abonnement Unibet Coolblue
pi_181366341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat het hier altijd hetzelfde eraan toe gaat.
Een soort spiraal van overschreeuwend gedrag van hoe fucked trump nu wel niet is.
Zonder dat ook maar iemand even een stap terug doet en zich even afvraagt... wacht, wat is nu precies de impact?
Ah, de echokamer circlejerk-klachten komen al.

quote:
Er werd hier gedaan alsof het een fucking impeachable offence was... terwijl het een simpele campaignfund violation was.
Als je een beetje op de hoogte zou zijn zou je weten dat hij daarvoor ook best geimpeached zou kunnen worden. Gaat nooit gebeuren met de GOP natuurlijk, maar het is wel gewoon iets waar je voor afgezet kan worden.

quote:
Als dit jullie moment van overwinning is na 3 jaar graven... nou. Veel plezier ermee. :D
Maar wees realistisch, er is nog niks gebeurd behalve dan een verklaring van een advocaat die zwaar onder druk staat, en waarvan nog maar de vraag is of die verklaring correct is. Over iets wat niks voorstelt.
Al met al is mijn eerdere voorspelling van de verdediging redelijk correct:

quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
Het liefst aangevuld met 'ongelooflijk dit, continu hoor ik van de echokamer hier dat Cohen niet te vertrouwen is en zijn eigen moeder nog zou verkopen, maar zodra hij iets negatiefs zegt over Trump gaat in de circlejerk die POL is alle rationaliteit overboord en moeten we hem maar op zijn blauwe ogen geloven. En ik zal wel weer aangevallen worden, maar als jullie net zo kritisch naar Clinton kijken als naar Trump kan je duidelijk zien dat zij ook hartstikke schuldig is, maar alle identity politics en polarisatie van links hebben jullie denkbeelden zo vergiftigd dat jullie daar totaal blind voor zijn'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:05:19 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181366343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Trump liegt? Stop de persen!!!
Kennelijk wil je dat Trumps leugens en misdrijven niet besproken worden? :?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:05:33 #153
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_181366349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat het hier altijd hetzelfde eraan toe gaat.
Een soort spiraal van overschreeuwend gedrag van hoe fucked trump nu wel niet is.
Zonder dat ook maar iemand even een stap terug doet en zich even afvraagt... wacht, wat is nu precies de impact?
Er werd hier gedaan alsof het een fucking impeachable offence was... terwijl het een simpele campaignfund violation was.
Als dit jullie moment van overwinning is na 3 jaar graven... nou. Veel plezier ermee. :D
Maar wees realistisch, er is nog niks gebeurd behalve dan een verklaring van een advocaat die zwaar onder druk staat, en waarvan nog maar de vraag is of die verklaring correct is. Over iets wat niks voorstelt.
Wauw.

Hoe groot is dat bord voor je hoofd? Kan je überhaupt nog wel zien wat er op je scherm gebeurd?

Volgens mij niet hè?
pi_181366363
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat het hier altijd hetzelfde eraan toe gaat.
Een soort spiraal van overschreeuwend gedrag van hoe fucked trump nu wel niet is.
Zonder dat ook maar iemand even een stap terug doet en zich even afvraagt... wacht, wat is nu precies de impact?
Er werd hier gedaan alsof het een fucking impeachable offence was... terwijl het een simpele campaignfund violation was.
Als dit jullie moment van overwinning is na 3 jaar graven... nou. Veel plezier ermee. :D
Maar wees realistisch, er is nog niks gebeurd behalve dan een verklaring van een advocaat die zwaar onder druk staat, en waarvan nog maar de vraag is of die verklaring correct is. Over iets wat niks voorstelt.
Volgens mij heeft niemand hier beweerd dat impeachment dreigt naar aanleiding van deze kwestie. Sowieso zie ik hier zelden iemand het i-woord posten. Ook wij beseffen dat de Republikeinen bepalen of Trump wel of niet wordt afgezet, en de kans dat zijn partij hem afvalt is bijzonder klein.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181366400
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Dat was mij onbekend. Maar prima toch?
Campaignfund violation. Kleine boete. En we gaan weer verder.
Wat handig dat je elke keer een sterke mening hebt over iets, zonder belast te zijn met enige kennis over de zaak.

En dan klagen dat men niet met je in discussie wil.
pi_181366556
Ah joh, de voormalige advocaat van de President beschuldigt hem onder ede van het medeplegen van een misdrijf, geeft aan mee te willen werken aan het Mueller onderzoek, bekent tevens zelf schuld aan misdrijven direct gelieerd aan de campagne en on top of it all wordt Trump's voormalige campagnevoorzitter ook nog eens schuldig geacht aan fraude, allemaal op dezelfde dag. De enige conclusie kan dan zijn: niets aan de hand mensen! Loopt u rustig door! :')

Die chronische onderschatting van de problemen waar Trump voor staat door de retards die blind achter hem aan lopen gaat ze nog flink in de staart bijten.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:17:00 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181366584
Is het trouwens al bijna Infrastructure Week?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:17:54 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181366612
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:19:09 #159
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181366643
Ik denk dat deze zaken Trump nog weleens kunnen gaan achtervolgen voor zijn herverkiezingscampange.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:19:43 #160
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181366659
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:19 schreef zalkc het volgende:
Ik denk dat deze zaken Trump nog weleens kunnen gaan achtervolgen voor zijn herverkiezingscampange.
Als ie dat al haalt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181366673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als ie dat al haalt.
Pas op, je triggert hiermee iemand.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:20:59 #162
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181366695
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Pas op, je triggert hiermee iemand.
We moeten zo langzamerhand naast een spoilertag ook een trigger-warning tag gaan invoeren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181366711
Corruptie wordt zo langzamerhand in ieder geval wel een lucratief campagnethema voor de Democraten.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:22:06 #164
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_181366722
Ik merk ook aan mezelf dat ik er gewoon bijna kwaad om word, het gedrag van Refragmental dat het gedrag van de die-hard Trump supporters in de VS zo reflecteert.

Wij hebben altijd zo'n medelijden met de bevolking in Noord-Korea, die levenslang geïndoctrineerd, gehersenspoeld en voorgelogen wordt. Maar eigenlijk doet Trump in de VS op dit moment niets anders.

Hij plant verdeeldheid, zet mensen tegen elkaar op, vertelt aan de lopende band leugens en denkt alleen aan zichzelf en zijn naaste vrienden.

Gelukkig zal de grote meerderheid altijd nuchter genoeg zijn om de olifant in de kamer te zien staan, maar de toch nog grote groep mensen die kritiekloos een man als Trump volgt heeft heel veel invloed.

Ik wil zo graag met die mensen in gesprek, maar het is volkomen kansloos want ze luisteren niet, ze prediken alleen maar. En dat maakt me enigszins verdrietig en kwaad over de mensheid.

We denken maar dat we allemaal zo hoogontwikkeld, globalistisch en sociaal zijn, maar een groot deel van ons is eigenlijk maar een heel simplistisch kuddedier dat zich aan een alfa-man of -vrouw wil verbinden en zich hier volledig op blind staart.

Social media en het internet heeft deze waarheid alleen maar duidelijker zichtbaar gemaakt. En ik vind het treurig.
pi_181366783
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:22 schreef Belabor het volgende:
Ik merk ook aan mezelf dat ik er gewoon bijna kwaad om word, het gedrag van Refragmental dat het gedrag van de die-hard Trump supporters in de VS zo reflecteert.

Wij hebben altijd zo'n medelijden met de bevolking in Noord-Korea, die levenslang geïndoctrineerd, gehersenspoeld en voorgelogen wordt. Maar eigenlijk doet Trump in de VS op dit moment niets anders.

Hij plant verdeeldheid, zet mensen tegen elkaar op, vertelt aan de lopende band leugens en denkt alleen aan zichzelf en zijn naaste vrienden.

Gelukkig zal de grote meerderheid altijd nuchter genoeg zijn om de olifant in de kamer te zien staan, maar de toch nog grote groep mensen die kritiekloos een man als Trump volgt heeft heel veel invloed.

Ik wil zo graag met die mensen in gesprek, maar het is volkomen kansloos want ze luisteren niet, ze prediken alleen maar. En dat maakt me enigszins verdrietig en kwaad over de mensheid.

We denken maar dat we allemaal zo hoogontwikkeld, globalistisch en sociaal zijn, maar een groot deel van ons is eigenlijk maar een heel simplistisch kuddedier dat zich aan een alfa-man of -vrouw wil verbinden en zich hier volledig op blind staart.

Social media en het internet heeft deze waarheid alleen maar duidelijker zichtbaar gemaakt. En ik vind het treurig.
Geef het een jaar of 10, dan staat bij al die blinde volgers het schaamrood op de kaken dat ze zich zo hebben laten misleiden. Dat of ze zitten ergens in een inrichting.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:25:53 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_181366801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
George Papadapoulos
Michael Flynn
Paul Manafort
Michael Cohen
Alex van der Zwaan

Allemaal schuldig bevonden van het één of ander en dan zitten we nog aan het begin van de hele bups. Is Trump echt zó slecht in het vinden van mensen die niet crimineel zijn?
+ guilty pleas van
Rick Gates
Richard Pinedo


Stupid Watergate Seven
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:28:29 #167
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181366858
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:22 schreef Belabor het volgende:
Ik merk ook aan mezelf dat ik er gewoon bijna kwaad om word, het gedrag van Refragmental dat het gedrag van de die-hard Trump supporters in de VS zo reflecteert.

Wij hebben altijd zo'n medelijden met de bevolking in Noord-Korea, die levenslang geïndoctrineerd, gehersenspoeld en voorgelogen wordt. Maar eigenlijk doet Trump in de VS op dit moment niets anders.

Hij plant verdeeldheid, zet mensen tegen elkaar op, vertelt aan de lopende band leugens en denkt alleen aan zichzelf en zijn naaste vrienden.

Gelukkig zal de grote meerderheid altijd nuchter genoeg zijn om de olifant in de kamer te zien staan, maar de toch nog grote groep mensen die kritiekloos een man als Trump volgt heeft heel veel invloed.

Ik wil zo graag met die mensen in gesprek, maar het is volkomen kansloos want ze luisteren niet, ze prediken alleen maar. En dat maakt me enigszins verdrietig en kwaad over de mensheid.

We denken maar dat we allemaal zo hoogontwikkeld, globalistisch en sociaal zijn, maar een groot deel van ons is eigenlijk maar een heel simplistisch kuddedier dat zich aan een alfa-man of -vrouw wil verbinden en zich hier volledig op blind staart.

Social media en het internet heeft deze waarheid alleen maar duidelijker zichtbaar gemaakt. En ik vind het treurig.
De basis ligt vaak in superioriteitsgevoel, dit word gevoed door sterke leiders, haat naar andere groepen, egocentrisme en drang naar oppressie.

Als iemand jou het gevoel kan geven dat je in control bent en dat alle zaken die je wantrouwt of haat worden aangepakt is het makkelijk om diegene blindelings te volgen.

L'histoire se répete
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:43:52 #168
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181367248

Een goedemorgen allemaal.

Laten we deze dag vrolijk beginnen met wat gospel... *O*
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:54:04 #169
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181367486
Trump: We are going to put a 25% tariff on every car from the European Union

De vraag met alles wat die man zegt is natuurlijk: Is dit serieus of zegt ie gewoon wat zijn achterban wil horen, maar wordt het nooit geïmplementeerd?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:00:06 #170
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181367625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
Trump: We are going to put a 25% tariff on every car from the European Union

De vraag met alles wat die man zegt is natuurlijk: Is dit serieus of zegt ie gewoon wat zijn achterban wil horen, maar wordt het nooit geïmplementeerd?
Zullen de beurzen leuk vinden.
pi_181367693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
Trump: We are going to put a 25% tariff on every car from the European Union

De vraag met alles wat die man zegt is natuurlijk: Is dit serieus of zegt ie gewoon wat zijn achterban wil horen, maar wordt het nooit geïmplementeerd?
Gewoon willekeurige geluiden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:03:56 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181367717
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:54 schreef DustPuppy het volgende:
Trump: We are going to put a 25% tariff on every car from the European Union

De vraag met alles wat die man zegt is natuurlijk: Is dit serieus of zegt ie gewoon wat zijn achterban wil horen, maar wordt het nooit geïmplementeerd?
Gisteren berichtte de WSJ nog dat Ross’ onderzoek daarnaar was vertraagd onder druk van de onderhandelingen met de EU en Mexico
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:06:19 #173
8369 speknek
Another day another slay
pi_181367763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:

Een goedemorgen allemaal.

Laten we deze dag vrolijk beginnen met wat gospel... *O*
_O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 woensdag 22 augustus 2018 @ 11:06:28 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181367764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:17 schreef Szura het volgende:
Is het trouwens al bijna Infrastructure Week?
Beautiful Clean Infrastructureweek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 22 augustus 2018 @ 11:31:11 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181368220
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 22-08-2018 om 11:26:43 Michael Cohen must release all recordings relating to Trump and my client immediately. I have been calling for their release for months. The people have a right to know the truth about Trump and the dumpster fire of his presidency. Release the #TrumpTapes NOW. reageer retweet
:9
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')