abonnement Unibet Coolblue
pi_181444022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:28 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Drow :W

Jij hebt van alles wel een alt, wat speelt het lekkerst op het moment? :P
Tot nu toe alleen even op m'n blood dk aangerommeld, en die voelt vrij solide. Zelfs met crap gear
Fury warrior :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181444978
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Welcome to Fury :7
Nou ja, ik heb natuurlijk gewoon al veel Fury gespeeld in Legion dus ken de spec wel ;)
Ik ga gewoon van pack naar pack zonder downtime en zonder dat m'n HP onder de 80% komt. Heerlijk fast paced _O_
Als ze Charge nou zouden resetten na een kill zou helemaal fantastisch zijn!

Ik wil alleen gewoon weer m'n 1-handers terug :(
pi_181445021
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Fury warrior :9
Jammer dat protection nog niet echt lekker mee kan komen, dus m'n warrior moet nog even geduld hebben O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_181445114
Neck ilvl 361 O+ (en dat maakt mijn totaal 336...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181445171
Je hebt trouwens gelijk Isa, herbalism is belachelijk makkelijk te levelen.
Ik struikel zo ongeveer over de plantjes.
pi_181450228
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:30 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Jammer dat protection nog niet echt lekker mee kan komen, dus m'n warrior moet nog even geduld hebben O-)
Ach, gewoon ff van spec switchen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181450954
Yasss, eindelijk een emissary reward die ik kan gebruiken. M'n eerste :')
Het duurt even, maar dan heb je ook wat. 1h sword voor m'n Prot spec die weer 2 puntjes omhoog gaat naar 338.

Zit nog steeds met een 325 cloak te koekeloeren, volgende week hopelijk een upgrade. Dan nog een trinket en klaar met de expansion tot zover _O-

Jaja, reputation is er nog, maar dat is time-gated zo fuck it
pi_181451248
Ik heb een ilvl 310 wapen. Crafted, anders had ik nog lager :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181451659
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een ilvl 310 wapen. Crafted, anders had ik nog lager :')
Ik wil wel ruilen tegen die hyena mount :P
pi_181451847
Wat zijn een beetje leuke professions om wat geld te verdienen? Wil op mijn druid daar als ik 120 ben wel eventjes werk van maken. Ik ben mijn oude account kwijt dus had helemaal niks meer.
Ja hup!
pi_181451970
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Ik wil wel ruilen tegen die hyena mount :P
Ik hou mijn 310 wapen wel *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181452010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:47 schreef Moraad het volgende:
Wat zijn een beetje leuke professions om wat geld te verdienen? Wil op mijn druid daar als ik 120 ben wel eventjes werk van maken. Ik ben mijn oude account kwijt dus had helemaal niks meer.
Wordt blacksmith. Maak platinum whetstone. Momenteel gaat dat voor 50.000 gol dop onze server :+ (dit zal tijdelijk zijn)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181452848
Denk dat hij meer iets heeft aan een profession waar z'n Druid zelf iets aan heeft. Zoals je zegt, die whetstones zullen tijdelijk zijn en dan zit ie met BS te koekeloeren waar ie helemaal niks mee kan. Gear verkopen gaat namelijk niet, want dat is allemaal BoP :{

Of je moet het geen probleem vinden om snel BS te levelen (heb je veel ore voor nodig) en daarna weer iets anders. Dat kan natuurlijk ook. Voor de echte die-hard :7
pi_181453042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wordt blacksmith. Maak platinum whetstone. Momenteel gaat dat voor 50.000 gol dop onze server :+ (dit zal tijdelijk zijn)
Liever iets handigs voor mijn druid wat ook nog eens kan dienen als een klein goudmijntje voor in het begin. Maar snap dat dat lastig is. :+
Ik las iets over enchantment en jewelcrafting
Ja hup!
pi_181453691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Moraad het volgende:

Liever iets handigs voor mijn druid wat ook nog eens kan dienen als een klein goudmijntje voor in het begin. Maar snap dat dat lastig is. :+
Ik las iets over enchantment en jewelcrafting
Ja, of herbalism en alchemy en dan flasks maken voor mensen die ze gebruiken in raids.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181456168
Godver, moet je ook al Fishing gebruiken voor rank increase by Herbalism, stop it! :{w :(
pi_181456320
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Godver, moet je ook al Fishing gebruiken voor rank increase by Herbalism, stop it! :{w :(
_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181456334
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O-
Ik heb nog geeneens Fishing ;(
pi_181456844
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:31 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Ik heb nog geeneens Fishing ;(
Je kan direct aan de slag met skill 1 :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181457153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan direct aan de slag met skill 1 :7
Log jij even in dan, krijg je een tientje :')
pi_181457790
Eigenlijk moet ik ook eens een char hebben die iets nuttigs kan maken, het was vooral mining + herbs of skinning, puur en alleen om mats te verkopen (en sinds weet ik het welke expansion extra xp te vangen). Warrior heeft iig mining, maar volgens mij geen 2e skill. Kiekn of ik op een altje herb + alch kan doen, heb sowieso op elk character wel herbing, dus lekker die bloempjes doorsturen en knallen maar :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_181460164
We zijn voor de zaterdagavond hier mee bezig: https://www.mmo-champion.(...)date-A-Waist-of-Time

Pebble 7 :'( :D :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181462125
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 23:58 schreef Isabeau het volgende:
We zijn voor de zaterdagavond hier mee bezig: https://www.mmo-champion.(...)date-A-Waist-of-Time

Pebble 7 :'( :D :'(
En dat voor een lelijke belt, je moet er maar zin in hebben :{
Wel tof zulke chains, dat wel :Y
pi_181462174
Eindelijk titel the Horde Slayer.
Waren maar met 4-5 heel de tijd. Godverdomme veertig Horde gesloopt eer ik de bounty kreeg, what's up with that?! Toen gelukkig snel nog 10 kunnen slopen, want halve minuut later kwamen er een stuk of dertig Horde achter ons aan _O-
Al met al, leuke avond. Paar mooie gevechten gehad.

Wel sneu voor de Dorf Warrior die het niet gehaald heeft omdat ie steeds solo ergens achteraan ging, tsja...
  Moderator zondag 26 augustus 2018 @ 01:55:12 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181462606
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 01:29 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Eindelijk titel the Horde Slayer.
Waren maar met 4-5 heel de tijd. Godverdomme veertig Horde gesloopt eer ik de bounty kreeg, what's up with that?! Toen gelukkig snel nog 10 kunnen slopen, want halve minuut later kwamen er een stuk of dertig Horde achter ons aan _O-
Al met al, leuke avond. Paar mooie gevechten gehad.

Wel sneu voor de Dorf Warrior die het niet gehaald heeft omdat ie steeds solo ergens achteraan ging, tsja...
Lul :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')