abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 oktober 2018 @ 14:33:09 #126
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_182511117
Hey Norbert Haug mag ook nog eens binnen bij Mercedes :D die bratwursten-eter heb ik ook al een tijdje niet gezien....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_182511122
pi_182511138
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
6 op rij voor Rast, een record?
Sinds 2000 in ieder geval niet gebeurd. Volgens mij een max van 3.

Natuurlijk wel hele tijd maar 1 race per weekend geweest.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182511150
Beitske Visser in de DTM
pi_182511175
VerenaGodin.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182511184
Mark Blundell :D
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182511268
Dat is tenminste een fatsoenlijke beker
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_182511275
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 14:46 schreef sasquatsch het volgende:
Dat is tenminste een fatsoenlijke beker
Precies mijn gedachte :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_182511741
Die Rast toch wel de beste coureur als je het mij vraagt. Als die Audi eerst niet zo traag was werd ie makkelijk kampioen.
pi_182514095
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 15:34 schreef Funzel het volgende:
Die Rast toch wel de beste coureur als je het mij vraagt. Als die Audi eerst niet zo traag was werd ie makkelijk kampioen.
En dan heeft ie één wedstrijd moeten laten schieten omdat hij in Lausitz er zo hard af was gegaan.
Mooi om te zien hoe Rast in de loop der jaren een groei heeft doorgemaakt van Crashkid in de Porsche supercup naar GT rijder, DTM kampioen en Le Mans rijder.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_182518194
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2018 18:12 schreef Sabata het volgende:

[..]

En dan heeft ie één wedstrijd moeten laten schieten omdat hij in Lausitz er zo hard af was gegaan.
Mooi om te zien hoe Rast in de loop der jaren een groei heeft doorgemaakt van Crashkid in de Porsche supercup naar GT rijder, DTM kampioen en Le Mans rijder.
Zeker een crashkid in de PSC, daarom waren de resultaten ook zo belabberd...
2008 - 6e
2009 - 2e
2010 - 1e
2011 - 1e
2012 - 1e

Jammer dat de Audi in 't begin zo waardeloos was en dat hij die mega klapper op de LSR maakte, anders was het Gary niet gelukt (maar hij is zeker verdiend kampioen hoor!). Opvallend wel dat geen van de andere Audi rijders het lek echt goed boven water heeft gekregen. Meer dan wat positieve uitschieters hebben ze niet gehad, al kende Frijns ook een prima seizoens einde
pi_182534602
Dat zal gaaf zijn natuurlijk!
quote:
Robin Frijns werd eerder deze maand bij Virgin bevestigd als racecoureur voor komend Formule E-seizoen. Als het aan de 27-jarige Limburger ligt, combineert hij die rol met deelname aan de DTM.

Frijns debuteerde dit seizoen bij Audi in de DTM. Met 84 punten eindigde hij op de dertiende plaats in het klassement. Frijns maakte afgelopen weekend een uitstekende indruk op Hockenheim. In de eerste race finishte hij als tweede, waarmee hij zijn beste resultaat van eerder dit seizoen op Misano evenaarde. Zondag imponeerde Frijns door in de slotrace vanaf de achttiende startplaats naar P5 aan de finish te rijden.

"Ik persoonlijk zou beide willen doen", antwoordde Frijns op Hockenheim op de vraag van Motorsport.com of een dubbelprogramma met de Formule E en DTM mogelijk is. "Ik heb genoten van mijn tijd in de DTM en bij Audi, en de gevechten die ik heb gehad. Ik voel me thuis bij Audi en wil niet weg." Een dubbelprogramma vindt hij niet te zwaar. "Ik hou van racen en heb het de laatste drie, vier jaar ook gedaan met de GT's en Formule E. Dus ik ben er wel aan gewend."

Audi Motorsport-baas Dieter Gass vertelde onlangs dat het Formule E-contract van Frijns bij Virgin ruimte laat voor deelname aan de DTM, al hebben zijn verplichtingen in de elektrische raceklasse wel voorrang. Uit de DTM-kalender voor 2019 die afgelopen vrijdag werd gepresenteerd blijkt echter dat er geen DTM- en Formule E-races in hetzelfde weekend worden gehouden.
https://www.gpupdate.net/(...)et-formule-e-en-dtm/
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:54:20 #138
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182552293
Wat een mongolenactie van Zigg0. DTM op het Extra kanaal, maar die mag ik niet terugkijken via zigg0 go. Nou ja, scheelt dat dat mongolencommentaar er ook niet bij zit.

Heeft hij de "de dames van deutsche post doen niet aan hèsjtèk mietoe" opmerking ook weer gedaan bij de gridbeelden?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182555961
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 15:54 schreef twiFight het volgende:
Wat een mongolenactie van Zigg0. DTM op het Extra kanaal, maar die mag ik niet terugkijken via zigg0 go. Nou ja, scheelt dat dat mongolencommentaar er ook niet bij zit.

Heeft hij de "de dames van deutsche post doen niet aan hèsjtèk mietoe" opmerking ook weer gedaan bij de gridbeelden?
:?

Beide races staan gewoon op http://go.ziggosporttotaal.nl
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 22:10:11 #140
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182560534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:?

Beide races staan gewoon op http://go.ziggosporttotaal.nl
Ik kijk altijd tv en sport terug via ziggogo.tv en dat werkt voor alle kanalen, maar ondanks dat het sport extra kanaal er wel bij staat met de dtm race, mag ik dat kanaal niet terugkijken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183565806
NIck Catsburg gaat volgende week voor BMW meedoen aan de DTM rookietest .

https://www.gpupdate.net/nl/dtm-nieuws/369006/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183824369
Audi driver line-up bevestigd voor 2019, inclusief Robin Frijns!

https://www.dtm.com/en/ne(...)rent-2018-12-19.html
pi_183824508
*O*
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183825301
Persbericht van Audi:
quote:
Vanaf komend jaar wordt in de Duitse toerwagenserie DTM een nieuw technisch reglement van kracht, waarmee het turbo-tijdperk wordt ingeluid. Audi Sport heeft ervoor gekozen om met de zes rijders die het afgelopen seizoen al voor het merk met de vier ringen in actie kwamen, ook in 2019 aan de DTM deel te nemen. Dat betekent ook dat de Nederlander Robin Frijns (27) voor het tweede achtereenvolgende jaar voor Audi in de DTM aan de start verschijnt.

Frijns combineert zijn deelname aan de DTM 2019 als fabrieksrijder voor Audi Sport met zijn programma in de Formule E, waarin hij uitkomt voor het Audi-klantenteam Envision Virgin Racing. Er zijn in het Formule E-seizoen 2018-2019, dat afgelopen weekeinde van start ging in Saoedi-Arabië, geen wedstrijden die met de DTM samenvallen en omgekeerd. Voor Frijns gaat met de combinatie van de beide programma’s een lang gekoesterde wens in vervulling. “Ik ben heel blij dat ik er ook in de DTM weer bij ben”, zegt hij. “Zeker nu we aan het begin staan van een nieuw tijdperk met de komst van de turbomotoren, waarmee de auto’s meer vermogen krijgen. Dat ligt me natuurlijk wel. En mooi ook dat ik weer in Nederland kan rijden.” Tijdens het weekeinde van 20 en 21 juli is de DTM voor het eerst te gast op het TT-Circuit in Assen. Eerder al, in het weekend van 18-19 mei, doet de DTM het Belgische circuit van Zolder, wat eveneens prima is aan te rijden voor de Nederlandse fans.

Naast Frijns maken de Brit Jamie Green (36), de Duitsers René Rast (32) en Mike Rockenfeller (35), de Fransman Loïc Duval (36) en de Zwitser Nico Müller (26) deel uit van het Audi-kader in de DTM. De verdeling van de rijders over de drie Audi-teams blijft ongewijzigd: Frijns en Müller rijden voor het Audi Sport Team Abt Sportsline, Duval en Rockenfeller komen voor het Audi Sport Team Phoenix in actie en het Audi Sport Team Rosberg verzorgt de inzet van de auto’s van Rast en Green. Met Rockenfeller en Rast heeft Audi twee voormalig DTM-kampioenen in de gelederen, vier van de zes Audi-rijders hebben al DTM-races gewonnen. Met elkaar komt het sextet in de DTM op 32 overwinningen, 26 pole-positions en 42 snelste raceronden.

Audi-sportdirecteur Dieter Gass blikt met vertrouwen vooruit naar het komende seizoen: “Er zijn volgend jaar veel spannende nieuwe elementen in de DTM, met name de sterkere motor.” De eerste testritten hebben al aangetoond, dat het achter het stuur van de nieuwe ‘Class One’-raceauto’s nog meer op de rijder neerkomt, zodat Audi koos voor coureurs die al over DTM-ervaring beschikken. “We hadden in 2018 al een extreem sterk rijderskader en daar bouwen we komend seizoen op voort”, aldus Gass. “Vanuit mijn optiek zijn ze dit juiste mensen voor Audi Sport. Ze hebben alle zes het potentieel om in de DTM om de titel te strijden. Afgezien daarvan hebben ze in het afgelopen seizoen opnieuw bewezen, extreem goede teamplayers te zijn.” Naast de genoemde teams zet het Belgische Audi-klantenteam WRT in 2019 nog eens twee Audi RS 5 DTM’s van de nieuwe generatie in. Het team zal zijn rijders op een later tijdstip bekendmaken.

DTM-kalender 2019
3 t/m 5 mei, Hockenheim
17 t/m 19 mei, Zolder
7 t/m 9 juni, Misano
5 t/m 7 juli, Norisring
19 t/m 21 juli, Assen
10 t/m 11 augustus, Brands Hatch
23 t/m 25 augustus, Lausitzring
13 t/m 15 september, Nürburgring
4 t/m 6 oktober, Hockenheim
pi_184434068
Interessante nieuwe DRS-regelementen:
New wider rear wing with DRS (usable when within 3 seconds of the car ahead).

DRS available to all drivers regardless of gap during the final 5 laps of the race.

12 push-to-pass opportunities per driver per race (+30 hp).
pi_185011206
Di Resta gaat voor Aston Martin in de DTM rijden.

https://www.thecheckeredf(...)artin-dtm-programme/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185022397
En Jake Dennis wordt zijn teamgenoot.

https://www.thecheckeredf(...)g-vantage-dtm-debut/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185115994
Daniel Juncadella en Ferdinand Habsburg komen ook uit in de DTM voor Aston Martin.

https://www.motorsport.co(...)rmotorsport/4340330/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186510049
Zaterdag begint het DTM seizoen weer met de standaard seizoensopener op Hockenheim, met voor het eerst ook de Aston Martin’s aan de start!
Race 1 begint op zaterdag om 13.30 uur en Zig-No zend hem zoals vanouds uit, hopelijk zonder Ronald van Dam in de megafoon.

Daarna om 16.00 uur is de eerste race van de W-Series met Beitske Visser. Gerucht gaat dat Sebastián Buemi ook aan de start verschijnt aangezien hij bij de Formule E ook altijd als een wijf zijkt...
pi_186518398
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 06:24 schreef JayHovah het volgende:
Zaterdag begint het DTM seizoen weer met de standaard seizoensopener op Hockenheim, met voor het eerst ook de Aston Martin’s aan de start!
Race 1 begint op zaterdag om 13.30 uur en Zig-No zend hem zoals vanouds uit, hopelijk zonder Ronald van Dam in de megafoon.

Daarna om 16.00 uur is de eerste race van de W-Series met Beitske Visser. Gerucht gaat dat Sebastián Buemi ook aan de start verschijnt aangezien hij bij de Formule E ook altijd als een wijf
zijkt...
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')