abonnement Unibet Coolblue
pi_181427996


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
Lambo of Rekt
pi_181428003
SEAL ZO GENIETEN _O_ _O_ _O_
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:28:48 #3
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181428075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:25 schreef KappenBakken het volgende:
SEAL ZO GENIETEN _O_ _O_ _O_
Denk dat ik meer ga genieten van mijn vakantie.
Fck crypto ff :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181428166
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:28 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Denk dat ik meer ga genieten van mijn vakantie.
Fck crypto ff :P
Meer van dit sentiment graag. CAPITULATIE.
pi_181429122
ik eis moen
Lambo of Rekt
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:28:36 #6
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_181429170
ik eis hoeren
pi_181429181
Ik eis dip
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181429264
man man man wat verveel ik mij toch de tievus!!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:54:23 #9
131603 Afwazig
Serious business
pi_181429662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:33 schreef noobcrypto het volgende:
man man man wat verveel ik mij toch de tievus!!
Niet zo boos doen. Zoek een hobby, ga iets leren, ga sporten. Tijd is waardevol, doe er iets goeds mee.

Tot zo ver de Levenslessen.
pi_181429745
https://www.ad.nl/rotterd(...)-opleveren~a0092644/

Haha

quote:
Rotterdams loft moet tientallen miljoenen opleveren
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:07:27 #11
131603 Afwazig
Serious business
pi_181430686
De files zijn weer terug en Bitcoin doet het weer best aardig
pi_181431414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:44 schreef metallicelmo het volgende:
De files zijn weer terug en Bitcoin doet het weer best aardig
Het één heeft met het ander te maken?
pi_181432291
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
pi_181432402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
Ja die denk ik
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:10:52 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181432556
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
Leuk dat IDEX he.
En dat volume zou dan de prijs moeten bepalen. :'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 21:11:55 #17
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181432582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 20:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Het één heeft met het ander te maken?
Hey!
Ik heb vakantie!
En kom naar jou toe. Waar zit je ergens? Kan je me slaap plek fixoren?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181433380
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
bedoelen jullie SEAL network? volume van 344 dollar. jullie zijn wel hele erge early adopters.
Is dat niet die scam coin met die tweelingbroers waarvan 1 nieteens de basisschool heeft afgerond?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:09:03 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181433961
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:45 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Is dat niet die scam coin met die tweelingbroers waarvan 1 nieteens de basisschool heeft afgerond?
Dutch vaporware
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:21:27 #20
62913 Blik
The one and Only!
pi_181434311
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Leuk dat IDEX he.
En dat volume zou dan de prijs moeten bepalen. :'(
REKT
pi_181434388
Dentacoin pompt weer lekker, veel mensen gaan weer naar de tandarts omdat vakantie voorbij is.
pi_181434434
https://seal.network/team.html

Volgens mij heeft niet alleen jinx vakantie maar heel dat team :')
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:29:38 #23
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434492
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:21 schreef Blik het volgende:

[..]

REKT
Duidelijk 0 verstand.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:30:08 #24
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:26 schreef Aventuras het volgende:
https://seal.network/team.html

Volgens mij heeft niet alleen jinx vakantie maar heel dat team :')
SCAM>!>!>!>!.
Nee, komt goed soon®.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181434514
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Duidelijk 0 verstand.
Ach kom nou joh, het is gewoon totale troep.
pi_181434564
Ga ik ooit SEAL kopen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:33:14 #27
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ach kom nou joh, het is gewoon totale troep.
Je blijft dit aangeven, zonder eigenlijk echt inhoudelijke argumenten.
Behalve: Een DB is voldoende.
Sorry, dit is wel een stupid post van je.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181434596
Ik wacht wel even totdat SEAL gezakt is tot 1 Satoshi.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:33:44 #29
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:32 schreef KappenBakken het volgende:
Ga ik ooit SEAL kopen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wederom, 0 inhoud. :)
Leuk niveau weer, ben er blij mee.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:34:50 #30
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:32 schreef KappenBakken het volgende:
Ga ik ooit SEAL kopen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bij je ETH blijven.
Stratis is al 100x beter. :6
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181434653
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Je blijft dit aangeven, zonder eigenlijk echt inhoudelijke argumenten.
Behalve: Een DB is voldoende.
Sorry, dit is wel een stupid post van je.
Vooruit laten we het dan niet over de technische kant gooien maar via de andere route. Bij een ICO in huidige vorm (een waardeloze utiltiy token) investeer je vooral in het team. En dat heeft niks meer laten horen de afgelopen tijd en maakt loze beloftes.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:36:32 #32
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vooruit laten we het dan niet over de technische kant gooien maar via de andere route. Bij een ICO in huidige vorm (een waardeloze utiltiy token) investeer je vooral in het team. En dat heeft niks meer laten horen de afgelopen tijd en maakt loze beloftes.
Welke loze beloftes?
Kom met inhoud behalve bullshit kerel.
Alles is sowiso naar de klote. Dus snap de haat niet echt, inhoudsloos.
Technisch gezien is het trouwens superiour.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181434688
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:36 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Welke loze beloftes?
Kom met inhoud behalve bullshit kerel.
Alles is sowiso naar de klote. Dus snap de haat niet echt, inhoudsloos.
De communicatie had wel wat beter gemogen, dat moet je toch toegeven :P
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:37:25 #34
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434693
En dan pak je top 100 van CMC, ga daar over klagen. lol.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:37:45 #35
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434704
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:37 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De communicatie had wel wat beter gemogen, dat moet je toch toegeven :P
Heb ik allang gedaan toch?
Maar je blijft hiermee doorpushen zonder inhoud.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:38:55 #36
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434728
Kan ik er iets aan doen dat ze fkin HitBTC kiezen.
de meest shit exchange.
Verder is het team ok, en product / partnerships ook.

Geloof je in Idex met 600 dollar volume, koop dan niks in. Is wel fkin cheap nu.
Ik vertrouw er 0 van, en het volume geeft genoeg aan.
Facts.
Inhoud.
Oh en in verhouding met wat ETH gedaalt is, en SEAL, heb ik nog steeds profit. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181434831
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:38 schreef ssjgoku het volgende:
Kan ik er iets aan doen dat ze fkin HitBTC kiezen.
de meest shit exchange.
Verder is het team ok, en product / partnerships ook.

Geloof je in Idex met 600 dollar volume, koop dan niks in. Is wel fkin cheap nu.
Ik vertrouw er 0 van, en het volume geeft genoeg aan.
Facts.
Inhoud.
Oh en in verhouding met wat ETH gedaalt is, en SEAL, heb ik nog steeds profit. :)

Dat je shillt prima, maar je licht nu gewoon mensen op lol

SEAL is een scam
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:45:18 #38
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434862
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:44 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat je shillt prima, maar je licht nu gewoon mensen op lol

SEAL is een scam
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:46:17 #39
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434882
Soon Q2 report.
_O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:48:39 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181434927
Enige goeie seal is een snowseal


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:49:38 #41
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181434948
Al die haat, zonder echte inhoud.
Ik vind het ook jammer dat jullie boot gemist hebben. _O-
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:50:19 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181434962
Heel die verpakkingsindustrie de moeder gedisrupt in samenwerking met nxp
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181435005
Oke laten we even aannemen dat hetgeen wat SEAL aanbied echt waarde heeft om on-chain te laten plaatsvinden. Waarom zou ik als bedrijf dan niet gewoon SEAL Network BV inhuren en met euro's betalen? En wat houdt hun vervolgens tegen om gewoon adidas schoenen tokens en puma shirtjes tokens te lanceren en daarmee producten te tracken?

quote:
In this way, the Seal Token is a medium of exchange.
De token heeft gewoon geen use case, het is echt utility token nummer zoveel die verkocht wordt als "medium of exchange" terwijl die term letterlijk op alles geplakt kan worden.

quote:
the Seal Tokens can be used as a currency to pay for products directly.
Wauw, dat kan met elke andere token die ergens op een exchang gelist is ook! :D

quote:
Using Seal to pay for products provides both buyer and seller a guaranteed exchange of goods.
Wat een bullshit, als ik met SEAL afrekenen kan net zo goed mijn dienst/pakketje niet geleverd worden. Of ik nou met SEAL of euro's betaal.

Je bent volledig afhankelijk van het feit dat SEAL Network BV hun diensten alleen blijft aanbieden voor SEAL tokens, maar ooit zullen ze dat niet doen en gewoon keiharde euro's/BTC accepteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door KappenBakken op 24-08-2018 22:59:12 ]
pi_181435051
Sowieso apart dat het netwerk vanuit een BV gerund wordt, dat zou een non-profit moeten zijn die geen winst mag uitkeren.
pi_181435066
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:54 schreef KappenBakken het volgende:
Sowieso apart dat het netwerk vanuit een BV gerund wordt, dat zou een non-profit moeten zijn die geen winst mag uitkeren.
Maarja dan hebben ze geen dikke doekoes!!
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:56:28 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181435111
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:49 schreef ssjgoku het volgende:
Al die haat, zonder echte inhoud.
Ik vind het ook jammer dat jullie boot gemist hebben. _O-
SEAL. _O_
Er komt gewoon weinig concreets van de grond. Voorlopig is het niet meer dan een erc20 token met een whitepaper en 2 broers die wat aan hobbyen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181435114
Dogecoin is ook een prima medium of exchange overigens. Aanrader!
pi_181435268
Wanneer gaat VET weer op de RAKET??
Vakman pur sang
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:06:27 #49
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
Oke laten we even aannemen dat hetgeen wat SEAL aanbied echt waarde heeft om on-chain te laten plaatsvinden. Waarom zou ik als bedrijf dan niet gewoon SEAL Network BV inhuren en met euro's betalen? En wat houdt hun vervolgens tegen om gewoon adidas schoenen tokens en puma shirtjes tokens te lanceren en daarmee producten te tracken?

[..]

De token heeft gewoon geen use case, het is echt utility token nummer zoveel die verkocht wordt als "medium of exchange" terwijl die term letterlijk op alles geplakt kan worden.

[..]

Wauw, dat kan met elke andere token die ergens op een exchang gelist is ook! :D

[..]

Wat een bullshit, als ik met SEAL afrekenen kan net zo goed mijn dienst/pakketje niet geleverd worden. Of ik nou met SEAL of euro's betaal.

Je bent volledig afhankelijk van het feit dat SEAL Network BV hun diensten alleen blijft aanbieden voor SEAL tokens, maar ooit zullen ze dat niet doen en gewoon keiharde euro's/BTC accepteren.
90% v.d dingen gelden zowat voor top100.
Haat zonder reden.
Er is btw meer dan enkel betalen met SEAL tokens, maar dan zou je eens de WP moeten doornemen.
Verder als we dingen gaan door draven, ETH sucks ook t.o.v een stratis en/of waves.
Ga daar lekker op haten. :P

Het feit dat een Adidas er al interesse in heeft... lijkt me dat zij meer kennis hebben dat jou over dergelijke zaken.

1: Dan doe je het met euro's, met SEAL Network is te praten. Zie het issue niet zo. Geld is geld. zij zetten het wel om in Tokens.

2: Er is wel een Usecase als je WP eens gaat doornemen. Burn rate, alles zit erbij. Dat er al gebruik van gemaakt door bedrijven, geeft genoeg aan.

3: Zie punt 1.
Je bent afhankelijk van blockchain, net zoals alles. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:11:00 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181435448
Voorlopig heeft Adidas nog geen seal gekocht of wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:11:35 #51
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435468
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Voorlopig heeft Adidas nog geen seal gekocht of wel.
Nog niet. ^^. Heb ik ook niet gezegt, of wel.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181435532
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Voorlopig heeft Adidas nog geen seal gekocht of wel.
Ze zijn nog aan het uitzoeken waar ze het überhaupt kunnen kopen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181435550
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:06 schreef ssjgoku het volgende:
zij zetten het wel om in Tokens.
Dit is juist het hele punt. Waarom zouden ze? Als ze met euro's omzet binnen trekken laten ze dat toch lekker op de balans staan en keren dividend aan zichzelf uit. Dan laten we het punt dat ze hun product vanuit een BV runnen nog even buiten beschouwing.

Daarnaast is het natuurlijk onzin dat al deze kritiekpunten voor veel andere coins/tokens gelden. Bij PoW is de coin ook nog een incentive om het netwerk te onderhouden (dat is bij SEAL niet zo, het is puur een betaalmiddel). En bij PoS is het vaak naast een incentive ook nog een anti sybil maatregel.

Ik zie het verband tussen of SEAL als token waarde heeft en het feit dat Ethereum een kut platform is niet echt :P Maar dat zal wel aan mij liggen.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:14:46 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181435554
Holders: 855 addresses
Transfers: 2290

Wordt lekker veel data naar de blockchain geschreven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:16:23 #55
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit is juist het hele punt. Waarom zouden ze? Als ze met euro's omzet binnen trekken laten ze dat toch lekker op de balans staan en keren dividend aan zichzelf uit. Dan laten we het punt dat ze hun product vanuit een BV runnen nog even buiten beschouwing.

Daarnaast is het natuurlijk onzin dat al deze kritiekpunten voor veel andere coins/tokens gelden. Bij PoW is de coin ook nog een incentive om het netwerk te onderhouden (dat is bij SEAL niet zo, het is puur een betaalmiddel). En bij PoS is het vaak naast een incentive ook nog een anti sybil maatregel.

Ik zie het verband tussen of SEAL als token waarde heeft en het feit dat Ethereum een kut platform is niet echt :P Maar dat zal wel aan mij liggen.
Omdat ze hun diensten willen verkopen uiteraard.
Als het je tegenzit om dat met tokens te doen, geld dat voor zowat alles, dat bedoel ik.
Dat is pas een bs argument.
Pak een ICO bv.
Hoezo in denial.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:17:07 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435593
Zo kan je alles in euro's doen. LOL. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181435603
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:16 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Omdat ze hun diensten willen verkopen uiteraard.
Als het je tegenzit om dat met tokens te doen, geld dat voor zowat alles, dat bedoel ik.
Dat is pas een bs argument.
Pak een ICO bv.
Hoezo in denial.
Ik snap letterlijk niks van wat hier staat.

Als Adidas nu naar SEAL BV gaat en zegt "wij willen onze gympies on-chain tracken" wat houdt SEAL dan tegen om die dienst gewoon te leveren zonder de SEAL tokens te gebruiken? :P
pi_181435626
Kunnen we niet ophouden over SEAL gewoon voor altijd?
SEAL never happened!
Vakman pur sang
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:18:32 #59
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik snap letterlijk niks van wat hier staat.

Als Adidas nu naar SEAL BV gaat en zegt "wij willen onze gympies on-chain tracken" wat houdt SEAL dan tegen om die dienst gewoon te leveren zonder de SEAL tokens te gebruiken? :P
Wat houd 90% van alle tokens tegen?
Wat is dit voor bs argument?
Het token is nodig om te communiceren met de Blockchain / techniek van SEAL. Dus het moet uiteindelijk wel.
Jezus.

Laten we alle ICO's ook doen met euro man. Same bs argument.
Waarom ETH. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181435698
Seal was gewoon een ordinaire cashgrab van een paar gesjeesde gasten die effe snel geld binnen harkten en hun bagholders nu achterlaten op sociale media of forums om daar de pik omhoog te houden en net te doen alsof alles koek en ei is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181435714
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:18 schreef ssjgoku het volgende:
Laten we alle ICO's ook doen met euro man.
Dit is best een goed plan. Dan zouden veel teams die in Jan/Feb hun sale hadden ook niet 80% onder water staan. Treasury beleid bij veel projecten kan wel wat beter ^O^

EOS heeft het wat dat betreft prima aangepakt.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:23:16 #62
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181435752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:21 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit is best een goed plan. Dan zouden veel teams die in Jan/Feb hun sale hadden ook niet 80% onder water staan.
Denken dat die mensen het niet verkocht hebben destijds... Sure dude.
Je weet goed wat ik bedoel
Waarom niet in Euro... lol
Waarom Blockchain en niet in DB. lol
ZzZz.
Geld voor zowat alles
0 inhoud nog steeds.
Behalve communicatie/marketing, maar gaf ik al in het begin aan.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:36:59 #63
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436043
Waarom ETH sucks:

- Bubble

- Wat bepaalt prijs?
-- Investeerders
-- Mensen die speculeren

- Dan krijg je supply en demand,
-- Met elke ICO worden er zogenaamd meerdere tokens gelocked.
-- Uiteraard liquidatie, maar rest houden ze in idee van het wordt meer waard.

- Wat toekomst brengt?
-- Misschien meer waard, mischien minder.
-- Feit is dat het eens dik voorbij is, of er gebeurd een:

-- Hack
-- Bugs in SC
-- ICO's wat het blijven verneuken
-- en kan zo wel doorgaan.

ETH is een temp iets, vooral voor ICO's nu interesting. Rest is het 3x niks, en het is geen kwestie van "If" maar "When" het naar de klote gaat.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:38:38 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181436080
Maar wel handig om geld uit de zakken te kloppen van naïevelingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:39:03 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181436094
En als eth gaat, gaat seal ook
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181436096
Hebben die seal broeders nu al hun ETH gedumpt?

Anders is toch aan het einde van het jaar de cash er wel doorheen geburnt..
It All Goes Back in the Box
pi_181436108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef Aventuras het volgende:
Hebben die seal broeders nu al hun ETH gedumpt?

Anders is toch aan het einde van het jaar de cash er wel doorheen geburnt..
Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoor ^O^
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:40:21 #68
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436115
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:38 schreef fathank het volgende:
Maar wel handig om geld uit de zakken te kloppen van naïevelingen
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef fathank het volgende:
En als eth gaat, gaat seal ook
I know.
Maar dat is mn punt even niet met deze post.
Dingen afzeiken met bs, kan ik net zo goed. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:40:48 #69
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoor ^O^
LOL.
Bron? :)
Oh, vermeld dan ook dat er een member bij is, Sales master van Adidas. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436168
Decent heeft gisteren nog even 8k ETH gedumpt.

Lekkere timing.
http://www.dappcapitulation.com/dapps/6/

Prachtig hoe mensen het opgehaalde geld zo snel kunnen laten verdampen. :9~ _O_
It All Goes Back in the Box
pi_181436197
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:40 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

LOL.
Bron? :)
LinkedIn.

8 van de 9 team leden hier (https://icobench.com/ico/seal) hebben een LinkedIn. Vanuit daar kan je het zelf wel uitvogelen neem ik aan.
pi_181436209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Van de 8 team leden tijdens de ICO zijn er 4 al weg en eentje is een nieuw project begonnen. Maar verder gaat het steady hoor ^O^
Echt? Hahaha, vandaar dat de team pagina offline is..
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:44:19 #73
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436214
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:43 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

LinkedIn.

8 van de 9 team leden hier (https://icobench.com/ico/seal) hebben een LinkedIn. Vanuit daar kan je het zelf wel uitvogelen neem ik aan.
Oh, dat heeft ook een reden, maar jij zit niet in hun telegram, right?
En dat er iemand van Adidas zelf bij is, vermeld je ook niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:42 schreef Aventuras het volgende:
Decent heeft gisteren nog even 8k ETH gedumpt.

Lekkere timing.
http://www.dappcapitulation.com/dapps/6/

Prachtig hoe mensen het opgehaalde geld zo snel kunnen laten verdampen. :9~ _O_
Dat is sowieso een chille site om dat soort zaken bij te houden. De waarde van de Aragorn Ether wallet is meer dan de token market cap momenteel, dat geeft wel aan dat de token kut is.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:45:16 #75
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436230
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat is sowieso een chille site om dat soort zaken bij te houden. De waarde van de Aragorn Ether wallet is meer dan de token market cap momenteel, dat geeft wel aan dat de token kut is.
Welke helft verberg je in dit bericht? _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436243
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh, dat heeft ook een reden, maar jij zit niet in hun telegram, right?
En dat er iemand van Adidas zelf bij is, vermeld je ook niet.
Dat weet ik niet nee :P

Maar toch een veeg teken dat alle marketeers etc een paar maanden na de ICO ermee ophouden :P En dat de "Vice President of Operations" bij een nieuw project founder is en CEO.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:47:11 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat weet ik niet nee :P

Maar toch een veeg teken dat alle marketeers etc een paar maanden na de ICO ermee ophouden :P En dat de "Vice President of Operations" bij een nieuw project founder is en CEO.
En maar blaten. _O-
Mike is nog steeds @ SEAL. Kan je hem zelf asken als je wilt.
Marketeer is idd weg.
Verder iemand van Adidas bij. :) Ga je inlezen svp, of meer verdiepen voor je je nog meer voor lul zet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436290
Price in preICO 1 SEAL = 0.08 USD
Price in ICO 0.7000 USD

Prijs nu: 0.0047 usd _O- _O-
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:48:52 #79
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:48 schreef Aventuras het volgende:
Price in preICO 1 SEAL = 0.08 USD
Price in ICO 0.7000 USD

Prijs nu: 0.0047 usd _O- _O-
Ook dat klopt niet, maar heb ik al 100x aangegeven. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:48 schreef Aventuras het volgende:
Price in preICO 1 SEAL = 0.08 USD
Price in ICO 0.7000 USD

Prijs nu: 0.0047 usd _O- _O-
Even los daarvan, dit is ook een chille site voor een ERC20 overzicht, beetje vergelijkbaar met dappcapitulation. https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:49:20 #81
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436307
En jullie blaten maar zonder kennis. _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:49:58 #82
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:49 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Even los daarvan, dit is ook een chille site voor een ERC20 overzicht, beetje vergelijkbaar met dappcapitulation. https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20
Price in ICO 0,7.
HAHAHAHAH.
OMG.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:50:19 #83
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436323
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ben weer klaar hier.
Men leest maar half en snapt ook maar de helft. En geloven de gekste dingen. :D
Fijne avond warriors! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436351
Ik verkoop alles en zet het om in Seal.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:52:15 #85
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik verkoop alles en zet het om in Seal.
Als je IDEX trust en je vind kooporders. Go for it. No regret. ^O^
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436414
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:52 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als je IDEX trust en je vind kooporders. Go for it. No regret. ^O^
Hoezo? Staat Seal nóg niet op HitBTC dan?
pi_181436417
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef ssjgoku het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ben weer klaar hier.
Men leest maar half en snapt ook maar de helft. En geloven de gekste dingen. :D
Fijne avond warriors! :D

Hoeveel ETH heeft seal opgehaald en hebben ze het gedumpt?
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:55:54 #88
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436429
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hoezo? Staat Seal nóg niet op HitBTC dan?
Nee.
Huidige prijs is op een volume van 600 dollar op een Idex. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:56:21 #89
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Hoeveel ETH heeft seal opgehaald en hebben ze het gedumpt?
Aantal ETH.. weet ik niet. 11 miljoen euro.

Neem wel in rekening dat product e.d al klaar is.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436449
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:55 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nee.
Huidige prijs is op een volume van 600 dollar op een Idex. :')
Fuuuu, net alles naar HitBTC gestuurd...
pi_181436462
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Aantal ETH.. weet ik niet. 11 miljoen euro.

Neem wel in rekening dat product e.d al klaar is.

11 mil is nog best netjes. Maar ik hoop niet dat ze 70% hebben laten verdampen...
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:58:25 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436464
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Fuuuu, net alles naar HitBTC gestuurd...
Als hij voor die prijs op HitBTC stond.
Had je geen kans. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 23:59:17 #93
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef Aventuras het volgende:

[..]

11 mil is nog best netjes. Maar ik hoop niet dat ze 70% hebben laten verdampen...
As far I know niet.
Maar 11 milj is best mager tbh.. ze zijn hun WP/plannen aan het herschrijven op basis van dat bedrag.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436485
Dan alles maar in Doge stoppen.
pi_181436567
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:59 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

As far I know niet.
Maar 11 milj is best mager tbh.. ze zijn hun WP/plannen aan het herschrijven op basis van dat bedrag.
Genoeg mkb bedrijven die het niet hebben liggen.

Als ze met crowdfunding geld hadden opgehaald hadden ze net 200k binnengebracht.
It All Goes Back in the Box
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 00:04:15 #96
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181436595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:03 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Genoeg mkb bedrijven die het niet hebben liggen.

Als ze met crowdfunding geld hadden opgehaald hadden ze net 200k binnengebracht.
Ja ok.. true. Naja... dingen liggen er nu bij vanwege dat o.a.
Er was een hogere verwachting. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181436718
Waarom gaat het hier elk topic 4 pagina's lang over Seal ?
pi_181437085
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 23:50 schreef ssjgoku het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ben weer klaar hier.
Men leest maar half en snapt ook maar de helft. En geloven de gekste dingen. :D
Fijne avond warriors! :D

De enige die hier dingen maar voor de helft snapt (waar een blockchain wel en niet goed voor is) en in de gekste dingen gelooft (provenance en supply chain tokens) ben jij :D
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181437190
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef TwztId het volgende:
Waarom gaat het hier elk topic 4 pagina's lang over Seal ?
Eurotje per keer dat hier Seal langs komt, dus geen klagen. ^O^

Seal gaat alles decentraal in de b.v. verifiëren!
It All Goes Back in the Box
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 01:03:36 #100
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_181437753
Saaie week: Saaie mid-term:

Dan maar videos kijken:

The best firms advertise the least...
pi_181437887
Kan die Seal fetishist niet een ban krijgen lol, alles gaat over die shitcoin. Paar keer is leuk maar de hele tijd?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 augustus 2018 @ 02:45:02 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181438919
Wij hebben een SEAL topic jongens. Af en toe een discussie is prima, maar iedere keer als ik hier kijk gaat het over SEAL lijkt het wel en het is dan steeds 1 vs. allen en iedereen die iedereen voor idioot en 0mgz0r n00b uitmaakt. Chill :)

Nog erger dan bij VeChain soms :P
pi_181439004
Bij VeChain zijn er een heleboel in denial, bij Seal is het er maar 1 :D
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 06:11:22 #104
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181439322
Goedemorgen warriors! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:49:03 #105
131603 Afwazig
Serious business
pi_181439688
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 06:11 schreef ssjgoku het volgende:
Goedemorgen warriors! :D
Mogguh.

Hoe gaat het met SEAL? :7

SEAL GODENCOIN.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:49:25 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_181439690
Ok ik hou al op.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:09:51 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181440089
Zo, tijd voor een wodkatje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181441202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 02:45 schreef Kyran het volgende:
Wij hebben een SEAL topic jongens. Af en toe een discussie is prima, maar iedere keer als ik hier kijk gaat het over SEAL lijkt het wel en het is dan steeds 1 vs. allen en iedereen die iedereen voor idioot en 0mgz0r n00b uitmaakt. Chill :)

Nog erger dan bij VeChain soms :P
Hoi, Seal is een shitcoin, gewoon niet meer over praten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181441978
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:09 schreef fathank het volgende:
Zo, tijd voor een wodkatje
Ja lekker, mooie tijd ook :P

Gaan we Bitcoin binnenkort boven de 7K zien? En dan gelijdelijk naar het einde vh jaar weer naar 10 K.
Vakman pur sang
pi_181442426
SEAL :')
pi_181442906
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 03:07 schreef ChickenMan het volgende:
Bij VeChain zijn er een heleboel in denial, bij Seal is het er maar 1 :D
_O_
It All Goes Back in the Box
pi_181447514
quote:
Kralingen ?

Dat moet wel Bansheeboy zijn dan _O-
pi_181447699
quote:
Godver, er zit nog zoveel hopium in de prijs van VET! :')

quote:
VeChain geniet in het Westen echter een stuk minder bekendheid dan de Bitcoin.

,,Nog wel,’’ zegt Van Heijningen. ,, De ontwikkelaars achter VeChain hebben een platform ontwikkeld waarop bedrijven en overheden informatie kunnen vastleggen die vervolgens niet is te vervalsen.


[ Bericht 2% gewijzigd door Aventuras op 25-08-2018 16:05:32 ]
It All Goes Back in the Box
pi_181447884
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hey!
Ik heb vakantie!
En kom naar jou toe. Waar zit je ergens? Kan je me slaap plek fixoren?
Uhm, ja kan best wat fixen maar ga zelf niet op stap voorlopig, moeders is op vakantie hier. Hotels zitten redelijk leeg dit jaar dus ik kan je wel het e.e.a. aanraden. Ik zit bij Alicante en Benidorm in de buurt.
pi_181449563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:00 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Godver, er zit nog zoveel hopium in de prijs van VET! :')

[..]

VET gaat moehoehoehoen
Lambo of Rekt
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:10:28 #117
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181452481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, ja kan best wat fixen maar ga zelf niet op stap voorlopig, moeders is op vakantie hier. Hotels zitten redelijk leeg dit jaar dus ik kan je wel het e.e.a. aanraden. Ik zit bij Alicante en Benidorm in de buurt.
El campello? Op die klif vier ik ieder jaar kerst 8-)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_181454382
Alle airdrops ontvangen in Ethos wallet, totale waarde 0,50 dollar cent.. :')

En dat verspreid over 4 coins... -O-
  zondag 26 augustus 2018 @ 00:32:22 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181461020
Valt er nog wat te moonen boys?
  zondag 26 augustus 2018 @ 12:07:34 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181468051
Masternode details van cpchain komen 31 augustus, de prijs gaat al langzaam omhoog. Valt wel wat winst te halen als trader.
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:26:11 #121
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_181469714
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Masternode details van cpchain komen 31 augustus, de prijs gaat al langzaam omhoog. Valt wel wat winst te halen als trader.
Enig idee hoeveel cpc voor een node?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:39:08 #122
132191 -jos-
Money=Power
pi_181470031
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 00:32 schreef leolinedance het volgende:
Valt er nog wat te moonen boys?
NANO al 2 weken lang moon

WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 26 augustus 2018 @ 13:42:23 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181470104
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:39 schreef -jos- het volgende:

[..]

NANO al 2 weken lang moon

[ afbeelding ]
Helaas verkocht paar weken geleden.
pi_181472181
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:39 schreef -jos- het volgende:

[..]

NANO al 2 weken lang moon

[ afbeelding ]
flippening?

moet ik nano inslaan??

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2018 15:08:00 ]
pi_181472214
Godverdomme.

Ik heb een Linux specialist nodig op het gebied van RADIUS en CoovaChilli. Iemand?
  zondag 26 augustus 2018 @ 15:10:25 #127
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181472265
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:08 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Ik heb een Linux specialist nodig op het gebied van RADIUS en CoovaChilli. Iemand?
Linux specialist -- yes.
Radius -- Yes.
CoovaChilli, hoe lastig kan dat zijn? :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181472478
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:10 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Linux specialist -- yes.
Radius -- Yes.
CoovaChilli, hoe lastig kan dat zijn? :P
Had je er al eerder een DM over gestuurd geloof ik.

Ik wil een router draaien met OpenWRT erop en CoovaChilli. Dat heb ik al geïnstalleerd, maar het moet nog draaien en ik krijg die kutzooi niet aan de praat. Ik weet niks van RADIUS, dus bear with me. Komt ie dan:

CoovaChilli intercept in principe alle connecties (als ie werkt zoals 't hoort), en als ze niet ge'auth zijn, krijgen ze een redirect naar een pagina waar ze kunnen auth'en. Dus middels Facebook, email verificatie, wat ik ook maar bedenk om ze een "OK" te geven. Na een succesvolle login met Facebook, moet ik dus een "OK" signaal aan CoovaChilli geven, en volgens mij gebeurt dit via RADIUS, maar in het geval van social media heb je weer geen RADIUS nodig geloof ik.

Ik moet deze hele tyfuszooi dus aan de praat krijgen en dacht eigenlijk dat het iets makkelijker was maar het is net black magic.
pi_181472498
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:08 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Ik heb een Linux specialist nodig op het gebied van RADIUS en CoovaChilli. Iemand?
Wat schuift het
pi_181472545
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat schuift het
Zie post hierboven. Kan meer informatie geven per email, stuur maar DM in dat geval. Wat het schuift is aan jou uiteraard, ik heb geen zin meer om het zelf te doen en ik ga wat offertes aanvragen.

Tenzij iemand hier zegt "hey dit is fucking simpel, doe het zo en zo" maar daar heb ik een hard hoofd in.
pi_181472663
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Zie post hierboven. Kan meer informatie geven per email, stuur maar DM in dat geval. Wat het schuift is aan jou uiteraard, ik heb geen zin meer om het zelf te doen en ik ga wat offertes aanvragen.

Tenzij iemand hier zegt "hey dit is fucking simpel, doe het zo en zo" maar daar heb ik een hard hoofd in.
Werk zelf als Linux specialist maar geen ervaring met CoovaChilli. Dit al eens gelezen https://github.com/coova/coova-chilli/issues/99 ?

/edit
Iets anders, maar wellicht ?
pi_181472783
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Werk zelf als Linux specialist maar geen ervaring met CoovaChilli. Dit al eens gelezen https://github.com/coova/coova-chilli/issues/99 ?

/edit
Iets anders, maar wellicht ?
Heb echt al enorm veel afgespeurd. Wifidog wil ik niet, dat wordt uiteindelijk niet geschikt met mijn plannen, CoovaChilli is heel light weight en dus flink schaalbaar. Wil uiteindelijk aan hotels gaan leveren enzo.

Het dashboard voor de klanten en het loginsysteem kan ik zelf allemaal wel, maar hoe ik dat met CoovaChilli (en evt. RADIUS) moet koppelen, pff.. tast een beetje in het duister. Ooit nog als sysadmin gewerkt zelfs maar het is kennelijk wel erg ver weggezakt.
pi_181472894
Word hier echt agressief van. De 1e muis heeft het alweer begeven. :')

Weet nu weer waarom ik gestopt was met werken. :P
  zondag 26 augustus 2018 @ 15:42:09 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181473280
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 13:26 schreef Sosa het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel cpc voor een node?
Dat horen we dus 31 augustus pas :P

Het is een tiered systeem. Dus begint vast vanaf 10k of 25k voor de laagste node en stapsgewijs hoger vanaf daar. Met 50k of 100k moet je zeker wel een goede node hebben.

Met deze prijzen is het goed te doen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181473847
Yes, ik heb het al half aan de praat. Zonde van die muis die ik tegen de muur heb gegooid.
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:23:40 #136
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181474620
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Had je er al eerder een DM over gestuurd geloof ik.

Ik wil een router draaien met OpenWRT erop en CoovaChilli. Dat heb ik al geïnstalleerd, maar het moet nog draaien en ik krijg die kutzooi niet aan de praat. Ik weet niks van RADIUS, dus bear with me. Komt ie dan:

CoovaChilli intercept in principe alle connecties (als ie werkt zoals 't hoort), en als ze niet ge'auth zijn, krijgen ze een redirect naar een pagina waar ze kunnen auth'en. Dus middels Facebook, email verificatie, wat ik ook maar bedenk om ze een "OK" te geven. Na een succesvolle login met Facebook, moet ik dus een "OK" signaal aan CoovaChilli geven, en volgens mij gebeurt dit via RADIUS, maar in het geval van social media heb je weer geen RADIUS nodig geloof ik.

Ik moet deze hele tyfuszooi dus aan de praat krijgen en dacht eigenlijk dat het iets makkelijker was maar het is net black magic.
Kan ik inloggen op die shit?
En mbt Ok knop dat dat via Radius gaat, lijkt me niet.
Dit zal op de webinterface een PHP script oid zijn die middels een LDAP of wtf dan ook gaat authen, en hierna normaliter middels Radius toegang wordt verschaft.
Oh en om dit te laten werken, moet je wel je NICS in promiscuous mode laten draaien.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181474769
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:23 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Kan ik inloggen op die shit?
En mbt Ok knop dat dat via Radius gaat, lijkt me niet.
Dit zal op de webinterface een PHP script oid zijn die middels een LDAP of wtf dan ook gaat authen, en hierna normaliter middels Radius toegang wordt verschaft.
Oh en om dit te laten werken, moet je wel je NICS in promiscuous mode laten draaien.

Beetje moeilijk om dat ding online te zetten momenteel, hij staat achter nog 2 routers die hier draaien. :P Ben nu iets aan 't uitvogelen met "nodogsplash", dat lijkt redelijk te werken. Heb nu een splash page en als je op een knop drukt heb je access. Werkt alleen geen PHP op, maar daar schijnt iets voor te zijn.
  zondag 26 augustus 2018 @ 16:34:46 #138
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181474913
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Beetje moeilijk om dat ding online te zetten momenteel, hij staat achter nog 2 routers die hier draaien. :P Ben nu iets aan 't uitvogelen met "nodogsplash", dat lijkt redelijk te werken. Heb nu een splash page en als je op een knop drukt heb je access. Werkt alleen geen PHP op, maar daar schijnt iets voor te zijn.
Dan heb je al zowat 90%?
Bijna klaar?
Kan je achterhalen, wat hij ongeveer sent middels wireshark oid, tot die Ok?
Kan je erna een mooie Page maken. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181475032
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan heb je al zowat 90%?
Bijna klaar?
Kan je achterhalen, wat hij ongeveer sent middels wireshark oid, tot die Ok?
Kan je erna een mooie Page maken. :D
De issue is nu om 'm te redirecten naar een extern splash screen, maar daar schijnt een optie voor te zijn, is alleen niet echt duidelijke documentatie voor.
pi_181475929
cup and handle. je weet tog
pi_181475987
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 16:00 schreef illusions het volgende:
Yes, ik heb het al half aan de praat. Zonde van die muis die ik tegen de muur heb gegooid.
tijd voor wat meditatie :D
pi_181476261
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:09 schreef iloveshitcoins het volgende:
cup and handle. je weet tog
hou wel van een goeie cup en handles koekoek
pi_181477180
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

hou wel van een goeie cup en handles koekoek
Oke Sierd.
pi_181479317
Jaaa ik heb die kutrouter aan de praaaaaaaaat, met extern auth script en firewall exception voor poort 443 op alleen m'n eigen server. Lekker niet met RADIUS, prachtig. Kost me ook geen extra server tenminste.

Heb nu echt zo'n momentje:
pi_181480051
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 15:08 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Ik heb een Linux specialist nodig op het gebied van RADIUS en CoovaChilli. Iemand?
gewoon CTRL ALT DELETE drukken
pi_181480166
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:40 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

gewoon CTRL ALT DELETE drukken
Zo, die is wel héél grappig.
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:58:11 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181480449
Alt F4
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 26 augustus 2018 @ 19:58:49 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181480470
Of IDDQD, werkt altijd
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181480490
Gaan we nog een keer moon?
  zondag 26 augustus 2018 @ 20:25:24 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181481214
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 19:59 schreef BadVlad het volgende:
Gaan we nog een keer moon?
Vrijdag weer
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 augustus 2018 @ 00:59:31 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181488536
Zo, druk weekend gehad. Hoe is het hier :)

BTC houdt netjes stand, VeChain wil niet zakken, dus zit nog steeds met een kleine bag :P
pi_181490203
Zo lekkere nacht voor de alts.
En eindelijk winst op VET.

Nu blijven moonen aub!
Vakman pur sang
  maandag 27 augustus 2018 @ 07:46:43 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181490278
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo lekkere nacht voor de alts.
En eindelijk winst op VET.

Nu blijven moonen aub!
Jij maakt toch altijd winst?
  maandag 27 augustus 2018 @ 07:53:28 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181490340
Buy order gemist vannacht :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181490411
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 07:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij maakt toch altijd winst?
Is het nu klaar met deze? :(
Vakman pur sang
pi_181490412
Ik moet nog ff wat MyTrackNet tokens kopen voor de 30% bonus.
  maandag 27 augustus 2018 @ 08:10:55 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181490470
Nano blijft ook maar doorgaan, netjes hoor :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181490767
Goedemorgen!
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:09:52 #159
62913 Blik
The one and Only!
pi_181493261
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 08:01 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moet nog ff wat MyTrackNet tokens kopen voor de 30% bonus.
Niet bijgekocht tegen deze lage prijzen?

Ik heb ze al opgestuurd voor de bonus :)
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:15:40 #160
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181493416
Goedemorgen Crypto Warriors!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:26:43 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181493641
Vechain lekker aan het moonen. Is die zeehond al gelist?

Hier trouwens een stukje over (o.a.) Seal.

https://www.google.nl/amp(...)artups-insights/amp/

Dat Nederlandse GUTS tickets is trouwens wel extreem kut hoor. De communicatie van die gasten is echt :') :') :')

[ Bericht 49% gewijzigd door leolinedance op 27-08-2018 11:50:26 ]
pi_181493753
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Niet bijgekocht tegen deze lage prijzen?

Ik heb ze al opgestuurd voor de bonus :)
Heb er te weinig t.o.v de ICO, nog 200.000 te gaan en dan kan ik ze opsturen.
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:34:43 #163
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181493803
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef leolinedance het volgende:
Vechain lekker aan het moonen. Is die zeehond al gelist?

Hier trouwens een stukje over (o.a.) Seal. Dat Nederlandse GUTS tickets is trouwens wel extreem kut hoor. De communicatie van die gasten is echt :') :') :')
Eens.
Welk stukje trouwens? :p
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181493862
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef leolinedance het volgende:
Vechain lekker aan het moonen. Is die zeehond al gelist?

Hier trouwens een stukje over (o.a.) Seal. Dat Nederlandse GUTS tickets is trouwens wel extreem kut hoor. De communicatie van die gasten is echt :') :') :')
Zie niks ....
pi_181493970
had mn icx van een week terug moeten hodlen :(
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:50:35 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181494288
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:34 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Eens.
Welk stukje trouwens? :p
Zie edit
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:50:47 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181494293
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Zie niks ....
Zie edit
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:54:23 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181494407
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:40 schreef Wereldgozer het volgende:
had mn icx van een week terug moeten hodlen :(
Had mn nano moeten hodlen. Tsja zo rollen wij he..
  maandag 27 augustus 2018 @ 11:56:11 #169
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181494449
Mja leuk stukje idd.
0 van gepost.
Stom gewoon.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181494526
Lambo of Rekt
pi_181494674
Nou prachtig stukje over SEAL. Niks wat we nog niet wisten, maargoed, het zal wel.

Er wordt nergens uitgelegd waarom het nou zo tyfuslang duurt ook. :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 augustus 2018 @ 12:07:47 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181494750
Denk dat we binnen nu en 2 dagen weer een dump krijgen. Afgelopen dagen zijn bijna te groen :P Niet meer gewend zulke cijfers. Ben echt benieuwd wat BTC gaat doen nu en durf daarom echt niks te traden.
pi_181494814
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:05 schreef illusions het volgende:
Nou prachtig stukje over SEAL. Niks wat we nog niet wisten, maargoed, het zal wel.

Er wordt nergens uitgelegd waarom het nou zo tyfuslang duurt ook. :P
Over SEAL? Je hebt gewoon niet eens gekeken _O-
Lambo of Rekt
pi_181494846
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:07 schreef Kyran het volgende:
Denk dat we binnen nu en 2 dagen weer een dump krijgen. Afgelopen dagen zijn bijna te groen :P Niet meer gewend zulke cijfers. Ben echt benieuwd wat BTC gaat doen nu en durf daarom echt niks te traden.
Tja er zijn veel analisten die zeggen dat we eerst naar het pijnlijke 3000 usd per btc gaan voordat de rally omhoog pas weer echt begint. Ik weet het niet, weet ook niet of ik het wil weten, we zien het wel.
pi_181494921
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Over SEAL? Je hebt gewoon niet eens gekeken _O-
Heb het stuk gelezen. Mag jij me uitleggen waarom ie nog niet gelist staat.
pi_181494936
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb het stuk gelezen. Mag jij me uitleggen waarom ie nog niet gelist staat.
Haten op SEAL :')
pi_181494943
When asked about the current status of Seal, Verschoor had this to say:

The authentication process is finished. We’re running a pilot with a luxury winehouse in Italy, showcasing our working product.


Nou, top uitleg. :P
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:19:26 #178
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181494982
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:17 schreef illusions het volgende:
When asked about the current status of Seal, Verschoor had this to say:

The authentication process is finished. We’re running a pilot with a luxury winehouse in Italy, showcasing our working product.


Nou, top uitleg. :P
Gister had ik in SEAL topic gepost een beetje hoe en wat.
Het is wachten op Q2 report, waarin het in detail staat beschreven.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181494991
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb het stuk gelezen. Mag jij me uitleggen waarom ie nog niet gelist staat.
quote:
Die? of wat
Lambo of Rekt
pi_181495005
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Die? of wat
Nee, niet die. Die gaat niet over Seal. Ben je dronken? :P
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:20:57 #181
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181495011
Ik snap er niks meer van. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181495044
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, niet die. Die gaat niet over Seal. Ben je dronken? :P
Ok ok :') daarom vraag ik het, ik dacht dat je reageerde op mijn post :+
Lambo of Rekt
pi_181495066
Universa, nog zo'n schitterend project.
pi_181495105
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ok ok :') daarom vraag ik het, ik dacht dat je reageerde op mijn post :+
Ik reageer alleen op godenprojecten en godencoins. :P
pi_181495125
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:24 schreef KappenBakken het volgende:
Universa, nog zo'n schitterend project.
Universa _O_
Lambo of Rekt
pi_181495132
Ook geen 38
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 augustus 2018 @ 12:33:24 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181495225
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:12 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja er zijn veel analisten die zeggen dat we eerst naar het pijnlijke 3000 usd per btc gaan voordat de rally omhoog pas weer echt begint. Ik weet het niet, weet ook niet of ik het wil weten, we zien het wel.
$3000 vind ik echt te laag. Wie komt daar dan mee aanzetten. Meeste wat ik hoorde was laag $5000 of $4500. Denk niet dat we ooit de $3000 gaan zien als er niks uitzonderlijks gebeurd om eerlijk te zijn.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:40:50 #188
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181495373
Heeft Binance bij jullie ook eigenlijk aanpassingen gedaan in account? Had een verified account lvl 2 maar is nu opeens teruggezet naar de standaard met een BTC limiet van 2.
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:40:58 #189
62913 Blik
The one and Only!
pi_181495375
Ik sta sinds vandaag voor het eerst in mijn crypto-leven in de plus *O*
pi_181495428
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft Binance bij jullie ook eigenlijk aanpassingen gedaan in account? Had een verified account lvl 2 maar is nu opeens teruggezet naar de standaard met een BTC limiet van 2.
Ja!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181495498
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

$3000 vind ik echt te laag. Wie komt daar dan mee aanzetten. Meeste wat ik hoorde was laag $5000 of $4500. Denk niet dat we ooit de $3000 gaan zien als er niks uitzonderlijks gebeurd om eerlijk te zijn.
Dit ja, 3K zie ik niet zo snel gebeuren ook
Lambo of Rekt
pi_181495504
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft Binance bij jullie ook eigenlijk aanpassingen gedaan in account? Had een verified account lvl 2 maar is nu opeens teruggezet naar de standaard met een BTC limiet van 2.
Exit scam incoming. :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181495527
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef Blik het volgende:
Ik sta sinds vandaag voor het eerst in mijn crypto-leven in de plus *O*
Ik meer dan 50% in de min! *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181495546
quote:
11s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft Binance bij jullie ook eigenlijk aanpassingen gedaan in account? Had een verified account lvl 2 maar is nu opeens teruggezet naar de standaard met een BTC limiet van 2.
Had ik eerder ook ja. Ik heb het nog niet terug geverifieerd, maargoed.
Lambo of Rekt
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:51:15 #195
62913 Blik
The one and Only!
pi_181495640
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik meer dan 50% in de min! *O*
*O*
Geen gezeik, iedereen rijk
*O*

aleen de ene iets meer dan de andere
  maandag 27 augustus 2018 @ 12:52:51 #196
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181495669
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja!
Zat in de m'n ongewenste mail, dacht eerst dat het een spam mail was, dus maar genegeerd :')

-edit- dat ging snel, na 5 minuten weer verified

[ Bericht 4% gewijzigd door Dribbel_ op 27-08-2018 12:59:11 ]
pi_181498406
Dat gezeik ook altijd over listings op exchanges. Dat kost een gemiddeld project 10btc om op een shitexchange te komen.

Kan je je geld beter in de ontwikkeling stoppen. Zijn gewoon maffiapraktijken
pi_181498444
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Had ik eerder ook ja. Ik heb het nog niet terug geverifieerd, maargoed.
Vaag. Ik sta gewoon nog op 100BTC level.
pi_181498836
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:25 schreef ChickenMan het volgende:
Dat gezeik ook altijd over listings op exchanges. Dat kost een gemiddeld project 10btc om op een shitexchange te komen.

Kan je je geld beter in de ontwikkeling stoppen. Zijn gewoon maffiapraktijken
Eens. Laat ook maar zien dat de value helemaal niet in een token wordt vastgelegd.
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:01:00 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181500032
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 11:26 schreef leolinedance het volgende:
Vechain lekker aan het moonen. Is die zeehond al gelist?

Hier trouwens een stukje over (o.a.) Seal.

https://www.google.nl/amp(...)artups-insights/amp/

Dat Nederlandse GUTS tickets is trouwens wel extreem kut hoor. De communicatie van die gasten is echt :') :') :')
Hier geshilled door de enige eckte
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181500052
Amsterdam :') Daar komt toch niks goeds vandaan
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:08:21 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181500150
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Hier geshilled door de enige eckte
Ed kroket?
pi_181500229
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Eens. Laat ook maar zien dat de value helemaal niet in een token wordt vastgelegd.
Daarom zijn seal en Vechain allebei even grote shitcoins.

Moet altijd lachen om vechainers die seal afkraken :D
  maandag 27 augustus 2018 @ 17:36:34 #204
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181500749
Of dat is de reden waarom Seal nog niet gelist is. Niet genoeg geld opgehaald om uberhaubt een listing te kunnen betalen :o
pi_181500809
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Daarom zijn seal en Vechain allebei even grote shitcoins.

Moet altijd lachen om vechainers die seal afkraken :D
Gevaarlijke uitspraak hoor dit >:)
Vakman pur sang
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:01:08 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181501376
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ed kroket?
Nee, een zekere blauwe.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:02:36 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181501418
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Daarom zijn seal en Vechain allebei even grote shitcoins.

Moet altijd lachen om vechainers die seal afkraken :D
Moet altijd lachen om jouw posts.

Zoveel wijsheid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181501475
quote:
6s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet altijd lachen om jouw posts.

Zoveel wijsheid.
Thanks, ik maak ze ook altijd speciaal voor jou en dima 8-)
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:05:54 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181501521
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:04 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Thanks, ik maak ze ook altijd speciaal voor jou en dima 8-)
Wat een eer.

Een van jouw posts komt naast die van Klaas te hangen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:08:35 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181501585
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Daarom zijn seal en Vechain allebei even grote shitcoins.

Moet altijd lachen om vechainers die seal afkraken :D
$0,12 eoy
pi_181501602
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Of dat is de reden waarom Seal nog niet gelist is. Niet genoeg geld opgehaald om uberhaubt een listing te kunnen betalen :o
Ja ik zit nog steeds te zoeken naar hun Ethereum adress. Waar alle Ether die ze hebben opgehaald heen zijn gegaan.
pi_181501751
http://www.quotenet.nl/Ni(...)Dit-is-waarom-217267

Is dit hoe capitulatie en de bodem eruit zien?

Of is het gewoon een goed stuk met realistische blik op de huidige staat van crypto en de toegevoegde waarde van een blockchain? :P
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:19:51 #213
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181501825
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja ik zit nog steeds te zoeken naar hun Ethereum adress. Waar alle Ether die ze hebben opgehaald heen zijn gegaan.
Dat kan jinxed je vast vertellen :o

Wat ik me wel afvraag is of ETH deze koersen nog goed te boven komt. Zij zijn natuurlijk vooral hard kunnen groeien door de gigantische hoeveelheden ICO's en geld wat daarmee opgehaald is in ETH. Op een begeven moment presteren die projecten niks en moeten ze toch al hun potjes gaan cashen.

Weinig nieuwe ICO's, veel ETH die gedumpt wordt voor fiat. Kan nogal een kettingreactie veroorzaken als die projecten zien dat hun potje steeds minder waard gaat worden. :o

Of cashen veel projecten bij het begin al grotendeels? Niet echt toch? :{
pi_181501893
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:19 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat kan jinxed je vast vertellen :o

Wat ik me wel afvraag is of ETH deze koersen nog goed te boven komt. Zij zijn natuurlijk vooral hard kunnen groeien door de gigantische hoeveelheden ICO's en geld wat daarmee opgehaald is in ETH. Op een begeven moment presteren die projecten niks en moeten ze toch al hun potjes gaan cashen.

Weinig nieuwe ICO's, veel ETH die gedumpt wordt voor fiat. Kan nogal een kettingreactie veroorzaken als die projecten zien dat hun potje steeds minder waard gaat worden. :o

Of cashen veel projecten bij het begin al grotendeels? Niet echt toch? :{
Hier heb je twee goede resources om te zien of en hoeveel projecten al hun Ether hebben verkocht

http://www.dappcapitulation.com/

&

https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20

Vooral ook even goed kijken naar projecten waar je zelf in zit, en kijken of hun burn rate niet te hoog is in verhouding met de duur van de funding die het project nog nodig heeft.
pi_181501932
Ook wel grappig om te zien hoe bij sommige projecten de (Aragon bijvoorbeeld, hebben 65 miljoen USD aan Ether en hun market cap is maar 25 miljoen) de Ether wallet meer waard is dan al hun tokens.

Maar dit punt heb ik al eerder gemaakt :P
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:34:58 #216
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181502116
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hier heb je twee goede resources om te zien of en hoeveel projecten al hun Ether hebben verkocht

http://www.dappcapitulation.com/

&

https://sanbase-low.santiment.net/assets/erc20

Vooral ook even goed kijken naar projecten waar je zelf in zit, en kijken of hun burn rate niet te hoog is in verhouding met de duur van de funding die het project nog nodig heeft.
Thnx :)
  maandag 27 augustus 2018 @ 18:42:02 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181502263
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:15 schreef KappenBakken het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)Dit-is-waarom-217267

Is dit hoe capitulatie en de bodem eruit zien?

Of is het gewoon een goed stuk met realistische blik op de huidige staat van crypto en de toegevoegde waarde van een blockchain? :P
Oud geld bang voor nieuwe technologie
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181502332
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Oud geld bang voor nieuwe technologie
Of een goede counter trade strategie :P

Zie; https://www.quotenet.nl/N(...)ljonair-video-208573 & http://www.quotenet.nl/Ni(...)kzij-bitcoins-205406
pi_181502610
quote:
Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking: noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Maar ik denk positief en er komt een enorme oplossing in de globale energie voorziening.
Vakman pur sang
pi_181502664
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Maar ik denk positief en er komt een enorme oplossing in de globale energie voorziening.
Huh? Ik snap echt niks van deze comment.
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:10:06 #221
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181502790
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking: noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Maar ik denk positief en er komt een enorme oplossing in de globale energie voorziening.
pi_181502832
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 17:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Amsterdam :') Daar komt toch niks goeds vandaan
Alleen de trein naar Rotterdam.
Lambo of Rekt
pi_181503237
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh? Ik snap echt niks van deze comment.
DAT IE GOZER VD QUOTE WELEENS GELIJK KON HEBBEN.
Tenzij er nog een groot probleem wordt opgelost met blockchain.
En ik denk dat er een toekomstig probleem ontstaat met de hernieuwbare energie, verbruik, en opwekking moet in het hele electriciteitsnet (EU) op elkaar worden afgestemd en afgerekend.
Dit kan met blockchain opgelost worden ( slechts een voorbeeld).
Beetje duidelijk nu? :o
Vakman pur sang
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:33:16 #224
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181503272
Dit leest als de wegmisbruikers-turk

'nee ik hoef niet te tanken jullie spelen met mijn privé!!'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181503309
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:33 schreef fathank het volgende:
Dit leest als de wegmisbruikers-turk

'nee ik hoef niet te tanken jullie spelen met mijn privé!!'
Wat motje Henk.
Vakman pur sang
  maandag 27 augustus 2018 @ 19:35:54 #226
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_181503333
Hij moet nu toch wel een keer door die 6750 gaan, anders flikker het straks weer een eind omlaag.
pi_181503454
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

DAT IE GOZER VD QUOTE WELEENS GELIJK KON HEBBEN.
Tenzij er nog een groot probleem wordt opgelost met blockchain.
En ik denk dat er een toekomstig probleem ontstaat met de hernieuwbare energie, verbruik, en opwekking moet in het hele electriciteitsnet (EU) op elkaar worden afgestemd en afgerekend.
Dit kan met blockchain opgelost worden ( slechts een voorbeeld).
Beetje duidelijk nu? :o
Ja hoor. Geef mij ook even wat van die drugs die jij neemt trouwens.
pi_181503525
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja hoor. Geef mij ook even wat van die drugs die jij neemt trouwens.
Jaja, waspoeder probeer maar eens :P
Vakman pur sang
pi_181503530
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 18:15 schreef KappenBakken het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)Dit-is-waarom-217267

Is dit hoe capitulatie en de bodem eruit zien?

Of is het gewoon een goed stuk met realistische blik op de huidige staat van crypto en de toegevoegde waarde van een blockchain? :P
Het is een beetje zoals dit:

pi_181504001
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking: noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Maar ik denk positief en er komt een enorme oplossing in de globale energie voorziening.
Er zijn natuurlijk wel heldere problemen die een blockchain kan oplossen, zoals geen single point of failure/attacks meer hebben, mensen meer individuele macht geven itt tot nu overgeleverd zijn aan centrale machten, het tegengaan van rent-seeking.

Maar dat past niet in het plaatje van mensen die de status quo accepteren en geen vooruitgang willen voor de mensheid
pi_181504595
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

DAT IE GOZER VD QUOTE WELEENS GELIJK KON HEBBEN.
Tenzij er nog een groot probleem wordt opgelost met blockchain.
En ik denk dat er een toekomstig probleem ontstaat met de hernieuwbare energie, verbruik, en opwekking moet in het hele electriciteitsnet (EU) op elkaar worden afgestemd en afgerekend.
Dit kan met blockchain opgelost worden ( slechts een voorbeeld).
Beetje duidelijk nu? :o
Waarom zou dat via een blockchain gaan/moeten? Dat kan een energie gigant toch ook gewoon?
It All Goes Back in the Box
pi_181504632
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:29 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waarom zou dat via een blockchain gaan/moeten? Dat kan een energie gigant toch ook gewoon?
We willen juist af van multinationals met de bijbehorende gigantische macht
pi_181504767
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

We willen juist af van multinationals met de bijbehorende gigantische macht
Dat gaat toch nooit lukken bij zoiets als energie?
It All Goes Back in the Box
pi_181504991
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:29 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Waarom zou dat via een blockchain gaan/moeten? Dat kan een energie gigant toch ook gewoon?
Er is een toenemend probleem huidig.
Vroeger had je grote centrales die stabiel stroom leverden en de afname was berekenbaar. Continentaal (alle landen zijn verbonden) werden er op basis van prijzen voor opwekking installatie bij en afgeschakeld of ingekocht.

Nu is alles instabiel geworden door zon en wind wat volantieler is dan de crypto koers.
De frequentie gaat hiermee uit onbalans. En het is steeds lastiger het juiste vermogen te bepalen.
Europa zat al een paar keer tegen complete uitval aan.
Ik zie door blockchain een oplossing door de capaciteit en betaling te af handelen zonder dat er een grote speler aan de hendels kan trekken.
Vakman pur sang
pi_181505073
Ik zit hier al begodverudomme acht maanden lang in een berenput.

Wanneer stoppen die downies nou es met verkopen, wordt tijd dat die prijzen weer omhoog gaan dan ken ik weer es een keer na de hoeren.
pi_181505293
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:35 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dat gaat toch nooit lukken bij zoiets als energie?
Denk het wel, voornamelijk als mensen steeds meer voor zonnepanelen etc gaan kiezen. Al deze mensen kunnen dan onderling stroom verhandelen zonder tussenkomst van een derde partij die aan de touwtjes trekt.
pi_181505682
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Denk het wel, voornamelijk als mensen steeds meer voor zonnepanelen etc gaan kiezen. Al deze mensen kunnen dan onderling stroom verhandelen zonder tussenkomst van een derde partij die aan de touwtjes trekt.
Wie van hun gaat dan stroom afnemen op zonnige dagen?
It All Goes Back in the Box
pi_181505709
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 21:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wie van hun gaat dan stroom afnemen op zonnige dagen?
Het is niet overal tegelijk zonnig?
  maandag 27 augustus 2018 @ 21:10:06 #239
62913 Blik
The one and Only!
pi_181505710
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 21:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Wie van hun gaat dan stroom afnemen op zonnige dagen?
De mensen met airco’s en warmtepompen
pi_181506460
ZIjn er hier nog Oyster Pearl investeerders?
  maandag 27 augustus 2018 @ 22:38:11 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181508201
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:56 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Denk het wel, voornamelijk als mensen steeds meer voor zonnepanelen etc gaan kiezen. Al deze mensen kunnen dan onderling stroom verhandelen zonder tussenkomst van een derde partij die aan de touwtjes trekt.
Wordt al gedaan op kleine schaal in een jachthaven hier in Nederland.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181508497
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 22:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Wordt al gedaan op kleine schaal in een jachthaven hier in Nederland.
Is dat Amsterdam de ceuvel ofzoiets? Las daar ooit iets over, was echt baas

https://nos.nl/op3/artike(...)chain-wil-leren.html hier dus
pi_181508882
Mijn dash komt tot leven
pi_181508925
Wat is loos met Dash
pi_181508995
Krypto mobile it is
pi_181509798
quote:
8s.gif Op maandag 27 augustus 2018 20:48 schreef Viespeuk2018 het volgende:
Ik zit hier al begodverudomme acht maanden lang in een berenput.

Wanneer stoppen die downies nou es met verkopen, wordt tijd dat die prijzen weer omhoog gaan dan ken ik weer es een keer na de hoeren.
Hey, ik ben al lang gestopt met verkopen. :(
pi_181510868
Btc door de 6.8 heen :o gaan we nu echt moen ?
pi_181511375
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 04:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Btc door de 6.8 heen :o gaan we nu echt moen ?
Moen is voor mij weer boven de 12K.
Ik kan me niet voorstellen dat er nu zoveel nieuwe mensen instappen.
Denk eerder een whale geintje.
Vakman pur sang
pi_181511448
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 07:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Moen is voor mij weer boven de 12K.
Ik kan me niet voorstellen dat er nu zoveel nieuwe mensen instappen.
Denk eerder een whale geintje.
Een whale geintje op btc? Flinke whale dan
pi_181512025
Vraag mij af hoeveel weakhands er nog zijn? Hoe kan het dat sommige mensen nu nog steeds kunnen overgaan op panicsellen
pi_181512329
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking: noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Zomaar 2 projecten die in me opkomen:

Factom - https://www.factom.com - notariële functies op de blockchain, echtheid van een document 100% zeker, gehashed en timestamped op de blockchain
Bitland - http://www.bitland.world - eigendom van land vastleggen in landen waar landjepik niet ongewoon is

En dit zijn juist functies waar een "database" niet gewenst is, aangezien je die kan veranderen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:14:25 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181512350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 08:53 schreef Apekoek het volgende:
Vraag mij af hoeveel weakhands er nog zijn? Hoe kan het dat sommige mensen nu nog steeds kunnen overgaan op panicsellen
Bron?
pi_181512399
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bron?
Uhhh geen bron, maar stel dat we verder dippen na deze nieuwe lower high.... Hoeft niet te gebeuren, maar wanneer dat gebeurt zitten er kennelijk toch een aantal mensen te panicsellen.
pi_181512431
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2018 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Verschil is, die jij noemt zijn van voor de piek in januari.
En dat afkraak stuk van kort geleden.
Tja wat je niet goed kunt verweren is de opmerking: noem een helder duidelijk probleem welke blockchain oplost.
Maar ik denk positief en er komt een enorme oplossing in de globale energie voorziening.
Volgens mij lossen de currencies met blockchain wel degelijk iets op. Meeste projecten daar buiten zijn vaporware.

Ik vind het vooral bizar snel gegaan met hoe snel we het vertrouwen in Bitcoin verloren zijn. Ik zie dit vooral bij mensen die er minder dan een jaar mee bezig zijn. Maar de meeste hier zitten al langer dan een jaar in crypto toch?

Naar mijn mening hebben vooral de currencies en met name Bitcoin nog het meeste bestaansrecht van alle crypto projecten. De technologie staat nog steeds in de kinderschoenen, er moet nog veel aan gesleuteld worden, maar er komt een moment dat we het op grote schaal gaan gebruiken. Vooral in de technologische wereld waarin we leven en waarin computers een steeds belangrijkere rol krijgen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181512469
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 07:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een whale geintje op btc? Flinke whale dan
Je komt net kijken?
pi_181512479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Je komt net kijken?
Nee.
pi_181512486
Zo komt 't wel over. :P

On another note, DASH en VET gaan wel lekker. Binnenkort toch maar weer eens gaan traden misschien.
pi_181512525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:22 schreef illusions het volgende:
Zo komt 't wel over. :P

On another note, DASH en VET gaan wel lekker. Binnenkort toch maar weer eens gaan traden misschien.
Wie is er dan de noob? Ik zit voor 80% in VET. :7
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:24:52 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181512532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:17 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Uhhh geen bron, maar stel dat we verder dippen na deze nieuwe lower high.... Hoeft niet te gebeuren, maar wanneer dat gebeurt zitten er kennelijk toch een aantal mensen te panicsellen.
Oh ik las het zo dat je suggereerde dat er nu gepanicselld werd ;)
pi_181512611
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie is er dan de noob? Ik zit voor 80% in VET. :7
Jij nog steeds, want kennelijk ben je van club #hodl. :')
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:29:55 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_181512662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij nog steeds, want kennelijk ben je van club #hodl. :')
Ik ben ook van club HODL, bevalt uitstekend. +100% in sats de afgelopen 2 weken en +120% in fiat
pi_181512708
Na zoveel weken van verlies mag dat ook wel eens. :D
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:37:22 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181512806
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 04:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Btc door de 6.8 heen :o gaan we nu echt moen ?
Misschien weer net zo'n opleving als in april. Doorstoten tot de 10k en dan weer langzaam inkakken.

Zolang er maar hogere lows komen en we dus weer in een uptrend zitten vind ik alles best :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:45:26 #264
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181512977
Twee van de coins in mijn portfolio doen nu al een dag of drie een wedstrijdje wie het hardste kan stijgen.

:D Na maanden aanmodderen is dit wel eens een fijn begin van de week.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181513257
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:45 schreef Rossdale het volgende:
Twee van de coins in mijn portfolio doen nu al een dag of drie een wedstrijdje wie het hardste kan stijgen.

:D Na maanden aanmodderen is dit wel eens een fijn begin van de week.
Is lekker ja, om van -92% naar -89% te gaan _O_

Geintje, lekker bezig chef ^O^
pi_181513410
Als de stijging over een mooie lijn doorzet krijg je vanzelf weer interesse en een grotere stijging.
Of dat nu is of over een jaar, mensen zijn hebberig van nature en springen wel weer op de trein.
pi_181513483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef MaGNeT het volgende:
Als de stijging over een mooie lijn doorzet krijg je vanzelf weer interesse en een grotere stijging.
Of dat nu is of over een jaar, mensen zijn hebberig van nature en springen wel weer op de trein.
Zolang ze er maar niet voor springen.
pi_181513576
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:11 schreef MaGNeT het volgende:
Als de stijging over een mooie lijn doorzet krijg je vanzelf weer interesse en een grotere stijging.
Of dat nu is of over een jaar, mensen zijn hebberig van nature en springen wel weer op de trein.
pi_181513629
Als je kijkt naar Vechain vergeleken met andere projecten, wat zien jullie als realistische marketcap als het gaat om dollars in de toekomst?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:29:45 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_181513757
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:24 schreef metallicelmo het volgende:
Als je kijkt naar Vechain vergeleken met andere projecten, wat zien jullie als realistische marketcap als het gaat om dollars in de toekomst?
Moeilijk te zeggen in dollars, omdat het ook erg afhankelijk is van de totale marketcap. Maar ik geloof wel dat VET een top-5 notering kan halen, dus dat is met gelijkblijvende MC nog een x5-x10 Gaat de marketcap verdubbelen, dan heb je het over x10-x20. Etc etc.
pi_181513852
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:29 schreef Blik het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen in dollars, omdat het ook erg afhankelijk is van de totale marketcap. Maar ik geloof wel dat VET een top-5 notering kan halen, dus dat is met gelijkblijvende MC nog een x5-x10 Gaat de marketcap verdubbelen, dan heb je het over x10-x20. Etc etc.
Top 5 ja? In hoeveel tijd?
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:41:00 #272
62913 Blik
The one and Only!
pi_181513985
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Top 5 ja? In hoeveel tijd?
mwah, ergens in 2019, (of 2020 of 2021, is gewoon koffiedik kijken). September moet veel duidelijk gaan maken bij Vechain, nieuwe partnerships, meer informatie over de rewards voor nodes, ICO's die gaan lopen waardoor de vraag naar VET gaat stijgen. Als VET na september niet op 4+ cent zit ben ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld. En daarna gaat adoptie een grote rol spelen
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:44:40 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181514062
Ik zie Vechain ook wel als een top 5 coin, maar meer omdat de andere coins langzaamaan door de mand zullen vallen en zakken in marktwaarde en vechain daardoor plekjes klimt.

Te veel coins die een enorme market cap hebben, maar die uberhaupt niet echt gebruikt (gaan) worden. Je kunt honderden partners hebben, maar daar heb je als project niet zoveel aan op de lange termijn. Leuk voor de speculatie (maar die hype is nu wel voorbij) Het gaat om klanten en gebruikers.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181514307
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 09:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zomaar 2 projecten die in me opkomen:

Factom - https://www.factom.com - notariële functies op de blockchain, echtheid van een document 100% zeker, gehashed en timestamped op de blockchain
Bitland - http://www.bitland.world - eigendom van land vastleggen in landen waar landjepik niet ongewoon is

En dit zijn juist functies waar een "database" niet gewenst is, aangezien je die kan veranderen.
Maar als een dispuut over de echtheid van een document of eigendom van land voor de rechter komt heeft hetgeen wat op de Factom of Bitland blockchain staat geen enkele autoriteit. Volgens de Bitland en Factom blockchains heb ik gelijk maar een rechter veegt zijn billen daar mee af.

Misschien als officiële instanties en notarissen zelf die blockchains gaan gebruiken dat er dan legitimiteit gaat komen voor die blockchains... maar het feit dat je documenten en eigendommen kunt aanpassen is een feature not a bug dus waarom zouden ze op blockchains overstappen? We hebben hier in het Westen geen vertrouwensprobleem met notarissen en overheidsinstanties. Sommige delen van de wereld wel... maar daar regeert ook de wet van de sterktste dus dan kom je met Factom en Bitland ook nergens. De vertaling van waarheid op een blockchain naar de praktijk in een samenleving is een lastige.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181514395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Maar als een dispuut over de echtheid van een document of eigendom van land voor de rechter komt heeft hetgeen wat op de Factom of Bitland blockchain staat geen enkele autoriteit. Volgens de Bitland en Factom blockchains heb ik gelijk maar een rechter veegt zijn billen daar mee af.

Misschien als officiële instanties en notarissen zelf die blockchains gaan gebruiken dat er dan legitimiteit gaat komen voor die blockchains... maar het feit dat je documenten en eigendommen kunt aanpassen is een feature not a bug dus waarom zouden ze op blockchains overstappen? We hebben hier in het Westen geen vertrouwensprobleem met notarissen en overheidsinstanties. Sommige delen van de wereld wel... maar daar regeert ook de wet van de sterktste dus dan kom je met Factom en Bitland ook nergens. De vertaling van waarheid op een blockchain naar de praktijk in een samenleving is een lastige.
Dat van die rechter die zijn billen ermee afveegt is niet helemaal waar, alhoewel dat per land kan verschillen. Onder andere dit artikel (https://www.coindesk.com/(...)chinese-judge-rules/) gaat er wat verder op in. Ik sluit niet uit dat digitaal time stampen on-chain in de toekomst gemeengoed wordt in de rechtzaal.
pi_181514493
Wel belangrijk dat het dan waarschijnlijk als (aanvullend) bewijs dient. Ik verwacht niet dat het houden van een token voor land Y ooit voldoende gaat zijn om te bewijzen dat dat land van jou is.
pi_181514779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:41 schreef Blik het volgende:
Als VET na september niet op 4+ cent zit ben ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld.
Teleurgesteld? Dat zou gewoon geil zijn
pi_181514915
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:19 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Teleurgesteld? Dat zou gewoon geil zijn
Als VET na september niet op 4+ cent zit
pi_181514954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Als VET na september niet op 4+ cent zit
Ja, ik had het wel gelezen. Maar ik zou al bijzonder blij zijn bij een VET waarde van 3 cent. In plaats van dat ik teleurgesteld ben als het de 4 cent niet haalt
pi_181514977
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 10:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Maar als een dispuut over de echtheid van een document of eigendom van land voor de rechter komt heeft hetgeen wat op de Factom of Bitland blockchain staat geen enkele autoriteit. Volgens de Bitland en Factom blockchains heb ik gelijk maar een rechter veegt zijn billen daar mee af.

Misschien als officiële instanties en notarissen zelf die blockchains gaan gebruiken dat er dan legitimiteit gaat komen voor die blockchains... maar het feit dat je documenten en eigendommen kunt aanpassen is een feature not a bug dus waarom zouden ze op blockchains overstappen? We hebben hier in het Westen geen vertrouwensprobleem met notarissen en overheidsinstanties. Sommige delen van de wereld wel... maar daar regeert ook de wet van de sterktste dus dan kom je met Factom en Bitland ook nergens. De vertaling van waarheid op een blockchain naar de praktijk in een samenleving is een lastige.
Het is ook juist de bedoeling dat notarissen en andere bedrijfstakken waar echtheid van (eigendoms)documenten en contracten belangrijk is, Factom als dienst gebruiken.

En denk ook aan de aandelenhandel die o.a. Waves op de blockchain wil brengen. Dat is een miljardenmarkt maar het zal zich moeten bewijzen.

Het zal 5 of 10 jaar duren, overheden zijn langzaam.
pi_181515709
Waar ik dan weer om moet grinniken: Een tijdje geleden is er een soort van verhaal ontstaan dat Romano, de autistische dev van Viacoin, pornoster Brenna Sparks moest baffen om crypto te redden. Nu is hij dit weekend echt naar Hollywood gevlogen om dit te doen. _O-

RNR_0 twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 08:57:30 I fulfilled the prophecy.I did this all for you guys, for crypto I went on my knees. reageer retweet
m3rt1x twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 09:02:17 He effing did it!That was the signal! @RNR_0 did it for all of us.The $crypto #prophecy is fulfilled! https://t.co/eHGrdfkJBw reageer retweet
Gotta love crypto. _O- _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181515712
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is ook juist de bedoeling dat notarissen en andere bedrijfstakken waar echtheid van (eigendoms)documenten en contracten belangrijk is, Factom als dienst gebruiken.

En denk ook aan de aandelenhandel die o.a. Waves op de blockchain wil brengen. Dat is een miljardenmarkt maar het zal zich moeten bewijzen.

Het zal 5 of 10 jaar duren, overheden zijn langzaam.
Mijn notaris heeft al de 1e stappen genomen richting blockchain.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:03:38 #284
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181515749
Mission Accomplished.
Overal spierpijn. :'(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181515810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn notaris heeft al de 1e stappen genomen richting blockchain.
Mijn notaris weet dat ik m’n woning er van gekocht heb dus interesse heeft hij nu vast wel :P
pi_181515839
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:03 schreef ssjgoku het volgende:
Mission Accomplished.
Overal spierpijn. :'(
Je moet ook de lichtere blockchains kiezen.
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:07:34 #287
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181515843
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je moet ook de lichtere blockchains kiezen.
Ik moest lachen. En zelfs dat voel ik :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181515867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef dimmak het volgende:
Waar ik dan weer om moet grinniken: Een tijdje geleden is er een soort van verhaal ontstaan dat Romano, de autistische dev van Viacoin, pornoster Brenna Sparks moest baffen om crypto te redden. Nu is hij dit weekend echt naar Hollywood gevlogen om dit te doen. _O-

RNR_0 twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 08:57:30 I fulfilled the prophecy.I did this all for you guys, for crypto I went on my knees. reageer retweet
m3rt1x twitterde op dinsdag 28-08-2018 om 09:02:17 He effing did it!That was the signal! @RNR_0 did it for all of us.The $crypto #prophecy is fulfilled! https://t.co/eHGrdfkJBw reageer retweet
Gotta love crypto. _O- _O-
Ah nu denk ik dat de ETFs extra snel op de markt komen
pi_181515935
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:07 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik moest lachen. En zelfs dat voel ik :D
When SEAL
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:13:25 #290
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181515947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

When SEAL
Ze hebben een nieuwe soon® gemaakt, niet gezien?
"Close to xxx" LOL
Doel dan even op het Q2 report, dat zou deze week hier zijn.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181516010
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:13 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ze hebben een nieuwe soon® gemaakt, niet gezien?
"Close to xxx" LOL
Doel dan even op het Q2 report, dat zou deze week hier zijn.
En hitbtc, is nog steeds weekend daar?
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:17:42 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181516024
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En hitbtc, is nog steeds weekend daar?
Die hebben vakantie snap je.
Het zou iig uitgebreid toegelicht worden in dat Q2 report.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181516049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn notaris heeft al de 1e stappen genomen richting blockchain.
De BTC blockchain mag ik toch hopen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_181516051
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

When SEAL
SEAL mag weer besproken worden als deze op binance verhandeld wordt. Dank U.
Vakman pur sang
pi_181516060
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Die hebben vakantie snap je.
Het zou iig uitgebreid toegelicht worden in dat Q2 report.
Ja mooi mooi. Dagelijks worden er coins gelist, maar bij seal kan het nog even niet :')
Lambo of Rekt
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:20:19 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181516071
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja mooi mooi. Dagelijks worden er coins gelist, maar bij seal kan het nog even niet :')
Precies, is onmogelijk.
Het is een HEEL HEEL HEEL speciaal ERC20 token. _O-
Te godly.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181516369
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is ook juist de bedoeling dat notarissen en andere bedrijfstakken waar echtheid van (eigendoms)documenten en contracten belangrijk is, Factom als dienst gebruiken.

En denk ook aan de aandelenhandel die o.a. Waves op de blockchain wil brengen. Dat is een miljardenmarkt maar het zal zich moeten bewijzen.

Het zal 5 of 10 jaar duren, overheden zijn langzaam.
Ik zie die miljarden handel nog niet zo snel gebruik maken van Waves.
It All Goes Back in the Box
pi_181516439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:38 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik zie die miljarden handel nog niet zo snel gebruik maken van Waves.
Ik ook niet, eerder van UNIVERSAAAAAAAA HAHAHA JAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_181516585
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:38 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik zie die miljarden handel nog niet zo snel gebruik maken van Waves.
Als ome Putin het wil, gebeurt het ;)

https://www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/sites/kenrapoza/2017/10/25/putin-we-want-to-build-disruptors/amp/

Maar er zijn meer geschikte platforms, Ethereum of Universa bijvoorbeeld.

Grappig dat die projecten allemaal geleid worden door een Rus.
pi_181516666
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 12:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als ome Putin het wil, gebeurt het ;)

https://www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/sites/kenrapoza/2017/10/25/putin-we-want-to-build-disruptors/amp/

Maar er zijn meer geschikte platforms, Ethereum of Universa bijvoorbeeld.

Grappig dat die projecten allemaal geleid worden door een Rus.
Hoe gaat een decentraal systeem ooit de snelheid bereiken van een centraal systeem? (De meeste trades gebeuren automatisch waarbij snelheid van cruciaal belang is).
It All Goes Back in the Box
pi_181516728
Zie dat inderdaad eerder met een centrale exchange gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')