abonnement Unibet Coolblue
pi_181315433
quote:
Asia Argento, de Italiaanse actrice en regisseuse die als een van de eersten Harvey Weinstein beschuldigde van seksueel ontoelaatbaar gedrag, is nu zelf beschuldigd van aanranding.

Argento zou de man die haar beschuldigt een grote som geld hebben gegeven om zijn mond te houden. Dat schrijft de New York Times (NYT) die zegt over papierwerk in de zaak te beschikken.

Volgens Jimmy Bennett (22), een acteur en rockmuzikant uit Los Angeles, heeft Argento hem in 2013 seksueel aangevallen in een Californische hotelkamer. Hij was toen 17 jaar oud en Argento 37. In Californië is seks met personen onder de 18 jaar strafbaar.

Geen reactie
De krant schrijft dat Argento, een van de leidende figuren in de #metoo-beweging, Bennett 380.000 dollar (330.000 euro) heeft betaald. Ze heeft niet gereageerd op meerdere verzoeken van de krant om een reactie te geven.

De documenten, die door een anonieme partij naar The New York Times zijn gestuurd, bevatten een selfie uit mei 2013, waarop Argento en Bennett samen liggend in bed te zien zijn.


Bron

Typisch weer, hypocriet geval dat het is. Wat is dat toch de laatste tijd met dat hypocriet gedrag in bepaalde kringen? Hopelijk is haar carrière nu ook voorbij, en nee niks een rechtszaak afwachten of wachten totdat er meer bewijzen zijn. Weinstein werd ook meteen verketterd door vrouwen die zelf hun benen spreiden om deuren te openen.
pi_181315512
Ai ai.. dan sta je wel hard voor lul.
pi_181315548
Vies wijf.
pi_181315551
Boeiend #me2 is allang niet hip meer.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181315561
Awcijd
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:42:42 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181315564
Was ze toen nog wel "Nice"?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_181315566
Ik ben benieuwd of hier net zo heftig op wordt gereageerd als bij bijvoorbeeld Kevin Spacey.
pi_181315577
Als 17 jarige knaap een 37 jarige vrouw doen en dan ook nog 330k meekrijgen. _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:44:30 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181315580
Niveautje weer hoor. :N
quote:
[..] door vrouwen die zelf hun benen spreiden om deuren te openen.
Classy. :')

Als er straks nog 90+ aantijgingen tegelijk binnenkomen dat zal het snel klaar zijn met deze dame. Als het bij deze ene blijft, zul je toch moeten wachten op een rechtszaak. ;)

Overigens zou het inderdaad hypocriet zijn, maar niks afdoen aan de boodschap of de waarde van #metoo.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:46:08 #10
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_181315593
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:42 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of hier net zo heftig op wordt gereageerd als bij bijvoorbeeld Kevin Spacey.
minder denk ik, want ze is minder bekend. Maar qua verschil in leeftijd en machtspositie is het behoorlijk vergelijkbaar.
pi_181315600
quote:
According to documents obtained by the New York Times, leading #MeToo advocate Asia Argento settled an accusation of sexual assault from former child actor and musician Jimmy Bennett for the sum of $380,000 to be paid over the course of a year and a half.

The claim and resulting discussions of payment are included in documents between the lawyers for Argento and Bennett. The claim states Bennett was a little over 17 years old at the time of the alleged assault, which took place in a California hotel room in 2013 when Argento was 37. The legal age of consent in California is 18.

As part of the agreement, Bennett, who is now 22, gave a selfie of he and Argento in bed and its copyright to Argento, now 42. Three people familiar with the case told the New York Times that the documents were authentic.
pi_181315606
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:46 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

minder denk ik, want ze is minder bekend. Maar qua verschil in leeftijd en machtspositie is het behoorlijk vergelijkbaar.
Oh ja, bekendheid speelt natuurlijk ook een rol.
pi_181315609
De pot verwijt de ketel.
pi_181315614
Hoe ironisch.
Whatever...
pi_181315625
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef SicSicSics het volgende:
Niveautje weer hoor. :N

[..]

Classy. :')

Wat is daar mis mee? Het is een feit dat veel vrouwen de benen spreiden of van hun looks gebruik maken om deuren te openen? Heb zelfs ook al eens een keer zo'n type gehad. Vooral in die kringen is het wat meer normaal, wordt wel altijd gekeken naar de kerels maar ik lees nergens dat die vrouwen gedwongen zijn. Maar je neuken voor je carrière om achteraf te schreeuwen.
pi_181315640
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het is een feit dat veel vrouwen de benen spreiden of van hun looks gebruik maken om deuren te openen? Heb zelfs ook al eens een keer zo'n type gehad. Vooral in die kringen is het wat meer normaal, wordt wel altijd gekeken naar de kerels maar ik lees nergens dat die vrouwen gedwongen zijn. Maar je neuken voor je carrière om achteraf te schreeuwen.
Dit is zo waar. Het ergste vind ik nog wel dat vrouwen vooral aan zichzelf denken. En aan hun carrière of wat sex hun kan opleveren. Walgelijke vrouwmensen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:52:48 #17
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181315648
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is daar mis mee?
Je suggereert.
Je veroordeelt.
Je bent denegerend.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

quote:
Het is een feit ...
En gewoon nog even een schepje er bovenop! _O- ^O^
Held.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 20-08-2018 08:55:29 (:@) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181315651
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef habitue het volgende:
Als 17 jarige knaap een 37 jarige vrouw doen en dan ook nog 330k meekrijgen. _O_
Precies dit!
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:53:33 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181315661
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:51 schreef T-D het volgende:
Dit is zo waar. Het ergste vind ik nog wel dat vrouwen vooral aan zichzelf denken. En aan hun carrière of wat sex hun kan opleveren. Walgelijke vrouwmensen.
Vreselijk zijn ze. Allemaal!

:')_!

Net als dat alle mannen pussy-grabbers zijn.

Sneuneuzen. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181315676
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je suggereerd.
Je veroordeeld.
Je bent denegerend.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

[..]

En gewoon nog even een schepje er bovenop! _O- ^O^
Held.
Dude, stam + t
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181315693
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Het is een feit dat veel vrouwen de benen spreiden of van hun looks gebruik maken om deuren te openen? Heb zelfs ook al eens een keer zo'n type gehad. Vooral in die kringen is het wat meer normaal, wordt wel altijd gekeken naar de kerels maar ik lees nergens dat die vrouwen gedwongen zijn. Maar je neuken voor je carrière om achteraf te schreeuwen.
Heb je die geluidsfragmenten gehoord?
  maandag 20 augustus 2018 @ 08:55:46 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181315696
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:54 schreef habitue het volgende:
Dude, stam + t
:@
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181315797
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef habitue het volgende:
Als 17 jarige knaap een 37 jarige vrouw doen en dan ook nog 330k meekrijgen. _O_
Ik ken hem niet, maar het is wel mijn nieuwe held ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_181315898
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heb je die geluidsfragmenten gehoord?
Jij wel dan?
pi_181315951
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:16 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Ja.
pi_181316035
Heerlijk, aanpakken die feministen
pi_181316112
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je suggereert.
Je veroordeelt.
Je bent denegerend.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

[..]

En gewoon nog even een schepje er bovenop! _O- ^O^
Held.
Jij denkt dat het niet gebeurd? Bij elk bedrijf waar ik tot nu toe werkzaam ben geweest gebeurd het, en niet één vrouw. Nee getrouwde vrouwen, vrouwen die gaan trouwen, vrouwen met kinderen vrouwen met een vriend, vrouwen die single zijn. Ik heb ze al in alle soorten en maten zich omhoog zien neuken. Ik heb er zelf ene gehad die ik de deur uit getrapt hebt na haar nieuwe contract, wat ze "gekregen" had van haar baas die 30 jaar ouder was, 2 kinderen en getrouwd. En daarna viel het kwartje over 2 andere mannen die ze had "aangegeven" op het werk voor seksuele intimidatie. Niet alle vrouwen zijn zo, dat geef ik toe, maar kijk eens op internet of om je heen. De wereld bestaat uit veel golddiggers die zich graag omhoog neuken, zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.

Al die vrouwen hadden net zo goed nee kunnen zeggen op de avances van één van die mannen, maar ja dan hadden ze een normaal inkomen gehad en echt moeten werken voor hun geld. Het stoort mij al voor die #metoo hype.
pi_181316120
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef habitue het volgende:
Als 17 jarige knaap een 37 jarige vrouw doen en dan ook nog 330k meekrijgen. _O_
Dat wel ja, best een baas. _O-
pi_181316131
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Heb je die geluidsfragmenten gehoord?
Welke geluidsfragmenten?
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:41:31 #30
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181316137
De MeToo beweging was al bijna dood. Dit zou wel eens de laatste klap kunnen zijn.
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:45:02 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181316174
Dan vind ik Pamela Anderson echt een top wijf dat ze de waarheid durft te zeggen:

https://www.independent.c(...)g-into-a8088276.html

quote:
"No," she said. "It was common knowledge that certain producers or certain people in Hollywood or people to avoid, privately. You know what you’re getting into if you’re going into a hotel room, alone."
quote:
“Just use common sense. 'Don't go into a hotel room alone. If someone answers the door in a bathrobe, you know, leave.’ Things that are common sense. But Hollywood is very seductive.”
pi_181316312
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:45 schreef the-eye het volgende:
Dan vind ik Pamela Anderson echt een top wijf dat ze de waarheid durft te zeggen:

https://www.independent.c(...)g-into-a8088276.html

[..]


[..]

Ik heb een documentaire gezien over (de begin periode van de carriere van) Weinstein. Daaruit bleek inderdaad dat zijn (vrouwelijke) medewerkers op de hoogte waren van zijn gedrag en het zelf in veel gevallen ook hadden meegemaakt. Zij waarschuwden dan ook nieuwe medewerksters en stagiaires over zijn gedrag en gaven tips, zoals watvoor kleding ze (niet) moesten dragen en dat ze op een stoel moesten gaan zitten met gesloten armleuningen (zodat Weinstein hen niet makkelijk kon aanraken).

Ik vond dat best erg om te horen. Kennelijk kenden ze de manier van handelen van Weinstein precies en vonden ze het ook nodig anderen te waarschuwen, maar ze namen geen andere maatregelen.. :N
En achteraf wel huilen toen een van de nieuwe medewerksters bleek te zijn verkracht. Maar daar bleef het dan ook bij..
pi_181316341
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb een documentaire gezien over (de begin periode van de carriere van) Weinstein. Daaruit bleek inderdaad dat zijn (vrouwelijke) medewerkers op de hoogte waren van zijn gedrag en het zelf in veel gevallen ook hadden meegemaakt. Zij waarschuwden dan ook nieuwe medewerksters en stagiaires over zijn gedrag en gaven tips, zoals watvoor kleding ze (niet) moesten dragen en dat ze op een stoel moesten gaan zitten met gesloten armleuningen (zodat Weinstein hen niet makkelijk kon aanraken).

Ik vond dat best erg om te horen. Kennelijk kenden ze de manier van handelen van Weinstein precies en vonden ze het ook nodig anderen te waarschuwen, maar ze namen geen andere maatregelen.. :N
En achteraf wel huilen toen een van de nieuwe medewerksters bleek te zijn verkracht. Maar daar bleef het dan ook bij..
Dat is dus precies wat ik bedoel.
Iedereen weet het kennelijk maar niemand doet wat.
pi_181316357
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vindt, dat deze vrouw dit in haar verleden had of dat TS het gebruikt om zo'n Weinstein half-half vrij te pleiten want al die wijven zijn toch kuthoeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181316376
Me too.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:07:11 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181316491
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vindt, dat deze vrouw dit in haar verleden had of dat TS het gebruikt om zo'n Weinstein half-half vrij te pleiten want al die wijven zijn toch kuthoeren.
Ik denk dat niemand Weinstein wil vrijpleiten. Wie wil daar z'n vingers aan branden. Het is alleen een feit dat sex als trade middel wordt gebruikt. Prima, moet iedereen zelf weten maar dan niet achteraf zielig gaan lopen doen.
pi_181316495
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij denkt dat het niet gebeurd? Bij elk bedrijf waar ik tot nu toe werkzaam ben geweest gebeurd het, en niet één vrouw. Nee getrouwde vrouwen, vrouwen die gaan trouwen, vrouwen met kinderen vrouwen met een vriend, vrouwen die single zijn. Ik heb ze al in alle soorten en maten zich omhoog zien neuken. Ik heb er zelf ene gehad die ik de deur uit getrapt hebt na haar nieuwe contract, wat ze "gekregen" had van haar baas die 30 jaar ouder was, 2 kinderen en getrouwd. En daarna viel het kwartje over 2 andere mannen die ze had "aangegeven" op het werk voor seksuele intimidatie. Niet alle vrouwen zijn zo, dat geef ik toe, maar kijk eens op internet of om je heen. De wereld bestaat uit veel golddiggers die zich graag omhoog neuken, zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.

Al die vrouwen hadden net zo goed nee kunnen zeggen op de avances van één van die mannen, maar ja dan hadden ze een normaal inkomen gehad en echt moeten werken voor hun geld. Het stoort mij al voor die #metoo hype.
Die baas die 30 jaar ouder was, 2 kinderen had en getrouwd was had ook gewoon z'n lul in z'n broek kunnen houden.

Toch?

De wereld bestaat uit veel golddiggers die zich graag omhoog neuken, zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.

En de wereld bestaat uit veel mannen die graag er op los neuken, ook die eigenlijk (eerst) niet willen , zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.
pi_181316541
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand Weinstein wil vrijpleiten. Wie wil daar z'n vingers aan branden. Het is alleen een feit dat sex als trade middel wordt gebruikt. Prima, moet iedereen zelf weten maar dan niet achteraf zielig gaan lopen doen.
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181316594
Bourdain zat er blijkbaar ook vuistdik in.

http://www.showbiz411.com(...)-with-underage-actor
pi_181316686
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef Aurelius het volgende:
Bourdain zat er blijkbaar ook vuistdik in.

http://www.showbiz411.com(...)-with-underage-actor
Ultiem gênant.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:16:21 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181316701
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

:') .
Wat loop je nou te fucken? (pun intended)
pi_181316723
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:42 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of hier net zo heftig op wordt gereageerd als bij bijvoorbeeld Kevin Spacey.
Het antwoord is ‘nee’.
pi_181316761
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Wat loop je nou te fucken? (pun intended)
Ik moet gewoon een beetje meewarig gniffelen om dit soort posts. 'Ja, het is natuurlijk niet goed wat Weinstein heb gedaan maar laten we ook niet vergeten dat al die wijven wel hoeren zijn die neuken voor geld he'.

:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181316793
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:58 schreef T-D het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel.
Iedereen weet het kennelijk maar niemand doet wat.
Dat heet dus machtsmisbruik, wat kan een koffiemeisje of een D-actrice daar tegen doen?

En wat betreft andere geplaatste mensen die er wel van wisten, dat is dus de kanker die Hollywood heet :r
pi_181316798
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:17 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Het antwoord is ‘nee’.
Ik denk het ook niet. Jammer.
pi_181316814
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

....maar laten we ook niet vergeten dat al die wijven wel hoeren zijn die neuken voor geld he'.

:') .
Dat vergeet ik ook niet.
pi_181316835
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:20 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat heet dus machtsmisbruik, wat kan een koffiemeisje of een D-actrice daar tegen doen?
Aangifte doen bijvoorbeeld, en dan wel meteen.
Of een andere baan zoeken als je als actrice omhoog moet neuken.
pi_181316974
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:21 schreef T-D het volgende:

[..]

Aangifte doen bijvoorbeeld, en dan wel meteen.
Of een andere baan zoeken als je als actrice omhoog moet neuken.
Want dat gaat werken om een Hollywood mogul te stoppen. Kijk maar naar Polansky, daar werkte dat ook zo goed. De enige reden dat het bij Weinstein heeft gewerkt is omdat media.

Als je die tegen je hebt, heb je ook geen dikkoppen zoals Woopi en Meryl Streep meer aan je zijde. Maar ik moet het nog maar zien of 'ie straks ook echt door de rechter veroordeeld gaat worden bijvoorbeeld, laat staan dat 'ie gevangenistijd krijgt.
pi_181317018
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:58 schreef T-D het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel.
Iedereen weet het kennelijk maar niemand doet wat.
Inderdaad.

Het ging niet eens alleen om modellen en actrices die eventueel kans zagen hun carriere een boost te geven.
pi_181317030
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:29 schreef Drxx het volgende:

[..]

Want dat gaat werken om een Hollywood mogul te stoppen. Kijk maar naar Polansky, daar werkte dat ook goed. De enige reden dat het bij Weinstein heeft gewerkt is omdat media.

Als je die tegen je hebt, heb je ook geen dikkoppen zoals Woopi en Meryl Streep meer aan je zijde. Maar ik moet het nog maar zien of 'ie straks ook echt door de rechter veroordeeld gaat worden bijvoorbeeld.
Nee dat zal waarschijnlijk niet gaan werken maar dat wil niet zeggen dat jij verplicht in die business moet werken, je kunt altijd een andere baan kiezen
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:35:38 #51
286575 Roces18
Chef de party
pi_181317090
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:44 schreef habitue het volgende:
Als 17 jarige knaap een 37 jarige vrouw doen en dan ook nog 330k meekrijgen. _O_
nice....
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_181317097
Als het een 17 jarige meid was geweest en de aanrander een kerel dan was de wereld te klein.
pi_181317147
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:36 schreef Chadi het volgende:
Als het een 17 jarige meid was geweest en de aanrander een kerel dan was de wereld te klein.
Pussy privilege
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:48:29 #54
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_181317289
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik moet gewoon een beetje meewarig gniffelen om dit soort posts. 'Ja, het is natuurlijk niet goed wat Weinstein heb gedaan maar laten we ook niet vergeten dat al die wijven wel hoeren zijn die neuken voor geld he'.

:') .
Jouw beeld van vrouwen is dat het stuk voor stuk naïeve heilige nonnen zijn die bij penetratie pas doorhebben dat het neuken werd?
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:49:45 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181317318
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jij denkt dat het niet gebeurd?
Waar zeg ik dat? :?
quote:
Bij elk bedrijf waar ik tot nu toe werkzaam ben geweest gebeurd het, en niet één vrouw. Nee getrouwde vrouwen, vrouwen die gaan trouwen, vrouwen met kinderen vrouwen met een vriend, vrouwen die single zijn. Ik heb ze al in alle soorten en maten zich omhoog zien neuken.
En dus zijn alle vrouwen hoeren?.. " die zelf hun benen spreiden om deuren te openen." ?

Wat vind je het ergste? Dat het gebeurd?
Of dat je zelf niet in een positie zat om ervan te profiteren?
quote:
Ik heb er zelf ene gehad die ik de deur uit getrapt hebt na haar nieuwe contract, wat ze "gekregen" had van haar baas die 30 jaar ouder was, 2 kinderen en getrouwd. En daarna viel het kwartje over 2 andere mannen die ze had "aangegeven" op het werk voor seksuele intimidatie.
Deze snap ik even niet. Had ze nou met de baas geneukt voor een vaste aanstelling? Promotie? Had ze ook met die andere 2 collega's geneukt om dezelfde reden? Maar het van hen niet gekregen en ze daarom aangegeven?

Jij hebt haar ontslagen? Dan had ze ongetwijfeld geen vast contract, want iemand ontslaan is best lastig.

Maar wat wil je hier precies mee zeggen?
quote:
Niet alle vrouwen zijn zo, dat geef ik toe, maar kijk eens op internet of om je heen. De wereld bestaat uit veel golddiggers die zich graag omhoog neuken, zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.
En visa versa. "Wij mannen" vinden dat kennelijk allemaal prima, anders was het namelijk nooit gelukt.
quote:
Al die vrouwen hadden net zo goed nee kunnen zeggen op de avances van één van die mannen, maar ja dan hadden ze een normaal inkomen gehad en echt moeten werken voor hun geld. Het stoort mij al voor die #metoo hype.
Al die mannen hadden net zo goed nee kunnen zeggen op de avances van één van die vrouwen, maar ja dan hadden ze 'gekwalificeerd personeel' gehad en waar je wat aan hebt. Het stoort mij overigens niet, ook al voor die #metoo hype.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181317321
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:48 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jouw beeld van vrouwen is dat het stuk voor stuk naïeve heilige nonnen zijn die bij penetratie pas doorhebben dat het neuken werd?
Beetje rare aanname doe je weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:50:26 #57
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181317326
Hypocriet k wijf :r
"Hoka Hey!"
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:53:39 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181317375
Komt trouwens ook nog bij dat er een verschil zit tussen:
- Jezelf bereidwillig omhoog neuken, en...
- Jezelf gedwongen voelen tot bepaalde (seksuele) handelingen om je baan of stage te behouden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:57:43 #59
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181317433
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:53 schreef SicSicSics het volgende:
Komt trouwens ook nog bij dat er een verschil zit tussen:
- Jezelf bereidwillig omhoog neuken, en...
- Jezelf gedwongen voelen tot bepaalde (seksuele) handelingen om je baan of stage te behouden.
In geval 2 sta je blijkbaar niet erg sterk in je schoenen. Als je dat soort dingen al gaat doen om een baan te behouden ...
"Hoka Hey!"
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:58:38 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181317441
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:57 schreef matspontius het volgende:
In geval 2 sta je blijkbaar niet erg sterk in je schoenen. Als je dat soort dingen al gaat doen om een baan te behouden ...
Dat lijkt me evident en daarom heet het ook misbruik...
Jij grote denker, jij! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181317656
quote:
13s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident en daarom heet het ook misbruik...
Jij grote denker, jij! O+
_O-
pi_181317746
Ik geef het nog 5 jaar en dan zit de hele wereldbevolking vast wegens aanranding.
pi_181317844
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
Ik weet niet wat ik opmerkelijker vindt, dat deze vrouw dit in haar verleden had of dat TS het gebruikt om zo'n Weinstein half-half vrij te pleiten want al die wijven zijn toch kuthoeren.
Waar pleit ik Weinstein vrij? Toch apart dat steeds dezelfde personen dingen lezen die ik niet typ.

Weinstein is een klootviool, ik heb een hekel aan mannen die misbruik maken van hun positie, zo ook Weinstein. Wat die man doet moet stoppen, niet alleen in Hollywood maar net zo goed in het bedrijfsleven, daar lopen ze ook rond. Alleen wat ik probeer te zeggen is dat er genoeg vrouwen zijn die hier gewillig in meegaan als ze denken dat het hun carrière een boost geeft. Genoeg vrouwen die misbruik maken van hun looks om deuren te openen. In mijn ogen ligt de schuld ook in twee kampen, en zijn niet alleen de Weinstein typetjes de schuldige.
pi_181317854
Ik pleit niemand vrij, maar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181317859
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Die baas die 30 jaar ouder was, 2 kinderen had en getrouwd was had ook gewoon z'n lul in z'n broek kunnen houden.

Toch?

De wereld bestaat uit veel golddiggers die zich graag omhoog neuken, zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.

En de wereld bestaat uit veel mannen die graag er op los neuken, ook die eigenlijk (eerst) niet willen , zij hebben de luxe om het te doen en maken daar dankbaar gebruik van.
Ja die baas had ook zijn lul in de broek kunnen houden, hij is net zo goed fout om misbruik te maken van een jonge meid. Maar ik ben van mening dat hier twee partijen schuld zijn, en het zijn niet alleen de mannen die dankbaar gebruik maken van delletjes die zich graag omhoog neuken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:35:04 #66
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_181317880
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik geef het nog 5 jaar en dan zit de hele wereldbevolking vast wegens aanranding.
Schier onmogelijk bij FOK!kers. Die zitten dan nog gewoon lekker op hun zolderkamer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:52:45 #68
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_181318168
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef Aurelius het volgende:
Bourdain zat er blijkbaar ook vuistdik in.

http://www.showbiz411.com(...)-with-underage-actor
Damn wat is dit een shitshow geworden...
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:56:13 #69
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181318240
quote:
13s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat lijkt me evident en daarom heet het ook misbruik...
Jij grote denker, jij! O+
Niet zo bijdehand, diegene die het laat gebeuren is zeker medeschuldig aan het misbruik
"Hoka Hey!"
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:57:42 #70
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_181318271
Wanneer is #metoo eens overgewaaid dan kan ik weer risicoloos vrouwen versieren en tinderen enz
:')
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:06:03 #71
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181318439
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:56 schreef matspontius het volgende:
Niet zo bijdehand, diegene die het laat gebeuren is zeker medeschuldig aan het misbruik
En met 'diegene die het laat gebeuren' bedoel je natuurlijk alle internethelden (ea.) die de ruimte vrijmaken voor de misbruikers om door te gaan met hun misbruik of hun handen in onschuld te wassen, door de intenties en integriteit van hun slachtoffers in twijfel te trekken.
Jij helt! O+

Je had Bisschop moeten worden! :D Gouwe carrière!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:09:59 #72
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181318502
quote:
13s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En met 'diegene die het laat gebeuren' bedoel je natuurlijk alle internethelden (ea.) die de ruimte vrijmaken voor de misbruikers om door te gaan met hun misbruik of hun handen in onschuld te wassen, door de intenties en integriteit van hun slachtoffers in twijfel te trekken.
Jij helt! O+

Je had Bisschop moeten worden! :D Gouwe carrière!
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
"Hoka Hey!"
pi_181318526
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 08:42 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of hier net zo heftig op wordt gereageerd als bij bijvoorbeeld Kevin Spacey.
Natuurlijk niet. Het is een vrouw en die mogen dat blijkbaar wel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:13:12 #74
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181318539
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:12 schreef HSG het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het is een vrouw en die mogen dat blijkbaar wel.
Het geniepige straalt er vanaf ...
"Hoka Hey!"
pi_181318645
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:12 schreef HSG het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het is een vrouw en die mogen dat blijkbaar wel.
Dat zou natuurlijk pas echt laten zien wat er institutioneel anders is...

Wel prachtig om ze zo van hun moral high horse trailer zien donderen. Alhoewel het vast net als bij van Joke afloopt...

Some pigs are more equal than others.
Whatever...
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:21:15 #76
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_181318672
Die natte doos van deze 42-jarige dame wilde een toyboy.
pi_181318756
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waar pleit ik Weinstein vrij? Toch apart dat steeds dezelfde personen dingen lezen die ik niet typ.

Weinstein is een klootviool, ik heb een hekel aan mannen die misbruik maken van hun positie, zo ook Weinstein. Wat die man doet moet stoppen, niet alleen in Hollywood maar net zo goed in het bedrijfsleven, daar lopen ze ook rond. Alleen wat ik probeer te zeggen is dat er genoeg vrouwen zijn die hier gewillig in meegaan als ze denken dat het hun carrière een boost geeft. Genoeg vrouwen die misbruik maken van hun looks om deuren te openen. In mijn ogen ligt de schuld ook in twee kampen, en zijn niet alleen de Weinstein typetjes de schuldige.
Ongetwijfeld zijn die vrouwen er, maar wat heeft dat met Weinstein te maken?
pi_181318895
Mevrouw is dus wel een eckte expert op #metoo-gebied. Slachtoffer én dader. Dat soort expertise moeten we koesteren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181318944
Ze kende hem al toen hij 8 was...brrrrr...

pi_181319083
Is het OM in Californië nu gerechtigd om alsnog te vervolgen?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:44:00 #81
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181319095
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:37 schreef Aurelius het volgende:
Ze kende hem al toen hij 8 was...brrrrr...

[ afbeelding ]
Zie die gluiperige kop van dat wijf :r
"Hoka Hey!"
pi_181319121
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zijn die vrouwen er, maar wat heeft dat met Weinstein te maken?
Weinstein werd meteen aangevallen vanwege zulke verhalen, waaronder het verhaal van de jongedame in de OP. Als er gelijkheid zou zijn dan zou zij hetzelfde te verduren krijgen als Weinstein. Daarbij is het zeer hypocriet om te zeuren en je er zelf schuldig aan te maken. Van Jole is ook nooit aangevallen, werd ook niet geloofd. Het valt op dat er natuurlijk selectief gekeken wordt wie zich misdragen heeft waar anderen totaal geen kritiek te verduren krijgen.
pi_181319272
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:43 schreef nostra het volgende:
Is het OM in Californië nu gerechtigd om alsnog te vervolgen?
Denk het wel, in principe is de misdaad nu ontdekt en is er dus nog niks verjaard, al weet ik niet zeker of dit soort zaken überhaupt kunnen verjaren in Californië.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181319283
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Weinstein werd meteen aangevallen vanwege zulke verhalen, waaronder het verhaal van de jongedame in de OP. Als er gelijkheid zou zijn dan zou zij hetzelfde te verduren krijgen als Weinstein. Daarbij is het zeer hypocriet om te zeuren en je er zelf schuldig aan te maken. Van Jole is ook nooit aangevallen, werd ook niet geloofd. Het valt op dat er natuurlijk selectief gekeken wordt wie zich misdragen heeft waar anderen totaal geen kritiek te verduren krijgen.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Wat hebben die vrouwen met Weinstein te maken?
pi_181319305
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zijn die vrouwen er, maar wat heeft dat met Weinstein te maken?
Jarvis denkt dat de vrouwen die zeggen slachtoffer te zijn van Weinstein allemaal vrijwiig seks met hem hebben gehad om hun carriere een boost te geven en na een paar jaar zijn begonnen met klagen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:58:06 #86
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181319377
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:09 schreef matspontius het volgende:
Ben je nou zo dom of doe je alsof?
Ik ben heul dom! 8-) Zeker wanneer ik reacties van jou probeer te begrijpen. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181319381
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jarvis denkt dat de vrouwen die zeggen slachtoffer te zijn van Weinstein allemaal vrijwiig seks met hem hebben gehad om hun carriere een boost te geven en na een paar jaar zijn begonnen met klagen.
Nee nee, hij wil Weinstein niet vrijpleiten.

Daarom is het zo belangrijk om steeds de zaak Weinstein aan te halen als je het hebt over vrouwen die zichzelf bewust omhoog neuken. Dan kan iedereen duidelijk zien dat dit twee compleet losstaande dingen zijn, zodat niemand denkt dat je met die opmerkingen eigenlijk lijkt te suggereren dat die vrouwen wellicht wel vrijwillig met Weinstein aan het rollebollen waren om hun carrière een zetje te geven en na een paar jaar geld en aandacht roken en hem uit het niets beschuldigen (zoals ze allemaal zijn!!!!).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:01:10 #88
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181319438
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weinstein werd meteen aangevallen vanwege zulke verhalen,
Bullshit! Dat duurde 30 jaar! ;)
Minimaal 30 jaar van geruchten. Van aantijgingen. Van zwijggeld. Tot het betalen van privé-detectives aan toe.

"Meteen aangevallen" me reedt! :D

quote:
Als er gelijkheid zou zijn dan zou zij hetzelfde te verduren krijgen als Weinstein.
Onzin dus! Je uitgangspunt is verkeerd. En je verongelijktheid daardoor misplaatst aanmatigend.
quote:
Daarbij is het zeer hypocriet om te zeuren en je er zelf schuldig aan te maken.
Daar heb je gelijk in! ^O^
quote:
Van Jole is ook nooit aangevallen, werd ook niet geloofd. Het valt op dat er natuurlijk selectief gekeken wordt wie zich misdragen heeft waar anderen totaal geen kritiek te verduren krijgen.
Bullshit! :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181320235
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:01 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Bullshit! Dat duurde 30 jaar! ;)
Minimaal 30 jaar van geruchten. Van aantijgingen. Van zwijggeld. Tot het betalen van privé-detectives aan toe.

"Meteen aangevallen" me reedt! :D

Toen het #metoo balletje begon te rollen was het natuurlijk meteen afgelopen, net zoals voor enkele andere mannen. Buiten de mannen dan in bepaalde kringen zoals van Jole. Vaak zelfs zonder enig bewijs, dus ik ben wel van mening dat zij nu dezelfde behandeling verdiend.

quote:
[..]

Onzin dus! Je uitgangspunt is verkeerd. En je verongelijktheid daardoor misplaatst aanmatigend.

Als dit nu een man was geweest en het slachtoffer een 17 jarig meisje denk je dan dat de media er zo "rustig" mee was omgegaan? Dan was er weer hysterie op Twitter, had iedereen er weer het zijne van gezegd. Het is nu opvallend rustig buiten dit nieuws.

quote:
[..]

Daar heb je gelijk in! ^O^

O+

quote:
[..]

Bullshit! :*
VARA-presentatrice Nynke de Jong blij met #metoo, maar zwijgt als het graf over Francisco van Jole

Nu heb ik geen zin om al die artikelen te gaan verzamelen, maar het is wel meten met 2 maten. Het viel op dat het volk wat (op Joop.nl) los ging op die vieze blanke misbruikende mannen opeens erg stil waren als het om hun leider Van Jole ging. Toen kwamen opeens de verhalen dat ze het niet geloofden of zwegen ze, terwijl ze er geen moeite mee hadden om anderen te demoniseren nog voordat er een greintje bewijs was. Geenstijl heeft er veel artikelen aan besteed, interessant om eens te lezen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:41:09 #90
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181320427
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toen het #metoo balletje begon te rollen was het natuurlijk meteen afgelopen, net zoals voor enkele andere mannen. Buiten de mannen dan in bepaalde kringen zoals van Jole. Vaak zelfs zonder enig bewijs, dus ik ben wel van mening dat zij nu dezelfde behandeling verdiend.
Minimaal 30 jaar!
30 jaar!
Dertig jaar, duurde het. :D
quote:
Als dit nu een man was geweest en het slachtoffer een 17 jarig meisje denk je dan dat de media er zo "rustig" mee was omgegaan? Dan was er weer hysterie op Twitter, had iedereen er weer het zijne van gezegd. Het is nu opvallend rustig buiten dit nieuws.
Goeie move. Snel even wat nieuwe dingen aandragen.
Neh neh. :N
quote:
O+
Ik durf het best te zeggen als ik het met je eens ben! :D :*
quote:
VARA-presentatrice Nynke de Jong blij met #metoo, maar zwijgt als het graf over Francisco van Jole

Nu heb ik geen zin om al die artikelen te gaan verzamelen, maar het is wel meten met 2 maten. Het viel op dat het volk wat (op Joop.nl) los ging op die vieze blanke misbruikende mannen opeens erg stil waren als het om hun leider Van Jole ging. Toen kwamen opeens de verhalen dat ze het niet geloofden of zwegen ze, terwijl ze er geen moeite mee hadden om anderen te demoniseren nog voordat er een greintje bewijs was. Geenstijl heeft er veel artikelen aan besteed, interessant om eens te lezen.
Wat/ of welke vertellijn of welk punt moet dit precies ondersteunen? Dat er mensen zijn die hypocriet zijn? Daar waren we het toch al over eens? Ik denk dat je de/ een persoon die het niet (ook maar een klein beetje) is, niet zou kunnen vinden. ;)

Heeft verder geen fuck te maken met de legitimiteit van #metoo en dat het onzin is dat deze vrouw nu op twitter gekruisigd dient te worden, want gelijkheid. :D Dan heb je nog steeds een verkeerde notie van gelijkheid. ;) En je ijkpunt is nog steeds verkeerd en je verongelijktheid, op de verder leest geschoeid.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181320479
Ze heeft hem geen geheimhoudingscontract laten tekenen, omdat ze daar in het geval van Weinstein zo tegen was. _O-
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:44:18 #92
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_181320508
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:43 schreef Physsic het volgende:
Ze heeft hem geen geheimhoudingscontract laten tekenen, omdat ze daar in het geval van Weinstein zo tegen was. _O-
Is dat dan meer, of minder hypocriet? One wonders. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_181321079
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee nee, hij wil Weinstein niet vrijpleiten.

Daarom is het zo belangrijk om steeds de zaak Weinstein aan te halen als je het hebt over vrouwen die zichzelf bewust omhoog neuken. Dan kan iedereen duidelijk zien dat dit twee compleet losstaande dingen zijn, zodat niemand denkt dat je met die opmerkingen eigenlijk lijkt te suggereren dat die vrouwen wellicht wel vrijwillig met Weinstein aan het rollebollen waren om hun carrière een zetje te geven en na een paar jaar geld en aandacht roken en hem uit het niets beschuldigen (zoals ze allemaal zijn!!!!).
Dit ja. Wat een smerig ventje is TS toch weer. Flikt ie steeds in dit soort topics. Bah.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:39:10 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181323481
Heeft ze hem aangerand, als in hij wilde niet/deed het door druk? Of hebben ze vrijwillige, wederzijdse seks gehad en heeft hij geld gekregen om daarover te zwijgen?

Het eerste is nieuwswaardig, zeker aangezien deze dame zelf hiervoor op de bres spring. Het tweede vind ik niet spannend.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:41:45 #95
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181323563
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Heeft ze hem aangerand, als in hij wilde niet/deed het door druk? Of hebben ze vrijwillige, wederzijdse seks gehad en heeft hij geld gekregen om daarover te zwijgen?

Het eerste is nieuwswaardig, zeker aangezien deze dame zelf hiervoor op de bres spring. Het tweede vind ik niet spannend.
Waarom zou hij geld krijgen om daarover te zwijgen?
"Hoka Hey!"
pi_181323603
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Heeft ze hem aangerand, als in hij wilde niet/deed het door druk? Of hebben ze vrijwillige, wederzijdse seks gehad en heeft hij geld gekregen om daarover te zwijgen?

Het eerste is nieuwswaardig, zeker aangezien deze dame zelf hiervoor op de bres spring. Het tweede vind ik niet spannend.
Ik ging uit van vrijwillig, mede vanwege de selfie achteraf.

In zijn verklaring komt dat echter niet terug, maar schrijft hij oa dat zij hem begon te zoenen, op bed duwde en op hem ging zitten. Volgens zijn verhaal zou ze hem zelfs alcohol hebben gegeven, iets dat ook strafbaar is.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:44:03 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181323642
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
...Het tweede vind ik niet spannend.
<18.
In de VS vindt justitie dat juist wel spannend.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:47:08 #98
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181323733
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:41 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waarom zou hij geld krijgen om daarover te zwijgen?
Omdat 17, daar illegaal. Of omdat media er anders mee weg gaat lopen, altijd lekker smeuig.

Bij Trump en die stormy ofzo hetzelfde. Geheel vrijwillig aan beide kanten, toch een wees er stil over bedrag.
Dat vind ik echt niet spannend. Dat is gewoon een affaire en gaat tussen Trump en zijn partner en niet tussen Trump en het volk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:47:44 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181323754
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik ging uit van vrijwillig, mede vanwege de selfie achteraf.

In zijn verklaring komt dat echter niet terug, maar schrijft hij oa dat zij hem begon te zoenen, op bed duwde en op hem ging zitten. Volgens zijn verhaal zou ze hem zelfs alcohol hebben gegeven, iets dat ook strafbaar is.
In dat geval is het wel problematisch.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 20 augustus 2018 @ 15:49:42 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_181323836
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

<18.
In de VS vindt justitie dat juist wel spannend.
17...
Mits niet gepushed/gedwongen zie ik daar echt geen enkel probleem in (ook niet als het een meisje was).

Maar ik ken het verhaal niet, wat ik net las klinkt niet goed. Als in zou door justitie onderzocht moeten worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_181324014
quote:
“Zelfs vanavond nog, zitten er tussen jullie mensen die nog niet steeds verantwoordelijk zijn gesteld voor hun wangedrag. Jullie weten wie jullie zijn, maar belangrijker: wij weten wie jullie zijn. En jullie komen hier niet langer mee weg.”
:X
pi_181324443
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik geef het nog 5 jaar en dan zit de hele wereldbevolking vast wegens aanranding.
Tegen die tijd moet je alles zwart op wit hebben staan. Dus met wederzijds goedkeuring.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:16:42 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_181324624
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

:X
Die heeft een partij boter op haar hoofd...
Het meest bizarre vind ik nog wel dat zij die jongen al van kinds af aan kende, met die band in het achterhoofd kan ik me er echt geen voorstelling bij maken dat zij als 37-jarige op gegeven moment gedacht moet hebben; good to go. :{
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:27:38 #104
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_181324889
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Die heeft een partij boter op haar hoofd...
Het meest bizarre vind ik nog wel dat zij die jongen al van kinds af aan kende, met die band in het achterhoofd kan ik me er echt geen voorstelling bij maken dat zij als 37-jarige op gegeven moment gedacht moet hebben; good to go. :{
Nou, dat is bijna familie. #semi-incest.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_181326770
Het zal allemaal wel. Ik had het als 17-jarige zwaar nice gevonden als die vrouw bovenop me was gaan zitten. Beetje alcohol erbij, hoppa.
Radio Espantoso
pi_181326824
Ik had trouwens gewoon elke film van spacey blijven kijken. Wat een geneuzel om niets zeg.
pi_181328817
Was ze aan het babysitten?
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:06:01 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181329043
Foto's van de dag van "de daad" zelf, constant aan hem refererend als haar "zoon". Totaal ziek dat mens.





The document lays out Mr. Bennett’s account: Ms. Argento asked the family member to leave so she could be alone with the actor. She gave him alcohol to drink and showed him a series of notes she had written to him on hotel stationery. Then she kissed him, pushed him back on the bed, removed his pants and performed oral sex. She climbed on top of him and the two had intercourse, the document says. She then asked him to take a number of photos.

The two had lunch, and Mr. Bennett headed home to Orange County, where he lived with his parents. As he was driven home, according to his claim, he began to feel “extremely confused, mortified, and disgusted.”
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_181329273
Prima dat ze door de mand valt. Maar de chantage ndiengepleegd is door haar die afkoopsom te laten betalen is ook wel een beetje treurig.

Het laat maar zien hoe ziek die wereld is en het Amerikaanse sue-systeem in het algemeen.
Whatever...
pi_181329749
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Foto's van de dag van "de daad" zelf, constant aan hem refererend als haar "zoon". Totaal ziek dat mens.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

The document lays out Mr. Bennett’s account: Ms. Argento asked the family member to leave so she could be alone with the actor. She gave him alcohol to drink and showed him a series of notes she had written to him on hotel stationery. Then she kissed him, pushed him back on the bed, removed his pants and performed oral sex. She climbed on top of him and the two had intercourse, the document says. She then asked him to take a number of photos.

The two had lunch, and Mr. Bennett headed home to Orange County, where he lived with his parents. As he was driven home, according to his claim, he began to feel “extremely confused, mortified, and disgusted.”
Daar ziet ze er best jong uit. Ik had haar niet herkend op die foto’s.

De dubbele standaard is overigens ook goed terug te zien bij mannen, niet alleen bij vrouwen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:45:06 #111
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181330321
Een ander kopstuk van de beweging. Zo pijnlijk.
rosemcgowan twitterde op maandag 20-08-2018 om 15:35:30 None of us know the truth of the situation and I’m sure more will be revealed. Be gentle. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:51:03 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_181330499
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Foto's van de dag van "de daad" zelf, constant aan hem refererend als haar "zoon". Totaal ziek dat mens.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

The document lays out Mr. Bennett’s account: Ms. Argento asked the family member to leave so she could be alone with the actor. She gave him alcohol to drink and showed him a series of notes she had written to him on hotel stationery. Then she kissed him, pushed him back on the bed, removed his pants and performed oral sex. She climbed on top of him and the two had intercourse, the document says. She then asked him to take a number of photos.

The two had lunch, and Mr. Bennett headed home to Orange County, where he lived with his parents. As he was driven home, according to his claim, he began to feel “extremely confused, mortified, and disgusted.”
Wat een gestoord mokkel. Lijkt mij heerlijk als 17 jarig jochie.
pi_181337241
Incest role play ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_181342245
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Foto's van de dag van "de daad" zelf, constant aan hem refererend als haar "zoon". Totaal ziek dat mens.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

The document lays out Mr. Bennett’s account: Ms. Argento asked the family member to leave so she could be alone with the actor. She gave him alcohol to drink and showed him a series of notes she had written to him on hotel stationery. Then she kissed him, pushed him back on the bed, removed his pants and performed oral sex. She climbed on top of him and the two had intercourse, the document says. She then asked him to take a number of photos.

The two had lunch, and Mr. Bennett headed home to Orange County, where he lived with his parents. As he was driven home, according to his claim, he began to feel “extremely confused, mortified, and disgusted.”
Wat een pussy. Beter levert hij zijn mancard in.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181342297
Gestoord wijf...don't stick your dick in crazy...
pi_181353358
Asia ontkent seks te hebben gehad met hem.

Ze heeft hem wel betaald, maar dat was omdat hij in financiele problemen zat.
pi_181353394
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef Physsic het volgende:
Asia ontkent seks te hebben gehad met hem.

Ze heeft hem wel betaald, maar dat was omdat hij in financiele problemen zat.
Maar ze wil ook weer niet kwijt waarvoor ze dan gechanteerd was.
Ohja en het geld was van Bourdain die inmiddels overleden is.

Klinkt allemaal niet echt waterdicht btw.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_181353503
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef Physsic het volgende:
Asia ontkent seks te hebben gehad met hem.

Ze heeft hem wel betaald, maar dat was omdat hij in financiele problemen zat.
Ik blijf het een raar verhaal vinden, er is blijkbaar wel bewijs wat in haar richting wijst... En dat je betaald via je partner om de negatieve pers te vermijden klinkt ook niet sterk...

Ik vraag me alleen af waarom iemand die dit op haar kerfstok heeft juist die hele #metoo beweging aanzwengelt :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:38:09 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181353803
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181354086
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf het een raar verhaal vinden, er is blijkbaar wel bewijs wat in haar richting wijst... En dat je betaald via je partner om de negatieve pers te vermijden klinkt ook niet sterk...

Ik vraag me alleen af waarom iemand die dit op haar kerfstok heeft juist die hele #metoo beweging aanzwengelt :')
Ze zal zichzelf niet als zodanig zien, denk ik.
pi_181395525
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:15 schreef Physsic het volgende:
Asia ontkent seks te hebben gehad met hem.

Ze heeft hem wel betaald, maar dat was omdat hij in financiele problemen zat.
Ze heeft haar vriend laten betalen.

Ze heeft wel een geschiedenis van oudere mannen gebruiken voor geld, en jongere mannen voor sex.

https://penthouse.com/pages/asia-argento/Toxic-Femininity.php
pi_181395811
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 12:17 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ze heeft haar vriend laten betalen.

Ze heeft wel een geschiedenis van oudere mannen gebruiken voor geld, en jongere mannen voor sex.

https://penthouse.com/pages/asia-argento/Toxic-Femininity.php
Die bed-selfie die gisteren opdook, maakt het allemaal ook niet erg geloofwaardig.
pi_181396714
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Een ander kopstuk van de beweging. Zo pijnlijk.
rosemcgowan twitterde op maandag 20-08-2018 om 15:35:30 None of us know the truth of the situation and I’m sure more will be revealed. Be gentle. reageer retweet


:')
nee, jij dan!
pi_181397332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:09 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
God, dat is ook behoorlijk hypocriet ja. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 augustus 2018 @ 14:00:14 #125
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181397827
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af waarom iemand die dit op haar kerfstok heeft juist die hele #metoo beweging aanzwengelt :')
Grenzenloze arrogantie en hoogmoed. Mensen achten zich onkwetsbaar. Ze denken er niet eens over na. Ze zien oprecht de balk in hun eigen oog niet zitten.
pi_181398542
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 09:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Welke geluidsfragmenten?
Waar zijn die geluidsfragmenten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_181401429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 14:34 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Waar zijn die geluidsfragmenten?
Vraag ik mij ook af.
pi_181401833
Die hele #metoo beweging is ook wel een soort heksenjacht geworden. Er zijn ongetwijfeld misstanden, maar deze tegenbeweging is minimaal net zo eng.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181402261
Laat die onzin uit de VS lekker daar
pi_181402363
Tsja. Aan de ene kant is die gast 17 en zou dit gewoon legaal zijn in Europa.
Aan de andere kant is drank gebruiken en het leeftijdsverschil wel dubieus.
Aan de andere kant is dit voor die jongen een makkelijke melkkoe. Als je echt zo'n trauma hebt ga je toch naar de politie ipv geld weg te chanteren?
Aan de andere kant is deze vrouw zo'n metoo kopstuk en bootje komt om zijn loontje.

Eigenlijk mag ik helemaal niemand in het verhaal en zo te lezen maken ze elkaar kapot. Boeie.
  vrijdag 7 september 2018 @ 18:50:42 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181756493
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:56 schreef matspontius het volgende:

[..]

Niet zo bijdehand, diegene die het laat gebeuren is zeker medeschuldig aan het misbruik
Zozo.
pi_181756675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Tsja. Aan de ene kant is die gast 17 en zou dit gewoon legaal zijn in Europa.
Aan de andere kant is drank gebruiken en het leeftijdsverschil wel dubieus.
Aan de andere kant is dit voor die jongen een makkelijke melkkoe. Als je echt zo'n trauma hebt ga je toch naar de politie ipv geld weg te chanteren?
Aan de andere kant is deze vrouw zo'n metoo kopstuk en bootje komt om zijn loontje.

Eigenlijk mag ik helemaal niemand in het verhaal en zo te lezen maken ze elkaar kapot. Boeie.
Ook dubieus is dat ze hem als kende sinds ie 10 was.

En dan dit -- wie gelooft haar nog?

quote:
Asia Argento's attorney says 17-year-old sexually 'attacked' her


https://www.10news.com/en(...)exually-attacked-her
pi_181756698
Edit
  zaterdag 8 september 2018 @ 10:09:13 #134
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181767750
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 18:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zozo.
Nounou ...
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')