abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:26:15 #76
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_181529432
Zolang je er maar 'ik vind' voorzet is het allemaal prima jong
pi_181533794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 20:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Man (26) dreigt met aanslag op Wilders om cartoonwedstrijd

Verdachte dreiging tegen Geert Wilders: 'Mijn geloof wordt belachelijk gemaakt'

Deze berichten maken eens temeer duidelijk hoe noodzakelijk zo'n cartoonwedstrijd blijkt te zijn. Er zijn dus kennelijk nog steeds een hoop radicale wappies die niet willen begrijpen dat het in dit land een grondrecht is om de islam te bespotten. Nu komt de verdachte kennelijk niet uit Nederland dus hij kan straks in z'n eigen shithole country de alhier geleerde lessen delen met zijn radicale geloofsgenootjes.
Misschien hier op het forum ook een cartoonwedstrijd houden? Volgens mij kun je hier best een hoop mensen beledigen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181537466
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 23:40 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Misschien hier op het forum ook een cartoonwedstrijd houden? Volgens mij kun je hier best een hoop mensen beledigen.
Ik zend deze in:

pi_181541867
Voor mij ligt de grens wanneer het aanzet tot haatzaaien. De cartoonwedstrijd is puur provocatief in de zin dat de profeet Mohammed belachelijk wordt gemaakt en dit gevoelig ligt onder moslims. Je beledigt voelen erdoor is alleen geen redenen om zo'n wedstrijd te verbieden. Wanneer je daar problemen van gaat maken dan zou men ook niet meer het christelijk geloof hier in Nederland belachelijk mogen door middel van cartoons. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het organiseren van zo'n wedstrijd de fatsoensgrens opzoekt.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_181542392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:03 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Voor mij ligt de grens wanneer het aanzet tot haatzaaien. De cartoonwedstrijd is puur provocatief in de zin dat de profeet Mohammed belachelijk wordt gemaakt en dit gevoelig ligt onder moslims. Je beledigt voelen erdoor is alleen geen redenen om zo'n wedstrijd te verbieden. Wanneer je daar problemen van gaat maken dan zou men ook niet meer het christelijk geloof hier in Nederland belachelijk mogen door middel van cartoons. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het organiseren van zo'n wedstrijd de fatsoensgrens opzoekt.
En de reden is hartstikke duidelijk, de reactie bewijst dat alleen maar, atoombom Pakistan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:58:07 #81
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181549468
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:40 schreef wollah het volgende:

[..]

Ach joh laat mensen toch lekker geloven. Leven en laat leven.
En dat is nou precies het grootste probleem bij de meeste religies: zijn doen juist helemaal niet aan leven-en-laten-leven, zij willen andersdenkenden hun levenswijze opdringen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:08:04 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181549757
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2018 14:10 schreef matigeuser het volgende:

Dit dus.

Er is geen grens aan vrijheid (van meningsuiting). Want dan is er geen vrijheid meer.
Als jij ergens vrijheid in krijgt, dan geeft jou dat ook de verantwoordelijkheid om er correct mee om te gaan. Een tekenwedstrijd organiseren, alleen maar om mensen te schofferen en/of te beledigen, is niet correct omgaan met je verworven vrijheid. En daarnaast is Wilders natuurlijk een ontzettende dork.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181551712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

En dat is nou precies het grootste probleem bij de meeste religies: zijn doen juist helemaal niet aan leven-en-laten-leven, zij willen andersdenkenden hun levenswijze opdringen.
Zoals jij vaccinaties aan baby's wilt opdringen toch. Vanuit jouw sterke geloof dat dat goed is.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:21:02 #84
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181551753
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:19 schreef Unlucky1 het volgende:

Zoals jij vaccinaties aan baby's wilt opdringen toch. Vanuit jouw sterke geloof dat dat goed is.
Als je niet eens het onderscheid tussen wetenschap en geloof kunt maken, kun je beter niet mee discussieren. Je klinkt echt steeds dommer en dommer.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181551982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als je niet eens het onderscheid tussen wetenschap en geloof kunt maken, kun je beter niet mee discussieren. Je klinkt echt steeds dommer en dommer.
Wetenschap is waardeloos versus politiek en de belangen van de aandeelhouders bij big pharma. Ze gaan je laten geloven wat zij je willen laten geloven. Data is zo verdaaid. Je ruilt het ene geloof in voor een ander waarom ben je zo een oen. Ik vraag me welleens af waarom mannen zoals jij wel neuken en ik niet. Het ging dus nooit om persoonlijkheid want dat kan gewoon niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Unlucky1 op 29-08-2018 18:34:11 ]
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:31:46 #86
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181552042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:29 schreef Unlucky1 het volgende:

Wetenschap is waardeloos versus politiek en de belangen van de aandeelhouders bij big pharma. Ze gaan je katen geloven wat zij je willen laten geloven. Data is zo vedaaid.
Gewauwel.
Heb je zelf in de farmaceutische industrie gewerkt?

quote:
Ik vraag me welleens af waarom mannen zoals jij wel neuken en ik niet.
Nobody likes stupid. :)

Maar misschien maak je nog een kansje als je 18 bent geworden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181552730
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

En de reden is hartstikke duidelijk, de reactie bewijst dat alleen maar, atoombom Pakistan.
Met andere woorden, Wilders hoopte dus dat mensen negatie zouden reageren op deze wedstrijd. Anders kan hij tenslotte zijn gelijk niet krijgen.

Het is heel simpel. je beledigt een hele groep van een paar miljoen man. Volgens zijn er 2 die krankzinnig worden. Je conclusie is dus "Zie je wel, die groep is gevaarlijk en intolerant". Ook al regeert 99,9% er niet op.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181552798
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:55 schreef Morrigan het volgende:
Met andere woorden, Wilders hoopte dus dat mensen negatie zouden reageren op deze wedstrijd. Anders kan hij tenslotte zijn gelijk niet krijgen.
Hoopte? Wist het wel zeker lijkt mij.

quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:55 schreef Morrigan het volgende:
Het is heel simpel. je beledigt een hele groep van een paar miljoen man. Volgens zijn er 2 die krankzinnig worden. Je conclusie is dus "Zie je wel, die groep is gevaarlijk en intolerant". Ook al regeert 99,9% er niet op.
Nou, ik zou even atoombom pakistan intikken op google als ik jou was.

Het zijn tering veel van die klapidioten.

0.1% is zo een beetje wat er afreisd naar Syrie om in naam van de Islam mensen te onthoofden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181552817
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met andere woorden, Wilders hoopte dus dat mensen negatie zouden reageren op deze wedstrijd. Anders kan hij tenslotte zijn gelijk niet krijgen.

Het is heel simpel. je beledigt een hele groep van een paar miljoen man. Volgens zijn er 2 die krankzinnig worden. Je conclusie is dus "Zie je wel, die groep is gevaarlijk en intolerant". Ook al regeert 99,9% er niet op.
Waar passen de moslims die zelf niet gedreigd hebben maar de dreiging wel goedpraten hier ?
Want iig hier op Fok! nadert dat percentage de 100.

En DAT is waarschijnlijk waar Wilders op hoopte. Dat er een paar gekken zouden dreigen met groot geweld en dat een hele bulk "gematigde" moslims zou verklaren daar begrip voor te hebben. Want dan kan je triomfantelijk claimen dat "gematigd" nog steeds "gevaarlijk" is.
pi_181553564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:58 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waar passen de moslims die zelf niet gedreigd hebben maar de dreiging wel goedpraten hier ?
Want iig hier op Fok! nadert dat percentage de 100.

Wat bedoel je ? De fokusers die tevens moslim zijn praten bijna allemaal die dreiging goed ?
Hoeveel zijn dat er ? 2 of 20 ? Kom eens met quotes en links.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:42:34 #91
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181556130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als jij ergens vrijheid in krijgt, dan geeft jou dat ook de verantwoordelijkheid om er correct mee om te gaan. Een tekenwedstrijd organiseren, alleen maar om mensen te schofferen en/of te beledigen, is niet correct omgaan met je verworven vrijheid. En daarnaast is Wilders natuurlijk een ontzettende dork.
Maar als jij iets intikt puur om te schofferen is het geen probleem :') Is het gelukkig hier ook niet maar lul niet van die onzin. De reden die Wilders er mee heeft maakt voor dat stelletje achterlijken geen reet uit en de angst daarvoor laat jou in allerlei bochten kruipen om een afkeuring te kunnen formuleren.
pi_181556168
Zo ver mogelijk.

Maar belangrijker lijkt me dat die grens enigszins consistent is. Daar schort het aan.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:50:07 #93
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181556388
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:42 schreef the-eye het volgende:

Maar als jij iets intikt puur om te schofferen is het geen probleem
Echt een hele goede vergelijking. :N
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:51:55 #94
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181556451
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Echt een hele goede vergelijking. :N
Dan moet je die regels maar even uitleggen, een tekening van een niet bestaand figuur is niet correct maar een politicus voor iets uitmaken is geen probleem?
Het verschil is dat je weet dat geen enkele PVV'er zal oproepen jouw keel door te snijden
  woensdag 29 augustus 2018 @ 20:53:33 #95
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181556497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:51 schreef the-eye het volgende:

Dan moet je die regels maar even uitleggen, een tekening van een niet bestaand figuur is niet correct maar een politicus voor iets uitmaken is geen probleem?
Je vraag zit vol met domme aannames. Geen idee waar ik op moet antwoorden. Probeer het nog een keer.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:01:33 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181556828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 20:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je vraag zit vol met domme aannames. Geen idee waar ik op moet antwoorden. Probeer het nog een keer.
Ik poneer het als vraag dus geef maar gewoon antwoord. Leg maar uit waarom het één volgens jou wel correct is en het andere niet. Als dat zo moeilijk is uit te leggen gaat het in praktijk niet werken want mensen nog veel dommer dan ik moeten er mee om kunnen gaan
  woensdag 29 augustus 2018 @ 21:03:53 #97
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_181556909
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 21:01 schreef the-eye het volgende:

Ik poneer het als vraag dus geef maar gewoon antwoord.
Neuh.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_181559254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:58 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waar passen de moslims die zelf niet gedreigd hebben maar de dreiging wel goedpraten hier ?
Want iig hier op Fok! nadert dat percentage de 100.

En DAT is waarschijnlijk waar Wilders op hoopte. Dat er een paar gekken zouden dreigen met groot geweld en dat een hele bulk "gematigde" moslims zou verklaren daar begrip voor te hebben. Want dan kan je triomfantelijk claimen dat "gematigd" nog steeds "gevaarlijk" is.
Dus hij wil dat we moslims gaan haten. Er is geen andere reden om dit te doen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181574517
PeterRdeV twitterde op donderdag 30-08-2018 om 13:32:20 Ik geloof zelf niet, maar ik sta wel op het standpunt dat je andermans religie niet moet bespotten. Het belachelijk maken van een godsdienst heeft niets met het gebruik maken van je vrijheid tot meningsuiting te maken, maar alles met provoceren en haatzaaien. #wilders reageer retweet
Peter R de Vries trekt in dit geval deze grens.
pi_181574691
Ja Peter R had ook het standpunt dat Charlie Hebdo ook wel erg onvriendelijke tekeningetjes maakte hoor!

:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')