abonnement Unibet Coolblue
pi_181350887
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181350896
Oops ik gooide hem dicht.

Mijn laatste bericht:

Ik heb een maand geleden een ceasar salad gemaakt, dat was pas erg qua kcal.
Wel jammer want hij was erg lekker.

Op sommige dagen kan het maar 800-900kcal voor een salade is wel erg veel.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:14:13 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_181350911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een stomme vraag: maar wat doen jullie met lekkere trek als je emotioneel bent? Ik geef er niet aan toe, maar ik heb continu zin in wat lekkers en zo. En dan ook een boel lekkers (als het met een blokje chocola weg zou zijn, zou ik er wel aan toegeven). Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag mag snoepen, want dan ga ik bakken met een vriendin
eerlijk? Ik vreet mezelf dan meestal gewoon eenmalig vol. Heb ik dat ook weer gehad. Maar dit is vast een fout antwoord :')
disclaimer
pi_181350925
@Cots ik zou dan proberen iets lekkers te snaaien wat niet al te erg is qua kcal.
Dagen uitstellen lukt mij dan niet.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:15:32 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181350944
@Cots, momenteel zit ik in zo'n periode.. En vreet me helemaal vol. Meerdere dagen.
Niet goed, ga ik ook spijt van hebben. Heb ik opzich nu al (zeg ik terwijl ik ondertussen Nutella aan 't eten ben.. :') )
Mar als je voor jezelf een betere oplossing hebt, zeker doen!
Want dit is niets. Enkel dubbelop spijt
pi_181351065
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eerlijk? Ik vreet mezelf dan meestal gewoon eenmalig vol. Heb ik dat ook weer gehad. Maar dit is vast een fout antwoord :')
Haha, +1.
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik dan een stuk ga wandelen en dat de lekkere trek dan verdwenen is bij terugkomst.

Maar meestal heb ik intern met mezelf een hierop lijkende dialoog:
*Hmm, ik heb zin in lekkers. En ik vind dat ik dat wel verdien want -insert welke reden dan ook.
+Ja, maar je wil ook afvallen. En je verdient het ook om de weegschaal naar beneden te zien gaan.
*Ja, maar één keer snoepen gaat toch het verschil niet maken.
+Ja, maar het blijft meestal niet bij één keer.
*Ja, maar dan beloof ik mezelf dat dit de enige keer is deze week dat ik ga snoepen buiten de planning. En dan ga ik écht naar alledrie de sportlessen deze week.

En dan pak ik een ijsje. En dan drie minuten nadat die op is nog eentje. En dan vraag ik of vriend een zak popcorn wil en eet ik die ook voor 3/4 zelf leeg. En dan rommel ik in de voorraadkast vloekend dat we ook niks lekkers in huis hebben verder en pak ik nog een boterham met mayonaise en worst.
pi_181351067
hm... dan houd ik me maar aan de boodschappenlijst en heb ik gewoon pech. Ja en lekkere zoete theeën drinken. Ik was vandaag naar de apotheek en ik had de hele weg naar huis (langs allerlei eetzaakjes en de markt) hm zin in noten, hm zin in chocola, hm zin in milkshake. En nu staat braaf de zuurkool te koken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181351107
Ooooh en de muts van een HA-assistente ook. Ik vroeg of ik bloed moest laten prikken ditdat. Krijg ik te horen "Je moet gewoon chocolade eten meid, daar wordt een mens blij van"... Sindsdien is hem Hmmmm chocolade!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181351127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ooooh en de muts van een HA-assistente ook. Ik vroeg of ik bloed moest laten prikken ditdat. Krijg ik te horen "Je moet gewoon chocolade eten meid, daar wordt een mens blij van"... Sindsdien is hem Hmmmm chocolade!
Als de oplossing zo makkelijk zou zijn....
Niet de slimste huh
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:24:16 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181351130
Afleiding zoeken. Die lekkere trek gaat wel voorbij. Of een ‘healthy snack’ nemen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:25:36 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181351156
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, +1.
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik dan een stuk ga wandelen en dat de lekkere trek dan verdwenen is bij terugkomst.

Maar meestal heb ik intern met mezelf een hierop lijkende dialoog:
*Hmm, ik heb zin in lekkers. En ik vind dat ik dat wel verdien want -insert welke reden dan ook.
+Ja, maar je wil ook afvallen. En je verdient het ook om de weegschaal naar beneden te zien gaan.
*Ja, maar één keer snoepen gaat toch het verschil niet maken.
+Ja, maar het blijft meestal niet bij één keer.
*Ja, maar dan beloof ik mezelf dat dit de enige keer is deze week dat ik ga snoepen buiten de planning. En dan ga ik écht naar alledrie de sportlessen deze week.

En dan pak ik een ijsje. En dan drie minuten nadat die op is nog eentje. En dan vraag ik of vriend een zak popcorn wil en eet ik die ook voor 3/4 zelf leeg. En dan rommel ik in de voorraadkast vloekend dat we ook niks lekkers in huis hebben verder en pak ik nog een boterham met mayonaise en worst.
En gaat het dan de volgende keer precies hetzelfde?
The love you take is equal to the love you make.
pi_181351187
pi_181351211
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Afleiding zoeken. Die lekkere trek gaat wel voorbij. Of een ‘healthy snack’ nemen.
Jep dat is ook mijn tactiek. En thee drinken
Nu ben ik aan het chatten en meezingen met youtube. Dan kan ik niet humeurig blijven ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181351227
Ligt eraan. Soms kan ik met mezelf afspreken dat ik XYZ mag, of op die en die dag datgene. Andere keren heb ik er schijt aan en volg ik SQ. En weer andere keren zorg ik voor afleiding.
pi_181351267
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En gaat het dan de volgende keer precies hetzelfde?
Vaak wel, al moet ik wel zeggen dat het me wel steeds vaker lukt om het wel echt bij die 1x in de week dan te houden. Maar dit is voor mij zeker wel een groot deel van de reden waarom ik het moeilijk vind om het laatste stukje af te vallen, want eten en beloning zijn voor mij wel vrij sterk aan elkaar gekoppeld. Het klinkt een beetje verontrustend, maar toen ik voor mezelf afval tussendoelen en beloningen ging bedenken kon ik ook echt geen beloningen bedenken waar ik echt blij van wordt die niet met sushi/uit eten oid te maken hebben. Dus daar probeer ik me wel bewust van te zijn en te beginnen met dan een wat gezondere variant te kiezen (sushi is bv qua voedingsstoffen vind ik dan een betere keus dan chocola en chips) maar ik hoop uiteindelijk ook wel de stap te kunnen maken om eten en beloning/troost los te koppelen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:35:15 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181351355
Als ik in de ‘schijt aan’-modus schiet (zou schieten) dan gaat het geheid mis. Dan gaat die befaamde knop om en wordt het steeds weer ‘vólgende week maandag ga ik weer beginnen’. Ik doe het goed (eten volgens een planning, binnen grenzen) of ik doe het niet (lees: kilo’s komen er weer bij). Ik kan het niet half-half doen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:40:42 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181351478
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Vaak wel, al moet ik wel zeggen dat het me wel steeds vaker lukt om het wel echt bij die 1x in de week dan te houden. Maar dit is voor mij zeker wel een groot deel van de reden waarom ik het moeilijk vind om het laatste stukje af te vallen, want eten en beloning zijn voor mij wel vrij sterk aan elkaar gekoppeld. Het klinkt een beetje verontrustend, maar toen ik voor mezelf afval tussendoelen en beloningen ging bedenken kon ik ook echt geen beloningen bedenken waar ik echt blij van wordt die niet met sushi/uit eten oid te maken hebben. Dus daar probeer ik me wel bewust van te zijn en te beginnen met dan een wat gezondere variant te kiezen (sushi is bv qua voedingsstoffen vind ik dan een betere keus dan chocola en chips) maar ik hoop uiteindelijk ook wel de stap te kunnen maken om eten en beloning/troost los te koppelen.
Ik herken het wel, hoor.

Eten als beloning zien als je wilt afvallen kan alleen wel vrij contra-productief werken. Bijna ironisch.

Er is zo’n uitspraak ‘nothing tastes as good as thin feels’. De beloning voor je aan je dieet houden, is dat getal op de weegschaal en hoe het voelt als dat jurkje goed zit, hoe goed het voelt als je een paar trappen oploopt zónder dat je bovenaan staat te hijgen, dat je bloeddruk goed is bij de controle, etc.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181351532
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:27 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
:D

En bij enorme snaaizin haal ik nu één ding (meestal een reep chocolade :')) en dat mag op. En daarna is er gewoon niets meer in huis, dus is het eerst een tijd gefrustreerd in kastjes kijken, even Engelse drop overwegen (maar toch niet pakken, want ew) en uiteindelijk ga ik meestal maar vroeg naar bed. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181351535
Of dat je man je aanroept met 'Hey, slankie!' O+ :@
pi_181351559
Ik koop wel eens in zulke buien een doosje diepvriesfruit om op te sabbelen, maar goed. Nu thee zetten (thee is voor mij echt een troostend drankje)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:45:06 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181351565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Of dat je man je aanroept met 'Hey, slankie!' O+ :@
Dat gaat hier nooit gebeuren ;(
pi_181351567
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Of dat je man je aanroept met 'Hey, slankie!' O+ :@
O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181351605
Thee werkt voor mij ook lekkere trek verlagend :Y
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:50:42 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181351660
Thee ooit 1x geprobeerd thuis te drinken. Geen succes :+

Wou dat ik slank geboren en getogen was ;(
pi_181351689
Wij drinken eigenlijk standaard 's avonds 2 koppen thee. Alleen in de zomer hebben we dat niet gedaan want warm. Flessen water.. Maar sinds deze week weer theeleuten :) We hebben een leuke selectie losse thee, voornamelijk kruiden maar ook zwarte en groene thee.
pi_181351739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat gaat hier nooit gebeuren ;(
Geen man of niet slank?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:05:08 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181351898
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen man of niet slank?
Beide :+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:07:09 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181351935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik herken het wel, hoor.

Eten als beloning zien als je wilt afvallen kan alleen wel vrij contra-productief werken. Bijna ironisch.

Er is zo’n uitspraak ‘nothing tastes as good as thin feels’. De beloning voor je aan je dieet houden, is dat getal op de weegschaal en hoe het voelt als dat jurkje goed zit, hoe goed het voelt als je een paar trappen oploopt zónder dat je bovenaan staat te hijgen, dat je bloeddruk goed is bij de controle, etc.
Mja, ik vind de ‘thinfeeling’ echt ernstig overrated, helaas...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:14:11 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181352053
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mja, ik vind de ‘thinfeeling’ echt ernstig overrated, helaas...
Dan was je niet dik genoeg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181352077
en een portieverpakking kopen CotS? dus 1 snickers of zo bij de kassa? dan heb je en de chocolade en de minimale schade.
pi_181352085
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mja, ik vind de ‘thinfeeling’ echt ernstig overrated, helaas...
^^ dat.
Kun je voorstellen hoe innig gelukkig al die slanke mensen dan al die tijd met hun fantastische lijf moeten zijn :+
pi_181352144
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

^^ dat.
Kun je voorstellen hoe innig gelukkig al die slanke mensen dan al die tijd met hun fantastische lijf moeten zijn :+
Nee nee, je gaat het pas waarderen wanneer je het ook (al dan niet tijdelijk) kwijt bent geraakt he..
pi_181353018
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Bikinifag met je gaymilie :P heeeeel ander beeld bij nu.

@Barrel hm, nou ontstoken wordt er soberso niks geopereerd. Misschien krijg ik nu ter ondersteuning wel antibiotica, afh van cito(?). De maagverkleining denk ik serieus over na. Ik vind het heel eng, maar t voordeel van een sleeve is dat je op den duur weer ‘gewoon’ kan eten en al je darmen en kleppen etc behoudt.

Wat ik nu doe gaat heel goed, maar eigenlijk moet ik 100 kilo afvallen :') en de kans dat ik daar in de buurt kom is met een operatieve steun in de rug gewoon groter.

-8.6 nu, overigens
Jeetje kwak, sterkte met je strijd. In combinatie met je beroep nog wel extra zwaar denk ik.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:09:32 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181353211
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:27 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O_

Ik zit nu met een pot Breyers voor mijn neus, niet verkeerd! :9
En met 5 euro per pot doe ik vanzelf wel zuinig. :X
***
pi_181353262
Ik was vandaag bijna naar de AH gereden om Breyers te halen :D
Hier in het dorp zit alleen maar een Jumbo :(
pi_181353339
Niet sporten vanaaf -O- Zondag toch weer reactie in mijn bil, dus daar moet ik rustig aan doen, en nu heb ik ook weer last van mijn 'schilderarm' na de opruim en schoonmaakwoede van vandaag. En zowel bil als arm ontzien kan alleen op de bank vrees ik ;( Donderdag ochtend probeer ik het weer..

Meh..
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:39:23 #38
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181353833
Hallo :W
Ik heb last van overgewicht en ik moet er echt iets aan doen ;( dus ik dacht: misschien is dit topic iets. Heb eerder een afvalpoging gedaan, ben toen 20 kilo afgevallen maar die heb ik er ook weer aangegeten.
Ik ben vooral een lurker :@ maar ik denk dat het heel prettig kan zijn om een en ander te kunnen bespreken.

Zijn er hier nog bepaalde do's en don'ts? Wil niemand voor het hoofd stoten :@
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:49:12 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181354124
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:39 schreef Ceviche het volgende:
Hallo :W
Ik heb last van overgewicht en ik moet er echt iets aan doen ;( dus ik dacht: misschien is dit topic iets. Heb eerder een afvalpoging gedaan, ben toen 20 kilo afgevallen maar die heb ik er ook weer aangegeten.
Ik ben vooral een lurker :@ maar ik denk dat het heel prettig kan zijn om een en ander te kunnen bespreken.

Zijn er hier nog bepaalde do's en don'ts? Wil niemand voor het hoofd stoten :@
Neuh, bijna alles kan hier wel en anders wordt het je wel gezegd ;)

Welkom :)
pi_181354544
Welkom ceviche :)
Gewoon lekker mee kletsen
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:14:49 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181354842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:39 schreef Ceviche het volgende:
Hallo :W
Ik heb last van overgewicht en ik moet er echt iets aan doen ;( dus ik dacht: misschien is dit topic iets. Heb eerder een afvalpoging gedaan, ben toen 20 kilo afgevallen maar die heb ik er ook weer aangegeten.
Ik ben vooral een lurker :@ maar ik denk dat het heel prettig kan zijn om een en ander te kunnen bespreken.

Zijn er hier nog bepaalde do's en don'ts? Wil niemand voor het hoofd stoten :@
D’r staat een tekstje boven het invoervak.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:06:46 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181356262
Dank jullie wel :)

Als het goed is heb ik binnenkort weer een baan en een fiets, ik hoop dat het dan ook wat makkelijker wordt om wat gewicht te verliezen, ik zit nu eigenlijk alleen maar thuis en kan gratis met het ov, dat helpt natuurlijk ook niet mee.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:10:43 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_181356455
Ik kocht ook zo'n dure bak breyers ijs. Maak m thuis open, zit ie maar half vol. Gewoon helemaal ontdooid geweest en daardoor al het volume kwijt :{ gebeurt me tegenwoordig zó vaak bij de winkels. Gelukkig is ijs het enige wat ik uit de diepvries koop :r
disclaimer
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:31:27 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_181357242
Lol, mijn man ging er mee terug, kwam tot de conclusie dat ze állemaal ontdooid waren geweest, en kwam met een bak b&j terug :') O+
disclaimer
pi_181357312
B&j lijkt mij ook veel lekkerder. Mijn kinderen lusten wel oppo hazelnoot met chocolade
pi_181357332
Welkom Ceviche !

Storm, dat is ook echt zo'n mannenactie. Is die breyes echt zo goddelijk? Is het de kcal waard?

Ik merk dat ik sinds ik in de weekenden wat losser ben en op onderhoudt/net erboven eet dat ik het afvallen echt veel gemakkelijker vol houdt. Als ik dan een keer zin heb in pizza ofzo dan stel ik het uit tot in het weekend en dan eet ik dan iets meer.
pi_181357373
Ik vind Oppo lekkerder dan Breyers :P Breyers was bij mij heel hard, geen romige textuur
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:37:31 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_181357519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:33 schreef Pinuts het volgende:
Welkom Ceviche !

Storm, dat is ook echt zo'n mannenactie. Is die breyes echt zo goddelijk? Is het de kcal waard?

Ik merk dat ik sinds ik in de weekenden wat losser ben en op onderhoudt/net erboven eet dat ik het afvallen echt veel gemakkelijker vol houdt. Als ik dan een keer zin heb in pizza ofzo dan stel ik het uit tot in het weekend en dan eet ik dan iets meer.
Nee het is niet goddelijk, het bevat juist zo weinig kcal dat je zonder schuldgevoel zo'n emmer kan leegschrokken.

B&J is absoluut lekkerder! Ik heb dus nu maar 70 gram b&j gepakt ipv een halve emmer breyers. Ook prima ;)
disclaimer
pi_181357598
B&J is de kcal waard, af en toe, Breyers is het compromis waard, iets vaker ;)
pi_181357633
Scheelt dat ik niet zo'n fan ben van ijs. Eigenlijk alleen van de italiaanse ijssalon, en dan ben ik nog kritisch :P
pi_181357679
Dan zou ik het lekker laten en gewoon heel af en toe écht lekker ijs halen :Y
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:44:48 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_181357789
Inderdaad!
disclaimer
pi_181357812
Ik ben veel te pinnig om dat soort bedragen uit te geven aan iets lekkers. Had laatst Professor Grunschnabel ijs gekocht voor peuter toen het 50% korting was, maar hij vond het vies.

Lijstje:
O: brood met halvarine en hagelslag
T: galiameloen
L: brood met vega smeerworst/ham/worst/kaas
T: paprika
D: restjesdag: couscous/gehakt/paprika/boontjes/pijnboompit en lasagne, kwark met dubbelvla
T: galiameloen

Ik heb een nieuwe collega die steeds snoepjes blijft aanbieden }:|
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:48:16 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181357919
Ik heb geen verstand van merken. Ik koop gewoon ijs als ik daar zin in heb. Zelden dat ik echt naar 't merk kijk. Koop ik 't te weinig voor denk ik.
pi_181357986
Ik vind het ijs vooral een mooi alternatief voor de kipkwark met rijst. _O-

IJs. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:50:58 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_181358024
Merk maakt mij ook niet uit hoor. Smaak wél :P
disclaimer
pi_181358239
Goed... Opgenomen. Dus al het eten wordt met liters room bereid... Daar gaat mijn dieet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:01:46 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_181358418
Dieet is niet je belangrijkste prioriteit nu lieverd. Dat komt wel weer. :*
disclaimer
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:11:05 #59
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181358719
Dat Breyers ijs heb ik nog nooit geprobeerd :o
Nu al een goede tip :o
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:11:24 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181358730
Van wat ik in R&P las lijkt me dit ook beter voor je, hoe rot ook omdat je met een redelijk eetritme gevonden leek te hebben. Maar dit is echt even belangrijker nu.
Hopelijk wordt het snel rustiger in je hoofd. 😘
***
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:11:59 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181358745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Ceviche het volgende:
Dat Breyers ijs heb ik nog nooit geprobeerd :o
Nu al een goede tip :o
Er is ook nog een andere soort, OPPO. ;)
***
pi_181358842
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er is ook nog een andere soort, OPPO. ;)
Waar wordt die verkocht?
pi_181358893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... Opgenomen. Dus al het eten wordt met liters room bereid... Daar gaat mijn dieet
Daar zou ik me nu maar even niet druk om maken, hoewel ik snap dat je ervan baalt.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:39:36 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181359823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waar wordt die verkocht?
Ik dacht ah?
***
pi_181360666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... Opgenomen. Dus al het eten wordt met liters room bereid... Daar gaat mijn dieet
Instellingskeukens werken doorgaans niet met liters room pop. Veel mensen raken juist ondervoed in het ziekenhuis.

En je prioriteiten liggen nu elders.

In jouw geval: zou ik als je thuis bent eens gaan lezen over intuitive eating ipv te dieten. Afvallen kan niet je prioriteit zijn eigenlijk. :*

Sterkte!

ik vermoed dat ik morgen ook weer ‘mag’ want het moest morgen beter gaan, zonder pijnstilling, en het gaat nu nog kut met...
Kwak
pi_181360935
Kwam nog een blokje kaas bij mijn lijstje. Totaal 1500kcal vandaag.
pi_181361642
O: mueslireep
T: sprits
L: anderhalve boterham met gebakken ei met kaas en zongedroogde tomaten. Ik had 'm bijna op toen ik een stuk glas in mijn mond had :o bleek dat de deksel van het potje Italiaanse kruiden afbrokkelen. Direct potje en rest van de boterham weggegooid.
D: curry met noedels :9

T: aantal keren koffie met suiker en melk.


Lijstje is wat laag in de calorieën, ik heb nu ook trek. Maar in het weekend ben ik bijna een kg aangekomen door allerlei troep, dus het mag wel weer ietsje strenger.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181361670
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Instellingskeukens werken doorgaans niet met liters room pop. Veel mensen raken juist ondervoed in het ziekenhuis.

En je prioriteiten liggen nu elders.

In jouw geval: zou ik als je thuis bent eens gaan lezen over intuitive eating ipv te dieten. Afvallen kan niet je prioriteit zijn eigenlijk. :*

Sterkte!

ik vermoed dat ik morgen ook weer ‘mag’ want het moest morgen beter gaan, zonder pijnstilling, en het gaat nu nog kut met...
balen kwak, dat de pijn blijft ondanks pijnstilling.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181361681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed... Opgenomen. Dus al het eten wordt met liters room bereid... Daar gaat mijn dieet
goed zo :* niet druk maken over je eten nu.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:50:07 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181361786
Sterkte voor Kwak en CotS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181364429
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:50 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte voor Kwak en CotS.
^ Dat.

Lijstje is een standaard verhaal, minus het sporten. Heel kort nachtje gehad, ik merk dat ik op zulke dagen vrij wankel aan het trainen ben en veel gaap tussendoor. Dus vroeg naar bed, en sporten morgen.
pi_181364463
w:88,4
o:ontbijtshake
l:wrap met roomkaas + ntb
d:geen idee
t: ontbijtkoek zero
b:uur fitness

Afgelopen weekend iets te gezellig dus 0,8 kg aangekomen. Maar nu weer keurig in het afval lijntje ,
verder - 4.5kg vanaf de start 18 dagen terug.

Komend weekend zijn de visserijdagen (4 dagen) kermis bier en ongezond leven.

oh volgens de weegschaal app niet meer Obese maar Overweight.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:34:25 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181364498
Kwak, hoe is het met je? Thuis kunnen blijven?

Cots :*

Ik dacht dat ik vandaag een whoosh zou hebben,want mijn darmen waren vrij actief gister.. helaas..maar 0.5 kilo...
Maar goed.. dat zijn er toch 0.5...

Ik heb nog geen idee hoe ik mijn dag in ga delen..O wordt 3 gebakken eitjes.. de rest moet ik nog zien..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:36:09 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181364518
Kwak, wat klote dat je niet opknapt zeg. :{ Hopelijk kunnen ze je vandaag helpen.

En verder zwaai ik mezelf hier maar uit. Met afvallen of bewust eten heeft dat wat ik doe niks te maken.
Misschien dat het volgende week beter gaat als er weer ritme in de dagen komt.
***
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:37:19 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_181364537
Kwak :*

Joene, altijd fijn om onder zo'n lijntje te duiken!

Ik woog vanmorgen 70.4 en dat is officieel een "gezond gewicht". Zal daar nog wel even omheen blijven schommelen gok ik ;)
disclaimer
pi_181364551
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:36 schreef Brighteyes het volgende:
Kwak, wat klote dat je niet opknapt zeg. :{ Hopelijk kunnen ze je vandaag helpen.

En verder zwaai ik mezelf hier maar uit. Met afvallen of bewust eten heeft dat wat ik doe niks te maken.
Misschien dat het volgende week beter gaat als er weer ritme in de dagen komt.
Is het dan niet juist goed hier te blijven??

Whoosh van 1kg hier :s) 74.7 *O* het zomerplateau is doorbroken ^O^
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:41:12 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181364566
Lekkere whoosh! :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is het dan niet juist goed hier te blijven??

Whoosh van 1kg hier :s) 74.7 *O* het zomerplateau is doorbroken ^O^
In theorie natuurlijk wel maar ik voel me bijna zo’n fag-hag, wel ergens omheen hangen maar er eigenlijk geen fuck te zoeken hebben.

En dat als ik geen lijstjes of update post maar wel meebabbel jullie ook wel weten dat ik weer heb zitten snaaien. ;) :@
***
pi_181364605
Nee joh!! We proberen elkaar te motiveren hier toch?? :) lekker blijven rondhangen :Y

Officieel gezond gewicht nu. Alleen met mijn middelomtrek van 75cm vinden ze me te dun :o :') _O- misschien bedoelden ze wel buikomtrek.. da's toch echt iets anders. :P
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:47:57 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_181364613
Het gaat niet zo om lijstjes hoor be. Lijstjes interesseren me eigenlijk geen fuck. Ik heb liever jou.
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:48:59 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_181364620
Oh ook mooie mijlpaal sun!
Had ik ook weer onterecht in mijn hoofd zitten dat jij net zo lang bent als ik :')
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:50:55 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181364629
Ik geloof mijn weegschaal niet.. die stond vanmorgen letterlijk op mijn nul-punt :') Dat kan gewoon niet. :+
  woensdag 22 augustus 2018 @ 07:54:31 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_181364666
Waarom niet?
disclaimer
pi_181364706
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ook mooie mijlpaal sun!
Had ik ook weer onterecht in mijn hoofd zitten dat jij net zo lang bent als ik :')
Ja ik ook steeds. _O- maar scheelt toch best wat.
pi_181364719
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat niet zo om lijstjes hoor be. Lijstjes interesseren me eigenlijk geen fuck. Ik heb liever jou.
Ik lees de meeste lijstjes van anderen niet eens, alleen als er een specifieke opmerking bij staat :@ maar vind het wel fijn zelf zwart op wit neer te zetten zelf..
pi_181364901
Wat hierboven allemaal gezegd wordt, BE! :) En geen lijstje staat bij mij niet gelijk aan snaaien, ik heb zelf gewoon niet altijd zin om lijstjes te posten, en ga ervan uit dat dat voor anderen hetzelfde is.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 08:18:34 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181364911
I feel so loved! O+ I’ll stay!
Daar was niet veel voor nodig! :D

Ik moet ook gewoon een schop onder mijn kont hoor. ;)
***
pi_181364924
*schop*

zo dan. ^O^ :Y)
pi_181364949
Ik probeer weer even wat meer aan te haken. Lees wel alles mee maar weinig puf gehad om veel te reageren. Maandag gebeld door schoonouders dat de oude oppas van vriend erg ziek is en heeft gezegd dat het goed is zo, dus halsoverkop de auto in zodat hij nog afscheid kon nemen. En omdat het op vrijwel dezelfde manier gaat als bij mijn oma ging anderhalf jaar geleden (longontsteking, werd niet beter, bewust gekozen voor geen verdere behandeling) riep dat bij mij nogal wat herinneringen op en heb ik ook de hele avond lopen janken. En vlak voor hij gebeld had, hadden we ook net een halve relatie crisis waarbij ik het allemaal even niet meer wist.

Maar nu weer beetje ruimte in het hoofd om ook op anderen te reageren.

Cue: balen nog steeds van je enkel.. ik heb vorig jaar enkelbanden ingescheurd en was daar toch wel ruim 8 weken mee bezig voor ik echt weer kon gaan sporten (en dan nog voorzichtig doen). Ik hoop dat het bij jou sneller geneest!

CotS, sterkte en lijkt me inderdaad goed om even je prioriteiten te verleggen, hoezeer het ook begrijpelijk is dat je baalt ervan.

Kwak, wat kut van de pijn nog steeds. Wat een lastige beslissing met die operaties en je opties en dat het afvallen ook juist weer de kans op aanvallen vergroot. Sterkte!

BE, eens met de rest, als hier blijven hangen en even niet over lijstjes praten maar over andere dingen meekletsen voor jou fijn is en misschien ervoor zorgt dat je het op een gegeven moment weer wat kan oppakken, dan is dat toch prima? Ik zou alleen even hier wegblijven als je merkt dat het voor jou averechts werkt, niet omdat je denkt dat je hier niks te zoeken hebt.

Sunny, officieel gezond gewicht nu, well done! *O* hartstikke goed!

SQ, ook jij, wat goed joh! _O_ hoeveel was ook alweer jouw streef range? Je bent er bijna nu of niet?

Hopelijk ben ik zo snel niemand vergeten.

Ik zit alweer een tijdje >58 (vanmorgen 58.9) dus wil ook weer even wat naar beneden. Streefrange is 50-55 dus op zich ben ik er bijna, maar merk dat dit stuk juist het moeilijkst is voor mij. Ben al twee keer eerder 55.5 geweest en toen toch weer omhoog, dus wil het dit keer toch iets meer slow&steady aanpakken. Ik mik op eerste maand twee kilo eraf en dan daarna een kilo per maand. Dan ben ik er wel pas over 3 maanden, maar haal ik het misschien ook wel daadwerkelijk én blijf ik er dan ook.
pi_181364996
Ik vind 2 kilo per maand niet slow & steady :@ dat zo bij mij vlot zijn.. :P
  woensdag 22 augustus 2018 @ 08:28:48 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_181365031
Zeker bij zulke lage lichaamsgewichten. Dan gaat het gewoon niet zo snel (meer).

Heftige weken vlindertje! Hopelijk wordt het nu wat rustiger!
disclaimer
pi_181365034
Met afbouw naar kilo per maand hé.. dus 4 kilo eraf in 3 maanden, dat vind ik niet heel snel (maar dat kan ook zijn omdat mijn beeld daarvan wat vertekend is of omdat ik het het allerliefst er gewoon nu meteen af zou hebben en 3 maanden dan heel lang klinkt haha).

Edit: daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in SQ. Misschien moet ik daar gewoon even wat meer aan denken als ik vind dat het te langzaam gaat. En dank je wel :) ik hoop ook op wat rustiger ja.
pi_181365110
Ik wil er zelf nog 5 kilo duurzaam vanaf (schommelrange tussen 68 en 72 is prima) maar als ik dat snel zou willen moet ik echt te weinig gaan eten en ik ben nu juist tegelijkertijd op zoek naar een gezonde en houdbare levensstijl. Dus liever iets langzamer maar duurzaam, dan snel en niet vol te houden ^O^
Een inname van 200-400 onder onderhoud zou meer dan afdoende moeten zijn voor me ^O^
pi_181365281
Het gaat hier ook niet echt lekker dieet technisch hoor. Het ging eigenlijk best wel oké slow maar steady. Maargoed gaat wel weer over als de hypotheek rond is en de verbouwing geregeld :+

Gisteren kwam ik magnetron popcorn tegen.. :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181365339
Vlindertje, wat komt er veel tegelijk :*

BE, wat de rest al gezegd heeft. Boeiend of je een lijstje post of niet. Doe wat goed voelt voor jou.

Sunny ^O^ goed bezig

Vandaag een lastige dag, alleen thuis en op het werk nog zonder leerlingen. Dat zijn vaak snaaidagen. Ik ga m'n best doen vandaag:
O: brood met halvarine en hagelslag
T: fruit
L: hartige wafels
T: groente
D: kip, rijst, boontjes en zoetzure saus
T: ijsje
pi_181365414
Bedankt mensen :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181365418
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
I feel so loved! O+ I’ll stay!
Daar was niet veel voor nodig! :D

Ik moet ook gewoon een schop onder mijn kont hoor. ;)
Fijn dat je blijft :)
pi_181365455
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
S: Jillian 30 day shred dag 3
L: 3 speltboterhammen met smeerkaas
D: kip kerrie met rijst
S: 1 uur danstraining
T: komkommer en eventueel nog blokje kaas
pi_181365701
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Gisteren kwam ik magnetron popcorn tegen.. :@
Super spul dat ^O^ voelt als enorm snaaien maar schiet totaal niet op qua kcal O-)
pi_181365789
Halve kg eraf. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181365865
Cots sterkte. Stel je een kaartje op prijs?

Kwak hopelijk is het toch beter vandaag.

Ik at gisteren een proteïnereep aatdbeiensmaak :r

In 21 min moesten we zo veel mogelijk rondes met
5x burbees
10x push ups
15x jump squats
20x jump lunges
25x butterfly sit ups
30x jumping jacks

Ik had bijna 6 rondes maar van die ju.ping jacks moet ik altijd plassen :'(
pi_181365874
Sterkte Kwak en CotS :*

quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
I feel so loved! O+ I’ll stay!
Daar was niet veel voor nodig! :D

Ik moet ook gewoon een schop onder mijn kont hoor. ;)
*O*

En lijstjes. Eh. Zelf post ik ze ook nooit. _O- Deels omdat ik de kritiek toch wel al weet en ik er niets mee ga doen. :+
Kan het wel een keer doen, gewoon ter illustratie. :D

O: snee volkorenbrood met pure hagelslag
L: 4x snee volkorenbrood met pure chocopasta
D: bij schoonpapa, die eten meestal aardig gezond, dus zal wel goed zitten (in ieder geval altijd met flink veel groente)
S: Battle, mits op tijd terug
T: Appel (of twee), halve bak ijs, misschien een cappuccino, paar dropjes

En ik krijg wat (eiwit)snacks binnen vandaag, hopelijk zijn die te eten, want het is wel erg carb-heavy. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:39:49 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181365887
Vlindert, narigheid zeg! :* Nu hopelijk wat rustiger en jullie even 'herpakken', zeg maar :Y

CotS en kwak, sterkte nog weer :*

Ik voelde me gisteren de hele dag brak en buh, slecht geslapen en irritante pijntjes, maar gisteren na het douchen op bed gaan liggen met Netflix (Queer Eye!) en op tijd naar bed gegaan, nu voel ik me weer primaaaa O+

Wel een soort overwinning: ik was rete-brak maar heb na het werk nog braaf gekookt :+ Noedels met broccoli, Chinese kool, peultjes en gember-knoflook-dressing, met chilisaus en een gebakken ei erop. Een ekte Jamie Oliver, zowaar. :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181366093
Go Maria!

En hoop op rustiger vaarwatwr voor je Vlinder...

Het gaat hier, fingers crossed, best wel goed vandaag. Heb t zkh niet gebeld (nog), vannacht ook voor t eerst weer doorgeslapen. Als t vanavond ook beter gaat dan gisteren dan zijn we er “doorheen” denk ik. Indien niet dan bel ik alsnog t zkh.
Kwak
pi_181366104
Sterkte Kwak en CotS :*

Fijn dat je blijft BE *O*

En Yay voor het gezonde gewicht van SQ en Sunny en niet meer obees voor Joene _O_

Hier een lastige week achter de rug met een plateau die al 3 weken aanhield, een verjaardagsuitje van m’n zusje, een bruiloft en de verjaardag van mijn man gisteren. Op zich prima binnen de lijntjes want gisteren een drop van een kilo en vanmorgen weer -300 gram *O*

Vervelende dingen vlinder! Hopelijk nu wat rustiger en betere tijden tegemoet.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:52:11 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181366130
Vlindertje :*
***
pi_181366226
Vlinder sterkte
pi_181366290
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Cots sterkte. Stel je een kaartje op prijs?

Kwak hopelijk is het toch beter vandaag.

Ik at gisteren een proteïnereep aatdbeiensmaak :r

In 21 min moesten we zo veel mogelijk rondes met
5x burbees
10x push ups
15x jump squats
20x jump lunges
25x butterfly sit ups
30x jumping jacks

Ik had bijna 6 rondes maar van die ju.ping jacks moet ik altijd plassen :'(
Over dat plassen:
Tip van een vriendin, gebruik een tampon.
Heb je meer druk op je plasbuis en minder snel ongewenst urine verlies. Ook bij touwtje springen enzo.
pi_181367043
Knuffel voor CotS en vlindertje en kwak en BE O+

Ik was gisteren over van alles aan het stressen. Ben uiteindelijk bizar vroeg naar bed gegaan omdat niks lukte. Nou, één ding dat wel lukte: in geen tijden zo'n keurig lijstje gehad.
Dank SQ nog voor de spinaziesaladetip.

Gisteren
O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, lijnzaad, rozijnen
B: kwartier fietsen, 5 trappen op
L: 2 boterhammen hummus sambal, 2 boterhammen appelstroop, 1 paprika
B: 5 trappen af, halfuur wandelen, 5 trappen op.
T: AH notenreep naturel (235 kcal)
B: 5 trappen af, kwartier fietsen
D: salade van spinazie (veel), linzen, 4 tomaten, 2 gegrilde paprika's, 8 olijven
B: kwartier yoga

Vandaag wordt
O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, lijnzaad, rozijnen
B: kwartier fietsen, 5 trappen op
L: 2 boterhammen hummus sambal, 2 boterhammen appelstroop, 2 kleine paprika's
B: 5 trappen af, halfuur wandelen, 5 trappen op.
T: AH notenreep naturel
B: 5 trappen af, kwartier fietsen
D: Indiase curry met ui, tomaat, paprika, veel tofu (150 g), zilvervliesrijst
B: halfuur yoga
T: fruit?
pi_181367648
Net 30 day shred gedaan en besloten vanavond 2 uur ipv 1 uur te gaan trainen :)
Morgen misschien maar nadenken over een rustdag.
pi_181367749
-600 gram vandaag :) 3 kilo kwijt nu *O*
Geen idee wat ik vanavond ga eten, iemand suggesties? 700 kcaal ongeveer :P
pi_181367831
Sterkte CotS!

gister heb ik de hele kilo nectarines in grofweg 5 minuten weggewerkt. Ze waren zo zoet en zo rijp :D
pi_181367903
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 11:05 schreef emmyemmy2 het volgende:
-600 gram vandaag :) 3 kilo kwijt nu *O*
Geen idee wat ik vanavond ga eten, iemand suggesties? 700 kcaal ongeveer :P
Ik heb al dagen zin in curry :9 met naan
Dus dat zou mijn suggestie zijn ;) vega, vis of vlees net waar je zin in hebt
pi_181368027
Hm curry.. Jup wij eten curry vanmiddag O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181368058
Ik moet helaas nog tot vrijdag of zaterdag wachten
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:57:11 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181368807
Hier ook vrijdag curry-dag! *O*
***
pi_181368813
:9 curry, niet vandaag maar wel binnenkort :Y)
pi_181368921
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:02 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Over dat plassen:
Tip van een vriendin, gebruik een tampon.
Heb je meer druk op je plasbuis en minder snel ongewenst urine verlies. Ook bij touwtje springen enzo.

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181369007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Pehehehe.

Curry. O+ Al zal dat hier wel volgende week worden, vandaag dus elders, morgen en vrijdag weinig tijd. (En in het weekend kook ik zelf niet)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181369642
Thanks allemaal! Lief. Helpt toch wel om het even van me af te schrijven zo.

Ik heb zowaar zin om te sporten vanavond. Een uur yoga en daarna een half uur grit strength (high intensity interval krachttraining). En daarna lekker in bad O+

Lijst/planning:
O: low calorie bar
T: skyr drink
L: Italiaanse bol met brie
D: pangasiusfilet met veel paprika
B: uur yoga, half uur grit strength

Afhankelijk van hoeveel gram brie ik op mijn Italiaanse bol stop, wel of niet nog een bakje kwark na het sporten. Ik mik op +- 1700kcal.
pi_181369727
Ik had gister curry :9 met mango er door en dat was erg lekker! :9 :9
pi_181370009
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had gister curry :9 met mango er door en dat was erg lekker! :9 :9
Recept? :9 Mango O+
pi_181370394
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:45 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Recept? :9 Mango O+
kan ff geen linkje vinden en geen zin het over te typen :P
pi_181370774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

kan ff geen linkje vinden en geen zin het over te typen :P
Aws ;(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:22:16 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181370895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had gister curry :9 met mango er door en dat was erg lekker! :9 :9
Was het die van marley spoon? Die was idd lekker!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181371380
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Halve kg eraf. :')
:D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181371965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

kan ff geen linkje vinden en geen zin het over te typen :P
:'(

Dan zoek of verzin ik er zelf wel een 8-)
  woensdag 22 augustus 2018 @ 14:26:11 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181372281
Dit recept is deze zomer favoriet. We eten er twee dagen van, tweede dag is de salade nog net zo lekker en knapperig. Erbij eten we een meergranentriangel met houmous.

Ik kom uit op ongeveer 750 cal. per maaltijd per persoon.

https://vegetarischetenis(...)aprika-feta-en-munt/
The love you take is equal to the love you make.
pi_181372335
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Was het die van marley spoon? Die was idd lekker!
:Y
pi_181373516
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:41 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

:D
Ik denk nog wel meer, want vrij veel vocht nog :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181374477
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk nog wel meer, want vrij veel vocht nog :')
Trolllichamen. O+

Na vanmiddag hopelijk mijn fiets weer terug en fatsoenlijk functionerend, ik ben mijn oude barrel zat. :{w En hopen dat ik geen bonen krijg vanavond, dan ga ik hongerig naar huis. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181376024
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Trolllichamen. O+

Na vanmiddag hopelijk mijn fiets weer terug en fatsoenlijk functionerend, ik ben mijn oude barrel zat. :{w En hopen dat ik geen bonen krijg vanavond, dan ga ik hongerig naar huis. :')
Ha hier wel bonen (sperziebonen) :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181376182
Lijstje :9
O: banaan
L: paprika met pompoenworteldip en een kiwi
D: pasta met een hele courgette, cherrytomaten en kip, salade ernaast
T: een mango :9

Had de hele dag geen tijd om even fatsoenlijk te eten dus O en L zijn een beetje beperkt :') Uiteindelijk alsnog op 1500 kcal :)
pi_181376228
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ha hier wel bonen (sperziebonen) :9
Het werden tuinbonen. _O-

Maar voor mij bloemkool. (Dat kan derplichaam wel aan. :P)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181376296
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het werden tuinbonen. _O-

Maar voor mij bloemkool. (Dat kan derplichaam wel aan. :P)
Bloemkool :9 :9 :9
Vooral rauw :Y)
  woensdag 22 augustus 2018 @ 17:47:59 #135
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181376390
Hier vanavond gewoon een stokbrood met kaas, heb nogal uitgebreid ontbeten dus dan is het een beetje in balans.
Bijna geen troep meer in huis en mijn vriend gaat ook meedoen *O*
pi_181376438
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het werden tuinbonen. _O-

Maar voor mij bloemkool. (Dat kan derplichaam wel aan. :P)
Met bananenkwark toe :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181376449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:47 schreef Ceviche het volgende:
Hier vanavond gewoon een stokbrood met kaas, heb nogal uitgebreid ontbeten dus dan is het een beetje in balans.
Bijna geen troep meer in huis en mijn vriend gaat ook meedoen *O*
Weeg je het af?
Als je niet op let met stokbrood en kaas zit je zo boven de kcal van een normale maaltijd.
pi_181376543
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:33 schreef emmyemmy2 het volgende:
Lijstje :9
O: banaan
L: paprika met pompoenworteldip en een kiwi
D: pasta met een hele courgette, cherrytomaten en kip, salade ernaast
T: een mango :9

Had de hele dag geen tijd om even fatsoenlijk te eten dus O en L zijn een beetje beperkt :') Uiteindelijk alsnog op 1500 kcal :)
Dat zijn veel groenten en fruit! O+
pi_181376772
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat zijn veel groenten en fruit! O+
:Y Heb ingeslagen :9
pi_181376842
Ik heb vandaag een net lijstje

O. 2 boterhammen jam
T. Peer
L. 2 boterhammen kaas
T. Peer
D. Aardappelen, sperziebonen eitje en kwark toe
T. Weet ik nog niet

Bij eerdere opnames ging ik frustratie-eten, dus ik ben tevreden dat ik het niet doe nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:24:44 #141
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181378439
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Weeg je het af?
Als je niet op let met stokbrood en kaas zit je zo boven de kcal van een normale maaltijd.
Ik weeg het niet af, maar ik koop altijd kaas in plakken en gewoon afbakstokbrood waarvan de voedingswaarden op de verpakking staan. Wil wel graag vrij precies weten hoeveel kcal erin zit. En dan zorg ik nog voor wat marge om er op de gok wat curry op te doen :@
pi_181378494
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:24 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik weeg het niet af, maar ik koop altijd kaas in plakken en gewoon afbakstokbrood waarvan de voedingswaarden op de verpakking staan. Wil wel graag vrij precies weten hoeveel kcal erin zit. En dan zorg ik nog voor wat marge om er op de gok wat curry op te doen :@
Oké top :)
Want als ik stokbrood neem om te snaaien dan zit ik zo op 1500kcal
Dus als ik me in hou en maar de helft neem is het nog steeds geen slanke maaltijd.
pi_181378703
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oké top :)
Want als ik stokbrood neem om te snaaien dan zit ik zo op 1500kcal
Dus als ik me in hou en maar de helft neem is het nog steeds geen slanke maaltijd.
hoeveel eet je dan?
Ik heb net een half stokbrood met aioli op, maar heb inderdaad niet het idee dat ik zoveel heb gegeten.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181378780
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oké top :)
Want als ik stokbrood neem om te snaaien dan zit ik zo op 1500kcal
Dus als ik me in hou en maar de helft neem is het nog steeds geen slanke maaltijd.
Dat is nou typisch iets waar ik me ook op verkijk. Heb het dan ook zelden in huis. Toen straks wel een even on-slanke maaltijd gehad van broodjes brie (geinspireerd door iemand hier die over brie postte :P ).
pi_181379000
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:33 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

hoeveel eet je dan?
Ik heb net een half stokbrood met aioli op, maar heb inderdaad niet het idee dat ik zoveel heb gegeten.
Maar ik kan makkelijk 1 stokbrood eten. Dan zit je al boven de 1000kcal.
Nog wat beleg er bij...zeker als het aioli is of iets van kaas gaat het daarna weer hard.
pi_181379168
Ik verkijk me altijd enorm op olie / boter om in te bakken. Zit je zo op >200 kcal extra Probeer nu dus echt om minder te gebruiken.

Lijstje maar eens:
O: magere kwark met perzik en appel
T: twee volkoren cracottes met smeerkaas
L: twee volkoren boterhammen met ham, ei, komkommer, gegrilde paprika
T: blikje Cola Zero, jodenkoek, pruim
D: pasta met saus met heul veul groente en vegetarische balletjes (en beetje geraspte kaas)

B: uur gefietst (maar door de stad, dus niet heel snel), kamer geschilderd

Totaal volgens MFP 1457 kcal. *O*
pi_181379183
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:33 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

hoeveel eet je dan?
Ik heb net een half stokbrood met aioli op, maar heb inderdaad niet het idee dat ik zoveel heb gegeten.
Veertig gram stokbrood is ongeveer 4 cm... dus als je 15 cm stokbrood eet dan is het 150 gram, dat tikt wel aan...

(Afbakstokbrood, een forse pain van de bakker is zwaarder)
Kwak
pi_181379205
Mijn maag is echt gekrompen :') Kreeg mn bord pasta niet op, salade heb ik laten liggen :')
pi_181379295
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Veertig gram stokbrood is ongeveer 4 cm... dus als je 15 cm stokbrood eet dan is het 150 gram, dat tikt wel aan...

(Afbakstokbrood, een forse pain van de bakker is zwaarder)
Ha, dat rekent in een winkel een stuk makkelijker dan het gewicht gokken :D
pi_181379343
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:49 schreef emmyemmy2 het volgende:
Mijn maag is echt gekrompen :') Kreeg mn bord pasta niet op, salade heb ik laten liggen :')
Fijn is dat! Heb dat ook wel 'ns, instant slankie-feel. Maar bij mij lijkt dat altijd maar tijdelijk te zijn, helaas :')
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:02:38 #151
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181379547
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oké top :)
Want als ik stokbrood neem om te snaaien dan zit ik zo op 1500kcal
Dus als ik me in hou en maar de helft neem is het nog steeds geen slanke maaltijd.
Toch nog even nagekeken, en inderdaad meer dan ik dacht }:| niet goed gekeken. Ik dacht dat het aantal kcal voor een heel stokbrood was maar het was per 100 gram (stokbrood is 150 gram).
Valt alsnog wel mee gelukkig :P
Normaal let ik wat beter op :@

Tevens net m'n Bmi opgezocht: 34,8 :{ goed om er wat aan te gaan doen dus.
pi_181379991
Mijn lijstje vandaag :'( iets met snaaizin :{
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:37:57 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_181380686
Brood is echt een fuckup altijd ja. Ik at vanmorgen ook 3 sneetjes brood, niks extravagants ofzo, hoppatee 500 calorieën.
Ik ontbijt normaal dus met 200ml volvette yoghurt, een banaan en 2 eetlepels muesli en dan zit ik zo rond de 300/350.
disclaimer
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:42:11 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_181380836
Daglijstje:

W: 70.4
O: 3 boterhammen: 1 met pindakaas, 1 met geitenkaas, 1 met abrikozencompote, 1 koffie suiker
T: zonnatura notenreep, 1 koffie suiker
L: broodje ham met truffelmayo achtig iets uit de dierentuinkantine, half bakje fruitsalade
T: nog een notenreep
D: pasta met paprika, champignons, gehakt en rode saus (stond eigenlijk gisteren op het menu maar toen werd het roll or bowl)
B: hele dag dierentuin slenteren waarvan flinke stukken met kind op mijn rug.

Helemaal niet het idee dat ik veel gegeten heb. Maar het is toch al wel 1800 kcal zo :') en dan heb ik héél bewust gekozen vandaag.
disclaimer
pi_181381029
Lijssie
O: kwark, banaan, muesli
L: 2 rozenbroodjes met rosbief en komkommerspread
T: stukje taart, 3 rosé, broodje bal (verjaardag schoonma)
D: hamburger met bacon

Geen idee van de kcal :@ Maar volgens mij valt het allemaal wel mee. Morgen weer gezond :P
pi_181381079
Nou ik lig weer jongens... :( morgen echo en misschien een stent plaatsen
Kwak
pi_181381132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik lig weer jongens... :( morgen echo en misschien een stent plaatsen
Oww shit Kwak, wat een gedoe toch! }:| :X :*
pi_181381399
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ik lig weer jongens... :( morgen echo en misschien een stent plaatsen
Gatver wat naar! Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181381922
Bah Kwak, wat naar zeg. Veel sterkte!
pi_181382100
Sterkte kwak
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:53:50 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181383713
Sterkte, Kwak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181383926
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:36 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat is nou typisch iets waar ik me ook op verkijk. Heb het dan ook zelden in huis. Toen straks wel een even on-slanke maaltijd gehad van broodjes brie (geinspireerd door iemand hier die over brie postte :P ).
Graag gedaan :7 haha kaas is wel echt een van mijn valkuilen qua ongezond eten, zoo lekker maar het tikt ook zo snel aan met de kcal..

Brood inderdaad ook en vult me meestal maar matig (tenzij Italiaanse bol met brie, maar die is dan ook 631kcal). Daarom vaak eiwitrijkere alternatieven.

Ik kocht 200g brie en in plaats van die hele verpakking op mijn Italiaanse bol te eten, sneed ik hem doormidden en legde ik de helft braaf in de koelkast voor morgen. Vooruitgang, want meestal krijg ik het dus voor elkaar om alle 200g op die ene bol te proppen (opensnijden, beide helften dik beleggen). En dat is nogal veeeel kcal. Dus in elk geval vooruitgang. En ik zat er de hele middag vol van *)

En ik had daardoor nog ruimte over vanavond, dus na het sporten at ik nog 4 sports pancakes met een klein beetje jam (228 kcal) en dronk ik 1/3 frozen cappuccino smart protein shake (30 kcal; ik hou niet van koffie eigenlijk maar deze smaak was best lekker). Kom nu op 1595 uit maar zit echt vol dus laat het hierbij.

Kwak, wat klote. Beterschap en dat het nu echt maar even een tijd weg mag blijven!!
pi_181384282
Ik ga hier ook maar weer eens meelezen om weer geïnspireerd en gemotiveerd te raken ;)

In de herfst is t 4 jr geleden dat ik 20 kg afviel met de weightwatchers.
Vorig jr rond deze tijd zat er weer een kg of 4 teveel aan en die waren er in september af en nu zelfde verhaal maar beter te verklaren.

Weer even uit t ritme, denken "ach dat ene beetje m&m s kan nog wel" etc....

Moet weer even de draad oppakken en weer een gezonde kwarktaart maken en weer netjes mn kwark muffins en havermout pannenkoeken als ontbijt en niet iedere middag broodjes etc.

Volgende week gaan de kinderen weer naar school en is t gedaan met de extra luxe lunches etc ;)
En etentjes toen de kinderen bij ex waren ;)
pi_181384330
Welkom! Al een keer 20 kilo afgevallen, knap zeg! Wat is nu je doel?
pi_181384400
Kwak, wat een pech heb jij zeg... Veel beterschap!
Deze week goed binnen de lijntjes gegeten en weer 0,5 kilo kwijt van de vakantiekilo's, maar nog steeds niet alles kwijt...
Kaas is voor mij niet zo'n probleem.Ik eet het niet echt vaak meer sinds ik begonnen ben met afvallen. Voorheen at ik het bijna dagelijks op de boterham, nu misschien één keer per maand.
Brood moet ik wel mee opletten. Vooral ook omdat ik zelf mijn brood bak en mijn sneetjes dus ook vaak wat dikker uitvallen dan gewenst 😉
Vandaag ook weer mijn beweging gehad met 33km fietsen en 13.000 stappen op de Fitbit.
pi_181384471
Ik woog toen 98 kg.
Wil(de) niet boven de 80 komen.
Nu zit ik rond de 79 en wil weer ri 76.

T is steeds ach een kilootje en ach nog een kilootje maar in de herfst zitten mn broeken net een tikkeltje minder lekker dan ;)

Maar zal geen actieve poster zijn maar wel goed voor mn motivatie om hier mee te lezen ;)
pi_181384555
Sterkte Kwak

Hier net 2 uur getraind. Heerlijk maar wat is het vies weer. Alles plakt.
pi_181384865
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:13 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte Kwak

Hier net 2 uur getraind. Heerlijk maar wat is het vies weer. Alles plakt.
Ja, vies hè. Ik heb alleen een halfuurtje poweryoga gedaan en ik drijf al :(
Gelukkig vanaf morgen koeler O+
pi_181384897
Sterkte kwak en welkom het-is-mij
Lijkt het zo of hebben we veel nieuwe aanwas zo na de zomer? :D
pi_181385333
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Helemaal niet het idee dat ik veel gegeten heb. Maar het is toch al wel 1800 kcal zo :') en dan heb ik héél bewust gekozen vandaag.
Dat vind ik ook zo lastig. Invoeren helpt me wel echt om bewust te worden van wat je kiest. En laat me soms verbaasd staan.
Volgens de schijf van vijf doe ik het trouwens helemaal verkeerd. Vandaag heb ik maar voor 2 groepen de aanbevolen hoeveelheid gehaald en ik heb te veel buiten de schijf gegeten. Stomme schijf :P

Kwak, sterkte.
pi_181385409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef Tele6 het volgende:
Sterkte kwak en welkom het-is-mij
Lijkt het zo of hebben we veel nieuwe aanwas zo na de zomer? :D
Dat idee krijg je zo wel he! Welkom allemaal :W
pi_181385466
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, vies hè. Ik heb alleen een halfuurtje poweryoga gedaan en ik drijf al :(
Gelukkig vanaf morgen koeler O+
Ja ik kijk er naar uit :)


En ja leuk al die nieuwe mensen *O* leuk iets meer diversiteit
pi_181386876
Het was hier best prima uit te houden net. *O*

En stiekem vindt mijn inner vreetbeer het best fijn om af en toe te kunnen schranzen. :') Maar hey, als die gefopt kan worden met low cal, high protein-ijs, vind ik het best. :+ Wel goed vol nu. :')

Ook erg leuk, blijkbaar ben ik nu zichtbaar "veel" afgevallen, complimentjes van de schoonfamilie. O+ Wel met een "niet veel meer afvallen nu he!", jongens, mijn BMI zit nog steeds in de overgewicht-zone. :') (Stomme BMI trollt me, 25.4/25.2 tot op heden. Gun me gewoon die sub 25 ja. :( )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 augustus 2018 @ 23:20:25 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181387265
Shit Kwak... :{ Sterkte!

Mijn lijstje:
O: shake
T: 4 stukjes camembert
L: shake
T: kwark m walnoten en honing
T2: kaas en vleesplankje
D: falafelburger m half broodje, dikke patatten en een mega-stuk worteltaart :9
***
pi_181388135
mijn stok met brie lunch is 661 kcal. Stokbrood 1 x gewogen en nu gok ik dat het ongeveer hetzelfde is. Het is zuurdesem stokbrood en zo lekker.

Het liefst eet ik het met roomboter en van die chocoladeplakjes voor op brood. Maar ik kan niet goed tegen roomboter en die plakjes verkopen ze hier gelukkig niet.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 23:52:40 #176
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181388197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef Tele6 het volgende:
Sterkte kwak en welkom het-is-mij
Lijkt het zo of hebben we veel nieuwe aanwas zo na de zomer? :D
Nou eigenlijk had ik wel eerder willen beginnen, maar in de vakantie wordt het toch nooit wat. Te veel vrije tijd, te veel denken aan eten. Ik probeer het mezelf niet te moeilijk te maken :+
pi_181390971
Ik mis alleen de mannen, hebben we die als nieuwe aanwas weggejaagd? :+

Vandaag weer een standaard lijstje inclusief sport. Kan het aan mijn bovenlijf al voorzichtig wat zien, mijn onderlijf is waar ik mijn spekkies bewaar, dus dat is nog niet zo te zien. Verschil qua kracht en conditie is wel te merken :)
pi_181390993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:50 schreef DrSauvignon het volgende:
Het liefst eet ik het met roomboter en van die chocoladeplakjes voor op brood. Maar ik kan niet goed tegen roomboter en die plakjes verkopen ze hier gelukkig niet.
Oeh, dat is zeker lekker. Google zei me dat AH plakken chocolade verkoopt, maar ik heb geen idee of die lekker zijn. Dat is niet het Deense merk wat ik ooit geproefd heb.
pi_181391472
Dieettechnisch helemaal goed maar mijn man heeft mijn reep tony opgegeten :{
pi_181391563
Nohh :D daar zou ik ook niet blij van worden, ondanks dieettechnisch misschien wel oké.

Planning voor vandaag:
O: 2/3 smart protein shake frozen cappuccino, 2 sports pancakes met jam
T: 2 sports pancakes met jam
L: Italiaanse bol brie O+
T: skyr drink
D: pangasiusfilet met een halve gegrilde courgette
B: 75min hockeytraining (maar als keeper vandaag dus minder intensief dan normaal)
T: 200g skyr met 26g havermout/fruit/zaden mix

1550 kcal dus kan evt nog wel iets kleins bij als nodig (meer kwark bv na hockey).

Sporten gister was lekker. Moet echt weer even in ritme komen wel, in zomer veel lessen overgeslagen door vakantie/hittegolf. Hockey begint vanavond dus ook weer en ik heb ook even het rooster van de groepslessen van sportschool weer bekeken en bedacht waar ik allemaal heen wil. Maandag is er in mijn sportschool een uur bodyattack en daarna half uur core strength maar in de andere locatie op 20min fietsen is dan half uur grit strength en dat vind ik ook echt een heel leuke les, dus misschien ga ik die om de week afwisselen ofzo. Dan dinsdag niks, woensdag uur yoga en half uur grit strength, donderdag 75min hockey, vrijdag uur yoga, zaterdag niks en zondag hockeywedstrijd. Kom maar op met die goede conditie weer..
pi_181391726
ik heb gister bananenbrood gebakken en de weegschaal heeft dat geroken want ik ben zwaarder. Eikel.

o: 250 g. kwark
t: plak bananenbrood
l: twee boterhammen - 1 met kaas, 1 met sandwichspread
t: fruit
d: uit eten - zag op de kaart allemaal leuke gezonde opties
t: een glaasje wijn
pi_181391791
Vandaag maar even een rustdag.
Lijstje voor vandaag:
O: 2 speltboterhammen met komijnenkaas
L: panini
T: 3 sultans
D: macaroni
T: bak kwark met pure hagelslag en misschien nog komkommer
pi_181391885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was hier best prima uit te houden net. *O*

En stiekem vindt mijn inner vreetbeer het best fijn om af en toe te kunnen schranzen. :') Maar hey, als die gefopt kan worden met low cal, high protein-ijs, vind ik het best. :+ Wel goed vol nu. :')

Ook erg leuk, blijkbaar ben ik nu zichtbaar "veel" afgevallen, complimentjes van de schoonfamilie. O+ Wel met een "niet veel meer afvallen nu he!", jongens, mijn BMI zit nog steeds in de overgewicht-zone. :') (Stomme BMI trollt me, 25.4/25.2 tot op heden. Gun me gewoon die sub 25 ja. :( )
Soms wel het idee dat er personen zijn die zelf dik zijn en anderen ook dik willen houden. Bang dat ze dan als enige dikkerd overblijven of zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:10:12 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181391986
Als iemand qua bmi net boven de 25 zit, lijkt een ‘nou niet meer afvallen’ mij niet te komen van iemand die liever zou zien dat je dik bleef.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:19:05 #185
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_181392150
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 06:18 schreef Holyme het volgende:
Ik mis alleen de mannen, hebben we die als nieuwe aanwas weggejaagd? :+

Ik zit er in elk geval dieettechnisch niet fantastisch in de laatste weken. Verbouwstress (badkamer gesloopt, en toen vertelde degene die m weer op moest bouwen dat hij dat toch niet kwam doen. Dus nog op zoek naar een nieuwe. En geen stroom in de woonkamer, want zodra ik de zekering om zet klapt de aardlek eruit. En al drie electriciens gezien die 't ook niet kunnen vinden). Werkstress (sollicitatie aan 't afronden voor nieuwe baan, terwijl huidige opdrachtgever me ook graag over zou willen nemen.) Daardoor geen tijd en energie voor sport (ijshockey lag deze maand sowieso stil, hardlopen komt er gewoon niet van doordat ik slecht slaap, daardoor s ochtends niet mjjn bed uit kom en s avonds gesloopt ben). En dat vertaald zich in net iets teveel en te makkelijk eten, waardoor ik niet afval.

Weeg dus nog steeds hetzelfde als begin zomer, toen ik nog het idee had dat er drie kilo af kon/ging voor september.

Anyway, komend weekend begint 't ijshockeyseizoen weer, zou ik qua werk meer moeten weten en hoop ik iemand voor de badkamer gevonden te hebben. Dan komt 't vast weer goed.


TL;DR: Sport en netjes eten stonden laag op mijn lijstje prioriteiten. Niet aangekomen of afgevallen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:26:10 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181392231
Bah, gedoe. Sterkte.

-O-
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:27:41 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181392247
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Als iemand qua bmi net boven de 25 zit, lijkt een ‘nou niet meer afvallen’ mij niet te komen van iemand die liever zou zien dat je dik bleef.
Ik denk het ook.
De meeste mensen hebben geen idee hoe een gezond gewicht er uit ziet.

Hoe vaak ik niet hoorde ‘jij hoeft toch niet af te vallen toen ik voor de leuk net 10kg te zwaar was.
En als je dan je gewicht vertelt zijn ze oprecht verbaasd. :Y
***
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:32:19 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_181392309
Het subtiele verschil zit m tussen "af moéten vallen" en "af wíllen vallen". Iemand met bmi 25 móet inderdaad niet meer afvallen, maar het kan nog steeds een wens zijn.

Dus als mensen daar iets van zeggen, zeggen ze dat denk ik vooral omdat ze bang zijn dat je te streng bent voor jezelf. Hoe vaak zeggen mensen met een prima gewicht niet "ik moet 5 kilo afvallen" ?
Dat moet helemaal niet. Dat wil je. Da's wat anders :P
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:37:43 #189
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181392413
Die reacties inderdaad, 'is toch niet nodig', 'wel zorgen dat het eraf blijft he', 'pas op dat je niet doorslaat', en inderdaad als je nog 10 kg te zwaar bent. Heel apart vond ik dat. Maar wel fijn om te weten dat andere mensen blijkbaar de kilo's niet zo zien, heb heel lang gedacht dat overgewicht me minderwaardig maakte ofzo, dan blijkt ineens dat en ander er nauwelijks op let.
pi_181392692
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik denk het ook.
De meeste mensen hebben geen idee hoe een gezond gewicht er uit ziet.

Hoe vaak ik niet hoorde ‘jij hoeft toch niet af te vallen toen ik voor de leuk net 10kg te zwaar was.
En als je dan je gewicht vertelt zijn ze oprecht verbaasd. :Y

Ik vind dat inderdaad ook heel moeilijk in te schatten. :Y
Het ziet er bij verschillende lichaamstypen ook zo anders uit. Mijn slanke vader weegt bij 1,90 m 75 kg en ziet er goed uit, mijn gespierde broer ziet er ongezond uit als hij 75 kg weegt bij zijn 1,85 :')
pi_181392698
quote-edit faal :')
Dan maar lijstje voor vandaag:
O: havermout, ongezoete sojamelk, appel, lijnzaad, rozijnen
B: kwartier fietsen, 5 trappen op
L: 2 bth hummus sambal, 2 bth appelstroop, 1 paprika
B: 5 trappen af, halfuur wandelen, 5 trappen op
T: appel
B: kwartier fietsen
D: weet ik nog niet. Groenterijk en vegan
T: stukje brownie
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:52:57 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181392700
We zijn idd het strengst voor onszelf :Y een vriendin van mij weegt ook iets van 58 kilo ofzo (bij ongeveer mijn lengte) en die wil dan nog 2 kilo kwijt ofzo. Ik denk dan ergens "waarommm" maar goed, uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf prettig voelt...

Wel weer een teken, uiteindelijk zijn we vrijwel nooit echt tevreden. Daarom probeer ik ook maar te waarderen wat ik heb, extra vetjes en al :+ met ups en downs uiteraard :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181392717
Gewicht is sowieso raar. Ik heb foto's van een paar jaar geleden. Zelfde gewicht tot zie ik er daar dikker op uit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181392933
Zo nog eens hier posten. September 2017 begonnen op 79kg. Rond januari zat ik op 73,9kg. Na carnaval gestegen naar gem. 75kg. Had voorgenomen om in Mei verder te gaan lijnen. Maar door drukte (oa verhuizing) , en het warme weer in Juli/augustus te weinig beweging gehad. Nu helaas rond de 76 (vanmorgen 75,6). Nu toch maar verder aanscherpen. Merk dat ik qua eten met calorieën redelijk goed zit (kom eind van de dag op 0 of enkele calorieën over). Maar juist extra beweging maakt dat ik afval.
Net efkes anges
pi_181393139
Heee ladies (en Sjoerd),

Sorry voor de heftige verwaarlozing van mijn kant.
Mijn hoofd zit zo vol.
Net heb ik geprobeerd flink bij te lezen maar het lukt niet, het komt gewoon niet binnen ofzo?
Ik las wel frustrerende dingen over Kwak :* Wat een pech heb je zeg -O-
Veel sterkte!
En ik las over stokbrood met kaas en daar heb ik nu zin in.

Emigratie/Bonairerant in spoiler vanwege offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieettechnisch staat t even stil. Ik kan die strijd in mijn hoofd er even niet bij hebben.
Eten enzo is gauw even wat makkelijks en dat is niet altijd de meest gezonde keuze. Denk aan broodjes hamburger enzo.
Ik heb meer sociale dingetjes dan ooit, iedereen wil me nog zoveel mogelijk zien en daar hoort dan vaak wat lekkers te eten of een wijntje bij.
Toch probeer ik de balans te bewaken en neem ik ook wel eens wat rauwkost ipv brood. Of een bak skyr met aardbeien als avondeten als ik een flinke lunch heb gehad.
Weegschaal 83,4 nu. Tis wat t is.
pi_181393175
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het subtiele verschil zit m tussen "af moéten vallen" en "af wíllen vallen". Iemand met bmi 25 móet inderdaad niet meer afvallen, maar het kan nog steeds een wens zijn.

Dus als mensen daar iets van zeggen, zeggen ze dat denk ik vooral omdat ze bang zijn dat je te streng bent voor jezelf. Hoe vaak zeggen mensen met een prima gewicht niet "ik moet 5 kilo afvallen" ?
Dat moet helemaal niet. Dat wil je. Da's wat anders :P
Dit was hier vooral het geval, denk ik. :Y Ik kan natuurlijk niet in d'r hoofd kijken, maar ik geloof nooit dat er ook maar iets kwaads achter zat. Sowieso is het er eentje die volgens mij nooit echt overgewicht heeft gehad, toen ze me naar m'n zwaarste gewicht vroeg, kwam de 100+ wel als een grote verrassing, dus ik denk niet dat ze daar een goed beeld bij heeft. (Dat ik ze leerde kennen zat ik op 90/95 ofzo. Niet zodanig veel lichter dat het van gewoon dik naar Jabba-formaat ging, zogezegd :+ )
Maar de 77 leverde ook al verwondering op geloof ik. Ergens best grappig hoe slecht mensen zijn in schatten. Kort gezegd, volgens mij bedoelde deze het goed en was het verder vooral een compliment. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:22 schreef Missladybug het volgende:
Heee ladies (en Sjoerd),

Sorry voor de heftige verwaarlozing van mijn kant.
Mijn hoofd zit zo vol.
Net heb ik geprobeerd flink bij te lezen maar het lukt niet, het komt gewoon niet binnen ofzo?
Ik las wel frustrerende dingen over Kwak :* Wat een pech heb je zeg -O-
Veel sterkte!
En ik las over stokbrood met kaas en daar heb ik nu zin in.

Emigratie/Bonairerant in spoiler vanwege offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dieettechnisch staat t even stil. Ik kan die strijd in mijn hoofd er even niet bij hebben.
Eten enzo is gauw even wat makkelijks en dat is niet altijd de meest gezonde keuze. Denk aan broodjes hamburger enzo.
Ik heb meer sociale dingetjes dan ooit, iedereen wil me nog zoveel mogelijk zien en daar hoort dan vaak wat lekkers te eten of een wijntje bij.
Toch probeer ik de balans te bewaken en neem ik ook wel eens wat rauwkost ipv brood. Of een bak skyr met aardbeien als avondeten als ik een flinke lunch heb gehad.
Weegschaal 83,4 nu. Tis wat t is.
Wat supertof! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181393211
Gaaf huis miss
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:45:03 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181393481
Holy mac, tof huis Lady :D Kan me voorstellen dat dat nu volledig je mental space opeist, geniet er ook lekker van *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181393873
Wat een prachtig huis! En spannend allemaal hoor! :D
pi_181394024
Wauw MLB. Het lijkt me dat er erg veel op je af komt zo.

En MF, wat balen van je verbouwing. Dat levert altijd al stress op, maar zo al helemaal.
pi_181394060
MLB wat een prachtig huis. O+
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:31:41 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181394401
Wauw, wat een huis! O+
***
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:35:46 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_181394490
Ziet er idyllisch uit mlb! Ik kan me voorstellen dat je leven een beetje op zijn kop staat nu :D
disclaimer
pi_181395504
Vandaag niet wegen, straks nieuwe weegschaal ophalen :)

O: Kwark met aardbeien, klein schepje suiker
L: Salade met kipfilet, spinazie, bietjes, venkel en frambozendressing
D: Zelfde pasta van gisteren, met de salade van gisteren die ik niet op kreeg :P
T: Mango
pi_181397508
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:16 schreef emmyemmy2 het volgende:
Vandaag niet wegen, straks nieuwe weegschaal ophalen :)

O: Kwark met aardbeien, klein schepje suiker
L: Salade met kipfilet, spinazie, bietjes, venkel en frambozendressing
D: Zelfde pasta van gisteren, met de salade van gisteren die ik niet op kreeg :P
T: Mango
Klinkt als een lekkere lunchsalade :) origineel ook, bietjes combineren met venkel en framboos.
pi_181397517
MLB mooi joh!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:22:12 #207
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181399755
Prachtig huis inderdaad O+
pi_181400802
Prachtig huis!
pi_181403154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:04 schreef Bleie het volgende:
Prachtig huis!
Zeg dat wel O+
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:12:02 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181403998
Straks spelen met de band, dat is mijn B van vandaag, hoewel mijn teller al op 10.000 stappen staat nu.

Mijn eten bevatte kapjes met nutella en beschuitjes kaas. :+
En nu zit ik aan de kwark met walnoten en honing en voor zometeen heb ik een wrap met 100gr zalm, een flinke lik roomkaas en een zakje sla. :9

Oh en ibuprofen, ik deed mijn fiets van het slot bij de Action vanmorgen en toen kreeg ik spontane rugaids, kon eerst bij a niet blijven staan. :X Rustig naar huis geschuifeld en als ik niks geks doe gaat het aardig.
Niks doldwaas springen op het podium dus straks. :D

Wel vet, we spelen tijdens ‘Jazz aan de gracht’ in Den Haag, op een podium in het water bij de Veenkade, supervet! *O*
***
  donderdag 23 augustus 2018 @ 18:40:50 #211
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181404664
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Straks spelen met de band, dat is mijn B van vandaag, hoewel mijn teller al op 10.000 stappen staat nu.

Mijn eten bevatte kapjes met nutella en beschuitjes kaas. :+
En nu zit ik aan de kwark met walnoten en honing en voor zometeen heb ik een wrap met 100gr zalm, een flinke lik roomkaas en een zakje sla. :9

Oh en ibuprofen, ik deed mijn fiets van het slot bij de Action vanmorgen en toen kreeg ik spontane rugaids, kon eerst bij a niet blijven staan. :X Rustig naar huis geschuifeld en als ik niks geks doe gaat het aardig.
Niks doldwaas springen op het podium dus straks. :D

Wel vet, we spelen tijdens ‘Jazz aan de gracht’ in Den Haag, op een podium in het water bij de Veenkade, supervet! *O*
Oh wauw, dat is wel echt heel gaaf hoor :o
Hoop dat het snel beter gaat met je rug :Y
pi_181405043
Wat gaaf BE *O* lekker genieten en rustig aan met je rug
pi_181405495
Cool BE! Sterkte met je rug!
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:19:07 #214
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181405564
Ik heb trouwens Breyer ijs gekocht, maar het leek 'gekrompen' en was keihard uit de vriezer, hoort dat?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:34:38 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_181405896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:19 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb trouwens Breyer ijs gekocht, maar het leek 'gekrompen' en was keihard uit de vriezer, hoort dat?
nope. Dan heeft jouw AH het ook laten smelten, zie mijn post van maandag :(
disclaimer
pi_181405917
Veel plezier BE ^O^

Enorm bord pasta gegeten en nog honger hebben :{ ik vertrouw mijn prikkels niet hoor :{w nu eerst 2 grote mokken thee, heb ik daarna nog steeds echt honger dan mag ik wat kwark. Het houdt een keer op hoor, pfff.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:36:19 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_181405938
Heel veel plezier vanavond brighteyes! O+

Vandaag weer een keurig eetdagje!
O: kwark met banaan en muesli
T: anderhalve wilde perzik. Appel.
L: spinazie komkommer ei tonijn
T: notenreep, mini lollie
D: gevulde paprikas en 3 rostirondjes

Net ongesteld geworden. Mijn hoofd associeert dat helaas met chocolade. :')
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2018 @ 19:49:04 #218
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181406228
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nope. Dan heeft jouw AH het ook laten smelten, zie mijn post van maandag :(
Misschien heb ik het zelf laten smelten, denk dat het zo'n 30-45 minuten buiten de vriezer is geweest van de ah naar mijn vriezer. Gaat dat zo snel of kan ik alsnog m'n ah de schuld geven?

Ze hadden ook al geen broccolirijst :(
pi_181408368
Oh wat gaaf BE, veel plezier vanavond en hopen dat je rug niet al te veel problemen oplevert bij het spelen.

Mijn lijstje:

O sneetje speltbrood met zelfgemaakte aardbeienjam
T peer
L 2 sneetjes speltbrood met grillham en komkommer
T appel, handje chips
L volkoren spaghetti met bolognese saus (zelfgemaakt)
T vanillekwark met granola, haverzemelen en rode bessen
B 33 km fietsen en 10.000 stappen
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:22:54 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181408599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:12 schreef Brighteyes het volgende:

Wel vet, we spelen tijdens ‘Jazz aan de gracht’ in Den Haag, op een podium in het water bij de Veenkade, supervet! *O*
-O-
net nu ik er niet ben
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 23 augustus 2018 @ 21:25:19 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181408665
lijstje van vandaag:

o: bruin bolletje met kaas, Yoghurt met cruesli en banana
t: stukje ontbijtkoek met boter
L: penne pasta met kaas saus
t: zakje naturel chips
D: pannenkoek, porridge, gekookt eitje

B: veel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:03:56 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_181409568
De beige lijstjes van barrel O+
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:05:41 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_181409605
Net met gruwelijke tegenzin gaan lopen. Na 5 minuten gestopt vanwege vreselijke steken. Gerust, opnieuw geprobeerd met fatsoenlijk ademhalen. Toch nog 4k gelopen na 2 weken vegeteren. Viel niet tegen. Nu nog even een klein beetje b&j snoepen. Ben trots op mij.
disclaimer
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:12:44 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181409769
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
De beige lijstjes van barrel O+
ik prop er bij de L misschien nog wel een salade bij..
OH! en wsl nog watermeloen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 23 augustus 2018 @ 22:13:24 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181409782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Net met gruwelijke tegenzin gaan lopen. Na 5 minuten gestopt vanwege vreselijke steken. Gerust, opnieuw geprobeerd met fatsoenlijk ademhalen. Toch nog 4k gelopen na 2 weken vegeteren. Viel niet tegen. Nu nog even een klein beetje b&j snoepen. Ben trots op mij.
^O^
en goed naar je lichaam geluisterd..

ik ben nog even aan het zoeken naar een goed moment om te sporten.. maar eerst morgen maar eens goed slapen.. dan komt het sporten wsl vanzelf wel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181410060
Vandaag:
O: 1 snee tarwebrood met jam, sojadrink
T: blauwe bessen, appel
L: 1,5 courgette wafel (de rest werd ingepikt door peuter), 1,5 snee maisbrood met vega smeerworst
T: komkommer, paprika, augurk
D: sla/courgette stamppot met chipolata worstje, kwark met een beetje straciatella vla
T: cola

Morgen weer de eerste zwemtraining *O* (na 6 weken geen zwembad gezien te hebben)
pi_181410212
Gaaf BE! Geniet ervan!

En SQ, wat goed!

Breyer ijs is bij mij meteen uit de vriezer ook wel vrij hard (maar niet 'gekrompen') en even 5-10 sec in de magnetron werkt prima! Dan is t net zacht genoeg om uit te kunnen scheppen maar absoluut niet gesmolten oid.
pi_181411462
Oppo bij de appie gescoord met 35% korting :9 ze gaan verbouwen dus alle vers en diepvries was met korting O+

Man heeft het vanavond geprobeerd, de salted caramel versie en die is om. Ik had voor vandaag geen ruimte meer.

O: spelttwister met kaas
T: Volkoren broodje met slankie sambal
L: linzensalade van de AH en een zelfgeschepte salade uit de kantine met paprika, komkommer en kikkererwten
T: chocorijstwafel met sinaasappel uit de automaat
D: plantaardige hamburgers met zoete aardappelfrietjes en broccoli

Morgen eten bij een Koreaans bbq restaurant O+ Kimchi O+
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:05:33 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181412528
Oppo is vanaf maandag in de bonus. 30% korting.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181413700


Voordeel aan verhuizen en meer ruimte hebben :) als volgende staat een spinningfiets op het verlanglijstje.

Hier gaat het wel okay met eten, steeds minder eetbuien. M'n pa heeft me ook een mooie beloning als motivatie beloofd.

En 17 september intake bij hulpverlening instantie die ook gespecialiseerd zijn in eetverslaving.

Hopelijk bij iedereen hier ook alles goed :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2018 00:46:21 ]
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:22:07 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181416554
Hoi Pizzapuntje! Bevalt je nieuwe huisje, is de rust een beetje weergekeerd? Je eigen fitnessruimte, wauw!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:35:28 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_181416645
Ziet er goed uit pizzapuntje!
disclaimer
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:39:21 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_181416660
Ik was net 70.2 vóór het poepen. Bijna bijna bijna!
Ik zal dus morgen wel +1 kilo hebben :')
Morgen is er een buurtfeest waarbij ik noodgedwongen ook weer in de organisatie zit maar heb toch besloten dat ik mijn dopper gewoon meeneem en geen bier ga drinken. Ik heb tenslotte over een week ook een bruiloft en meteen daarna op verkansie dus het bier zal nog rijkelijk vloeien :')

Vandaag ga ik lunchen met mijn lieve ex-wandelmaatje dus ook daar weer even opletten. Ze verkopen er salades, soep en broodjes. Ik neem verder geen tussendoortjes mee, eens kijken of ik ze mis :+ #yolo
disclaimer
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:48:22 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181416720
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was net 70.2 vóór het poepen. Bijna bijna bijna!
Ga dan na het poepen nog eens wegen ;)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:50:19 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_181416733
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga dan na het poepen nog eens wegen ;)
Nee want ik had tussen het wegen en poepen ontbeten dus dan vlakt het weer uit -O-

Anders had ik het wel gedaan hoor :@ :')
disclaimer
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:51:41 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181416745
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nee want ik had tussen het wegen en poepen ontbeten dus dan vlakt het weer uit -O-

Anders had ik het wel gedaan hoor :@ :')
Ik zou het toch gedaan hebben :D
Gewoon even voor de zekerheid..
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:52:36 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_181416754
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zou het toch gedaan hebben :D
Gewoon even voor de zekerheid..
Mijn ontbijt weegt 600 gram. Het risico op aankomen is te groot.

_O-
disclaimer
pi_181416782
De 4 lijkt structureel :o Weer 74,8 *O* Op naar de 3 :P Nog 1 week en dan start mijn fulltime werk en ik ben heel benieuwd hoe ik mijn eet- en sportritme ga handhaven. Ik heb een plan maar of het lukt.. :s)

Oh en NOES! SQ Bijna enorme drempel bereikt _O_
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:57:14 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181416789
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:52 schreef Stormqueen het volgende:

Mijn ontbijt weegt 600 gram. Het risico op aankomen is te groot.

_O-
Ach als je meer weegt, weet je waardoor.. Als minder weegt, was het leuk om te zien.
Risico is kleiner dan het mooie moment ;)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:57:58 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181416795
Maar jullie gaan lekker! Ik ga weer eens richting de 8 :+ , oa ijsjes en slechte nutella verslaving weer terug.. Het gaat zo lekker :')
pi_181417044
Ola! Ik mag naar huis!! Jeee!

Sorry voor het asoposten, ik lees de rest wel mee maar ben t vergeten zodra t uit beeld is :')
Kwak
pi_181417051
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181417302
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:28 schreef DrSauvignon het volgende:
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow wat een k*tdag *knuffel*
pi_181417305
;( sterkte drSauvignon. Wat vliegt zo'n jaar dan voorbij hé?

SQ: complimenten over je hardloopactie! Doorzetten én naar je lichaam luisteren ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_181417327
Heftig DS ;(

En fijn Kwak ^O^
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:00:41 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_181417328
Knuffel voor sauvignon :* wat een heftige ervaring.
disclaimer
pi_181417423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:28 schreef DrSauvignon het volgende:
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poe wat heftig! :*
Kwak
pi_181417517
Sterkte drs
pi_181417810
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: salade met gerookte kip, geroosterde paprika, avocado en feta
S: Jillian 30day shred dag 4
D: curry met vis, groente en naan
T: nog iets lekkers en 2 biertjes (even kijken dat ik niet boven 2000-2200kcal kom)
pi_181417853
DS :{

Mijn gewicht is sort of stabiel. Dat is prima. Vanavond pizza. :') Morgen bier. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:44:58 #251
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181417890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:28 schreef DrSauvignon het volgende:
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heftig zeg :{ veel sterkte.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:46:35 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181417911
Sauvignon :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:50:07 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181417970
Boh, Sauvignon ;( :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181418502
bedankt voor de lieve woorden O+ Zo'n jaar gaat kneiterhard. Ze zeggen wel eens Time Flies when you are having fun. Maar ook als je iemand mist
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:24:47 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181418653
Oh Sauv... ;(
Wat vreselijk. :*
***
pi_181418765
Drs, knuffel. X
pi_181418790
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:22 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Pizzapuntje! Bevalt je nieuwe huisje, is de rust een beetje weergekeerd? Je eigen fitnessruimte, wauw!
Zeer zeker! Rust is nu redelijk terug.

Haha ja ideaal, wou het in m'n vorige woning al maar geen ruimte.
pi_181418931
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Zeer zeker! Rust is nu redelijk terug.

Haha ja ideaal, wou het in m'n vorige woning al maar geen ruimte.
Mooie ruimte :Y
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:39:27 #259
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181418981
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 10:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Zeer zeker! Rust is nu redelijk terug.

Haha ja ideaal, wou het in m'n vorige woning al maar geen ruimte.
Het is een mooi hoekje zo. :Y Fijn ook dat je hulp gaat krijgen!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181419964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:28 schreef DrSauvignon het volgende:
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar! Dikke knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181423272
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:28 schreef DrSauvignon het volgende:
Het lijstje van gister kunnen we weggooien. D werd driekwart pizza, drie glazen wijn en een kwart reep chocolade en een hoop tranen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( sterkte, ik ken het


Lijstje vandaag (als ik het post houd ik me er aan 8-) )
O: kwark met aardbei, schepje suiker
S: 1.5 uur lopen, sportschool, uurtje fietsen
L: zelfde salade als gisteren met spinazie, venkel, kip en bietjes
D: Tacosalade met kip, kidneybonen, avocado en jalapeno en andere troep :9
T: hele mango :Y)
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:19:32 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181426548
Kwak wat fijn dat je naar huis mag
Sauv.. wat heftig allemaal.. sterkte! :*
SQ morgen even poepen en iemand anders een foto van je weegschaal laten maken? :P
En PP.. ziet er goed uit Zo! ^O^

Hier is het lijstjes forecast:
O:yoghurt met cruelsi en banaan + bruin bolletje kaas
T: fruitje + ontbijtkoek
L: hopelijk iets met pasta+saladed en fruit
T: zakje chips
D: pannenkoek, gekookt eitje, porridge..

Zo genoeg kleur!
~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181426614
Na mijn wandeling besloten sporten vandaag even te laten zitten, zullen mijn knieën blij mee zijn.
Dus beweging is vandaag alleen 10k stappen.
pi_181427236
Zo, midden op de dag en post-ontbijt en lunch: -10,9 :o

Ik mag wol bestellen voor een nieuwe plaid *O* elk nadeel heb zn voordeel!
Kwak
pi_181428327
DrSauvignon, wat heftig! Kan me voorstellen dat dat op zo’n datum naar boven komt...

Lijstje
O kwark met mango en perzik
L salade met surimi
T bastognekoek, rijstwafel, rauwkost
D couscous met groente en vegagehakt.
pi_181428382
Omg, ik ben zo opgelucht! J is al sinds maart op zoek naar werk en ik heb er best veel zorgen van gehad (WW is netto ruim 500 minder in de maand dan er voorheen binnenkwam en t spaargeld wordt aardig uitgedund zo)

Maar nu heeft ie dus twee(!) aanbiedingen! Maandag gaat hij uitsluitsel geven, alles even goed op een rijtje zetten dit weekend O+ ben zo enorm opgelucht!!!
Kwak
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:00:02 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_181429787
Oh fijn zeg kwak!! Een hele zorg minder O+
disclaimer
pi_181429914
Oh wat fijn Kwak!! ^O^

Lijssie hier is wat ongelijk verdeeld qua macro's :+ maar wel lekker.
O: Kwark, walnoten en honing
L volkorenbrood, sandwichspread, komkommerspread en 30+ kaas
T: bakje borrelmix
S: rondje sportschool
D: gebakken aardappelen, kalfsworstjes, veel bloemkool
T: misschien nog een biertje straks
pi_181432443
Had eigenlijk totaal geen zin aan sporten toen ik thuis kwam maar ben toch nog even anderhalf uur geweest. Tank is nu wel leeg...

Nu lekker een bord kipshoarma :9
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit was hier vooral het geval, denk ik. :Y Ik kan natuurlijk niet in d'r hoofd kijken, maar ik geloof nooit dat er ook maar iets kwaads achter zat. Sowieso is het er eentje die volgens mij nooit echt overgewicht heeft gehad, toen ze me naar m'n zwaarste gewicht vroeg, kwam de 100+ wel als een grote verrassing, dus ik denk niet dat ze daar een goed beeld bij heeft. (Dat ik ze leerde kennen zat ik op 90/95 ofzo. Niet zodanig veel lichter dat het van gewoon dik naar Jabba-formaat ging, zogezegd :+ )
Maar de 77 leverde ook al verwondering op geloof ik. Ergens best grappig hoe slecht mensen zijn in schatten. Kort gezegd, volgens mij bedoelde deze het goed en was het verder vooral een compliment. :Y

[..]

Wat supertof! *O*
Zal ook niet in elk geval zo zijn, of misschien in de meeste zelfs niet.
Maar kreeg hem laatst ook zelf en kan bij mij toch duidelijk nog veel af. Toen vroeg ik mij serieus af wat dan de reden is om zoiets te zeggen.

Misschien ben ik ook gewoon te negatief. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181433018
:* voor DrSauvignon.

Fijn Kwakz0r, dat voelt een heel stuk fijner dan.

Mooie ruimte zo, Pizzapuntje!

O: brood met jam, sojadrink
T: mineola
L: brood met knakworst en sandwichspread
T: speculoosje, paprika, wortel (uit eigen tuin *) )
D: 'vegan pasta al funghi' heette het recept, ijs
S: 2150 zwemmen
T: magere kwark met muesli

Voor de eerste training na 6 weken viel het me niet tegen. Maar ik kom daar morgen vast op terug :')
pi_181434167
Wat fijn Kwak. Dat is een hele zorg minder!
pi_181434950
DrSauvignon, wat heftig! En heel logisch dat dat er op zo'n dag dan uit komt. Sterkte :*

Kwak, wat fijn van je man!! Mijn vriend heeft ook heel lang gezocht naar een baan (met ook geen ww, na afstuderen) en ik was zoo opgelucht toen hij in augustus iets vond voor een half jaar. Gewoon een half jaar zekerheid, heerlijk. Heeft je man een jaarcontract aangeboden gekregen?
pi_181436791
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
DrSauvignon, wat heftig! En heel logisch dat dat er op zo'n dag dan uit komt. Sterkte :*

Kwak, wat fijn van je man!! Mijn vriend heeft ook heel lang gezocht naar een baan (met ook geen ww, na afstuderen) en ik was zoo opgelucht toen hij in augustus iets vond voor een half jaar. Gewoon een half jaar zekerheid, heerlijk. Heeft je man een jaarcontract aangeboden gekregen?
Ja, een jaar idd.

Bij de een een jaar via een detacheerder met de inentie om hem daarna over te nemen door het bedrijf.

Bij de ander een jaar via een detacheerder in een high potential soort van ontwikkelingsprogramma ook met de bedoeling om daarna ergens in het bedrijf (groot bedrijf) in te stromen als junior+ of medior.

Hij heeft een PhD gedaan die niet direct erg relevant is voor het gewone werkveld en merkt dat hij erg moest opboksen tegen het idee dat promovendi allemaal non-communicatieve dichtgetikte nerds zijn...
Kwak
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 07:52:05 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_181439697
70.0 op de weegschaal! *O*
disclaimer
pi_181439778
*O* Stormqueen
pi_181439793
Mooi begin van het weekend SQ!
pi_181439860
*O*
Kwak
pi_181439926
Lekker SQ!
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 08:58:26 #279
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181439977
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
70.0 op de weegschaal! *O*
:o
*O*
pi_181440157
*O*

Hier 74.1 :o *O* w/

:W kilootjes
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:18:57 #281
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181440179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:16 schreef Sunnythesun het volgende:
*O*

Hier 74.1 :o *O* w/

:W kilootjes
Wat goed! *O*
pi_181441066
jippie SQ!!

iedereen bedankt voor al het liefs!
Vannacht blijven slapen bij mijn moeder en die had een "gezond" ontbijt voor me gemaakt. Er stond een kom roomyoghurt met cruesli. 600 kcal verder :P
pi_181441220
Ik val veel af, super fijn, maar aan de andere kant gaat het wel heel hard. Vorige week zaterdag woog ik 74.8. Daarna zaterdag bossche bol en pizza gehad, zondag McDonald's, gisteren blikje cola en taart. Rest van de week wel gewoon prima gezond gegeten. Vanmorgen woog ik 73.5 dus -1.3 kg. Dat klinkt als een prachtig resultaat, maar is dat niet erg veel na zo'n week? Overigens eet ik minimaal 1600 kcal per dag en heb ik eigenlijk nooit honger...
pi_181442916
Vandaag wordt zo'n verwendagje... Taart bakken met een vriendin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181443052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:17 schreef Pinuts het volgende:
Ik val veel af, super fijn, maar aan de andere kant gaat het wel heel hard. Vorige week zaterdag woog ik 74.8. Daarna zaterdag bossche bol en pizza gehad, zondag McDonald's, gisteren blikje cola en taart. Rest van de week wel gewoon prima gezond gegeten. Vanmorgen woog ik 73.5 dus -1.3 kg. Dat klinkt als een prachtig resultaat, maar is dat niet erg veel na zo'n week? Overigens eet ik minimaal 1600 kcal per dag en heb ik eigenlijk nooit honger...
Eerste week? Vaak verlies je dan wat extra vocht, dan gaat het even hard. En als je 1600 kcal per dag eet en je weegt 100+ (geen idee?) dan val je daar wel meer dan een kilo per week mee af.

Ik ben deze week 4.1 kg afgevallen :') in t ziekenhuis en door weinig kunnen eten.

Probeerde gisteren weer een paar normale dingetjes maar meteen weer pijn vannacht dus ik ga weer terug op mijn geforceerd anorextiscje dieet van toast en bouillon... (who needs a maagverkleining anyway op deze manier ;( )
Kwak
pi_181443243
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Eerste week? Vaak verlies je dan wat extra vocht, dan gaat het even hard. En als je 1600 kcal per dag eet en je weegt 100+ (geen idee?) dan val je daar wel meer dan een kilo per week mee af.

Ik ben deze week 4.1 kg afgevallen :') in t ziekenhuis en door weinig kunnen eten.

Probeerde gisteren weer een paar normale dingetjes maar meteen weer pijn vannacht dus ik ga weer terug op mijn geforceerd anorextiscje dieet van toast en bouillon... (who needs a maagverkleining anyway op deze manier ;( )
4e week. En nee ik weeg geen 100 + maar nu dus 73.5 bij 1.74m
pi_181443373
Ah dan weet ik t ook niet!
Kwak
pi_181443393
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:57 schreef Pinuts het volgende:

[..]

4e week. En nee ik weeg geen 100 + maar nu dus 73.5 bij 1.74m
Kan zijn dat je lijf nog ff bezig is met re-setten. Maar het is vrij veel dus ik vermoed gewoon vocht :P

Nadeel van het afvallen is dat ik nu niet meer tegen drank kan :( gister 2 glaasjes whisky gedronken, voor mij heel normaal en voelde ik verder nooit wat van, maar was alsof ik de hele avond doorgehaald had :') en vandaag katerig met na-dorst _O- Honestly 8)7
pi_181443969
Gaat hard zo Kwak

@Sunny das wel jammer. Jullie hebben ook af en toe proeverijen toch?
pi_181444031
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:26 schreef Sarabi het volgende:
Gaat hard zo Kwak

@Sunny das wel jammer. Jullie hebben ook af en toe proeverijen toch?
Jup, gemiddeld 4x per jaar, op zondagen. Zal rustig aan moeten doen dan dus :')
pi_181445108
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kan zijn dat je lijf nog ff bezig is met re-setten. Maar het is vrij veel dus ik vermoed gewoon vocht :P

Nadeel van het afvallen is dat ik nu niet meer tegen drank kan :( gister 2 glaasjes whisky gedronken, voor mij heel normaal en voelde ik verder nooit wat van, maar was alsof ik de hele avond doorgehaald had :') en vandaag katerig met na-dorst _O- Honestly 8)7
ja, haha! heel herkenbaar. Ik had verteld over die bierproeverij toch vorige week? ik was echt van de kaart
pi_181445163
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:38 schreef DrSauvignon het volgende:

[..]

ja, haha! heel herkenbaar. Ik had verteld over die bierproeverij toch vorige week? ik was echt van de kaart
}:| vind het echt niet grappig, wat een aansteller dat lijf van mij zeg :{w
pi_181448075
Sinds ik gebaard heb kan ik soberso niet meer dan twee wijntjes hebben (en lekker vind ik alcohol ook niet meer). Ik ben dus maar teetotaller geworden heb ik besoten. Wel zo makkelijk.
Kwak
pi_181448123
Trainen Sun... trainen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_181448363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Trainen Sun... trainen...
Ja nou jeetje, whisky drinken is mijn hobby, ik was prima getraind :'( Maar het verval zet onverbiddelijk in vrees ik -O-
pi_181453802
Vandaag is maar een suffe dag.
O: brood met sandwichspread, sojadrink
B: op de fiets een boodschap gedaan en de garage opgeruimd (veel sjouwen)
T: mango
L: brood met vega smeerworst, ham, kipfilet, sandwichspread, komkommer, augurk
T: veul waspeen
D: zalm met krieltjes en peultjes, kwark met een beetje straciatella vla
T:
pi_181454750
^O^ voor jou en J, kwak. Lijkt me inderdaad niet veel werk te zijn dat aansluit op zijn opleiding.
En sterkte met de pijn en alles.

Jompels voor SQ en alle anderen met - op de weegschaal.

Weegschaal bij me in de sportschool is verplaatst en weet niet of het daar aan ligt of dat ik noobgains maak qua spieren/kracht maar zat op 114 gisteren :{

Nja, nog even PWO-shake plus krentebol en dan maar even laatste keer sporten van de week doen.
Dan ben ik er ook wel flauw van en toe aan 2 dagen rust.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_181455040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jup, gemiddeld 4x per jaar, op zondagen. Zal rustig aan moeten doen dan dus :')
Is dat anders dan bij wijn, dat je het uitspuugt zeg maar? (De proeverij dan hè)
pi_181455080
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:39 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Is dat anders dan bij wijn, dat je het uitspuugt zeg maar? (De preoverij dan hè)
Whisky uitspugen :o :o

Antwoord genoeg? ;)
pi_181455104
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Whisky uitspugen :o :o

Antwoord genoeg? ;)
Haha! Mooi. :D
pi_181458188
Ik heb nooit goed tegen drank gekund :') dus ik zou niet weten wat ik miste.

Mijn lijstje vandaag is heel netjes :o ondanks reizen en wachten en nog meer wachten... Vooral heel veel kauwgom gekauwd. De broodjes in het vliegtuig hadden alleen kip erop, dus die heb ik mooi overgeslagen 8-)

B: 70 minuten poweryoga (35 minuten HIT, 35 minuten schouder focus)
O: havermout, ongezoete sojamelk, appel, peer, lijnzaad, rozijnen
L: 1 courgette, 1 ui, 2 tomaten, 250 g kikkererwten
B: hoop heen en weer gewandeld over het vliegveld
D: 1 bth hummus sambal, 1 bth pindakaas sambal, 2 bth appelstroop
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')