abonnement Unibet Coolblue
pi_181570435
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Huh die snap ik niet helemaal...
De accu is uit m'n auto geweest om op te laden en blijkbaar gaat zonder stroom de autoradio softwarematig op slot. Om 'm van z'n slot af te krijgen, moet ik het serienummer hebben en dat staat aan de zijkant van de radio. Wat ik dus alleen kan zien als ik 'm eruit trek. _O-

Daarmee is de code om 'm van het slot af te krijgen echt supersimpel om te vinden, dus hoe het een antidiefstalmaatregel is, snap ik niet helemaal. :') Daarbij is de standaardradio geen donder waard (ook toen niet), dus ik vind het wonderlijk dat er überhaupt zo'n maatregel op zit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181571048
Duidelijk :)
Wel bijzonder
pi_181571063
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Duidelijk :)
Wel bijzonder
Ik had gehoopt dat 'ie gewoon de code zou geven op het displaytje, maar helaas. _O-

Ander soort knutselproject dus dit weekend. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:35:57 #129
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181574597
Bah, net onze zieke poes moeten achterlaten bij de DA. Ze heeft sinds maandag niet gepoept en krijgt dus straks een klysma.
pi_181581170
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow... da's mooi klote... hoe heb je het gevonden?
Nou gewoon.. deurtje van de wasmachine open.

Alles is eruit gegaan gelukkig.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181581879
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 15:35 schreef Patapon het volgende:
Bah, net onze zieke poes moeten achterlaten bij de DA. Ze heeft sinds maandag niet gepoept en krijgt dus straks een klysma.
Hoe gaat het nu?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:51:18 #132
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181583399
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 19:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu?
We mochten haar net ophalen. Ze heeft lekker gepoept. Nu een weekendje rustig aan, medicijnen geven en aansterken. Dan maandagavond weer infuus.
pi_181583515
Aargh, verkeerde kleur. Gelukkig niet megaveel, maar toch.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181583947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:51 schreef Patapon het volgende:

[..]

We mochten haar net ophalen. Ze heeft lekker gepoept. Nu een weekendje rustig aan, medicijnen geven en aansterken. Dan maandagavond weer infuus.
Beterschap voor de poes :*
IJsdraakje, wat een gedoe met die autoradio zeg :')
Dedodo, oeps, dan was je hem wel iets langer vergeten dan ik gister. Gelukkig is het nu weer schoon.
CotS, veel plezier bij je vriendin!

De haptonoom heeft 3 kwartier de spanning uit mn lichaam proberen te halen en ik heb nieuwe slaapmeds, want van die antipsychotica die ik had was ik 3 kg in 2 weken aangekomen :{
Verder veel aan het kleuren als afleiding en de Vuelta aan het kijken :)
Morgen BBQ van mn vrijwilligerswerk, toch maar even proberen te gaan.
pi_181583966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:51 schreef Patapon het volgende:

[..]

We mochten haar net ophalen. Ze heeft lekker gepoept. Nu een weekendje rustig aan, medicijnen geven en aansterken. Dan maandagavond weer infuus.
Beterschap voor de kat
pi_181590277
Bbq met dit weer? Hier is het al dagen regenachtig, lijkt me niet echt lekker. Maar misschien wel goed om weer even uit huis te gaan. Die drempel vond ik altijd zo snel groot worden toen ik nog thuis zat met een depressie... En nog hoor, als ik m'n dag niet heb. :@

Beterschap voor de kat papaton! Zieke huisdieren zijn echt zo naar. ;( :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181591674
Mijn vader heeft vanavond ook een bbq.
Ik hoop voor jullie dat het mooi weer wordt
pi_181594863
Het is bij een Stayokay hostel, dus daar is vast ook wel een overkapping of dat je binnen kunt eten ofzo. Maar de voorspelling voor hier rond 18 uur is 20 graden en wisselend bewolkt. Dus dat zou prima zijn. Sarabi, hoop het voor jouw vader ook dan!
En Nanuke dat heb ik idd ook, dat het steeds lastiger wordt om dan wel het huis uit te gaan.

Maar Goitske zei dat ze bij de Action nu ook lightpads hebben, dus daar zo maar even kijken. En dan meteen maar een paar boodschappen doen. Want koelkast is ook aardig leeg.
pi_181595212
Net bij de mondhygiënist geweest. Gebit weer fris en fruitig *O*

Verder al gekookt voor vanavond. Dan kan ik de rest van de middag gebruiken voor poetsen want vanavond komen vrienden langs.
pi_181595961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:39 schreef Sarabi het volgende:
Net bij de mondhygiënist geweest. Gebit weer fris en fruitig *O*

Verder al gekookt voor vanavond. Dan kan ik de rest van de middag gebruiken voor poetsen want vanavond komen vrienden langs.
Oh dat is altijd zo'n fijn gevoel idd *O*
Succes met poetsen en veel plezier vanavond!

Lightpad was al op :(
pi_181596699
Ik ben een dag vrij en baby is bij de opvang. Ik was vergeten hoe fijn het kan zijn om gewoon een dagje te relaxen. Heb al geborduurd vandaag, naar de kapper geweest en schoenen gezocht voor de baby. Nu tijd voor nuttige dingen en dan nog even relaxen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181597284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 13:49 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben een dag vrij en baby is bij de opvang. Ik was vergeten hoe fijn het kan zijn om gewoon een dagje te relaxen. Heb al geborduurd vandaag, naar de kapper geweest en schoenen gezocht voor de baby. Nu tijd voor nuttige dingen en dan nog even relaxen. O+
Oh dat klinkt idd heerlijk, geniet ervan O+
pi_181598457
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 12:23 schreef _Hestia_ het volgende:
Het is bij een Stayokay hostel, dus daar is vast ook wel een overkapping of dat je binnen kunt eten ofzo. Maar de voorspelling voor hier rond 18 uur is 20 graden en wisselend bewolkt. Dus dat zou prima zijn. Sarabi, hoop het voor jouw vader ook dan!
En Nanuke dat heb ik idd ook, dat het steeds lastiger wordt om dan wel het huis uit te gaan.

Maar Goitske zei dat ze bij de Action nu ook lightpads hebben, dus daar zo maar even kijken. En dan meteen maar een paar boodschappen doen. Want koelkast is ook aardig leeg.
bij die bij AGOVV? Daar is volgens mij idd wel een overkapping

Gisteren bakdag gehad met mijn nichtje. Vanmorgen naar Deventer geweest. Net ff wat in huis gedaan moet nog stofzuigen naar doe ik wel als de kinderen in bed liggen
Zo wat kaartjes verder af maken, heb nieuw haakgaren gehaald
pi_181599061
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:12 schreef Goitske het volgende:

[..]

bij die bij AGOVV? Daar is volgens mij idd wel een overkapping

Gisteren bakdag gehad met mijn nichtje. Vanmorgen naar Deventer geweest. Net ff wat in huis gedaan moet nog stofzuigen naar doe ik wel als de kinderen in bed liggen
Zo wat kaartjes verder af maken, heb nieuw haakgaren gehaald
[ afbeelding ]
Ja daar idd :Y
Je dagen met nichtje zien er echt gezellig uit O+
En die kleur garen! Mooi!
pi_181599396
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:45 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja daar idd :Y
Je dagen met nichtje zien er echt gezellig uit O+
En die kleur garen! Mooi!
ze is heel rustig en soms wat lastig te peilen maar lieve meid en ik weet wat ze leuk vind maakt het makkelijker. Ze had Netflix ontdekt of ze op mijn tablet mocht Netflixen want ze wilde graag een serie kijken waar iedereen het over heeft mij zij heeft geen Netflix. Tuurlijk ga lekker netflixen, nu knutselen want ik heb andere hobbyspullen
pi_181603147
Erg mooi garen goitske O+
pi_181606114
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 15:58 schreef Goitske het volgende:

[..]

ze is heel rustig en soms wat lastig te peilen maar lieve meid en ik weet wat ze leuk vind maakt het makkelijker. Ze had Netflix ontdekt of ze op mijn tablet mocht Netflixen want ze wilde graag een serie kijken waar iedereen het over heeft mij zij heeft geen Netflix. Tuurlijk ga lekker netflixen, nu knutselen want ik heb andere hobbyspullen
Ah dat is wel fijn ja. Ik had idd een tafel vol knutselspul voorbij zien komen ja, leuk hoor :D

Ik heb de BBQ overleefd, man man man :')
Was echt blij dat de fotograaf met wie ik regelmatig samenwerk er ook was, want verder waren er alleen oudjes van een andere locatie die 1 grote kliek vormden. En er was zo'n B-zanger (eerder Z :@) die van die Nederlandse muziek "zong". Maar zo hard dat je echt moest schreeuwen om elkaar te verstaan. En er was een "dansvloer" waar die oudjes helemaal losgingen :')

Gelukkig hadden ze wel vegan eten voor mij geregeld ook al was ik de enige vega(n) ^O^
Na 2 uurtjes had ik het wel weer gezien en ben ik weer naar huis gegaan :P
pi_181606456
Ooh klinkt echt als blij dat de BBQ achter de rug is _O-
Mijn nichtje ligt nu in het bubbelbad hier en ondertussen Netflixen _O-

Vanmorgen trouwens bij downies en brownies koffie gedronken. Echt aaaah wat was dat lekker die brownie O+
pi_181606480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:44 schreef Sarabi het volgende:
Erg mooi garen goitske O+
heb even staan twijfelen omdat ik mijn projectje nog niet af had maar zie je maar als een stok achter de deur O+
pi_181606525
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:08 schreef Goitske het volgende:
Ooh klinkt echt als blij dat de BBQ achter de rug is _O-
Mijn nichtje ligt nu in het bubbelbad hier en ondertussen Netflixen _O-

Vanmorgen trouwens bij downies en brownies koffie gedronken. Echt aaaah wat was dat lekker die brownie O+
Ja echt hoor _O-
Dat nichtje krijg je nooit meer naar huis volgens mij haha.
En leuke keukenspulletjes gescoord. Is die koekjesbijbel zo duur of nog niet uit dat je het er wel steeds over hebt maar hem niet koopt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')