abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:50:08 #76
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181480288
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

"Boehoe, andere Nederlanders hebben lol.
Mijn obscure sport is spontaan populair. Hoe kan een Fokker zo leven!"
Ik erger me dood aan gedrag als dit. Juist de enorme populariteit is goed voor Europese races en ook best een goed uithangbord voor Nederland.

Overigens kijk ik sinds '96, successupporter kun je me dus niet noemen, maar nu met Max erbij is er een extra incentive, en het is mooi dat zoveel Nederlanders er nu ook van kunnen genieten
Ook mooi voor Frits van Eerd, niet dat hij om wat knaken verlegen zit. Maar hij heeft Max al jaren gesponsord, dus dan is het alleen maar goed dat hij nog iets van dat geld terugziet. En dat het wordt opgepikt door de grote massa.
Hopelijk werpt dit z’n vruchten af, en hebben we nu met grotere regelmaat jonge talentjes die door kunnen stoten tot de F1.
Al is een talent als Max, behoorlijk uniek.
pi_181480345
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overigens kijk ik sinds '96, successupporter kun je me dus niet noemen, maar nu met Max erbij is er een extra incentive, en het is mooi dat zoveel Nederlanders er nu ook van kunnen genieten
Ik vraag me soms wel af of het echt genieten is van de sport als geheel. Heb aardig wat mensen na een DNF zien vertrekken zodra de beste jongen de auto uit is. Niet dat het mij verder wat uitmaakt, men doet maar, maar dat lijkt me zo zonde van je kaartje en de hele reis er naartoe, als je dag/race over is zodra een bepaalde coureur er uit ligt.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2018 @ 19:59:39 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181480497
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vraag me soms wel af of het echt genieten is van de sport als geheel. Heb aardig wat mensen na een DNF zien vertrekken zodra de beste jongen de auto uit is. Niet dat het mij verder wat uitmaakt, men doet maar, maar dat lijkt me zo zonde van je kaartje en de hele reis er naartoe, als je dag/race over is zodra een bepaalde coureur er uit ligt.
Scheelde wel enorm veel fileleed vorig jaar na de race :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:00:14 #79
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181480511
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vraag me soms wel af of het echt genieten is van de sport als geheel. Heb aardig wat mensen na een DNF zien vertrekken zodra de beste jongen de auto uit is. Niet dat het mij verder wat uitmaakt, men doet maar, maar dat lijkt me zo zonde van je kaartje en de hele reis er naartoe, als je dag/race over is zodra een bepaalde coureur er uit ligt.
Dat hebben veel voetbalsupporters toch ook?
Zodra hun club uitgeschakeld is, verliezen ze de aandacht en kan het ze niet zoveel meer schelen.

Het zijn meer Max fans dan F1 fans. Het zou mijn voorkeur niet hebben, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ergens kan ik er wel waardering en bewondering voor opbrengen.
pi_181480579
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat hebben veel voetbalsupporters toch ook?
Zodra hun club uitgeschakeld is, verliezen ze de aandacht en kan het ze niet zoveel meer schelen.

Het zijn meer Max fans dan F1 fans. Het zou mijn voorkeur niet hebben, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ergens kan ik er wel waardering en bewondering voor opbrengen.
Oh, ja, wat ik al zei, ik vind het prima, maar ik snap het gewoon echt niet zelf :D Zeker als je tribunekaarten koopt, wat vaak ook echt een stuk duurder is dan General Admission. Dat je 't dan voor gezien houdt.

In 't stadion bij voetbal snap ik 't ook niet. Hebben een seizoenskaart, en dan is het spannend, en kan het nog alle kanten op, gaan mensen op de 85e minuut weg 'zodat ze niet in de file staan', zeker als we achterstaan :') _O-
Ja doei.
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:09:10 #81
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181480739
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ja, wat ik al zei, ik vind het prima, maar ik snap het gewoon echt niet zelf :D Zeker als je tribunekaarten koopt, wat vaak ook echt een stuk duurder is dan General Admission. Dat je 't dan voor gezien houdt.

In 't stadion bij voetbal snap ik 't ook niet. Hebben een seizoenskaart, en dan is het spannend, en kan het nog alle kanten op, gaan mensen op de 85e minuut weg 'zodat ze niet in de file staan', zeker als we achterstaan :') _O-
85e minuut? Ook wel eens 75e of 80e minuut hoor.
Je wilt niet weten hoeveel doelpunten die gasten missen per seizoen. Ook dat is niet mijn keuze, maar daar heb ik minder begrip voor. Zeker omdat je je ploeg steunt, ongeacht of je na de wedstrijd wat langer in de file staat.
pi_181480775
Had overigens bijna kaarten voor de MotoGP vandaag gekocht :') blij dat ik dat toch niet gedaan heb :X
Ja doei.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 augustus 2018 @ 20:12:27 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181480832
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Had overigens bijna kaarten voor de MotoGP vandaag gekocht :') blij dat ik dat toch niet gedaan heb :X
Het was schijnbaar wel gezellig op de tribunes. Je moet toch íets om warm te blijven :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:12:39 #84
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181480839
MotoGP was wel balen, ik had ook wel zin in een goede race.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:13:38 #85
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_181480875
Overigens heb ik na de pitstops van iedereen uit verveling ook maar wat eten gemaakt en ben gaan opruimen.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2018 @ 20:15:01 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181480918
Maar goed... ik ben vandaag wel tot een hele belangrijke conclusie gekomen: Volgend jaar ga ik godverdomme weer naar een GP toe _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181481104
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het was schijnbaar wel gezellig op de tribunes. Je moet toch íets om warm te blijven :+
Ja... _O- maar wel mooi kut. Ook voor de organisatie zelf. Ben benieuwd of ze weer gaan reSURFacen daar.....
Ja doei.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 augustus 2018 @ 20:22:23 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181481140
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja... _O- maar wel mooi kut. Ook voor de organisatie zelf. Ben benieuwd of ze weer gaan reSURFacen daar.....
In de F1 was er toch ook gezeik over het asfalt als ik me niet vergis? Als F1 én MotoGP flinke klachten hebben - en het bij de motoren zelfs voor volledige annulering van alle races zorgt :X - mag je toch wel eens achter je oren gaan krabben lijkt me..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_181481151
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]

In de F1 was er toch ook gezeik over het asfalt als ik me niet vergis? Als F1 én MotoGP flinke klachten hebben - en het bij de motoren zelfs voor volledige annulering van alle races zorgt :X - mag je toch wel eens achter je oren gaan krabben lijkt me..
Yup... grip was niet je van het enzo.
Ja doei.
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:23:14 #90
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181481154
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja... _O- maar wel mooi kut. Ook voor de organisatie zelf. Ben benieuwd of ze weer gaan reSURFacen daar.....
Ik denk dat ze dat wel moeten, anders geen GP volgend jaar hoop en denk ik.
Wat vandaag in Silverstone gebeurde, mag nooit meer gebeuren.
pi_181481209
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:12 schreef bokkepoot het volgende:
MotoGP was wel balen, ik had ook wel zin in een goede race.
dus ze gaan niet morgen racen?
pi_181481221
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 20:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus ze gaan niet morgen racen?
Nee.
Ja doei.
pi_181481229
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

"Boehoe, andere Nederlanders hebben lol.
Mijn obscure sport is spontaan populair. Hoe kan een Fokker zo leven!"
Ik erger me dood aan gedrag als dit. Juist de enorme populariteit is goed voor Europese races en ook best een goed uithangbord voor Nederland.

Overigens kijk ik sinds '96, successupporter kun je me dus niet noemen, maar nu met Max erbij is er een extra incentive, en het is mooi dat zoveel Nederlanders er nu ook van kunnen genieten
Ik gaf een samenvatting van het artikel, geen waardeoordeel. Van mij mag iedereen zelf bepalen waarom hij al of niet naar een sport kijkt.
Sterker nog, dat er een landgenoot of landgenoten serieus meedoen is voor mij ook wel een plus. Ik hoop echt op een kampioenschap van Verstappen in de toekomst. De spanning van het winnen van een favoriet geeft sport wel wat extra's. Als je puur voor de sport zelf kijkt, dan kan het nog al eens erg saai zijn. De race vandaag was erg saai afgezien van de eerste paar ronden. Nu zit je in ieder geval nog met enige spanning te kijken in de hoop dat de Red Bull van Verstappen heel blijft of er nog iets onverwachts met Vettel of Hamilton gebeurt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181483606
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:48:34 #95
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181483710
Weinig fileleed gehad vandaag. Zijn misschien wel een hoop successupporters vanuit NL, maar ze geven letterlijk kleur aan de GP. Alleen maar positief imo. Het verschil tussen Ferrari, Mercedes en dan Red Bull en dan de rest is echt schrijnend. Lijkt echt of er 3 klasses op de baan rijden. Na roerige start was het eigenlijk ook weer een optocht met 1 Mercedes die even terug naar voren moest.

Perez was Ocon trouwens ook weer goed de baad. Praatjesmaker heeft het zwaar genoeg met zijn teamgenoot.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 augustus 2018 @ 21:51:01 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181483791
Kimi heeft weer geen plekken gewonnen bij de start :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181483897
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:48 schreef ShaoliN het volgende:
Weinig fileleed gehad vandaag. Zijn misschien wel een hoop successupporters vanuit NL, maar ze geven letterlijk kleur aan de GP. Alleen maar positief imo. Het verschil tussen Ferrari, Mercedes en dan Red Bull en dan de rest is echt schrijnend. Lijkt echt of er 3 klasses op de baan rijden. Na roerige start was het eigenlijk ook weer een optocht met 1 Mercedes die even terug naar voren moest.

Perez was Ocon trouwens ook weer goed de baad. Praatjesmaker heeft het zwaar genoeg met zijn teamgenoot.
Ben vorig weekend bij de GT3 en TCR klasse op Zandvoort geweest en het is allemaal een optocht, je gaat het nooit vermijden en al helemaal niet in de F1.
  zondag 26 augustus 2018 @ 21:59:48 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_181484066
Vond de file ook meevallen, ‘s ochtends sowieso niks gehad en ‘s middags vond ik het ook meevallen. Om 6 u in de auto en nu bijna thuia in utrecht. Incl. hapje eten onderweg
pi_181484570
File viel inderdaad goed mee. Wanneer je een keer van het parkeerterrein af was, liep het lekker door. Al gingen we niet over de snelweg. Waze stuurde ons over allerlei kleine weggetjes, maar daar was niks geen file. Wel lekker verbrand trouwens, ondanks het niet zulk best weer.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_181484576
Die 5 sec tijdstraf die Bottas na de race heeft gekregen voor het bij sirotkin achterop rijden, is echt belachelijk. Dat had allang tijdens de race uitgesproken kunnen en moeten worden en op deze manier heeft Perez misschien zelfs de vierde plaats verloren. Onbegrijpelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')