abonnement Unibet Coolblue
pi_606424
quote:
Op 30 december 2000 16:32 schreef RazorFrog het volgende:
Heej mensen,

Zal me ook maar even voorstellen.. RazorFrog een 24 jarige Neuromancer uit Den Haag


hee dorps-genoot, wtf is een Neuromancer?

welkom trouwens

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_606682
Ik ben:

Voornaam: Priyantha
Achternaam: Bleeker
leeftijd: 14 jaar
geboorte datum: 20 januari 1986
Hobby's: veeeeeeeeel computeren,FORMULE 1. en nog veeeeeeeeel meer
Woonplaats: Amsterdam(JORDAAN)


verhaaltje over mijn eige:

Ik ben dus Priyantha Bleeker en woon in Amsterdam en ben geborden in Sri-Lanka(Colombo) en ben 14 jaartjes jong en ik ben geadopteerd door Hollandse ouders(hele liever mensen)), die al 13 jaar voor mijn zorgen. Ik ben op anderhalf jarige leeftijd naar Nederland meegenomen voor Adoptie, mijn ouders(zo noem ik mijn adoptie ouders ook gewoon dus is gewoom pa en ma en pappa en mamma en vader en moeder etc) hebben mij zelf daar in Sri-Lanka opgehaalt. En ik heb een klein broertje die is 11jaartjes jong en die is ook geadopteerd en komt ook uit Sri-Lanka, maar is geen bloedverwant ofzo maar is mijn gewoon mijn broertje niks minder.