abonnement Unibet Coolblue
pi_181353375
Mijn pc is kapot wat moet ik doen?
Dan krijg ik een melding op mijn scherm en die zegt : "Graag uw windows licentie activeren"
Vervolgens krijg ik geen achtergrond plaatje meer en slaat de PC in een soort van noodtoestand.
Daarna krijg ik vage meldingen rechtsonder of ik allerlei zooi wil doen en staat er microsoft Activeren. maar ik snap niet wat ik moet doen. Ik heb deze pc net een week in huis en het is alleen maar gejammer met dit apparaat. Mijn Laptop draait Mac en heb ik nooit gezeik mee, maar ja , dit afdankertje kreeg ik van mijn zoon en die zei dat er niks aan de hand was. Ik heb er een lading boeken op gelegd, dat heb ik met de oude pc ook gedaan. Vervolgens een week geleden begin ik deze meldingen te krijgen. Ook krijg ik meldingen dat mijn klok fout staat, deze zet ik elke keer weer terug maar hij lijkt het maar niet te willen onthoude.

Graag alleen serieuze antwoorden.
Redacted
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:17:59 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_181353396
Kliko. Of in een paar kilo rijst leggen en een nacht onbeheerd achterlaten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_181353496
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:17 schreef jogy het volgende:
Kliko. Of in een paar kilo rijst leggen en een nacht onbeheerd achterlaten.

Het is een prachtbeestje zit Windows 7 erop, premium edition. Vorig jaar draaide hij nog goed bij Jorrit. Toen kon hij er nog op minecraften.
Redacted
pi_181354523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:22 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is een prachtbeestje zit Windows 7 erop, premium edition. Vorig jaar draaide hij nog goed bij Jorrit. Toen kon hij er nog op minecraften.
Pentium 4, goede oude tijd! _O_
pi_181354688
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:22 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is een prachtbeestje zit Windows 7 erop, premium edition. Vorig jaar draaide hij nog goed bij Jorrit. Toen kon hij er nog op minecraften.
mijn eerste was een Pentium 2 machine, bazending _O_

Habbo Hotel vrijdagavond _O_
pi_181355052
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef DevFreak het volgende:

[..]

mijn eerste was een Pentium 2 machine, bazending _O_

Habbo Hotel vrijdagavond _O_
Oh mijn eerste was een Pentium 268 en ik kon er dungeon keeper op spelen op low settings (die je alleen kon vinden met een geheime instelling) Ctrl + T en dan ging de resolutie omlaag en kon je zeer langzaam dungeon keeper 1 spelen. :P

Daarna een 486 met Commander keen , Tyrian 2000! (beste side shooter) Duke nukem 3d
vervolgens een pentium 2 met Unrealtournament GOTY en Quake 3! Die draaiden onder Pentum 2 :D . Age of empires 1.

Windows 95 installeren , Windows 98 en die cd was bekrast, meteen 3 fouten en kon ik opnieuw beginnen en je moest maar op Kazaa kijken wat voor leuke liedjes er waren zo lang wachten.
Redacted
pi_181355535
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Oh mijn eerste was een Pentium 268 en ik kon er dungeon keeper op spelen op low settings (die je alleen kon vinden met een geheime instelling) Ctrl + T en dan ging de resolutie omlaag en kon je zeer langzaam dungeon keeper 1 spelen. :P

Daarna een 486 met Commander keen , Tyrian 2000! (beste side shooter) Duke nukem 3d
vervolgens een pentium 2 met Unrealtournament GOTY en Quake 3! Die draaiden onder Pentum 2 :D . Age of empires 1.

Windows 95 installeren , Windows 98 en die cd was bekrast, meteen 3 fouten en kon ik opnieuw beginnen en je moest maar op Kazaa kijken wat voor leuke liedjes er waren zo lang wachten.
SImcity 2000/3000 was de bom
pi_181355552
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:43 schreef DevFreak het volgende:

[..]

SImcity 2000/3000 was de bom
Oeeeeh ik moest een halfjaar wachten voordat ik simcity 3000 kon kopen , en toen was Roadrash ook uit (racespelletje met motoren ) Geweldig!
Redacted
pi_181358220
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:09 schreef DevFreak het volgende:

[..]

mijn eerste was een Pentium 2 machine, bazending _O_

Habbo Hotel vrijdagavond _O_
hah, newbie
pi_181359520
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:23 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Oh mijn eerste was een Pentium 268 en ik kon er dungeon keeper op spelen op low settings (die je alleen kon vinden met een geheime instelling) Ctrl + T en dan ging de resolutie omlaag en kon je zeer langzaam dungeon keeper 1 spelen. :P

Daarna een 486 met Commander keen , Tyrian 2000! (beste side shooter) Duke nukem 3d
vervolgens een pentium 2 met Unrealtournament GOTY en Quake 3! Die draaiden onder Pentum 2 :D . Age of empires 1.

Windows 95 installeren , Windows 98 en die cd was bekrast, meteen 3 fouten en kon ik opnieuw beginnen en je moest maar op Kazaa kijken wat voor leuke liedjes er waren zo lang wachten.
Dungeon Keeper was wel fakking vet ja _O_
pi_181361912
Nou sluiten dan! :D Of moet ik dat ook nog uitleggen? :P
Redacted
pi_181362108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

hah, newbie
Ben jij nou hier ook al mod of wat is deze en of dat dan dus caps in de titel met huisvrouwen ook niet meer mag in DIG? :@

OT: geen idee :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181364746
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou sluiten dan! :D Of moet ik dat ook nog uitleggen? :P
Okok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')