abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181445097
Ik merk dat veel mensen toch een warm gevoel hebben bij de krant die hun ouders lezen en daar vaak zelf ook voor kiezen.

Ik zie dit zowel bij mij als bij mijn vriendin. Beide ouders lezen Trouw en ook wij hebben hiervoor gekozen, na De Volkskrant, NRC en Trouw te hebben geprobeerd. Ook ouders van ouders lazen de Trouw. Hoe zit dit bij jou?
  PR/Manusje van alles zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:39:07 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_181445130
Dagblad van het noorden. Ondanks dat ik nu niet meer in het noorden woon.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_181445278
Eh nee. Ik lees de Trouw en Reformatorisch dagblad (de laatste af en toe, het conservatieve stoort me).
Trouw is links en erg liberaal.
Ben zelf gereformeerd en lid van de PvdA.
Veel gereformeerden zijn links geworden en toch nog gelovig. Een onverklaarbaar verschijnsel. Ik denk dat de wortel ligt in de opvoeding waarin werd verteld dat alleen gereformeerden goed waren. Als je gaat nadenken, dan denk je: dat kan niet.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sigaartje op 25-08-2018 14:04:44 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181445822
De Scheveningsche Courant krijg ik af en toe van mijn oom. Vroeger las ik vaak de Haagsche Courant. Mijn ouders lazen dit ook altijd. Tegenwoordig lees ik zelden nog een krant. Meeste via internet maar ik krijg wel elke week de wijkkrant in mijn bus.
pi_181445861
Mijn ouders hadden een abonnement op een lokale krant; ik woon niet meer in dezelfde regio dus lees sowieso niet dezelfde krant. Zo af en toe haal ik in het weekend de Volkskrant.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:52:59 #6
213457 engine
pi_181446422
Mijn ouders hebben de Gelderlander en dat heeft ook mijn voorkeur. Als ik ooit los een krant koop is dat meestal het AD, wat z'n beetje hetzelfde is als de Gelderlander maar dan zonder regio nieuws.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 25 augustus 2018 @ 14:57:17 #7
269689 crew  Viv
pi_181446496
Mijn ouders lezen het NRC en įls ik een abonnement zou hebben zou het ook het NRC zijn, maar ik vind het te duur en ik heb niet genoeg tijd over om alles te lezen. Half gelezen kranten weggooien zou ik dan zonde van het geld vinden. :')
pi_181447189
Het Vrije Volk bestaat niet meer.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_181448185
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mijn ouders lezen het NRC en įls ik een abonnement zou hebben zou het ook het NRC zijn, maar ik vind het te duur en ik heb niet genoeg tijd over om alles te lezen. Half gelezen kranten weggooien zou ik dan zonde van het geld vinden. :')
Gebruik gewoon het wachtwoord van jouw ouders.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:26:15 #10
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_181452926
kranten anno 2018 :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_181465820
Krant? :')

Speel je ook dezelfde grammofoonplaten als je ouders? ;)
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_181465847
Ik lees al jaren geen kranten meer. Internet doet hetzelfde maar makkelijker, sneller en gratis.
Conscience do cost.
pi_181465912
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
kranten anno 2018 :')
Trouw en NRC zijn zeer goed. Daar kan internet niet aan tippen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181467203
Vroeger lazen mijn ouders NRC, maar zoals hierboven gezegd: kranten zijn niet meer van deze tijd.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181483769
NRC weekend en de Volkskrant hele week.

ondanks internet vind ik het gewoon prettig om tijdens het ontbijt wat in de krant te lezen.

Niet voor het 'nieuws' van gister, maar voor columns en opinies. en omdat je zo nog eens iets mee krijgt van onderwerpen waar je niet naar kijkt op internet omdat ze niet primair je interesse hebben.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 26 augustus 2018 @ 22:01:43 #16
269689 crew  Viv
pi_181484141
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:50 schreef vaarsuvius het volgende:
Niet voor het 'nieuws' van gister, maar voor columns en opinies. en omdat je zo nog eens iets mee krijgt van onderwerpen waar je niet naar kijkt op internet omdat ze niet primair je interesse hebben.
Dit, en voor meer achtergrond en diepgang. Misschien inderdaad eens de inloggegevens van mijn ouders vragen. :Y
pi_181495874
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:24 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Trouw en NRC zijn zeer goed.
Laatste jaren zou ik die niet meer zeer goed durven te noemen. Misschien lijkt dat nog wel zo op de achtergrond van bepaalde beerputten op het internet.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181499510
Ik lees überhaupt geen krant.
pi_181499585
Voor zo ver ik weet lezen mijn ouders geen FOK!.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_181502384
Nee, gelukkig niet.
Overigens is het lezen van boeken heel wat nuttiger dan het lezen van kranten voor mensen die bijna lege referentiekaders hebben.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_181502954
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 21:50 schreef vaarsuvius het volgende:
NRC weekend en de Volkskrant hele week.

ondanks internet vind ik het gewoon prettig om tijdens het ontbijt wat in de krant te lezen.

Niet voor het 'nieuws' van gister, maar voor columns en opinies. en omdat je zo nog eens iets mee krijgt van onderwerpen waar je niet naar kijkt op internet omdat ze niet primair je interesse hebben.
Echt exact dit!
pi_182074497
Mijn ouders en ik lezen soms het Refo Dagblad
Ik lees ook nog redelijk vaak De Groene Amsterdammer
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 13:36:32 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182123593
Ik vond de pers een goede krant maar die is helaas ter zielen gegaan. Heb eigenlijk nog geen alternatief gevonden. Mijn ouders lazen de zwolse krant maar die is opgegaan in de stentor. Ik geloof dat mijn moeder inmiddels de stentor en ook de trouw leest maar met die laatste ben ik niet opgevoed. Ikzelf lees dus amper een krant.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182123617
Nee. Mijn moeder leest Le Monde en ik lees helemaal geen krant.
pi_182679562
Hier ook niet. Mijn ouders lezen de lokale krant, ik incidenteel de Volkskrant. Mijn ouders, noch ik lezen de krant overigens vanuit een bepaalde ideologie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')