abonnement Unibet Coolblue
pi_181320846
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:47 schreef kuil het volgende:
Het zal me worst wezen dat Maarten zoveel aandacht krijgt bij z’n recordpoging voor het goede doel, maar ik hou niet van de willekeur van de NOS als het om bepaalde sporten gaat. Bij schaatsen, zwemmen en hockey is elke titel wereldnieuws terwijl de tennisprestaties van onze toppers veel minder serieus wordt genomen. Wat Kiki afgelopen week heeft geflikt is met afstand de knapste prestatie van een Nederlandse sporter dit jaar.
Nounou, ook bij zwemmen niet. Het goud van van Rouwendaal kwam eerst helemaal niet op TT101, zilver van Heemskerk ook niet. Het brons van hypeDafne wel.
NOS heeft een willekeur voor sporters.
pi_181320880
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:47 schreef kuil het volgende:
Het zal me worst wezen dat Maarten zoveel aandacht krijgt bij z’n recordpoging voor het goede doel, maar ik hou niet van de willekeur van de NOS als het om bepaalde sporten gaat. Bij schaatsen, zwemmen en hockey is elke titel wereldnieuws terwijl de tennisprestaties van onze toppers veel minder serieus wordt genomen. Wat Kiki afgelopen week heeft geflikt is met afstand de knapste prestatie van een Nederlandse sporter dit jaar.
Bij die sporten gaat het voornamelijk om een EK, WK of OS, wanneer er een pushbericht van toepassing is.

Bij Tennis zal je toch al gauw een Grand Slam, Davis Cup of het finaletoernooi moeten winnen om een pushbericht te krijgen. Laten we trouwens niet vergeten dat de titel van Bertens bij de NOS gewoon op de voorpagina van TT en de site stond.
leven zoals het leven is
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 augustus 2018 @ 14:08:28 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181321139
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:47 schreef kuil het volgende:
Het zal me worst wezen dat Maarten zoveel aandacht krijgt bij z’n recordpoging voor het goede doel, maar ik hou niet van de willekeur van de NOS als het om bepaalde sporten gaat. Bij schaatsen, zwemmen en hockey is elke titel wereldnieuws terwijl de tennisprestaties van onze toppers veel minder serieus wordt genomen. Wat Kiki afgelopen week heeft geflikt is met afstand de knapste prestatie van een Nederlandse sporter dit jaar.
Mja, dat olympisch goud van Schulting of de prestaties van Van Rouwendaal zijn ook niet misselijk. Of wat te denken van Esmée Visser die net komt kijken en de grote Sablikova klop gaf.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_181321260
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:58 schreef Jason22 het volgende:

[..]
Bij Tennis zal je toch al gauw een Grand Slam, Davis Cup of het finaletoernooi moeten winnen om een pushbericht te krijgen. Laten we trouwens niet vergeten dat de titel van Bertens bij de NOS gewoon op de voorpagina van TT en de site stond.
Die vlieger zou idd op gaan wanneer dit niet zo’n unieke prestatie was geweest voor een Nederlandse sporter. Dit is namelijk de grootste titel voor een Nederlander in 19 jaar. In 1999 won Krajicek Key Biscayne, daarna was het vooral net niet. Bovendien is dit de beste prestatie ooit voor een Nederlandse op de WTA tour. In zo’n grote sport

Maar het zal qua aandacht wss ook wel hebben uitgemaakt dat de NOS de rechten niet had.
pi_181321371
Gaat het echt om wel of geen hoofdletters op de TT-pagina van de NOS? :D
pi_181321611
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Mja, dat olympisch goud van Schulting of de prestaties van Van Rouwendaal zijn ook niet misselijk. Of wat te denken van Esmée Visser die net komt kijken en de grote Sablikova klop gaf.
C-sporten
pi_181321693
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:24 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

C-sporten
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_181321726
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:24 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

C-sporten
Als we maar kunnen juichen voor een NEDERLANDS vlaggetje
  maandag 20 augustus 2018 @ 14:28:42 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181321752
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zoals Thiem en Zverev enzo al een jaar doen om vervolgens compleet opgebrand te zijn? Wat Peterselieman zegt: ze hoeft nu niet zo nodig te ranken. Ze kan zich beter focussen op pieken!

En in een week ben je echt je ritme niet kwijt hoor. Dat is een risico zoals Federer nu loopt door alleen Cincinatti te spelen na anderhalve maand pauze. Dan heb je je ritme niet. Maar Kiki heeft juist veel gespeeld de laatste weken. Die is in vorm. Verliezen in de eerste ronde kan altijd, maar dat hangt echt niet van spelen in New Heaven af.
Als dat laatste het geval is, waarom dan skippen?
De ene tennisser is de andere niet. Vergelijk het met de Tour de France. Loodzwaar 3 weken knallen, en de klassiekers die erop volgen worden gedomineerd door juist die renners met de TdF in de benen.
Je hebt het over topsporters, en de trainingsuren die ze draaien buiten de toernooien om zijn vaak intensiever en talrijker dan een wedstrijd van 1,5 uur met een uurtje inslaan erbij.
Niks mis met wedstrijden tennissen, zeker voor de vrouwen waarbij het tempo en de conditionele aanslag gewoon een stuk lager ligt.
Thiem en Zverev? Ja die staan er slecht voor zeg.
4e En 9e van de wereld. Daarnaast is de vergelijking tussen mannen- en vrouwentennis er eentje die niet echt fair is. De dames spelen bij een GS best of 3, waardoor een GS fysiek minder zwaar is dan een toernooi als Cincinnati. Bij de US open krijg je immers een dag rust (of zelfs 2) na elke gewonnen wedstrijd.

Veel gespeeld?
Na haar uitschakeling op Wimbledon (half juli) in Montreal 4 enkelwedstrijden
En nu winst in Cincinnati.
Met alle respect, dat is niet gigantisch veel.
pi_181322003
De meeste renners uit de Tour zijn juist goed in San Sebastian omdat ze in de week na de Tour rustig aan gedaan hebben.. Als ze in die week ook nog elke dag 6 uur op de fiets hadden gezeten, was er echt wel een verschil geweest..

Maar sowieso is een wedstrijd conditie-afbrekend en een training conditie-opbouwend, dat is nogal een verschil.. En je zag gisteren wel dat bij Halep en Bertens de fysieke aanslag een stuk minder was dan bij Djoko en Federer ja..

Maar uiteindelijk is het de keuze van Bertens (en haar team) zelf natuurlijk, ik denk alleen dat ze er fysiek niet beter van wordt en je dat niet hoeft te riskeren voor het belangrijkste toernooi dat dit jaar nog komt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Marcoss op 20-08-2018 14:45:59 ]
pi_181323592
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:28 schreef tja77 het volgende:

Veel gespeeld?
Na haar uitschakeling op Wimbledon (half juli) in Montreal 4 enkelwedstrijden
En nu winst in Cincinnati.
Met alle respect, dat is niet gigantisch veel.
Ze speelt ook vaak de dubbel erbij, zoals bij de Rogers Cup en in New Haven zal ze ook weer gaan dubbelen geloof ik. Daarbij waren de condities de afgelopen weken heel zwaar met veel regen onderbrekingen en wind, waardoor ze soms twee wedstrijden op een dag moest spelen.
En dan weer heel warm met hoge luchtvochtigheid. Als ze het goed wil doen op de US Open dan moet ze gewoon nu rust nemen.

Aan de andere kant is zo'n grandslam ook maar gewoon een van de vele toernooien, waar alleen maar door de buitenwacht extra veel waarde aan gegeven wordt. Ja het levert meer geld/punten/prestige op bla bla bla, maar wat ze de afgelopen 2 weken gepresteerd heeft is van een hoger niveau dan het winnen van welke willekeurige grand slam dan ook. Zes top 10 speelsters verslaan in 2 weken, waaronder Kvitova gewoon 2x in een week. Dan heb je voorlopig niet veel meer te bewijzen.

Dus als ze het goed doet op de US Open leuk, zo niet jammer dan. En al die azijnzeikers die ongetwijfeld gaan janken als ze er in de eerste ronde uitgaat lekker boeiend :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door iejeecee op 20-08-2018 16:02:15 ]
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:28:23 #87
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181324908
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:42 schreef iejeecee het volgende:

[..]
Aan de andere kant is zo'n grandslam ook maar gewoon een van de vele toernooien, waar alleen maar door de buitenwacht extra veel waarde aan gegeven wordt. Ja het levert meer geld/punten/prestige op bla bla bla, maar wat ze de afgelopen 2 weken gepresteerd heeft is van een hoger niveau dan het winnen van welke willekeurige grand slam dan ook.
Que?
Aan het winnen van een grand slam wordt alleen door de buitenwacht extra waarde gegeven?
Dat geloof je toch zeker zelf niet hè?
Ik denk dat Kiki heel graag de resulaten van afgelopen 2 weken inruilt voor een zege op de US open.
Wat zou Krajicek zijn zonder zijn Wimbledon zege? Dat heeft niks met buitenwacht te maken, maar met dromen van die speler/speelster.
Als toptennisser droom je van een aantal dingen, een Grand Slam winnen, of bijv. wereld no.1 worden. Niet van het toernooi van Cincinnati winnen, hoe knap dat ook is.
Een Grand Slam winnen is net dat beetje extra, vraag het Halep, Woz of Murray.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:35:17 #88
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181325044
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:42 schreef iejeecee het volgende:

[..]

Als ze het goed wil doen op de US Open dan moet ze gewoon nu rust nemen.

......

Dus als ze het goed doet op de US Open leuk, zo niet jammer dan. En al die azijnzeikers die ongetwijfeld gaan janken als ze er in de eerste ronde uitgaat lekker boeiend :Z
Jij, ik en geen enkele FOK!er is in staat te bepalen wat het beste is voor haar. Knap dat jij weet wat het beste is voor iemand die je geeneens kent.
Laat dat Kiki (in overleg met Raemon) gewoon lekker zelf bepalen. Iedereen is verschillend, en wellicht hersteld Kiki bijzonder snel van wedstrijden. En heeft ze juist wedstrijden nodig voor haar zelfvertrouwen en niveau op te krikken.
pi_181325102
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:35 schreef tja77 het volgende:

[..]
En heeft ze juist wedstrijden nodig voor haar zelfvertrouwen en niveau op te krikken.
Ja want daar heeft ze nu echt een groot gebrek aan. Maar dat zal ik ook wel niet kunnen inschatten van buitenaf.
pi_181325133
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:37 schreef iejeecee het volgende:

[..]

Ja want daar heeft ze nu echt een groot gebrek aan. Maar dat zal ik ook wel niet kunnen inschatten van buitenaf.
Als ze daar een gebrek aan heeft, had ze dit toernooi echt niet gewonnen...
pi_181325167
:|W
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:41:42 #92
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181325207
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:37 schreef iejeecee het volgende:

[..]

Ja want daar heeft ze nu echt een groot gebrek aan. Maar dat zal ik ook wel niet kunnen inschatten van buitenaf.
Precies, dat kun jij niet.
Ze heeft in het verleden vaak genoeg laten zien er veel problemen mee te hebben.
Dat ze dat nu 2 weken niet heeft, wil niet zeggen dat alle mentale problemen achter de rug zijn.
pi_181325301
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:40 schreef iejeecee het volgende:
:|W
:')

Tour de France is ook maar een wedstrijdje
waar alleen maar door de buitenwacht extra veel waarde aan gegeven wordt

WK voetbal idem
pi_181325411
Jullie kneuzen verdienen elkaar, praat lekker met elkaar verder over niets.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:49:46 #95
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181325456
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:48 schreef iejeecee het volgende:
Jullie kneuzen verdienen elkaar, praat lekker met elkaar verder over niets.
Mad _O-
pi_181326018
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:48 schreef iejeecee het volgende:
Jullie kneuzen verdienen elkaar, praat lekker met elkaar verder over niets.
Ik hoop dat Kiki de US Open even wint, kan ik dan genieten van jouw posting daarna dat het niet zoveel voorstelt.
  maandag 20 augustus 2018 @ 18:41:53 #97
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_181328355
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:48 schreef iejeecee het volgende:
Jullie kneuzen verdienen elkaar, praat lekker met elkaar verder over niets.
:')
Rini dankjewel.
pi_181329467
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:48 schreef iejeecee het volgende:
Jullie kneuzen verdienen elkaar, praat lekker met elkaar verder over niets.
Zo, die zit.
pi_181330833
Halep heeft met een 'blessure' verstek laten gaan voor New Haven. Ik mag toch hopen dat Kiki nog volgt.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:56:15 #100
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_181332563
Kiki, do you love me? Are you riding?
Say you'll never ever leave from beside me.
'Cause I want ya, and I need ya.
And I'm down for you always.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')