abonnement Unibet Coolblue
pi_181447897
Hallo allemaal!

Aangezien ik nu er wel een beetje mee zit lijkt het mij wel een idee om het eens op een forum te plaatsen, misschien dat jullie eventueel tips of eigen ervaringen hebben. Ik heb sinds kort een relatie met een erg leuke jongen, nu bijna een half jaar. Er is alleen een probleem, hij twijfelt heel erg aan mij. Het is ook wel een beetje mijn eigen schuld, omdat ik heb beloofd heb geen drugs meer te gebruiken en dit in de eerste week van onze relatie wel heb gedaan. Dit zit hem nog erg dwars, daardoor heeft hij echt 'trust issues' wanneer het op andere situaties. Hij begint al geirriteerd te raken wanneer ik whatsapp met jongens vrienden van mij of wanneer ik naar een festival toe wil. Nu vraagt hij mij zelfs wie ik allemaal aan het volgen ben op instagram ect. Hebben jullie hier zelf ervaringen mee? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? Of evt tips.. ik weet niet wat ik moet doen, we hebben het er al vaker over gehad!
pi_181447995
Gewoon andere vriend zoeken toch?
pi_181448053
Ik denk dat je dit beter in R&P kunt bespreken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 16:16:12 ]
pi_181448072
Maar ontopic: hij komt over als een controlfreak. Dumpen die gast.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 16:16:57 ]
  roze zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:21:06 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_181448159
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:16 schreef spiritusbus het volgende:
Ik denk dat je dit beter in R&P kunt bespreken.
:Y
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:21:30 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_181448166
Schopje naar R&P.
Your beauty never ever scared me.
pi_181448168
En hoe verlopen die gesprekken dan met die "jongensvrienden"? Zijn het niet toevallig ex lovers of scharrels. Feit alleen al dat je afspreekt om geen drugs te doen (god weten waarom) om het vervolgens wel te doen geeft al aan dat je tegen jezelf in bescherming genomen dient te worden.

Hoe makkelijk ben jij te manipuleren? Want volgens mij sta je niet zo sterk in je schoenen.
pi_181448171
Lekker iemand anders zoeken.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_181448290
Ik had ooit zo'n date. Nooit wat geworden, graag of niet hoor. Dat stomme gedoe.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:32:06 #10
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181448441
Als je eerlijk bent tegen jezelf, ben je te vertrouwen?
pi_181448489
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:32 schreef Oblomov12345 het volgende:
Als je eerlijk bent tegen jezelf, ben je te vertrouwen?
Ja heel erg te vertrouwen zelfs. Baal er behoorlijk van dat dit zo loopt.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:36:00 #12
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181448504
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:35 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Ja heel erg te vertrouwen zelfs. Baal er behoorlijk van dat dit zo loopt.
En als je dit nou eens met hem bespreekt, wat gebeurt er dan denk je?
pi_181448511
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
En hoe verlopen die gesprekken dan met die "jongensvrienden"? Zijn het niet toevallig ex lovers of scharrels. Feit alleen al dat je afspreekt om geen drugs te doen (god weten waarom) om het vervolgens wel te doen geeft al aan dat je tegen jezelf in bescherming genomen dient te worden.

Hoe makkelijk ben jij te manipuleren? Want volgens mij sta je niet zo sterk in je schoenen.
Gesprek met jongensvrienden verloopt normaal, is bij hem meer het punt dat het een jongen is ipv een meisje. Dacht dat hij het niet al te serieus zou nemen, maar sinds we deze afspraak hebben valt het mij gewoon op dat hij trust issues heeft bij meerdere dingen.
pi_181448523
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Oblomov12345 het volgende:

[..]

En als je dit nou eens met hem bespreekt, wat gebeurt er dan denk je?
Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:38:11 #15
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181448552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
En als je nou eens heel serieus gesprek met hem aangaat en duidelijk maakt dat het op deze manier niet gaat werken, misschien komt er dan wel besef dat hij je vrijer moet laten?
pi_181448577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:38 schreef Oblomov12345 het volgende:

[..]

En als je nou eens heel serieus gesprek met hem aangaat en duidelijk maakt dat het op deze manier niet gaat werken, misschien komt er dan wel besef dat hij je vrijer moet laten?
Zal het proberen, hij heeft eerder al aangegeven dat het moeilijk voor hem is. Aangezien ik dus wel een keer mij niet aan onze belofte heb gehouden. Dus ik begrijp hem, maar het blijft zo lang doorgaan. Dankjewel iig!
pi_181448601
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:21 schreef yosander het volgende:
Lekker iemand anders zoeken.
Doe je niet zomaar wanneer je wel gevoelens voor elkaar hebt :)..
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:40:42 #18
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181448607
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:39 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Zal het proberen, hij heeft eerder al aangegeven dat het moeilijk voor hem is. Aangezien ik dus wel een keer mij niet aan onze belofte heb gehouden. Dus ik begrijp hem, maar het blijft zo lang doorgaan. Dankjewel iig!
In welke context was dat? Heb je problemen met drugs of was het puur recreatief?
pi_181448671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:40 schreef Oblomov12345 het volgende:

[..]

In welke context was dat? Heb je problemen met drugs of was het puur recreatief?
Geen problemen mee, deed het zo nu en dan wel eens (een keertje per jaar op een festival). Hij heeft er echt een vreselijke hekel aan maar zuipt zelf wel als een malle 😂. Hij is nu bang dat elke keer wanneer ik naar een feest ga, ik als een zombie terug kom. Terwijl ik altijd naar festivals ging en 9/10 keer nuchter was. Dus ik kan nu ook amper naar feestjes.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2018 @ 16:56:27 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_181448919
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
Gelul want die gasten kunnen willen wat ze willen, als jij datniet wil gaan die gasten geen stap verder komen. Hij heeft geen vertrouwen in jou en dat is voor een relatie een dealbreaker.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_181448932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gelul want die gasten kunnen willen wat ze willen, als jij datniet wil gaan die gasten geen stap verder komen. Hij heeft geen vertrouwen in jou en dat is voor een relatie een dealbreaker.
Dat denk ik dus ook. Hij blijft het helaas ontkennen.
pi_181449011
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:43 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Geen problemen mee, deed het zo nu en dan wel eens (een keertje per jaar op een festival). Hij heeft er echt een vreselijke hekel aan maar zuipt zelf wel als een malle 😂. Hij is nu bang dat elke keer wanneer ik naar een feest ga, ik als een zombie terug kom. Terwijl ik altijd naar festivals ging en 9/10 keer nuchter was. Dus ik kan nu ook amper naar feestjes.
Vertel hem dat hij zich niet zo moet aanstellen en dat jij doet waar jij je goed bij voelt. Met of zonder hem.

Daarna laat je je niet meer manipuleren om dergelijke beloftes te doen. En dan zie je meteen of hij een blijvertje is of niet.
Whatever...
pi_181449038
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:16 schreef spiritusbus het volgende:
Maar ontopic: hij komt over als een controlfreak. Dumpen die gast.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:02:03 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_181449044
Als dit echt het hele verhaal is (en je dus niet vaker dingen voor hem verzwijgt..) dan ligt de bal toch echt bij hem. Uiteindelijk maakt het niet uit wat anderen willen, zolang hij jou vertrouwt zou dat helemaal geen probleem hoeven te zijn. Wat CoolGuy al zei dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_181449137
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:57 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Hij blijft het helaas ontkennen.
Hij heeft misschien wel vertrouwen in je moraal en je intenties, maar wat minder in je kritische blik. Ben je vaak naïef?
pi_181449199
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:07 schreef Zonnebloempjes het volgende:
Hallo allemaal!

Aangezien ik nu er wel een beetje mee zit lijkt het mij wel een idee om het eens op een forum te plaatsen, misschien dat jullie eventueel tips of eigen ervaringen hebben. Ik heb sinds kort een relatie met een erg leuke jongen, nu bijna een half jaar. Er is alleen een probleem, hij twijfelt heel erg aan mij. Het is ook wel een beetje mijn eigen schuld, omdat ik heb beloofd heb geen drugs meer te gebruiken en dit in de eerste week van onze relatie wel heb gedaan. Dit zit hem nog erg dwars, daardoor heeft hij echt 'trust issues' wanneer het op andere situaties. Hij begint al geirriteerd te raken wanneer ik whatsapp met jongens vrienden van mij of wanneer ik naar een festival toe wil. Nu vraagt hij mij zelfs wie ik allemaal aan het volgen ben op instagram ect. Hebben jullie hier zelf ervaringen mee? Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? Of evt tips.. ik weet niet wat ik moet doen, we hebben het er al vaker over gehad!
Een controlfreak. Heel eng. En zoiets gaat van kwaad tot erger.

Je kan hem niet veranderen, dus ik raad jou aan om hem de kans te geven zijn gedrag te veranderen en jou vanaf nu volledig te vertrouwen. En zo niet, dan is het voor jou klaar.

De kans dat het dan klaar is, is 99,99999%, maar bedenk maar zo, dit zijn figuren die vaak hun controlezucht ook na de relatie voortzetten. Dus hoe langer je doorgaat, hoe groter de kans dat je met een stalker opgezadeld zit straks.

Allemaal niet fijn, als het klapt voel je je kut, maar de eerstvolgende relatie zul je je beseffen hoe fijn het is dat je aan zo’n idioot bent ontsnapt.
pi_181449371
Zo te lezen zijn jullie jong.

Waarom heeft hij "trust issues"? En waarom heeft hij ze bij jou?

Wat heb je gedaan om zijn vertrouwen in jou te schaden? Voor zover ik lees, alleen in het begin van de relatie je belofte niet gehouden. En verder?

Wat ik lees is dat hij je wil beperken. Geen drugs, geen feestjes, niet praten met andere jongens... Dat van die drugs kan begrip voor tonen, maar dan lees ik dat hij zelf wel lekker doorzuipt.

Vind je dit fijn? Zo niet, dan zeg je dat. Het lijkt mij namelijk heel benauwend; hij haalt het plezier gewoon weg.

Aanpassen aan elkaar en concessies doen binnen een relatie is prima, maar hij denkt vooral aan zichzelf. Lijkt me niet houdbaar.

Dus: bedenk voor jezelf wat je wil en hoe je het wil, en bespreek dat met hem.

Vertrouwen betekent... weten dat je partner zichzelf prima kan redden tegenover die andere jongens; wat die jongens doen boeit niet, want jij kan voor jezelf zorgen.


Hij heeft weinig te maken met "trust issues", het is dat hij je onder controle wil hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 17:18:25 ]
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:20:30 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_181449469
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:39 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Zal het proberen, hij heeft eerder al aangegeven dat het moeilijk voor hem is. Aangezien ik dus wel een keer mij niet aan onze belofte heb gehouden. Dus ik begrijp hem, maar het blijft zo lang doorgaan. Dankjewel iig!
En wat zegt dat? Wanneer denk je dat dit ophoudt? Hoe kun je bewijzen dat je wel te vertrouwen bent?

Mijn instinct vertelt me dat dit een jongen is die erg controlerend is. Als hij binnen een half jaar al loopt te emmeren over niet gerelateerde zaken zoals contact met mannelijke vrienden, dan denk ik dat dit alleen verder door gaat slaan en jij je rot gaat rennen om je maar te bewijzen. Bodemloze put, dit soort types.

Ik zou hem nog één gesprek geven waarin je letterlijk vraagt hoe je kunt bewijzen dat hij je kan vertrouwen. Als het antwoord is dat je die of die niet meer mag spreken of dit of dat niet meer mag doen: wegwezen. Als hij een concreet en acceptabel antwoord geeft: doen, maar als hij dan alsnog gaat lopen controleren: wegwezen.
pi_181449526
Neem nog een snuifie
pi_181450701
Als je wil chillen is dat geen probleem want ik heb drank en drugs.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:42:28 #31
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_181451692
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:43 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Geen problemen mee, deed het zo nu en dan wel eens (een keertje per jaar op een festival). Hij heeft er echt een vreselijke hekel aan maar zuipt zelf wel als een malle 😂. Hij is nu bang dat elke keer wanneer ik naar een feest ga, ik als een zombie terug kom. Terwijl ik altijd naar festivals ging en 9/10 keer nuchter was. Dus ik kan nu ook amper naar feestjes.
ik vind dat hij een beetje overdrijft eigenlijk, ga het gesprek met hem aan dat het zo niet verder kan misschien bedaart hij daar van?
pi_181451798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 17:23 schreef BredeBroeder het volgende:
Neem nog een snuifie
TopTopicTip!
pi_181460699
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
Zo lame, zulke antwoorden. Kan je niks mee. Ik zou mezelf eens beginnen met afvragen of ik wel zin zou hebben in dit soort gedoe. Jij vindt dat je te vertrouwen bent en hij vindt van niet (zo lees ik het). Dan kom je daar toch niet uit? Blijft een issue
pi_181465986
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
Godsamme dit is helemaal mijn ex.
Is hij ook toevallig depressief en narcistisch?

Ik zeg: run!

Hij neemt niet serieus wat jij zegt
Hij luisterd niet
Hij is alleen met zichzelf bezig wat hij vindt
Hij is alleen met zijn eigen struggles bezig en niet de jouwe
Hij is egoïstisch en hypocriet
Hij zal uiteindelijk wel naar alle feestjes gaan en bij jou klagen en een huismuis van jou willen maken
Hij zal je het gevoel gaan geven of jij gek bent
Dit is geen liefde
Dan neem je elkaar serieus
Luister je naar elkaar
En ga je niet zelf conclusies trekken
Hij is met zichzelf bezig en niet met jou

Hij gebruikt/ misbruikt en focust op jou zwaktes als punt om jou de stront in te duwen dat je zelf nog gaat geloven dat je niet te vertrouwen bent

Hij weet dat jij je hierdoor rot voelt en het jou pijn doet als hij hier weer over begint
Hij cared niet dat dit jou pijn doet / of vind het zelfs leuk dat dit jou pijn doet en je minder van jezelf gaat houden, want zo wordt je meer afhankelijk van hem en heeft hij controle/ jou in de macht en als je macht hebt hoeft hij lekker steeds minder energie in de relatie te steken en zal jij hem uiteindelijk bedienen als hij languit op de bank ligt

Hij doet jou bewust pijn
En als je van iemand houdt wil je niet de ander continu bewust pijn doen


Stop meid.

Die jongen heeft mij kapot gemaakt
Toevallig eentje die uit west Vlaanderen komt (maar nu in NL woont)?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 10:35:41 ]
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:11:11 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181466973
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:28 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Godsamme dit is helemaal mijn ex.
Is hij ook toevallig depressief en narcistisch?

Ik zeg: run!

Hij neemt niet serieus wat jij zegt
Hij luisterd niet
Hij is alleen met zichzelf bezig wat hij vindt
Hij is alleen met zijn eigen struggles bezig en niet de jouwe
Hij is egoïstisch en hypocriet
Hij zal uiteindelijk wel naar alle feestjes gaan en bij jou klagen en een huismuis van jou willen maken
Hij zal je het gevoel gaan geven of jij gek bent
Dit is geen liefde
Dan neem je elkaar serieus
Luister je naar elkaar
En ga je niet zelf conclusies trekken
Hij is met zichzelf bezig en niet met jou

Hij gebruikt/ misbruikt en focust op jou zwaktes als punt om jou de stront in te duwen dat je zelf nog gaat geloven dat je niet te vertrouwen bent

Hij weet dat jij je hierdoor rot voelt en het jou pijn doet als hij hier weer over begint
Hij cared niet dat dit jou pijn doet / of vind het zelfs leuk dat dit jou pijn doet en je minder van jezelf gaat houden, want zo wordt je meer afhankelijk van hem en heeft hij controle/ jou in de macht en als je macht hebt hoeft hij lekker steeds minder energie in de relatie te steken en zal jij hem uiteindelijk bedienen als hij languit op de bank ligt

Hij doet jou bewust pijn
En als je van iemand houdt wil je niet de ander continu bewust pijn doen

Stop meid.

Die jongen heeft mij kapot gemaakt
Toevallig eentje die uit west Vlaanderen komt (maar nu in NL woont)?
Maghre, pls.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 26 augustus 2018 @ 11:27:57 #36
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_181467312
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
Ik heb een ex vriendin die ook altijd met deze tekst kwam.
Dit gaat echt niet werken, want als hij hier al mee komt betekent het eigenlijk al dat hij jou ook niet vertrouwt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_181468689
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:36 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Al gedaan, zijn antwoord is elke keer: ik vertrouw jou wel maar anderen niet
Gelul, want wie kiest ervoor om met die mensen om te gaan en dus risico te lopen? Ja, jij ja. Als hij jouw beoordelend vermogen echt zou vertrouwen, dan zou hij niet hoeven micromanagen omdat je uit jezelf al een veilige afstand houdt zodat risico geminimaliseerd wordt. Nu denkt hij dat voor jou te moeten doen en dat is een glijdende schaal, want het is maar een lapje voor het bloeden.

Zijn het echte vrienden, die andere jongens waar je mee contact hebt? Dan zou je eens kunnen kijken of je wat meer samen af kan spreken. Zodat hij kan zien wat jullie onderlinge dynamiek is en dat er niks te verbergen valt. Misschien kunnen ze zelfs wel bevriend raken.
pi_181469405
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:07 schreef Zonnebloempjes het volgende:

Er is alleen een probleem, hij twijfelt heel erg aan mij. Het is ook wel een beetje mijn eigen schuld, omdat ik heb beloofd heb geen drugs meer te gebruiken en dit in de eerste week van onze relatie wel heb gedaan. Dit zit hem nog erg dwars, daardoor heeft hij echt 'trust issues' wanneer het op andere situaties.
aangezien je aangeeft zelf ook een eigen schuld te erkennen, hoe ga jij daar dan verder mee om?

Kun je aangeven waarom je dat deed en op welke manier kun jij dat verloren vertrouwen terugwinnen?

Wat is verder jou 'doel' in de relatie?

bv die vraag van hem geen drugs te gebruiken:
Vind je het normaal dat hij dat voor jou bepaald, of hoop je gewoon ook dat hij die beslissing wel of geen drugs te gebruiken aan jouzelf overlaat?
En dan, wil je wel verder drugs (welke drugs? hard of soft, of zelfs alcohol e.d?) gebruiken of ben je ook van plan daarmee te stoppen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:23:40 #39
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181469651
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:43 schreef Zonnebloempjes het volgende:

[..]

Geen problemen mee, deed het zo nu en dan wel eens (een keertje per jaar op een festival). Hij heeft er echt een vreselijke hekel aan maar zuipt zelf wel als een malle 😂. Hij is nu bang dat elke keer wanneer ik naar een feest ga, ik als een zombie terug kom. Terwijl ik altijd naar festivals ging en 9/10 keer nuchter was. Dus ik kan nu ook amper naar feestjes.
Hij belemmert je naar feestjes te gaan??

Is dit overigens je eerste vriend?
pi_184963866
-weg-

[ Bericht 100% gewijzigd door Zonnebloempjes op 11-02-2019 22:14:36 (Wil topic verwijderd hebben.) ]
  maandag 11 februari 2019 @ 22:58:34 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184964829
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:10 schreef Zonnebloempjes het volgende:
-weg-
Waarom?
Resistance is futile.
  maandag 11 februari 2019 @ 23:00:28 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184964872
Is hij inmiddels je internethistory aan het checken?
Resistance is futile.
  maandag 11 februari 2019 @ 23:01:05 #43
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184964879
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:00 schreef Seven. het volgende:
Is hij inmiddels je internethistory aan het checken?
:')
  maandag 11 februari 2019 @ 23:02:45 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184964909
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:01 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

:')
Vanwaar de smiley, Robje?
Resistance is futile.
  maandag 11 februari 2019 @ 23:03:24 #45
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_184964919
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 23:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vanwaar de smiley, Robje?
Ik dacht namelijk hetzelfde
pi_184965143
Tsjaals jij je strak van de drugs laat uitwonen op een festival normaliter zou ik je ook wantrouwen als ik hem was.

Daarom date ik dat soort types ook niet, niet te vertrouwen.
pi_184965170
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 22:10 schreef Zonnebloempjes het volgende:
-weg-
Dan had je beter een DM naar een van de mods of admins kunnen sturen.. Het enige wat je nu mogelijk bereikt is dat het gesloten wordt, maar dat is niet hetzelfde als verwijderd.. gesloten topics blijven gewoon zichtbaar en leesbaar..
  Moderator dinsdag 12 februari 2019 @ 00:06:19 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184965926
En dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')