abonnement Unibet Coolblue
pi_181564011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
Kun jij nou niet lezen? Er staat wat de rol is van uiterlijk. Lees het nog eens.

Enne, wil je een sticker voor jouw vrouwrespecterende kwaliteiten?
pi_181564070
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik weet wel een mogelijkheid met goede kans.

Aangezien je ermee naar de huisarts en uroloog geweest bent en die stellen dat er geen lichamelijke medische reden is zover zij kunnen zien blijf ik je aanraden om eens andere vormen van prostitutie dan raamhoeren te proberen.
Evt eerst erotische massage, maar iig iets waar tijd en aandacht minder een probleem zijn.

Hoe heet die opa ook al weer? Heb hem al een tijdje niet gezien. Rare kwast, maar hierin heeft hij je verdomd goed advies gegeven.

Maar wat jij vooral moet doen is chillen. Wordt eens rusting, dat is wat je nu in de weg zit, je geslacht in de weg zit.
Hey, geen kwaad woord over mijn alter ego, ja!? :(

Verder: gewoon een halfje blauw slikken. Hoef je je over je zenuwen geen zorgen meer te maken. Of althans een heel stuk minder :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181564137
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:59 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Komt omdat vrouwen zich over het algemeen graag laten veroveren. De verlegen jongen doet dit niet / minder snel.

Daarnaast vinden vrouwen het fijn als een man (die in hun ogen veel vrouwen kan krijgen) specifiek voor hun kiest. Dan voelen ze zich speciaal.

Dat is namelijk het voornaamste punt. Voor vrouwen is het helemaal geen compliment als mannen seks met ze willen, aan ze willen zitten, met ze willen daten. Ze willen speciaal zijn voor een man. En bij een verlegen vent die geen initiatief neemt, krijgen ze dat gevoel niet. Wel bij een gast die in een maand 20 vrouwen aanspreekt / date en uitgerekend die ene vrouw eruit pikt.
Zo werkt dat niet bij alle vrouwen hoor..
Ik vind pas dat een man mij speciaal vindt als hij me leuk vindt om mijn goede en slechte eigenschappen, mijn unieke eigenschappen. Het talent voor flirten van de man zelf heeft er weinig mee te maken. Dat gaat om hem, niet om mij. Sterker nog, ik zou het idee hebben dat hij niet weet wat hij wil als hij 20 vrouwen date. Of een versierder is, afknapper. Tenzij hij de rest allemaal niks vond, maar wel met goede intenties een date had en 1 tegelijk, niet 20
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:06:53 #154
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181564174
Vrouwen zijn niet moeilijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181564221
Het is ook een wipwap-werking. Als jij een fantastisch leuk karakter hebt dan zul je al sneller wat aantrekkelijker gevonden worden, want je straalt iets uit. Ben je ontzettend heet en heb je een kut karakter, zullen toch wat minder mensen interesse in je hebben, op seksgebied en daarbuiten.
  Beste debater 2022 donderdag 30 augustus 2018 @ 01:12:11 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181564247
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:40 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Wat is een goed innerlijk maar een onaantrekkelijk fysiek uiterlijk voor 'feest' in bed? Elke dag, in een relatie? Oftewel je geeft toe, uiterlijk is wederomm het belangrijkst.

Je moet op z'n minst pruimbaar zijn voor de sex elke dag in een relatie. Ben je dat niet. Dan is het werken aan 'het innerlijk' toch waardeloos? Noem dat dan niet meer als de oplossing voor incels.

Vrouwen kijken naar uiterlijk. Klaar.
en wat is WEL de oplossing voor incels dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181564308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Wat ik dan interessant vind, is of dat ''rafelrandje'' misschien toevallig toch samenhangt met je eigen zelfvertrouwen of zelfbeeld?

Ik houd zelf ook van een rafelrandje, maar dat komt omdat ik zelf ook een rafelrandje heb. Ik voel me niet op mijn gemak bij ''gladde'' mensen, omdat die over het algemeen te veel van zichzelf houden. Vaak zijn het ook bovengemiddeld mooie / perfecte mensen. Bijvoorbeeld die instagram-modelletjes die makkelijk tijdens het uitgaan ajax-voetballers kunnen scoren in een dure club.

Dat zijn niet mijn types, omdat het er allemaal te mooi/gelikt uit ziet. Ik merk dat ik dit soort meisjes in mijn hoofd automatisch afschrijf omdat ik ze onder het label ''kil, afstandelijk, status/geld bewust en arrogant'' plaats. Ik weet echter niet of dit wel klopt. Kennelijk schaar ik ze toch in de categorie ''out of my league'' en vind ik ze daarom niet interessant.

Zelfde verhaal geldt voor zo'n yolanthe. Veel mensen vinden haar niets door de manier waarop ze over komt. Dit in combinatie met haar beroemde status, geld en uiterlijk, maar dat mensen al gauw denken dat ze onaardig/arrogant is en dus niet aantrekkelijk. Maar wat als zo'n Yolanthe privé nou heel zorgzaam en lief/vriendelijk blijkt te zijn, is ze dan wel aantrekkelijk? Of blijft het oordeel hetzelfde.
Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.

Smaken kunnen verschillen, maar niet zo heel veel. Over wat knap is en wat niet blijkt vrijwel iedereen min of meer hetzelfde te denken => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

Met Yolanthe versus Geraldine is het simpel. Als jij als man niet zo heel knap en stoer bent en diep in je hart eigenlijk een beetje een meeloper, een grijze muis, dan is het onmogelijk je de 'meerdere' van een Yolanthe te voelen.
Een Yolanthe is gewoon too much. Te dikke tieten, te slanke taille, te lekkere kont, te rood gestifte lippen, te sexy lach en uitstraling, te hoerderige outfit. Als jij daar niet het mannelijke equivalent van bent, dan is een Geraldine Kemper een veel aantrekkelijkere optie.
Alleen dat maakt Geraldine Kemper nog niet letterlijk aantrekkelijker. Nee, voor een Geraldine gaan is gewoon veel veiliger, veel haalbaarder, want gelijkwaardiger met jou. En het is niet alleen veiliger om voor een veel fletsere Geraldine te gaan. Het is ook verstandig om dat te verkondigen, want als jij als grijze muis denkt een kans te maken bij het type Yolanthe, dan word je redelijk hard uitgelachen achter je rug.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181564493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en wat is WEL de oplossing voor incels dan?
Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.

Maar er zijn gradaties van incels.

Je hebt fakecels (jongens die wel knap zijn en inderdaad van zolder moeten).

Volcel (dikkerds, hit the gym bro dan komt je gezicht beter naar voren).

copecel (lelijkerds die aan PUA doen omdat ze denken dat het ligt aan hun innerlijk. Of normies die alle bluepill feministenbullshit geloven en verdedigen)

Treucels (echte lelijkerds. Deze laatsten kunnen niet meer dan LDAR, zichzelf vermaken met gamen of afentoe naar een hoer. en als het echt tegenzit, het touw).

Truecels zoeken geen oplossing meer. Want er is niks. Wat zij wel doen via oa. reddit.com/r/braincels is de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 01:42:07 ]
pi_181564516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook de context van je uiterlijk is belangrijk. Iemand met een middelmatig uiterlijk die heel vrolijk, assertief, pro-actief en humorvol is zal veel aantrekkelijker gevonden worden dan iemand met precies hetzelfde uiterlijk die een houding heeft van iemand die zuur, onzeker, passief en saai is.
Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.
Zijn punt is dat met maar weinig toename in optisch waarneembare aantrekkelijkheid een heel groot nadeel in karakter gecompenseerd kan worden.
Als karakter zo belangrijk zou zijn geweest, dan zouden vrouwen uit de categorie zeekoe of nijlpaard hardstikke gewild zijn, want vaak hebben zulke vrouwen best een lief karakter. Sterker nog, vaak zijn ze een stuk minder bitchy dan hun knappe seksegenoten.

quote:
Veel van die incels willen maar niet begrijpen dat ze een houding hebben die zelfs de jonge George Clooney nog onaantrekkelijk zou maken.
Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.
Kijk voor de grap eens naar Badder Haring en vraag bijvoorbeeld eens wat Yasmin23 hier van hem vindt... Je weet dondersgoed dat ze niet van haar stoel afglijdt van zijn fantastisch goede karakter.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 01:56:06 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:35:14 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564524
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:43 schreef Unlucky1 het volgende:
Het is toch gosverdomde logisch.Ik ben gek genoeg de meest vrouwrespecterende knul die je kunt bedenken. Je ziet toch hoeveel tijd aandacbt geld moeite vrouwen stoppen in hun eigen uiterlijk. Hoe belangrijk zijzelf het vinden om er aantrekkelijk uit te zien. Dat gaat verder dan alleen douchen. En jullie proberen hardnekkig mij te overtuigen dat vrouwen omgekeerd geen moer geven om het fysieke uiterlijk van een man. Rot op.
Steek je zelf eigenlijk meer moeite in je uiterlijk dan alleen douchen?
pi_181564560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:11 schreef Mishu het volgende:
Op Tinder/Happn wil iedereen me, maar voor de seks alleen denk ik dan.

30 toz van 20: minder waarde qua uiterlijk op de markt maar innerlijk qua baan en persoonlijkheid meer waard. Want: baan, studie en persoonlijkheid kwamen met leergeld.
"innerlijk qua baan"!?? innerlijk!?? Werkelijk!?

Maar je denkt dus werkelijk dat een man jou leuk vindt door de studie die je gevolgd hebt en wat voor werk je nu doet!??

En hoe kan die studie + baan + persoonlijkheid nou nog meer waard zijn dan je uiterlijk, als je al 100% scoort op uiterlijk!??

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 02:07:01 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 01:51:31 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564655
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:17 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tuurlijk! Het is puur cognitieve dissonantie. Alleen de meeste mensen geven dat nooit toe.

Smaken kunnen verschillen, maar niet zo heel veel. Over wat knap is en wat niet blijkt vrijwel iedereen min of meer hetzelfde te denken => https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

Met Yolanthe versus Geraldine is het simpel. Als jij als man niet zo heel knap en stoer bent en diep in je hart eigenlijk een beetje een meeloper, een grijze muis, dan is het onmogelijk je de 'meerdere' van een Yolanthe te voelen.
Een Yolanthe is gewoon too much. Te dikke tieten, te slanke taille, te lekkere kont, te rood gestifte lippen, te sexy lach en uitstraling, te hoerderige outfit. Als jij daar niet het mannelijke equivalent van bent, dan is een Geraldine Kemper een veel aantrekkelijkere optie.
Alleen dat maakt Geraldine Kemper nog niet letterlijk aantrekkelijker. Nee, voor een Geraldine gaan is gewoon veel veiliger, veel haalbaarder, want gelijkwaardiger met jou. En het is niet alleen veiliger om voor een veel fletsere Geraldine te gaan. Het is ook verstandig om dat te verkondigen, want als jij als grijze muis denkt een kans te maken bij het type Yolanthe, dan word je redelijk hard uitgelachen achter je rug.
Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?

Ik ben bijvoorbeeld dol op vrouwen met piercings. Terwijl menig man hier ervan walgt. Gewoon een duidelijk verschil in opvatting in wat aantrekkelijk is.
pi_181564671
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:10 schreef chaoticinternetnerd het volgende:
Het is ook een wipwap-werking. Als jij een fantastisch leuk karakter hebt dan zul je al sneller wat aantrekkelijker gevonden worden, want je straalt iets uit. Ben je ontzettend heet en heb je een kut karakter, zullen toch wat minder mensen interesse in je hebben, op seksgebied en daarbuiten.
Uiteraard. Het is alleen wel redelijk shocking, dat aantrekkelijke mensen beduidend aardiger en socialer gevonden worden. Puur en alleen op basis van een foto dus al (dat zeg ik niet, dat blijkt uit onderzoek).

Ik denk trouwens niet dat karakter zoveel kan compenseren. Het is gewoon noodzakelijk om fysieke aantrekkingskracht te voelen. Iets dat toch grotendeels door je looks wordt bepaald. Dat een leuk karakter daarnaast erg prettig is en ook redelijk bevorderlijk voor een goede relatie, spreekt voor zich. Maar de initiële keuze gaat toch via uiterlijk, ben ik bang.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 30-08-2018 01:59:31 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181564694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:31 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Beste.. Luister. Incels.. Die weten dat ze niet meedoen omdat vrouwen hen gewoon links laten liggen. Zelfs lelijke vrouwen krijgen genoeg aandacht waarom zou een lelijke man er nog toe doen. Incels zien de harde werkelijkheid. En accepteren deze. Min of meer want je kunt onvrijwillige onthouding van sex met een meisje en die hele ervaring nooit accepteren, dat gaat gewoon niet.

Maar er zijn gradaties van incels.

Je hebt fakecels (jongens die wel knap zijn en inderdaad van zolder moeten).

Volcel (dikkerds, hit the gym bro dan komt je gezicht beter naar voren).

copecel (lelijkerds die aan PUA doen omdat ze denken dat het ligt aan hun innerlijk. Of normies die alle bluepill feministenbullshit geloven en verdedigen)

Treucels (echte lelijkerds. Deze laatsten kunnen niet meer dan LDAR, zichzelf vermaken met gamen of afentoe naar een hoer. en als het echt tegenzit, het touw).

Truecels zoeken geen oplossing meer. Want er is niks. Wat zij wel doen via oa. reddit.com/r/braincels is de waarheid verspreiden met humor en memes over de ware zieke donkere aard van vrouwen.
Geweldig _O- Ik gooi even een dobbelsteen om te bepalen in welke categorie ik zelf val :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181564798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is precies "letterlijk aantrekkelijker". Het gaat toch om waar je als persoon opgewonden van raakt op basis van jouw beeld van wat mooi en lelijk is?

Ik ben bijvoorbeeld dol op vrouwen met piercings. Terwijl menig man hier ervan walgt. Gewoon een duidelijk verschil in opvatting in wat aantrekkelijk is.
Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.
Het is echter niet de beste auto. Verre van. Er zijn veel mooiere, snellere, stoerdere, veiligere, schonere of praktischere auto's.

Verder zijn piercings geen biologisch kenmerk en inderdaad erg sociaal en cultureel gebonden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:13:57 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564901
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Uiteraard. Lijkt me een volstrekt open deur. Het is alleen zijn punt niet.
Zijn punt is dat met maar weinig toename in optisch waarneembare aantrekkelijkheid een heel groot nadeel in karakter gecompenseerd kan worden.
Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.

Als je echter niet mooi bent en ook nog eens verder een onaangenaam persoon dan is er dus werkelijk niets waarmee iemand je aantrekkelijk kan vinden.

quote:
Als karakter zo belangrijk zou zijn geweest, dan zouden vrouwen uit de categorie zeekoe of nijlpaard hardstikke gewild zijn, want vaak hebben zulke vrouwen best een lief karakter. Sterker nog, vaak zijn ze een stuk minder bitchy dan hun knappe seksegenten.
Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.

quote:
Voor vrouwen is karakter en de daarmee samenhangende sociale positie/status een stuk belangrijker, maar ook voor vrouwen is het uiterlijk belangrijk.
Kijk voor de grap eens naar Badder Haring en vraag bijvoorbeeld eens wat Yasmin23 hier van hem vindt... Je weet dondersgoed dat ze niet van haar stoel afglijdt van zijn fantastisch goede karakter.
Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.
pi_181564919
Waar komt dat idee toch vandaan dat knappe vrouwen een minder leuk karakter hebben dan lelijke/dikke vrouwen?
  donderdag 30 augustus 2018 @ 02:22:49 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181564975
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:03 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Een tweedehands Toyota Corolla is een betere keuze. Een betere optie. Althans, als je een simpele baan en dito salaris hebt.
Het is echter niet de beste auto. Verre van. Er zijn veel mooiere, snellere, stoerdere, veiligere, schonere of praktischere auto's.
Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.
pi_181564996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er is niet objectief vast te stellen wie nou precies aantrekkelijker is dan wie. En zelfs al zou ik Yolanthe volgens allerlei wiskundige modellen mooier moeten vinden. As Geraldine mij om wat voor reden dan ook een beter gevoel geeft dan is die daarmee dus aantrekkelijker.
Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

1) Is beauty merely in the eye of the beholder? NO

Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
There seem to be universal standards by which facial attractiveness is judged.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181565077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja als je een sukkel bent maar een heel knap uiterlijk hebt dan heb je in ieder geval dat nog te bieden.

Als je echter niet mooi bent en ook nog eens verder een onaangenaam persoon dan is er dus werkelijk niets waarmee iemand je aantrekkelijk kan vinden.

[..]

Tja toch scoren de meeste dikke vrouwen ook wel een vent. Dus zou dat andersom ook wel moeten lukken. Misschien niet de knapste. Maar als je dat zelf ook niet bent dan moet je dat ook niet gaan eisen.

[..]

Het doet er niet zozeer toe wat de liefde voor Badder Haring verklaart (ik ken m nauwelijks). Maar hij heeft in ieder geval iets dat aantrekt.
Vrouwen zijn degene die ja of nee zeggen. Niet de mannen. Onaantrekkelijke vrouwen hebben het daardoor buitengewoon veel makkelijker op de relatiemarkt dan onaantrekkelijke mannen.
Uit genetisch onderzoek blijkt ook dat de overgrote meerderheid van de vrouwen hun genen bijdraagt aan het algehele nageslacht van de mensheid. Voor mannen ligt dat percentage VEEL lager. Historisch gezien onder de 50%.
Dat laatste percentage zal in onze moderne, egalitaire Westerse samenleving wel hoger liggen, maar nog steeds komen lelijke vrouwen veel makkelijker aan een man dan lelijke mannen aan een vrouw.

En Badder Haring als voorbeeld doet er wel degelijk toe. Het is een knappe, sterke vent met een verschrikkelijk karakter. Een verschrikkelijk gevaarlijk karakter zelfs. En nog steeds is het een lekkere vent, waar de meeste vrouwen kleddernat van worden. Hooguit hun ratio houdt hen nog tegen. Dat zegt veel, zo niet alles.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181565122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:16 schreef VEM2012 het volgende:
Waar komt dat idee toch vandaan dat knappe vrouwen een minder leuk karakter hebben dan lelijke/dikke vrouwen?
Misschien automatisme....van who die is knap...die wil mij toch niet ofzo..en daardoor beetje de link gelegd wordt aah die is arrogant ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_181565150
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Geweldig _O- Ik gooi even een dobbelsteen om te bepalen in welke categorie ik zelf val :)
Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unlucky1 op 30-08-2018 02:54:33 ]
pi_181565195
quote:
2s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Kerel, dat is het dus wèl. Dat keer op keer blijkt dat mensen vrijwel hetzelfde denken over uiterlijke aantrekkelijkheid is niet mijn schuld. Het blijkt gewoon uit wetenschappelijk onderzoek.
Hier een linkje naar meta-onderzoek in deze (een onderzoek naar de resultaten van verschillende wetenschappelijke onderzoeken in deze): https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/

1) Is beauty merely in the eye of the beholder? NO

Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
There seem to be universal standards by which facial attractiveness is judged.

Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.
pi_181565209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:55 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ja die ken ik. Zelfs baby's weten wat aantrekkelijk is. It's over for incels.
En andersom. Knappe baby's (eerder 'minder lelijk' bij baby's) worden beter behandeld. Zelfs door de ouders.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_181566036
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 02:46 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Een dobbelsteen gaat je geen fakecel maken als je incel bent. Verder zijn zowat alle vrouwen volcel (voluntairy celibate). Incel-vrouwen bestaan gewoonweg niet. Omdat ze stiekem wachten op een Chad (of Chang/Tyrone/Abdullah). Omdat ze die niet makkelijk kunnen krijgen. Er zijn wel gelijkwaardige male-suiters voor ze (looksmatches). Maar die vindt de "incel vrouw of femcel/volcel" natuurlijk te min. Dus blijft ze tussentijds liever celibaat. En maar klagen.
Dit gaat echt nergens meer over. Die termen tering he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')