abonnement Unibet Coolblue
pi_181428579
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
Alleen.... weet ik dus niet zo goed hoe je nu een leuk gesprek moet hebben :') Je hebt natuurlijk maar kort de tijd (ik weet eigenlijk niet eens hoe kort. Zeg 5 minuten?) en wat mij irriteert op datingsites zijn dezelfde vragen "wat doe je in het dagelijks leven, heb je nog plannen voor dit weekend, wat zijn je hobbies".
Ik snap dat dit de vragen zijn die je stelt als je iemand niet kent maar ik wil mn 5 minuten niet verdoen met vragen waarvan het antwoord voor mij niet belangrijk is. Ik ga iemand niet afwijzen omdat zijn baan mij niet aanstaat zeg maar. Maar ik weet dus zelf niet zo goed wat ik dan wél als gespreksopening kan vragen.

Dus... wat zijn vragen die je iemand kunt stellen om erachter te komen of deze persoon leuk genoeg is om langer dan 5 minuten mee te praten en een echte date mee te hebben?
Wat vindt je wel belangrijk? Wat maakt iemand leuk voor jou? Wat zou je samen willen delen, behalve speeksel enzo?

Ben je een boekenwurm, dan kun je de minder originele vraag naar zijn favo boek stellen of het net wat anders formuleren zoals wat is de laatste waarvan hij onder de indruk is en waarom. Of welke had je zelf willen schrijven bijvoorbeeld. Idem met films, welke regisseur waarom, etc.
Wat was je meest indrukwekkende diner en waarom? Of wat zou je koken voor een (of onze *winkwink*) date?
Als je morgen een open ticket kreeg, waar zou je heen gaan?
Met welke overleden persoon (persoonlijk bekend of beroemdheid oid) zou je nog eens een avondje willen bomen of zoals bovengenoemd diner willen doen? Waarom en wat zou je zoal vragen?

Wat minder droog, gelijk doorgaan naar persoonlijke hoogtepunten, maakt het wat concreter en inzichtelijker imo. Het antwoord op hou je ook zo van eten geeft toch een ander gesprek dan wanneer je te horen krijgt dat hij een lamstajine aan Pim Fortuyn voor zou willen zetten en hem zou vragen naar wat hij van zijn legacy vindt nu dan wanneer patat met Cruijf willen eten, want Cruijf!!1!1 enzo..
pi_181428590
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jij hebt ervaring met het schrijven van cv's zie ik.
_O- ja :@
pi_181428659
Ik denk dat vooraf nadenken wat je allemaal gaat zeggen , wat wel / niet en al die analyses het alleen maar geforceerder maken en extra druk geven. Kijk gewoon hoe het loopt en dan praat je toch gewoon vanzelf over dingen die langs komen of speel je op de situatie in.

Niks zo awkward als van die standaard voorgeprogrammeerde afgevuurde vragen waardoor een gesprek alleen maar gemaakt en nog geforceerder loopt . Kijk gewoon naar de klik en welke kant je opmoet ...
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:58:47 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181428679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O-
Klote ervaringen maken goede verhalen ;)

In het vervolg misschien vragen aan de ober of je aan een ander tafeltje mag zitten en dat het allemaal op aparte rekeningen mag.
Het bizarre is dat zo'n dingen gewoon fysiek eigenlijk niet kunnen gebeuren, maar op zo'n moment dan toch precies zo vallen als je niet wil. Hilarisch. Bloedmooie meid trouwen, was ook ver boven mijn stand geweest, ik had moeten weten dat er iets niet aan haar spoorde.

Maar ja, gekoppeld door een maat en blinddate. Dan krijg je soms rare dingen. Dat doen we dus nooit meer.

Als ik ooit nog een datingprofiel moet maken, dan in elk geval duidelijkheid over hoe ik denk over mensen die geen vlees eten.
pi_181428724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:57 schreef Pleaserr het volgende:
Ik denk dat vooraf nadenken wat je allemaal gaat zeggen , wat wel / niet en al die analyses het alleen maar geforceerder maken en extra druk geven. Kijk gewoon hoe het loopt en dan praat je toch gewoon vanzelf over dingen die langs komen of speel je op de situatie in.

Niks zo awkward als van die standaard voorgeprogrammeerde afgevuurde vragen waardoor een gesprek alleen maar gemaakt en nog geforceerder loopt . Kijk gewoon naar de klik en welke kant je opmoet ...
Aan één kant ja, maar aan de andere kant kan het ook prettig werken om toch een beetje nagedacht te hebben hierover. Niet iedereen is altijd even spontaan, laat staan als je onzeker bent of je wel wat te babbelen hebt. Dan kan zo een tactiek misschien net wat beetje extra rust en zelfvertrouwen geven, wat het makkelijker kan doen gaan. Zie het als een soort backupplan, iets om op terug te kunnen vallen als het niet vanzelf gaat in plaats van een script.
pi_181428730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat vindt je wel belangrijk? Wat maakt iemand leuk voor jou? Wat zou je samen willen delen, behalve speeksel enzo?

Mja wat ik belangrijk vind zijn de meer ongrijpbare dingen. Hobbies hoeven niet overeen te komen, maar ik zoek dan bijvoorbeeld wel support in de hobby. Niet dat iemand die afkraakt. Dat je het erover kunt hebben en dat de ander enthousiast is dat jij er zo enthousiast over bent.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:02:05 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181428739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat vindt je wel belangrijk? Wat maakt iemand leuk voor jou? Wat zou je samen willen delen, behalve speeksel enzo?

Ben je een boekenwurm, dan kun je de minder originele vraag naar zijn favo boek stellen of het net wat anders formuleren zoals wat is de laatste waarvan hij onder de indruk is en waarom. Of welke had je zelf willen schrijven bijvoorbeeld. Idem met films, welke regisseur waarom, etc.
Wat was je meest indrukwekkende diner en waarom? Of wat zou je koken voor een (of onze *winkwink*) date?
Als je morgen een open ticket kreeg, waar zou je heen gaan?
Met welke overleden persoon (persoonlijk bekend of beroemdheid oid) zou je nog eens een avondje willen bomen of zoals bovengenoemd diner willen doen? Waarom en wat zou je zoal vragen?

Wat minder droog, gelijk doorgaan naar persoonlijke hoogtepunten, maakt het wat concreter en inzichtelijker imo. Het antwoord op hou je ook zo van eten geeft toch een ander gesprek dan wanneer je te horen krijgt dat hij een lamstajine aan Pim Fortuyn voor zou willen zetten en hem zou vragen naar wat hij van zijn legacy vindt nu dan wanneer patat met Cruijf willen eten, want Cruijf!!1!1 enzo..
Mooiste plek waar je ooit geweest bent?
Wanneer heb je voor het laatst gejankt van het lachen?
Wat staat er absoluut nog op je bucket-list?

En als degene tegenover je niet boeiend is: Hoeveel kinderen wil je van me?
pi_181428814
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het bizarre is dat zo'n dingen gewoon fysiek eigenlijk niet kunnen gebeuren, maar op zo'n moment dan toch precies zo vallen als je niet wil. Hilarisch. Bloedmooie meid trouwen, was ook ver boven mijn stand geweest, ik had moeten weten dat er iets niet aan haar spoorde.

Maar ja, gekoppeld door een maat en blinddate. Dan krijg je soms rare dingen. Dat doen we dus nooit meer.

Als ik ooit nog een datingprofiel moet maken, dan in elk geval duidelijkheid over hoe ik denk over mensen die geen vlees eten.
Gewoon neerzetten dat je van BBQ houdt, dat is beter, hou het altijd positief :)
Maar ik denk dat ik zelf ook awkward was blijven zitten tot mijn bord leeg was maar ik denk dat je beter aan een ander tafeltje kan gaan zitten en de rekening laat splitten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181428852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:02 schreef BadderHaring het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst gejankt van het lachen?
Wat staat er absoluut nog op je bucket-list?
Ik vergeet dat echt keihard.

En ik heb geen bucket-list ofzo, misschien is het een goed idee om na te gaan denken over wat ik nog wil uitvoeren.... Ik leef een beetje bij de dag geloof ik. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:09:49 #85
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_181428856
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mja wat ik belangrijk vind zijn de meer ongrijpbare dingen. Hobbies hoeven niet overeen te komen, maar ik zoek dan bijvoorbeeld wel support in de hobby. Niet dat iemand die afkraakt. Dat je het erover kunt hebben en dat de ander enthousiast is dat jij er zo enthousiast over bent.
Precies dit ja :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_181428879
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mja wat ik belangrijk vind zijn de meer ongrijpbare dingen. Hobbies hoeven niet overeen te komen, maar ik zoek dan bijvoorbeeld wel support in de hobby. Niet dat iemand die afkraakt. Dat je het erover kunt hebben en dat de ander enthousiast is dat jij er zo enthousiast over bent.
Dit is niet zo concreet en een beetje een valkuil, want het is best wel makkelijk om in mee te gaan en ook hip om te roepen dat je zo openminded en alles bent. Maar ondertussen in de praktijk..
Daarom kun je denk ik beter vragen stellen richting zijn grenzen, zodat je meer inzicht krijgt in waar die liggen.

Hoe zou je reageren als je lief een hobby heeft waar jij zelf niets mee hebt? Is dat al eens gebeurd en wat was de hobby toen? Wat is het gekste dat je ooit voor je partner over hebt gehad, waar je uit jezelf niet zo snel aan zou beginnen?
Wat is je top 3 dingen waar je zelfs voor je lief niets mee te maken zou willen hebben?
Wat denk je ervan als ik je uitnodig voor de uitvaartbeurs? Etc
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:13:56 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181428915
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Date? :@
Ok...
pi_181428925
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok...
-O-
pi_181428936
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit is niet zo concreet en een beetje een valkuil, want het is best wel makkelijk om in mee te gaan en ook hip om te roepen dat je zo openminded en alles bent. Maar ondertussen in de praktijk..
Daarom kun je denk ik beter vragen stellen richting zijn grenzen, zodat je meer inzicht krijgt in waar die liggen.

Hoe zou je reageren als je lief een hobby heeft waar jij zelf niets mee hebt? Is dat al eens gebeurd en wat was de hobby toen? Wat is het gekste dat je ooit voor je partner over hebt gehad, waar je uit jezelf niet zo snel aan zou beginnen?
Wat is je top 3 dingen waar je zelfs voor je lief niets mee te maken zou willen hebben?
Wat denk je ervan als ik je uitnodig voor de uitvaartbeurs? Etc
Ik schrok even, maar je wist natuurlijk dat ik daar al geweest was :D _O-

Het scheelt op zich dat ik een aparte hobby en interesses heb dus ik kan denk ik wel aflezen aan de ander of ze echt heel hip zitten mee te roepen of dat ze er echt geen probleem mee hebben.
pi_181428980
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Aan één kant ja, maar aan de andere kant kan het ook prettig werken om toch een beetje nagedacht te hebben hierover. Niet iedereen is altijd even spontaan, laat staan als je onzeker bent of je wel wat te babbelen hebt. Dan kan zo een tactiek misschien net wat beetje extra rust en zelfvertrouwen geven, wat het makkelijker kan doen gaan. Zie het als een soort backupplan, iets om op terug te kunnen vallen als het niet vanzelf gaat in plaats van een script.
Op die manier kan het inderdaad :) punt wat ik echter vaak proef is dat mensen het gaan overanalyseren en hoe meer je er vooraf over denkt , des te stroever het dan loopt. Beetje als met een solli. Maar een paar punten die je eventueel kan aansnijden achter de hand is prima idd!
pi_181429007
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
Ok advies gevraagd....
https://www.nytimes.com/2(...)cyNGjN3OCEJEuPJipbyA

Hier staan best wat leuke vragen tussen :)
-
pi_181429299
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik schrok even, maar je wist natuurlijk dat ik daar al geweest was :D _O-

Het scheelt op zich dat ik een aparte hobby en interesses heb dus ik kan denk ik wel aflezen aan de ander of ze echt heel hip zitten mee te roepen of dat ze er echt geen probleem mee hebben.
Mwah, eerste reacties kunnen ook vanwege onwetendheid zijn of zeker op wat doorgaans iets ervarene leeftijd ook gebaseerd zijn op eerdere ervaringen. En die geven dus geen garanties voor de toekomst :P Dan schift je vrij rigide op y/n
Daarnaast, je wil elkaar leren kennen dus dan kun je maar beter kijken naar wat het betekent in jullie persoonlijk in jullie praktijk. Die kan danig verschillen van hoe de ander denkt dat het zou kunnen zijn, zeker bij de wat minder reguliere onderwerpen zullen we maar zeggen..

Als jij zegt gefascineerd te zijn door de dood, dan kun je je van alles in je hoofd halen. OMG, ik wil geen schedels en bloed en heksenkringen en seances in mijn woonkamer of bij volle maan op het kerhof.v OMG she wants to kill me jbpanic.gif
Klinkt toch anders als je uitlegt dat het uitvaartswezen je een mooie dienstverlening lijkt en je mensen graag een zo mooi mogelijk afscheid zou willen meegeven. Dat je eigenlijk heel antropologisch ingesteld bent en de geschiedenis van hoe wij en andere culturen door de eeuwen heen om zijn gegaan met de dood.
Of gewoon klein beginnen met een voorliefde voor Silent Witness of CSI ofzo :P

Kortom, er zit best wat speling in hoe je een en ander kan brengen cq laten overkomen en waar je bij de ander ook een beetje doorheen kan leren prikken. Net als de makelaars speak voor knusse woning enzo, waar je in eerste instantie nee denkt, maar achteraf blij bent dat je toch bent gegaan vanwege de mooie ligging. Ofzo..
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:53:45 #93
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_181429651
meiden die zeggen dat ze weerstand nodig heeft of iemand die zegt nou is het genoeg, ja hallo ben je vader niet _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:56:46 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181429709
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:53 schreef cherrycoke het volgende:
meiden die zeggen dat ze weerstand nodig heeft of iemand die zegt nou is het genoeg, ja hallo ben je vader niet _O-
Sowieso, al die standaardprietpraat. Of al die Engelstalige levensmotto's :')

En de allerergste: "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd" :r

"Ik ben een zorgzame zelfstandige vrouw die het belangrijk vindt dat we ook ieder ons eigen leven hebben."

"Schat, ik ben naar de kroeg"

"GA JE NOU AL WEER OP STAP, JE HEBT ZEKER EEN ANDER HÈ, IS HET DIE SLOERIE DIE BIJ DE CHINEES WERKT, IK ZAG JE WEL KIJKEN"
pi_181429752
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:53 schreef cherrycoke het volgende:
meiden die zeggen dat ze weerstand nodig heeft of iemand die zegt nou is het genoeg, ja hallo ben je vader niet _O-
Beetje afstraffen kan best leuk zijn toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181429756
"ik ben heel spontaan!" Ugh
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:05:23 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181429904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:58 schreef Elvi het volgende:
"ik ben heel spontaan!" Ugh
Weet je waar ik echt op afknap? Van die Instagram-tijgerinnen. Die hun hele profiel vol hebben staan met selfies aan het strand, selfies op een festival, selfies met dolfijnen, selfies tijdens het skydiven, selfies tijdens het surfen. En vervolgens 'blahblah' dat ze een druk leven hebben maar het toch niet compleet is zonder een 'soulmate'.

Keihard je best doen om te laten zien dat je zo'n fantastisch leven hebt, bloedmooi zijn, maar dan toch via Instagram je liefje moeten zoeken. :')

Dan weet je gewoon al dat je met een vreselijk arrogant kutwijf te maken gaat krijgen, waar iedereen overheen is gegaan, maar niemand langer dan een weekend bij kan zijn.
:r
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:06:26 #98
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_181429924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Weet je waar ik echt op afknap? Van die Instagram-tijgerinnen. Die hun hele profiel vol hebben staan met selfies aan het strand, selfies op een festival, selfies met dolfijnen, selfies tijdens het skydiven, selfies tijdens het surfen. En vervolgens 'blahblah' dat ze een druk leven hebben maar het toch niet compleet is zonder een 'soulmate'.

Keihard je best doen om te laten zien dat je zo'n fantastisch leven hebt, bloedmooi zijn, maar dan toch via Instagram je liefje moeten zoeken. :')

Dan weet je gewoon al dat je met een vreselijk arrogant kutwijf te maken gaat krijgen, waar iedereen overheen is gegaan, maar niemand langer dan een weekend bij kan zijn.
:r
en als je daarmee iets hebt ben je haar instagram foto maker niet vriend ofzo
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:07:42 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181429962
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:06 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

en als je daarmee iets hebt ben je haar instagram foto maker niet vriend ofzo
Vaak ook nog 25 foto's in bikini en de opmerking 'ik ben heel onzeker over mezelf'.
pi_181429967
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')