abonnement Unibet Coolblue
pi_181673911
Okay, het moet maar, ingeschreven voor de dutxh masters 200KM MTB.
Vakman pur sang
  maandag 3 september 2018 @ 23:07:45 #227
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_181674399
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2018 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay, het moet maar, ingeschreven voor de dutxh masters 200KM MTB.
Goals are bad, mkay
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_181677926
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
Complete malloot.

Ik ben jaloers.
  dinsdag 4 september 2018 @ 08:39:27 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_181678072
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
Wauw _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_181678273
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
_O_

Hoe lang fiets je al, als ik vragen mag?
pi_181678374
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
Wat was je uitslag? Paar jaar terug was ik daar 56e ofzo in ongeveer 4:30 staat mij bij.

Edit: ah 39e. Knap hoor!
Maar is het gek dat ik je eigenlijk hogere uitslag had verwacht? Mag ik dat zeggen? 🤔 Ik dacht, die rijdt zo top 10 in cyclo.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_181678443
Ik heb nog wel een hele leuke foto van de eerste fokrit op de heuvelrug waarbij DDX meeging, en er genadeloos afgereden werd door Oksel. Maar goed, je was toen ook dikker dan oksel :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:46:14 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181678748
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
je bent zo gek als een deur....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 4 september 2018 @ 09:46:56 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181678755
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat was je uitslag? Paar jaar terug was ik daar 56e ofzo in ongeveer 4:30 staat mij bij.

Edit: ah 39e. Knap hoor!
Maar is het gek dat ik je eigenlijk hogere uitslag had verwacht? Mag ik dat zeggen? 🤔 Ik dacht, die rijdt zo top 10 in cyclo.
ik denk dat jouw koerservaring je een flink voordeel geeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181678927
Misschien dan hondermiljoenmiljard kilometer fietsen de dag er voor toch ook invloed heeft, zelfs als je ddx heet?
pi_181679277
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik denk dat jouw koerservaring je een flink voordeel geeft.
Wellicht, maar paar jaar terug reed ik ook minder hard dan nu. Als ik mijn kunnen vergelijk met ddx, had ik hem, gebaseerd op mijn uitslag, meer voorin.

Maar doet niet af aan zijn klasse hoor.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_181679291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 09:56 schreef muzas het volgende:
Misschien dan hondermiljoenmiljard kilometer fietsen de dag er voor toch ook invloed heeft, zelfs als je ddx heet?
Ja denk ik ook.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_181679603
Vooral kwestie van niet goed genoeg kunnen afdalen om gemakkelijk de groep te volgen.
Ik ben dan toch iets te voorzichtig in de bochten.
Vooral flinke doordraaiers rem ik teveel af.
Dus daardoor aansluiting met kopgroep kwijtgeraakt en dan kom je niet meer terug.
Daarna met 2e groep waarin ik zat kon ik in principe bij ze wegrijden op de klimmetjes maarja dan zit je op het vlakke (met wat wind tegen) in het nadeel dus gewoon lekker bij dat groepje gebleven.









Ook nog iemand zien liggen die een auto gekopt had, zag er niet al te prettig uit :
https://today.rtl.lu/news/luxembourg/1232170.html

Las op een andere nieuws site dat de auto op hun weghelft reed.

[ Bericht 5% gewijzigd door ddx op 04-09-2018 10:56:52 ]
pi_181679828
Ik vind ‘t knap!
  dinsdag 4 september 2018 @ 10:56:03 #240
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181679964
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2018 22:45 schreef ddx het volgende:
Zo mooi uitje naar Luxemburg gehad.
Zaterdag op de fiets vanuit Heerlen naar Berdorf via de Vennbahn. (waar ook mooie stukken onverhad in zaten waar gravelbike niet had misstaan)
Gisteren Charly Gaul cyclo gereden, wat Kano al gepost had zag ik, ging erg lekker.
Maar m'n daaltechniek was niet voldoende om aansluiting te houden na zo'n 70km.
Moest na paar bochten vol op het gas om weer aan te sluiten, wat lukte maar klim daarna kreeg ik power niet hoog genoeg om te kunnen volgen.
En dan zie je peleton wegrijden...
Samen met Luxemburger die er ook af moest nog soort van poging om samen te rijden maarja dat heeft weinig effect natuurlijk als er zo'n 35 man voor zit in groep en er wat tegenwind is.
Op volgende klim reed ik bij hem weg en daarna in afdaling/vlakke stuk maar even rustig gereden tot volgende groepje aansloot.
Daarna bij volgende klim onstond er groepje van 8 man en daarmee naar finish gereden.
Ging lekker iig, 270w np ruimte 4 uurtjes trappen.

En vandaag op de fiets terug via de Ardennen, trein gepakt in Eindhoven na 300km.
Geweldig, knappe prestatie. En ik denk dat je in cyclo's waarin meer kms bergop gemaakt worden waarschijnlijk relatief beter zal finishen dan je nu hebt gedaan.

Doet me denken toen ik zelf net was begonnen met wielrennen. Pre strava pre mobiel tijdperk. Toen reed ik met de nachttrein naar Geneve, en vanaf daar in etappes over de cols naar Alpe 'd Huez, waar ik de Marmot zou rijden. Uiteraard waren dat geen 200km ritten maar ongeveer 100/120km.
pi_181679996
Leuke foto's!
  dinsdag 4 september 2018 @ 11:02:06 #242
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_181680034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:34 schreef ddx het volgende:
Vooral kwestie van niet goed genoeg kunnen afdalen om gemakkelijk de groep te volgen.
Ik ben dan toch iets te voorzichtig in de bochten.
Vooral flinke doordraaiers rem ik teveel af.
Dus daardoor aansluiting met kopgroep kwijtgeraakt en dan kom je niet meer terug.
Daarna met 2e groep waarin ik zat kon ik in principe bij ze wegrijden op de klimmetjes maarja dan zit je op het vlakke (met wat wind tegen) in het nadeel dus gewoon lekker bij dat groepje gebleven.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook nog iemand zien liggen die een auto gekopt had, zag er niet al te prettig uit :
https://today.rtl.lu/news/luxembourg/1232170.html

Las op een andere nieuws site dat de auto op hun weghelft reed.
Het geeft niet dat je moest lossen imo in de afdaling. Beter gewoon op je eigen tempo ipv risico's nemen om weer bij te geraken. Je ziet die knapen ook wel naar beneden storten alsof ze het WK rijden met alle gevolgen van dien. Iedere cyclo waar ik was gaat er wel eentje de ambu in, soms met dodelijke afloop. Dat is het toch ook niet waard.
pi_181680274
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2018 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay, het moet maar, ingeschreven voor de dutxh masters 200KM MTB.
Leuke uitdaging, wil ook al graag twee jaar meedoen maar helaas gooien blessures roet in het eten. Ondertussen al 10 maanden aan het revalideren van een auto-ongeluk. Je mag hopen dat je zulk weer had als afgelopen jaar, 2017 was het een grote modderbende met veel uitvallers.
pi_181680386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
Het geeft niet dat je moest lossen imo in de afdaling. Beter gewoon op je eigen tempo ipv risico's nemen om weer bij te geraken. Je ziet die knapen ook wel naar beneden storten alsof ze het WK rijden met alle gevolgen van dien. Iedere cyclo waar ik was gaat er wel eentje de ambu in, soms met dodelijke afloop. Dat is het toch ook niet waard.
Inderdaad, je moet de volgende dag/week toch weer werken.
Het moet wel leuk blijven natuurlijk
pi_181681677
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 10:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Geweldig, knappe prestatie. En ik denk dat je in cyclo's waarin meer kms bergop gemaakt worden waarschijnlijk relatief beter zal finishen dan je nu hebt gedaan.

Doet me denken toen ik zelf net was begonnen met wielrennen. Pre strava pre mobiel tijdperk. Toen reed ik met de nachttrein naar Geneve, en vanaf daar in etappes over de cols naar Alpe 'd Huez, waar ik de Marmot zou rijden. Uiteraard waren dat geen 200km ritten maar ongeveer 100/120km.
Is ook zo. Ik heb Charly Gaul ook veel meer als explosieve koers ervaren dan bijv de marmotte.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_181681890
Het boek De Renner van Tim Krabbé net besteld zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen :') Ben benieuwd, volgens mij vonden sommige van hier het wel een goed boek.
pi_181681978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het boek De Renner van Tim Krabbé net besteld zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen :') Ben benieuwd, volgens mij vonden sommige van hier het wel een goed boek.
Leuk boekie ja.
pi_181682080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:02 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het geeft niet dat je moest lossen imo in de afdaling. Beter gewoon op je eigen tempo ipv risico's nemen om weer bij te geraken. Je ziet die knapen ook wel naar beneden storten alsof ze het WK rijden met alle gevolgen van dien. Iedere cyclo waar ik was gaat er wel eentje de ambu in, soms met dodelijke afloop. Dat is het toch ook niet waard.
Is de weg wel afgezet in zo'n cyclo?
pi_181682420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 11:19 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Leuke uitdaging, wil ook al graag twee jaar meedoen maar helaas gooien blessures roet in het eten. Ondertussen al 10 maanden aan het revalideren van een auto-ongeluk. Je mag hopen dat je zulk weer had als afgelopen jaar, 2017 was het een grote modderbende met veel uitvallers.
Ik heb twee jaar terug de Drenthe 200 gedaan. Op de crosser. Was vet mooi, maar ik doe het nooit weer :D
pi_181682483
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 september 2018 13:18 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is de weg wel afgezet in zo'n cyclo?
Nee, bij de Charly Gaul rijd voorop wel een auto met zwaailichten en verder rijden er ook nog wat motoren tussen de groepen.
En bij ieder kruispunt staan verkeersregelaar/politieagenten om verkeer te stoppen.

Maar je moet nogsteeds rekening houden met tegenliggers
Gaf in begin wel zenuwachtig gedrag toen hele peleton over 2 rijbanen achter auto reed.
En eens in de zoveel tijd tegenligger en dan remmen ed. / mensen die over stoep/fietspad gingen om paar plaatsen te winnen.
Eerste klim kwam dit jaar ook vrij laat, pas daarna onstonden de groepen. (kwam doordat weg naar Berdorf afgesloten was)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')