abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181473920
Iemand een goede tip naar welk merk/type ik moet gaan kijken om een beetje redelijk geluid bij mijn tv te krijgen?

Ik ben echt geen audiofiel, daarom kijk ik dus ook naar een simpele niet te dure oplossing. Iets beter geluid dan de tv zelf geeft zou al welkom zijn. Wel mag er wat bass bij komen kijken, losse subwoofer erbij ook helemaal prima (moet wel een beetje kamer vullend geluid zijn).

Ik zat naar Sonos soundbars/playbase units te kijken, maar het mag wel iets goedkoper wat mij betreft. Tips?
Ook geen 38
pi_181475211
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_181475654
Teufel Cinebar 52 THX geprobeerd, niet mijn ding. Geluid was veel te oppervlakkig en had geen "diepgang" zeg maar, ongeacht de bron.
Heb zelf vanmiddag wel een Sonos Playbar besteld omdat ik dat ding een goed geluid vind produceren, maar dat is dan mijn keuze.

De LG SH2 Soundbar is goedkoop, en voor dat geld schijnt (ik heb alleen tests gelezen, de link verwijst deze maal naar Tweakers) dat ding best goed geluid te produceren.

Maar de hamvraag is: Wat verwacht jij van het geluid van een soundbar?
pi_181520947
TS is met de noorderzon vertrokken :?
pi_181527400
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:16 schreef Juup© het volgende:
TS is met de noorderzon vertrokken :?
Nee hoor! Bedankt nog voor jullie bijdragen.

Ik ben voor de Bose Solo 15 soundplate gegaan. Kon deze voor iets onder de 100 euro van iemand overnemen. Prima geluid wanneer je het formaat in beschouwing neemt. Komt niet in de buurt van een complete home cinema set, maar het geluid mag er zijn! En een zeer respectabele bass, verder heel clean om te zien :)


Ook geen 38
  woensdag 29 augustus 2018 @ 11:35:53 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181541142
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:23 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Nee hoor! Bedankt nog voor jullie bijdragen.

Ik ben voor de Bose Solo 15 soundplate gegaan. Kon deze voor iets onder de 100 euro van iemand overnemen. Prima geluid wanneer je het formaat in beschouwing neemt. Komt niet in de buurt van een complete home cinema set, maar het geluid mag er zijn! En een zeer respectabele bass, verder heel clean om te zien :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat je tevreden bent TS! Veel plezier ermee! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181541253
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 11:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Fijn dat je tevreden bent TS! Veel plezier ermee! :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')