abonnement Unibet Coolblue
pi_181419389








Joe!

[ Bericht 59% gewijzigd door minilot op 24-08-2018 11:00:14 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_181419461
Wij zaten te denken om de volgende vakantie naar Kroatië te gaan. Maar een vriendin was naar Macedonië geweest, en nu wil daar ook naartoe. Dus de roadtrip begint steeds langer en langer te worden.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:01:30 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181419562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:56 schreef Myraela het volgende:
Wij zaten te denken om de volgende vakantie naar Kroatië te gaan. Maar een vriendin was naar Macedonië geweest, en nu wil daar ook naartoe. Dus de roadtrip begint steeds langer en langer te worden.
Kroatië is wel mooi. Maar ik vind het iets te toeristisch allemaal. (En het is niet om de hoek)
pi_181419611
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kroatië is wel mooi. Maar ik vind het iets te toeristisch allemaal. (En het is niet om de hoek)
Ik zat net te denken, hoor iedereen over Kroatië, zijn heel veel bekenden van ons dit jaar ook heen gegaan.
pi_181419651
Wel heel veel zin in een weekje rondrijden in een land met een hoop rots en grot en bier en worst. Maar eens een definitieve datum voor Slovenië prikken met J. vanavond. :)

Myra, hoe lang ga jij en wanneer?
Let me see you stripped down to the bone
pi_181419673
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:01 schreef Kreator het volgende:
Kroatië is wel mooi. Maar ik vind het iets te toeristisch allemaal. (En het is niet om de hoek)
Ja, ik ben ook wel bang dat het zeker de laatste jaren gewoon weer te populair is.
pi_181419674
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:51 schreef derLudolf het volgende:
Mooi crossen in Slovenië door de bergen. Haarspeldbochten enzo, steile klimmetje.

Oja landschappelijk stuk mooier dan bij Gardameer vind ik.

Ga weer stukje rijden. :W
Heerlijk! Wij gaan straks je kroketten eten :9
Spoilers!
pi_181419694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:04 schreef minilot het volgende:
Wel heel veel zin in een weekje rondrijden in een land met een hoop rots en grot en bier en worst. Maar eens een definitieve datum voor Slovenië prikken met J. vanavond. :)

Myra, hoe lang ga jij en wanneer?
Er staat nog niets vast hoor, zal pas volgend jaar ergens worden. We hebben dit jaar geen geld meer na Bali en het huis, vooral het huis. :')
pi_181419705
@mini en Kaatje


Blue kuri.

De kinderen eten geen pompoen ;(
Was met varken, curry pasta, kokosmelk. Met rijst. Dat laatste eten zij dan vooral.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181419785
:B zo rustig hier :B
pi_181419796
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef Vanyel het volgende:
@mini en Kaatje

[ afbeelding ]
Blue kuri.

De kinderen eten geen pompoen ;(
Was met varken, curry pasta, kokosmelk. Met rijst. Dat laatste eten zij dan vooral.
Kom er aan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_181419797
Wat een mooie, Vanyel! O+ *applausje* Tevens een knoeperd. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_181419827
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:10 schreef minilot het volgende:
Wat een mooie, Vanyel! O+ *applausje* Tevens een knoeperd. ^O^
Die is niet van mij hoor. Ik heb niet dat soort manden.
Maar het is wel dezelfde en mijne zag er precies zo uit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_181419833
(Eigenlijk wil ik vooral nog steeds naar Roemenië. Vanavond nog één poging doen om mijn watje over te halen.)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181419844
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Die is niet van mij hoor. Ik heb niet dat soort manden.
Maar het is wel dezelfde en mijne zag er precies zo uit.
Oh! Oeps. Dan moeten we je maar geloven hè? :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_181419882
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:06 schreef Vanyel het volgende:
@mini en Kaatje

[ afbeelding ]
Blue kuri.

De kinderen eten geen pompoen ;(
Was met varken, curry pasta, kokosmelk. Met rijst. Dat laatste eten die dan vooral.
Zelf gekweekt ook? Gaaf.

Wij hadden gisteren de bijeenkomst met de kunstwerkplaats die bij ons om de hoek komt. Vreemde locatiebepaling van de gemeente, locatie is niet handig, maar vooral ook niet veilig, als ze 150-200 meter verderop de ingang maken is het veel beter. Maar....er komt naast van alles en nogwat kunstzinnigs (bio dansen, ik zag mijn zeer nuchtere buurman al kijken _O- ), ook een joekel van een moestuin, die op de huidige lokatie zoveel opbracht dat ze een stalletje voor de verkoop hadden.
En het blijkt ook dat de moskee die de afgelopen 12-15 jaar voor enorm veel overlast heeft gezorgd een nieuw bestuur heeft die het zelf ook raar vond om in een moskee enorme (luidruchtige) feesten te geven. Dat het voor de zomer al stil was weet ik aan ramadan, en ik had verwacht dat het komend weekend het feesten seizoen weer zou beginnen, maar nee, balkon deuren kunnen gewoon open en dan kan ik muziek luisteren die ik wil _O_
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:15:38 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181419920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:12 schreef minilot het volgende:
(Eigenlijk wil ik vooral nog steeds naar Roemenië. Vanavond nog één poging doen om mijn watje over te halen.)
Ik moest even aan Top Gear denken maar dat bleek de Albanian Road Trip te zijn, niet de Romanian.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181419976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zelf gekweekt ook? Gaaf.

Wij hadden gisteren de bijeenkomst met de kunstwerkplaats die bij ons om de hoek komt. Vreemde locatiebepaling van de gemeente, locatie is niet handig, maar vooral ook niet veilig, als ze 150-200 meter verderop de ingang maken is het veel beter. Maar....er komt naast van alles en nogwat kunstzinnigs (bio dansen, ik zag mijn zeer nuchtere buurman al kijken _O- ), ook een joekel van een moestuin, die op de huidige lokatie zoveel opbracht dat ze een stalletje voor de verkoop hadden.
En het blijkt ook dat de moskee die de afgelopen 12-15 jaar voor enorm veel overlast heeft gezorgd een nieuw bestuur heeft die het zelf ook raar vond om in een moskee enorme (luidruchtige) feesten te geven. Dat het voor de zomer al stil was weet ik aan ramadan, en ik had verwacht dat het komend weekend het feesten seizoen weer zou beginnen, maar nee, balkon deuren kunnen gewoon open en dan kan ik muziek luisteren die ik wil _O_
Oeh, dat valt mee! Fijn :)
pi_181419995
En :W :O
Nu pas iets meer dan een uur aan het werk. Iets met een leuke avond/nacht en vervolgens vanochtend geen treinen tussen Utrecht en Ede-Wageningen :')
pi_181420013
Druk gemaakt om niks dus, Kaatje ;)

Bio-dansen klinkt intrigerend! *) Hou ons op de hoogte! 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_181420049
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:19 schreef Tele6 het volgende:
Iets met een leuke avond/nacht
This post is useless without details :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_181420071
Hela, mijn homeboy Danny Boyle is vertrokken bij de nieuwe Bondfilm! :o
https://www.nu.nl/film/54(...)lm-valt-vrijdag.html
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:04 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181420121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:12 schreef minilot het volgende:
(Eigenlijk wil ik vooral nog steeds naar Roemenië. Vanavond nog één poging doen om mijn watje over te halen.)
Eigenlijk moet je naar Hongarije.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:26:25 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181420132
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:20 schreef minilot het volgende:
Druk gemaakt om niks dus, Kaatje ;)

Bio-dansen klinkt intrigerend! *) Hou ons op de hoogte! 8-)
Ik kan niet op het terrein kijken (helaas).
Tja, wij wisten echt niet wat men ging doen, er is een open podium voor muziek (de schrik sloeg ons om het hart) maar dat blijkt voor akoestische muziek te zijn, geen versterking. Er is een open podium uit de jaren 50 en ook daar geen versterking. Dus dikke prima.
Ook natuurlijk voor het woonwagenkampje wat er naast staat. Daar wonen veel kleine kinderen en als er dan aan een stuk door met versterkers muziek is, komen die kids ook niet aan slapen toe.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')