abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 september 2018 @ 09:47:56 #226
163650 Greys
pi_182000385
Geweldig gezongen weer :Y

Maar ik vind haar wel een tikkie statisch tijdens al haar optredens daar. Ze lijkt wel vastgeklonken aan de grond. Of is het daar verboden om je voet ook maar 1 cm van je plek te bewegen op het podium? Want dan heb ik niks gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182000388
Wanneer is de uitslag?
pi_182000942
Geweldig weer, kan niet anders zeggen _O_
~The present is all there is~
pi_182001010
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Greys het volgende:
Geweldig gezongen weer :Y

Maar ik vind haar wel een tikkie statisch tijdens al haar optredens daar. Ze lijkt wel vastgeklonken aan de grond. Of is het daar verboden om je voet ook maar 1 cm van je plek te bewegen op het podium? Want dan heb ik niks gezegd.
Vorige week mocht ze een stukkie lopen!

Ze heeft ook alleen maar rustigere nummers gezongen waarin de nadruk op haar stem ligt en die komt denk ik het best tot zn recht als ze zo min mogelijk beweegt. Maar het arm-gezwaai maakt wel veel goed toch? :P
~The present is all there is~
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 10:36:35 #230
368283 ato
pi_182001127
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Greys het volgende:
Geweldig gezongen weer :Y

Maar ik vind haar wel een tikkie statisch tijdens al haar optredens daar. Ze lijkt wel vastgeklonken aan de grond. Of is het daar verboden om je voet ook maar 1 cm van je plek te bewegen op het podium? Want dan heb ik niks gezegd.
Het maakt het voor mij goed, dat zij de camera's op een goede manier pakt.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 10:36:56 #231
368283 ato
pi_182001133
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:48 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Wanneer is de uitslag?
Vannacht, ook doet zij nog een duet.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 september 2018 @ 10:41:48 #232
163650 Greys
pi_182001217
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:28 schreef grazz het volgende:

[..]

Vorige week mocht ze een stukkie lopen!

Ze heeft ook alleen maar rustigere nummers gezongen waarin de nadruk op haar stem ligt en die komt denk ik het best tot zn recht als ze zo min mogelijk beweegt. Maar het arm-gezwaai maakt wel veel goed toch? :P
Ik vind haar in NL altijd een veel meer overtuigende performer ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Dus niks qua zang he, dat is bizar goed. Maar hier is ze altijd zo overtuigend qua 'presence'. Of hoort dat bij het door het programma aangemeten 'ik moet nog deels uit m'n schulp kruipen' plaatje? :@ Waar zijn de glitterjurken? Tis de finale :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182001224
“Outstanding” volgens een amerikaanse vocal coach.

Nu vond ik het optreden in de clip - zoals wij haar al kennen - inderdaad groots.
Technisch, tekstbehandeling, richting publiek, bewegen.


Nog een vocal coach. “Pitchperfect” over zelfde optreden.

[ Bericht 26% gewijzigd door AnneX op 19-09-2018 10:47:51 ]
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 10:45:42 #234
368283 ato
pi_182001280
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind haar in NL altijd een veel meer overtuigende performer ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Dus niks qua zang he, dat is bizar goed. Maar hier is ze altijd zo overtuigend qua 'presence'. Of hoort dat bij het door het programma aangemeten 'ik moet nog deels uit m'n schulp kruipen' plaatje? :@ Waar zijn de glitterjurken? Tis de finale :o
Er werd veel opgelegd, zij wilde graag een glitterjurk en uitpakken.
Maar dat mag niet van de productie van AGT.
Althans volgens Glennis en ik geloof dat ook.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 10:52:35 #235
368283 ato
pi_182001386
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:42 schreef AnneX het volgende:
“Outstanding” volgens een amerikaanse vocal coach.

Nu vond ik het optreden in de clip - zoals wij haar al kennen - inderdaad groots.
Technisch, tekstbehandeling, richting publiek, bewegen.


Nog een vocal coach. “Pitchperfect” over zelfde optreden.
Ik vind haar vertolking van Run to you fantastisch.
Dit is ook wat zij graag doet en opvoert. Maar blijkbaar mag dat niet in ANT.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182001588
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind haar in NL altijd een veel meer overtuigende performer ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Dus niks qua zang he, dat is bizar goed. Maar hier is ze altijd zo overtuigend qua 'presence'. Of hoort dat bij het door het programma aangemeten 'ik moet nog deels uit m'n schulp kruipen' plaatje? :@ Waar zijn de glitterjurken? Tis de finale :o
Ik denk dat het komt door de beperkte keuzevrijheid die ze in zo'n programma heeft. Volgens mij zitten die Amerikanen er ook bovenop. In hoeverre heeft ze invloed op choreo bijvoorbeeld? En wat kun je nu echt doen met een rustig lied. Goed camerawerk kan het minder statisch doen lijken. Persoonlijk niet aan gestoord en is me ook niet echt opgevallen :P Wel had ik idd in de finale op een glitterjurk a la Run (ladies of soul optreden) gehoopt. Dat is echt uitpakken en dat vind ik echt wat uitstralen. Maar zal wel, zoals je zegt, komen vanwege het plaatje waar binnen het moet passen. Aan het budget zal het vast niet liggen :P .

Wat MakkieR zegt over het zingen van liedjes van echt grote artiesten,daar kan ik me ook wel in vinden. Toch had ik Glennis het liefst een Whitney lied horen zingen in de finale. Zij is voor mij de enige die dat ook echt goed kan zingen.
~The present is all there is~
pi_182002058
Naast Run, kon Glennis ook nog kiezen uit Run to you (auditie lied) en One moment in time. D*mn ;( (bron: BadCulture TV)
~The present is all there is~
pi_182002302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:24 schreef grazz het volgende:
Naast Run, kon Glennis ook nog kiezen uit Run to you (auditie lied) en One moment in time. D*mn ;( (bron: BadCulture TV)
nou, dan is het geen moeilijke keuze geweest
pi_182002548
Overal wordt er iig een al lof over d'r gesproken, zowel in Nederland als Amerika. Dus dat gaat wel goed komen denk ik. En terecht natuurlijk. :) Gun het er ook zeker. Vind haar altijd onwijs sympathiek overkomen. Lijkt me een heel aardig mens ook in het echt.
Eens kijken
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 11:55:52 #240
368283 ato
pi_182002712
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:48 schreef Maharski het volgende:
Overal wordt er iig een al lof over d'r gesproken, zowel in Nederland als Amerika. Dus dat gaat wel goed komen denk ik. En terecht natuurlijk. :) Gun het er ook zeker. Vind haar altijd onwijs sympathiek overkomen. Lijkt me een heel aardig mens ook in het echt.
Dat vond ik niet, ik vond haar onsympathiek over komen, maar wel prachtig zingen.
Bij AGT lijkt het wel of zij weet dat half Nederland het een prima zangeres vinden, maar geen leuk mens.
Zij heeft een slimme zet gedaan door anders, beter en meer symphatiek over te komen in Amerika.
Ook doet zij tijdens haar interviews in Nederland het beter, is aardiger en zegt ook dank je wel Nederland dat jullie mij steunen etc.

Zo bouwt zij weer vertrouwen op in Nederland.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182002759
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:55 schreef ato het volgende:
Dat vond ik niet, ik vond haar onsympathiek over komen, maar wel prachtig zingen.
Bij AGT lijkt het wel of zij weet dat half Nederland het een prima zangeres vinden, maar geen leuk mens.
Zij heeft een slimme zet gedaan door anders, beter en meer symphatiek over te komen in Amerika.
Ook doet zij tijdens haar interviews in Nederland het beter, is aardiger en zegt ook dank je wel Nederland dat jullie mij steunen etc.

Zo bouwt zij weer vertrouwen op in Nederland.
Oh?
Ik heb dat nooit echt anders ervaren eigenlijk....
Eens kijken
pi_182002887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:48 schreef Maharski het volgende:
Overal wordt er iig een al lof over d'r gesproken, zowel in Nederland als Amerika. Dus dat gaat wel goed komen denk ik. En terecht natuurlijk. :) Gun het er ook zeker. Vind haar altijd onwijs sympathiek overkomen. Lijkt me een heel aardig mens ook in het echt.
dan ben ik benieuwd waar wuwwa z'n info vandaan heeft, volgens hem zijn de amerikanen juist niet enthousiast
pi_182002981
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Greys het volgende:
Geweldig gezongen weer :Y

Maar ik vind haar wel een tikkie statisch tijdens al haar optredens daar. Ze lijkt wel vastgeklonken aan de grond. Of is het daar verboden om je voet ook maar 1 cm van je plek te bewegen op het podium? Want dan heb ik niks gezegd.
Laat dat bewegen maar aan Courtney over, die beweegt voor tien. En eerlijk gezegd ziet dat er niet uit. Ik hoor liever goed muziek dan een stuiterbal die op het podium rond stuitert ten koste van je stem. Want Courtney haar stem stuiterde gewoon met haar mee, alle kanten op.
pi_182003132
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 03:17 schreef JaneDoe het volgende:

ben benieuwd naar de lichtrecensies van za
Lol, nou ik niet.
Go hard or go home
pi_182003243
Maar volgens de grote kenners van FOK! had zij al lang en breed terug moeten zijn in NL want nee, dit werd niks. HA-HA!

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 19-09-2018 15:55:00 ]
Go hard or go home
  woensdag 19 september 2018 @ 12:17:03 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182003256
Ik mis hier echt een like-button :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 september 2018 @ 12:21:50 #247
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_182003344
Bij de vorige ronde had ze een save nodig om door te gaan, dus verwacht niet dat ze kans maakt om dit te winnen. Het wordt een spannende tussen Shin Lim, Michael Keterrer en die Courtney. Die laatste vind ik echt vreselijk, die Michael is een soulvolle zanger met een sad backstory. Bij zulke programma’s hoop ik dus dat er niet een zingende act wint, want daar zijn al genoeg shows voor. Dus Shin Lim ftw! Zijn acts zijn wel echt gruwelijk op een positieve manier.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 september 2018 @ 12:37:21 #248
163650 Greys
pi_182003687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:16 schreef Noek het volgende:
Maar volgende de grote kenners van FOK! had zij al lang en breed terug moeten zijn in NL want nee, dit werd niks. HA-HA! [ afbeelding ]
_O-

Ik ging hierdoor uit nieuwsgierigheid even teruglezen hier maar viel me mee, op een enkeling na verwachtten de meesten wel dat ze het goed ging doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182003758
Ik heb de afgelopen uur even wat reacties video's bekeken op Youtube en het zijn over het algemeen de afro-amerikanen die luisteren en reageren op haar performances. En dat laat zien in mijn ogen, ook al is ze een geweldige zangeres. Ze past niet in het algemeen Nederlands cultuur en wel goed in de Amerikaanse cultuur past.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 september 2018 @ 12:42:43 #250
163650 Greys
pi_182003811
Ze heeft wel op één na de meeste youtube views van alle finale optredens van gisteren. :Y

https://www.youtube.com/user/AmericasGotTalent

Drie keer zo veel views dan Michael Ketterer :o Alleen die magician Shin heeft (maar ietsje) meer.

Ze zou het nog steeds gewoon kunnen winnen volgens mij :D

Shin 1. Glennis 2. Courtney 3.
Qua views dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')