abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:48:55 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181393535
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik lees hier altijd graag mee (lurker-alert :@ ) maar kan heel even niet meer op m'n handen zitten.

Yasmin ik hoop dat je jezelf ooit meer waard gaat vinden dan dit. Meer waard dan na 1 like op Insta meteen weer contact zoeken en hopen. Ajb doe jezelf dit niet aan joh, blijf niet achter iemand aan hollen. "Graag of niet", dat ben je waard. Ik zou je door elkaar willen rammelen. Liefdevol, dat wel. Sluit dit contact af en kijk verder en niet meer achterom.

Einde bemoei. (En ik bedoel dit écht goed.)
Precies dit ja. En ik HEB aan die andere kant gestaan waar Yasmin nu zit. Het is het gewoon niet waard. Al ga je uiteindelijk alsnog met hem op date, juist die beginperiode hoort met enthousiasme en energie aangegaan te worden.

Maar moeilijk is het wel Yasmin :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181393602
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Precies dit ja. En ik HEB aan die andere kant gestaan waar Yasmin nu zit. Het is het gewoon niet waard. Al ga je uiteindelijk alsnog met hem op date, juist die beginperiode hoort met enthousiasme en energie aangegaan te worden.

Maar moeilijk is het wel Yasmin :*.
en kijk waar je nu staat 👌👌
  donderdag 23 augustus 2018 @ 10:52:48 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181393609
Dus... gisteravond lekker gegeten bij koffiemeneer, nog even uhh gechilld samen, willen we zo ongeveer gaan vertrekken.. heeft m'n beste vriendin afgezegd :'). Toen zijn we maar op de hei gaan wandelen en daarna filmpje gekeken op de bank :D.

Vanochtend ging het over Barcelona, voorzichtig gevraagd wat 'ie dan eigenlijk in zijn bio zet. "professioneel fotograaf op zoek naar modellen, niet op zoek naar iets anders. Hoef je je geen zorgen om te maken schatje"

Stel toch de "wat zijn we vraag" nog maar even uit, maar dit voelt voor mij al als fijne bevestiging.

In september ga ik nog een weekendje alleen weg, heb subtiel benoemd dat ik weet dat 'ie dat qua werk en zo waarschijnlijk niet redt, maar dat ik anders graag samen met hem was gegaan :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181393650
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:52 schreef Debsterr het volgende:
Dus... gisteravond lekker gegeten bij koffiemeneer, nog even uhh gechilld samen, willen we zo ongeveer gaan vertrekken.. heeft m'n beste vriendin afgezegd :'). Toen zijn we maar op de hei gaan wandelen en daarna filmpje gekeken op de bank :D.

Vanochtend ging het over Barcelona, voorzichtig gevraagd wat 'ie dan eigenlijk in zijn bio zet. "professioneel fotograaf op zoek naar modellen, niet op zoek naar iets anders. Hoef je je geen zorgen om te maken schatje"

Stel toch de "wat zijn we vraag" nog maar even uit, maar dit voelt voor mij al als fijne bevestiging.

In september ga ik nog een weekendje alleen weg, heb subtiel benoemd dat ik weet dat 'ie dat qua werk en zo waarschijnlijk niet redt, maar dat ik anders graag samen met hem was gegaan :@.
omg zwijmel 😍🤗
pi_181393731
Door de updates van deb ga ik echt mijn opvatting over digitaal dating bijstellen

Binnenkort echt tinder aanmaken maar de buren zijn op vakantie dus geen foto met hond :T
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:00:12 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181393764
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:58 schreef KanyeKardashian het volgende:
Door de updates van deb ga ik echt mijn opvatting over digitaal dating bijstellen

Binnenkort echt tinder aanmaken maar de buren zijn op vakantie dus geen foto met hond :T
Ach ja, wie weet knalt dit over een paar weken alsnog kapot he ;). Maar ben tot nu toe erg blij verrast, al spreken we dat allebei ook regelmatig uit, dat we zo verbaast zijn dat we dit via Tinder hebben gevonden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181394046
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:52 schreef Debsterr het volgende:
Dus... gisteravond lekker gegeten bij koffiemeneer, nog even uhh gechilld samen, willen we zo ongeveer gaan vertrekken.. heeft m'n beste vriendin afgezegd :'). Toen zijn we maar op de hei gaan wandelen en daarna filmpje gekeken op de bank :D.

Vanochtend ging het over Barcelona, voorzichtig gevraagd wat 'ie dan eigenlijk in zijn bio zet. "professioneel fotograaf op zoek naar modellen, niet op zoek naar iets anders. Hoef je je geen zorgen om te maken schatje"

Stel toch de "wat zijn we vraag" nog maar even uit, maar dit voelt voor mij al als fijne bevestiging.

In september ga ik nog een weekendje alleen weg, heb subtiel benoemd dat ik weet dat 'ie dat qua werk en zo waarschijnlijk niet redt, maar dat ik anders graag samen met hem was gegaan :@.
jeee Deb klinkt zo goed O+ O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_181394311
Na een verplichte vakantie ben ik weer terug. Ze kunnen me buigen, maar niet breken. 🤟🏼

Date met milf was erg gezellig. Wat gedronken en daarna voorgesteld om thuis nog een drankje te dringen, waarop ze antwoordde dat ze de volgende dag weer vroeg op moest om te werken. Ze was duidelijk niet DTF op eerste date.
Dit gaat dus geen gevolg krijgen. Jammer, maar ik heb er veel van geleerd.

Deze dagen rustig aan doen en voor het weekend weer een geile kip oppikken. 🐤


Mario
pi_181398915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:27 schreef Cue_ het volgende:
Of dat hij uit zichzelf zou zeggen, he sorry voel me kut, laat me even paar weekjes uitzieken. Bv. Dan komt er nog iets uit hem. Hij negeert je gewoon. Dus je bent niet belangrijk genoeg
Heb je een psychologie cursus gedaan oid? Wat een concrete voorstellen en beschouwingen komen er tegenwoordig uit jouw handen getypt.
_O_

Ik kan niets meer dan aansluiten bij deze aanbevelingen.

Denk overigens dat mijnheer jouw aanhankelijk gedoe ook wel zat gaat worden Yasmin. Wat dat betreft heb je wel een spiegelbeeld gevonden want hij durft dat ook blijkbaar niet te zeggen... :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181399771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:27 schreef Mariocash het volgende:
Na een verplichte vakantie ben ik weer terug. Ze kunnen me buigen, maar niet breken. 🤟🏼

Date met milf was erg gezellig. Wat gedronken en daarna voorgesteld om thuis nog een drankje te dringen, waarop ze antwoordde dat ze de volgende dag weer vroeg op moest om te werken. Ze was duidelijk niet DTF op eerste date.
Dit gaat dus geen gevolg krijgen. Jammer, maar ik heb er veel van geleerd.

Deze dagen rustig aan doen en voor het weekend weer een geile kip oppikken. 🐤

Mario
Succes dit weekend bro!
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_181400491
quote:
5s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je een psychologie cursus gedaan oid? Wat een concrete voorstellen en beschouwingen komen er tegenwoordig uit jouw handen getypt.
_O_

Ik kan niets meer dan aansluiten bij deze aanbevelingen.

Denk overigens dat mijnheer jouw aanhankelijk gedoe ook wel zat gaat worden Yasmin. Wat dat betreft heb je wel een spiegelbeeld gevonden want hij durft dat ook blijkbaar niet te zeggen... :')
Hij appte mij vaker dan ik hem...

Overigens weten we helemaal niks zeker over zijn gedachtes. Enige die dat weet is hij.
pi_181400568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]


Overigens weten we helemaal niks zeker over zijn gedachtes. Enige die dat weet is hij.
Dat sowieso maar naast een like loopt hij niet over van aandacht voor jou...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_181400620
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat sowieso maar naast een like loopt hij niet over van aandacht voor jou...
Nee nu niet meer. Wat jammer is.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:57:52 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181400654
Broodmeisje komt me ophalen van het vliegveld :o

Zal ze leuk vinden, ik helemaal apathisch van de pillen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 23 augustus 2018 @ 15:59:34 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_181400699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:57 schreef Dven het volgende:
Broodmeisje komt me ophalen van het vliegveld :o

Zal ze leuk vinden, ik helemaal apathisch van de pillen :')
Aww, romantisch toch O+ zij helemaal blij, jij een beetje kwijlen. True romance *;
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_181400756
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 15:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aww, romantisch toch O+ zij helemaal blij, jij een beetje kwijlen. True romance *;
Mijn beste vriendin van vroeger had ooit een date met een jongen die ze online had leren kennen. Na maanden bellen is die naar haar huis gekomen. Ze doet de deur open, staat die daar letterlijk kwlijlend voor de deur :X het was een dramatische dag :')
pi_181401130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin van vroeger had ooit een date met een jongen die ze online had leren kennen. Na maanden bellen is die naar haar huis gekomen. Ze doet de deur open, staat die daar letterlijk kwlijlend voor de deur :X het was een dramatische dag :')
Was het een boxer? :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181401156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin van vroeger had ooit een date met een jongen die ze online had leren kennen. Na maanden bellen is die naar haar huis gekomen. Ze doet de deur open, staat die daar letterlijk kwlijlend voor de deur :X het was een dramatische dag :')
hoe kwam dat kwijlen?
pi_181401157
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:17 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Was het een boxer? :7
Nee. Denk dat er iets mis was met hem.
pi_181401219
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:18 schreef KanyeKardashian het volgende:

[..]

hoe kwam dat kwijlen?
Verstandelijke beperking denk ik :P Geen idee. Het is al heel lang geleden. Hij zou blijven slapen. Ze woonde nog thuis. Uiteindelijk heeft ze toch maar gezegd van niet. Dus haar vader bracht hem naar huis. Hij woonde helemaal aan de andere kant van het land. Zij mee, zitten ze samen op de achterbank. Maar die vader wist niet hoe hij moest rijden dus hij vroeg aan die jongen de weg...

Bleek dus die jongen hun een half uur om heeft laten rijden zodat hij langer met haar op de achterbank kon blijven zitten, kwijlend _O-
pi_181401270
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Verstandelijke beperking denk ik :P Geen idee. Het is al heel lang geleden. Hij zou blijven slapen. Ze woonde nog thuis. Uiteindelijk heeft ze toch maar gezegd van niet. Dus haar vader bracht hem naar huis. Hij woonde helemaal aan de andere kant van het land. Zij mee, zitten ze samen op de achterbank. Maar die vader wist niet hoe hij moest rijden dus hij vroeg aan die jongen de weg...

Bleek dus die jongen hun een half uur om heeft laten rijden zodat hij langer met haar op de achterbank kon blijven zitten, kwijlend _O-
godver :') kende ze m via fok ofzo
pi_181401297
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:23 schreef KanyeKardashian het volgende:

[..]

godver :') kende ze m via fok ofzo
Blij dat jij het tikte :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_181401306
quote:
14s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:23 schreef KanyeKardashian het volgende:

[..]

godver :') kende ze m via fok ofzo
Nee denk dat het via hyves was toendertijd. HIj leek ook echt niets op de foto's die hij had gestuurd. Ze hebben echt maanden gebeld. Ik sprak hem ook welles via de telefoon en hij kwam zo wel leuk over. Maar god toen die voor die deur stond....
pi_181401377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Blij dat jij het tikte :7
;)
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee denk dat het via hyves was toendertijd. HIj leek ook echt niets op de foto's die hij had gestuurd. Ze hebben echt maanden gebeld. Ik sprak hem ook welles via de telefoon en hij kwam zo wel leuk over. Maar god toen die voor die deur stond....
Haha wat erg, en dan mee terug moeten rijden 🤪
pi_181401419
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:27 schreef KanyeKardashian het volgende:

[..]

;)

[..]

Haha wat erg, en dan mee terug moeten rijden 🤪
Ja wat ze eigenlijk niet wilde maar niet durfde te zeggen. :P

Nou zal ze nu vast wel overheen zijn :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')