abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:03:17 #1
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405271
quote:
De politie heeft een verdachte in beeld in de zaak van Nicky Verstappen, die in 1998 tijdens een zomerkamp werd verkracht en om het leven werd gebracht op de Brunssummerheide.

Op een persconferentie maakte de politie bekend dat de verdachte de 55-jarige Jos Brech is. Hij woonde ten tijde van de dood van Nicky bij zijn moeder in het naburige Simpelveld en vertrok oktober vorig jaar naar een chalet in de Franse Vogezen.

Sinds 19 februari heeft niemand nog iets van hem vernomen. In april is hij als vermist opgegeven. Hij had geen partner en geen kinderen en organiseerde survivaltochten in de Vogezen. Hij staat nu op de Europese opsporingslijst.

Brech kwam in beeld door het dna-verwantschapsonderzoek waaraan het afgelopen half jaar ongeveer 15.000 mannen hebben meegedaan. Hij deed daar zelf niet aan mee, maar dna van zijn familieleden leidde naar hem.

Dat leidde tot een match:

De Nederlandse politie is samen met Franse collega's naar het chalet van de verdachte in de Vogezen gegaan, maar daar was hij niet meer. Het chalet is doorzocht en er zijn spullen in beslag genomen, en daar is zijn dna op aangetroffen. Volgens de politie gaf dat 100 procent zekerheid.

Zedendelict
Brech was in het verleden actief bij de scouting en heeft enkele jaren op een peuterspeelzaal gewerkt. In 1985 kwam hij in beeld vanwege een zedendelict, maar die zaak werd geseponeerd. Welk delict dat was, kan de politie niet meer achterhalen. Zijn contactgegevens waren bekend, doordat hij in 1998 na de moord op Nicky Verstappen al door de politie is gehoord.

Op basis van de sporen die zijn gevonden, spreekt de politie van "daderspoor". De politie gaat ervan uit dat Brech in de laatste uren van Verstappen bij hem is geweest. Ook gaat de politie ervan uit dat hij nog leeft en buiten beeld probeert te blijven. Omdat hij door zijn werk overlevingstechnieken in de natuur beheerst, kan het lastig zijn hem op te sporen.

Nicky Verstappen verdween in de nacht van 9 op 10 augustus 1998 tijdens een zomerkamp op de Brunssummerheide. Een dag na zijn vermissing werd hij dood gevonden in de omgeving van het kamp.

De afgelopen jaren werden verscheidene verdachten aangehouden, maar allemaal wegens gebrek aan bewijs weer vrijgelaten.

Brech zelf was op 12 augustus 1998 een passant op de Brunssumerheide. Hij werd naar aanleiding daarvan twee keer gehoord, maar er waren geen aanwijzingen voor betrokkenheid.

Peter R. de Vries
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die de familie bijstaat en veel aandacht besteedde aan de verdwijning van Nicky Verstappen, liet vanochtend al op Twitter weten dat er een doorbraak was in de zaak en dat een strijd van twintig jaar wordt beloond. Hij bedankte politie en justitie voor hun vasthoudendheid de afgelopen jaren.

De moeder van Nicky Verstappen nam daarna het woord en richtte zich geëmotioneerd tot Peter R. de Vries. "Zonder jou was het nooit tot een oplossing gekomen. Je was een enorme steun voor ons en stond altijd klaar, ook tijdens je vakanties konden we je altijd bellen", zei ze.


De persconferentie:


De verdachte:

Naam: Jos Brech
Geboortedatum: 29-10-1962
Lengte: 1,80 m.
Haarkleur: Bruin (inmiddels grijs), golvend kort model
Opvallende lichaamskenmerken: Grote oren

Foto's:


SPOILER: +3 foto's van Jos:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VERMISSING JOS BRECH - DE FEITEN EN VRAGEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krantenknipsels:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PeterRdeV twitterde op woensdag 22-08-2018 om 08:31:08 BREAKING NEWS: Jaaaa....! Er is - eindelijk - een DOORBRAAK in de zaak van Nicky Verstappen! Hoera! Met de familie zal ik om 12:00 uur op persco van politie/justitie in Maastricht een uitgebreide verklaring afleggen. Een strijd van 20 jaar... wordt toch beloond! Today is the day! https://t.co/Mk0Mb35m2J reageer retweet
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:03:43 #2
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405286


Iemand dit al voorbij zien komen? https://www.misdaadjourna(...)-april-in-frankrijk/
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:05:16 #3
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_181405312
Nee he, niet weer die dansende hippies...
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 19:07:23 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_181405356
Belg opgepakt nadat agenten hem aanzien voor Jos Brech

De gendarmerie heeft vandaag in de Franse Vogezen een Belgische toerist aangehouden nadat zij een tip kregen dat verdachte Jos Brech was gesignaleerd. De agenten kregen de melding uit Nederland en binnen een halfuur werd de man in de kraag gevat, zo meldt De Limburger.

Twee vakantievierende politieagenten uit Amsterdam zagen de man aan voor Jos Brech, de verdachte in de moord op Nicky Verstappen. Ze fotografeerden en filmden hem toen hij de straat overstak. De agenten waarschuwden direct de collega’s in Nederland. Na het zien van de beelden schakelden die de Franse gendarmerie in.


Binnen een half uur was de man opgespoord en aangehouden. Het bleek niet om Jos Brech te gaan, de Belg vertoonde wel enige gelijkenis.
Verblijfplaats

Het lijkt erop dat Brech, een expert in wildkamperen, voorbereidingen heeft getroffen om voor langere tijd te verdwijnen. Hij beheerst allerlei technieken waarmee hij kan overleven in de natuur. Hij kan leven van wat de natuur te bieden heeft en weet hoe hij water kan vinden en dat drinkbaar kan maken. Aangenomen wordt dat hij zich in het Franse berggebied de Vogezen schuilhoudt.

Bij de politie zijn inmiddels honderden tips binnengekomen over Brech en diens verblijfplaats. ,,Vrijdagochtend hopen we daarover meer te kunnen vertellen," zei een politiewoordvoerder eerder vandaag.
pi_181405357
@Leandra;

Oh nee, dat waren waarschijnlijk die priesterstudenten waar ik aan moest denken. Geen idee of er nog meer mensen kampeerden.
pi_181405377
quote:
Wellicht al besproken hier of genoemd, maar kan niet alles doorlezen he ;-)

Waarom wordt er zo vanuit gegaan dat die man in de Vogezen zit?
Hij heeft dat tegen best veel mensen verteld toen hij verdween, en het is vrij zeker dat hij toen hij verdween al snapte dat hij de sjaak gaat wezen en gezocht zal worden, en feitelijk was hij het al maanden voor. Lijkt me eerder een type dat dingen doordenkt, dus dan kan het niet anders dan dat hij heeft nagedacht over dwaalsporen en wat het beste land zou zijn om onder de radar te blijven, en waar men hem niet zou zoeken. Zou me niets verbazen als hij al lang en breed buiten Europa zit
Misschien overschatten we hem wel enorm en is hij zo naïef om te denken dat als hij er vandoor gaat, ze zijn DNA niet zullen checken en dat hij lekker kan blijven kamperen in Frankrijk.

Hij is tenslotte 10 jaar geleden al twee keer verhoord en is daar vrij makkelijk mee weg gekomen.
pi_181405408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:07 schreef Momo... het volgende:
Belg opgepakt nadat agenten hem aanzien voor Jos Brech

De gendarmerie heeft vandaag in de Franse Vogezen een Belgische toerist aangehouden nadat zij een tip kregen dat verdachte Jos Brech was gesignaleerd. De agenten kregen de melding uit Nederland en binnen een halfuur werd de man in de kraag gevat, zo meldt De Limburger.

Twee vakantievierende politieagenten uit Amsterdam zagen de man aan voor Jos Brech, de verdachte in de moord op Nicky Verstappen. Ze fotografeerden en filmden hem toen hij de straat overstak. De agenten waarschuwden direct de collega’s in Nederland. Na het zien van de beelden schakelden die de Franse gendarmerie in.

Binnen een half uur was de man opgespoord en aangehouden. Het bleek niet om Jos Brech te gaan, de Belg vertoonde wel enige gelijkenis.
Verblijfplaats

Het lijkt erop dat Brech, een expert in wildkamperen, voorbereidingen heeft getroffen om voor langere tijd te verdwijnen. Hij beheerst allerlei technieken waarmee hij kan overleven in de natuur. Hij kan leven van wat de natuur te bieden heeft en weet hoe hij water kan vinden en dat drinkbaar kan maken. Aangenomen wordt dat hij zich in het Franse berggebied de Vogezen schuilhoudt.

Bij de politie zijn inmiddels honderden tips binnengekomen over Brech en diens verblijfplaats. ,,Vrijdagochtend hopen we daarover meer te kunnen vertellen," zei een politiewoordvoerder eerder vandaag.
Hopelijk gaan ze nu niet iedereen met een baardje aanhouden. :')

Dat baardje heeft Jos waarschijnlijk al afgeschoren (als hij slim is).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181405418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:07 schreef Physsic het volgende:
@Leandra;

Oh nee, dat waren waarschijnlijk die priesterstudenten waar ik aan moest denken. Geen idee of er nog meer mensen kampeerden.
Ja klopt op het terrein waren toendertijd “gewone” camperplekken. Zoek ff de link, is een oud artikel over de zaak.

Bij het onderzoek was men ook zeer onzorgvuldig omgesprongen met de tenten van de jongens.
pi_181405429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:07 schreef Physsic het volgende:
@Leandra;

Oh nee, dat waren waarschijnlijk die priesterstudenten waar ik aan moest denken. Geen idee of er nog meer mensen kampeerden.
Uit Heibloem stonden ze daar met 10 tenten, lijkt me sterk dat er verder niets verhuurd was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181405434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze nu niet iedereen met een baardje aanhouden. :')

Dat baardje heeft Jos waarschijnlijk al afgeschoren (als hij slim is).
Gelukkig heeft de politie ook een foto van een geschoren Jos gepubliceerd. Die neus is moeilijk te maskeren. :+
pi_181405490
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Uit Heibloem stonden ze daar met 10 tenten, lijkt me sterk dat er verder niets verhuurd was.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja klopt op het terrein waren toendertijd “gewone” camperplekken. Zoek ff de link, is een oud artikel over de zaak.

Bij het onderzoek was men ook zeer onzorgvuldig omgesprongen met de tenten van de jongens.
Ik ken dat terrein verder niet. Vond wel dit plaatje, maar daar schiet je ook weinig mee op.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:16:51 #12
192592 SureD1
------------------------------
pi_181405526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:08 schreef electronique het volgende:

[..]

Misschien overschatten we hem wel enorm en is hij zo naïef om te denken dat als hij er vandoor gaat, ze zijn DNA niet zullen checken en dat hij lekker kan blijven kamperen in Frankrijk.

Hij is tenslotte 10 jaar geleden al twee keer verhoord en is daar vrij makkelijk mee weg gekomen.
Gisteren lieten ze bij eenvandaag een kaartje zien met zijn voorgenomen route en plekken waar de honden die zijn vrienden hadden ingehuurd aansloegen op zijn spoor, dat zat allemaal netjes op die route.

Hij heeft wel zijn wintergear laten liggen en op zijn computer waren documenten geopend over verlaten dorpen in Spanje.

Over cash in het vorige topic: niet ondenkbaar dat hij cash bijelkaar heeft gehouden en op plekken heeft verstopt. Hij deed ook aan geocaching, dus hij weet met gps-coördinaten om te gaan. Als hij die streek goed kent heeft hij er voordeel bij om daar te blijven, in plaats van verder weg te gaan naar een omgeving die hij niet kent.

Als hij echt slim was kocht hij een pak en ging hij ergens midden in de stad wonen. Karadzic heeft al die jaren als bekend paragnost in Belgrado rondgelopen, wel met een baard, maar verder gewoon vol in het zicht. Hide in plain sight, waar niemand je verwacht.
pi_181405552
Misschien kunnen de links naar de site van de politie over deze zaak:
https://www.politie.nl/ge(...)stappen/de-zaak.html
En de wikipagina ook in de OP:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dood_van_Nicky_Verstappen

Daar zijn iig redelijk wat feiten te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181405554
Waarom is dit opeens het meest wereldschokkende nieuws wat we hebben in Nederland? Overal zie ik het voorbijkomen, facebook, nieuws, FOK!, ga zo maar door... Zelfs met Anne Faber was er nog minder ophef. En nu met een moord 20 jaar geleden draait Nederland door?
pi_181405587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Uit Heibloem stonden ze daar met 10 tenten, lijkt me sterk dat er verder niets verhuurd was.
Zover ik weet op dat moment verder geen andere groepen (in ieder geval niet met tenten).
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:21:00 #16
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405600
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:16 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Gisteren lieten ze bij eenvandaag een kaartje zien met zijn voorgenomen route en plekken waar de honden die zijn vrienden hadden ingehuurd aansloegen op zijn spoor, dat zat allemaal netjes op die route.

Hij heeft wel zijn wintergear laten liggen en op zijn computer waren documenten geopend over verlaten dorpen in Spanje.

Over cash in het vorige topic: niet ondenkbaar dat hij cash bijelkaar heeft gehouden en op plekken heeft verstopt. Hij deed ook aan geocaching, dus hij weet met gps-coördinaten om te gaan. Als hij die streek goed kent heeft hij er voordeel bij om daar te blijven, in plaats van verder weg te gaan naar een omgeving die hij niet kent.

Als hij echt slim was kocht hij een pak en ging hij ergens midden in de stad wonen. Karadzic heeft al die jaren als bekend paragnost in Belgrado rondgelopen, wel met een baard, maar verder gewoon vol in het zicht. Hide in plain sight, waar niemand je verwacht.
Hij kan, naast cash, ook lang houdbaar voedsel verstoppen. Alhoewel ik eerder denk dat het een dwaalspoor is, vooral die laptop met 'verlaten dorpen in Spanje'...
Dit is gewoon raar :l
pi_181405619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

Ik ken dat terrein verder niet. Vond wel dit plaatje, maar daar schiet je ook weinig mee op.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me beperkt tot kampeerterreinden 1, en misschien 2 (5 zou er ook nog bij kunnen zitten, maar waarschijnlijk niet).
https://www.deheikop.info/plattegrond

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:22:11 #18
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181405622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom is dit opeens het meest wereldschokkende nieuws wat we hebben in Nederland? Overal zie ik het voorbijkomen, facebook, nieuws, FOK!, ga zo maar door... Zelfs met Anne Faber was er nog minder ophef. En nu met een moord 20 jaar geleden draait Nederland door?
Een scenario als dit is vrij uniek ja, een dader die survivalt om van de politie weg te blijven.
Dit is gewoon raar :l
pi_181405625
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom is dit opeens het meest wereldschokkende nieuws wat we hebben in Nederland? Overal zie ik het voorbijkomen, facebook, nieuws, FOK!, ga zo maar door... Zelfs met Anne Faber was er nog minder ophef. En nu met een moord 20 jaar geleden draait Nederland door?
Is de afgelopen 20 jaar vaak in het nieuws geweest, een verscheurd dorp tot gevolg en niemand dacht dat de zaak nog ooit opgelost zou worden
pi_181405633
Waarom zouden ze niet in de Vogezen zoeken? Laatste en enige aanknopingspunt. Dat betekent toch niet per se dat ze ervan uitgaan dat die daar zit?

Rare rederenigg zeg. Waar zouden ze anders moeten zoeken. In de Alpen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181405669
Is die al gevonden?
pi_181405675
Hier gaat het trouwens vanaf 12:45 kort over de zaak van Nicky Verstappen.

Er wordt gezegd dat hij een wond op zijn hoofd had.
pi_181405677
quote:
Dat is hem niet. De echte Jos Brech heeft enorme oren.
pi_181405681
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:24 schreef Sjors_Peter het volgende:
Is die al gevonden?
Kwestie van tijd. We komen steeds dichterbij!
pi_181405690
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:22 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Een scenario als dit is vrij uniek ja, een dader die survivalt om van de politie weg te blijven.
Zou jij die politie en wiki links die ik net gepost heb nog even in de OP kunnen zetten? Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181405813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt me beperkt tot kampeerterreinden 1, en misschien 2 (5 zou er ook nog bij kunnen zitten, maar waarschijnlijk niet).
https://www.deheikop.info/plattegrond

[ afbeelding ]
Flink terrein inderdaad. Dat is dan een mogelijke optie.
pi_181405932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom zouden ze niet in de Vogezen zoeken? Laatste en enige aanknopingspunt. Dat betekent toch niet per se dat ze ervan uitgaan dat die daar zit?

Rare rederenigg zeg. Waar zouden ze anders moeten zoeken. In de Alpen?
Ja, is hier een user die heeft verzonnen dat-ie afgelopen 20 jaar 300.000 euro gespaard heeft en nu onder een Duits pseudoniem ergens in Roemenië in een vakantiehuisje zit, geloof ik... :').
I´m back.
pi_181405970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is hier een user die heeft verzonnen dat-ie afgelopen 20 jaar 300.000 euro gespaard heeft en nu onder een Duits pseudoniem ergens in Roemenië in een vakantiehuisje zit, geloof ik... :').
Ah, het Fok-huisvrouwen-detective team.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_181405973
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:22 schreef electronique het volgende:

[..]

Is de afgelopen 20 jaar vaak in het nieuws geweest, een verscheurd dorp tot gevolg en niemand dacht dat de zaak nog ooit opgelost zou worden
Cause-célèbre idd, zoals Marianne Vaatstra destijds.
I´m back.
pi_181405984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah, het Fok-huisvrouwen-detective team.
Yup, toen ik dat las snapte ik ook wel de kritiek van sommige mensen.
I´m back.
pi_181406004
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is hier een user die heeft verzonnen dat-ie afgelopen 20 jaar 300.000 euro gespaard heeft en nu onder een Duits pseudoniem ergens in Roemenië in een vakantiehuisje zit, geloof ik... :').
Aaaah........
SOONY
pi_181406019
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Aaaah........
Ja, laat maar gaan. Dat denk ik dan.
Wel met dit erbij: :').
I´m back.
pi_181406041
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, laat maar gaan. Dat denk ik dan.
Wel met dit erbij: :').
Vanmiddag zag ik dat verhaal inderdaad voorbijkomen.
SOONY
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:40:53 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181406042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is hier een user die heeft verzonnen dat-ie afgelopen 20 jaar 300.000 euro gespaard heeft en nu onder een Duits pseudoniem ergens in Roemenië in een vakantiehuisje zit, geloof ik... :').
Wie zegt dat dat niet waar is? :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181406059
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef DKUp het volgende:

[..]

Aaaah........
Ja, ik zou vooral Ryan z'n interpretatie van dat soort dingen serieus nemen.
Misschien weet hij ook waar hij wel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406062
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet waar is? :P
Bijgoochem, dat weet je wel.
I´m back.
pi_181406072
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Vanmiddag zag ik dat verhaal inderdaad voorbijkomen.
Ja, mucho :').
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 19:42:49 #38
163650 Greys
pi_181406089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, laat maar gaan. Dat denk ik dan.
Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr. :+ Zou een hoop gedoe schelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181406091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik zou vooral Ryan z'n interpretatie van dat soort dingen serieus nemen.
Misschien weet hij ook waar hij wel is.
Gelukkig weet jij veel van Volvo's af hè.
I´m back.
pi_181406104
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr. :+ Zou een hoop gedoe schelen.
Klopt idd. ;).
I´m back.
pi_181406123
quote:
9s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij veel van Volvo's af hè.
Meer dan jij, maar met je onwetendheid daarover heb je al een keer een topic verneukt hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406149
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Zo zouden meer mensen moeten reageren op posts die ze niet aanstaan maar die niet heel erg érg zijn enzo. Schouders ophalen en doorrrr. :+ Zou een hoop gedoe schelen.
Laat hij dat dan ook gewoon doen, ipv er uren (of ruim een jaar later ---> Volvo opmerking) nog weer even over beginnen te zeiken.
Hij haalt zijn schouders helemaal niet op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Meer dan jij, maar met je onwetendheid daarover heb je al een keer een topic verneukt hè.
Ik overweeg as. februari anders een Volvo te nemen hoor.
I´m back.
pi_181406225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik overweeg as. februari anders een Volvo te nemen hoor.
In de uitlaat zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laat hij dat dan ook gewoon doen, ipv er uren (of ruim een jaar later ---> Volvo opmerking) nog weer even over beginnen te zeiken.
Hij haalt zijn schouders helemaal niet op.
:').
I´m back.
pi_181406236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

In de uitlaat zeker.
Rollend.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:49:33 #47
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181406241
Dit al voorbijgekomen?

Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.

Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181406259
Leandra gaat het nu over auto's :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_181406266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:50 schreef Soury het volgende:
Leandra gaat het nu over auto's :D
Ze heeft overal verstand van. :).
I´m back.
pi_181406273
Wat een bedrijvigheid..
Is het FOK!team hem al op het spoor?
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
´
pi_181406280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?

Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.

Eric van 't Padje, ik moet weer lachen. :D.
I´m back.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2018 @ 19:51:42 #52
862 Arcee
Look closer
pi_181406283
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:07 schreef electronique het volgende:

[..]

Elke man van rond de 50 met een beetje een onverzorgd baardje en kapsel wordt komende tijd aangezien voor Jos inderdaad.
Inderdaad: https://www.telegraaf.nl/(...)ezien-voor-jos-brech
pi_181406293
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
Dit al voorbijgekomen?

Een interview met de bushcraft "vrienden" van Jos Brecht.
Erik van ’t Padje is ook aanwezig.

Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.
SOONY
pi_181406303
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een bedrijvigheid..
Is het FOK!team hem al op het spoor?
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Wrs is hij al dood idd.
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 19:52:36 #55
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181406305
quote:
Omg .... voor hetzelfde geld schoppen ze hem half dood .... (maar liever dat nog .... )
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:52:54 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181406309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eric van 't Padje, ik moet weer lachen. :D.
Blijft ook een hilarische naam.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181406318
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Blijft ook een hilarische naam.
Moet je de ondertiteling eens aanzetten, dan wordt het Erik van t Potje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:54:06 #58
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406329
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Die gaat zich ophangen of sterft aan een handjevol giftige paddo's. Wat heeft hij immers te verliezen?
Z'n leven?

Zomaar een gokje hoor.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 19:54:15 #59
163650 Greys
pi_181406332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eric van 't Padje, ik moet weer lachen. :D.
Ik ook :D Echt een prachtige naam voor een bushcrafter. In de categorie Hennie de Haan van de vakbond voor pluimveehouders.

Wel sneu voor die mannen dat ze nu ook regelmatig scheef worden aangekeken. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181406353
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Blijft ook een hilarische naam.
Dat die lui zonder in schatterlachen te vervallen in die studio zitten (als in Life of brian met Pontius Pilatus en zijn spraakgebrek), is ook apart...
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:55:11 #61
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406364
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs is hij al dood idd.
Wat een onzin. Die achterlijke speculaties ook altijd.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dood zou zijn. Doe toch eens normaal.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:55:21 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181406366
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:51 schreef DKUp het volgende:

[..]

Vanmiddag gezien. Jos vertrok toen het -20 was.
Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.
Dus met eenzaamheid zal hij geen problemen hebben.

Ook wel een handige eigenschap voor als hij ooit in een gevangeniscel komt te zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181406370
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook :D Echt een prachtige naam voor een bushcrafter. In de categorie Hennie de Haan van de vakbond voor pluimveehouders.

Wel sneu voor die mannen dat ze nu ook regelmatig scheef worden aangekeken. -O-
Zijn ook strange fucks joh. Hoe ist? Zeggen ze hier.
I´m back.
pi_181406373
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook :D Echt een prachtige naam voor een bushcrafter. In de categorie Hennie de Haan van de vakbond voor pluimveehouders.

Wel sneu voor die mannen dat ze nu ook regelmatig scheef worden aangekeken. -O-
Ik denk dat dat best meevalt, als ze hem nu maar niet gaan zitten verdedigen.
En mocht een van die bushcrafters hem ergens aantreffen dan doet die de bushcraftscene wel een plezier door dat gewoon te melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406401
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Z'n leven?

Zomaar een gokje hoor.
Gaat vast een gezellig leven worden als ze hem kunnen pakken.. :')
Kun je beter nog dood zijn.
´
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:56:57 #66
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181406416
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
Life of brian met Pontius Pilatus en zijn spraakgebrek
Ge-wel-dige film. _O- _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181406418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die achterlijke speculaties ook altijd.

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij dood zou zijn. Doe toch eens normaal.
Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:57:27 #68
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406425
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.
Dus met eenzaamheid zal hij geen problemen hebben.
Zo werkt dat niet. Graag alleen zijn wil niet zeggen dat je geen behoefte hebt aan gezelschap of communicatie.

Er zijn maar heel weinig mensen die bewust kiezen voor isolatie en daar vervolgens ook mee om kunnen gaan. En Brech heeft er niet bewust voor gekozen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406431
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ge-wel-dige film. _O- _O-
(Eigenlijk alles van Monty Python, we zitten ook steeds meer in een Monty Python universum langzamerhand.)
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:58:08 #70
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406440
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Gaat vast een gezellig leven worden als ze hem kunnen pakken.. :')
Kun je beter nog dood zijn.
Dat bepaal jij niet voor een ander.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het schijnt ook een hele introverte stille man te zijn die graag alleen is.
Dus met eenzaamheid zal hij geen problemen hebben.

Ook wel een handige eigenschap voor als hij ooit in een gevangeniscel komt te zitten.
Ja, hij kan heel goed alleen zijn. Ze wisten alleen niet hoe lang Jos in de wildernis kon overleven.
SOONY
pi_181406461
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, hij kan heel goed alleen zijn. Ze wisten alleen niet hoe lang Jos in de wildernis kon overleven.
Als hij dat met min 20 nog kon dan kan het het de periode daarna zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet voor een ander.
Bepaal ik dat dan? vrolijke noot ..
´
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:59:20 #74
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.
Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.

Het feit dat hij is vertrokken is een zeer sterke indicatie dat hij dat niet wilde. Derhalve is er dus geen reden om aan te nemen dat hij dood is.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 20:00:14 #75
163650 Greys
pi_181406489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.

Het feit dat hij is vertrokken is een zeer sterke indicatie dat hij dat niet wilde. Derhalve is er dus geen reden om aan te nemen dat hij dood is.
Dit gevoel heb ik idd ook wel een beetje. Het is wel erg veel moeite of iig omslachtig voor iemand die dood wil om het zo te doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181406518
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij dat met min 20 nog kon dan kan het het de periode daarna zeker.
:Y
SOONY
pi_181406524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Man heeft 20 jaar in plain sight geschuild, het komt langzaam uit, zijn moeder overleden, heeft niemand meer, en dan de schande, want hij zal het voor zichzelf wel goed geprata hebben, en dan dus de dood. Is best geloofwaardig.
Hoezo wel?
En iedere theorie van een ander wordt belachelijk gemaakt omdat jij voor jezelf al besloten hebt dat hij wel zelfmoord gepleegd zal hebben?

Dat vind ik net zo waarschijnlijk als dat hij met 300K bij elkaar gespaarde euro's in een hutje in Roemenië zit.

Laat maar even weten of jouw zelfmoordbewering net zo afgezeken moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406540
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?

Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...

een gevalletje levenslang ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_181406591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als hij zelfmoord had willen plegen dan had hij dat gewoon in z'n huis in Nederland kunnen doen.

Het feit dat hij is vertrokken is een zeer sterke indicatie dat hij dat niet wilde. Derhalve is er dus geen reden om aan te nemen dat hij dood is.
Zelfmoord op een pseudo-romantische wijze in de natuur, want hij heeft zich na die moord, die hij voor zichzelf heeft afgedaan als een ongeluk, teruggetrokken in die pseudo-romantische hobby van hem. Niemand die hem begrijpt, dat soort dingen, hij wil alleen maar jonge jongetjes helpen. Heck, de Grieken deden dat ook. De Romeinen ook. Deze wereld is te wreed voor mij. Zoiets wrs.

Maar goed, hoeft niet, maar dan is het wrs ook een seriemoordenaar, maar zijn daarvoor bewijzen aan te wijzen?
I´m back.
pi_181406596
Hoeveel mensen hebben ze dit jaar alleen al gevonden in de bossen vanwege zelfmoord? Het hoeft helemaal niet thuis te gebeuren als hij er een eind aan wou/wil maken.
´
pi_181406606
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?

Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...

een gevalletje levenslang ?
Dan moeten ze wel heel veel kunnen bewijzen.
Afhankelijk van het bewijsmateriaal dat ze hebben kan het wel zo zijn dat hij niet eens veroordeeld wordt voor moord, maar dat het dood door schuld of doodslag zou worden (als dat het al zou worden).

Ik verwacht echter niet dat hij zich zomaar laat pakken, maar dat hij op het laatste moment zelfmoord zal plegen, mogelijk zelfs in het zicht van de politie.
Het is voor de familie te hopen dat ze ooit duidelijkheid krijgen, maar ik verwacht niet dat Jos Brech die duidelijkheid ooit gaat geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:05:57 #82
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?

Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...

een gevalletje levenslang ?
Moord lijkt me zeer lastig te bewijzen in deze zaak.

Daarnaast is het echt niet in kannen en kruiken aangezien dna op zichzelf niet voldoende is voor bewijs. Als hij niet bekent wanneer hij wordt gepakt dan gaat dat nog een lastig proces worden.

Overigens is de kans zeker wel aanwezig dat hij wel bekent als hij wordt gepakt, zou mij in ieder geval niet verbazen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo wel?
En iedere theorie van een ander wordt belachelijk gemaakt omdat jij voor jezelf al besloten hebt dat hij wel zelfmoord gepleegd zal hebben?

Dat vind ik net zo waarschijnlijk als dat hij met 300K bij elkaar gespaarde euro's in een hutje in Roemenië zit.

Laat maar even weten of jouw zelfmoordbewering net zo afgezeken moet worden.
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën zijn niet handig om als uitgangsbasis te dienen bij onderzoek. Kan later nog wel als voor de hand liggende zaken niets opleveren.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:06:52 #84
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zelfmoord op een pseudo-romantische wijze in de natuur, want hij heeft zich na die moord, die hij voor zichzelf heeft afgedaan als een ongeluk, teruggetrokken in die pseudo-romantische hobby van hem. Niemand die hem begrijpt, dat soort dingen, hij wil alleen maar jonge jongetjes helpen. Heck, de Grieken deden dat ook. De Romeinen ook. Deze wereld is te wreed voor mij. Zoiets wrs.

Maar goed, hoeft niet, maar dan is het wrs ook een seriemoordenaar, maar zijn daarvoor bewijzen aan te wijzen?
Achterlijke speculaties. Volstrekt uit je duim gezogen. Voegt totaal niets toe aan dit topic.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?

Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...

een gevalletje levenslang ?
Ik denk dat het sowieso een erg moeilijke zaak zal worden. Het lijkt niet eens duidelijk te zijn wat de doodsoorzaak is, hoe kun je iemand dan moord ten laste leggen? (of ze houden het bewust geheim, dat kan natuurlijk ook nog)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_181406655
Ik hoor net op het journaal dat twee van zijn familieleden DNA af hadden gestaan, dacht dat ze dat gisteren tijdens de persconferentie niet eens hadden gemeld
pi_181406672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën zijn niet handig om als uitgangsbasis te dienen bij onderzoek. Kan later nog wel als voor de hand liggende zaken niets opleveren.
Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën als zelfmoord door iemand die vooral op de vlucht geslagen is toen het te heet werd onder zijn voeten bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:08:33 #88
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:07 schreef electronique het volgende:
Ik hoor net op het journaal dat twee van zijn familieleden DNA af hadden gestaan, dacht dat ze dat gisteren tijdens de persconferentie niet eens hadden gemeld
Jawel, dat is het dna dat is gebruikt om de oorspronkelijke match te dubbelchecken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406682
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hoeveel zou ie krijgen als hij gepakt wordt ?

Hij vermoordt een kind, zwijgt er 20 jaar moedwillig over, als de grond onder zijn voeten te heet wordt vlucht ie...

een gevalletje levenslang ?
Dat hangt van het bewijs af en of hij gaat praten. Enkel een dna spoor is volgens mij niet voldoende bewijs. Dat kan nog een heel lastige zaak worden als hij zijn mond houdt.
pi_181406731
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, leeftijd, woon en verblijfplaats, beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
pi_181406746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën als zelfmoord door iemand die vooral op de vlucht geslagen is toen het te heet werd onder zijn voeten bijvoorbeeld.
Hoezo zou dat uit de lucht gegrepen zijn? Nee, even tot op de cent nauwkeurig uitrekenen hoeveel geld deze man afgelopen 20 jaar gespaard heeft dat is niet uit de lucht gegrepen? Ook nog even een Duitse random naam verzinnen waarmee hij onderduikt ergens in frigging Oost-Europa...

:').
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:12:46 #92
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181406772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Hij kan altijd een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181406779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.
I´m back.
pi_181406782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:12 schreef Hyperdude het volgende:

Hij kan altijd een klacht indienen de Autoriteit Persoonsgegevens. :P
Maar wat vind jij ervan?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:13:47 #95
28033 Pek
je moet wat
pi_181406793
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, leeftijd, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Het is een blanke Nederlander, dan mag het. Mohammed B. heet nog steeds B. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:14:12 #96
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, woon en verblijfplaats beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Het is niet normaal nee. De reden dat het is gedaan is omdat er ernstige bezwaren tegen hem zijn mbt een levensdelict, hij als voortvluchtig wordt gezien en er potentieel gevaar is dat hij het nog eens doet. In zo'n geval kan er toestemming worden verleend om zijn gegevens inclusief foto te publiceren. Dat wordt niet lichtzinnig gedaan.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:14:19 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181406810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.
Als het maar geen procedure-fout wordt dan.
pi_181406817
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:14 schreef maily het volgende:

[..]

Als het maar geen procedure-fout wordtdan.
Mwoah, denk het ergens niet hoor.
I´m back.
pi_181406827
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:11 schreef Za het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de privacy van Jos Brech, is het normaal dat hij met zijn volledige naam, adres, leeftijd, woon en verblijfplaats, beroep, van alle kanten gefilmd de hele dag door het beeld wandelt?

Ik heb dit nooit eerder op deze wijze gezien in Nederland.
Hij staat op internationale opsporingslijsten, daar staan mensen met foto, naam en eventuele aliassen op.
Ook andere Nederlanders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406845
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is een blanke Nederlander, dan mag het. Mohammed B. heet nog steeds B. :P
Ik gebruik ook altijd nog de benaming Volkert van der G. en Osama bin L.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:15:59 #101
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181406850
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Za het volgende:

[..]

Maar wat vind jij ervan?
In dit geval zie ik geen probleem.
Weet eigenlijk niet precies hoe eea. normaal/anders gedaan wordt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:16:26 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181406853
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is een blanke Nederlander, dan mag het. Mohammed B. heet nog steeds B. :P
Als je het verschil niet snapt door iemand die internationaal gesignaleerd is en iemand die in de gevangenis zit (en ook vrijwel direct gearresteerd was) dan ligt dat aan jou.
Het verschil is dat de een verdachte was en al opgepakt was toen zijn naam bekend werd en dat de ander gezocht wordt, internationaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:16:55 #103
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_181406863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.
Hij heeft die beelden gewoon zelf verspreid:
https://www.youtube.com/channel/UCbrORQoDyfhocb6Kc72vNxA
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:16:59 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181406866
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:15 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

In dit geval zie ik geen probleem.
Weet eigenlijk niet precies hoe eea. normaal/anders gedaan wordt.
Net zo, maar dan kijken we niet op internationale opsporingslijsten, dus dan weten we het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

Interessante vraag an sich idd. Volgens mij is dit een novum. Want zijn beeltenis en personalia worden door de gewone media verspreid.
Ja, en ook nog eens alle gewone media, elke krant, elke tv zender, overal.

Ik denk dat de man zoals iemand hier zo mooi zei er een zelf eind aan gebushcraft heeft, maar stel van niet hoe zit het dan met de rechtsgang, is deze man van dusdanig acuut gevaar dat alle wetgeving hieromtrent moet wijken? Ik meen toch van niet.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:19:19 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181406908
Hier: niet de enige Nederlander op de Europol most wanted lijst
https://eumostwanted.eu/nl#/nl/node/500

De nationale opsporingslijst staat ook vol met volledige namen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181406913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Hij heeft die beelden gewoon zelf verspreid:
https://www.youtube.com/channel/UCbrORQoDyfhocb6Kc72vNxA
ja, maar niet in correlatie met een manhunt. Ik ben ook een beetje bang dat mannen die een beetje op hem lijken straks toch wel wat negatieve gevolgen kunnen ondervinden. Dat slaat dan niet op hem.
I´m back.
pi_181406918
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Domnivoor het volgende:

Hij heeft die beelden gewoon zelf verspreid:
https://www.youtube.com/channel/UCbrORQoDyfhocb6Kc72vNxA
Maar zichzelf en passant niet als kindermoordenaar geïntroduceerd meen ik.
pi_181406944
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:18 schreef Za het volgende:

[..]

Ja, en ook nog eens alle gewone media, elke krant, elke tv zender, overal.

Ik denk dat de man zoals iemand hier zo mooi zei er een eind aan gebushcraft heeft, maar stel van niet hoe zit het dan met de rechtsgang, is deze man van dusdanig acuut gevaar dat alle wetgeving hieromtrent moet wijken? Ik meen toch van niet.
Ja, dat zijn wel nevengeschikte kwesties toch. Ik weet daar ook geen antwoord op.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 20:20:58 #110
163650 Greys
pi_181406946
Het team heeft tijdens de persconferentie de foto en volledige naam gegeven dus dan is het idd niet gek dat de media dat gebruiken. Zal dus kennelijk geen punt zijn qua privacy als er een officiële internationale opsporing uit is waarop ook al die gegevens staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181406947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volkomen uit de lucht gegrepen theorieën zijn niet handig om als uitgangsbasis te dienen bij onderzoek. Kan later nog wel als voor de hand liggende zaken niets opleveren.
praat toch geen poep, we zitten hier op Fok.

Uitgangsbasis voor een onderzoek, 🤪

Jij bent nog erger dan ik, en meneer de rechercheur, waar ligt het lichaam?
pi_181406960
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

praat toch geen poep, we zitten hier op Fok.

Uitgangsbasis voor een onderzoek, 🤪

Jij bent nog erger dan ik, en meneer de rechercheur, waar ligt het lichaam?
Strakke theorie hoor, van je. :).
I´m back.
pi_181406975
Hier nog meer details gevonden over het onderzoek van destijds:

Zijn lichaam is blauw aangelopen en het gezicht heeft een rozige gloed. De voeten zijn schoon, zodat zeker is dat hij hier gedumpt is door derden. De doodsoorzaak is nooit vastgesteld.

29 juni 2001: een deceptie. Het second opinion-onderzoek is afgerond en de ouders en Peter R. de Vries krijgen op het parket in Maastricht te horen dat het tot helemaal niets heeft geleid. Geen enkel vraagteken is een uitroepteken geworden; er zijn zelfs meer vragen bijgekomen. De doodsoorzaak heeft men opnieuw niet kunnen vaststellen; ook aan seksueel misbruik wordt nu getwijfeld. Totale verbijstering ontstaat over nieuw onderzoek naar het tijdstip van overlijden. Na entomologisch onderzoek (insectenleer) moet dat tijdstip mogelijk drastisch worden bijgesteld. Een specialist berekent op basis van foto’s met maden dat Nicky op zijn vroegst maandagmiddag om twee uur is gestorven en mogelijk pas op dinsdagmorgen tussen negen en tien uur. Het nieuws slaat in als een bom. Nicky had misschien nog een volle dag langer geleefd en was mogelijk nog in leven tijdens de zoektocht.
https://maudoortwijn.com/(...)ugustus-1998-deel-2/

Het is opvallend dat hij niet eerder gevonden is. Jaren later blijkt dat Nicky niet in de ochtend van 10 augustus is overleden, maar dat hij langer geleefd heeft (nog 8 tot 28 uur na verdwijning). Kennelijk is hij ontvoerd en ergens naartoe meegenomen. Op 11 augustus is hij vervolgens terug gebracht naar de locatie waar hij vermist werd. De reden hiervoor is mogelijk het veroorzaken van een foutief beeld van het daderprofiel en het tijdstip van overlijden. Voor de dader is het terugbrengen van het lichaam een risico, omdat die dag een groots opgezette zoektocht (met speurhonden en een vliegtuig) was opgezet.
https://maudoortwijn.com/(...)op-10-augustus-1998/

Er wordt besproken dat er geen speurhonden worden ingezet, omdat de Brunssumerheide een uitgestrekt gebied is. Het is een vreemde beslissing, gedaan door Jack en politie die middag. Juist direct na een verdwijning vanaf een bekende plek, is een speurhond goed in te zetten.
https://maudoortwijn.com/(...)-het-kamp-tijdslijn/

[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 23-08-2018 20:33:51 ]
pi_181406982
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:20 schreef Greys het volgende:
Het team heeft tijdens de persconferentie de foto en volledige naam gegeven dus dan is het idd niet gek dat de media dat gebruiken. Zal dus kennelijk geen punt zijn qua privacy als er een officiële internationale opsporing uit is waarop ook al die gegevens staan.
Hier bestaat echt hele strenge regelgeving voor.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:24:06 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407004
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:19 schreef Za het volgende:

[..]

Maar zichzelf en passant niet als kindermoordenaar geïntroduceerd meen ik.
Nee, daarom staat hij op opsporingslijsten, en hij is niet de enige die daar op staat, ook niet de enige Nederlander en die lijsten zijn ook niets nieuws.
Maar goed, misschien ook even druk maken om Hasen Amhased Aksema die al sinds november 2013 op diezelfde lijst staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181407006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Strakke theorie hoor, van je. :).
orgineel is die zeker!

Beetje variatie tussen kamperen in de Vogezen en zelfmoord vind ik wel prettig.
pi_181407031
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

orgineel is die zeker!

Beetje variatie tussen kamperen in de Vogezen en zelfmoord vind ik wel prettig.
Je draaft te ver door wmb. Maar carry on hoor.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:28:02 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407082
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je draaft te ver door wmb. Maar carry on hoor.
Nee, gaan zitten zeuren over de privacy van iemand die op nationale en internationale opsporingslijsten staat is dat niet zeker, net als alle suggesties afkappen omdat je zelf wel bedacht hebt dat hij zelfmoord gepleegd heeft, al dan niet vanwege zijn dooie moedertje....
Nog even en je gaat hem empathie bedelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:28:04 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407085
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Hij heeft die beelden gewoon zelf verspreid:
https://www.youtube.com/channel/UCbrORQoDyfhocb6Kc72vNxA
Ik zag zijn kanaal gisteren al. En die reacties zijn echt droevig.
Alsof hij zichzelf gaat aangeven vanwege een youtube comment onder zijn filmpje. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407138
quote:
12s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je draaft te ver door wmb. Maar carry on hoor.
die engnek heeft 20 jaar de tijd gehad om een ander leven op te bouwen.

Jullie doen net of hij ineens verdwenen is, zonder centen of plan.
pi_181407146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, gaan zitten zeuren over de privacy van iemand die op nationale en internationale opsporingslijsten staat is dat niet zeker, net als alle suggesties afkappen omdat je zelf wel bedacht hebt dat hij zelfmoord gepleegd heeft, al dan niet vanwege zijn dooie moedertje....
Nog even en je gaat hem empathie bedelen.
Juist niet, ik denk dat-ie het voor zichzelf heeft goed gepraat, dat staat in mijn post ook NB.

Denk wel dat-ie zo geworden is wrs door wat kapelaantjes, dat is wrs wel een soort van verzachtende omstandigheid, maar ook speculatie an sich. Dat klopt.
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:30:45 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het zag zijn kanaal gisteren al. En die reacties zijn echt droevig.
Alsof hij zichzelf gaat aangeven vanwege een youtube comment onder zijn filmpje. :')
Dat leest hij waarschijnlijk niet eens .... hoewel .... misschien heeft hij wel een smartphone met onbeperkt internet ....
pi_181407162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zag zijn kanaal gisteren al. En die reacties zijn echt droevig.
Alsof hij zichzelf gaat aangeven vanwege een youtube comment onder zijn filmpje. :')
Alsof hij ze überhaupt leest of een smartphone bij zich heeft.
pi_181407169
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

die engnek heeft 20 jaar de tijd gehad om een ander leven op te bouwen.

Jullie doen net of hij ineens verdwenen is, zonder centen of plan.
Ehm hij heeft geen ander leven opgebouwd, dat is het nu juist, hiding in plain sight is wat-ie deed. Als dat 20 jaar lukt, waarom niet 40 jaar? Ik denk dat-ie helemaal niet dat soort uit de lucht gegrepen provisies gemaakt heeft daarom.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 20:32:12 #125
163650 Greys
pi_181407193
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:22 schreef Za het volgende:

[..]

Hier bestaat echt hele strenge regelgeving voor.
En terecht. :Y

Ik vond dit:

quote:
Het OM heeft in bijzondere gevallen de bevoegdheid om strafrechtelijke persoonsgegevens te verstrekken. Deze uitzonderingen staan beschreven in de aanwijzing Wbp van het OM. Openbaarmaking kan ‘voor zover het tot de taak van de officier van justitie/advocaat-generaal behoort om in het kader van de behandeling van de zaak informatie aan media te verstrekken’ (pag. 10, paragraaf 6.2 onder h. en pag. 12 paragraaf 9). Een voorbeeld hiervan is opsporingsberichtgeving. Verder kunnen het OM en de politie in het kader van hun publiekrechtelijke taken strafrechtelijke persoonsgegevens verstrekken aan media.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0021484/2002-08-01
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:32:50 #126
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407212
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

die engnek heeft 20 jaar de tijd gehad om een ander leven op te bouwen.

Jullie doen net of hij ineens verdwenen is, zonder centen of plan.
Ja maar het zou ook kunnen dat hij zich na een paar jaar zonder veel resultaat in dat onderzoek zich een stuk veiliger waande. En dus gedacht heeft van "Ach, het is al zo lang terug, ze zullen er niet achter komen dat ik het was".

Totdat ze dit jaar met dat DNA onderzoek aan kwamen zetten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:33:29 #127
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181407234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Hij heeft die beelden gewoon zelf verspreid:
https://www.youtube.com/channel/UCbrORQoDyfhocb6Kc72vNxA
:')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181407236
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:31 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alsof hij ze überhaupt leest of een smartphone bij zich heeft.
Geen idee, veel empathie zal die niet bezitten.

Misbruikt kinderen meerdere malen
Vermoord een kind
Laat nabestaanden 20 jaar in onzekerheid
Laat onschuldigen ervoor op draaien

Die houdt alleen van zijn moeder en zichzelf...
pi_181407308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja maar het zou ook kunnen dat hij zich na een paar jaar zonder veel resultaat in dat onderzoek zich een stuk veiliger waande. En dus gedacht heeft van "Ach, het is al zo lang terug, ze zullen er niet achter komen dat ik het was".

Totdat ze dit jaar met dat DNA onderzoek aan kwamen zetten.
Denk dat hij nattigheid begon te voelen toen Jasper werd opgepakt voor de moord op Marianne Vaatstra.

Maar das mijn mening.
pi_181407364
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk dat hij nattigheid begon te voelen toen Jasper werd opgepakt voor de moord op Marianne Vaatstra.

Maar das mijn mening.
Ja, nou ja, hij dacht het toch wel in de hand te hebben door eenvoudig een test te weigeren.

Dat via een omweg toch een match werd gevonden, lag buiten zijn blikveld aanvankelijk wrs.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:39:08 #131
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407367
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, veel empathie zal die niet bezitten.

Misbruikt kinderen meerdere malen
Vermoord een kind
Laat nabestaanden 20 jaar in onzekerheid
Laat onschuldigen ervoor op draaien

Die houdt alleen van zijn moeder en zichzelf...
Vraag is of hij van zichzelf houdt.
Pedoseksuelen walgen vaak van zichzelf, zelfs zo erg dat ze een einde maken aan hun leven.
pi_181407392
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

die engnek heeft 20 jaar de tijd gehad om een ander leven op te bouwen.

Jullie doen net of hij ineens verdwenen is, zonder centen of plan.
Ik schat hem niet al te hoog in eerlijk gezegd. Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
pi_181407431
Overigens 1 en ander overwegende, denk ik dus wel dat-ie een vrij hoog abstractie niveau heeft (20 jaar hiding in plain sight) en ook vrij koel is mbt risico's, hoe noem je dat? An sich past dat weer in het plaatje dat-ie toch een andere identiteit aangenomen kan hebben, ootje?
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:41:35 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407447
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef electronique het volgende:
Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
Bron?

Ik heb alleen vernomen dat hij erg introvert en stil is. Dat betekent niet dat hij dom is. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik schat hem niet al te hoog in eerlijk gezegd. Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
Zo staan zijn ogen ook niet. :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:43:33 #136
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181407500
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik schat hem niet al te hoog in eerlijk gezegd. Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
Bron?

Want uit zijn YouTube kanaal, zijn posts op het Bushcraft forum en hoe zijn Bushcraft vrienden over hem schrijven kreeg ik het idee dat het gaat om iemand met een zeker niet lager dan gemiddeld IQ.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:43:42 #137
28033 Pek
je moet wat
pi_181407504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je het verschil niet snapt door iemand die internationaal gesignaleerd is en iemand die in de gevangenis zit (en ook vrijwel direct gearresteerd was) dan ligt dat aan jou.
Het verschil is dat de een verdachte was en al opgepakt was toen zijn naam bekend werd en dat de ander gezocht wordt, internationaal.
Wat een gedraai, schitterend _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:43:58 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407509
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vraag is of hij van zichzelf houdt.
Pedoseksuelen walgen vaak van zichzelf, zelfs zo erg dat ze een einde maken aan hun leven.
Dat zal hij dan toch veel eerder hebben kunnen doen?
pi_181407526
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik schat hem niet al te hoog in eerlijk gezegd. Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
Ik ben van mening veranderd, ik denk dat-ie vrij hoog abstractie niveau heeft.
I´m back.
pi_181407535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Bron?

Ik heb alleen vernomen dat hij erg introvert en stil is. Dat betekent niet dat hij dom is. :P
Is een aanname hoor, maar gezien zijn niet al te indrukwekkend werkverleden en heb nergens gelezen dat hij een HBO of academische opleiding heeft genoten.
pi_181407552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vraag is of hij van zichzelf houdt.
Pedoseksuelen walgen vaak van zichzelf, zelfs zo erg dat ze een einde maken aan hun leven.
Daar had dit exemplaar vanaf 1985, toen hij zijn misbruik bekende geen last van. Wat hij ging vrolijk verder...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:45:42 #142
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181407565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:44 schreef electronique het volgende:

[..]

Is een aanname hoor, maar gezien zijn niet al te indrukwekkend werkverleden en heb nergens gelezen dat hij een HBO of academische opleiding heeft genoten.
Als het een aanname is waarom schrijf je dan "hij stond bekend"?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:46:12 #143
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181407576
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar had dit exemplaar vanaf 1985, toen hij zijn misbruik bekende geen last van. Wat hij ging vrolijk verder...
Jij kent hem persoonlijk of is je 2e fles sherry inmiddels aangebroken?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181407578
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:40 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik schat hem niet al te hoog in eerlijk gezegd. Hij stond volgensmij ook echt niet te boek om zijn enorm intellect.
Of die dat is of niet, hij liep er in ieder geval niet mee te koop.
pi_181407608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:46 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk of is je 2e fles sherry inmiddels aangebroken?
Ik hou het vandaag even bij een lekker Deens biertje!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:47:17 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:43 schreef maily het volgende:

[..]

Dat zal hij dan toch veel eerder hebben kunnen doen?
Uiteraard, maar een einde aan je leven maken is niet makkelijk. Het lijkt makkelijk om het ravijn in te duiken of je voor de trein te gooien. Maar vergis je niet in hoe moeilijk het kan zijn.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:47:39 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407622
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een einde aan je leven maken is niet makkelijk. Het lijkt makkelijk om het ravijn in te duiken of je voor de trein te gooien. Maar vergis je niet in hoe moeilijk het kan zijn.
Je moet maar wanhopig genoeg zijn.
pi_181407649
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:44 schreef electronique het volgende:

[..]

Is een aanname hoor, maar gezien zijn niet al te indrukwekkend werkverleden en heb nergens gelezen dat hij een HBO of academische opleiding heeft genoten.
Was veel werkloosheid onder jonge academici in de jaren 80.
I´m back.
pi_181407663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:45 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Als het een aanname is waarom schrijf je dan "hij stond bekend"?
Ik zei volgensmij, maar dat was dus een aanname
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:49:06 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407665
Die kan echt overal zitten hoor.... op zijn youtube channel ook allerlei locaties in NL en in het buitenland.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:49:28 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben van mening veranderd, ik denk dat-ie vrij hoog abstractie niveau heeft.
Hoe bedoel je dit precies?
Dat hij alles van te voren al aan heeft zien komen? Hoe de politie nu te werk gaat?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens 1 en ander overwegende, denk ik dus wel dat-ie een vrij hoog abstractie niveau heeft (20 jaar hiding in plain sight) en ook vrij koel is mbt risico's, hoe noem je dat? An sich past dat weer in het plaatje dat-ie toch een andere identiteit aangenomen kan hebben, ootje?
Ja, past er wel bij.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:50:39 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407713
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:43 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat een gedraai, schitterend _O-
Nee dat heeft er geen fuck mee te maken, het verschil is gezocht worden of niet gezocht worden, als je niet gezocht wordt omdat je vastzit dan hoeven ze je naam ook niet vrij te geven.

Maar goed, nog steeds niet op op die opsporingslijsten gekeken dus, als je zo reageert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:51:00 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407730
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik hou het vandaag even bij een lekker Deens biertje!
Ik heb een Duitse B:)B
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:51:18 #155
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407735
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar had dit exemplaar vanaf 1985, toen hij zijn misbruik bekende geen last van. Wat hij ging vrolijk verder...
Je kunt onmogelijk weten wat er in zijn hoofd omging en omgaat (mocht hij nog in leven zijn).
Hij ging “vrolijk” verder.
Vooralsnog zijn er slechts enkele zedendelicten waar hij zich schuldig aan maakte bekend.
1985 en 1997. Natuurlijk kunnen het er meer zijn, en is ieder vergrijp er 1 teveel. Maar om te stellen dat Jos zich vrolijk en blij voelde in de tussenliggende periode gaat me te ver. Wellicht leefde hij in een continue tweestrijd. Hij was immers introvert en stil.
pi_181407740
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies?
Dat hij alles van te voren al aan heeft zien komen? Hoe de politie nu te werk gaat?
Hiding in plain sight, dat heeft-ie ongeveer 20 jaar gedaan. Dat betekent dat je bepaalde spanning aan moet kunnen. En ook een plan moet hebben. Het zorgt ervoor dat ik denk dat-ie dus behoorlijk intelligent is.
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:51:32 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407741
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb een Duitse B:)B
Ik heb een Duits wijntje ..... :9
pi_181407747
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:44 schreef electronique het volgende:

[..]

Is een aanname hoor, maar gezien zijn niet al te indrukwekkend werkverleden en heb nergens gelezen dat hij een HBO of academische opleiding heeft genoten.
Die werken minder met kinderen alleen...
Werk in de opvang op de vloer past een pedo beter. Of zwemleraar, sporttrainer of kampleider...
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:52:00 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407753
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, veel empathie zal die niet bezitten.

Misbruikt kinderen meerdere malen
Vermoord een kind
Laat nabestaanden 20 jaar in onzekerheid
Laat onschuldigen ervoor op draaien

Die houdt alleen van zijn moeder en zichzelf...
Mwah, dat van zijn moeder betwijfel ik nog hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181407758
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, past er wel bij.
Het kan dus wel.
I´m back.
pi_181407767
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb een Duitse B:)B
Proost!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:52:28 #162
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:47 schreef maily het volgende:

[..]

Je moet maar wanhopig genoeg zijn.
Dan nog moet je het durven voordat je het kunt.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:52:59 #163
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hiding in plain sight, dat heeft-ie ongeveer 20 jaar gedaan. Dat betekent dat je bepaalde spanning aan moet kunnen. En ook een plan moet hebben. Het zorgt ervoor dat ik denk dat-ie dus behoorlijk intelligent is.
Ah op die manier. Stressbestendig is hij in elk geval wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407796
quote:
15s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee zeggen?
Was een antwoord op je directe vraag
pi_181407806
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb een Duits wijntje ..... :9
Wit biertje, aan het eind van de zomer hier. :).
I´m back.
pi_181407807
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je kunt onmogelijk weten wat er in zijn hoofd omging en omgaat (mocht hij nog in leven zijn).
Hij ging “vrolijk” verder.
Vooralsnog zijn er slechts enkele zedendelicten waar hij zich schuldig aan maakte bekend.
1985 en 1997. Natuurlijk kunnen het er meer zijn, en is ieder vergrijp er 1 teveel. Maar om te stellen dat Jos zich vrolijk en blij voelde in de tussenliggende periode gaat me te ver. Wellicht leefde hij in een continue tweestrijd. Hij was immers introvert en stil.
En 1984.
pi_181407818
Hij zal nog wel bushcraft vrienden hebben die ook geïsoleerd leven. Zonder tv/internet enzo.
pi_181407822
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Was een antwoord op je directe vraag
Nee, klopt, ik las het verkeerd, het kan an sich wel dus.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:54:21 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb een Duits wijntje ..... :9
Nice.
Ik drink zelden wijn, het is wel lekker maar ik krijg dan last van maagzuur.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407836
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ah op die manier. Stressbestendig is hij in elk geval wel.
Ja, lijkt me wel idd.
I´m back.
pi_181407840
Een zwijgzame bushcrafter die graag met kinderen werkt is op zich al een vreemd geval.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:54:46 #172
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hiding in plain sight, dat heeft-ie ongeveer 20 jaar gedaan. Dat betekent dat je bepaalde spanning aan moet kunnen. En ook een plan moet hebben. Het zorgt ervoor dat ik denk dat-ie dus behoorlijk intelligent is.
Dat denk ik ook, stille introverte man die alle info die voor hem van belang is, als een spons opzuigt. Zich 3 keer bedenkt voordat hij iets zegt.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:55:20 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407864
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Een zwijgzame bushcrafter die graag met kinderen werkt is op zich al een vreemd geval.
In de vorm van scoutingleiding is dat niet zo gek.

Heb je "zwijgzaam" naderhand toegevoegd? :@
pi_181407865
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, stille introverte man die alle info die voor hem van belang is, als een spons opzuigt. Zich 3 keer bedenkt voordat hij iets zegt.
Zoiets idd.
I´m back.
pi_181407872
Wat voor schuilplaatsen maken bushcrafters als ze in een bos zitten?
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:56:10 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407884
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:55 schreef Loekie1 het volgende:
Wat voor schuilplaatsen maken bushcrafters als ze in een bos zitten?
Iets met groene zeilen en boomtakken eroverheen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:56:32 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

En 1984.
?
Toch alleen die 2 jongens bij die speurtocht?
Of heb ik ergens een geval gemist? Kan zijn hoor, topic loopt al een tijdje.
pi_181407896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:55 schreef Loekie1 het volgende:
Wat voor schuilplaatsen maken bushcrafters als ze in een bos zitten?
Tarp.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:56:46 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef maily het volgende:

[..]

Iets met groene zeilen en boomtakken eroverheen.
Of gewoon in grotten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181407900
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens 1 en ander overwegende, denk ik dus wel dat-ie een vrij hoog abstractie niveau heeft (20 jaar hiding in plain sight) en ook vrij koel is mbt risico's, hoe noem je dat? An sich past dat weer in het plaatje dat-ie toch een andere identiteit aangenomen kan hebben, ootje?
Die 20 jaar kan ook toevallig zijn natuurlijk. In de eerste dagen zijn er behoorlijk wat fouten gemaakt, ze zijn vooral gaan kijken naar bekenden en zagen hem vooral als getuige i.p.v. dader. Het is volgensmij niet zo dat hij een enorm masterplan had om te ontkomen.
pi_181407924
Een schuilplaats
Als je een onderkomen wil hebben welke niet zichtbaar is, dan zijn er verschillende mogelijkheden. Het meest onzichtbaar en vaakst toegepast is de ondergrondse schuilplaats. Door een kuil te graven van circa 200 cm hoog, 200 cm lang en 100 cm breed en door deze te bedekken met takken, bouw je een simpel maar effectief onderkomen. Het nadeel van dit soort onderkomens is dat ze erg instabiel zijn. Tevens zit je bij een regenbui al snel tot je knieën in het water. Ook vergt het camoufleren van dit type schuilplaats veel ervaring. Enkele details die je kunnen verraden zijn het uitgegraven zand, de schaduw, rare verhogingen en rechte lijnen.
https://www.extremesurviv(...)urvival-en-bushcraft
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:58:00 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181407930
Maar verlaten huizen vond hij ook geen probleem.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181407936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of gewoon in grotten.
Vogezen zitten vol met grotten idd. En wo1 bunkers. Genoeg schuilplaatsen.
En hij kent alle hutten.
pi_181407951
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:56 schreef electronique het volgende:

[..]

Die 20 jaar kan ook toevallig zijn natuurlijk. In de eerste dagen zijn er behoorlijk wat fouten gemaakt, ze zijn vooral gaan kijken naar bekenden en zagen hem vooral als getuige i.p.v. dader. Het is volgensmij niet zo dat hij een enorm masterplan had om te ontkomen.
Dat wist hij niet, toch?

Ik bedoel dat de politie steken heeft laten vallen, is nu bijna wel duidelijk. Maar hoe kun je dat weten?
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:59:02 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407953
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Vogezen zitten vol met grotten idd. En wo1 bunkers. Genoeg schuilplaatsen.
En hij kent alle hutten.
Dat dus. Hij zal er vast een paar al voorbereid/ingericht hebben voor het geval dat .....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:59:28 #186
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181407964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:55 schreef Loekie1 het volgende:
Wat voor schuilplaatsen maken bushcrafters als ze in een bos zitten?
Die shelters kunnen van alles zijn.
Ze gebruiken het materiaal/hout dat er op die plek in de natuur aanwezig is.
Je hebt shelters die je in een paar dagen kunt maken, en wat luxere waar je meer tijd voor nodig hebt.

Hier zijn voorbeelden van simpele bushcraft shelters:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181407967
Denk je dat ze hem levend te pakken krijgen?
pi_181407970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef maily het volgende:

[..]

Dat dus. Hij zal er vast een paar al voorbereid/ingericht hebben voor het geval dat .....
Ja maar die hutten kennen andere mensen ook.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 20:59:50 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181407978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat wist hij niet, toch?

Ik bedoel dat de politie steken heeft laten vallen, is nu bijna wel duidelijk. Maar hoe kun je dat weten?
Hij zal vast het nieuws gevolgd hebben en gedacht: oke, ze hebben me (nog steeds) niet in de smiezen ....
pi_181407995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef maily het volgende:

[..]

Dat dus. Hij zal er vast een paar al voorbereid/ingericht hebben voor het geval dat .....
Het was er -20 in februari. En toch heeft hij dat overleeft.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:00:14 #191
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181407999
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Vogezen zitten vol met grotten idd. En wo1 bunkers. Genoeg schuilplaatsen.
En hij kent alle hutten.
Zou hij de Vogezen ook puur als afleidingslocatie gebruikt kunnen hebben? Daar ervaring in het bushcrafeten opdoen, alle sporen daar naartoe laten leiden. Maar ondertussen elders onderduiken?
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:00:38 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja maar die hutten kennen andere mensen ook.
Dan zouden al die bushcrafters nu moeten samenwerken en al die hutten opzoeken ....
pi_181408011
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef Black_Baron het volgende:
Denk je dat ze hem levend te pakken krijgen?
Mag het niet zeggen van Leandra, denk toch grootste kans van niet.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:00:55 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408018
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Vogezen zitten vol met grotten idd. En wo1 bunkers. Genoeg schuilplaatsen.
En hij kent alle hutten.
Oude mijnschachten.....

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181408034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja maar die hutten kennen andere mensen ook.
Niet noodzakelijk. Hij kan best (simpele) hutten zelf van te voren gemaakt hebben. En een paar tonnen onder de grond met voorraden.
pi_181408049
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef maily het volgende:

[..]

Hij zal vast het nieuws gevolgd hebben en gedacht: oke, ze hebben me (nog steeds) niet in de smiezen ....
Evenwel nog steeds een groot risico. Voor hetzelfde geld zitten er wel slimme mensen bij de politie hè. Dat denk ik altijd.
I´m back.
pi_181408068
Heeft de Brunsummerheide ook van die schuilplaatsen?
pi_181408097
Als ie echt in de bossen zit, weet ie mss niet eens dat er complete volksstammen naar hem op zoek zijn.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:03:09 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181408101
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oude mijnschachten.....

Die muziek ook erbij. _O-

Ik blijf dat youtubekanaal ook hilarisch vinden.
Je zou niet snel denken dat iemand met zo'n kanaal een enge psycho is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181408124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:59 schreef Black_Baron het volgende:
Denk je dat ze hem levend te pakken krijgen?
Nee
´
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:03:53 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:03 schreef Black_Baron het volgende:
Als ie echt in de bossen zit, weet ie mss niet eens dat er complete volksstammen naar hem op zoek zijn.
Dan mag ik hopen dat vandaag of morgen zijn voorraad op is en hij even de bewoonde wereld opzoekt om een paar boodschapjes te doen ....

En dat ze hem dan herkennen ..... en niet zo'n oud omaatje in een familiebakkerij ..... dat in haar eentje niks kan doen ...
pi_181408143
Als hij een vuurtje gaat stoken in het donker valt dat wel op misschien.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:04:30 #203
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_181408146
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zou hij de Vogezen ook puur als afleidingslocatie gebruikt kunnen hebben? Daar ervaring in het bushcrafeten opdoen, alle sporen daar naartoe laten leiden. Maar ondertussen elders onderduiken?
Misschien is dat hele bushcraften wel een afleiding.
Ik vind het moeilijk te rijmen dat hij zich jarenlang voorbereidt om in de wildernis te gaan leven, en daar dan tegelijkertijd instructievideo's van online zet.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:05:11 #204
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_181408174
Ik heb niet zo lang (1 of 2 jaar) geleden het boek De mysterieuze dood van Nicky Verstappen door Simon Vuyk gelezen, verschenen in 2010. Daar staat veel interessants in dat ik hier nog niet voorbij heb zien komen (maar ik heb niet alle draadjes gelezen). Hier zijn wat feiten uit de hoofdstukken 13 en 18, getiteld ‘Na de dood (1)’ en ‘DNA (1)’.

De lijkschouwer, de gemeentelijke arts van Maastricht, heeft geen idee waaraan Nicky is overleden. “Er waren geen duidelijke uitwendige verwondingen zichtbaar die de doodsoorzaak zouden kunnen verklaren.”

Het NFI, toen nog Gerechtelijk Laboratorium genaamd, verrichtte sectie en stelde biologische sporen veilig. Enkele conclusies: 1) er heeft geen sperma op de kleren of het lichaam van het slachtoffer gezeten, 2) er zijn twee sporen waaruit een beperkt DNA-profiel kan worden opgemaakt. De enige conclusie die kan worden getrokken is dat het om iemand van het mannelijk geslacht gaat [Mag ik dat nog schrijven in 2018? ;) ]. In de buurt van de open plek in het maisveld wordt een witte tissue met sperma aangetroffen, waaruit wel een bruikbaar profiel wordt verkregen. Ruim een jaar later worden veertig mannen opgeroepen voor een onderzoek [Was Jos B. daar ook bij?]. Niet alle mannen komen opdagen, en er wordt geen match gevonden. Opmerkingen: 1) deelname aan het onderzoek was vrijwillig, 2) er was een homo-ontmoetingsplek vlakbij De Heikop, en dat is de meest waarschijnlijke verklaring van het sperma [B. zal toch niet zo stom geweest zijn om zo’n duidelijk spoor achter te laten?]. Tegelijk met de groep van Nicky kampeerden er overigens ook seminaristen uit Rolduc op De Heikop.
Een onderzoek een jaar later (2001) met nieuwe technieken brengt geen nuttige informatie aan het licht.

Tot zover Vuyk. Blijkbaar zijn de DNA-technieken tegenwoordig zo sterk verbeterd dat ook uit concactsporen (minimale hoeveelheden biologisch materiaal) DNA-profielen kunnen worden verkregen. Simpelveld ligt niet in het gebied waar later een groot DNA-onderzoek is gehouden. Dankzij een plichtsgetrouwe marechaussee weten we nu wie de ‘betrokkene’ is, al blijft onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:05:11 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:04 schreef Loekie1 het volgende:
Als hij een vuurtje gaat stoken in het donker valt dat wel op misschien.
Als hij slim is kan hij prima een vuurtje stoken zonder dat dat meteen opvalt .....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:05:15 #206
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181408177
quote:
18s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:02 schreef Loekie1 het volgende:
Heeft de Brunsummerheide ook van die schuilplaatsen?
Ik loop er vaak doorheen, en daar is wel een avonturenbos: :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181408198
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:04 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Misschien is dat hele bushcraften wel een afleiding.
Ik vind het moeilijk te rijmen dat hij zich jarenlang voorbereidt om in de wildernis te gaan leven, en daar dan tegelijkertijd instructievideo's van online zet.
Als hij gespaard heeft voor plastische chirurgie in die twintig jaar, ga je hem nooit meer vinden.
pi_181408212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:58 schreef Leandra het volgende:
Maar verlaten huizen vond hij ook geen probleem.

Ook hier weer die pseudo-romantiek dus.
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:06:38 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408217
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als hij gespaard heeft voor plastische chirurgie in die twintig jaar, ga je hem nooit meer vinden.
:D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:06:38 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die muziek ook erbij. _O-

Ik blijf dat youtubekanaal ook hilarisch vinden.
Je zou niet snel denken dat iemand met zo'n kanaal een enge psycho is.
Wel opvallend dat hij op een filmpje met allemaal volwassenen en één jochie iedere keer dat jochie volgt met de camera.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:06:49 #211
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181408223
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het was er -20 in februari. En toch heeft hij dat overleeft.
Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
pi_181408242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als hij gespaard heeft voor plastische chirurgie in die twintig jaar, ga je hem nooit meer vinden.
Sowieso als je als dakloze in een buitenlandse grote stad gaat leven word je nooit meer gevonden.
pi_181408259
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
Medecrafters zeiden bij M dat het -20 was en dat er veel sneeuw lag in de Vogezen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 21:08:24 #214
163650 Greys
pi_181408270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:05 schreef Gorraay het volgende:
Ik heb niet zo lang (1 of 2 jaar) geleden het boek De mysterieuze dood van Nicky Verstappen door Simon Vuyk gelezen, verschenen in 2010. Daar staat veel interessants in dat ik hier nog niet voorbij heb zien komen (maar ik heb niet alle draadjes gelezen). Hier zijn wat feiten uit de hoofdstukken 13 en 18, getiteld ‘Na de dood (1)’ en ‘DNA (1)’.

De lijkschouwer, de gemeentelijke arts van Maastricht, heeft geen idee waaraan Nicky is overleden. “Er waren geen duidelijke uitwendige verwondingen zichtbaar die de doodsoorzaak zouden kunnen verklaren.”

Het NFI, toen nog Gerechtelijk Laboratorium genaamd, verrichtte sectie en stelde biologische sporen veilig. Enkele conclusies: 1) er heeft geen sperma op de kleren of het lichaam van het slachtoffer gezeten, 2) er zijn twee sporen waaruit een beperkt DNA-profiel kan worden opgemaakt. De enige conclusie die kan worden getrokken is dat het om iemand van het mannelijk geslacht gaat [Mag ik dat nog schrijven in 2018? ;) ]. In de buurt van de open plek in het maisveld wordt een witte tissue met sperma aangetroffen, waaruit wel een bruikbaar profiel wordt verkregen. Ruim een jaar later worden veertig mannen opgeroepen voor een onderzoek [Was Jos B. daar ook bij?]. Niet alle mannen komen opdagen, en er wordt geen match gevonden. Opmerkingen: 1) deelname aan het onderzoek was vrijwillig, 2) er was een homo-ontmoetingsplek vlakbij De Heiblom, en dat is de meest waarschijnlijke verklaring van het sperma [B. zal toch niet zo stom geweest zijn om zo’n duidelijk spoor achter te laten?]. Tegelijk met de groep van Nicky kampeerden er overigens ook seminaristen uit Rolduc op De Heikop.
Een onderzoek een jaar later (2001) met nieuwe technieken brengt geen nuttige informatie aan het licht.

Tot zover Vuyk. Blijkbaar zijn de DNA-technieken tegenwoordig zo sterk verbeterd dat ook uit concactsporen (minimale hoeveelheden biologisch materiaal) DNA-profielen kunnen worden verkregen. Simpelveld ligt niet in het gebied waar later een groot DNA-onderzoek is gehouden. Dankzij een plichtsgetrouwe marechaussee weten we nu wie de ‘betrokkene’ is, al blijft onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Geen sperma op kleding of lichaam.
Dat is nieuw voor me/hier volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181408276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik loop er vaak doorheen, en daar is wel een avonturenbos: :P
[ afbeelding ]
Was dat er in 1998 ook al?
pi_181408277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die muziek ook erbij. _O-

Ik blijf dat youtubekanaal ook hilarisch vinden.
Je zou niet snel denken dat iemand met zo'n kanaal een enge psycho is.
Ja, hij heeft een bepaald personage opgetrokken. Misschien bestond dat al, misschien verder ontwikkeld na die moord (als hij de dader is althans).
Heel die hobby van hem straalt dat ook uit.

Ik denk dat je bij die Bushcrafters an sich ook meer gekrenkte lieden tegenkomen dan bij je locale hockey- of golfclub. Ik denk dat-ie zich zag namelijk als gekrenkt.
I´m back.
pi_181408281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:05 schreef Gorraay het volgende:
Ik heb niet zo lang (1 of 2 jaar) geleden het boek De mysterieuze dood van Nicky Verstappen door Simon Vuyk gelezen, verschenen in 2010. Daar staat veel interessants in dat ik hier nog niet voorbij heb zien komen (maar ik heb niet alle draadjes gelezen). Hier zijn wat feiten uit de hoofdstukken 13 en 18, getiteld ‘Na de dood (1)’ en ‘DNA (1)’.

De lijkschouwer, de gemeentelijke arts van Maastricht, heeft geen idee waaraan Nicky is overleden. “Er waren geen duidelijke uitwendige verwondingen zichtbaar die de doodsoorzaak zouden kunnen verklaren.”

Het NFI, toen nog Gerechtelijk Laboratorium genaamd, verrichtte sectie en stelde biologische sporen veilig. Enkele conclusies: 1) er heeft geen sperma op de kleren of het lichaam van het slachtoffer gezeten, 2) er zijn twee sporen waaruit een beperkt DNA-profiel kan worden opgemaakt. De enige conclusie die kan worden getrokken is dat het om iemand van het mannelijk geslacht gaat [Mag ik dat nog schrijven in 2018? ;) ]. In de buurt van de open plek in het maisveld wordt een witte tissue met sperma aangetroffen, waaruit wel een bruikbaar profiel wordt verkregen. Ruim een jaar later worden veertig mannen opgeroepen voor een onderzoek [Was Jos B. daar ook bij?]. Niet alle mannen komen opdagen, en er wordt geen match gevonden. Opmerkingen: 1) deelname aan het onderzoek was vrijwillig, 2) er was een homo-ontmoetingsplek vlakbij De Heiblom, en dat is de meest waarschijnlijke verklaring van het sperma [B. zal toch niet zo stom geweest zijn om zo’n duidelijk spoor achter te laten?]. Tegelijk met de groep van Nicky kampeerden er overigens ook seminaristen uit Rolduc op De Heikop.
Een onderzoek een jaar later (2001) met nieuwe technieken brengt geen nuttige informatie aan het licht.

Tot zover Vuyk. Blijkbaar zijn de DNA-technieken tegenwoordig zo sterk verbeterd dat ook uit concactsporen (minimale hoeveelheden biologisch materiaal) DNA-profielen kunnen worden verkregen. Simpelveld ligt niet in het gebied waar later een groot DNA-onderzoek is gehouden. Dankzij een plichtsgetrouwe marechaussee weten we nu wie de ‘betrokkene’ is, al blijft onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Ik lees (voor mij) niets nieuws. :)

Jos B. zal daar niet bij hebben gezeten. Er zijn ook een aantal oproepen geweest om mensen te kunnen uitsluiten, zoals vrijwilligers en kampgenootjes.

Inmiddels is er wel een volledig DNA-profiel verkregen uit een spoort op Nicky’s kleding of lichaam. Van wie het sperma op de tissue is, is nog onbekend. Daar zoekt de politie naar verder.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:09:16 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408287
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
Waar? In de Vogezen?
En hoezo zijn gemiddelde temperaturen doorslaggevend?
De minimum- en maximumtemperaturen zijn toch van belang? Het minimum in de winter, het maximum in de zomer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:09:17 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181408288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel opvallend dat hij op een filmpje met allemaal volwassenen en één jochie iedere keer dat jochie volgt met de camera.
Heb ik nog niet gezien. Maar wat een enge actie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181408335
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen sperma op kleding of lichaam.
Dat is nieuw voor me/hier volgens mij.
Kan het niet een typische betaster zijn die alleen daar genoegen aan beleeft? (Ik weet niet of dat bestaat.) Dan is een bedwelmd slachtoffer ideaal. Of hij weet precies hoever hij kan gaan met sporen achterlaten en doet zijn dingetje dan ergens anders. Er is met het slachtoffer gesleept en dan is het ook raar dat er zo weinig dna is gevonden. Handschoenen aan?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:11:17 #221
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181408336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hij heeft een bepaald personage opgetrokken. Misschien bestond dat al, misschien verder ontwikkeld na die moord (als hij de dader is althans).
Heel die hobby van hem straalt dat ook uit.

Ik denk dat je bij die Bushcrafters an sich ook meer gekrenkte lieden tegenkomen dan bij je locale hockey- of golfclub. Ik denk dat-ie zich zag namelijk als gekrenkt.
Zou goed kunnen.
Bizar allemaal.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181408385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.
Bizar allemaal.
Ja, amateur-psychologisch hoor. Maar dat is mijn vermoeden.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:13:15 #223
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181408386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar? In de Vogezen?
En hoezo zijn gemiddelde temperaturen doorslaggevend?
De minimum- en maximumtemperaturen zijn toch van belang? Het minimum in de winter, het maximum in de zomer.
-3 in februari.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 21:13:33 #224
163650 Greys
pi_181408394
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
quote:
Het was eind februari uitzonderlijk koud in de Vogezen. Omdat hij een ervaren is in overlevingstechnieken en het gebied goed kent, lijkt dit hem niet perse te hebben gedeerd. Bij temperaturen die konden dalen tot min 20 zou hij zich in hutten of grotten in leven hebben kunnen houden. Brech vertelde dat zijn reis ongeveer drie weken zou gaan duren. Een week voor zijn vertrek haalde hij voor 25 euro boodschappen in een nabij gelegen supermarkt.
Meerdere bronnen. Deze is metro omdat ie bovenaan stond. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:13:44 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408402
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:13 schreef NoXia het volgende:

[..]

-3 in februari.
En de minimumtemperatuur?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:14:30 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408415
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Meerdere bronnen. Deze is metro omdat ie bovenaan stond. :P
Het was hier ook gruwelijk koud in februari, maar wel heel zonnig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:15:27 #227
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181408444
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik lees (voor mij) niets nieuws. :)

Jos B. zal daar niet bij hebben gezeten. Er zijn ook een aantal oproepen geweest om mensen te kunnen uitsluiten, zoals vrijwilligers en kampgenootjes.

Inmiddels is er wel een volledig DNA-profiel verkregen uit een spoort op Nicky’s kleding of lichaam. Van wie het sperma op de tissue is, is nog onbekend. Daar zoekt de politie naar verder.
Misschien is het tissue neergelegd door J. vanaf de homo ontmoetingsplaats paar honderd meter verderop. Wie zal het zeggen.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:16:08 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408457
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:15 schreef NoXia het volgende:

[..]

Misschien is het tissue neergelegd door J. vanaf de homo ontmoetingsplaats paar honderd meter verderop. Wie zal het zeggen.
:o
Dat zou een plottwist zijn.

Maar toch verdenken ze Jos .....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:17:12 #229
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181408495
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:13 schreef NoXia het volgende:

[..]

-3 in februari.
-20 is het geweest (gevoelstemp), was wrs toen het hier ook zo koud werd anderhalve week lang rond die tijd. Heb konijntje nog in slaapkamer in een grote doos gezet toen.

Helaas is ze overleden. Niet aan de kou, maar aan de warmte paar weken geleden.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 augustus 2018 @ 21:19:26 #231
163650 Greys
pi_181408531
quote:
Dat is gemiddeld, toch?
Als meerdere bronnen zeggen dat het dit jaar daar eind februari uitzonderlijk koud was, met nachten tot -20, wat is dan de reden om het niet te geloven? Dat heb ik ff gemist.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181408542
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
Gemiddelden zeggen natuurlijk niets over de extremen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181408551
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is gemiddeld, toch?
Als meerdere bronnen zeggen dat het dit jaar daar eind februari uitzonderlijk koud was, met nachten tot -20, wat is dan de reden om het niet te geloven? Dat heb ik ff gemist.
Was hier ook idd. Maar kennelijk zijn demense dat weer vergeten. Snap die politici van de VVD ook wel, NL bevolking is zo dom als een konijn.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:24:51 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408654
quote:
Ja gemiddelden, ik zie hier bij eind februari 2018 iig al min 10
https://www.accuweather.c(...)1791?monyr=2/01/2018
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:26:31 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was hier ook idd. Maar kennelijk zijn demense dat weer vergeten. Snap die politici van de VVD ook wel, NL bevolking is zo dom als een konijn.
Ik weet het omdat mijn energiemanager voor februari het hoogste doelgebruik aan gas heeft, hoger dan december en januari en dat is eigenlijk nooit zo, maar doordat het zo zonnig was en ik een zonneboiler heb die ook de CV ondersteunt zat mijn verbruik veel minder boven het doelverbruik dan in andere maanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181408735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet het omdat mijn energiemanager voor februari het hoogste doelgebruik aan gas heeft, hoger dan december en januari en dat is eigenlijk nooit zo, maar doordat het zo zonnig was en ik een zonneboiler heb die ook de CV ondersteunt zat mijn verbruik veel minder boven het doelverbruik dan in andere maanden.
Ja, die zogenaamde energiemanager van mij geeft bijna iedere maand aan dat ik mijn bedrag moet veranderen. :').
I´m back.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:29:21 #237
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die zogenaamde energiemanager van mij geeft bijna iedere maand aan dat ik mijn bedrag moet veranderen. :').
Ja, het liefst naar boven ... ;(

Want stel je voor dat je bij de jaarafrekening bij zou moeten betalen ....
pi_181408812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:29 schreef maily het volgende:

[..]

Ja, het liefst naar boven ... ;(

Want stel je voor dat je bij de jaarafrekening bij zou moeten betalen ....
Ja, nou ja, ik ga hem volgende maand zelf naar boven bijstellen iig.

Overigens wilde ik deze maand een nieuwe pc kopen, totdat ik bedacht dat ik dan al mijn ww's kwijt ben, met dit soort sites...
I´m back.
pi_181408871
Ik heb vroeger bij de commando's en de mariniers gezeten

Ik weet hoe dit soort mensen denken in hun vluchtacties

daar ben ik voor getraind

Waarschijnlijk heeft hij onder de grond een verblijfplaats gegraven

dat is gewoon logische in deze situaties waarbij je niet gevonden wil worden

Saddam Hoessein bedacht dezelfde truc

Waarschijnlijk heeft hij water en voedselvoorraden aangelegd.

Waarschijlijk is hij met heel deze onderduikactie al begonnen toen hij zijn dna af had gegeven want hij wist toen al dat hij door de mand zou vallen

Ik zou deze man zo kunnnen vinden

maar er hang wel een groot prijskaartje aan

want ik ben niet goedkoop

Nou ja als justitie me nodig heb hoor ik het wel

ik ben bereid deze man op te sporten

en daarna een pak slaag te geven voordat ik hem aflever

death or alive

het maakt mij niet uit.

ik vind hem sowieso
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 21:32:54 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181408891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb vroeger bij de commando's en de mariniers gezeten

Ik weet hoe dit soort mensen denken in hun vluchtacties

daar ben ik voor getrain

Waarschijnlijk heeft hij onder de grond een verblijfplaats gegraven

dat is gewoon logische in deze situaties waarbij je niet gevonden wil worden

Saddam Hoessein bedacht dezelfde truc

Waarschijnlijk heeft hij water en voedselvoorraden aangelegd.

Waarschijlijk is hij met heel deze onderduikactie al begonnen toen hij zijn dna af had gegeven want hij wist toen al dat hij door de mand zou vallen

Ik zou deze man zo kunnnen vinden

maar er hang wel een groot prijskaartje aan

want ik ben niet goedkoop

Nou ja als justitie me nodig heb hoor ik het wel

ik ben bereid deze man op te sporten

en daarna een pak slaag te geven voordat ik hem aflever

death or alive

het maakt mij niet uit.

ik vind hem sowieso
Oke Klaas.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:33:19 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die zogenaamde energiemanager van mij geeft bijna iedere maand aan dat ik mijn bedrag moet veranderen. :').
Die van mij geeft aan dat ik terug ga krijgen van het energiebedrijf, en dat klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181408906
Dat was Klaas.
I´m back.
pi_181408915
Dat krantenartikel. Als dat over hem gaat.
De moord en mogelijk misbruik van Nicky.

Ik denk dat deze man wel meer slachtoffers gemaakt heeft.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:35:03 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:34 schreef Black_Baron het volgende:
Dat krantenartikel. Als dat over hem gaat.
De moord en mogelijk misbruik van Nicky.

Ik denk dat deze man wel meer slachtoffers gemaakt heeft.
Dat zou mij ook niet verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181408933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van mij geeft aan dat ik terug ga krijgen van het energiebedrijf, en dat klopt.
Ja, ik ook, maar wil in de wintermaanden toch zeker zijn, niet dat ik extreem veel thuis ben, en verder zit er niemand thuis dus... Maar wat ik bedoel je wordt er mesjoggene van dus. Elke maand zou je moeten aanpassen ogv wat je die maand verbruikt.
I´m back.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:37:29 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181408972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik ook, maar wil in de wintermaanden toch zeker zijn, niet dat ik extreem veel thuis ben, en verder zit er niemand thuis dus... Maar wat ik bedoel je wordt er mesjoggene van dus. Elke maand zou je moeten aanpassen ogv wat je die maand verbruikt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, hoe dan ook; Februari was kouder en zonniger dan gemiddeld, zowel in NL als in de Vogezen kennelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181409001
https://www.ad.nl/dossier(...)roordeling~a9891264/

“De verdachte is in het vizier, maar
komt het tot een veroordeling?
Hoe overtuigend is het bewijs tegen verdachte Jos Brech? De familie van Nicky en betrokkenen hopen dat het na de doorbraak van gisteren tot een veroordeling komt. Maar een DNA-treffer alleen is niet genoeg. De verklaring van de verdachte kan de doorslag geven: 'Het wordt buitengewoon lastig voor hem om dit uit te leggen'. ”

Interessant artikel.

“DNA alleen is niet zaligmakend, zeggen deskundigen, advocaten en De Vries in koor. Een haar, huidschilfer, maar ook sperma of een spat bloed zijn niet genoeg voor een veroordeling. Zo kan DNA-materiaal verplaatst worden, overgedragen worden van mens tot mens, legt advocaat Geert-Jan Knoops uit: ,,Als meneer A een handdoek gebruikt, meneer B pakt die handdoek en wurgt daarmee meneer C: dan kan er DNA van A gelinkt worden aan de moord op C zonder dat hij erachter zit.''
Geregeld wordt er gesteggeld over de interpretatie van DNA-bewijs, zoals onlangs nog in de Puttense moordzaak. ”
pi_181409006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij hebt het waarschijnlijk over de energiemanager van het energiebedrijf, of nog erger; van je "slimme meter" of Toon.

Ik niet, het gaat puur om wat ik ingesteld heb als doelverbruik en wat ik werkelijk verbruikt heb.
Ja, slim metertje met een dom algoritme.
quote:
Maar goed, hoe dan ook; Februari was kouder en zonniger dan gemiddeld, zowel in NL als in de Vogezen kennelijk.
Was echt koud dus, ongeveer iets meer dan een week hier, en wrs ook in de Vogezen.
I´m back.
pi_181409022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:39 schreef Black_Baron het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)roordeling~a9891264/

“De verdachte is in het vizier, maar
komt het tot een veroordeling?
Hoe overtuigend is het bewijs tegen verdachte Jos Brech? De familie van Nicky en betrokkenen hopen dat het na de doorbraak van gisteren tot een veroordeling komt. Maar een DNA-treffer alleen is niet genoeg. De verklaring van de verdachte kan de doorslag geven: 'Het wordt buitengewoon lastig voor hem om dit uit te leggen'. ”

Interessant artikel.
Weten we trouwens uberhaupt van wat voor monster dit DNA komt.
pi_181409054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Weten we trouwens uberhaupt van wat voor monster dit DNA komt.
Lees het artikel:

“1. Welk DNA-bewijs is er?
Op de kleding van Nicky Verstappen, op zijn onderbroek en pyjama, zijn 'verdachte sporen' aangetroffen, zo luidt de officiële uitleg. Over de aard van dit materiaal - gaat het om haren, sperma of bloed, om speeksel, huidschilfers? - zwijgen politie en justitie. Volgens de nauw betrokken misdaadjournalist Peter R. De Vries worden die kaarten 'tegen de borst gehouden': ,,Als je te veel zegt, kan je de verdachte wijzer maken, dan kan hij een verhaal gaan bedenken.''
Feit is dat het aangetroffen DNA-materiaal pas tien jaar geleden geschikt was voor groot onderzoek, tot die tijd waren de technieken niet goed genoeg. Dat duidt er ook op dat er geen grote hoeveelheden aangetroffen zijn.”
pi_181409100
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:41 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Lees het artikel:

“1. Welk DNA-bewijs is er?
Op de kleding van Nicky Verstappen, op zijn onderbroek en pyjama, zijn 'verdachte sporen' aangetroffen, zo luidt de officiële uitleg. Over de aard van dit materiaal - gaat het om haren, sperma of bloed, om speeksel, huidschilfers? - zwijgen politie en justitie. Volgens de nauw betrokken misdaadjournalist Peter R. De Vries worden die kaarten 'tegen de borst gehouden': ,,Als je te veel zegt, kan je de verdachte wijzer maken, dan kan hij een verhaal gaan bedenken.''
Feit is dat het aangetroffen DNA-materiaal pas tien jaar geleden geschikt was voor groot onderzoek, tot die tijd waren de technieken niet goed genoeg. Dat duidt er ook op dat er geen grote hoeveelheden aangetroffen zijn.”
aan een micro druppel heb je voldoende
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181409148
En als ik dit lees:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nopgemerkt~a34eaa1c/

Staat voor mij vast dat er meer slachtoffers moeten zijn.
pi_181409163
Maar goed, als Klaas er is, ga ik weg, later mensen. Morgen wrs. Nog 3 dagen weekend namelijk. ;).
I´m back.
pi_181409177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:45 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, als Klaas er is, ga ik weg, later mensen. Morgen wrs. Nog 3 dagen weekend namelijk. ;).
Have fun! :)
pi_181409190
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:06 schreef NoXia het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die onzin? Gemiddelde temperatuur was -3 in februari.
Het zijn de brushcraft vrienden van Jos die spreken over temperaturen van -20 en veel sneeuw.

pi_181409204
Je zou haast denken dat er bij de politie een handlanger zit, zoals ze hem hebben laten lopen.
pi_181409216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:48 schreef Loekie1 het volgende:
Je zou haast denken dat er bij de politie een handlanger zit, zoals ze hem hebben laten lopen.
Godverdomme moet ik weer aluminiumfolie gaan pakken
pi_181409248
Er zijn daar trouwens grotten waar je prima met -20 kunt overleven, staat in dit artikel:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2473774/hier-woonde-jos-brech
pi_181409269
Is die bostroll al gevonden?
´
pi_181409345
Je ziet hem wel overal opduiken, die Jos, waar je maar naar kijkt of luistert.. nog ff en dan ruik ik hem ook.. :')

Zal Peter Air de V. weer een Emmy krijgen btw? :')
´
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:55:55 #261
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_181409381
quote:
5s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Is die bostroll al gevonden?
Nee maar we kunnen altijd gaan zoeken tijdens een FOK! meet in de vorm van een weekendje bushcraften in de Frankrijk
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_181409396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:48 schreef Loekie1 het volgende:
Je zou haast denken dat er bij de politie een handlanger zit, zoals ze hem hebben laten lopen.
Hahaha wow
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:58:31 #263
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_181409447
Uit de Telegraaf site:
quote:
’s Nachts is het er pikkedonker en doodstil. In de bossen zitten lynxen, wolven en wilde zwijnen. De beboste hellingen zitten vol grotten – ideaal om een vriesnacht te overleven.
of hij is 's nacht aangevallen en opgegeten door een lynx ofzo... :)
Die beesten sleuren hem een hol in, en weg is hij....

Zouden ze geen verborgen camera's kunnen ophangen bij Old Crow? Wie weet keer hij ooit stiekem terug. Of is Old Crow permanent bezet?
pi_181409468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:45 schreef Black_Baron het volgende:
En als ik dit lees:
https://www.ad.nl/binnenl(...)nopgemerkt~a34eaa1c/

Staat voor mij vast dat er meer slachtoffers moeten zijn.
Dat vrees ik ook
pi_181409488
quote:
5s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Is die bostroll al gevonden?
Hier in Denemarken zit die niet
pi_181409492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:58 schreef Claude_Viole het volgende:
Uit de Telegraaf site:

[..]

of hij is 's nacht aangevallen en opgegeten door een lynx ofzo... :)
Die beesten sleuren hem een hol in, en weg is hij....
Hij heeft in maart nog met zijn YT login commentaar geschreven. Dus toen leefde hij nog.
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 22:00:18 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181409493
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:58 schreef Claude_Viole het volgende:
Uit de Telegraaf site:

[..]

of hij is 's nacht aangevallen en opgegeten door een lynx ofzo... :)
Die beesten sleuren hem een hol in, en weg is hij....
Welnee, hij draait die beesten de nek om, eet er een paar keer van en heeft een mooie bontjas.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:00:24 #268
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_181409497
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier in Denemarken zit die niet
Op mijn zolderkamer ook niet.....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:01:26 #269
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_181409513
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:00 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Hij heeft in maart nog met zijn YT login commentaar geschreven. Dus toen leefde hij nog.
Als hij dan filmt, dan moet hij een laptop hebben, als hij de boel netjes wil bewerken en uploaden. En minimaal een netwerkverbinding. Waar vinden we een overzicht van zijn laatse comments? Dat kanaal van hem ken ik al....
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 22:03:16 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181409553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:01 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Als hij dan filmt, dan moet hij een laptop hebben, als hij de boel netjes wil bewerken en uploaden. En minimaal een netwerkverbinding.
Dat had hij toen allemaal ....
pi_181409571
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hier in Denemarken zit die niet
Zit je dit jaar op de camping in Denemarken? Wel een vooruitgang, toch? :D

Ontopic; zul je zien dat hij gewoon in NL vertoeft. >:)
´
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:04:55 #272
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_181409588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:01 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Als hij dan filmt, dan moet hij een laptop hebben, als hij de boel netjes wil bewerken en uploaden. En minimaal een netwerkverbinding. Waar vinden we een overzicht van zijn laatse comments? Dat kanaal van hem ken ik al....
Inloggen en een berichtje typen is wat anders dan filmpjes uploaden natuurlijk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_181409614
In het verleden dus ook actief geweest voor Scouting Welten, althans volgens Diane (?)



Bron: reactie op artikel van HJK
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:09:17 #274
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181409687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb vroeger bij de commando's en de mariniers gezeten

Ik weet hoe dit soort mensen denken in hun vluchtacties

daar ben ik voor getraind

Waarschijnlijk heeft hij onder de grond een verblijfplaats gegraven

dat is gewoon logische in deze situaties waarbij je niet gevonden wil worden

Saddam Hoessein bedacht dezelfde truc

Waarschijnlijk heeft hij water en voedselvoorraden aangelegd.

Waarschijlijk is hij met heel deze onderduikactie al begonnen toen hij zijn dna af had gegeven want hij wist toen al dat hij door de mand zou vallen

Ik zou deze man zo kunnnen vinden

maar er hang wel een groot prijskaartje aan

want ik ben niet goedkoop

Nou ja als justitie me nodig heb hoor ik het wel

ik ben bereid deze man op te sporten

en daarna een pak slaag te geven voordat ik hem aflever

death or alive

het maakt mij niet uit.

ik vind hem sowieso
Kan iemand deze trol even begraven? :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:09:47 #275
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181409698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:05 schreef Stupidisco het volgende:
In het verleden dus ook actief geweest voor Scouting Welten, althans volgens Diane (?)

[ afbeelding ]

Bron: reactie op artikel van HJK
Ik dacht gelezen te hebben dat hij daar juist niet geschikt voor was bevonden.
pi_181409751
Ik vind het wel een goede zaak voor John vd Heuvel. Die heeft toch ook programma's waarin hij criminelen in het buitenland en kindontvoerders gaat zoeken?
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 22:15:15 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181409810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:11 schreef praadje het volgende:
Ik vind het wel een goede zaak voor John vd Heuvel. Die heeft toch ook programma's waarin hij criminelen in het buitenland en kindontvoerders gaat zoeken?
Samen met Peterrrrrr dan.
pi_181409843
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:11 schreef praadje het volgende:
Ik vind het wel een goede zaak voor John vd Heuvel. Die heeft toch ook programma's waarin hij criminelen in het buitenland en kindontvoerders gaat zoeken?
Als ik mag kiezen; Kees van der Spek. :9
´
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 22:23:56 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181410069
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:15 schreef maily het volgende:

[..]

Samen met Peterrrrrr dan.
Hmm, ik denk dat het ego van Peterrrrr dat niet trekt. Zeker niet als John degene is die hem traceert.
pi_181410085
quote:
Dat lettertype. 😖
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 22:29:32 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 23 augustus 2018 @ 22:29:44 #284
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181410115
Tijdelijk slotje
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:24:50 #285
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_181413130
Weer open
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:27:23 #286
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181413201
Volgens De Vries komt de politie morgen met een reactie op de honderden tips.

En volgens mij was dit nog niet gepost:
quote:
Krantenbericht uit 1985 helpt politie niet verder in zaak-Verstappen
VANDAAG, 11:59 AANGEPAST OM 18:15BINNENLAND

Onderzoek van een krantenartikel uit 1985 heeft geen nieuwe aanknopingspunten opgeleverd voor de zaak van Nicky Verstappen. De politie heeft vandaag bekeken of een krantenbericht uit het Limburgs Dagblad van 8 juli 1985 nieuwe inzichten kon opleveren.

In het artikel staat dat een man uit Simpelveld tegenover de Rijkspolitie bekende dat hij ontucht had gepleegd met twee 10-jarige jongens, die meededen aan een speurtocht. Een jaar eerder zou dezelfde man ontucht hebben gepleegd met twee minderjarige jongens in Wijlre.

Mogelijk gaat het om Jos Brech, over wie het Openbaar Ministerie gisteren bekendmaakte dat hij als verdachte wordt beschouwd in de zaak-Nicky Verstappen, die in 1998 dood werd gevonden op de Brunsummerheide. Er is een 1-op-1-match gevonden tussen dna op kleding van de jongen en het dna van Brech.

Geseponeerd

Het OM maakte gisteren ook bekend dat Brech in 1985 verdachte is geweest in een zedendelict. Details kon de politie niet vinden, omdat het dossier grotendeels is vernietigd. De politie wist alleen te vertellen dat de zaak destijds werd geseponeerd.

Peter R. de Vries, die de zaak-Verstappen jarenlang onderzocht, is ervan overtuigd dat het krantenbericht betrekking heeft op dezelfde zaak, maar de politie kan dat niet bevestigen.

"We kunnen geen antwoord vinden, omdat we geen informatie hebben over bijvoorbeeld het slachtoffer dat wordt genoemd", zegt de politie. Dat is ook niet meer te achterhalen, omdat er in de politiesystemen niets meer over te vinden is. "We gaan het ook niet verder onderzoeken, tenzij er iemand opstaat die meer weet.
Dat hebben ze snel uitgemaakt...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181413227
JolandevdGraaf twitterde op donderdag 23-08-2018 om 23:57:49 #JosBrech is met ca. duizend euro op de vlucht geslagen, hoor ik van betrouwbare bron. Daar doet hij lang mee. Checkt nieuws over Verstappen-zaak (en zichzelf) in internetcafés. Trok eerder ook ruim een half jaar door Polen. En had - dit laatste is bekend - plannen voor Spanje. https://t.co/91wZaLn93t reageer retweet
pi_181413293
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef Stupidisco het volgende:
JolandevdGraaf twitterde op donderdag 23-08-2018 om 23:57:49 #JosBrech is met ca. duizend euro op de vlucht geslagen, hoor ik van betrouwbare bron. Daar doet hij lang mee. Checkt nieuws over Verstappen-zaak (en zichzelf) in internetcafés. Trok eerder ook ruim een half jaar door Polen. En had - dit laatste is bekend - plannen voor Spanje. https://t.co/91wZaLn93t reageer retweet
Wauw, een ingewijde. Als je zo dicht op het vuur zit.............
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181413309
Who the fuck is Jolande de Graaf.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:31:26 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181413323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Who the fuck is Jolande de Graaf.
Volgens mij iemand die is weggetrapt bij de Telegraaf
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181413350
Vrouwelijke Peterrrr?!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181413384
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Volgens mij iemand die is weggetrapt bij de Telegraaf
Dit. :')

Met d'r betrouwbare bron..
´
pi_181413447
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:33 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dit. :')

Met d'r betrouwbare bron..
Als je een betrouwbare bron hebt en die 'weet meer' dan ben je NU medeplichtig (als je die betrouwbare bron niet deelt met de politie).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:36:25 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181413476
Owja dat is die ranzige tante die dat interview met Ruben (overlevende vliegramp Libië) publiceerde. Trash.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:42:42 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181413643
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:36 schreef Szura het volgende:
Owja dat is die ranzige tante die dat interview met Ruben (overlevende vliegramp Libië) publiceerde. Trash.
Zij was toch van dat AIVD-verhaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181413716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:24 schreef Leandra het volgende:

Nee, daarom staat hij op opsporingslijsten, en hij is niet de enige die daar op staat, ook niet de enige Nederlander en die lijsten zijn ook niets nieuws.
Maar goed, misschien ook even druk maken om Hasen Amhased Aksema die al sinds november 2013 op diezelfde lijst staat.
Op zo'n lijst staan is totaal iets anders dan de hele dag door alle media met naam en toenaam in beeld gebracht worden.

Misschien moet jij je er druk over maken, want mocht hij nog leven kan deze manier van handelen bij een eventuele berechting in zijn voordeel uitpakken.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 01:30:56 #297
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_181414791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:28 schreef Stupidisco het volgende:
JolandevdGraaf twitterde op donderdag 23-08-2018 om 23:57:49 #JosBrech is met ca. duizend euro op de vlucht geslagen, hoor ik van betrouwbare bron. Daar doet hij lang mee. Checkt nieuws over Verstappen-zaak (en zichzelf) in internetcafés. Trok eerder ook ruim een half jaar door Polen. En had - dit laatste is bekend - plannen voor Spanje. https://t.co/91wZaLn93t reageer retweet
Is JolandevdGraaf zelf een betrouwbare bron?
Ik heb nooit van d'r gehoord.

Het zou mij niet verbazen als Jos helemaal niet aan het bushcraften is maar gewoon een beetje rondreist in een land waar hij niet op de voorpagina's staat.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_181415017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 01:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Is JolandevdGraaf zelf een betrouwbare bron?
Ik heb nooit van d'r gehoord.

Het zou mij niet verbazen als Jos helemaal niet aan het bushcraften is maar gewoon een beetje rondreist in een land waar hij niet op de voorpagina's staat.
Was wel in het nieuws dat hij op zijn computer naar verlaten Spaanse dorpen gezocht zou hebben.
pi_181415027
Het Walhalla voor dit figuur zou ook Thailand kunnen zijn.
pi_181415043
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 01:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Is JolandevdGraaf zelf een betrouwbare bron?
Ik heb nooit van d'r gehoord.

Het zou mij niet verbazen als Jos helemaal niet aan het bushcraften is maar gewoon een beetje rondreist in een land waar hij niet op de voorpagina's staat.
Vraag me alleen af hoe je dat over "internetcafe's" en wat hij zou googelen kan checken. Dan zou je ook moeten weten waar hij zit. Dat is dan wel een aparte vermelding dus.
pi_181415075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:27 schreef Szura het volgende:
Volgens De Vries komt de politie morgen met een reactie op de honderden tips.

En volgens mij was dit nog niet gepost:

[..]

Dat hebben ze snel uitgemaakt...
Bovendien in kleine dorpen gebeurd, als je daar rondvraagt weten mensen echt nog wel om welke zaak het gaat en wie er betrokken bij was, zeker oudere mensen. Wellicht dat ze daarom weten dat het niet om Jos Brech ging. Of juist wel in het geval van Peter R. De Vries. Maar lijkt me verder weinig relevant voor de zaak van Nicky Verstappen of in ieder geval het opsporen van de verdachte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')