abonnement Unibet Coolblue
pi_606424
quote:
Op 30 december 2000 16:32 schreef RazorFrog het volgende:
Heej mensen,

Zal me ook maar even voorstellen.. RazorFrog een 24 jarige Neuromancer uit Den Haag


hee dorps-genoot, wtf is een Neuromancer?

welkom trouwens

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_606682
Ik ben:

Voornaam: Priyantha
Achternaam: Bleeker
leeftijd: 14 jaar
geboorte datum: 20 januari 1986
Hobby's: veeeeeeeeel computeren,FORMULE 1. en nog veeeeeeeeel meer
Woonplaats: Amsterdam(JORDAAN)


verhaaltje over mijn eige:

Ik ben dus Priyantha Bleeker en woon in Amsterdam en ben geborden in Sri-Lanka(Colombo) en ben 14 jaartjes jong en ik ben geadopteerd door Hollandse ouders(hele liever mensen)), die al 13 jaar voor mijn zorgen. Ik ben op anderhalf jarige leeftijd naar Nederland meegenomen voor Adoptie, mijn ouders(zo noem ik mijn adoptie ouders ook gewoon dus is gewoom pa en ma en pappa en mamma en vader en moeder etc) hebben mij zelf daar in Sri-Lanka opgehaalt. En ik heb een klein broertje die is 11jaartjes jong en die is ook geadopteerd en komt ook uit Sri-Lanka, maar is geen bloedverwant ofzo maar is mijn gewoon mijn broertje niks minder.
Ik had vroeger toen ik klein was(nah jah ben ik nog steeds met mijn 1 meter 60) altijd de vraag aan mijn ouders waaaaarom mijn biologische(zo noem je dat toch ???)-moeder mij heeft afgestaan...omdat ze niet tevreden was ??? Te arm ??? Niet getrouwd....is het antwoord wat ook zo is(vertel ik later meer over)...maar ik kon het nooit begrijpen. En was dus vaak daarover aan het piekeren(mijn broertje heeft/had dat niet). Maar in de grote vakantie(Juni Julli dit jaar) zijn wij op vakantie gegaan naar Sri-Lanka. En wij hadden(wat ik er van wist) niet het idee om mijn biologische-moeder op te zoeken. Maar mijn vader en moeder hadden stiekkum(voor mij dan) de papieren van de adoptie meegenomen met adres en al die dingen mee genomen naar de vakantie. En toen we in Colombo(de hoofdstad) maakte mijn moeder de koffer open en liet mij die papieren zien en zij zullen we hier beginnen met zoeken ???
En jahoor we hadden haar binnen 6 uur gevonden. En het bleek dat ze niet getrouwd was en geen man heeft/had en dus geen andere kinderen. En ik was sprakeloos ik kon geen woordt uit mijn mond krijgen(terwijl ik normaal zo in een heel weeshuis de zaal vol lullen)terwijl ik zoveel te vragen had...maar mijn vader vroeg gelukkig alle dingen die ik wou weten...nah weer het einde van mijn berichtje in zicht.

Zo hier het einde hierbij heb ik mij voorgesteld.

Groetjes,


Priyantha Bleeker

Groetjes, Priyantha
pi_606702
toe maar
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_606919
Wil dit jaar nog even doorgeven dat Koetje nu verder door het leven gaat als Snitch.

Dit omdat ik me niet helemaal meer kon vinden met me oude nick.

Ook wil ik nog even laten weten dat ik Dyslexties ben, dus als er fouten in mijn posts staan, dan weet je waardoor dat komt.

pi_628723
Laat ik me hier dan ook maar voorstellen!!!

Ik ben kiwi, 17 jaar, kom uit Beverwijk.

De rest kijk je maar in mijn profiel ofzo

Kiwi is er vanavond weer!!!
pi_630428
Hmmmm, zag nog net op tijd dat het FOK! etiquette is om me hier ff voor te stellen.

Ik ben dus BlackBiker uit Apeldoorn en sinds vandaag ook postend lid van FOK! Al wel zo hier en daar meegelezen maar nu toch maar eens een accountje aangemaakt.

Hobby's: Mijn Triumph (van de usericon, hoewel dat wat vertekent is), bier drinken bij live optredens in ons Bluescafé, duiken, hard rock music (favo momenteel Rammstein), af en toe eens internetten, SF (met name Star Trek) en niet te vergeten Seti ( sommigen hier kennen mij van S@NL )

CU soon on FOK! 8)

Let's Rock and Roll !
pi_633723
Hoi. Ik ben BMG.
pi_634735
Nahja niet helemaal nieuw meer , maar laat ik dan mezelf ook maar even voorstellen , ik ben dus RazzleDazzle (duhh) woonachtig in de wonderschone kop van N-H, mensen noemen me Bon en ik ben een collega van Blue Thunder(de kabeltrek expert)

verders ben ik 23 ,bijna samenwonend , en een beetje maf....

.........
pi_634815
quote:
Op 08 januari 2001 00:34 schreef BlackBiker het volgende:
Hmmmm, zag nog net op tijd dat het FOK! etiquette is om me hier ff voor te stellen.

Ik ben dus BlackBiker uit Apeldoorn en sinds vandaag ook postend lid van FOK! Al wel zo hier en daar meegelezen maar nu toch maar eens een accountje aangemaakt.

Hobby's: Mijn Triumph (van de usericon, hoewel dat wat vertekent is), bier drinken bij live optredens in ons Bluescafé, duiken, hard rock music (favo momenteel Rammstein), af en toe eens internetten, SF (met name Star Trek) en niet te vergeten Seti ( sommigen hier kennen mij van S@NL )

CU soon on FOK! 8)


Welkom Blackbiker, leuk dat je toch heb aangemeld
Ps ik heb besloten om me weer aan te melden bij seti
pi_634816
BLA BLA BLA BLA...Hiermee heb ik 300 keer op dit rottige forum gepost enzovoorts... BLA BLA BLA BLA BLA
gratis en voor niet
pi_634877
Noem je zelf dan meteen Gandalf of Aragorn en niet naar die bos aap TomBombadil..
pi_634895
Ik ben hier hartstikke nieuw!! Ben er net 15 minuten!!!

(ben wel bekend op GoT)

Neuj
  dinsdag 9 januari 2001 @ 14:04:23 #113
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_635017
Blah

Hoi

  woensdag 10 januari 2001 @ 22:50:19 #114
8941 Bakzteen
liever wel dan niet...
pi_640277
Oei !

het schijnt dat ik mijzelf moet voorstellen hier

ok, ik ben bakzteen af en toe TyP Ik RaAr en alz ik dat niet doe dan typ ik zo... (met het toetsenbord ?)(ja !)
hhm, wat je wil weten moet je vragen en daarvoor mailen...
duidelijk ?
duidelijk !
ok dank u voor uw tijd
<-- vind ie leuk...

EeN WiJzE ZteEn ZeI OoIt: BAK !
  donderdag 11 januari 2001 @ 13:33:22 #115
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_641596
ik ben crazywitch en kom uit amsterdam
ik ben 19 jaar
en iedereen noemt me yesse
dusse zie maar hoe jullie me noemen
pi_642013
Nou, vooruit dan maar......
Ik ben Sander, ben 21 jaar
woon in Deventer
ben op T.net vaak te vinden en mijn nick daar is: Diekstra
  donderdag 11 januari 2001 @ 15:22:18 #117
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_642041
bij het rondwaren door de topics zie ik tot mijn verbazing deze ook staan.

Ik ben dus spookvrouw, lees al een tijdje mee op dit forum en heb me sinds een paar dagen geregistreerd.

Als je een donkerblauw gewaad met zilveren sterretjes denkt waar te nemen uit je ooghoeken, heb je mij gezien.

hofleverancier van sterretjes :)
pi_642243
Yep, that's me
  donderdag 11 januari 2001 @ 21:21:22 #119
7727 Lief_Meiske
ook wel Dancinggirl
pi_643230
hoiiiiiiii allemaal

ik lees af en toe een beetje, maar niet alles dus ik dacht ik ga hier wat posten

ik kom wel eens op Almere Rulez, chatten dus en ik woon ook in Almere

ik ben bijna 14 jaar en zit in Amsterdam op school

Eindelijk afgebrand: www.eindelijk.nl
  vrijdag 12 januari 2001 @ 10:40:35 #120
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_645288
Ik ben sinds een paar dagen ook geregistreerd en begin voorzichtig hier en daar met posten.

Ik woon alleen in de omgeving van amsterdam, ben 23

CU on Fok!

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_647064
Hoi! Ik ben Yvonne, een very new newbie. Ik hoop hier gezellig te forummen. Eerst wou ik gaan forummen bij leerlingen.com maar dat is een ontzettend arrogante club die newbies absoluut niet accepteren en ook hun meningen niet respecteren. Ik hoop hier meer geluk! De groeten!!
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_647291
quote:
Op 12 januari 2001 17:35 schreef YvonnePonne het volgende:
Hoi! Ik ben Yvonne, een very new newbie. Ik hoop hier gezellig te forummen. Eerst wou ik gaan forummen bij leerlingen.com maar dat is een ontzettend arrogante club die newbies absoluut niet accepteren en ook hun meningen niet respecteren. Ik hoop hier meer geluk! De groeten!!
dan ben je hier op de goeie plek gekomen!
welkom!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 12 januari 2001 @ 20:38:13 #123
8885 moralia
Grip op je zak
pi_647645
Nou, hier ben ik dan, Moralia, voor al uw vragen. Ik lees al iets meer dan een jaar op
Fok, maar nadat ik laatst het antwoord op een brandende vraag van iemand wist, heb ik besloten om toch af en toe ook eens wat te
posten. Ook ik woon, zoals meer mensen hier,
in werelddorp Den Haag.

Dusss tot later maar weer.....

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  vrijdag 12 januari 2001 @ 22:03:40 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_647920
Hee als dit dan toch een ding voor newbies is, hoe maak je dan zo'n quote?
En wordt het niet eens tijd om die FAQ te maken waar ald dat soort dingen instaan zodat wij newbies ons niet elke keer hoeven te schamen om het te vragen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_648028
Hello allemaal,

Ik ben ook New op FOK!

Ik ben het jongere broertje (17) van NOSTRABRAMUS. Hij is al langere tijd op FOK! aanwezig...

Ik woon in Apeldoorn en studeer in Deventer aan de HEAO.

See ya.

Marten

[Dit bericht is gewijzigd door Urbankid op 12-01-2001 22:43]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')