abonnement Unibet Coolblue
pi_181388358
Ik ken een gast die een geheim heeft verteld over zijn relatie met zijn vriendin die ik ook ken. Hij is de afgelopen tijd nogal een eikel geweest en iedereen is klaar met zijn gezeik. Zijn geheim is dat hij niet volledig in de relatie zit en hij zijn vriendin nooit echt op die manier zou zien en we denken allemaal dat hij het alleen doet voor de seks (wat hij is zijn dronken bui wel is heeft toegegeven). Zijn vriendin weet van niks en hij gaat dat nooit vertellen. Nu is de vraag of ik dit moet doorvertellen aan haar. Zij is nu ontwetend over hem en als ik haar was zou ik het graag willen weten, want anders zit je in een valse relatie. Wat denken jullie hier van? Ik vind het nogal moeilijk.
Life
pi_181388406
Als je de drama die je gaat krijgen wil hendlen, moet je vooral de waarheid gaan vertellen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 00:03:17 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_181388443
Ik zou het niet vertellen, je wordt onderdeel van het probleem en het is niet jouw verantwoordelijkheid. En waarschijnlijk weet zijn vriendin echt wel iets.
pi_181388492
Hoe oud zijn jullie?
pi_181388519
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:04 schreef madam-april het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
zij is 20 en hij 22
Life
pi_181388546
Wat ga je doen als ze je niet gelooft? Ze gaat het hem navragen, hij wordt boos op jou en jij hebt niks aan bewijs (wat er maar te bewijzen valt). Zijn vriendin heeft geen reden om jou te geloven of om aan jouw kant te staan.
Je werkt alleen jezelf in een domme positie.


Aan het eind van de rit ben jij de boeman met je grote bek en heb je ruzie gemaakt met je "vriend". Als je iemand een hak wil zetten moet je het slim doen. Niet zo. Laat die gast gewoon links liggen als je niks van hem wilt.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181388625
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Wat ga je doen als ze je niet gelooft? Ze gaat het hem navragen, hij wordt boos op jou en jij hebt niks aan bewijs (wat er maar te bewijzen valt). Zijn vriendin heeft geen reden om joi te geloven of om aan jouw kant te staan.

Aan het eind van de rit ben jij de boeman met je grote bek en heb je ruzie gemaakt met je "vriend". Laat die gast gewoon links liggen als je niks van hem wilt.
Nou ik heb wel bewijs soort van. Een hele goed vriendin van haar was er bij toen hij dit vertelde en ik denk dat ze haar wel gelooft. Mij boeit het echt helemaal niks wat ik tegenover hem ben. Hij is echt een enorme eikel.
Life
pi_181388629
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:05 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

zij is 20 en hij 22
:X die zag ik niet aankomen..
pi_181388643
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

:X die zag ik niet aankomen..
?
Life
pi_181388728
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:09 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

?
Het komt allemaal nogal puberaal over.. Ging er vanuit dat jullie max. 17 waren..
pi_181388741
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:09 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Nou ik heb wel bewijs soort van. Een hele goed vriendin van haar was er bij toen hij dit vertelde en ik denk dat ze haar wel gelooft. Mij boeit het echt helemaal niks wat ik tegenover hem ben. Hij is echt een enorme eikel.
Je ziet zelf al dat ze je niet vertrouwt. Om je "vriend" te naaien moet je dus eerst babbelen met haar vriendin, grote kans dat ze niks ziet in je plannetje (waarom zou ze ook) en jou en je idee rechtstreeks verlult aan je "vriend" en zn vriendin. De enige die iets zou kunnen doen aan het stoken is zij. Jij hebt geen idee of ze daar op zit te wachten. Grote kans op een back fire als je haar probeert te bespelen.

Als je vriend een eikel is nodig je hem gewoon niet meer uit als jullie de kroeg in gaan. Zo lossen mannen dat op, niet door met modder te gooien dmv dit soort flauwe ideeen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dr.Jan-Itor op 23-08-2018 00:21:42 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181388786
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:05 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

zij is 20 en hij 22
En jij? 15?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181388809
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:00 schreef Ieeqiee het volgende:
Ik vind het nogal moeilijk.
Wat is dit nou? Een idee verzinnen en daarna bedenken dat het een moeilijk idee is? :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181389055
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:13 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Je ziet zelf al dat ze je niet vertrouwt. Om je "vriend" te naaien moet je dus eerst babbelen met haar vriendin, grote kans dat ze niks ziet in je plannetje (waarom zou ze ook) en jou en je idee rechtstreeks verlult aan je "vriend" en zn vriendin. De enige die iets zou kunnen doen aan het stoken is zij. Jij hebt geen idee of ze daar op zit te wachten. Grote kans op een back fire als je haar probeert te bespelen.

Als je vriend een eikel is nodig je hem gewoon niet meer uit als jullie de kroeg in gaan. Zo lossen mannen dat op, niet door met modder te gooien dmv dit soort flauwe ideeen.
Het is niet zo dat ik hem wil naaien. Ik zou het zelf gewoon heel erg kut vinden als mijn vriend niet echt van me zou houden en ik zou dat niet weten. En nog veel kutter als er wel mensen zijn die het wel weten maar niet vertellen. Hij mag doen wat hij wilt en mag van mij verdwijnen ik hoe niks met hem te maken te hebben. Maar zijn vriendin is echt heel lief en ik vind het zielig voor haar.
Life
pi_181389092
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

En jij? 15?
Ook 20, ik meen dit heel serieus het komt misschien kinderachtig over, maar je kan ook gewoon normaal antwoord geven.
Life
pi_181389134
Gewoon vertellen. Dat spaart hun beiden weer wat tijd uit.
Het gaat toch ooit mis gaan...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_181389143
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:28 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik hem wil naaien. Ik zou het zelf gewoon heel erg kut vinden als mijn vriend niet echt van me zou houden en ik zou dat niet weten. En nog veel kutter als er wel mensen zijn die het wel weten maar niet vertellen. Hij mag doen wat hij wilt en mag van mij verdwijnen ik hoe niks met hem te maken te hebben. Maar zijn vriendin is echt heel lief en ik vind het zielig voor haar.
Wat is nou precies het probleem? Je wilt het haar vertellen, omdat je wil dat ze het weet.. het interesseert je niet of hij boos op je wordt oid. Nou dan vertel je het haar toch gewoon?
pi_181389206
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat is nou precies het probleem? Je wilt het haar vertellen, omdat je wil dat ze het weet.. het interesseert je niet of hij boos op je wordt oid. Nou dan vertel je het haar toch gewoon?
Het probleem is denk ik het principe dat het in vertrouwen is verteld. Beide kanten is een schuld gevoel.
Life
pi_181389304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:37 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Het probleem is denk ik het principe dat het in vertrouwen is verteld. Beide kanten is een schuld gevoel.
Je zegt dat het je niks interesseert hoe hij over je denkt, dat je niks met hem te maken hoeft te hebben.. waarom zou je je dan schuldig voelen tov hem?
pi_181389324
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:28 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik hem wil naaien. Ik zou het zelf gewoon heel erg kut vinden als mijn vriend niet echt van me zou houden en ik zou dat niet weten. En nog veel kutter als er wel mensen zijn die het wel weten maar niet vertellen. Hij mag doen wat hij wilt en mag van mij verdwijnen ik hoe niks met hem te maken te hebben. Maar zijn vriendin is echt heel lief en ik vind het zielig voor haar.
Waarom benoem je dan dat hij een eikel is een iedereen klaar met hem is? Je weet dat een dergelijke beslissing negatief voor gaat uitpakken. Net nu hij een eikel (geworden) is bedenk je dit?
Volgens mij gaat het je niet om haar, maar wil je hem een hak zetten.
Maar los daarvan.

De kans is niet aannemelijk dat ze je in een keer gaat geloven. Ze gaat verhaal halen bij haar vriend, die alles waarschijnlijk zal ontkennen. Dan ben je in ieder geval nobel genoeg (om de verkeerde redenen waarschijnlijk, maar dat doet er niet toe) geweest om het te melden en heb je ze waarschijnlijk tegen je. Maar dat maakt je van hem niet uit in ieder geval, dus dat is mooi.

Meng je gewoon niet in andermans relatie. Om geen enkele goeie reden.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181389345
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:30 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Ook 20, ik meen dit heel serieus het komt misschien kinderachtig over, maar je kan ook gewoon normaal antwoord geven.
Ik meen het ook serieus.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181389422
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je zegt dat het je niks interesseert hoe hij over je denkt, dat je niks met hem te maken hoeft te hebben.. waarom zou je je dan schuldig voelen tov hem?
Daar heb je een punt, ik voel me dan alleen schuldig tegenover mezelf vanwege een belachelijk principe en dat slaat nergens op.
Life
pi_181389472
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:52 schreef Ieeqiee het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, ik voel me dan alleen schuldig tegenover mezelf vanwege een belachelijk principe.
Principes :')

Even serieus.. Wat weegt door? Een vertrouwen dat je breekt bij die gast of kostbare jonge jaren laten verpesten bij een meisje dat wel denkt dat hij van haar houdt maar alleen maar goed genoeg is voor de sex zolang hij niets beter tegen komt.

Ik wist het wel hoor.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 23 augustus 2018 @ 00:57:47 #24
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_181389499
Niet vertellen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 23 augustus 2018 @ 04:10:03 #25
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181390816
Niet vertellen. Heeft geen enkel nut. Zij zal ook wel voor de seks in die relatie zitten, alleen durft ze dat niet toe te geven.
Als het echt een probleem is gaan ze vanzelf uit elkaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')