183
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_181497826
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:43 schreef lunko1979 het volgende:
Geen drugs, en een soort van carnaval ja. Vreemde mannen voor mij althans, ik neem aan dat er een soort van conversatie aan vooraf gegaan is. Zoals ik het begrijp, was het een lollig gebeuren, echt vol de bek en vrijen is naar haar zeggen niet aan de orde geweest, en eerlijk gezegd is ze daar het type niet voor. Als je 18-20 bent, doe je dat nog, als je de 35 bent gepasseerd is dat wel een beetje passe lijkt me.

Maar eerlijk gezegd kom ik niet veel verder dan alleen verdedigen over "oud zeer".

Vooralsnog denk ik te weten dat ze liegt over die berichtjes, gestaafd door menig reactie hier, en ook wat ik zelf al dacht.
Gesprek aangaan zal noodzakelijk zijn om vertrouwen terug te winnen.
Huwelijk stoppen op basis van vermoedens, gaat vooralsnog niet gebeuren.
Relatietherapie heeft geen nut als zij ontkent dat er niks gebeurd is.
Een psycholoog kan me hetzelfde voorkauwen wat het gros van jullie ook hebben gedaan.
Interessante vraag is nog wel, stel dat ze niet liegt, wat dan?

Daarnaast kan ik mijn partner vragen of die gast screenshots van hun berichtjes willen sturen.
Buiten het feit dat dat raar is, zullen die berichtjes ook op miraculeuze wijze gewist zijn, of enigszins aangepast.
Het merendeel van reactie is weer mierenneuken over die paar voorbeeldjes. De symptomen van het èchte probleem. Jammer dat je de beste reacties overslaat om op te reageren, waarbij je effectief naar de kern van heel het probleem gaat:

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:36 schreef Hexagon het volgende:
Tja, het is wel duidelijk dat het niet goed tussen jullie gaat. Maar als je het wilt redden moet je misschien niet bezig zijn met welles-nietes over wat er gebeurt is. Want wil je echt per se weten wat er gebeurt is of heb je gewoon liever dat het weer goed komt?

Maar je moet wel duidelijk het gesprek aangaan met je vrouw dat het zo niet verder kan en dat je het idee hebt dat ze iets probeert te zoeken dat ze in haar huwelijk mist. En dat je wilt dat jullie daar hulp voor gaan zoeken zonder dat het per se over het verleden hoeft te gaan. Als je minder focus op wat er nou precies op Facebook werd besproken dan durft ze wellicht ook opener te zijn over haar gevoelens. Weigert ze dan nog op alle manieren om eraan te werken dan is het wel klaar.
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:39 schreef mcmlxiv het volgende:
TS, ik denk dat je even terug moet naar de kern van jullie probleem. Al dat gedoe hier over wel of niet onder rokjes en de precieze definitie van flirten lijkt mij niet de kern.

De kern zou wat mij betreft beginnen met onderzoeken of jullie elkaar nog wel leuk vinden eigenlijk. Misschien zelfs nog wel enigszins van elkaar houden en zo. In jouw berichten, maar ook in jouw berichten over haar reacties lees ik niet zoveel wederzijdse genegenheid en warmte. Er zijn kinderen, dus is scheiden onhandig, veel meer lees ik eigenlijk niet. Ja, nog wat jaloezie, maar dat heeft vaker met onzekerheid dan met liefde te maken.

Wanneer die genegenheid en warmte er nog wel is dan is er een basis om te kijken wat er dan moet gebeuren. Op zich is de stelling van jouw vrouw dat je haar maar moet vertrouwen niet zo heel vreemd, maar een beetje meegaandheid van haar bij jouw al dan niet terechte twijfel en/of onzekerheid kan best.

Kortom. Communicatie. Open en eerlijk en als het even kan met wat hulp. De uitkomst? Die is onzeker, maar dat is het leven sowieso.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_181497870
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:49 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Vertel...
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef lunko1979 het volgende:
Laten we het er op houden dat ik niet vind dat andere mannen daar hoeven te komen.
En voor de volledigheid, zij deed gewoon mee. Dan lijkt me 2x vriendelijk vragen of ze dat niet wil doen voldoende toch?
Hier vraag je het direct. Elders kom je er de volgende dag achter.
  maandag 27 augustus 2018 @ 14:56:58 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181497954
Maar TS wat vind je belangrijker? Of dat je nou precies weet wat er allemaal wel en niet gebeurt is? Of dat je kunt uitvinden wat er mis is in jullie huwelijk en of daar wat aan te doen is?
pi_181498014
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:49 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het merendeel van reactie is weer mierenneuken over die paar voorbeeldjes. De symptomen van het èchte probleem. Jammer dat je de beste reacties overslaat om op te reageren, waarbij je effectief naar de kern van heel het probleem gaat:

[..]

[..]

Ik heb deze reacties zeker wel gelezen en hier kan ik ook echt wel iets mee. Dus bedankt voor deze bijdrage.

quote:
Tja, het is wel duidelijk dat het niet goed tussen jullie gaat. Maar als je het wilt redden moet je misschien niet bezig zijn met welles-nietes over wat er gebeurt is. Want wil je echt per se weten wat er gebeurt is of heb je gewoon liever dat het weer goed komt?
Ik wil weten wat er is gebeurd, zodat we vanaf daar kunnen werken aan een oplossing en dat het uiteindelijk weer goed komt.

quote:
Wanneer die genegenheid en warmte er nog wel is dan is er een basis om te kijken wat er dan moet gebeuren. Op zich is de stelling van jouw vrouw dat je haar maar moet vertrouwen niet zo heel vreemd, maar een beetje meegaandheid van haar bij jouw al dan niet terechte twijfel en/of onzekerheid kan best.

Kortom. Communicatie. Open en eerlijk en als het even kan met wat hulp. De uitkomst? Die is onzeker, maar dat is het leven sowieso.
Voor mijn gevoel is er nog genoeg warmte en genegenheid, echter is dit gedoe wel degelijk een last. Meegaandheid zit er niet in. Communicatie en zeker als het even tegen zit, is lastig voor haar.
pi_181498068
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:56 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS wat vind je belangrijker? Of dat je nou precies weet wat er allemaal wel en niet gebeurt is? Of dat je kunt uitvinden wat er mis is in jullie huwelijk en of daar wat aan te doen is?
We hebben vaak genoeg evaluatie-momentjes, daar komt vanuit haar kant maar weinig negatieve feedback. En zeker geen feedback omtrent hetgeen nu mogelijk speelt. Aan de andere kant praat ze niet veel over sex of wat dan ook.
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:08:59 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181498136
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:00 schreef lunko1979 het volgende:

Ik wil weten wat er is gebeurd, zodat we vanaf daar kunnen werken aan een oplossing en dat het uiteindelijk weer goed komt.

Is dat echt zo belangrijk? En tekent ze niet gewoon haar scheidingspapieren wanneer het antwoord jou niet bevalt? Want dan begrijp ik ook wel dat ze erover liegt.

Soms is het beter te doen of je het symptoom niet gezien hebt en vooral te focussen op het aanpakken van wat er mis is. Wat je partner gedaan heeft is misschien niet zo fraai. Maar slechts in een verwijtende politieagentmodus gaan zitten maakt het ook niet mogelijk er wat aan te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:04 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We hebben vaak genoeg evaluatie-momentjes, daar komt vanuit haar kant maar weinig negatieve feedback. En zeker geen feedback omtrent hetgeen nu mogelijk speelt. Aan de andere kant praat ze niet veel over sex of wat dan ook.
Het ies inderdaad gemakkelijker om te doen of er niks is. Je zal er geen genoegen meer mee moeten nemen dat het allemaal goed is gezien haar gedrag.
pi_181498272
Het heeft er m.i. alle schijn van dat ze liegt.

Een huwelijk waarbij de een de ander ongestoord voor de gek kan houden, no questions asked, lijkt mij geen basis hebben.

Net doen of het niet gebeurd is, hoe werkt dat in godsnaam?
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:37:19 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181498639
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef lunko1979 het volgende:
Het heeft er m.i. alle schijn van dat ze liegt.

Een huwelijk waarbij de een de ander ongestoord voor de gek kan houden, no questions asked, lijkt mij geen basis hebben.

Net doen of het niet gebeurd is, hoe werkt dat in godsnaam?
Het is lastig en wellicht ook tegen ieder gevoel in. Maar als je een onoverkomelijk probleem gaat maken van iets dat toch niet ongedaan te maken valt dan is er ook geen mogelijkheid dat het goed komt. Dus er zal vergiffenis nodig zijn.

Dat betekent niet dat het allemaal maar ongestoord door kan gaan. Het moet ook duidelijk zijn dat je er wel een streep onder wilt zetten, maar dat je het niet nog een keer pikt.
  maandag 27 augustus 2018 @ 15:59:52 #191
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181498962
'evaluatie-momentjes', jeetje. Dat je bij elkaar gaat zitten om te kijken hoe de relatie gaat, wat de verbeterpunten zijn en goede punten.. Lijkt me vreselijk. Ik gaf een meid gewoon een complimentje als ze iets goeds deed en werd chagrijnig als ze wat stoms deed. Maar jij tilt het even naar een hoger niveau zie ik :P
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2018 @ 16:11:39 #192
70532 loveli
N
pi_181499166
Misschien omdat er een verschil is tussen "een meid" en een echtgenote. Met die laatste heb je (normaal gesproken) de intentie om oud te worden. Een "meid" kun je wat makkelijker inwusselen dan de moeder van je kinderen. Meer reden om ervoor te zorgen dat je relatie goed is.
crap in = crap out
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:24:00 #193
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181499378
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef loveli het volgende:
Misschien omdat er een verschil is tussen "een meid" en een echtgenote. Met die laatste heb je (normaal gesproken) de intentie om oud te worden. Een "meid" kun je wat makkelijker inwusselen dan de moeder van je kinderen. Meer reden om ervoor te zorgen dat je relatie goed is.
Oke dus jij vindt evaluatie-momentjes normaal begrijp ik? Bedoel ik heb ook de intentie om bij mijn vriendin te blijven maar nog nooit zoiets zo aangepakt. Heb juist het idee dat je relatie niet goed is als je wel die drang hebt om specifiek zulke momenten te hebben maar goed zal wel :D
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 16:29:36 #194
163650 Greys
pi_181499489
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke dus jij vindt evaluatie-momentjes normaal begrijp ik? Bedoel ik heb ook de intentie om bij mijn vriendin te blijven maar nog nooit zoiets zo aangepakt. Heb juist het idee dat je relatie niet goed is als je wel die drang hebt om specifiek zulke momenten te hebben maar goed zal wel :D
Tis maar net hoe je het noemt toch? Af en toe even bij elkaar checken of alles lekker gaat of dat er dingen zijn die scheef zitten of dreigen te gaan lijkt me juist heel goed. Ze zijn al tien jaar getrouwd, dan is het toch niet gek dat er momenten zijn (geweest) dat hun relatie en gezin ter sprake komt. Kan zelfs al tussen neus en lippen door tijdens het afwassen. Hoe gaat het met de kinderen, met jou, met mij, etc. Ik denk dat jij mss teveel zoekt achter het woord evaluatiemomentjes. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181499496
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is lastig en wellicht ook tegen ieder gevoel in. Maar als je een onoverkomelijk probleem gaat maken van iets dat toch niet ongedaan te maken valt dan is er ook geen mogelijkheid dat het goed komt. Dus er zal vergiffenis nodig zijn.

Dat betekent niet dat het allemaal maar ongestoord door kan gaan. Het moet ook duidelijk zijn dat je er wel een streep onder wilt zetten, maar dat je het niet nog een keer pikt.
Dit is de afgelopen jaren meermalen de revue gepasseerd. Vreemdgaan is een no-go en dat weet ze. Mogelijk dat ze daardoor krampachtig ontkend. Zou ze bang zijn dat ik voet bij stuk houdt?
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2018 @ 16:32:14 #196
70532 loveli
N
pi_181499532
Nah, omdat vreemdgaan een stuk spannender is als je het stiekem doet.
crap in = crap out
pi_181499538
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis maar net hoe je het noemt toch? Af en toe even bij elkaar checken of alles lekker gaat of dat er dingen zijn die scheef zitten of dreigen te gaan lijkt me juist heel goed. Ze zijn al tien jaar getrouwd, dan is het toch niet gek dat er momenten zijn (geweest) dat hij relatie ter sprake komt. Kan zelfs al tussen neus en lippen door tijdens het afwassen. Hoe gaat het met de kinderen, met jou, met mij, etc. Ik denk dat jij mss teveel zoekt achter het woord evaluatiemomentjes. :P
Dat denk ik ook, met kinderen die als ze in bed liggen even bespreken wat we met hun hobbies / sporten willen. Een onvoldoende op school, ruzie met een klasgenootje. Dat zou je zo maar onder een evaluatiemomentje kunnen scharen.
  Vis een optie? maandag 27 augustus 2018 @ 16:32:57 #198
70532 loveli
N
pi_181499547
Met apk voor je auto ook je soms ook een verrassing tegen. Als het voor je werkt kan het een prima hulpmiddel zijn.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 16:32:59 #199
163650 Greys
pi_181499548
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:30 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit is de afgelopen jaren meermalen de revue gepasseerd. Vreemdgaan is een no-go en dat weet ze. Mogelijk dat ze daardoor krampachtig ontkend. Zou ze bang zijn dat ik voet bij stuk houdt?
Zou natuurlijk heel goed kunnen.
En daarom het onderste gedeelte van m'n eerdere post:

quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Het wil natuurlijk niet zeggen dat ze echt iets hebben gehad of gedaan he. Kan zijn dat ze na zoveel jaar huwelijk een beetje spanning zocht met fantasietjes en flirterige berichtjes. Verdient alsnog geen schoonheidsprijs maar of je daar meteen een huwelijk voor moet opheffen is misschien wat drastisch.

Zeg tegen haar dat je er open over wilt praten zonder dat er direct consequenties aan zitten. Dat je dat als echtgenoot en vader van jullie kinderen verdient, openheid. Want dat je er op deze manier een heel verkeerd gevoel aan overhoudt en dat dat jullie huwelijk zóu kunnen opblazen. Dat je dan liever gewoon alles weet en erover kunt praten met haar. Zoiets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 augustus 2018 @ 16:33:21 #200
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181499555
Oke ja dat noem ik gewoon praten maar oke, verschillende interpretatie dus inderdaad dan als dat het is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181499711
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:40 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Op een verkleedpartijtje was ze aan het flirten, en heb ik aangegeven dat niet te waarderen, na 2x gevraagd te hebben of ze daar mee op wilde houden,en toen dat niet gebeurde haar mee naar huis gesleurd en uitgelegd dat ik daar niet van gediend was.
Dat is ook niet normaal zeg, van beide kanten niet. Zij respecteert jouw grenzen niet, en jij behandelt haar als je bezit. Hoe is dit een relatie???
pi_181499860
Damn, ik zal dat van dat sleuren even aanpassen.
pi_181499986
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:51 schreef lunko1979 het volgende:
Damn, ik zal dat van dat sleuren even aanpassen.
Waarom? Je hebt die woorden niet voor niets gebruikt.

Ik denk dat het goed is dat je ook naar jezelf kijkt. Haar gedrag kun je niet veranderen. Jouw eigen gedrag wel.
pi_181500129
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt die woorden niet voor niets gebruikt.

Ik denk dat het goed is dat je ook naar jezelf kijkt. Haar gedrag kun je niet veranderen. Jouw eigen gedrag wel.
Gesleurd is er letterlijk niet gebeurd en wordt wel letterlijk zo gelezen. Dus misverstand. My bad.

Ik zal mijn eigen gedrag onder de loep nemen. En neem een aantal antwoorden mee in dit traject.
Tot zover bedankt voor de serieuze hulp /berichten. Eens kijken hoe het er thuis aan toegaat.
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:08:58 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181500157
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:30 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit is de afgelopen jaren meermalen de revue gepasseerd. Vreemdgaan is een no-go en dat weet ze. Mogelijk dat ze daardoor krampachtig ontkend. Zou ze bang zijn dat ik voet bij stuk houdt?
Je zegt dat ze krampachtig ontkent. Dan ga je er dus vanuit dat er iets valt te ontkennen. Wat nou als er inderdaad niks aan de hand is? Hoe kan ze jou daar dan van overtuigen?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:24:37 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181500447
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 16:30 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Dit is de afgelopen jaren meermalen de revue gepasseerd. Vreemdgaan is een no-go en dat weet ze. Mogelijk dat ze daardoor krampachtig ontkend. Zou ze bang zijn dat ik voet bij stuk houdt?
Tja kennelijk wil ze zeker niet van je scheiden en als ze echt de fout in is gegaan dan zal ze dat dus niet zeggen omdat ze bang is voor het gevolg.

Dus als je strak aan jouw principes gaat vasthouden dan is er ook geen ruimte om het nog in openheid op te lossen in zo'n geval. Dan ga je dus niet achter de waarheid komen.
pi_181501097
Waarom is je vrouw per definitie onbetrouwbaar wanneer ze ontkent, en heb ik het idee dat je haar direct zou geloven als ze wél zou zeggen dat er iets gebeurd is?

Heb ik het ook goed dat je "berichtjes" uit de OP momenteel de ENIGE berichtjes tussen je vrouw en die vent zijn die jij te zien hebt gekregen, en dat alle andere berichten (van daarvoor/vroeger dus) verdwenen zijn uit Messenger?

Ik verwijder regelmatig per ongeluk hele whatsapp gesprekken, maar het feit dat er een prehistorisch messenger gesprek van je vrouw "leeg" is, is absoluut een teken dat ze liegt en bewust iets verhult?

Laat ik eens heel cru zijn: je gaat hieromtrent nooit zekerheid krijgen. Dus het is aan jou om te besluiten wat je nu wil doen. Je blijft herhalen "stel dat mijn vrouw niet liegt" - nou, dan snap ik haar houding heel goed. Ik zou ook geen zin hebben in oeverloos emmeren over iets wat ik never nooit niet zou kunnen bewijzen, iets waarbij de ander mij, als echtgenoot, domweg in zou moeten vertrouwen. En als ie dat niet zou doen, zou ik waarschijnlijk zélf van 'm willen scheiden. Dat ze niet onder de indruk is van dat "dreigement" kan ik me dus goed voorstellen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_181501534
Je hebt een punt. Echter:

Imo is ze uitwegen aan het zoeken. Ze blijft niet bij 1 verhaal, continue draait ze.

Dat berichtje wat ik al niet had mogen lezen was onhandig geformuleerd. Het lag aan de nieuwe telefoon/ daarna aan FB/ daarna weet ze het ineens niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 18:07:45 #209
163650 Greys
pi_181501571
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:06 schreef lunko1979 het volgende:
Je hebt een punt. Echter:

Imo is ze uitwegen aan het zoeken. Ze blijft niet bij 1 verhaal, continue draait ze.

Dat berichtje wat ik al niet had mogen lezen was onhandig geformuleerd. Het lag aan de nieuwe telefoon/ daarna aan FB/ daarna weet ze het ineens niet meer.
Als ze dat van dat van hem dromen 'onhandig had geformuleerd', heb je haar dan gevraagd wat ze daar dan wél mee bedoelde? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181501770
Dat staat al eerder uitgelegd. Iets uit een soort van scoutingverleden. Platonische gedoe naar haar zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 augustus 2018 @ 18:29:20 #211
163650 Greys
pi_181502007
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:16 schreef lunko1979 het volgende:
Dat staat al eerder uitgelegd. Iets uit een soort van scoutingverleden. Platonische gedoe naar haar zeggen.
Oh ja sorry dat had ik gelezen. Als het zo platonisch is, zeg haar dan dat ze hem gerust bij jullie thuis uit mag nodigen, dat je hem dan ook kunt ontmoeten. Kijken wat dan de reactie is. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181502029
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:06 schreef lunko1979 het volgende:
Je hebt een punt. Echter:

Imo is ze uitwegen aan het zoeken. Ze blijft niet bij 1 verhaal, continue draait ze.

Dat berichtje wat ik al niet had mogen lezen was onhandig geformuleerd. Het lag aan de nieuwe telefoon/ daarna aan FB/ daarna weet ze het ineens niet meer.
Imo ben jij inconsistenties aan het zoeken. Jij vraagt hoe het kan, zij geeft een mogelijke verklaring, je blijft dooremmeren, andere verklaring dan, maar goed, uiteindelijk is de waarheid dat ze gewoon geen flauw idee heeft en je probeerde gerust te stellen met een verklaring.

Ga ook gerust eens in op de rest van mijn post.
Your opinion of me is none of my business.
pi_181502354
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:17 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Klopt, maar als zij stug volhoudt dat er niks aan de hand is. Wat moeten we daar doen dan?
Dan wordt het probleem bij mij gelegd, terwijl ik de aanleiding volgens mij niet ben.
Is zij wel echt de aanleiding dan?

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 10:21 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet happig om te scheiden, maar vreemd gaan in een relatie vind ik echt een no-go. Ik heb afgelopen jaar meerdere relaties kapot zien gaan, waarbij de vrouw overspelig was. Laten we zeggen dat dat wel een eye-opener was. Sinds Maart zijn er wat kleine dingetjes voorgevallen die we wel soort van uitgesproken hebben. Deze dingetjes hebben wel invloed op de huidige situatie.
Kan het niet ook meespelen dat jij nu anders tegen dingen en haar gedrag aankijkt hierdoor? Dan is zij voor haar gevoel misschien helemaal niet zo veranderd, waardoor het voor haar ook niet geheel onterecht kan voelen alsof jij de aanleiding bent in deze.

En zo te horen is er wel een en ander besproken, maar is het vooralsnog niet uitgesproken..

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:54 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit. Maar mij gaat het vooral over haar FB-berichten. Of ze al dan niet een ongelukkige jeugd heeft gehad, psychisch wel of niet in de knoop zit, en haar seksleven wel of niet op haar wensen aansluit doet imo niet ter zaken.
Prima dat je het geen excuus zou vinden als het als oorzaak aangedragen zou worden, maar je kan niet met droge beweren dat het er allemaal geen kut toe doet in het zogenaamd willen redden van je huwelijk.

Je kan of wil dus zonder bewijs van die fb-berichten eigenlijk niks meer, dus dan snap ik je vrouw ook wel dat ze zegt dat je dan maar de scheiding aan moet vragen. Gecondoleerd met jullie huwelijk..

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 13:35 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik heb haar nog nooit met 1 vinger (vijandig) aangeraakt, en dat zal ik ook nooit doen. Ik ben voor mijn gevoel een redelijk relaxed persoon.
Fysiek misschien, maar emotioneel klink je wel behoorlijk paranoïde en met een tunnelvisie. Zolang jij alleen maar wil kijken naar dat ene stukje bewijs, mis je de rest die ze wel al die tijd is geweest en nu ook nog is. Maar je zegt letterlijk dat het je dus geen kut uitmaakt, dus dan is er afgezien van dat ene niks meer over van jullie huwelijk.

Ook al zou zij alleen verantwoordelijk zijn voor hiervoor, een huwelijk red je samen. Als jij geen andere oplossing wil dan alleen willen zien wat jij als oplossing beschouwt, dan sluit je haar, haar beleving en haar gevoelens buiten. Dan ben je blind voor wat ze wel bij zou kunnen en nog willen dragen en dan is het voor haar een zeer legitieme vraag waarom zou ze dat überhaupt nog zou willen..
Met andere woorden, als je echt je huwelijk wil redden dan laat je dat je op een verkeerde wijze zien. Je prio ligt op gelijk krijgen. Gelijk dat het bewijs dat ze vreemd is gegaan bestaan heeft en je lijkt niet te kunnen rusten tot ze daaraan toegeeft. Als ze nog geen vreemdganger was, dan zou ze het zo maar kunnen worden. Het is in jouw ogen toch al gebeurt en het bewijs zien lijk je belangrijker te vinden dan haar, dus veel plezier ermee dan maar..

quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:43 schreef lunko1979 het volgende:
Geen drugs, en een soort van carnaval ja. Vreemde mannen voor mij althans, ik neem aan dat er een soort van conversatie aan vooraf gegaan is. Zoals ik het begrijp, was het een lollig gebeuren, echt vol de bek en vrijen is naar haar zeggen niet aan de orde geweest, en eerlijk gezegd is ze daar het type niet voor. Als je 18-20 bent, doe je dat nog, als je de 35 bent gepasseerd is dat wel een beetje passe lijkt me.

Maar eerlijk gezegd kom ik niet veel verder dan alleen verdedigen over "oud zeer".

Vooralsnog denk ik te weten dat ze liegt over die berichtjes, gestaafd door menig reactie hier, en ook wat ik zelf al dacht.
Gesprek aangaan zal noodzakelijk zijn om vertrouwen terug te winnen.
Huwelijk stoppen op basis van vermoedens, gaat vooralsnog niet gebeuren.
Relatietherapie heeft geen nut als zij ontkent dat er niks gebeurd is.
Een psycholoog kan me hetzelfde voorkauwen wat het gros van jullie ook hebben gedaan.
Interessante vraag is nog wel, stel dat ze niet liegt, wat dan?

Daarnaast kan ik mijn partner vragen of die gast screenshots van hun berichtjes willen sturen.
Buiten het feit dat dat raar is, zullen die berichtjes ook op miraculeuze wijze gewist zijn, of enigszins aangepast.
Relatietherapie heeft ook geen nut met jouw instelling, dat is niet alleen haar schuld. Je gedrag komt hier al niet over alsof je het überhaupt ze willen dat ze niet zou liegen, dus hoe zou je vrouw dat ervaren? Voor het nog willen slagen van dit huwelijk, lijkt me dat kleine sprankje hoop cq geloof in haar kunnen ervaren best relevant.
In dat opzicht zou het me niet verbazen als zij ook geen moeite meer gaat doen voor die screenshots, want dat wantrouwen van jou vindt dat vast niet genoeg en dan komt er wel weer wat anders..
pi_181502373
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef lunko1979 het volgende:
Het heeft er m.i. alle schijn van dat ze liegt.

Een huwelijk waarbij de een de ander ongestoord voor de gek kan houden, no questions asked, lijkt mij geen basis hebben.

Net doen of het niet gebeurd is, hoe werkt dat in godsnaam?
Net zo goed als doen alsof het 99% wel gebeurd moet zijn
pi_181502400
Ik vind dat er teveel niet klopt, teveel toevalligheden. Soms is 1+1 gewoon 2.

Klopt. Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes zijn verstuurd maar die zijn "verdwenen"

Laten we zeggen dat het verdomd verdacht is dat de rest verwijderd is. En dat spreekt niet in haar voordeel. Ze zegt zelf nooit iets te wissen, ook niet per ongeluk.

Dat domweg vertrouwen was al een beetje beschadigd. Ik kan me al die toevalligheden niet voorstellen.
pi_181502482
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:06 schreef lunko1979 het volgende:
Je hebt een punt. Echter:

Imo is ze uitwegen aan het zoeken. Ze blijft niet bij 1 verhaal, continue draait ze.

Dat berichtje wat ik al niet had mogen lezen was onhandig geformuleerd. Het lag aan de nieuwe telefoon/ daarna aan FB/ daarna weet ze het ineens niet meer.
Als je mensen in een hoek drukt, gaan ze uitwegen zoeken. Misschien dacht ze eerst nog dat ze je beter gerust kon stellen met een iets andere versie, aangezien je maar door bleef gaan. Inmiddels is het haar waarschijnlijk al duidelijk dat jij toch maar één verhaal wil horen en niet ophoudt tot jij tevreden bent..
pi_181503107
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:49 schreef lunko1979 het volgende:
Ik vind dat er teveel niet klopt, teveel toevalligheden. Soms is 1+1 gewoon 2.

Klopt. Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes zijn verstuurd maar die zijn "verdwenen"

Laten we zeggen dat het verdomd verdacht is dat de rest verwijderd is. En dat spreekt niet in haar voordeel. Ze zegt zelf nooit iets te wissen, ook niet per ongeluk.

Dat domweg vertrouwen was al een beetje beschadigd. Ik kan me al die toevalligheden niet voorstellen.
Ik snap dat je dit niet fijn vindt, maar je doel zal zijn dat jullie straks weer een fijne relatie hebben met vertrouwen over en weer.

Dan kun je het beste een streep eronder zetten en de focus leggen op de toekomst.

Je weet simpelweg niet wat er gebeurd is. Dat kan gewoon relatief onschuldig zijn.

Van meer dan dat uitgaan levert je nu alleen maar problemen op die tussen jou en het doel staan.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:25:18 #218
432997 Ven1972
Man met humor
pi_181503111
Ik heb bijna de hele topic gelezen, maar ik vind het wel erg verwarrend wat je allemaal zegt. Ben je zelf wel eerlijk tegen over ons allemaal?

Kijk, een geflirt en arm om heen van een andere man moet echt kunnen bij haar. Over voelen onder rok kan ik niets van uit opmaken of het vreemdgaan is, maar op een festival kan van alles gebeuren zowel 2 mensen met elkaar zoenen, onschuldige seksspelletjes in een toilet doen of iets heel spannends te doen is. Het komt mede door dat mensen vrijwel veel alcohol drinken op een festival, terwijl ze echt niet meer zo helder en realistisch denken.

Over berichtjes gesproken valt het wel onder briefgeheim van haar zelf, want ze heeft recht op privacy met haar telefoon. Je kunt niet zo maar in haar berichten kijken wat er verwijderd of verborgen zijn. Dat is haar goed recht om zelf te bepalen wat met haar berichten gebeurt.

Ik ben erg bang dat je vrouw verliefd is op een andere man zowel ik van jouw verhaal opmaak, maar ze durft echt nog niet alles te verklappen aan jou wat er precies gaande is. Ze heeft misschien hekel aan jou, zoals je nu gedraagt!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_181503120
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:49 schreef lunko1979 het volgende:
Ik vind dat er teveel niet klopt, teveel toevalligheden. Soms is 1+1 gewoon 2.

Klopt. Ze geeft zelf aan dat er vaker berichtjes zijn verstuurd maar die zijn "verdwenen"

Laten we zeggen dat het verdomd verdacht is dat de rest verwijderd is. En dat spreekt niet in haar voordeel. Ze zegt zelf nooit iets te wissen, ook niet per ongeluk.

Dat domweg vertrouwen was al een beetje beschadigd. Ik kan me al die toevalligheden niet voorstellen.
Oké, dus je gaat haar hierin never nooit vertrouwen en je zegt ook dat 't een dealbreaker voor je is. Waarom heb je de scheiding nog niet aangevraagd dan?
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:45:27 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181503537
Met je rigide houding heb je haar ook wel in een positie gekregen waarbij je nooit meer achter de waarheid gaat komen. Hier is ook niemand die voor jou hard kan maken wat er nou wel of niet is voorgevallen. Tenzij je contactjes bij de NSA hebt zal het een geheim blijven.

Als je je huwelijk wilt redden zul je je echt op de toekomst moeten richten. Geef haar het voordeel van de twijfel en geef er ook bij aan dat je:

1. Niet wilt dat ze nog verdacht gedrag richting andere kereld vertoont

2. Ze eerlijk is over waar het vandaan komt en je daarbij ook zelf open staat voor verveterpunten om de behoefte hieraan weg te nemen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:48:21 #221
545 dop
:copyright: dop
pi_181503600
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je mensen in een hoek drukt, gaan ze uitwegen zoeken. Misschien dacht ze eerst nog dat ze je beter gerust kon stellen met een iets andere versie, aangezien je maar door bleef gaan. Inmiddels is het haar waarschijnlijk al duidelijk dat jij toch maar één verhaal wil horen en niet ophoudt tot jij tevreden bent..
precies.
Soort aanval verdediging situatie waar je in terecht komt.
Volgens mij ga je dit alleen oplossen door je kwetsbaar op te stellen.
Sorry dat je haar niet vertrouwd.
Vertellen dat je haar niet kwijt wil, en dat je bang bent haar te verliezen.
Weet niet of dit bij je past.
Maar in elk geval puur van uit je kwetsbaar en vooral niet van uit een verwijt.
Dat opent de weg voor haar om ook kwetsbaar te zijn.

Vooraf dingen een no go maken.
Helpt ook niet dat is ook een blokkade voor een gesprek.

Beter vraag je vooraf om eerlijkheid en spreek je slechts af monogamie prefereert.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181504239
Jullie zeggen echt wel goeie dingen. Echter vraag ik me af of ik dit kan.

Zij heeft imo nauwelijks zelfreflectie, maakt zelden fouten en geeft zelden toe.

Doorgaans blijven we allebei boos. En als ik het beu ben, geef ik toe.
Gewoon omdat het de herrie m.i. niet waard is.

Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
pi_181504414
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef lunko1979 het volgende:
Jullie zeggen echt wel goeie dingen. Echter vraag ik me af of ik dit kan.

Zij heeft imo nauwelijks zelfreflectie, maakt zelden fouten en geeft zelden toe.

Doorgaans blijven we allebei boos. En als ik het beu ben, geef ik toe.
Gewoon omdat het de herrie m.i. niet waard is.

Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
Topic doorgelezen. Jullie lijken misschien meer op elkaar dan je denkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:21:44 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181504417
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef lunko1979 het volgende:
Jullie zeggen echt wel goeie dingen. Echter vraag ik me af of ik dit kan.

Zij heeft imo nauwelijks zelfreflectie, maakt zelden fouten en geeft zelden toe.

Doorgaans blijven we allebei boos. En als ik het beu ben, geef ik toe.
Gewoon omdat het de herrie m.i. niet waard is.

Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
Je hoeft je ook niet met een kluitje in het riet te laten sturen. Je kan best eisen dat ze eens eerlijk gaat doen over jullie relatie. En anders dan wordt onmogelijk om bij elkaar te blijven.

Maar jouw rigide houding tov een waarheid die voor jou de no-go zou zijn zorgt ervoor dat je die niet te weten gaat komen. Je kan er alleen met haar uitkomen als je haar ook het gevoel geeft veiig te kunnen praten over wat er gaande is.
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:31:27 #225
545 dop
:copyright: dop
pi_181504673
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef lunko1979 het volgende:

Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
Je kwetsbaar opstellen is niet het zelfde als toegeven.
Toegegeven heeft er niets mee te maken.
Dat hoort bij de strijd, aanval en verdediging.
Als je niet gemeend sorry zegt of het goed maakt voor de lieve vrede dan word dat echt wel opgemerkt, en is er eigenlijk niets veranderd.
Blijft aanval verdediging de volgende keer.

Het gaat uiteindelijk helemaal niet om sorry dat is niet wat je zoekt (denk ik).
Je wil je gevoelens delen begrip voor je onzekerheid.
En zij mogelijk begrip voor haar gevoelens wat die ook mogen zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181504682
[/quote]

Topic doorgelezen. Jullie lijken misschien meer op elkaar dan je denkt.
[/quote]

Benieuwd waar je dat uit opmaakt.
pi_181504733
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef lunko1979 het volgende:
Jullie zeggen echt wel goeie dingen. Echter vraag ik me af of ik dit kan.

Zij heeft imo nauwelijks zelfreflectie, maakt zelden fouten en geeft zelden toe.
Dat vond je tot je die vreemdgangers om je heen zag kennelijk niet zo een probleem.

quote:
Doorgaans blijven we allebei boos. En als ik het beu ben, geef ik toe.
Gewoon omdat het de herrie m.i. niet waard is.
Dus jullie hebben nooit succesvol iets uit leren praten..

quote:
Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
Het is geen toegeven, het is beslissen in hoeverre je bereid bent om al dan niet ergens aan te willen èn kunnen werken.
Kennelijk heb jij al dan niet terecht het idee dat alleen jij alles toe zou geven en ook zou moeten geven geven om herrie te voorkomen. Je gaat er al van uit dat dit haar tactiek is om haar zin te krijgen, dus dan praat je daar al niet meer over of het al dan niet bewust is. Maakt het je überhaupt nog uit dan, als je er sowieso niet meer mee wil dealen zolang ze nu niet toegeeft aan wat jij wil?

Of je weet diep van binnen allang dat je klaar bent en het kan je ook geen kut meer schelen hoe een en ander voor haar overkomt cq is of je mankeert zelf een en ander aan je zelfreflectie..
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:46:54 #228
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181505044
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je mensen in een hoek drukt, gaan ze uitwegen zoeken. Misschien dacht ze eerst nog dat ze je beter gerust kon stellen met een iets andere versie, aangezien je maar door bleef gaan. Inmiddels is het haar waarschijnlijk al duidelijk dat jij toch maar één verhaal wil horen en niet ophoudt tot jij tevreden bent..
Het is wel een wisselwerking. Helaas pas geleden dicht bij me zien gebeuren. Vrouw in paniek en blijven duwen voor antwoorden, man die dingen mooier voordeed en over loog om het niet nog erger te maken. Eigenlijk beide bang en in paniek, eigenlijk beide gewoon geruststelling van elkaar nodig. Maar die wisselwerking heeft hun relatie beeindigt uiteindelijk.

Er was eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand. Maar hoe harder zij porde hoe harder hij ontweek, waarop zij nog harder porde enzovoort.
Dat is wat hun relatie gesloopt heeft.


Voor de ts, stop gewoon even. Gewoon even pauze, time out. Sla je armen om elkaar heen en zeg dat je bang bent haar (de hele gezins situatie zoals hij is) te verliezen. En dan even niets, gewoon liefdevolle rust. En vergeet niet te ademen
Je duwt te hard, je zit in een destructieve dans met elkaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181505125
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:14 schreef lunko1979 het volgende:
Jullie zeggen echt wel goeie dingen. Echter vraag ik me af of ik dit kan.

Zij heeft imo nauwelijks zelfreflectie, maakt zelden fouten en geeft zelden toe.

Doorgaans blijven we allebei boos. En als ik het beu ben, geef ik toe.
Gewoon omdat het de herrie m.i. niet waard is.

Nu weer toegeven voelt zo fout. Omdat zij weer de boel onder hoogspanning zet, al dan niet bewust.
Ik heb al eerder aangegeven dat het lijkt alsof je de fout vooral bij haar zoekt.

Dat vind ik geen goed teken.

Stel dat je gelijk hebt en jouw vrouw is inderdaad zoals je zegt, dan kun je twee dingen doen: het accepteren (je weet het immers al langer dan vandaag), of de relatie beeindigen. Als jij het haar blijft verwijten dan zorgt dat alleen maar voor verwijdering. Je verliest dan de verbinding en geen vrouw in een relatie is zo gemakkelijk te versieren als een vrouw die de verbinding met haar man mist. Die hunkeren daar zo naar dat ze als je een beetje je best doet ze dezelfde nacht nog van jou kunnen zijn.

Is het jou dat waard? Gelijk hebben?
  maandag 27 augustus 2018 @ 20:52:00 #230
545 dop
:copyright: dop
pi_181505179
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Voor de ts, stop gewoon even. Gewoon even pauze, time out. Sla je armen om elkaar heen en zeg dat je bang bent haar (de hele gezins situatie zoals hij is) te verliezen. En dan even niets, gewoon liefdevolle rust. En vergeet niet te ademen
Je duwt te hard, je zit in een destructieve dans met elkaar.
yes, precies.
Heel goed gezegd.
Het hele stuk.
Niet alleen wat ik bold heb gemaakt.
Dat is vooral heel mooi samengevat.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181505226
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hoeft je ook niet met een kluitje in het riet te laten sturen. Je kan best eisen dat ze eens eerlijk gaat doen over jullie relatie. En anders dan wordt onmogelijk om bij elkaar te blijven.

Maar jouw rigide houding tov een waarheid die voor jou de no-go zou zijn zorgt ervoor dat je die niet te weten gaat komen. Je kan er alleen met haar uitkomen als je haar ook het gevoel geeft veiig te kunnen praten over wat er gaande is.
Niet alleen die veiligheid om vrijuit te kunnen praten, dat is niet voldoende. Hun probleem wordt niet opgelost als zij veilig haar zegje kan doen, want ts moet dan eerst nog willen luisteren naar wat ze te zeggen heeft en daar nog enige waarde aan dienen te hechten. Tenminste in die zin, dat je een verschil kan maken tussen hoe iemand iets ervaart en wat de waarheid is. Niet voor niets zegt men dat die in het midden ligt..

Daarnaast is het vervelende van wantrouwende mensen dat ze niet altijd even realistisch zijn. Wat adviseer je dan als je zegt dat zo iemand maar moet gaan eisen dat ze nu wel eerlijk gaat doen? Ten eerste impliceer je dan al dat die eerlijkheid er niet was tot nu toe, uitnodigend om voor de zoveelste keer je verhaal te doen. Ten tweede, wat is die eerlijkheid precies? Het is een moeilijk meetbaar iets en de wantrouwende medemens solliciteert niet zeldzaam naar een eigen waarheid die niet representatief hoeft te zijn.
In dit geval zou het opduiken van die berichtjes eerlijkheid kunnen zijn, maar is het ook realistisch? Niet alleen hoe weer aan die berichtjes te komen via derden, maar ook qua effectiviteit. Hoe gaat ts weten of dit alle berichtjes zijn? Hoe weet hij dat ze er ook mee opgehouden zijn en er niet nog meer is? Hij haalt er nog meer bij wat hem dwarszit mbt haar en hun relatie, dus is het realistisch gezien dan wel echt zo een oplossing die hij mag en zelfs moet eisen?

Natuurlijk mag ts hardballen over wat hij dealbreakers vindt, maar ik vind enige nuance wel gepast als het gaat om een zogenaamde waarheidsvinding..
pi_181505532
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het is wel een wisselwerking. Helaas pas geleden dicht bij me zien gebeuren. Vrouw in paniek en blijven duwen voor antwoorden, man die dingen mooier voordeed en over loog om het niet nog erger te maken. Eigenlijk beide bang en in paniek, eigenlijk beide gewoon geruststelling van elkaar nodig. Maar die wisselwerking heeft hun relatie beeindigt uiteindelijk.

Er was eigenlijk helemaal niet zoveel aan de hand. Maar hoe harder zij porde hoe harder hij ontweek, waarop zij nog harder porde enzovoort.
Dat is wat hun relatie gesloopt heeft.
Het is een wisselwerking ja, maar dat is moeilijker te ervaren als de één naar de ander wijst als schuldige èn oplossing in één. Dan werk je aan één iemands angst en niet meer aan je relatie als het zo overheersend wordt. Omgekeerd wordt het nog weleens onderschat wat zulk wantrouwen met de ander kan doen. Juist uitgerekend tegenover je geliefde je moeten blijven verdedigen is slopend, zeker als die onder het mom van liefde je wel blijft bestoken met zulke negativiteit en wantrouwen. Wat is je liefde en verdere aanwezigheid dan nog waard?

quote:
Voor de ts, stop gewoon even. Gewoon even pauze, time out. Sla je armen om elkaar heen en zeg dat je bang bent haar (de hele gezins situatie zoals hij is) te verliezen. En dan even niets, gewoon liefdevolle rust. En vergeet niet te ademen
Je duwt te hard, je zit in een destructieve dans met elkaar.
Mooi gezegd
pi_181507765
Destructieve dans. Da's een mooie idd. Ik weet het niet meer, ik ben moe, leeg, voel me niet begrepen. Wil er over praten, maar dat gaat niet.

Ik laat het rusten, en wacht af.
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:40:17 #234
545 dop
:copyright: dop
pi_181508248
Relatie therapie
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:35:31 #235
70532 loveli
N
pi_181510189
Is het voor jullie allebei je eerste huwelijk? Haar oudste was nog vrij jong, hoe is jullie relatie begonnen?
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:46:08 #236
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181510263
TS, wat ik vermoedt en wat ik vast probeerde te stellen door jou een paar dingen te vragen, is dat je vrouw nooit de kans heeft gehad/ heeft genomen om echt te leven of los te gaan. Daarom vraagt ze zich nu waarschijnlijk af of dit alles is, en vraagt ze aandacht en laat het op de meest vreemde manieren toe om te krijgen. The real shit is dat ze dat jou en jullie kinderen aandoet, en dat dit voorlopig nog wel zo za blijven, waardoor ze jullie kwijtraakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 28-08-2018 01:04:18 ]
With love :*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:50:48 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181510320
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet alleen die veiligheid om vrijuit te kunnen praten, dat is niet voldoende. Hun probleem wordt niet opgelost als zij veilig haar zegje kan doen, want ts moet dan eerst nog willen luisteren naar wat ze te zeggen heeft en daar nog enige waarde aan dienen te hechten. Tenminste in die zin, dat je een verschil kan maken tussen hoe iemand iets ervaart en wat de waarheid is. Niet voor niets zegt men dat die in het midden ligt..

Daarnaast is het vervelende van wantrouwende mensen dat ze niet altijd even realistisch zijn. Wat adviseer je dan als je zegt dat zo iemand maar moet gaan eisen dat ze nu wel eerlijk gaat doen? Ten eerste impliceer je dan al dat die eerlijkheid er niet was tot nu toe, uitnodigend om voor de zoveelste keer je verhaal te doen. Ten tweede, wat is die eerlijkheid precies? Het is een moeilijk meetbaar iets en de wantrouwende medemens solliciteert niet zeldzaam naar een eigen waarheid die niet representatief hoeft te zijn.
In dit geval zou het opduiken van die berichtjes eerlijkheid kunnen zijn, maar is het ook realistisch? Niet alleen hoe weer aan die berichtjes te komen via derden, maar ook qua effectiviteit. Hoe gaat ts weten of dit alle berichtjes zijn? Hoe weet hij dat ze er ook mee opgehouden zijn en er niet nog meer is? Hij haalt er nog meer bij wat hem dwarszit mbt haar en hun relatie, dus is het realistisch gezien dan wel echt zo een oplossing die hij mag en zelfs moet eisen?

Natuurlijk mag ts hardballen over wat hij dealbreakers vindt, maar ik vind enige nuance wel gepast als het gaat om een zogenaamde waarheidsvinding..
Nouja, wat er ook gebeurt is. Wat zijn vrouw doet is niet heel fraai en ik geef heb gelijk dat dat gewoon moet stoppen. En het komt waarschijnlijk voort uit problemen die in het huwelijk spelen. TS mag imo ook wel van haar verwachten dat ze eerlijk is over wat er loos is en eraan wil werken. Het heeft geen zin als ze blijft ontkennen dat er wat mis is en vervolgens verder gaat met grensoverschrijdend gedrag.

Maar als de TS dat wil bereiken zal hij inderdaad ook wel open moeten staan voor haar verhaal. En die rigide houding gaat er niet bij helpen. Natuurlijk is vreemdgaan fout (als het al zo is geweest). Maar het is geen schande of zwakte om het te vergeven. Mits de oorzaak kan worden aangepakt.
pi_181510452
quote:
1. Partner stuurt een berichtje naar "iemand" die ik niet ken, met strekking "ik droom nog steeds over je"
2. Partner geeft aan dat dat iets van vroeger was, en dat ze vaker contact hebben via FB messenger, naar verluidt op vriendschappelijke basis,
Stuur jij nooit zoiets naar je vrienden dan, TS? _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_181512521
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
TS, wat ik vermoedt en wat ik vast probeerde te stellen door jou een paar dingen te vragen, is dat je vrouw nooit de kans heeft gehad/ heeft genomen om echt te leven of los te gaan. Daarom vraagt ze zich nu waarschijnlijk af of dit alles is, en vraagt ze aandacht en laat het op de meest vreemde manieren toe om te krijgen. The real shit is dat ze dat jou en jullie kinderen aandoet, en dat dit voorlopig nog wel zo za blijven, waardoor ze jullie kwijtraakt.
Als je elkaar tegenkomt op je 27ste ofzo, lijkt die vlieger niet op te gaan. Voor allebei eerste huwelijk ja.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:32:13 #240
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181512706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja, wat er ook gebeurt is. Wat zijn vrouw doet is niet heel fraai en ik geef heb gelijk dat dat gewoon moet stoppen. En het komt waarschijnlijk voort uit problemen die in het huwelijk spelen. TS mag imo ook wel van haar verwachten dat ze eerlijk is over wat er loos is en eraan wil werken. Het heeft geen zin als ze blijft ontkennen dat er wat mis is en vervolgens verder gaat met grensoverschrijdend gedrag.

Maar als de TS dat wil bereiken zal hij inderdaad ook wel open moeten staan voor haar verhaal. En die rigide houding gaat er niet bij helpen. Natuurlijk is vreemdgaan fout (als het al zo is geweest). Maar het is geen schande of zwakte om het te vergeven. Mits de oorzaak kan worden aangepakt.
Heb het topic gevolgd maar niet gepost, maar je hebt wel gelijk.
Er is wat mis in het huwelijk wat nog niet is opgelost en TS laat ook wel weten dat er strubbelingen zijn. Wat ik mist van TS en ik vrees dat het ook gewoon zo gaat is dat zij in plaats van de strubbelingen probeert aan te pakken maar een uitvlucht zoekt.
Dat feestje, festival en nu die vriend. Ik snap TS wel dat het allemaal niet zo tof is als je al zo lang samen bent en ergens in de 40 bent. In je 20's, nog niet fraai maar stukken meer begrijpbaarder.

Communicatie is wel key, damn voel me zo cliche :')
Vraag elkaar of ze gelukkig zijn en zo niet wat er moet veranderen maar weet niet of zijn vrouw dat doet gezien het verleden, maar goed tig jaren dat het wel goed is gegaan (of dat in ieder geval zo leek).

Misschien dat TS ook zelf reflectie kan toepassen. Of ze wel bij elkaar passen (afgezien van dit).
In mijn omgeving ken ik stelletjes waarbij de basis (denk ik) niet goed is dus als die over een paar jaar toch uit elkaar zijn verbaast het me niks. Ook stellen in mijn omgeving waarbij ik hetzelfde erover dacht maar nu toch beter na elkaar zie groeien.
Die observeringen zijn vaak ook door met ze te praten (en nee niet diepgaande gesprekken maar soms zeggen ze dngen zelf). dus ze weten het vaak zelf ook wel maar soms zich er maar bij neer leggen.
Dus TS zou even een stap kunnen maken buiten z'n relatie en kijken of ze wel bij elkaar passen als dat wel zo is dan is dat zo. En zo niet kan hij kijken of ze er nog aan kunnen werken, want zij lijkt op dit moment al een stuk verder weg te zijn.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181513046
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
  Moderator dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:04:17 #242
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181513288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Inderdaad, want niks is een betere oplossing dan een (autistisch) KIND dat met jullie strubbelingen helemaal niets van doen het slachtoffer te laten worden van jouw zucht naar wraak/genoegdoening, want dat is waar je naar op zoek bent. Je zoekt niet naar een oplossing, je wil haar gewoon raken.

Naar mannetje ben je, ondanks dat wat zij doet niet correct is.
Breitling - Instruments for Professionals
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:08:03 #243
70532 loveli
N
pi_181513348
Was ze vrijgezel toen jullie elkaar leerden kennen?
crap in = crap out
pi_181513407
Ik zeg niet dat ik dat ga doen. Maar dat dat wel meeweegt in mijn beslissing, het totaalplaatje.

Ik ben geen naar mannetje. Maar vraag mezelf af of ik mezelf op 1 moet zetten, samen met onze kinderen.

Niemand anders hangt mijn slingers op.

En stel nou dat ik 1x leef, verdien ik het dan om iemand financieel te onderhouden die me beflikkerd? Verdient uberhaubt iemand het om beflikkerd te worden?
pi_181513421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:08 schreef loveli het volgende:
Was ze vrijgezel toen jullie elkaar leerden kennen?
Uiteraard.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:25:07 #246
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181513649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Neem aan dat ze ook tijd spendeert aan het opvoeden van jouw kinderen (jullie kinderen gok ik) dus die vlieger gaat naar mijn idee niet op.

Als ik het zo merk speelt er wat meer en lijk je er aardig zeker van dat ze je beduveld.

Noteer hier eens de highlights en lowlights van jullie relatie op chronische volgorde...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:26:57 #247
70532 loveli
N
pi_181513703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef lunko1979 het volgende:
Ik zeg niet dat ik dat ga doen. Maar dat dat wel meeweegt in mijn beslissing, het totaalplaatje.

Ik ben geen naar mannetje. Maar vraag mezelf af of ik mezelf op 1 moet zetten, samen met onze kinderen.

Niemand anders hangt mijn slingers op.

En stel nou dat ik 1x leef, verdien ik het dan om iemand financieel te onderhouden die me beflikkerd? Verdient uberhaubt iemand het om beflikkerd te worden?

Niemand verdient het om beflikkerd te worden.

Wat is er nodig om als gezin een goede toekomst te hebben? Jij kunt alleen jouw helft van de straat vegen.
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:28:03 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181513726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef lunko1979 het volgende:
En stel nou dat ik 1x leef, verdien ik het dan om iemand financieel te onderhouden die me beflikkerd? Verdient uberhaubt iemand het om beflikkerd te worden?
Dus je conclusie is al getrokken?
pi_181513740
Dus zij had al een kind toen jullie elkaar leerden kennen, en daarna hebben jullie samen kinderen gekregen, of had jij toen ook al je eigen kinderen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Vis een optie? dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:33:16 #250
70532 loveli
N
pi_181513825
3 totaal, waarvan 2 samen.
crap in = crap out
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:42:24 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181514023
Toch jammer dat wrok en rancune tegen wat er misschien gebeurt kan zijn belangrijker zijn dan de wens om je gezin weer leuk te krijgen.
pi_181514216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Neem aan dat ze ook tijd spendeert aan het opvoeden van jouw kinderen (jullie kinderen gok ik) dus die vlieger gaat naar mijn idee niet op.

Als ik het zo merk speelt er wat meer en lijk je er aardig zeker van dat ze je beduveld.

Noteer hier eens de highlights en lowlights van jullie relatie op chronische volgorde...
We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?

Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
pi_181514320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?
Ik zou van kinderen verzorgen geen wedstrijdje koehandel maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181514332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat wrok en rancune tegen wat er misschien gebeurt kan zijn belangrijker zijn dan de wens om je gezin weer leuk te krijgen.
It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)
Maar ik kan er niet bij dat het louter toevalligheden zijn. Het liegen staat me nu al meer tegen dan het eventuele bedrog zelf. Da's winst voor "het gezin" lijkt me.
pi_181514448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?

Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.
Letterlijk en figuurlijk de balans op kunnen en willen maken zeg maar..
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:08:10 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181514573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?

Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
Hoezo staat dat niet op gelijke voet?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181514695
Als ze vreemd gaat, gewoon scheiden, zo simpel is het. Echter weet je niet of ze vreemd gaat. Wel weet je dat ze liegt over het verwijderen van berichten. Genoeg reden om verder onderzoek te doen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:19:26 #258
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_181514789
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:24 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als je elkaar tegenkomt op je 27ste ofzo, lijkt die vlieger niet op te gaan. Voor allebei eerste huwelijk ja.
Daarom stelde ik later ook de vraag wat haar situatie was voordat jullie elkaar leerden kennen, maar daar kreeg ik geen reactie op ;)
With love :*
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:23:25 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181514883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:57 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

It takes two to tango. Ik ben best bereid om een "slippertje" te vergeven. (denk ik)
Maar ik kan er niet bij dat het louter toevalligheden zijn. Het liegen staat me nu al meer tegen dan het eventuele bedrog zelf. Da's winst voor "het gezin" lijkt me.
Tja, bedenk ook waarom ze liegt. Omdat ze hoopte dat ze er crisissituaties en scheiding mee kon afwenden. Dat betekent ook dat ze wel om jou en het gezin geeft.

Anders had ze wel gezegd: "hee lunk, ik vind jou niet leuk meer en heb al een nieuwe vriend die precies is wat ik al jaren aan jou mis. Je komt er wel uit met mn advocaat, de mazzel!"
pi_181514884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:52 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen samen op, samen 2 + haar zoon uit eerdere relatie. Dat zij voor mijn (en haar) kinderen zorgt en ik voor haar kinderen staat niet op gelijke voet toch?

Hoe bedoel je dat precies? Met die high- en lowlights?
je komt vrij naar en berekenend over met de opmerking ‘haar kinderen’. Twee daarvan zijn ook van jou, de eerste heb je ook voor gekozen toen je met haar trouwde.
Ik lees geen liefde of respect in jouw berichten
pi_181514924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat je hier vooral wantrouwen en negativiteit tentoonstelt. Als je de schijn wil wekken dat jij wel jullie huwelijk zou willen redden, dan kan het nuttig zijn om ook de goede dingen te benoemen. Niet alleen vanwege de logica van waarom je er in vredesnaam überhaupt nog trek in zou hebben voor jezelf, maar ook voor je vrouw en als voorbeeld naar je kinderen.
Letterlijk en figuurlijk de balans op kunnen en willen maken zeg maar..
Ik denk dat er nog best aanknopingspunten kunnen zijn die de boel kunnen redden.
Maar ik ben nu te gefocust op dit gebeuren. En eerlijk gezegd zie ik de positieve punten nu niet, maar enkele weken geleden nog wel, dus ze zullen er vast zijn.
pi_181514958
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo staat dat niet op gelijke voet?
Bij een scheiding draagt zij zorg voor 3kinderen, en ik voor 2 kinderen. Da's geen gelijke voet.
pi_181515423
Wauw. Inmiddels hoop ik eigenlijk dat je een scheiding aanvraagt, want ik denk dat geen enkele vrouw dit verdient. Je bent zó boos op haar en in elf pagina's heb je nog steeds niet vertelt waarom. En nou niet zeggen dat dat "dit gedoe" is, want dat is ook onzin. Eerst is je grootste angst dat ze is vreemdgegaan want dan zou je onmiddellijk weg zijn, en nu maakt dat opens niet zoveel meer uit, maar is het liegen het probleem. Je draait en je schuurt en je bent onverbiddelijk. Maar wat heeft je vrouw in hemelsnaam gedaan om deze ijskoude reacties te verdienen? Of wil je gewoon al een tijdje weg bij haar en zoek je gewoon naar redenen?
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:49:13 #264
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181515439
Ts, waarom doe je nog steeds alsof je niet weet wat je moet doen? Het is overduidelijk dat je gewoon redenen aan het zoeken bent om bij d'r weg te gaan en haar pijn te doen |:( . Het maakt je overduidelijk niet meer uit dat de relatie eventueel nog te redden valt. Je hebt geen enkel bewijs dat ze 100% zeker is vreemdgegaan. Wie weet heeft ze die berichtjes gewoon verborgen gehouden, omdat ze weet dat licht flirten jou al helemaal gek maakt. Je komt onwijs controlerend over. En zoals ik in mijn vorige bericht al zei...je verhaal wordt steeds extremer. Volgens mij is het helemaal niet zo extreem, maar wil je gewoon bevestiging dat je weg moet gaan bij haar. Dat gebeurd niet zoveel als je wil (steun hier), dus dan haal je er maar steeds meer dingen bij. Als je zo gek wordt over wat berichtjes is het des te gekker dat je het verder geen groot punt vond dat meerdere mannen haar aan het betasten waren en zo :+ Je bent iemand die stinkjaloers over komt en die overweegt om bij iemand weg te gaan puur omdat er misschien wat berichtjes zijn verwijderd (geen bewijs wat er in stond verder), maar dát was zo vergeven? :')

Nu weer die kinderen. Mijn hemel zeg. Ben je echt zo'n verschrikkelijk figuur die wraak wil nemen (zonder dat er concreet vreemdgaan bewijs is..) en waarbij het niet uitmaakt wie je er verder mee raakt? Die kinderen kunnen er niks aan doen en verdienen gewoon jouw steun. Dat het überhaupt in je opkomt om hun te gebruiken om haar te kwetsen. Dat zegt al genoeg over jouw rol in jullie relatie.

Het maakt helemaal niet uit wat wij hier zeggen, of wat er echt is gebeurd. Je wil gewoon bij haar weg en zoveel mogelijk schade aanrichten. Echt top *O* En dan gek vinden dat je vrouw niet eerlijk durft te zijn _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181515728
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

Het maakt helemaal niet uit wat wij hier zeggen, of wat er echt is gebeurd. Je wil gewoon bij haar weg en zoveel mogelijk schade aanrichten. Echt top *O* En dan gek vinden dat je vrouw niet eerlijk durft te zijn _O-
Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?

Van sommigen van jullie heb ik echt wel iets geleerd, dat mijn standpunt lijkt te wijzigen, wijt ik aan voortschrijdend inzicht, dus maakt het wel degelijk uit wat sommigen hier zeggen.

Ik weet nog steeds niet wat te doen, maar mijn emotie is wel naar een lager level.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:05:28 #266
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181515795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als ik al 100% zeker wist wat ik ging doen, zou ik hier dan zoveel tijd verdrijven?

Blijkbaar wel.

Je houdt jezelf voor de gek. Je relatie is nog prima te redden en het is niet eens zeker dat je vrouw is vreemdgegaan, maar je probeert er steeds meer dingen bij te halen om je gelijk te halen/haar te kwetsen. Maar je hebt gelijk, dat soort dingen doe ik ook altijd als ik nog hoop heb in een relatie. Als ik wil vechten voor een relatie. :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181516173
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.

Je houdt jezelf voor de gek. Je relatie is nog prima te redden en het is niet eens zeker dat je vrouw is vreemdgegaan, maar je probeert er steeds meer dingen bij te halen om je gelijk te halen/haar te kwetsen. Maar je hebt gelijk, dat soort dingen doe ik ook altijd als ik nog hoop heb in een relatie. Als ik wil vechten voor een relatie. :D
Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:53:04 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181516582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:25 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Als je het topic hebt gevolgd heb ik meerdere keren aangegeven dat ik het graag bij de openingspost wilde houden, o.a. op verzoek van andere (nuttige) posters heb ik meer uit de doeken gedaan, dat anderen zoals jij dit zo zien, kan ik verder niet zo heel veel mee.
Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek joh :Y

Je relatie is echt nog te redden, maar met zo'n mentaliteit die je hier toont kom je echt niet verder. Kijk naar je eigen rol in de relatie. Wat zou een reden kunnen zijn dat ze niet helemaal eerlijk is? Ik praat haar gedrag niet goed (ze zou niet hoeven te liegen in een relatie), maar vreemdgaan is enkel een van de redenen waarom ze erover liegt. Er is helemaal geen bewijs dat ze is vreemdgegaan verder, maar toch kies je er voor om enkel stil te staan bij dat scenario.

Als ik zo je posts lees kom je, zoals eerder gezegd, erg controlerend over. Wie weet heeft ze de berichtjes gewoon verwijderd omdat ze weet dat jij al flipt om het minst en geringste. Want zo kom je hier in ieder geval (op mij) over. Als je nog hoop hebt op een relatie en wil vechten voor je relatie kan je dus ook aan dat soort dingetjes gaan werken. Eerlijk het gesprek aangaan. Vertel haar hoe je je voelt en dat je wil knokken voor de relatie. Dat je niet zomaar bij haar weg gaat, maar dat je ook het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk is. Sla een arm om haar heen, toon wat emotie (geen boosheid/frustratie). Praat erover. Laat zien dat ze je niet zomaar kwijt raakt.

Er zijn nog zoveel dingen die je kan proberen. Er is nog zoveel onduidelijkheid, dus je helpt jezelf niet om er gewoon al standaard vanuit te gaan dat ze is vreemdgegaan. Het helpt je niet om er allerlei onnodige dingen bij te halen om haar te kunnen kwetsen.

Als je gewoon op zoek bent naar redenen om bij haar weg te gaan dan moet je eerlijk zijn naar jezelf en dat toegeven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:09:25 #269
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_181516889
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
En aan 12 jaar partneralimentatie. :)

(Kennelijk heb je financiele motieven nodig om in therapie te gaan)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:32:15 #270
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181517316
TS als je van d'r af wil.
Gewoon twee Samsonites kopen en je naait haar gewoon buiten.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_181521779
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij bent de enige die er bepaalde zaken (zoals je kinderen) dingen bij haalt hoor. Dingen erbij haalt waarmee je haar wil kwetsen. Bij elk dingetje dat je noemt ga je zelf uit van het meest negatieve scenario. Geen enkel positief woord over je partner te vinden. En ja, ik heb vrijwel alles gelezen. Hou jezelf niet zo voor de gek joh :Y

Je relatie is echt nog te redden, maar met zo'n mentaliteit die je hier toont kom je echt niet verder. Kijk naar je eigen rol in de relatie. Wat zou een reden kunnen zijn dat ze niet helemaal eerlijk is? Ik praat haar gedrag niet goed (ze zou niet hoeven te liegen in een relatie), maar vreemdgaan is enkel een van de redenen waarom ze erover liegt. Er is helemaal geen bewijs dat ze is vreemdgegaan verder, maar toch kies je er voor om enkel stil te staan bij dat scenario.

Als ik zo je posts lees kom je, zoals eerder gezegd, erg controlerend over. Wie weet heeft ze de berichtjes gewoon verwijderd omdat ze weet dat jij al flipt om het minst en geringste. Want zo kom je hier in ieder geval (op mij) over. Als je nog hoop hebt op een relatie en wil vechten voor je relatie kan je dus ook aan dat soort dingetjes gaan werken. Eerlijk het gesprek aangaan. Vertel haar hoe je je voelt en dat je wil knokken voor de relatie. Dat je niet zomaar bij haar weg gaat, maar dat je ook het gevoel hebt dat ze niet helemaal eerlijk is. Sla een arm om haar heen, toon wat emotie (geen boosheid/frustratie). Praat erover. Laat zien dat ze je niet zomaar kwijt raakt.

Er zijn nog zoveel dingen die je kan proberen. Er is nog zoveel onduidelijkheid, dus je helpt jezelf niet om er gewoon al standaard vanuit te gaan dat ze is vreemdgegaan. Het helpt je niet om er allerlei onnodige dingen bij te halen om haar te kunnen kwetsen.

Als je gewoon op zoek bent naar redenen om bij haar weg te gaan dan moet je eerlijk zijn naar jezelf en dat toegeven.
Positieve punten worden op zo'n moment naar de achtergrond gedrongen en die zijn er echt wel., maar ik hang nu ff in een negatieve spiraal. Als je even in een dal zit, dan is de zon niet altijd even goed zichtbaar.

Dat controlerende had ik eerst nooit, laten we zeggen dat het na dat feestje in Maart een knop is omgezet in mijn hoofd. Na Maart is het een hele tijd stil geweest en medio Juni/Juli speelde die gedachten weer op (in de tussentijd dus niet). Dat er meerdere relaties in onze directe omgeving kapot gingen door overspelige vrouwen, was ook nieuw voor me. En helpt ook niet voor mijn situatie.

Dat controlerende is dus iets van het laatste half jaar, en dat is getriggerd door haar gedrag.

Dat ik overtrokken reageer geloof ik graag, wellicht mijn angst om dingen kwijt te raken? Dat sommige mij wegzetten als controle-freak kan ik ook niks mee. Het zijn nl. slechts 2 voorbeelden in jaren. Ik herken me daar dus niet in.

Zoeken naar redenen om maar bij haar weg te gaan, daar heb ik het forum niet voor nodig.
Maar nogmaals bedankt voor diegene die serieus antwoord geven, sommige adviezen kan ik echt wat mee. Laten we zeggen dat ik er iets milder in sta.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:01:54 #272
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181524116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Wow :o
Serieus?!

Geeft ook weinig blijk van "er milder in staan" trouwens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181524875
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wow :o
Serieus?!

Geeft ook weinig blijk van "er milder in staan" trouwens.
Kind is van haar toch?
pi_181526584
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Mijn god wat is dit een lelijk iets om te denken :r
IK verdien het meeste en MOET ook nog voor een AUTISTISCH kind zorgen dat niet eens van mij is, dus ik ben degene die het voor het zeggen heeft.
Dit is natuurlijk een beetje kort door de bocht maar zo komt het wel over.
pi_181529955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:49 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ook niet meehelpt in dit verhaal, is dat ik 2/3de van onze uitgaven binnenhark, en voor een groot gedeelte haar autistische zoon onderhoud. Dat doen we natuurlijk samen. Maar ook dat levert bij tijd en wijlen een hoop gezeik op. Misschien kan ik mijn geld beter besteden aan mezelf en aan mijn kinderen.
Er zit zoveel venijn in deze post... het klinkt meer alsof jij haar emotioneel al bij het grof vuil aan het zetten bent.

Het is geen gedachte die helpt bij het in stand houden van het huwelijk.

Bovendien: het is wel de moeder van jouw kinderen.

Ik heb er echt een hard hoofd in.
pi_181530962
Jeetje, kan me voorstellen dat je je afvraagt wat er aan de hand is.

Maar jij stapt wel heel snel door naar een scheiding. Wat.. omdat ze berichten heeft verwijderd van Facebook? Omdat ze op een feestje wat te ver is gegaan met andere mannen?

Jij klinkt me nogal verkrampt. Misschien praat je vrouw wel over hoe moeilijk jij doet over kleine dingen.

Ga eens in haar schoenen staan en bekijk het eens van haar kant.
Whatever...
pi_181531706
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Spanky78 het volgende:
Jeetje, kan me voorstellen dat je je afvraagt wat er aan de hand is.

Maar jij stapt wel heel snel door naar een scheiding. Wat.. omdat ze berichten heeft verwijderd van Facebook? Omdat ze op een feestje wat te ver is gegaan met andere mannen?

Zoals in het lees: omdat hij klaar met haar is.

Wat verder prima is. Minder goed is het om excuses te gaan verzinnen om dat goed te praten (is niet nodig, klaar is klaar). Beter kun je als volwassenen om tafel gaan en uitspreken dat het klaar is. Helpt ook met de scheiding straks. Dat je niet in rancune verstrikt raakt, maar gewoon op een normale manier uit elkaar kan. Ook leuker voor de kinderen.
pi_181532332
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zoals in het lees: omdat hij klaar met haar is.

Wat verder prima is. Minder goed is het om excuses te gaan verzinnen om dat goed te praten (is niet nodig, klaar is klaar). Beter kun je als volwassenen om tafel gaan en uitspreken dat het klaar is. Helpt ook met de scheiding straks. Dat je niet in rancune verstrikt raakt, maar gewoon op een normale manier uit elkaar kan. Ook leuker voor de kinderen.
Daar lijkt het op. Zo'n vent waarbij de vrouw braaf moet doen wat ze hoort te doen...zo correct en strikt en heel verstikkend.

Zelfs als ze vreemd is gegaan spreekt uit de piste van ts enorm veel controledrang.
Whatever...
pi_181534256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 21:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zit zoveel venijn in deze post... het klinkt meer alsof jij haar emotioneel al bij het grof vuil aan het zetten bent.

Het is geen gedachte die helpt bij het in stand houden van het huwelijk.

Bovendien: het is wel de moeder van jouw kinderen.

Ik heb er echt een hard hoofd in.
Misschien is dit mijn manier om te zeggen dat ik dit niet verdien.
pi_181534341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:12 schreef Spanky78 het volgende:
Jeetje, kan me voorstellen dat je je afvraagt wat er aan de hand is.

Maar jij stapt wel heel snel door naar een scheiding. Wat.. omdat ze berichten heeft verwijderd van Facebook? Omdat ze op een feestje wat te ver is gegaan met andere mannen?

Jij klinkt me nogal verkrampt. Misschien praat je vrouw wel over hoe moeilijk jij doet over kleine dingen.

Ga eens in haar schoenen staan en bekijk het eens van haar kant.
Zulke berichtjes sturen, gooit zout in een wond. Zeker nadat ik heb aangegeven dat ik zulke dingen lastig vind. Snel stappen naar een scheiding zou kunnen, omdat ze zo lijkt berichten wist en omdat ze niet eerlijk is. Hoe moet ik in haar schoenen staan???
pi_181534423
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zoals in het lees: omdat hij klaar met haar is.

Wat verder prima is. Minder goed is het om excuses te gaan verzinnen om dat goed te praten (is niet nodig, klaar is klaar). Beter kun je als volwassenen om tafel gaan en uitspreken dat het klaar is. Helpt ook met de scheiding straks. Dat je niet in rancune verstrikt raakt, maar gewoon op een normale manier uit elkaar kan. Ook leuker voor de kinderen.
Ik wil niets liever dan om de tafel gaan zitten, maar zij zegt dat zij de overige berichtjes niet verwijderd heeft, terwijl dat het meest logisch lijkt. En een scheiding/verhuizing en alle shit die daar bij komt kijken lijkt inmiddels niet meer mijn eerste keus. Maar er zullen dingen uitgesproken moeten worden.
pi_181534496
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 22:52 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Daar lijkt het op. Zo'n vent waarbij de vrouw braaf moet doen wat ze hoort te doen...zo correct en strikt en heel verstikkend.

Zelfs als ze vreemd is gegaan spreekt uit de piste van ts enorm veel controledrang.
Tot dat akkefietje in Maart had ik daar totaal geen last van. Dat is aangewakkerd door haar gedrag. Dat dat in dit topic meerdere malen ter sprake komt, lijkt dat mss op controledrang. Maar verder dan 6 maanden terug gaat dat niet.
pi_181534937
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:00 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Misschien is dit mijn manier om te zeggen dat ik dit niet verdien.
Ok. Snap ik.

Wij beoordelen hier ook maar heel oppervlakkig. Maar je helpt jezelf het beste door jouw negatieve gevoelens zoveel mogelijk te negeren.

Bij liefde hoort pijn. Er is geen geliefde van mij die mij nooit pijn heeft gedaan en vise versa. We maken allemaal foute beslissingen. Dus ja, ze zal vast iets fouts gedaan hebben (ongeacht wat ze fout heeft gedaan).

Het verleden is wat vast staat. De toekomst kun je nog wel beïnvloeden. Ik zou mij als ik jou was dus op die toekomst richten.
pi_181534973
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:10 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Ik wil niets liever dan om de tafel gaan zitten, maar zij zegt dat zij de overige berichtjes niet verwijderd heeft, terwijl dat het meest logisch lijkt. En een scheiding/verhuizing en alle shit die daar bij komt kijken lijkt inmiddels niet meer mijn eerste keus. Maar er zullen dingen uitgesproken moeten worden.
Klopt. En mijn advies: doe dat met open blik.

Want ook al is de kans maar 1 promille dat ze niet liegt, door haar te beschuldigen zal zij zich richting verdediging gaan bewegen.

Prima als je naar haar uitspreekt dat jij het gevoel hebt dat ze daar niet eerlijk over is geweest en dat jij je daardoor gekwetst voelt. Maar laat het open of ze daar nu wel of niet eerlijk over is geweest. Je wil een dialoog vanuit gelijkwaardigheid. Niet de ouder-kind rol.
pi_181547369
Via telefoon vandaag weer even soort van besproken (whatsapp).

Ze houdt voet bij stuk, ze heeft een onhandig berichtje gestuurd, had ze niet moeten doen.
De rest heb ik verzonnen. Ze schijnt nu ineens wel vaker FB-berichtjes te wissen m.n. als haar telefoon te weinig geheugen heeft. (Zijn er nog meer mensen die denken dat FB hun berichten op je telefoon opslaat?) Waar ze enkele dagen eerder, nog haar nieuwe telefoon / FB / Messenger opnieuw geinstalleerd / Whatsapp de schuld gaf.

Heb haar nog wel gevraagd of die gast nog een berichtje teruggestuurd heeft.

Nothing to see here people. Move along
pi_181547527
Achter de volledige waarheid kom je toch niet. Je kan het beste haar alle vertrouwen van de wereld geven of er direct mee kappen.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:41:43 #287
545 dop
:copyright: dop
pi_181550689
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 15:41 schreef lunko1979 het volgende:
Via telefoon vandaag weer even soort van besproken (whatsapp).

Ze houdt voet bij stuk, ze heeft een onhandig berichtje gestuurd, had ze niet moeten doen.
De rest heb ik verzonnen. Ze schijnt nu ineens wel vaker FB-berichtjes te wissen m.n. als haar telefoon te weinig geheugen heeft. (Zijn er nog meer mensen die denken dat FB hun berichten op je telefoon opslaat?) Waar ze enkele dagen eerder, nog haar nieuwe telefoon / FB / Messenger opnieuw geinstalleerd / Whatsapp de schuld gaf.

Heb haar nog wel gevraagd of die gast nog een berichtje teruggestuurd heeft.

Nothing to see here people. Move along
volgens mij moet je toch echt gaan focussen op de liefde en het vertrouwen in elkaar.
De oplossing of het antwoord zit niet in haar Facebook geschiedenis.
Je mag best zeggen dat je vertrouwen een knauw heeft gekregen, en dat je twijfels hebt.
Vertel haar ook dat verlangt naar liefde veiligheid en vertrouwen.
Dat je even niet weet hoe je dat pad weer in kan slaan.

Overigens tip, je bent nu heel erg met je verstand bezig, het hoofd.
Je gevoel, verdriet, de liefde zit niet in je hoofd.
Probeer eens naar je lichaam te gaan, uit je hoofd wat gebeurt daar.
Uiten de emoties zich daar mag je verdrietig zijn?
Mag zij je verdriet zien?
Of kun je alleen bij de boosheid?

De teleurstelling en boosheid zijn meestal het harnas waar mee we ons wapenen tegen de ander.
Begrijpelijke emoties hoor ze zitten in ons instinct verweven.
Maar het is niet de laag waar in we naar elkaar kunnen luisteren.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:04:19 #288
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_181551303
Wil ze nog wel contact houden met die knakker?

Het is hier geen populaire optie maar ik zou haar wel vragen rekening te houden met jou en dus het contact met die gozer te verbreken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 augustus 2018 @ 18:28:47 #289
163650 Greys
pi_181551967
Nodig die kerel bij jullie thuis uit. Het is immers een platonische vriendschap zegt ze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181552004
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:04 schreef nils7 het volgende:
Wil ze nog wel contact houden met die knakker?

Het is hier geen populaire optie maar ik zou haar wel vragen rekening te houden met jou en dus het contact met die gozer te verbreken.
Met als niet ondenkbaar gevolg dat ze het stiekem gaat doen.
pi_181554395
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 00:05 schreef lunko1979 het volgende:

[..]

Zulke berichtjes sturen, gooit zout in een wond. Zeker nadat ik heb aangegeven dat ik zulke dingen lastig vind. Snel stappen naar een scheiding zou kunnen, omdat ze zo lijkt berichten wist en omdat ze niet eerlijk is. Hoe moet ik in haar schoenen staan???
Verplaats je in haar. Stel dat ze niet vreemd gaat. Hoe voelt dit dan voor haar?

En als ze wel vreemd zou gaan, wat kun je dan verwachten en waarom zou ze zoiets doen?

En als laatste, wat wil je bereiken en is dit gedrag effectief? Denk je hiermee je doel te bereiken?
Whatever...
pi_181555317
Messenger slaat het volgens mij inderdaad op, hoewel ik misschien met whatsapp in de war kom.
pi_181555411
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef lunko1979 het volgende:
Ik zeg niet dat ik dat ga doen. Maar dat dat wel meeweegt in mijn beslissing, het totaalplaatje.

Ik ben geen naar mannetje. Maar vraag mezelf af of ik mezelf op 1 moet zetten, samen met onze kinderen.

Niemand anders hangt mijn slingers op.

En stel nou dat ik 1x leef, verdien ik het dan om iemand financieel te onderhouden die me beflikkerd? Verdient uberhaubt iemand het om beflikkerd te worden?

Maak het maar uit. Die relatie is verloren. Jij gaat toch niet veranderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181555447
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je komt vrij naar en berekenend over met de opmerking ‘haar kinderen’. Twee daarvan zijn ook van jou, de eerste heb je ook voor gekozen toen je met haar trouwde.
Ik lees geen liefde of respect in jouw berichten
Dit ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181555499
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:48 schreef Sarasi het volgende:
Wauw. Inmiddels hoop ik eigenlijk dat je een scheiding aanvraagt, want ik denk dat geen enkele vrouw dit verdient. Je bent zó boos op haar en in elf pagina's heb je nog steeds niet vertelt waarom. En nou niet zeggen dat dat "dit gedoe" is, want dat is ook onzin. Eerst is je grootste angst dat ze is vreemdgegaan want dan zou je onmiddellijk weg zijn, en nu maakt dat opens niet zoveel meer uit, maar is het liegen het probleem. Je draait en je schuurt en je bent onverbiddelijk. Maar wat heeft je vrouw in hemelsnaam gedaan om deze ijskoude reacties te verdienen? Of wil je gewoon al een tijdje weg bij haar en zoek je gewoon naar redenen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_181555637
Hij zit nou eenmaal niet onder de plak bij zn vrouw en zet zichzelf op nummer 1.
Op zich niets mis mee.

Waar het wel mis gaat is het eindeloze redeneren over hoe juist het is om dan maar te scheiden of daar op af te sturen al is het maar gevoelsmatig.

Je bent eigenlijk al op het punt bereikt dat je dat wil, misschien speelde dit onbewust al langer, gevoelens dat je haar of de relatie zat bent.

Irritaties ontstaan niet op 1 dag maar sluimert en groeit.
Lijkt me meer dat dit een soort druppel kan zijn geweest.

Maar goed, niet genoeg info wat dat betreft.
pi_181556087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hij zit nou eenmaal niet onder de plak bij zn vrouw en zet zichzelf op nummer 1.
Op zich niets mis mee.

Bij een relatie moet je niet jezelf op 1 zetten. Dan moet je er samen wat van maken.
pi_181556131
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij een relatie moet je niet jezelf op 1 zetten. Dan moet je er samen wat van maken.
Het kost werk natuurlijk, maar een relatie hoeft niet ten koste te gaan van jezelf.
Net zoals kinderen hebben niet hoeft te betekenen dat je geen vrije tijd voor jezelf meer mag hebben of verlangen.
pi_181557508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het kost werk natuurlijk, maar een relatie hoeft niet ten koste te gaan van jezelf.
Net zoals kinderen hebben niet hoeft te betekenen dat je geen vrije tijd voor jezelf meer mag hebben of verlangen.
Maar dat heb ik dan ook allemaal niet gezegd.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:23:15 #300
545 dop
:copyright: dop
pi_181557758
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij een relatie moet je niet jezelf op 1 zetten. Dan moet je er samen wat van maken.
niet helemaal mee eens.
Natuurlijk doe je het samen.
Maar uiteindelijk moet iedereen zichzelf wel op 1 kunnen zetten.
Juist ook durven kijken wat voor jou belangrijk is en hoe jij gelukkig kan worden.
In dat opzicht dus wel op 1.
Niet ondergeschikt aan het geluk van een ander.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181558617
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:23 schreef dop het volgende:

[..]

niet helemaal mee eens.
Natuurlijk doe je het samen.
Maar uiteindelijk moet iedereen zichzelf wel op 1 kunnen zetten.
Juist ook durven kijken wat voor jou belangrijk is en hoe jij gelukkig kan worden.
In dat opzicht dus wel op 1.
Niet ondergeschikt aan het geluk van een ander.
Niet op 1 is niet hetzelfde als 2.

En soms moet je jezelf ook wel even bewust wegcijferen.

volgens mij zitten we nu meer over woordkeuze te praten dan dat er inhoudelijk verschil van mening is ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')