abonnement Unibet Coolblue
pi_181376043


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Dentacoin goes moon and greedy when Bitcoin crashes.
It All Goes Back in the Box
  woensdag 22 augustus 2018 @ 17:27:41 #2
477575 Districore
Crowdpurchase Merchandise
pi_181376112
https://medium.com/@ellul(...)-by-sec-fb9c67535f14

geen idee of dit een betrouwbare bron is..
Districore - Crowdpurchase your merchandise
pi_181376697
Zo dan :o
Hmz...
pi_181382762
Die verrekte Bart Simpson chart voor de zoveelste keer
pi_181383649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:27 schreef Districore het volgende:
https://medium.com/@ellul(...)-by-sec-fb9c67535f14

geen idee of dit een betrouwbare bron is..
En dan goed lezen he! Of vind je engels moeilijk?
pi_181386600
Ik voorzie een rode dag morgen, het gemartel begint nu al...
pi_181387897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:02 schreef metallicelmo het volgende:
Ik voorzie een rode dag morgen, het gemartel begint nu al...
FUDster
pi_181389235
DENIED!
It All Goes Back in the Box
  donderdag 23 augustus 2018 @ 00:45:14 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181389335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:38 schreef Aventuras het volgende:
DENIED!
Bron?
pi_181389342
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bron?
Sec,

Volgens mij hebben ze er nog veel meer afgekeurd..
It All Goes Back in the Box
pi_181389493
Dus wat wordt de nieuwe buy target? 4000? 3200? Of toch 2400?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 01:02:57 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181389557
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:57 schreef Drxx het volgende:
Dus wat wordt de nieuwe buy target? 4000? 3200? Of toch 2400?
Gewoon hodl
pi_181389573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 01:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gewoon hodl
Ga je nooit bijkopen dan?
pi_181389736
Tot nu toe gebeurt er geen klote
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 01:21:03 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181389889
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 01:03 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ga je nooit bijkopen dan?
Niet meer nee
pi_181390859
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181390888
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 07:19:14 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181391139
Schijnt dat SEC er 9 heeft afgekeurd en het doet niets meer met de prijs. Klinkt als een bodem. _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181393037
Saaie tijden weer.
Fuck her Sideways.
Vakman pur sang
pi_181393044
WTF nog geen 10 dollar beweging bij afkeuring. Sjongejonge
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:17:33 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181393063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:16 schreef metallicelmo het volgende:
WTF nog geen 10 dollar beweging bij afkeuring. Sjongejonge
Mooi wark
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181393089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:16 schreef metallicelmo het volgende:
WTF nog geen 10 dollar beweging bij afkeuring. Sjongejonge
Bull trap. Als die nu niet instort gaat men massaal geloven, kopen, en krijgen ze vervolgens de slam dunk op hun neus :+

Case in point:
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 07:19 schreef Rossdale het volgende:
Schijnt dat SEC er 9 heeft afgekeurd en het doet niets meer met de prijs. Klinkt als een bodem. _O_
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:46:14 #24
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181393499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 00:45 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Sec,

Volgens mij hebben ze er nog veel meer afgekeurd..
Dan snap je het niet helemaal :') .
Leuk he mensen napraten.

en er zijn er meer hier blijkbaar :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:56:28 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181393687
quote:
8s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:46 schreef genakt het volgende:

[..]

Dan snap je het niet helemaal :') .
Leuk he mensen napraten.

en er zijn er meer hier blijkbaar :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je jarig dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:58:15 #26
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181393725
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben je jarig dan?
Nee, heb ik een jaartje met je moeder

Maar ontopic, De afgekeurde ETF's was al zo goed als zeker dat dit zou gebeuren. Degene met de kans van slagen was uitgesteld naar 30 september
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:04:56 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181393866
quote:
8s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:58 schreef genakt het volgende:

[..]

Nee, heb ik een jaartje met je moeder
Jij liever dan ik maat

Zie ik je met kerst?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:12:55 #28
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_181394033
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij liever dan ik maat

Zie ik je met kerst?
sowieso
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_181394213
quote:
8s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:46 schreef genakt het volgende:

[..]

Dan snap je het niet helemaal :') .
Leuk he mensen napraten.

en er zijn er meer hier blijkbaar :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

Ze hebben de datum van meerdere ETF's geskipped, precies zoals verwacht (althans ik had er eigenlijk 1 verwacht)...
It All Goes Back in the Box
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:47:01 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181394788
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:19 schreef Drxx het volgende:

[..]

Bull trap. Als die nu niet instort gaat men massaal geloven, kopen, en krijgen ze vervolgens de slam dunk op hun neus :+

Case in point:

[..]

Een bulltrap in een zijwaardse trend. Echte kenner hier ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:52:03 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181394928
quote:
8s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:58 schreef genakt het volgende:

[..]

Nee, heb ik een jaartje met je moeder

Maar ontopic, De afgekeurde ETF's was al zo goed als zeker dat dit zou gebeuren. Degene met de kans van slagen was uitgesteld naar 30 september
Klopt maar die van de Winklevossjes was ook bij voorbaad al kansloos, toch was er daarna een dump.

De periode van shorten voor het leven lijkt weinig vruchten meer af te werpen nu. De bulls bieden te veel weerstand om de prijs boven de 6k te houden.

Daarnaast is het wekelijkse buy volume van BTC op Binance nog nooit zo hoog geweest:

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181395009
Is die ETF al goed- of afgekeurd? Kan ik m'n Binance app openen of zal ik nog even de discipline opbrengen om niet te gluren?
pi_181395025
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:54 schreef illusions het volgende:
Is die ETF al goed- of afgekeurd? Kan ik m'n Binance app openen of zal ik nog even de discipline opbrengen om niet te gluren?
Hebben volgens mij een heel aantal ETFs afgekeurd.
pi_181395112
6656 lijkt redelijk positief.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hebben volgens mij een heel aantal ETFs afgekeurd.
Vandaag is toch de deadline van die ETF die volgens de goeroes van tevoren al afgekeurd zou zijn? Als Binance volgens bovenstaande screenshot rond 6.5 staat denk ik dat ik tenminste nog 1 nier heb.
pi_181395298
Even vraagje tussendoor. Als je je 2FA op Google Authenticator hebt staan en die telefoon is foetsie, dan ben je gewoon de lul toch?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:08:03 #36
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181395338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:06 schreef illusions het volgende:
Even vraagje tussendoor. Als je je 2FA op Google Authenticator hebt staan en die telefoon is foetsie, dan ben je gewoon de lul toch?
Daarom Enpass.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181395339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:06 schreef illusions het volgende:
Even vraagje tussendoor. Als je je 2FA op Google Authenticator hebt staan en die telefoon is foetsie, dan ben je gewoon de lul toch?
Ja, moet je alles opnieuw aanvragen. Maar je moet ook lekker Authy gebruiken als app.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:09:37 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181395372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:06 schreef illusions het volgende:
Even vraagje tussendoor. Als je je 2FA op Google Authenticator hebt staan en die telefoon is foetsie, dan ben je gewoon de lul toch?
Je kan binance vragen om 2fa te disablen volgens mij. Gaat niet zomaar in een uurtje maar het kan wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181395407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, moet je alles opnieuw aanvragen. Maar je moet ook lekker Authy gebruiken als app.
Nooit van gehoord. Zal gvd al de 2e keer zijn dat ik m'n account kwijt raak. :')

Als iemand advies wil op het gebied van crypto investeringen, schroom niet mij te benaderen.
pi_181395427
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan binance vragen om 2fa te disablen volgens mij. Gaat niet zomaar in een uurtje maar het kan wel.
Neem wel aan dat ze na revisie van paspoort scan e.e.a. kunnen resetten. Had eerder met CoinExchange.io minder geluk. :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:15:06 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181395469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:55 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hebben volgens mij een heel aantal ETFs afgekeurd.
Nouja alle ETF's (vormen) van die ene partij. Zijn er 7 of 9 dacht ik.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181395539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Zal gvd al de 2e keer zijn dat ik m'n account kwijt raak. :')

Als iemand advies wil op het gebied van crypto investeringen, schroom niet mij te benaderen.
Dan zou ik vanaf nu die app gebruiken. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:25:02 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_181395709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:06 schreef illusions het volgende:
Even vraagje tussendoor. Als je je 2FA op Google Authenticator hebt staan en die telefoon is foetsie, dan ben je gewoon de lul toch?
Je hebt toch de restore codes?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:25:50 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181395728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Zal gvd al de 2e keer zijn dat ik m'n account kwijt raak. :')

Als iemand advies wil op het gebied van crypto investeringen, schroom niet mij te benaderen.
Geen recovery key opgeslagen ergens?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181395800
Volgens mij kom ik erachter dat ik redelijk onvoorzichtig ben geweest. Heb 12 woorden dingetjes alleen voor ERC20 wallets opgeslagen. :P

Ach, Binance heeft m'n paspoort dus zal wel te herstellen zijn, en SEAL heb ik apart dus ik hoef m'n Lambo nog niet te cancellen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:30:43 #46
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181395832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:29 schreef illusions het volgende:
Volgens mij kom ik erachter dat ik redelijk onvoorzichtig ben geweest. Heb 12 woorden dingetjes alleen voor ERC20 wallets opgeslagen. :P

Ach, Binance heeft m'n paspoort dus zal wel te herstellen zijn, en SEAL heb ik apart dus ik hoef m'n Lambo nog niet te cancellen.
_O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181395941
Aandachtspuntje voor volgende keer. Heb er opzich wel vertrouwen in dat ik met een scan van m'n paspoort die 2FA kan resetten op een nieuwe telefoon. Zo niet, gaan we gewoon alle hoop op SEAL vestigen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 12:36:03 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_181395942
SEAL nog steeds niet ingeslagen. WHATAMIGONNADOOOO
pi_181396205
Is SEAL al gelist?
pi_181396538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:58 schreef illusions het volgende:
Vandaag is toch de deadline van die ETF die volgens de goeroes van tevoren al afgekeurd zou zijn? Als Binance volgens bovenstaande screenshot rond 6.5 staat denk ik dat ik tenminste nog 1 nier heb.
Ze zijn al afgekeurd.
pi_181396552
Even zonder de SEAL meme ofzo. Dat is toch ook gewoon een ongelooflijk kut project?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:19:06 #52
131603 Afwazig
Serious business
pi_181396925
Ik heb echt geen idee man. Maar zeehonden zijn best cool.
pi_181397686
Vandaag na een flinke tijd nog eens gekeken. Van mijn "investering" van 1500 euro is vandaag nog 279 euro over. :')

Het heeft alleen maar in de min gestaan en gaat steeds verder de min in :')

Gelukkig gewoon geld wat ik niet nodig heb :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181397711
ittaia twitterde op donderdag 23-08-2018 om 03:13:37 The longest running blockchain started in 1995 and is still running strong today. Current hash circled in red. Based on Stuart Haber and W. Scott Stornetta https://t.co/q1VIUvwGUA https://t.co/eGEhqFSl7U reageer retweet
Best wel heel erg gaaf dit.
pi_181398337
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:53 schreef vosss het volgende:
Vandaag na een flinke tijd nog eens gekeken. Van mijn "investering" van 1500 euro is vandaag nog 279 euro over. :')

Het heeft alleen maar in de min gestaan en gaat steeds verder de min in :')

Gelukkig gewoon geld wat ik niet nodig heb :')
Je bent duidelijk niet eentje van de Winklevoss =)
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181398356
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:53 schreef vosss het volgende:
Vandaag na een flinke tijd nog eens gekeken. Van mijn "investering" van 1500 euro is vandaag nog 279 euro over. :')

Het heeft alleen maar in de min gestaan en gaat steeds verder de min in :')

Gelukkig gewoon geld wat ik niet nodig heb :')
Jezus

Op ATH ingestapt?
pi_181398471
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:53 schreef vosss het volgende:
Vandaag na een flinke tijd nog eens gekeken. Van mijn "investering" van 1500 euro is vandaag nog 279 euro over. :')

Het heeft alleen maar in de min gestaan en gaat steeds verder de min in :')

Gelukkig gewoon geld wat ik niet nodig heb :')
Er is altijd erger hoor, ik ben gewoon m'n Binance account kwijt. :D

Ergens zou het wel n opluchting zijn. :P
pi_181398489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Jezus

Op ATH ingestapt?
Dit zie ik dan ook als het grootste obstakel naar een nieuwe bullrun, veel mensen kennen crypto's als iets waar een hele grote groep de boot mee in is gegaan dit jaar. De groep winnaars is kleiner.
pi_181398603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit zie ik dan ook als het grootste obstakel naar een nieuwe bullrun, veel mensen kennen crypto's als iets waar een hele grote groep de boot mee in is gegaan dit jaar. De groep winnaars is kleiner.
Ja dat gevoel heb ik ook :P

Maar ja mensen zijn vrij dom en korte termijn denken etc. Dus misschien valt het mee.
pi_181398673
Ik denk nog steeds dat als je 5 jaar je ogen dicht houdt dat je met een paar miljoen extra wakker wordt. :P
pi_181398830
quote:
11s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:53 schreef vosss het volgende:
Vandaag na een flinke tijd nog eens gekeken. Van mijn "investering" van 1500 euro is vandaag nog 279 euro over. :')

Het heeft alleen maar in de min gestaan en gaat steeds verder de min in :')

Gelukkig gewoon geld wat ik niet nodig heb :')
Snel verkopen voordat je nog geld moet gaan betalen over die alt kut coins.
It All Goes Back in the Box
pi_181398863
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:37 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja dat gevoel heb ik ook :P

Maar ja mensen zijn vrij dom en korte termijn denken etc. Dus misschien valt het mee.
Ik weet het niet man! Zelfs m'n schoonouders hadden het over bitcoin, als ik zie hoe het nu is....
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:48:35 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181398874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:40 schreef illusions het volgende:
Ik denk nog steeds dat als je 5 jaar je ogen dicht houdt dat je met een paar miljoen extra wakker wordt. :P
Als je een paar ton hebt geïnvesteerd zou het kunnen. De kans dat 100 euro over 5 jaar een paar miljoen is schat ik vrij klein :P
pi_181398922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik weet het niet man! Zelfs m'n schoonouders hadden het over bitcoin, als ik zie hoe het nu is....
Coinbase heeft maar iets van 20 miljoen gebruikers. Dat is zo weinig relatief gezien dat er nog wel groei mogelijk is. Maar ja, misschien heb je ook wel gelijk hoor.
pi_181399363
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een bulltrap in een zijwaardse trend. Echte kenner hier ^O^
Precies, dat de bottom gevonden is omdat hij niet meteen compleet instort, dát is pas eckte expertise ^O^
pi_181399386
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Als je een paar ton hebt geïnvesteerd zou het kunnen. De kans dat 100 euro over 5 jaar een paar miljoen is schat ik vrij klein :P
Ik heb 't dan ook niet over 100 euro dus de droom leeft nog. :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:12:48 #67
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181399505
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Precies, dat de bottom gevonden is omdat hij niet meteen compleet instort, dát is pas eckte expertise ^O^
De bodem die hij al maanden niet doorbreekt bedoel je?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181399614
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Jezus

Op ATH ingestapt?
nee zeker niet. In januari ergens toen btc al gehalveerd was. Daags erna down the drain. Als ik letterlijk 1 dag later gekocht had stond ik nu misschien maar 300 euro in de min ofzo :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 15:18:57 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181399668
Mensen blijven natuurlijk gewoon geilen op geld en als er straks een bull run komt dan vergeet iedereen even hoe kut het was volgens mij hoor. "Dit keer ga ik het anders doen" en dan weer niet op tijd er uit stappen, omdat ze meer willen. Geen rocket scientist voor te zijn om dit te voorspellen in mijn ogen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:19:01 #70
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181399671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:03 schreef KappenBakken het volgende:
Even zonder de SEAL meme ofzo. Dat is toch ook gewoon een ongelooflijk kut project?
Ik weet even niet of je me uit de tent probeert te lokken of niet :P
Wat vind je er zo kut aan?
Kut hoe het listen nu gaat, eens. Maar de rest?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 15:21:58 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181399749
SEAL komt bij mij nog steeds niet over als een heel serieus project. Ik zeg dit echt niet om uit te lokken of wat dan ook. Het is voor mijn één van de vele hobbyclub projecten die de wereld rijk is. Al vaker gezegd dat ik VeChain juist hierin zo goed vind.

Ze komen veel professioneler over, soms te .... maar dat moet je misschien wel zijn als je zaken wil doen met miljardenbedrijven en ze je product wil laten gebruiken. Ik zie dat bij SEAL gewoon nog niet gebeuren net als bij honderden andere coins.

Wil niet zeggen dat VeChain wel gaat slagen natuurlijk, maar als zij er al niet in gaan slagen om het grote bedrijfsleven in blockchain te lokken dan gaat het voorlopig sowieso niet gebeuren.
pi_181399982
VeChain is professioneel in geld uit zakken kloppen :Y
pi_181400115
https://bitcoinist.com/banks-consume-energy-bitcoin/

Banken consumeren 3 keer meer energie dan Bitcoin. Kan dat argument ook de prullenbak in.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 15:36:28 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181400116
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:31 schreef ChickenMan het volgende:
VeChain is professioneel in geld uit zakken kloppen :Y
Zolang ze het in mijn zakken kloppen vind ik het goed hoor :P
pi_181400301
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:31 schreef ChickenMan het volgende:
VeChain is professioneel in geld uit zakken kloppen :Y
:')
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:44:55 #76
131603 Afwazig
Serious business
pi_181400321
Ik weet niet zo goed wat ik van vechain moet vinden. Eerst is het een oplossing op één bepaalde niche en nu opeens moet het oplossing voor ICO's en weet ik wat voor meer worden. Daarnaast trek ik dat hele node geneuzel niet zo goed. Je hebt een x node en een strength node maar als je 300 miljoen miljard VET hebt kun je ook een superduper x thornode maken.

Het omzetten van VEN naar VET zodat het een hogere supply krijgt en dat Thor gedoe vind ik allemaal vrij dubieus in ieder geval.

Het zal allemaal best er zijn genoeg projecten waar ik wel heil in zie en je moet er toch niet in teveel zitten. :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:48:46 #77
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:21 schreef Kyran het volgende:
SEAL komt bij mij nog steeds niet over als een heel serieus project. Ik zeg dit echt niet om uit te lokken of wat dan ook. Het is voor mijn één van de vele hobbyclub projecten die de wereld rijk is. Al vaker gezegd dat ik VeChain juist hierin zo goed vind.

Ze komen veel professioneler over, soms te .... maar dat moet je misschien wel zijn als je zaken wil doen met miljardenbedrijven en ze je product wil laten gebruiken. Ik zie dat bij SEAL gewoon nog niet gebeuren net als bij honderden andere coins.

Wil niet zeggen dat VeChain wel gaat slagen natuurlijk, maar als zij er al niet in gaan slagen om het grote bedrijfsleven in blockchain te lokken dan gaat het voorlopig sowieso niet gebeuren.
Ik vind VeChain beetje teveel willen doen... beetje dit, beetje dat.
Ik heb liever iets wat zich focust op 1 ding. Alles willen doen, kan misschien, maar je mist dan kwaliteit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400572
Waarvoor heb ik de SEAL token nodig?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:55:13 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181400599
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind VeChain beetje teveel willen doen... beetje dit, beetje dat.
Ik heb liever iets wat zich focust op 1 ding. Alles willen doen, kan misschien, maar je mist dan kwaliteit.
Net zoals bijvoorbeeld Microsoft het gewoon lekker alleen bij MS DOS houden ipv je portfolio te verbreden, o nee wacht ;)

Nee maar als je als bedrijf de leading BaaS (pun intended) wil zijn, moet je natuurlijk ook wel veel verschillende dingen kunnen bieden richting het bedrijfsleven. Breed portfolio is dan wel wenselijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:56:43 #80
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400629
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net zoals bijvoorbeeld Microsoft het gewoon lekker alleen bij MS DOS houden ipv je portfolio te verbreden, o nee wacht ;)
Haha, niet helemaal een vergelijk. :P
MS in begin jaren lang focus op OS gehad.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400641
Ik zie niet in waarom een onderneming VEN/VET/Vechain zou gebruiken ipv gewoon een consortium chain te draaien *of* een traditionele database te gebruiken.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:58:34 #82
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400668
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef KappenBakken het volgende:
Waarvoor heb ik de SEAL token nodig?
"Seal Tokens are used to pay for services by consumers and brands. The number of supported services will increase as we improve the platform. The current version of the app already provides authenticity checks and ownership registration. The table to the right displays all the features we have currently developed or scheduled. In the future brands might be able to pay customers for certain activities. The services are offered via brand tokens."
"Seal Tokens can be a medium of exchange. The Seal Token can be used to pay for products in addition to paying for services. Purchasing Seal enabled products necessitates token usage because transferring the ownership to the buyer and paying the seller should occur simultaneously. The Seal Token acts as a currency that is optimized for transacting consumer goods. Using Seal to pay for products while directly claiming ownership provides both buyer and seller a guaranteed exchange of goods. With regular FIAT transactions, there is no way to tell with certainty whether (a) the product is genuine and (b) the money is not counterfeited."
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:59:17 #83
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zie niet in waarom een onderneming VEN/VET/Vechain zou gebruiken ipv gewoon een consortium chain te draaien *of* een traditionele database te gebruiken.
Enkel al vanwege evt. hacks / tampering op de database?
Als je dan iets doet tegen counterfeiting, doe het goed?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:00:56 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400733
De mensen die nep shit bouwen, weten echt wel omweg op het einde met een DB. Als het profit genoeg heeft, hacken ze hem nog.
QR codes, of RFID, allemaal allang achterhaald. Is allang een omweg voor gevonden.
NFC icm. Blockchain, nog niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400736
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:58 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

"Seal Tokens are used to pay for services by consumers and brands. The number of supported services will increase as we improve the platform. The current version of the app already provides authenticity checks and ownership registration. The table to the right displays all the features we have currently developed or scheduled. In the future brands might be able to pay customers for certain activities. The services are offered via brand tokens."
"Seal Tokens can be a medium of exchange. The Seal Token can be used to pay for products in addition to paying for services. Purchasing Seal enabled products necessitates token usage because transferring the ownership to the buyer and paying the seller should occur simultaneously. The Seal Token acts as a currency that is optimized for transacting consumer goods. Using Seal to pay for products while directly claiming ownership provides both buyer and seller a guaranteed exchange of goods. With regular FIAT transactions, there is no way to tell with certainty whether (a) the product is genuine and (b) the money is not counterfeited."
Probeer het is zelf uit te leggen :P

Je kunt dus "services" betalen met de SEAL token?
pi_181400754
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:19 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik weet even niet of je me uit de tent probeert te lokken of niet :P
Wat vind je er zo kut aan?
Kut hoe het listen nu gaat, eens. Maar de rest?
Haha, als je dit als uit de tent lokken ziet heb je misschien een beetje je roze bril op. Ik kan wel verzinnen wat er kut aan is, je geld erin stoppen en er vervolgens geen reet meer van horen. BitcoinTalk is al maanden stil, enige activiteit op Facebook zijn lame-ass artikelen over merken en authenticiteit en letterlijk 0 aan updates. :P

Dus ja, hoe het listen nu gaat, inderdaad. En de rest? Welke rest? :D
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:02:41 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181400767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zie niet in waarom een onderneming VEN/VET/Vechain zou gebruiken ipv gewoon een consortium chain te draaien *of* een traditionele database te gebruiken.
Snap ik ook niet

En dat gedoe met die nodes is ook veel te moeilijk

Doe gewoon Moon Lambo en geef geld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:03:04 #88
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Haha, als je dit als uit de tent lokken ziet heb je misschien een beetje je roze bril op. Ik kan wel verzinnen wat er kut aan is, je geld erin stoppen en er vervolgens geen reet meer van horen. BitcoinTalk is al maanden stil, enige activiteit op Facebook zijn lame-ass artikelen over merken en authenticiteit en letterlijk 0 aan updates. :P

Dus ja, hoe het listen nu gaat, inderdaad. En de rest? Welke rest? :D
Ben het eens met de marketing/listing. Ze beloven hieraan te werken.

Maar verder is het een goed werkend product?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400785
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:48 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik vind VeChain beetje teveel willen doen... beetje dit, beetje dat.
Ik heb liever iets wat zich focust op 1 ding. Alles willen doen, kan misschien, maar je mist dan kwaliteit.
Beter dan gewoon finaal alles missen. :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:03:56 #90
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Beter dan gewoon finaal alles missen. :P
Ik denk op het einde dat je hetgeen waar een ander zich op focust, uiteindelijk toch gaat missen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400815
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:44 schreef Afwazig het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van vechain moet vinden. Eerst is het een oplossing op één bepaalde niche en nu opeens moet het oplossing voor ICO's en weet ik wat voor meer worden. Daarnaast trek ik dat hele node geneuzel niet zo goed. Je hebt een x node en een strength node maar als je 300 miljoen miljard VET hebt kun je ook een superduper x thornode maken.

Het omzetten van VEN naar VET zodat het een hogere supply krijgt en dat Thor gedoe vind ik allemaal vrij dubieus in ieder geval.

Het zal allemaal best er zijn genoeg projecten waar ik wel heil in zie en je moet er toch niet in teveel zitten. :P
Het is ook allemaal shady as fuck, maar niet te hard roepen
pi_181400821
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:05 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Het is ook allemaal shady as fuck, maar niet te hard roepen
HET IS OOK ALLEMAAL SHADY AS FUCK.

Maar ja dat is de hele crypto industrie dus ja daar kan VEN weinig aan doen.
pi_181400822
VEN gaat moeeeehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_181400836
DIKKE GROENE CANDAL OMG DE MOONMISSIE GAAT VERTREKKEN
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 16:06:38 #95
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181400849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zie niet in waarom een onderneming VEN/VET/Vechain zou gebruiken ipv gewoon een consortium chain te draaien *of* een traditionele database te gebruiken.
Bedrijven kunnen een public blockchain waar niet aan gesjoemeld kan worden gebruiken om het vertrouwen van de cosumenten (terug) te winnen. Kijk maar eens naar alle schandalen omtrent babyvoeding, vaccinaties, sjoemelsoftware etc. etc. Nu zeg ik natuurlijk niet dat VeChain DE oplossing is of DE oplossing voor ALLES is, maar ik snap wel dat hier markt voor is. Dit los je niet op door een doodgewone database neer te zetten en ook niet door een private blockchain op te zetten waar alleen jij en je matties in kunnen.
pi_181400859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

HET IS OOK ALLEMAAL SHADY AS FUCK.

Maar ja dat is de hele crypto industrie dus ja daar kan VEN weinig aan doen.
Onzin, het is alleen lastig om de echte van de nepperts te onderscheiden
pi_181400867
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ben het eens met de marketing/listing. Ze beloven hieraan te werken.

Maar verder is het een goed werkend product?
Uhh, ja? Waar is het product dan? Er is helemaal niks, de laatste updates stammen uit mei. Vind het knap als je hier nog vertrouwen in hebt hoor.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:54 schreef KappenBakken het volgende:
Waarvoor heb ik de SEAL token nodig?
Zie sowieso de werking van zo'n authenticiteits garantie niet echt in. Nepzooi ga je toch hebben, en het verschil zie je heus wel. Ik bedoel, als Ali op de hoek met een Louis Vuitton tassie komt en er 2000¤ voor vraagt dan gaan er bij mij wel een paar alarmbellen rinkelen zegmaar.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:07:19 #98
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:01 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Probeer het is zelf uit te leggen :P

Je kunt dus "services" betalen met de SEAL token?
Haha. o.a. idd.
Maar zat meer achter voor bedrijven, en een burn proces.
Even geen zin om alles weer door te nemen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400884
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:07 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Haha. o.a. idd.
Maar zat meer achter voor bedrijven, en een burn proces.
Even geen zin om alles weer door te nemen. :P
Maar het product verder is wel ok toch? Kan je ons even helpen herinneren welk product?
pi_181400894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

HET IS OOK ALLEMAAL SHADY AS FUCK.

Maar ja dat is de hele crypto industrie dus ja daar kan VEN weinig aan doen.
QFT!
Vakman pur sang
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:08:54 #101
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhh, ja? Waar is het product dan? Er is helemaal niks, de laatste updates stammen uit mei. Vind het knap als je hier nog vertrouwen in hebt hoor.

[..]

Zie sowieso de werking van zo'n authenticiteits garantie niet echt in. Nepzooi ga je toch hebben, en het verschil zie je heus wel. Ik bedoel, als Ali op de hoek met een Louis Vuitton tassie komt en er 2000¤ voor vraagt dan gaan er bij mij wel een paar alarmbellen rinkelen zegmaar.
Product is al klaar, en kan meteen used worden...

En over anti-counterfeiting.. cijfers liegen niet;
https://medium.com/@stopt(...)figures-b1872b7398b7

Jij bent blijkbaar zo smart om wel verschil te zien tussen x en y... maar de wereld is zo huge. En de markt ook. En mensen die het dus niet zien, nog groter :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bedrijven kunnen een public blockchain waar niet aan gesjoemeld kan worden gebruiken om het vertrouwen van de cosumenten (terug) te winnen. Kijk maar eens naar alle schandalen omtrent babyvoeding, vaccinaties, sjoemelsoftware etc. etc. Nu zeg ik natuurlijk niet dat VeChain DE oplossing is of DE oplossing voor ALLES is, maar ik snap wel dat hier markt voor is. Dit los je niet op door een doodgewone database neer te zetten en ook niet door een private blockchain op te zetten waar alleen jij en je matties in kunnen.
Draai je toch gewoon een plasma chain op Ethereum. Dat is nog eens heel wat gedecentraliseerder ook dus minder makkelijk mee te rommelen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:09:26 #103
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar het product verder is wel ok toch? Kan je ons even helpen herinneren welk product?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400917
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:06 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Onzin, het is alleen lastig om de echte van de nepperts te onderscheiden
Jij vindt niet dat de hele crypto industrie shady is? :')

De helft van de exchanges heeft niet eens een kantoor waar je op bezoek kunt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 16:09:46 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181400921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Draai je toch gewoon een plasma chain op Ethereum. Dat is nog eens heel wat gedecentraliseerder ook dus minder makkelijk mee te rommelen.
Ook dat heb ik vaak genoeg uit proberen te leggen. Bedrijven gaan hun shit niet op een compleet gedecentraliseerd blockchain gooien. Vechain probeert daar mooi tussenin te gaan zitten.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:10:07 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181400930
Sommige mensen zijn raar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181400938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook dat heb ik vaak genoeg uit proberen te leggen. Bedrijven gaan hun shit niet op een compleet gedecentraliseerd blockchain gooien.
Dan draaien ze toch zelf als plasma operator? Je hebt de veiligheid van volledige decentralisatie maar het gemak van centralisatie. Niks mis mee.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:11:21 #108
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181400952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Draai je toch gewoon een plasma chain op Ethereum. Dat is nog eens heel wat gedecentraliseerder ook dus minder makkelijk mee te rommelen.
Heeft ethereum classic plasma?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 16:11:30 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181400956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan draaien ze toch zelf als plasma operator? Je hebt de veiligheid van volledige decentralisatie maar het gemak van centralisatie. Niks mis mee.
Daar kan ik niet op antwoorden, want weet te weinig van plasma af :D

Behalve plasma TV's, want die zijn kut :P
pi_181400958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij vindt niet dat de hele crypto industrie shady is? :')

De helft van de exchanges heeft niet eens een kantoor waar je op bezoek kunt.
Veel is shady inderdaad, maar heel veel ook niet
pi_181400961
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Product is al klaar, en kan meteen used worden...

En over anti-counterfeiting.. cijfers liegen niet;
https://medium.com/@stopt(...)figures-b1872b7398b7

Jij bent blijkbaar zo smart om wel verschil te zien tussen x en y... maar de wereld is zo huge. En de markt ook. En mensen die het dus niet zien, nog groter :D
Ok maar er is pas een product zodra het gebruikt wordt, anders is het enkel een heel duur idee. En burn process, tja, ik had 2 maanden geleden ook vertrouwen in de coin burn van Binance. Die doen het op zo'n grote schaal, en ik merk er geen ene reet van. Maar bij SEAL gaat dat dus voor enorme waardevermeerdering zorgen begrijp ik? Op dat ene product wat nog niet bestaat? :P
pi_181400967
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Heeft ethereum classic plasma?
Geen flauw idee. Neem aan dat het wel kan, maar niet of ze research op dat gebied doen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:12:10 #113
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181400975
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok maar er is pas een product zodra het gebruikt wordt, anders is het enkel een heel duur idee. En burn process, tja, ik had 2 maanden geleden ook vertrouwen in de coin burn van Binance. Die doen het op zo'n grote schaal, en ik merk er geen ene reet van. Maar bij SEAL gaat dat dus voor enorme waardevermeerdering zorgen begrijp ik? Op dat ene product wat nog niet bestaat? :P
Gualdo del Re gebruikt het al :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181400981
quote:
"How it works"

Ik kan je ook wel 100 miljoen miljard dingen uitleggen, betekent nog niet dat het bestaat. Heb jij al het eerste t-shirtje van Plein gezien met een zeehond erin?
pi_181400999
Zoals het nu gaat gaat geen enkel bedrijf gevoelige data op een blockchain draaien private of public. Dan moet de markt heel wat volwassener worden.
Uitzonderingen Deloitte.
Vakman pur sang
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:12:57 #116
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:12 schreef illusions het volgende:

[..]

"How it works"

Ik kan je ook wel 100 miljoen miljard dingen uitleggen, betekent nog niet dat het bestaat. Heb jij al het eerste t-shirtje van Plein gezien met een zeehond erin?
Ze hebben hier ook demo's van, irl. :)
De app, het authen etc.
Het is er gewoon al af.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401007
VeChain is toch helemaal geen public blockchain?
pi_181401020
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals het nu gaat gaat geen enkel bedrijf gevoelige data op een blockchain draaien private of public. Dan moet de markt heel wat volwassener worden.
Uitzonderingen Deloitte.
Waarom niet ? De scheepvaart gebruikt als een grote consortium chain met meer dan 100+ partijen.
pi_181401030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Draai je toch gewoon een plasma chain op Ethereum. Dat is nog eens heel wat gedecentraliseerder ook dus minder makkelijk mee te rommelen.
Precies, maar dan is het bedrijf erachter geen miljoen miljard waard. Dus dat is niet interessant om te gaan maken natuurlijk.
It All Goes Back in the Box
pi_181401039
VEN gaat keihard moen.
Lambo of Rekt
pi_181401043
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:12 schreef ssjgoku het volgende:
Gualdo del Re
Een boerderijvakantie in Italië. Ok man, je hebt gelijk, dit gaat MOOOON.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:14:39 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181401045
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:13 schreef ChickenMan het volgende:
VeChain is toch helemaal geen public blockchain?
Nee inderdaad de launch van mainnet was voor de kat z'n viool
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 16:14:57 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181401053
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:13 schreef ChickenMan het volgende:
VeChain is toch helemaal geen public blockchain?
Jezus man, jij lult zo negatief over VeChain, maar weet er echt zo weinig van af.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:15:22 #124
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401063
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Een boerderijvakantie in Italië. Ok man, je hebt gelijk, dit gaat MOOOON.
Gualdo del Re in Suvereto, Tuscany. They make among the very best wines in all of Italy, consistently winning awards in a country known for critical taste and high quality standards. Seal will provide its technology to secure their most exclusive wine ever made with Seal chips.

Ken je wijnen. Weleens in italie geweest?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401068
Hoe definieren we public blockchain?

Voor mij is het een chain waar iedereen een full node/miner/validator kan draaien zonder toestemming.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:15:55 #126
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef KappenBakken het volgende:
Hoe definieren we public blockchain?

Voor mij is het een chain waar iedereen een full node/miner/validator kan draaien zonder toestemming.
Same.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401092
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:12 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ze hebben hier ook demo's van, irl. :)
De app, het authen etc.
Het is er gewoon al af.
Dat snap ik, maar dat boeit geen reet. Ik heb als zelfstandig ondernemen een enorm aantal producten op de plank staan maar als het niet gebruikt wordt heb je onder de streep dus gewoon 0 komma seal.
pi_181401094
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Gualdo del Re in Suvereto, Tuscany. They make among the very best wines in all of Italy, consistently winning awards in a country known for critical taste and high quality standards. Seal will provide its technology to secure their most exclusive wine ever made with Seal chips.

Ken je wijnen. Weleens in italie geweest?
Maar even hierop terugkomen, de SEAL token wordt dus vooral gebruikt om voor diensten te betalen.

Ik voorzie dit scenario met SEAL; https://www.coindesk.com/(...)en-65-million-token/
pi_181401103
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee inderdaad de launch van mainnet was voor de kat z'n viool
Public blockchain waar iedereen een node kan draaien en kan minen/transacties verifiëren?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 16:17:17 #130
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181401116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef KappenBakken het volgende:
Hoe definieren we public blockchain?

Voor mij is het een chain waar iedereen een full node/miner/validator kan draaien zonder toestemming.
101 authority nodes die door VeChain en partners worden bepaald, voor de rest kan Hans en Grietje een node draaien. Dat is dat kleine beetje centralisatie wat er bij VeChain in zit. Daar wordt het niet een private blockchain van. In mijn ogen in ieder geval.
pi_181401120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef KappenBakken het volgende:
Hoe definieren we public blockchain?

Voor mij is het een chain waar iedereen een full node/miner/validator kan draaien zonder toestemming.
Dat dus
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:17:28 #132
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat boeit geen reet. Ik heb als zelfstandig ondernemen een enorm aantal producten op de plank staan maar als het niet gebruikt wordt heb je onder de streep dus gewoon 0 komma seal.
Gelukkig wordt het al used dan. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:18:21 #133
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:16 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar even hierop terugkomen, de SEAL token wordt dus vooral gebruikt om voor diensten te betalen.

Ik voorzie dit scenario met SEAL; https://www.coindesk.com/(...)en-65-million-token/
SEAL ging geen statische prijzen hanteren. Heb het heel even snel en kort gelezen. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

101 authority nodes die door VeChain en partners worden bepaald, voor de rest kan Hans en Grietje een node draaien. Dat is dat kleine beetje centralisatie wat er bij VeChain in zit. Daar wordt het niet een private blockchain van. In mijn ogen in ieder geval.
Zo'n xnode of whatever node zeker? Waarin je alleen je coins locked en verder niks doet?

Klinkt als een private blockchain
pi_181401151
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Gualdo del Re in Suvereto, Tuscany. They make among the very best wines in all of Italy, consistently winning awards in a country known for critical taste and high quality standards. Seal will provide its technology to secure their most exclusive wine ever made with Seal chips.

Ken je wijnen. Weleens in italie geweest?
Ik ben toevallig heel bekend op het gebied van wijnen en ik kan je vertellen dat iemand die speciaal geld uit geeft voor een wijntje, waarschijnlijk geen echtheidscertificaat nodig heeft. Je hebt daar enkel een groot glas en een tong voor nodig.
pi_181401178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:18 schreef illusions het volgende:
Je hebt daar enkel een groot glas en een tong voor nodig.
Maar dan open je de fles toch al ? :P

Wat als je nou wil weten of die echt is terwijl je de fles dicht wil houden?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:19:45 #137
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben toevallig heel bekend op het gebied van wijnen en ik kan je vertellen dat iemand die speciaal geld uit geeft voor een wijntje, waarschijnlijk geen echtheidscertificaat nodig heeft. Je hebt daar enkel een groot glas en een tong voor nodig.
Ok.. naja. Ze hebben echte fijne en DURE wijnen, wat nogal veel vervalst werd.
Er is gewoon echt een dikke markt voor deze shit.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401191
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:17 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Gelukkig wordt het al used dan. :P
.. om te kijken of wanneer ik naar noord Italië langs een chateau'tje ga of die ouwe lul wel echte wijn aan me verkoopt en niet uit een brick pak heeft overgegooid?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:20:03 #139
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar dan open je de fles toch al ? :P

Wat als je nou wil weten of die echt is terwijl je de fles dicht wil houden?
SEAL chip gaat kapot, zodra je kurk eraf haalt. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:19 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar dan open je de fles toch al ? :P

Wat als je nou wil weten of die echt is terwijl je de fles dicht wil houden?
Je weet toch waar je die druivenzeik bestelt? :P In het geval van fysiek kopen, tja, dan moet je wel echt een half chromosoompie extra hebben wil je die SEAL nodig hebben. _O-
pi_181401237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben toevallig heel bekend op het gebied van wijnen en ik kan je vertellen dat iemand die speciaal geld uit geeft voor een wijntje, waarschijnlijk geen echtheidscertificaat nodig heeft. Je hebt daar enkel een groot glas en een tong voor nodig.
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Chemische-namaakwijnen-groot-succes-216040
pi_181401238
Ja hey ik geloof ook niet echt in dat SEAL maar zeggen dat je het verschil tussen echt en nep kunt proeven slaat natuurlijk als een koe op een kut.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:21:53 #143
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401247
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Je weet toch waar je die druivenzeik bestelt? :P In het geval van fysiek kopen, tja, dan moet je wel echt een half chromosoompie extra hebben wil je die SEAL nodig hebben. _O-
Je kunt denken wat je wilt... er blijkt wel markt voor te zijn. :)
Waarom zo minachtend naar iedereen en alles.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401284
SEAL gaat ons uit de rode cijfers helpen.
Lambo of Rekt
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:24:23 #145
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat ons uit de rode cijfers helpen.
En zo niet dan niet... het concept / product vind ik geniaal.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401300
Nou, als ik wijn van boer Piet wil, dan bestel ik die bij boer Piet. Dat zal wel simpel denken zijn, maar goed. En als boer Jan zegt dat ie boer Piet z'n wijn verkoopt voor goedkoop en jij krijgt dat ding in huis en hij blijkt nep te zijn, dan heb je 'm dus al wel in huis. Hoe ga je dat tegen? En waarom zou je bij Jan de wijn van Piet kopen?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:24:53 #147
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef illusions het volgende:
Nou, als ik wijn van boer Piet wil, dan bestel ik die bij boer Piet. Dat zal wel simpel denken zijn, maar goed. En als boer Jan zegt dat ie boer Piet z'n wijn verkoopt voor goedkoop en jij krijgt dat ding in huis en hij blijkt nep te zijn, dan heb je 'm dus al wel in huis. Hoe ga je dat tegen? En waarom zou je bij Jan de wijn van Piet kopen?
Ik ga naar boer Piet, en scan het met de SEAL app. (Mocht maker er gebruik van maken :D)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401328
En ik ben helemaal niet minachtend naar alles of iedereen hoor. Alleen naar SEAL op dit moment en vaak ook naar andere onzinprojecten maar ik begrijp hieruit dat dit een gevoelig puntje is. :P
pi_181401348
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik ga naar boer Piet, en scan het met de SEAL app. (Mocht maker er gebruik van maken :D)
Ok dus jij reist helemaal naar Piet in Italië om z'n kwaliteitswijn te kopen en je vraagt je af of hij wel echt z'n eigen wijn verkoopt?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:26:16 #150
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:25 schreef illusions het volgende:
En ik ben helemaal niet minachtend naar alles of iedereen hoor. Alleen naar SEAL op dit moment en vaak ook naar andere onzinprojecten maar ik begrijp hieruit dat dit een gevoelig puntje is. :P
Nee, niet gevoelig, maar het moet wel kloppen met realiteit.
Net als je listing opmerking en marketing. 100% gelijk, en die krijg je van mij dan ook. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:27:04 #151
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok dus jij reist helemaal naar Piet in Italië om z'n kwaliteitswijn te kopen en je vraagt je af of hij wel echt z'n eigen wijn verkoopt?
Oh, ik denk maar lokaal. :)
Maar met bestellen, hebben we gelukkig een wet waarin je dingen binnen 7 dagen geloof ik kunt terugsturen. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401381
Seal heeft net zo veel bestaansrecht als VeChain
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:27:55 #153
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401395
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:27 schreef ChickenMan het volgende:
Seal heeft net zo veel bestaansrecht als VeChain
Waarom dit vergelijk wordt gedaan... ik snap het echt niet.
Er is een COMPLEET andere focus tussen VEN / SEAL.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401402
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:27 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Oh, ik denk maar lokaal. :)
Maar met bestellen, hebben we gelukkig een wet waarin je dingen binnen 7 dagen geloof ik kunt terugsturen. :)
Ook al is boer Piet je buurman. Denk je dat ie de wijn van boer Jan gaat verkopen? Kom jij effe met je SEAL scanner. :P Ik zie het echt niet voor me, maar ik zal wel ouderwets zijn.
pi_181401412
SEAL is een godenplatform
Lambo of Rekt
pi_181401420
Mijn buurt heeft trouwens echt een bezorgdienst nodig. Die taxichauffeur kijkt me echt raar aan als ik 'm kebab laat halen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:29:07 #157
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ook al is boer Piet je buurman. Denk je dat ie de wijn van boer Jan gaat verkopen? Kom jij effe met je SEAL scanner. :P Ik zie het echt niet voor me, maar ik zal wel ouderwets zijn.
Zeker. Anders koop ik niets! :P
Ik denk dat dit straks niet enkel SEAL is tbh. Meerdere. Vooral met dure merk producten.

Pakt je phone, scanned, en voila, weet waaraan je toe bent.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401432
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:27 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Waarom dit vergelijk wordt gedaan... ik snap het echt niet.
Er is een COMPLEET andere focus tussen VEN / SEAL.
Ik snap VeChain en seal ook niet
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:29:34 #159
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401433
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:29 schreef illusions het volgende:
Mijn buurt heeft trouwens echt een bezorgdienst nodig. Die taxichauffeur kijkt me echt raar aan als ik 'm kebab laat halen.
LOL.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401454
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Zeker. Anders koop ik niets! :P
Ik denk dat dit straks niet enkel SEAL is tbh. Meerdere. Vooral met dure merk producten.

Pakt je phone, scanned, en voila, weet waaraan je toe bent.
Maar je kan toch om je heen kijken? Als ik in een winkel Nike Air Max voor 90 euro zie staan en het is geen Nike winkel dan weet toch elke debiel dat je geen echte zooi koopt? Of zie ik dat verkeerd?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:31:17 #161
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181401473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Maar je kan toch om je heen kijken? Als ik in een winkel Nike Air Max voor 90 euro zie staan en het is geen Nike winkel dan weet toch elke debiel dat je geen echte zooi koopt? Of zie ik dat verkeerd?
Ik snap je punt, in bv landen hier en wellicht ook omgeving.
Maar er worden complete winkels gecloned :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181401475
Ik heb dus echt nog nooit iets neps gekocht zonder dat ik het wist. Ik kan er ook met m'n pet niet bij dat je daar meer dan common sense voor nodig hebt. :P
pi_181401491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:31 schreef illusions het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit iets neps gekocht zonder dat ik het wist. Ik kan er ook met m'n pet niet bij dat je daar meer dan common sense voor nodig hebt. :P
Het punt is juist dat je het soms nooit zult weten dat je iets neps hebt gekocht :P
pi_181401511
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het punt is juist dat je het soms nooit zult weten dat je iets neps hebt gekocht :P
Mja, zal wel aan mij liggen maar dat vind ik een hele prestatie.
pi_181401521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, zal wel aan mij liggen maar dat vind ik een hele prestatie.
Misschien heb jij wel 10 keer iets neps gekocht zonder dat je het wist. Het idee is juist dat je het niet weet dus ook niet weet of het al gebeurd is.
pi_181401526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:08 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Draai je toch gewoon een plasma chain op Ethereum. Dat is nog eens heel wat gedecentraliseerder ook dus minder makkelijk mee te rommelen.
geef je nou een niet-bestaande oplossing voor een probleem dat jezelf heb bedacht...?
pi_181401583
VitalikButerin twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:24:17 I'm done with it, I'm done with random people who almost every single day shout 'Wavesmonth' at me in public on the streets. @sasha35625, you have won. reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_181401589
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Misschien heb jij wel 10 keer iets neps gekocht zonder dat je het wist. Het idee is juist dat je het niet weet dus ook niet weet of het al gebeurd is.
Nee, dat gebeurt niet. :P
pi_181401614
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

geef je nou een niet-bestaande oplossing voor een probleem dat jezelf heb bedacht...?
Ja :D

Beetje zoals elke blockchain toepassing :P
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:38:22 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_181401618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
VitalikButerin twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:24:17 I'm done with it, I'm done with random people who almost every single day shout 'Wavesmonth' at me in public on the streets. @sasha35625, you have won. reageer retweet
_O-
pi_181401621
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
VitalikButerin twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:24:17 I'm done with it, I'm done with random people who almost every single day shout 'Wavesmonth' at me in public on the streets. @sasha35625, you have won. reageer retweet
:P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181401627
Ik heb ook in heel m'n leven nog nooit van iemand gehoord die iets heeft gekocht denkende dat het echt is, en dan erachter komt dat het nep is. :P Maarja, misschien heb ik heel intelligente mensen om me heen ofzo, maar volgens mij zijn ze niet zo slim maar het lukt ze toch om echte spullen te kopen zonder uitzondering. :P
pi_181401634
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
VitalikButerin twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:24:17 I'm done with it, I'm done with random people who almost every single day shout 'Wavesmonth' at me in public on the streets. @sasha35625, you have won. reageer retweet
LOL

_O- _O- _O-
It All Goes Back in the Box
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:39:38 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181401650
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Public blockchain waar iedereen een node kan draaien en kan minen/transacties verifiëren?
Je eigen definitie verzinnen om je punt te maken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:40:25 #175
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181401659
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:29 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik snap VeChain en seal ook niet
Maar je hebt er wel een mening over _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181401664
Vind het een blijk van ballen dat mensen dat soort dingen hardop zeggen.

Net als dat je iemand hardop "lol" hoort zeggen, krijg ik echt plaatsvervangende schaamte van.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:40:38 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181401665
Ik was al verbaasd dat er best een intelligente discussie op gang was gekomen, maar gelukkig is het alweer voorbij.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181401682
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik was al verbaasd dat er best een intelligente discussie op gang was gekomen, maar gelukkig is het alweer voorbij.
Nou, krik het niveau effe omhoog dan. :P
pi_181401695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:15 schreef KappenBakken het volgende:
Hoe definieren we public blockchain?

Voor mij is het een chain waar iedereen een full node/miner/validator kan draaien zonder toestemming.
alleen de full anarchy fok!tweakers r/ geeks zijn daar geinteresseerd in

Success :)
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:41:57 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181401697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
VitalikButerin twitterde op donderdag 23-08-2018 om 13:24:17 I'm done with it, I'm done with random people who almost every single day shout 'Wavesmonth' at me in public on the streets. @sasha35625, you have won. reageer retweet
Leuk grapjen :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181401710
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik was al verbaasd dat er best een intelligente discussie op gang was gekomen, maar gelukkig is het alweer voorbij.
Waar zag je dit gebeuren dan joh? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:40 schreef illusions het volgende:
Vind het een blijk van ballen dat mensen dat soort dingen hardop zeggen.
Wat hardop zeggen? Je hebt het toch niet over die VB tweet he? :P Want dat zet je "nog nooit iets neps gekocht" opmerking in een ander daglicht.
pi_181401714
Paar jaar geleden heb ik wel eens een Ray-Ban zonnebril gekocht in Thailand. De verkoper tikte gewoon even op het glas en ik zag dat het goed was. Daar was heul geen Seal app voor nodig om te weten dat het een ekte zonnebril was.

Omdat ik zijn vriend was deed hij hem zelfs nog weg voor een speciaal prijsje.
It All Goes Back in the Box
pi_181401719
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Je eigen definitie verzinnen om je punt te maken.
???
pi_181401765
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

alleen de full anarchy fok!tweakers r/ geeks zijn daar geinteresseerd in

Success :)
Daar ging het niet om beste vriend. Het werd een public blockchain genoemd terwijl het dat niet is (volgens, naar het schijnt, mijn definitie)
pi_181401785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar zag je dit gebeuren dan joh? :')

[..]

Wat hardop zeggen? Je hebt het toch niet over die VB tweet he? :P Want dat zet je "nog nooit iets neps gekocht" opmerking in een ander daglicht.
Ik hoor dus echt mensen hardop "lol" en "roffel" zeggen. :P
pi_181401793
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Daar ging het niet om beste vriend. Het werd een public blockchain genoemd terwijl het dat niet is (volgens, naar het schijnt, mijn definitie)
Dat is ook mijn definitie hoor. Permissionless is misschien een betere term.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:47:21 #187
131603 Afwazig
Serious business
pi_181401802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hoor dus echt mensen hardop "lol" en "roffel" zeggen. :P
Ik zeg altijd roflcopter. Dan is het ijs gelijk gebroken :)
pi_181401807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:42 schreef Aventuras het volgende:
Paar jaar geleden heb ik wel eens een Ray-Ban zonnebril gekocht in Thailand. De verkoper tikte gewoon even op het glas en ik zag dat het goed was. Daar was heul geen Seal app voor nodig om te weten dat het een ekte zonnebril was.

Omdat ik zijn vriend was deed hij hem zelfs nog weg voor een speciaal prijsje.
Zie je nou, zo makkelijk is 't nou. Daarna kan je gewoon 120 euro betalen en klaar. :P
pi_181401851
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat is ook mijn definitie hoor. Permissionless is misschien een betere term.
En die van jou natuurlijk! B-)
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:49:44 #190
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181401859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waar zag je dit gebeuren dan joh? :')

Zo tussen kwart voor 4 en 4 uur ongeveer.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181401920
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zeg altijd roflcopter. Dan is het ijs gelijk gebroken :)
Dat zou gewoon echt pijn aan m'n oren doen.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 16:54:23 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181401984
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:47 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik zeg altijd roflcopter. Dan is het ijs gelijk gebroken :)
omgwtfbbq #teambbq
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181402032
quote:
3s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

omgwtfbbq #teambbq
Zo lang ik maar mag controleren met m'n Seal scanner of we wel met een echte barbecue te maken hebben.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 17:01:18 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181402118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo lang ik maar mag controleren met m'n Seal scanner of we wel met een echte barbecue te maken hebben.
Godver _O-
pi_181402293
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo lang ik maar mag controleren met m'n Seal scanner of we wel met een echte barbecue te maken hebben.
Seal is the greatest problemsolver.
Lambo of Rekt
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:09:18 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181402331
Hebben we nog een beetje FUN ook?
pi_181402435
Heeft Seal al een werkende blockchain?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:14:09 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_181402463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:13 schreef MaGNeT het volgende:
Heeft Seal al een werkende blockchain?
Het gaat hier om zeehonden. Dit is blockchain 5.0. De Brokchain.
pi_181402490
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:13 schreef MaGNeT het volgende:
Heeft Seal al een werkende blockchain?
Nee maar we hebben al een echt wijntje uit een boerderijcamping in Noord-Italië, dus we zijn halverwege zegmaar.
pi_181402491
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:14 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het gaat hier om zeehonden. Dit is blockchain 5.0. De Brokchain.
Revolutionairy techniques, next gen blockchain, greatest innovation yet, etc.
Lambo of Rekt
pi_181402540
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Revolutionairy techniques, next gen blockchain, greatest innovation yet, etc.
En partnerships & announcements?
pi_181402545
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Revolutionairy techniques, next gen blockchain, greatest innovation yet, etc.
Hey hey heeeeeeeeeeeyyyyyy
pi_181402556
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En partnerships & announcements?
Tijdens de barbecue.
pi_181402583
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En partnerships & announcements?
Best partnerships around the globe, aiming for mass adoption, billions of TPS, everything.
Lambo of Rekt
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:18:20 #205
131603 Afwazig
Serious business
pi_181402603
We are coming and we are coming in waaaaves
pi_181402764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:09 schreef leolinedance het volgende:
Hebben we nog een beetje FUN ook?
Ik heb die nog wel ja, niet heel tevreden mee :P
pi_181402769
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En partnerships & announcements?
Ze moeten blockchain nog even naar de cloud brengen dan is het klaar.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:26:16 #208
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181402779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:18 schreef Afwazig het volgende:
We are coming and we are coming in waaaaves
Bijna wavesmaand toch?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:28:10 #209
131603 Afwazig
Serious business
pi_181402815
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bijna wavesmaand toch?
Zeker. Nog even geduld. Ik kijk er al tijden naar uit.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:28:24 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181402825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ze moeten blockchain nog even naar de cloud brengen dan is het klaar.
Gewoon Rian van Rijbroek inhuren dan is dat zo gepiept. Die maakt er meteen een smart-blockchain van.
pi_181402875
Ik vind deze site stiekem veel fijner dan CMC.

https://onchainfx.com/
pi_181402928
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:29 schreef KappenBakken het volgende:
Ik vind deze site stiekem veel fijner dan CMC.

https://onchainfx.com/
Duurt hier wel 100 miljoen miljard jaar om te laden. Vind 't dan wel weer fijn dat heel veel websites tegenwoordig night mode hebben, past goed bij m'n karakter.
pi_181403255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:31 schreef illusions het volgende:
Duurt hier wel 100 miljoen miljard jaar om te laden.
Bij mij ongeveer net zo lang als CMC.
pi_181403299
Mja, moet ook wel erbij zeggen dat mijn internet wordt ontvangen met een oud blikkie cola.
pi_181403330

Het internet kan weer uit voor vandaag.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:47 #216
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181403447
SEAL. - BBQ, WIJN, Allemaal mogelijk.
_O_ _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181403518
In 2084 heeft elke supermarkt een eigen seal scanner. Gewoon om te kijken of de shit die je afreket wel echt is. Dit gaat ons echt rijk maken, mijn kleinkinderen hoeven nooit meer te werken als dit zo doorgaat.
pi_181403547
Ok ik word een beetje vervelend van die tyfushitte. Van mij mag 't weer gauw winter worden, kan de open haard lekker aan.
pi_181404140
SEAL gaat groter worden dan BTC en ETH bij elkaar.
Lambo of Rekt
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:18:39 #220
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181404144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:54 schreef illusions het volgende:
Ok ik word een beetje vervelend van die tyfushitte. Van mij mag 't weer gauw winter worden, kan de open haard lekker aan.
Ligt het daaraan.. :P
Soon® Winter.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:18:51 #221
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181404152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef EggsTC het volgende:
SEAL gaat groter worden dan BTC en ETH bij elkaar.
Hele markt wsl.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181404181
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:18 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Hele markt wsl.
Op CMC zullen we straks te zien krijgen; SEAL DOMINANCE: 89%
Lambo of Rekt
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:21:52 #223
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181404211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Op CMC zullen we straks te zien krijgen; SEAL DOMINANCE: 89%
Idd. Duurt niet lang.
Men weet niet waar ze mee te maken hebben.
SEAL. _O_ _O-
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181404321
SEAL :') Niet tot over je oren in Vechain zitten. :') Niet weten dat VET over 4 maanden 12 dollah(cent) is :') Niet gewoon Lambo's kopen van je Thor-generating :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:35:23 #225
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181404514
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SEAL :') Niet tot over je oren in Vechain zitten. :') Niet weten dat VET over 4 maanden 12 dollah(cent) is :') Niet gewoon Lambo's kopen van je Thor-generating :')
SEAL. _O_
Lezen wat "Grrrrrrrr" zegt. :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 18:48:32 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181404891
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
SEAL :') Niet tot over je oren in Vechain zitten. :') Niet weten dat VET over 4 maanden 12 dollah(cent) is :') Niet gewoon Lambo's kopen van je Thor-generating :')
Hé jij, willekeurige vreemdeling, geef me om 22:00 even een quote-alert dat ik ETH grootschalig ga inslaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181404926
Ik stap deze week in Seal _O_
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:51:16 #228
62913 Blik
The one and Only!
pi_181404972
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:49 schreef MaGNeT het volgende:
Ik stap deze week in Seal _O_
Dan blijf ik er ver van weg, alles waar jij instapt gaat rekt (waves, universa, tracknet) ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 18:56:32 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181405120
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan blijf ik er ver van weg, alles waar jij instapt gaat rekt (waves, universa, tracknet) ;)
Bitcoin, Ether...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:03:13 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181405265
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan blijf ik er ver van weg, alles waar jij instapt gaat rekt (waves, universa, tracknet) ;)
Lisk, wetrust :@
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181405290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hé jij, willekeurige vreemdeling, geef me om 22:00 even een quote-alert dat ik ETH grootschalig ga inslaan.
Blok die k..., oh wacht....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:04:56 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181405308
Ik verwacht een goede pump van BTC voor einde van het weekend. In ieder geval ruim boven de 7k
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181405353
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan blijf ik er ver van weg, alles waar jij instapt gaat rekt (waves, universa, tracknet) ;)
Goed zo!

Ik ben dan blijkbaar in alle coins gestapt begin dit jaar.
pi_181405364
Wel een saaie markt zo... Shorts op ATH maar geen short squeeze. SEC doet zijn best maar niemand geeft een fuck. We hebben al 2 weken een vlakke lijn nu, terwijl er genoeg momement voor actie zijn geweest.

Zo valt er geen kut te verdienen. }:|
It All Goes Back in the Box
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:08:19 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181405378
Hoe gaat het met Universaaahahahaajjajaa?
pi_181405472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht een goede pump van BTC voor einde van het weekend. In ieder geval ruim boven de 7k
Waarom?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 augustus 2018 @ 19:15:52 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181405511
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Blok die k..., oh wacht....
Hodl die kat!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181405556
Moon :D
pi_181406775
Dit zag ik even niet aankomen.

WhalePanda twitterde op donderdag 23-08-2018 om 16:56:14 Bitmain now requires full KYC to buy miners "due to regulatory compliance requirements". I don't know if this has got anything to do with the IPO or with the government but the timing for sure is interesting. https://t.co/OiVDqM2YZq reageer retweet
It All Goes Back in the Box
pi_181407027
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:08 schreef leolinedance het volgende:
Hoe gaat het met Universaaahahahaajjajaa?
Whales drukken de prijs omlaag om goedkoop in te kunnen kopen!
pi_181407136
When moon?
pi_181407188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:12 schreef Aventuras het volgende:
Dit zag ik even niet aankomen.

WhalePanda twitterde op donderdag 23-08-2018 om 16:56:14 Bitmain now requires full KYC to buy miners "due to regulatory compliance requirements". I don't know if this has got anything to do with the IPO or with the government but the timing for sure is interesting. https://t.co/OiVDqM2YZq reageer retweet
Mooie incentive voor competitie om te komen. Hier zitten weinig miners op te wachten gok ik zo :D
pi_181407691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:12 schreef Aventuras het volgende:
Dit zag ik even niet aankomen.

WhalePanda twitterde op donderdag 23-08-2018 om 16:56:14 Bitmain now requires full KYC to buy miners "due to regulatory compliance requirements". I don't know if this has got anything to do with the IPO or with the government but the timing for sure is interesting. https://t.co/OiVDqM2YZq reageer retweet
KYC voor het kopen van een stuk hardware? :D _O-
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:52:39 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181407775
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waarom?
Het feit dat die whale op bitfinex voor honderden miljoenen BTC heeft aangekocht voor +/- 6.3k
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181408200
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:08 schreef leolinedance het volgende:
Hoe gaat het met Universaaahahahaajjajaa?
Goed, je ziet het alleen nog niet terug in de prijs.
pi_181408333
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het feit dat die whale op bitfinex voor honderden miljoenen BTC heeft aangekocht voor +/- 6.3k
Ach, als de volgende top op zeg 7,5k komt te liggen blijven we zitten in 'lower high en lower lows' want die volgen dan vanzelf.

Er is al vaker gezegd dat je eind 2013 tot begin 2015 niet mag/kunt vergelijken. Maar leg eind 2017 tot nu er naast en ik denk dat je pas begin 2019 een veranderende trend zult zien.

Ja, het is een andere tijd met een markt die wat volwassener is geworden tov vijf jaar terug. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde trends zich niet kunnen herhalen. Die 5,8k op zijn laagst gaat er nog wel aan. Kost alleen nog wat tijd na een ritje omhoog.
mag het weten
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:29:52 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181408795
Begin 2019 is vroeg zat

Kan ik in februari een nieuwe motor en een nieuwe boot kopen heb ik ze precies aan het begin van t seizoen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181411353
ETF's worden opnieuw gereviewed :')
pi_181411536
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, als de volgende top op zeg 7,5k komt te liggen blijven we zitten in 'lower high en lower lows' want die volgen dan vanzelf.

Er is al vaker gezegd dat je eind 2013 tot begin 2015 niet mag/kunt vergelijken. Maar leg eind 2017 tot nu er naast en ik denk dat je pas begin 2019 een veranderende trend zult zien.

Ja, het is een andere tijd met een markt die wat volwassener is geworden tov vijf jaar terug. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde trends zich niet kunnen herhalen. Die 5,8k op zijn laagst gaat er nog wel aan. Kost alleen nog wat tijd na een ritje omhoog.
Euh jaja.
Vakman pur sang
pi_181411598
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Euh jaja.
Ja :7
mag het weten
pi_181412041
Wat is er met Lisk aan de hand?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 23:49:24 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181412091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:22 schreef TwztId het volgende:
ETF's worden opnieuw gereviewed :')
Lekker boeiend die ETFs.
pi_181412343
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lekker boeiend die ETFs.
Dit is wel mooie marktmanipulatie van de SEC zelf.

Eerst afkeuren -> btc dalen
Uit het niets herkeuren -> btc stijgen
(Waarschijnlijk) weer afkeuren -> btc dalen

Kan je goed geld mee verdienen _O-
pi_181412463
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
pi_181413688
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef xaban06 het volgende:
Wat is er met Lisk aan de hand?
Ze hebben andere koffie in de automaat in het hoofdkantoor. Nieuw partnership met de lokale koffieleverancier dus dat is goed voor de koers.
pi_181416625
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ze hebben andere koffie in de automaat in het hoofdkantoor. Nieuw partnership met de lokale koffieleverancier dus dat is goed voor de koers.
Duidelijk.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:44:52 #257
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181416693
Goedemorgen Warriors!

Bijna weekend!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181416779
morguh...
pi_181416790
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef xaban06 het volgende:
Wat is er met Lisk aan de hand?
Mainnet migratie aan de gang geloof ik.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181416872
Pfff wat een k dag zeg de tering...

nu al wakker en verveel me nu al weer...
pi_181416963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:06 schreef noobcrypto het volgende:
Pfff wat een k dag zeg de tering...

nu al wakker en verveel me nu al weer...
Hey leven is zwaar he zonder full time baan ?
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:22:26 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181416995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:06 schreef noobcrypto het volgende:
Pfff wat een k dag zeg de tering...

nu al wakker en verveel me nu al weer...
Vroeg wakker = vroeg drinken

Je kunt voor 10:00 al apezat zijn

De leef
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181417007
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:18 schreef TwztId het volgende:

[..]

Hey leven is zwaar he zonder full time baan ?
Ik heb een full time baan?
pi_181417011
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Vroeg wakker = vroeg drinken

Je kunt voor 10:00 al apezat zijn

De leef
Ik drink vrijwel niet, eerste joint is al wel aan ;d
pi_181417018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:23 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik heb een full time baan?
Geen leuke baan dan?
pi_181417041
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Geen leuke baan dan?
Mwa, het werk bevalt mij wel, echter de "familie " waar ik voor werk niet zo..
pi_181417067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:27 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Mwa, het werk bevalt mij wel, echter de "familie " waar ik voor werk niet zo..
Ga voor een normaal bedrijf werken dan
pi_181417099
Haha ik ziet in de wiet branche dus zoveel keus heb ik helaas niet..
pi_181417162
Ik stel via Discord of Telegram nog wel eens vragen over bepaalde coins of projecten, en er zijn een aantal gasten die telkens letterlijk mijn vragen jatten en die in Bitcointalk stellen onder hun eigen naam bij het desbetreffende project. Vaag of niet
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:44:01 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181417169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:41 schreef metallicelmo het volgende:
Ik stel via Discord of Telegram nog wel eens vragen over bepaalde coins of projecten, en er zijn een aantal gasten die telkens letterlijk mijn vragen jatten en die in Bitcointalk stellen onder hun eigen naam bij het desbetreffende project. Vaag of niet
Je hebt fans
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181417170
"'Bitcoin maakt meer herrie dan je lief is'"
https://www.telegraaf.nl/(...)errie-dan-je-lief-is
:D
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181417232
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt fans
haha nou lijkt me sterk, zal wel een bot zijn ofzo
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:57:33 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181417298
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:24 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik drink vrijwel niet, eerste joint is al wel aan ;d
Lekker bezig ouwe

Niks mis met een lekker roesje voor ontbijt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181418779
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 21:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, als de volgende top op zeg 7,5k komt te liggen blijven we zitten in 'lower high en lower lows' want die volgen dan vanzelf.

Er is al vaker gezegd dat je eind 2013 tot begin 2015 niet mag/kunt vergelijken. Maar leg eind 2017 tot nu er naast en ik denk dat je pas begin 2019 een veranderende trend zult zien.

Ja, het is een andere tijd met een markt die wat volwassener is geworden tov vijf jaar terug. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde trends zich niet kunnen herhalen. Die 5,8k op zijn laagst gaat er nog wel aan. Kost alleen nog wat tijd na een ritje omhoog.
Aha thanks! Kun je ook vertellen of ik binnen vijf jaar getrouwd ben? Zit er totaal niet op te wachten namelijk.
pi_181418999
CNBC zit er zo'n 90+% van de keren dat ze tweeten naast.

https://www.tradingview.c(...)ccuracy-For-Bitcoin/

Best een handige reverse indicator dacht ik zo!
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:42:03 #276
62913 Blik
The one and Only!
pi_181419059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:40 schreef Aventuras het volgende:
CNBC zit er zo'n 90+% van de keren dat ze tweeten naast.

https://www.tradingview.c(...)ccuracy-For-Bitcoin/

Best een handige reverse indicator dacht ik zo!
Ik zit in een kanaal genaamd Whalepool. Heel dat kanaal gebruikt de tweets van CNBC om te countertraden :D
pi_181420024
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik zit in een kanaal genaamd Whalepool. Heel dat kanaal gebruikt de tweets van CNBC om te countertraden :D
Maar als straks iedereen het doet is de value er wel een beetje uit.
pi_181420346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:21 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar als straks iedereen het doet is de value er wel een beetje uit.
Dat valt wel mee. Iedereen trade ook volgens TA en dat werkt ook nog steeds.
Oh wacht :')
It All Goes Back in the Box
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:58:55 #279
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181420912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik zit in een kanaal genaamd Whalepool. Heel dat kanaal gebruikt de tweets van CNBC om te countertraden :D
Countertraden? Is dat ook al iets op de smart-blockchain? :')
pi_181421059
Arion gekocht, total supply momenteel 5,9m waarvan 1,6m locked. gelijk 9e in rich list :') >:)
XRP - To tha moon motherf#cker!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:08:33 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_181421150
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Countertraden? Is dat ook al iets op de smart-blockchain? :')
Alleen mogelijk in combinatie met een Azure cloud solution op basis van SEAL
pi_181421155
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:05 schreef Mand het volgende:
Arion gekocht, total supply momenteel 5,9m waarvan 1,6m locked. gelijk 9e in rich list :') >:)
Niet zo moeilijk om in de richlist te komen van een willekeurige nieuwe shitcoin.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181421310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk om in de richlist te komen van een willekeurige nieuwe shitcoin.
Eens. Als de shitcoin maar centen brengt
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181422212
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alleen mogelijk in combinatie met een Azure cloud solution op basis van SEAL
SEAL gaat extreem worden
Lambo of Rekt
pi_181422519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SEAL gaat extreem worden
Is er ook een product wat ik kan gebruiken om te kijken of ik wel met een echte SEAL te maken heb?
pi_181422538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Is er ook een product wat ik kan gebruiken om te kijken of ik wel met een echte SEAL te maken heb?
Ja, er zit ook een sealchip op de sealchip
Lambo of Rekt
pi_181422543
En is SEAL al gelist?

Gaat wel heel snel gelukkig!!!!! Pas paar maanden achterstand.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 13:47:57 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181423075


[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 24-08-2018 13:55:22 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_181423903
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 13:22 schreef illusions het volgende:
En is SEAL al gelist?

Gaat wel heel snel gelukkig!!!!! Pas paar maanden achterstand.
Dat is al een shitcoin voordat hij uberhaupt gelist is. Nieuw record.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:52:01 #290
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181424468
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Alleen mogelijk in combinatie met een Azure cloud solution op basis van SEAL
Wel de echte SEAL toch? Met Seabird tokens voor het uitvoeren van dapps smart-contracts en BaaS.
pi_181424604
Het mooiste van Seal is nog wel die ico flipper, maar nu ze met 70% discount te verkrijgen zijn gaat hij ze niet te kopen want: IDEX. :') :')
It All Goes Back in the Box
pi_181425473
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 14:58 schreef Aventuras het volgende:
Het mooiste van Seal is nog wel die ico flipper, maar nu ze met 70% discount te verkrijgen zijn gaat hij ze niet te kopen want: IDEX. :') :')
ICO flipper? Staan ze onder water ja?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_181425807
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:35:23 #294
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181426908
SEAL. _O_
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181427009
SEAL gaat ons redden, uit de rode cijfers _O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:42:13 #296
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181427104
Kheb nu lekker vakantie. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181427239
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:42 schreef ssjgoku het volgende:
Kheb nu lekker vakantie. :7
En nu ga jij voor seal flyeren?
Lambo of Rekt
pi_181427833
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En nu ga jij voor seal flyeren?
_O-
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 17:18:57 #299
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_181427902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 16:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En nu ga jij voor seal flyeren?
w/
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_181427940
vol?
pi_181427994
nu wel
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')