abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:48:53 #1
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_181425724


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: HeaN82, PartyHard en Flippiee

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.

Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een murp, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiėnt topics begint te openen met vragen over murp, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent murp in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij murp, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het murp.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?. [html-edit-me] <hr> [/html]
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username murpONZePM. Gezien een leven bij murp niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y. [html-edit-me] <hr> [/html]
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ . [html-edit-me] <hr> [/html]
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.



Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.



Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D . [html-edit-me] <hr> [/html]
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.
Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door murp op 24-12-2018 12:49:59 ]
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_181426187
Bitte niet zo spammen in het FB-topic :*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 16:05:30 ]
pi_181426235
Joee. Alle offtopic gedoe kan achterwege blijven. Mocht ik een serieuze vraag gemist hebben, dan hoor ik het wel.
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:12:20 #4
35723 crew  GGMM
pi_181426390
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:06 schreef Flippiee het volgende:
Joee. Alle offtopic gedoe kan achterwege blijven. Mocht ik een serieuze vraag gemist hebben, dan hoor ik het wel.
JA LEES DAN TERUG IK ZEG HIER NET NOG DAT IK EEN SERIEUZE VRAAG GESTELD HEB
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181426392
Bij mij doen de plaatjes het in de OP niet of zo. Of horen dat zwarte lijnen te zijn? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:13:05 #6
35723 crew  GGMM
pi_181426411
Echt ongelooflijk, omdat mevrouw te lui is om terug te lezen moet ik weer moeite zitten doen. :')

Nou, hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:19 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een leuk sociaal topic over karnemelk waar mensen plezier hebben en met elkaar respectvol over karnemelk discussiėren.

Verbazingwekkend dat daar een slotje op moet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181426433
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:13 schreef GGMM het volgende:
Echt ongelooflijk, omdat mevrouw te lui is om terug te lezen moet ik weer moeite zitten doen. :')

Nou, hier.

[..]

Er was teveel offtopic gescheld en geauwhoer, heb het opgeschoond en weer geopend :*
  Forum Admin vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:14:22 #8
35723 crew  GGMM
pi_181426442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:13 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Er was teveel offtopic gescheld en geauwhoer, heb het opgeschoond en weer geopend :*
Top! Harstikke bedankt! _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181426453
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij mij doen de plaatjes het in de OP niet of zo. Of horen dat zwarte lijnen te zijn? :?
Zit je mobiel? Daarop worden namelijk de tussenregel plaatjes niet goed geladen ;(
pi_181426476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:14 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Zit je mobiel? Daarop worden namelijk de tussenregel plaatjes niet goed geladen ;(
Ah ja er zit een hele reep wit omheen. Is er niet een hr tag (als divider) die jullie kunnen gebruiken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_181515066
ONZ / Kinderen voor Kinderen ft. Jos Brech

Waarom is deze dicht, ik vond het wel een leuk idee :')
pi_181515316
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:32 schreef Driepink het volgende:
ONZ / Kinderen voor Kinderen ft. Jos Brech

Waarom is deze dicht, ik vond het wel een leuk idee :')
De hele zaak is nog best een gevoelig onderwerp, en grappen erover maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en smakeloos.
pi_181515335
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:43 schreef PartyHard het volgende:

[..]

De hele zaak is nog best een gevoelig onderwerp, en grappen erover maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en smakeloos.
Enkel de 1e, pas die aan dan samen met de TT.

De andere waren gewoon prachtig en er had zoveel meer kunnen komen
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:51:50 #15
370352 I
Eye for an I
pi_181516560
quote:
Lees even twee posts terug. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 11:43 schreef PartyHard het volgende:

[..]

De hele zaak is nog best een gevoelig onderwerp, en grappen erover maken vind ik op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en smakeloos.
pi_181520991
Hey allemaal,

Waarom is topic ONZ / Homofoob lol Gesloten?
KLB / topic gesloten
Gr, Zeta!

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2018 16:26:19 ]
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:35:03 #17
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181521405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Hey allemaal,

Waarom is topic ONZ / Homofoob lol Gesloten?
KLB / topic gesloten
Gr, Zeta!
Omdat KLB geen feedback topic is.
#KICKOUTZP
pi_181521448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Hey allemaal,

Waarom is topic ONZ / Homofoob lol Gesloten?
KLB / topic gesloten
Gr, Zeta!
Hallo Zeta,

Het leek op een linkdump. Je kan in ONZ best het een en ander kwijt, maar dan zou wat meer input in je OP wel gewaardeerd worden.

Ik kan hem wel weer openen als je de OP aan weet te passen zodat het wat duidelijker wordt wat je met je topic wil.

En anders hebben we dit topic: ONZ / Funny links, pics & clips - #196 Fotze, letzter Beitrag! waar je eventuele grappige video's kwijt kan.

xoxo Flippiee
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:37:05 #19
370352 I
Eye for an I
pi_181521451
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 16:17 schreef ZetaOS het volgende:
Hey allemaal,

Waarom is topic ONZ / Homofoob lol Gesloten?
KLB / topic gesloten
Gr, Zeta!
Gokje, omdat het een linkdump is. Die kan je in het speciaal daarvoor bestemde topic kwijt.

Edit: Oh. Laat maar. :')
  woensdag 5 september 2018 @ 18:17:36 #20
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181709206
Mag ik vragen waarom mijn reactie hier ONZ / Post hier sneaky tricks om geld te besparen is weggehaald? Ik heb niet zitten schelden, heb niemand beledigd, wat is het dan? Een paar posts later gaat het over illegaal drugsgebruik?? Maar mijn post is tegen welke regel van Fok in?
-O-
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator zaterdag 8 september 2018 @ 00:08:20 #21
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_181763409
He modjes, er zijn nu 2 baggers open, ik laat het aan jullie willekeur of jullie er een sluiten of gewoon beide open laten, maar dan weet je het iig
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_181763483
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2018 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
He modjes, er zijn nu 2 baggers open, ik laat het aan jullie willekeur of jullie er een sluiten of gewoon beide open laten, maar dan weet je het iig
Joeee. Even checken
  dinsdag 11 september 2018 @ 13:56:48 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_181836803
Stelletje doorposters... o|O.
And so is the past
pi_181836838
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 september 2018 13:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Stelletje doorposters... o|O.
:D
pi_181839110
Mag ik ook nog wat zeggen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')