abonnement Unibet Coolblue
pi_181450573
Hoor de angst in hun stemmen over 1bv
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181450585
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoor de angst in hun stemmen over 1bv
Die angst.. Dat snap ik wel... :Y

Ik heb gestreamed, die angst is heel verstandig !
pi_181450587
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hiske komt boodschappengeld ophalen. Rare stilte ontstaat er.
Zodra ze weg is vals elkaar aankijken...

[ afbeelding ]
zal wel weer iets sneaky aan de hand zijn
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181450599
Gooit die gerrit nu gewoon schilletjes of zo van die mandarijn het raam uit.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:06:38 #205
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_181450607
Ok ik probeer het nog 1 keer....

Een tijdje geleden heeft Shelley opgevangen tijdens het langslopen bij de hut dat Brenda alleen verder wilde...waarvan Shelley later beweerde dat ze het opgevangen heeft via de wandelwagen/gangen..

Gisteren rond 14.00 staan Brenda en Jessie bij de tent van John ..Brenda geeft aan dat zij nog 175 euro heeft en dat het bij John ligt .. op de vraag waarom van Jessie antwoord Brenda dat dat volgens haar de enige veilige plek is ..ze vertrouwd alleen John.. ook verteld ze dat ze spaart voor haar eigen salon en een Kip caravan..

Gisteren in de caravan waren ze bezig met de webshop.. na iedereen gehad te hebben komt Tim bij Shelley hoe zij erop op wil.. ze beginnen te geinen over kaptopia Shelley of Shell's kaptopia...Shelley zelf besluit met de woorden "dan de boel maar opfokken" doe maar Knip Topia Shelley..

Manon bekijkt daarna de webshop en wijst Brenda op Knip Topia Shelley ...het neusfluit concert begint...tier en fluitende Brenda gaat tekeer en wordt opgevangen en aangespoord door oa een Jessie en Manon..Mike wilde zelfs al een nieuwe kapsalon voor haar maken... en heeft tegen haar gezegd er niet meer over te praten als anderen in de buurt waren ..

En nu komen we op het punt waar het nu om gaat ...het gedeelte van "er niet meer over praten" heeft Gerrit gehoord en doorgegeven aan Shelley en dat wilde Mike net van Shelley weten ...wie dat tegen haar heeft gezegd...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:06:47 #206
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_181450612
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:01 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

het viel mij op gisteren om 23.00 dat de batterij op was en Brendon Brenda en Manon hebben nog uren op de laptop gezeten ze namen de oplader ook mee, hoe dan?
Lijkt er op dat ze hem niet kunnen opladen maar wel aan doen. Hoe dan? Waarmee?
pi_181450614
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:05 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

zal wel weer iets sneaky aan de hand zijn
Het bonnetjes systeem wat Tim wilt invoeren, zitten ze ook niet op te wachten.
Dan wordt het sjoemelen een stuk moeilijker
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181450632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hiske komt boodschappengeld ophalen. Rare stilte ontstaat er.
Zodra ze weg is vals elkaar aankijken...

[ afbeelding ]
Kijk dat nare sneak hoofd van Brenda. :r
pi_181450635
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:04 schreef Zeyina het volgende:

[..]

:?
"Het is alweer de 24ste vandaag". Weet niet welke van de vrouwen het zei.
pi_181450637
Er zit gewoon water in.
Hoe zou dat nou komen.
Bovenstaand bericht is een column.
pi_181450640
Ja John dat was al duidelijk he dat er water in zat. Had je hem binnen moeten zetten gisteravond.
pi_181450666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef snetje het volgende:
Ok ik probeer het nog 1 keer....

Een tijdje geleden heeft Shelley opgevangen tijdens het langslopen bij de hut dat Brenda alleen verder wilde...waarvan Shelley later beweerde dat ze het opgevangen heeft via de wandelwagen/gangen..

Gisteren rond 14.00 staan Brenda en Jessie bij de tent van John ..Brenda geeft aan dat zij nog 175 euro heeft en dat het bij John ligt .. op de vraag waarom van Jessie antwoord Brenda dat dat volgens haar de enige veilige plek is ..ze vertrouwd alleen John.. ook verteld ze dat ze spaart voor haar eigen salon en een Kip caravan..

Gisteren in de caravan waren ze bezig met de webshop.. na iedereen gehad te hebben komt Tim bij Shelley hoe zij erop op wil.. ze beginnen te geinen over kaptopia Shelley of Shell's kaptopia...Shelley zelf besluit met de woorden "dan de boel maar opfokken" doe maar Knip Topia Shelley..

Manon bekijkt daarna de webshop en wijst Brenda op Knip Topia Shelley ...het neusfluit concert begint...tier en fluitende Brenda gaat tekeer en wordt opgevangen en aangespoord door oa een Jessie en Manon..Mike wilde zelfs al een nieuwe kapsalon voor haar maken... en heeft tegen haar gezegd er niet meer over te praten als anderen in de buurt waren ..

En nu komen we op het punt waar het nu om gaat ...het gedeelte van "er niet meer over praten" heeft Gerrit gehoord en doorgegeven aan Shelley en dat wilde Mike net van Shelley weten ...wie dat tegen haar heeft gezegd...
^O^ ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:08:29 #213
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_181450668
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:07 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Kijk dat nare sneak hoofd van Brenda. :r
Zo keken Brandon en Manon ook. Zo'n lachje en elkaar aankijken. :r
pi_181450676
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
Er zit gewoon water in.
Hoe zou dat nou komen.
Gek he
pi_181450683
Goed verslag Snetje. ^O^ ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181450685
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:07 schreef Soulraven het volgende:

[..]

"Het is alweer de 24ste vandaag". Weet niet welke van de vrouwen het zei.
Oh ok. Het was zo'n random post dat ik het niet snapte
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181450686
Brandon tegen Brenda heb jij ooit wel eens iets gestolen vroegen. Ja zegt Brenda snoepje bij Jamin.
pi_181450692
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef snetje het volgende:
Ok ik probeer het nog 1 keer....

Een tijdje geleden heeft Shelley opgevangen tijdens het langslopen bij de hut dat Brenda alleen verder wilde...waarvan Shelley later beweerde dat ze het opgevangen heeft via de wandelwagen/gangen..

Gisteren rond 14.00 staan Brenda en Jessie bij de tent van John ..Brenda geeft aan dat zij nog 175 euro heeft en dat het bij John ligt .. op de vraag waarom van Jessie antwoord Brenda dat dat volgens haar de enige veilige plek is ..ze vertrouwd alleen John.. ook verteld ze dat ze spaart voor haar eigen salon en een Kip caravan..

Gisteren in de caravan waren ze bezig met de webshop.. na iedereen gehad te hebben komt Tim bij Shelley hoe zij erop op wil.. ze beginnen te geinen over kaptopia Shelley of Shell's kaptopia...Shelley zelf besluit met de woorden "dan de boel maar opfokken" doe maar Knip Topia Shelley..

Manon bekijkt daarna de webshop en wijst Brenda op Knip Topia Shelley ...het neusfluit concert begint...tier en fluitende Brenda gaat tekeer en wordt opgevangen en aangespoord door oa een Jessie en Manon..Mike wilde zelfs al een nieuwe kapsalon voor haar maken... en heeft tegen haar gezegd er niet meer over te praten als anderen in de buurt waren ..

En nu komen we op het punt waar het nu om gaat ...het gedeelte van "er niet meer over praten" heeft Gerrit gehoord en doorgegeven aan Shelley en dat wilde Mike net van Shelley weten ...wie dat tegen haar heeft gezegd...
_O_ _O_
Mijk beweerde zich er niet mee bemoeid te hebben en dat heeft hij wel. Hij wilde een kapsalon voor haar bouwen. :Y Zei hij..... :P
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:10:15 #219
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181450720
ik will niks meer hooren van de webshop ik zucke aus |:( |:( |:( |:(
pi_181450722
Jeff gaat zo wat deo in het aggegraat spuiten want dan vonkt ie as een gek :D
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:11:09 #221
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_181450739
Helemaal leeg.... de laptop

En nu maar wachten
pi_181450746
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

Zo keken Brandon en Manon ook. Zo'n lachje en elkaar aankijken. :r
:r :r
En nu over Gerrit: als de aggregaat stuk is, kan hij zijn dingen niet opladen hihihi. Dat groepje dat hun bek vol heeft over dat zij anderen van alles gunnen, altijd positief zijn en het nooit over hen hebben. Zum kotzen. Van mij mag die hut instorten. :Y
pi_181450763
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Helemaal leeg.... de laptop

En nu maar wachten
Jeff komt zo met de Deo *O* *O* *O*
pi_181450770
En zich mega verslikken in hun chips. :(
pi_181450780
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef Zeyina het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Dat mag wel in de streamverslagen. Duidelijk. Dat topic heeft ook een schop nodig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:12:41 #226
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181450785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:r :r
En nu over Gerrit: als de aggregaat stuk is, kan hij zijn dingen niet opladen hihihi. Dat groepje dat hun bek vol heeft over dat zij anderen van alles gunnen, altijd positief zijn en het nooit over hen hebben. Zum kotzen. Van mij mag die hut instorten. :Y
Die Polaroid camera moet toch ook opgeladen worden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:12:45 #227
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181450790
manon : i fart _O-
pi_181450794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef Sambalbaai het volgende:
En zich mega verslikken in hun chips. :(
Dat ze een keer doodziek worden van al dat gevreet daar :(
pi_181450796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef snetje het volgende:
Ok ik probeer het nog 1 keer....

Een tijdje geleden heeft Shelley opgevangen tijdens het langslopen bij de hut dat Brenda alleen verder wilde...waarvan Shelley later beweerde dat ze het opgevangen heeft via de wandelwagen/gangen..

Gisteren rond 14.00 staan Brenda en Jessie bij de tent van John ..Brenda geeft aan dat zij nog 175 euro heeft en dat het bij John ligt .. op de vraag waarom van Jessie antwoord Brenda dat dat volgens haar de enige veilige plek is ..ze vertrouwd alleen John.. ook verteld ze dat ze spaart voor haar eigen salon en een Kip caravan..

Gisteren in de caravan waren ze bezig met de webshop.. na iedereen gehad te hebben komt Tim bij Shelley hoe zij erop op wil.. ze beginnen te geinen over kaptopia Shelley of Shell's kaptopia...Shelley zelf besluit met de woorden "dan de boel maar opfokken" doe maar Knip Topia Shelley..

Manon bekijkt daarna de webshop en wijst Brenda op Knip Topia Shelley ...het neusfluit concert begint...tier en fluitende Brenda gaat tekeer en wordt opgevangen en aangespoord door oa een Jessie en Manon..Mike wilde zelfs al een nieuwe kapsalon voor haar maken... en heeft tegen haar gezegd er niet meer over te praten als anderen in de buurt waren ..

En nu komen we op het punt waar het nu om gaat ...het gedeelte van "er niet meer over praten" heeft Gerrit gehoord en doorgegeven aan Shelley en dat wilde Mike net van Shelley weten ...wie dat tegen haar heeft gezegd...
Ze zei vanmorgen dat ze alleen het woordje ´apart´ had gehoord en er zelf van maakte dat Brenda apart wilde gaan.
Maar Brenda legde uit dat dat kwam als antwoord op de vraag of ze apart waren omdat ze niet bij de beautydag stond van Shelly, sanne en Joa. Brenda had gezegd, nee ik ben niet apart, maar ik vind het wel apart dat mensen dat denken.
pi_181450820
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat mag wel in de streamverslagen. Duidelijk. Dat topic heeft ook een schop nodig
^O^ goed idee. :Y
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:13:49 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_181450823
Lege laptop word ingeleverd,, incl de adaptor..

Een kijken aan welke Hemelaansluiting die gehangen wordt

pi_181450829
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Die Polaroid camera moet toch ook opgeladen worden
Misschien gaan daar batterijen in? :?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:14:07 #233
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_181450834

pi_181450839
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef Goldencharly het volgende:

[..]

Dat ze een keer doodziek worden van al dat gevreet daar :(
Jah!! _O- _O-
pi_181450859




Er zit daar dus wel degelijk een stroom voorziening. Je ziet Brenda onder het bed rommelen(stekker er in doen) Mike bracht net de oplader van de laptop
Tweede gifje zie je ze de stroomsnoer in de laptop stoppen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181450861
quote:
Weer onder dat bed van die dooie.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181450876
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er zit daar dus wel degelijk een stroom voorziening. Je ziet Brenda onder het bed rommelen(stekker er in doen) Mike bracht net de oplader van de laptop
Tweede gifje zie je ze de stroomsnoer in de laptop stoppen
:Y _O_
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_181450883
Brenda:Het is gewoon te koud om net te doen alsof het gezellig is :')
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:16:17 #239
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_181450887
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Misschien gaan daar batterijen in? :?
Nee volgens mij is dat een speciale oplaadbare batterij, Heb ik al eens gegoogled
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:16:40 #240
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_181450900
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

:Y _O_
waarom zallen we dat niet weten?
pi_181450906
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Misschien gaan daar batterijen in? :?
Nee. Die heeft lading via stroom nodig. Tenminste om de batterijen op te laden
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181450908
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Er zit daar dus wel degelijk een stroom voorziening. Je ziet Brenda onder het bed rommelen(stekker er in doen) Mike bracht net de oplader van de laptop
Tweede gifje zie je ze de stroomsnoer in de laptop stoppen
^O^
pi_181450910
Waarom heeft Gerrit er niet aan gedacht om dat ding gisteravond binnen te zetten als die morgen nodig heeft.
pi_181450925
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:16 schreef chufi het volgende:

[..]

Nee volgens mij is dat een speciale oplaadbare batterij, Heb ik al eens gegoogled
^O^ En zij maakt zich geen zorgen, heel opvallend. :Y
pi_181450926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gerrit er niet aan gedacht om dat ding gisteravond binnen te zetten als die morgen nodig heeft.
Is het weer Gerrit zijn schuld }:|
pi_181450945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef Goldencharly het volgende:

[..]

Is het weer Gerrit zijn schuld }:|
Nee van allemaal maar hij heeft hem echt nodig dus dan lijkt me heel normaal dat je op dat soort let.
pi_181450959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:

[..]

Nee van allemaal maar hij heeft hem echt nodig dus dan lijkt me heel normaal dat je op dat soort let.
Eens,hij heeft een groot probleem anders morgen.
pi_181450977
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

:Y _O_
Meteen erna was er ook SW, maar ze waren net te laat
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_181450979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef snetje het volgende:
Ok ik probeer het nog 1 keer....

Een tijdje geleden heeft Shelley opgevangen tijdens het langslopen bij de hut dat Brenda alleen verder wilde...waarvan Shelley later beweerde dat ze het opgevangen heeft via de wandelwagen/gangen..

Gisteren rond 14.00 staan Brenda en Jessie bij de tent van John ..Brenda geeft aan dat zij nog 175 euro heeft en dat het bij John ligt .. op de vraag waarom van Jessie antwoord Brenda dat dat volgens haar de enige veilige plek is ..ze vertrouwd alleen John.. ook verteld ze dat ze spaart voor haar eigen salon en een Kip caravan..

Gisteren in de caravan waren ze bezig met de webshop.. na iedereen gehad te hebben komt Tim bij Shelley hoe zij erop op wil.. ze beginnen te geinen over kaptopia Shelley of Shell's kaptopia...Shelley zelf besluit met de woorden "dan de boel maar opfokken" doe maar Knip Topia Shelley..

Manon bekijkt daarna de webshop en wijst Brenda op Knip Topia Shelley ...het neusfluit concert begint...tier en fluitende Brenda gaat tekeer en wordt opgevangen en aangespoord door oa een Jessie en Manon..Mike wilde zelfs al een nieuwe kapsalon voor haar maken... en heeft tegen haar gezegd er niet meer over te praten als anderen in de buurt waren ..

En nu komen we op het punt waar het nu om gaat ...het gedeelte van "er niet meer over praten" heeft Gerrit gehoord en doorgegeven aan Shelley en dat wilde Mike net van Shelley weten ...wie dat tegen haar heeft gezegd...
:Y
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181451013
Hiske stelt voor dat richard laat rijden en dat ding laat opladen en morgen weer terug brengt. Dat de bv het betaald en dat hij dan geen winst maakt op zijn evenement. Heeft hij dan zoweinig bezoekers voor die foto toestanden. Als er maar 30 euro winst zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')