abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:40:58 #201
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181371361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Azië ligt niet in de EU
Maar hoe verklaar je dan dat er zoveel Chinezen hier wonen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181371364
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Kan je nagaan wat er allemaal al voor moeite en geld in gestoken is door goedwillende mensen om die man te 'redden'. :{
Die zullen met de kennis van vandaag ook wel een WTF-gevoel hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181371367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje: is de man single, heeft-ie een relatie, kinderen, wat is zijn beroep? Kortom wat is zijn achtergrond?
Beroeps buscrafter in de praktijk. Weinig geld nodig en genieten van het leven.

UPDATE 11 juli 2018 – Jos is niet teruggekomen op Old Crow

Helaas is Jos afgelopen weekend niet teruggekomen op Old Crow. We hadden gehoopt dat hij gewoon een lange wandeling aan het maken was en uiteindelijk toch op tijd terug zou zijn voor de eerste afspraak met nieuwe bezoekers op Old Crow.
Dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Er zijn nu nog 2 opties over: Jos kan zijn overleden door een ongeluk of Jos heeft besloten dat hij zijn eigen weg wil gaan.

In beide gevallen hebben we werkelijk geen idee waar we hem nog moeten zoeken. In het tragische geval van een ongeluk wordt hij vroeg of laat vanzelf gevonden. Het wordt steeds drukker in de bossen met wandelaars dus we moeten dan hopen op een toevallige passant die iets vindt en het meldt bij de lokale politie. Zelf gaan zoeken is zinloos, vanwege de dichte begroeiing en het feit dat we geen idee hebben waar we moeten zoeken is het een onmogelijke opgave.

De 2e optie, dat Jos zijn eigen weg wil gaan, is nu een reële optie geworden. In dat geval mag hij natuurlijk een nieuw leven elders opbouwen, daar is iedereen vrij in. Het was echter wel erg netjes geweest om in ieder geval iets, hoe klein ook, te laten weten. Helaas heeft hij dat niet gedaan.

Na overleg hebben we besloten het verdere zoeken nu over aan het team Vermiste Personen van de Politie. Zij kunnen in bankgegevens en paspoortgegevens kijken of Jos deze ergens gebruikt. Op het moment dat zij daar een melding van krijgen zullen ze de lokale autoriteiten laten vragen of Jos contact wil of niet en dit aan ons doorgeven. Het is wachten tot en of er ooit een resultaat uit komt.

Ik vind de uitkomst van de zoektocht en het eindresultaat erg onbevredigend… maar ik en de familie moeten het nu echt verder loslaten. Meer dan dit kan ik niet doen, ik heb mijn best gedaan en alles gegeven. Ik zal verder moeten met de wetenschap dat we Jos waarschijnlijk niet meer zullen terugzien… en afwachten of de professionals een teken van leven kunnen ontdekken.

Het enige wat ik als positief uit deze zoektocht heb gehaald is dat ik de Vogezen nu uitgebreid heb kunnen bekijken en ontdekt heb dat het er nog mooier is dan ik al wist. Daarnaast het belangrijkste: ik heb gezien uit wat voor fantastische mensen de Bushcraft community bestaat! Zoveel belangeloze hulp en ondersteuning, mensen die hun hart openstellen om mijn ervaringen kwijt te kunnen, die me door dik en dun steunen, mensen die naar de Vogezen reisden om te helpen. Ik heb er geen woorden voer, ben diep onder de indruk. Ook over het geweldige zoekteam van Signi ben ik zeer te spreken! Wat een geweldige mensen en bijzondere honden!

Iedereen enorm bedankt voor alles!
Ik begrijp dat de uitkomst voor velen van jullie niet is waar we op hadden gehoopt en besef ook dat het voor sommigen een heel moeilijke uitkomst is. Laten we ons vasthouden aan de hoop dat er ooit nog een berichtje van Jos komt of dat hij toch nog wordt gevonden, maar belangrijk is dat we het tot dat moment laten rusten en allemaal ons normale leven weer oppakken.

Tot slot: tot er nieuws komt zal er verder voorlopig geen update geplaatst worden in deze groep.
pi_181371371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje: is de man single, heeft-ie een relatie, kinderen, wat is zijn beroep? Kortom wat is zijn achtergrond?
Hij is single, heeft dus geen relatie, de kinderen die hij ooit in zijn handen had heeft 'ie vermoord en zijn beroep is professioneel bushcrafter.
pi_181371374
In november 2017 stond de politie voor de deur van de man. Daarna nog een keer, maar geen respons. Enkele weken later meldde een familie dat hij door Frankrijk reisde.
https://www.telegraaf.nl/(...)ermiste-jos-brech-55

Vanaf dat moment hadden ze én alles van hem moeten natrekken én een mannetje op hem moeten zetten.
pi_181371376
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zijn beroep is reizen in de bush organiseren.
Okee.
Dus verdiende wel goed dan?
I´m back.
pi_181371385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef nanuk het volgende:

[..]

Beroeps buscrafter in de praktijk. Weinig geld nodig en genieten van het leven.

UPDATE 11 juli 2018 – Jos is niet teruggekomen op Old Crow

Helaas is Jos afgelopen weekend niet teruggekomen op Old Crow. We hadden gehoopt dat hij gewoon een lange wandeling aan het maken was en uiteindelijk toch op tijd terug zou zijn voor de eerste afspraak met nieuwe bezoekers op Old Crow.
Dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Er zijn nu nog 2 opties over: Jos kan zijn overleden door een ongeluk of Jos heeft besloten dat hij zijn eigen weg wil gaan.

In beide gevallen hebben we werkelijk geen idee waar we hem nog moeten zoeken. In het tragische geval van een ongeluk wordt hij vroeg of laat vanzelf gevonden. Het wordt steeds drukker in de bossen met wandelaars dus we moeten dan hopen op een toevallige passant die iets vindt en het meldt bij de lokale politie. Zelf gaan zoeken is zinloos, vanwege de dichte begroeiing en het feit dat we geen idee hebben waar we moeten zoeken is het een onmogelijke opgave.

De 2e optie, dat Jos zijn eigen weg wil gaan, is nu een reële optie geworden. In dat geval mag hij natuurlijk een nieuw leven elders opbouwen, daar is iedereen vrij in. Het was echter wel erg netjes geweest om in ieder geval iets, hoe klein ook, te laten weten. Helaas heeft hij dat niet gedaan.

Na overleg hebben we besloten het verdere zoeken nu over aan het team Vermiste Personen van de Politie. Zij kunnen in bankgegevens en paspoortgegevens kijken of Jos deze ergens gebruikt. Op het moment dat zij daar een melding van krijgen zullen ze de lokale autoriteiten laten vragen of Jos contact wil of niet en dit aan ons doorgeven. Het is wachten tot en of er ooit een resultaat uit komt.

Ik vind de uitkomst van de zoektocht en het eindresultaat erg onbevredigend… maar ik en de familie moeten het nu echt verder loslaten. Meer dan dit kan ik niet doen, ik heb mijn best gedaan en alles gegeven. Ik zal verder moeten met de wetenschap dat we Jos waarschijnlijk niet meer zullen terugzien… en afwachten of de professionals een teken van leven kunnen ontdekken.

Het enige wat ik als positief uit deze zoektocht heb gehaald is dat ik de Vogezen nu uitgebreid heb kunnen bekijken en ontdekt heb dat het er nog mooier is dan ik al wist. Daarnaast het belangrijkste: ik heb gezien uit wat voor fantastische mensen de Bushcraft community bestaat! Zoveel belangeloze hulp en ondersteuning, mensen die hun hart openstellen om mijn ervaringen kwijt te kunnen, die me door dik en dun steunen, mensen die naar de Vogezen reisden om te helpen. Ik heb er geen woorden voer, ben diep onder de indruk. Ook over het geweldige zoekteam van Signi ben ik zeer te spreken! Wat een geweldige mensen en bijzondere honden!

Iedereen enorm bedankt voor alles!
Ik begrijp dat de uitkomst voor velen van jullie niet is waar we op hadden gehoopt en besef ook dat het voor sommigen een heel moeilijke uitkomst is. Laten we ons vasthouden aan de hoop dat er ooit nog een berichtje van Jos komt of dat hij toch nog wordt gevonden, maar belangrijk is dat we het tot dat moment laten rusten en allemaal ons normale leven weer oppakken.

Tot slot: tot er nieuws komt zal er verder voorlopig geen update geplaatst worden in deze groep.
Bron??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_181371403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die zullen met de kennis van vandaag ook wel een WTF-gevoel hebben
Ja, eerst kippenvel en later kwaad. En dan ben ik niet eens naar Frankrijk geweest maar alleen maar een paar tientjes overgemaakt en mee geleefd.
pi_181371411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
In november 2017 stond de politie voor de deur van de man. Daarna nog een keer, maar geen respons. Enkele weken later meldde een familie dat hij door Frankrijk reisde.
https://www.telegraaf.nl/(...)ermiste-jos-brech-55

Vanaf dat moment hadden ze én alles van hem moeten natrekken én een mannetje op hem moeten zetten.
Op de vlucht dus. Zag de bui al hangen.
I´m back.
pi_181371415
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Helaas is Jos afgelopen weekend niet teruggekomen op Old Crow. We hadden gehoopt dat hij gewoon een lange wandeling aan het maken was en uiteindelijk toch op tijd terug zou zijn voor de eerste afspraak met nieuwe bezoekers op Old Crow.

Je kan zelf ook Googlen toch?

https://www.facebook.com/groups/2061360154079435
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Blust branden.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:42:40 #212
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_181371417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Loekie1 het volgende:
In november 2017 stond de politie voor de deur van de man. Daarna nog een keer, maar geen respons. Enkele weken later meldde een familie dat hij door Frankrijk reisde.
https://www.telegraaf.nl/(...)ermiste-jos-brech-55

Vanaf dat moment hadden ze én alles van hem moeten natrekken én een mannetje op hem moeten zetten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_181371419
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee.
Dus verdiende wel goed dan?
Nah, geen idee. Maar aangezien hij nogal van survivallen enzo houdt heeft hij niet veel geld nodig denk ik.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:42:51 #214
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181371420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:42 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ja, eerst kippenvel en later kwaad. En dan ben ik niet eens naar Frankrijk geweest maar alleen maar een paar tientjes overgemaakt en mee geleefd.
Jij kent hem ook persoonlijk?
  FOK!fotograaf woensdag 22 augustus 2018 @ 13:42:52 #215
842 Zorro
Z
pi_181371421
quote:
dus we moeten dan hopen op een toevallige passant
:X
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_181371437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nah, geen idee. Maar aangezien hij nogal van survivallen enzo houdt heeft hij niet veel geld nodig denk ik.
Zijn meestal dure reisjes. Hoe gekker de reisjes, hoe duurder ze zijn.
I´m back.
  Forum Admin woensdag 22 augustus 2018 @ 13:44:05 #218
35723 crew  GGMM
pi_181371447
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Vraagje: is de man single, heeft-ie een relatie, kinderen, wat is zijn beroep? Kortom wat is zijn achtergrond?
Hij at graag bietjes
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_181371451
Misschien is ie zich juist wel al jaren geleden in deze levensstijl gaan verdiepen als backupplan wanneer de waarheid ooit aan het licht dreigde te komen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:44:37 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181371456
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:42 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ja, eerst kippenvel en later kwaad. En dan ben ik niet eens naar Frankrijk geweest maar alleen maar een paar tientjes overgemaakt en mee geleefd.
hij waarschijnlijk dus ook niet
pi_181371460
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:42 schreef NoXia het volgende:

[..]

Jij kent hem ook persoonlijk?
Alleen van naam. Was een erg gewaardeerd lid van de comunitie. Die waardering is nu wel heel snel door de afvoer verdwenen
pi_181371470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn meestal dure reisjes. Hoe gekker de reisjes, hoe duurder ze zijn.
mis, veel vrijwilligers werk juist
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:45:34 #223
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181371477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn meestal dure reisjes. Hoe gekker de reisjes, hoe duurder ze zijn.
Dat is helemaal niet duur.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:45:38 #224
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_181371488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is ie zich juist wel al jaren geleden in deze levensstijl gaan verdiepen als backupplan wanneer de waarheid ooit aan het licht dreigde te komen :P
Ja, dat vermoedde ik ook, kan best waar zijn. Weet niet wat-ie deed voordat-ie aan "bushcraft" begon en wanneer hij ermee is begonnen?
I´m back.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')