abonnement Unibet Coolblue
pi_181320005
Aanleiding en doel
Persoonlijk merk ik al enige tijd dat de perceptie van vrouwen en mannen op stap nogal uit een kunnen liggen. Omdat ik het verschil tussen de percepties tussen vrouwen en mannen heel erg interessant vind Heb ik besloten om een onderzoek te maken om helder te krijgen of er daadwerkelijk zoveel verschil is. En als dat zo is, wat dan de redenen kunnen zijn waarom dat zo is.

Ik ben van plan om hier daarna een artikel over te schrijven zodat mannen en vrouwen elkaar wat beter gaan begrijpen. Buiten dat is dit onderzoek ook een goede comfortzone training voor mij persoonlijk.

Wie kunnen meedoen?

Elke vrouwelijke Fokker die regelmatig op stap gaat of in het verleden regelmatig op stap is geweest.

Hoe gaat het in zijn werk?
Het onderzoek zal in een interview modus worden gegeven. Het is belangrijk dat je, je eigen unieke perceptie geeft. Dus als je bijvoorbeeld zou vinden dat mannen op stap idioten zijn dan is dat allemaal prima het is jouw perceptie die belangrijk is. Het onderzoek is ook volledig anoniem. Het interview zal na schatting rond de 15 tot 20 minuten duren.

Het onderzoek bestaat uit drie onderdelen.

Open vragen
Hier worden er een aantal open vragen gesteld waarin jij dan je perceptie geeft hoe jij een gemiddelde man ervaart op stap. Hier kan het zijn dat ik op sommige antwoorden die jij geeft nog kan doorvragen om precies helder te krijgen wat je bedoeld.

Eigenschappen van de man
Hier worden er een aantal karaktereigenschappen van de man genoemd (bijv. een zelfverzekerde man, een empathische man etc.) en jij geeft dan hierbij aan wat jij daar persoonlijk van vindt.

Gesloten vragen
Het laatste onderdeel van het interview zijn een paar gesloten vragen waar je het antwoord kiest wat het beste bij je aansluit. Het kan hierbij ook zijn dat ik vraag waarom je voor dit antwoord kiest.

Wanneer en hoe worden de interviews gegeven?

Ik ben van plan om vanaf 27 augustus 2018 te starten met de interviews. Het makkelijkste lijk het mij om hier een bel afspraak voor te maken. Hierbij geldt uiteraard dat jullie nummers anoniem blijven - en dat jullie nummers na het gesprek weer door mij verwijderd worden. Jullie kunnen mij bellen of ik jullie net wat jullie voorkeur daarin is.

Klinkt goed! Hoe kan ik me aanmelden?

Jullie kunnen je aanmelden door mij een privé bericht te sturen. Ik zal dan samen met jou een bel afspraak inplannen. Mocht je nog wat vragen of tips hebben, dan kun je deze uiteraard hier plaatsen.
pi_181320065
Als superieure wezens.
pi_181320369
Lijkt me leuk, alleen jammer dat het blijkbaar telefonisch moet.
Kun je geen vragenlijst online zetten/sturen?
pi_181320864
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Lijkt me leuk, alleen jammer dat het blijkbaar telefonisch moet.
Kun je geen vragenlijst online zetten/sturen?
Dat is lastig omdat het interview zo opgebouwd is, dat ik op sommige vragen door kan vragen. En dan ontkom je er helaas niet aan om die persoon te spreken.

Wat wel zou kunnen is dat men mij dan anoniem zou bellen ofzo.
pi_181320938
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Dat is lastig omdat het interview zo opgebouwd is, dat ik op sommige vragen door kan vragen. En dan ontkom je er helaas niet aan om die persoon te spreken.

Wat wel zou kunnen is dat men mij dan anoniem zou bellen ofzo.
Ik snap het. Jammer. Maar helaas.
pi_181322868
TS heeft een soepele manier verzonnen om wat nummers te regelen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:52:44 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181323930
"Mannen" die nog "stappen" :')
Man of Steal.
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:24:24 #8
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_181333575
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
TS heeft een soepele manier verzonnen om wat nummers te regelen.
Dit inderdaad, een potentiële 'Lorenzo von Matterhorn' op FOK!.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_181340530
quote:
11s.gif Op maandag 20 augustus 2018 21:24 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Dit inderdaad, een potentiële 'Lorenzo von Matterhorn' op FOK!.
Even gegoogled, indrukwekkende man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 12:32:38 #10
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_181369797
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Dat is lastig omdat het interview zo opgebouwd is, dat ik op sommige vragen door kan vragen. En dan ontkom je er helaas niet aan om die persoon te spreken.

Wat wel zou kunnen is dat men mij dan anoniem zou bellen ofzo.
In een chat kun je doorvragen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')