abonnement Unibet Coolblue
pi_181304015
https://nos.nl/artikel/22(...)zi-s-in-berlijn.html

quote:
Bij een protestmars van neonazi's in Berlijn hebben tegendemonstranten met stenen en flessen gegooid. Volgens persbureau Reuters is daarbij een agent gewond geraakt.

Honderden in het wit geklede neonazi's liepen door de straten van de wijk Friedrichshain om nazikopstuk Rudolf Hess te herdenken. De plaatsvervanger van Adolf Hitler pleegde 31 jaar geleden zelfmoord in een Berlijnse gevangenis, hij was toen 93. In het proces van Neurenberg was hij tot levenslang veroordeeld voor zijn misdaden in de Tweede Wereldoorlog.

Duizenden tegendemonstranten probeerden de mars te blokkeren. Sommigen deden dat geweldloos door op de weg te gaan zitten. Anderen bekogelden de neonazi's met stenen en flessen. Ook brak er brand uit in een auto en een vrachtwagen vlakbij, maar het is niet duidelijk of dat met de demonstratie te maken heeft.

De politie zette 2300 agenten in om de beide groepen demonstranten uit elkaar te houden. Meerdere mensen zijn opgepakt.
Niet verrassend dat onverdraagzaam links weer voor de aanval kiest. Ze schijnen maar niet te bevatten dat er zoiets is als een democratisch recht op demonstratie. Die is er nu juist voor bedoelt om mensen met wie je het heel erg oneens bent ook de mogelijkheid te geven bij elkaar te komen en ergens voor of tegen te betogen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304021
OP is niet van mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304046
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nederlanders?? Zo zo, we moesten eens niet alle criminele Marokkanen benoemen tot op de voornaam dan is het weer "racisme" en "scheren iedereen over één kam".

Het is mij duidelijk, maar dat is het al een tijd. Hier zitten mensen met Nederlandse of blanken haat en ventileren dat in elk topic. Normaal proberen ze dat mooi te verkopen door het op te nemen voor "minderheden" maar zo nu en dan komt de ware aard bovendrijven. De 5e colonne ook op FOK! aanwezig.
Knap dat je in deze reeks begint over blankenhaat. Zegt veel over jou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:36:15 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181304069
Een 4de reeks Koos? Serieus? :')

Ik denk dat alles wel al gezegd is denk je niet?
De laatste 4 pagina's van het vorige topic waren niet heel interessant meer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181304080
Waar was deel 4 nou weer voor nodig, Henk?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181304109
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is vrij curieus om te stellen dat ik 'poep zou praten' als ik je in wat simpele taal mijn denkwijze probeer uit te leggen. Kennelijk was het niet simpel genoeg wat je snapt het nog steeds niet.
Heel creatief van je. Maar het is eigen tekortkoming dat je je standpunten niet helder verwoordt en dat mensen je punten niet snappen.

En vervolgens schiet je in de reflex dat anderen dom, autist of troll zijn.

quote:
Ik stel helemaal niet dat ik het 'prima vind dat andere klappen krijgen door mensen die eigen rechter spelen'. Het verschil tussen dat en het hebben van sympathie voor het slachtoffer is nu exact het verschil. Dus je kunt wel zeggen dat jij iets niet beweert, maar je beticht mij abusievelijk van het hebben van opvattingen die ik niet heb.
Ik zal je even quoten, want je praat het spelen van eigen rechter op subtiele wijze wel goed.

quote:
Het verschil tussen opvattingen als "vragen om klappen", "klappen zijn gerechtvaardigd" en "geen medelijden met dat soort mensen als ze klappen krijgen" blijkt ook vaak te lastig. In mijn ogen is eigenrichting nooit gerechtvaardigd, maar als je begrafenissen gaat verstoren vanwege je homofobe sekte, dan vraag je in mijn ogen wel op klappen en hoef je ook niet op mijn sympathie te rekenen als je ze krijgt.
Eigenrichting is niet goed, maar als je op een begrafenis gaat demonstreren...

Waarom kan de politie dan niet langskomen? Vriendelijke verzoeken om weg te gaan, en anders mee naar het bureau. Daar hoeft geen burger klappen voor uit te delen hoor.

quote:
Pedofilie is allereerst al niet strafbaar. Pedoseksualiteit wel,
Wow, je hebt het gewoon niet gelezen. Ik zal mezelf nog even quoten.

quote:
Pedofilie, pedoseksualiteit eigenlijk, is strafbaar,
Ik ga verder.

quote:
Een interessante tussenweg tussen pedofilie en pedoseksualiteit is natuurlijk het via politieke weg proberen te bepleiten van het veranderen van de wetgeving omtrent seksuele handelingen met minderjarigen. Ook als je dat doet hoef je volgens het gros van de mensen die hier moord en brand schreeuwt over wat arme Duitse neo-nazi's niet op sympathie te rekenen als je op straat in elkaar wordt gestompt en het liefst nog gecastreerd en daarna gevierendeeld met je ballen in je mond.
Prima, maar loop dan ook niet zo hypocriet te zeiken eveneens geen sympathie kunnen opbrengen voor neonazi's.
Wat het gros van de mensen vindt (als ze dat al vinden), is niet relevant.

Het grote verschil is natuurlijk wel dat pedoseksualiteit een handeling is, het zitten aan kinderen, maar het hebben van pedofiele gevoelens, of het hebben van een verderfelijke ideologie niet.

Als mensen demonstreren, zouden daar in beginsel dus geen klappen tegenover moeten staan, en al helemaal niet van burgers die voor eigen rechter spelen.
pi_181304115
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:36 schreef BoneThugss het volgende:
Waar was deel 4 nou weer voor nodig, Henk?
We zoeken nog altijd een rechts persoon die tegen nazis is.
4 topics lang een vruchteloze zoektocht. Maar we geven niet op !
pi_181304119
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knap dat je in deze reeks begint over blankenhaat. Zegt veel over jou.
Nederlanders hier Nederlanders daar. Ik lees bijna niks anders. Maak er Marokkanen van en dan is er opeens hysterie. Daarbij zijn het dezelfde gezichten die ik vaker op radicale uitspraken heb mogen betrappen.

Of ben jij ook van mening dat alle Nederlanders de nazi's geholpen hebben? Althans dat wordt hier toch gesuggereerd door enkelen. Maar zodra het negatief over Nederlanders gaat is enige nuance niet nodig natuurlijk.
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:41:58 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181304201
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

We zoeken nog altijd een rechts persoon die tegen nazis is.
4 topics lang een vruchteloze zoektocht. Maar we geven niet op !
Bijna iedereen in de vorige 4 reeksen heeft al aangegeven tegen nazi's te zijn, maar dat ze tegelijkertijd vinden dat die mensen mogen demonstreren.

Lijkt me niets mis mee. In tegenstelling tot de users die vinden dat ze niet mogen demonstreren (en dit zijn dan ook de usual suspects die het continue opnemen voor allochtoonse probleemgevallen en straatterroristen).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181304213
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

We zoeken nog altijd een rechts persoon die tegen nazis is.
4 topics lang een vruchteloze zoektocht. Maar we geven niet op !
'We' nog wel. Nou bij deze kan je je zoektocht staken. Ik ben een echte rechtse rakker en wat mij betreft gaan deze figuren aan de hoogste boom en ik lig er geen seconde wakker van als zo'n kutnazi een paar klappen krijgt.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181304246
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

'We' nog wel. Nou bij deze kan je je zoektocht staken. Ik ben een echte rechtse rakker en wat mij betreft gaan deze figuren aan de hoogste boom en ik lig er geen seconde wakker van als zo'n kutnazi een paar klappen krijgt.
Maar dat is niet mogelijk :o Volgens je mede-rechtsen is iedereen die tegen nazis is per definitie een vieze linkse antifa :o

Niettemin mag het topic nu van mij dicht ;)
pi_181304254
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

'We' nog wel. Nou bij deze kan je je zoektocht staken. Ik ben een echte rechtse rakker en wat mij betreft gaan deze figuren aan de hoogste boom en ik lig er geen seconde wakker van als zo'n kutnazi een paar klappen krijgt.
pi_181304267
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar dat is niet mogelijk :o Volgens je mede-rechtsen is iedereen die tegen nazis is per definitie een vieze linkse antifa :o

Niettemin mag het topic nu van mij dicht ;)
En iedereen die geweld afzweert is een nazi. Zo kunnen we nog uren doorgaan.
pi_181304352
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heel creatief van je. Maar het is eigen tekortkoming dat je je standpunten niet helder verwoordt en dat mensen je punten niet snappen.

En vervolgens schiet je in de reflex dat anderen dom, autist of troll zijn.

[..]

Ik zal je even quoten, want je praat het spelen van eigen rechter op subtiele wijze wel goed.

[..]

Eigenrichting is niet goed, maar als je op een begrafenis gaat demonstreren...

Waarom kan de politie dan niet langskomen? Vriendelijke verzoeken om weg te gaan, en anders mee naar het bureau. Daar hoeft geen burger klappen voor uit te delen hoor.
Ja, daar ga je weer. Dat was de vorige keer ook al zo'n moeilijk punt voor je. Het is heel simpel. Als ik zeg dat je 'er wel een beetje om vraagt', dan keur ik daarmee geenszins het overgaan tot buitenrechtelijk geweld goed. Dat blijft een heel lastig punt kennelijk.

quote:
[..]

Wow, je hebt het gewoon niet gelezen. Ik zal mezelf nog even quoten.

[..]

Ik ga verder.
Dat las ik, ik verhelderde het nog even verder en haalde nog een tussenweg aan om een wat meer ambigue situatie te schetsen.

quote:
[..]

Wat het gros van de mensen vindt (als ze dat al vinden), is niet relevant.

Het grote verschil is natuurlijk wel dat pedoseksualiteit een handeling is, het zitten aan kinderen, maar het hebben van pedofiele gevoelens, of het hebben van een verderfelijke ideologie niet.

Als mensen demonstreren, zouden daar in beginsel dus geen klappen tegenover moeten staan, en al helemaal niet van burgers die voor eigen rechter spelen.
Nee, dat is niet correct. Het hebben van een opvatting is misschien geen handeling, de straat op gaan om die te uiten wel degelijk natuurlijk.
Overigens negeer je hier dus exact de tussenweg die ik bij pedofilie en pedoseksualiteit aanhaalde.
Het is allemaal echt niet zo moeilijk, maar je weigert het gewoon te begrijpen en blijft me maar betichten van zaken die ik niet zeg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181304548
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, daar ga je weer. Dat was de vorige keer ook al zo'n moeilijk punt voor je. Het is heel simpel. Als ik zeg dat je 'er wel een beetje om vraagt', dan keur ik daarmee geenszins het overgaan tot buitenrechtelijk geweld goed. Dat blijft een heel lastig punt kennelijk.
Waarom staat 'er wel een beetje om vraagt' tussen aanhalingstekens. Het is niet zo dat je het zo hebt gezegd. Je zei:

quote:
In mijn ogen is eigenrichting nooit gerechtvaardigd, maar als je begrafenissen gaat verstoren vanwege je homofobe sekte, dan vraag je in mijn ogen wel op klappen en hoef je ook niet op mijn sympathie te rekenen als je ze krijgt.
Niet alleen 'een beetje' staat er niet tussen, je hebt er ook nog aan toegevoegd dat ze niet op je sympathie kunnen rekenen als ze toch klappen krijgen.

Ik kan niet anders dan constateren dat je het verbod op eigenrichting helemaal niet zo belangrijk vindt. Want je zegt dat je tegen eigenrichting bent, om vervolgens direct een voorbeeld van eigenrichting aan te halen waar je wel tevreden mee bent (waar je om klappen vraagt en waarbij diegene die klappen krijgt niet op je sympathie hoeft te rekenen).

quote:
Nee, dat is niet correct. Het hebben van een opvatting is misschien geen handeling, de straat op gaan om die te uiten wel degelijk natuurlijk.
Dat is de vrijheid van meningsuiting. Natuurlijk is dat een handeling, je kan moeilijk beweren dat er vrijheid van meningsuiting is, als je je standpunten niet uit mag dragen.

quote:
Het is allemaal echt niet zo moeilijk, maar je weigert het gewoon te begrijpen en blijft me maar betichten van zaken die ik niet zeg.
Volgens mij is het vooral voor jezelf moeilijk om precies te achterhalen wat je gezegd hebt.
pi_181304613
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nederlanders hier Nederlanders daar. Ik lees bijna niks anders. Maak er Marokkanen van en dan is er opeens hysterie. Daarbij zijn het dezelfde gezichten die ik vaker op radicale uitspraken heb mogen betrappen.

Of ben jij ook van mening dat alle Nederlanders de nazi's geholpen hebben? Althans dat wordt hier toch gesuggereerd door enkelen. Maar zodra het negatief over Nederlanders gaat is enige nuance niet nodig natuurlijk.
Ik heb het louter over nazi's gehad. Niet mijn probleem als jij je aangesproken voelt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304664
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

'We' nog wel. Nou bij deze kan je je zoektocht staken. Ik ben een echte rechtse rakker en wat mij betreft gaan deze figuren aan de hoogste boom en ik lig er geen seconde wakker van als zo'n kutnazi een paar klappen krijgt.
Knul, jij bent niet rechts. Hooguit een beetje PVV-rechts. Maar als de huurmarkt moet worden geliberaliseerd ga je bijna janken. Je denkt alleen dat je rechts bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304688
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb het louter over nazi's gehad. Niet mijn probleem als jij je aangesproken voelt.
Quote even waar ik je naam noem, want volgens mij plaatste ik een algemene reactie waar jij je weer genoodzaakt voor voelde om over te vallen.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:03:23 #19
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_181304729
Antifa vs Neonazi's. Ideaal, alle extremisten bij elkaar, stevige hek omheen en messen toe gooien. Twee vliegen in een klap.
pi_181304752
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waarom staat 'er wel een beetje om vraagt' tussen aanhalingstekens. Het is niet zo dat je het zo hebt gezegd. Je zei:

[..]

Niet alleen 'een beetje' staat er niet tussen, je hebt er ook nog aan toegevoegd dat ze niet op je sympathie kunnen rekenen als ze toch klappen krijgen.

Ik kan niet anders dan constateren dat je het verbod op eigenrichting helemaal niet zo belangrijk vindt. Want je zegt dat je tegen eigenrichting bent, om vervolgens direct een voorbeeld van eigenrichting aan te halen waar je wel tevreden mee bent (waar je om klappen vraagt en waarbij diegene die klappen krijgt niet op je sympathie hoeft te rekenen).

[..]

Dat is de vrijheid van meningsuiting. Natuurlijk is dat een handeling, je kan moeilijk beweren dat er vrijheid van meningsuiting is, als je je standpunten niet uit mag dragen.

[..]

Volgens mij is het vooral voor jezelf moeilijk om precies te achterhalen wat je gezegd hebt.
Dat je het niet wil begrijpen, mag natuurlijk geen verrassing heten. Geeft je een mooie stok om mee te slaan.

Dan doe ik ook gewoon kort door de bocht:

Dat jij het opneemt voor nazi's, zal niemand verbazen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304766
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Knul, jij bent niet rechts. Hooguit een beetje PVV-rechts. Maar als de huurmarkt moet worden geliberaliseerd ga je bijna janken. Je denkt alleen dat je rechts bent.
Hardop gelachen.

Ik mag toch hopen dat je van dezelfde leeftijd bent als ik, anders wordt het wel een heel treurige vertoning.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181304818
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Quote even waar ik je naam noem, want volgens mij plaatste ik een algemene reactie waar jij je weer genoodzaakt voor voelde om over te vallen.
Het is gewoon weer typisch dat jij in dit topic in de slachtofferrol duikt. Alleen omdat een paar allochtonen beweren dat Nederlanders nauwelijks verzet hebben gepleegd. Een zij-onderwerp dat niet relevant is voor het topic maar wij jij uiteraard op inhaakt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304829
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Antifa vs Neonazi's. Ideaal, alle extremisten bij elkaar, stevige hek omheen en messen toe gooien. Twee vliegen in een klap.
Zijn we nu toch weer terug bij het "uitsluitend linkse antifas walgen van nazis" geroep :( ?
pi_181304852
Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen die hier schande spreken van 'eigenrichting' bij deze neonazi demonstratie vorig jaar stonden te juichen toen pro-pieten de A12 afsloten.

Ik heb geen zin om het allemaal na te zoeken, maar dat is vermoed ik niet meer op 2 handen te tellen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181304853
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je het niet wil begrijpen, mag natuurlijk geen verrassing heten. Geeft je een mooie stok om mee te slaan.

Dan doe ik ook gewoon kort door de bocht:

Dat jij het opneemt voor nazi's, zal niemand verbazen.
Wees gewoon eerlijk. Dat hele verbod op eigenrichting kan je toch aan je reet roesten?

Waarom zou je anders meerdere keren komen melden dat je het niet erg vindt als nazi's klappen krijgen (of een steen mogen koppen).
pi_181304863
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:05 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hardop gelachen.

Ik mag toch hopen dat je van dezelfde leeftijd bent als ik, anders wordt het wel een heel treurige vertoning.
Moet de sociale huurmarkt worden opgeheven en daarmee de huurtoeslag? Moet de overheid zich verder terugtrekken, dereguleren en meer verantwoordelijkheid bij de burger leggen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304930
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wees gewoon eerlijk. Dat hele verbod op eigenrichting kan je toch aan je reet roesten?

Waarom zou je anders meerdere keren komen melden dat je het niet erg vindt als nazi's klappen krijgen (of een steen mogen koppen).
Snap je nou echt niet dat je tegelijkertijd voor handhaving van de wet kunt zijn maar niet rouwig bent als een nazi klappen krijgt?

Je begrijpt het wel. Maar als je het spint heb je natuurlijk een stok om mee te slaan. Snap je beweegredenen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181304962
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is gewoon weer typisch dat jij in dit topic in de slachtofferrol duikt. Alleen omdat een paar allochtonen beweren dat Nederlanders nauwelijks verzet hebben gepleegd. Een zij-onderwerp dat niet relevant is voor het topic maar wij jij uiteraard op inhaakt.
En we janken verder.

JAa maarr Hulliee!!!111
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181304975
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:08 schreef Molurus het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen die hier schande spreken van 'eigenrichting' bij deze neonazi demonstratie vorig jaar stonden te juichen toen pro-pieten de A12 afsloten.

Ik heb geen zin om het allemaal na te zoeken, maar dat is vermoed ik niet meer op 2 handen te tellen.
Om nog maar te zwijgen over topics die gaan over een criminele asielzoeker.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181304989
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:08 schreef Molurus het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen die hier schande spreken van 'eigenrichting' bij deze neonazi demonstratie vorig jaar stonden te juichen toen pro-pieten de A12 afsloten.

Ik heb geen zin om het allemaal na te zoeken, maar dat is vermoed ik niet meer op 2 handen te tellen.
Toen waren de pro-Pieten helden. Je moet ook niet geloven in het zogenaamde geloof in de rechtsstaat van al die figuren hier. Ze zoeken gewoon een stok om ons in volgende discussies te slaan. Dus geven ze een eigen draai aan onze uitleg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305025
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En we janken verder.

JAa maarr Hulliee!!!111
Ah, daar is onze nep-rechtse. Je bent niet echt rechts, knul. Hoe graag je ook wil. Je haat alleen buitenlanders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305034
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je moet ook niet geloven in het zogenaamde geloof in de rechtsstaat van al die figuren hier.
Godver. :') En dat zeg jij? :D
pi_181305055
quote:
10s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Godver. :') En dat zeg jij? :D
Ah, daar is onze Hess-fan. Ook zo'n lichtend voorbeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305058
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, daar is onze nep-rechtse. Je bent niet echt rechts, knul. Hoe graag je ook wil. Je haat alleen buitenlanders.
Dat deed de SP vroeger ook. Is hij dan gewoon extreem links volgens jou ?
pi_181305082
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

Hess-fan.
Hoe kom je daar nou weer bij? Alleen omdat ik gezegd heb dat het zijn intentie was om vrede met de Britten te stichten? :?
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:18:22 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181305129
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, daar is onze Hess-fan. Ook zo'n lichtend voorbeeld.
Godver Koos. _O-
Zeg nou eerlijk waarom heb je dit 4de deel geopend?
Zodat je op al die users die het niet met je eens zijn kunt blijven doorbashen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:18:50 #37
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181305141
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet dat je tegelijkertijd voor handhaving van de wet kunt zijn maar niet rouwig bent als een nazi klappen krijgt?

Je begrijpt het wel. Maar als je het spint heb je natuurlijk een stok om mee te slaan. Snap je beweegredenen.
Omtrent zwarte piet snapt hij wel dat mensen soms wat aan eigenrichting doen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Helemaal prima dit. De NVU had al eerder gezegd niet te komen. En nu zijn de tegendemonstranten verhinderd. Een intocht dus waarbij niemand hoeft te vrezen voor relletjes zoals voorgaande jaren.

Aan de andere kant, deze demonstratie had meteen verboden moeten worden. Je gaat niet demonstreren tussen de kinderen. Echter is de demonstratie nu dus verhinderd vanwege mensen die de weg blokkeren. En als rechtsstaat moet je dat soort buitenwettelijk ingrijpen ook niet willen.
pi_181305149
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toen waren de pro-Pieten helden. Je moet ook niet geloven in het zogenaamde geloof in de rechtsstaat van al die figuren hier. Ze zoeken gewoon een stok om ons in volgende discussies te slaan. Dus geven ze een eigen draai aan onze uitleg.
Ze geven een eigen draai aan mijn uitleg :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Als je een Duitse nazi bent, verdien je ook gewoon een paar beste bakstenen voor je harses.
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Nogmaals, lig er niet wakker van als zo'n teringnazi een baksteen kopt.
pi_181305154
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, daar is onze nep-rechtse. Je bent niet echt rechts, knul. Hoe graag je ook wil. Je haat alleen buitenlanders.
Ik ben zelf een 'buitenlander', simpele ziel.

Goed dat de man -die 4 jaar geleden nog PvdA stemde even gaat bepalen wat 'echt rechts' is _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181305188
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Alleen omdat ik gezegd heb dat het zijn intentie was om vrede met de Britten te stichten? :?
Je noemde hem een vredestichter, waarmee je de suggestie wekte dat de demonstratie niet echt nazistisch was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305238


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 19:23:02 ]
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:22:50 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181305261
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik ben zelf een 'buitenlander', simpele ziel.

Goed dat de man -die 4 jaar geleden nog PvdA stemde even gaat bepalen wat 'echt rechts' is _O-
Ik vermoed dat Koos zelf te veel bakstenen en ijzeren staven tegen zijn hoofd heeft gehad.

Dit topic is nu wel hilarisch geworden. Ik pak maar weer eens de popcorn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181305279
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik ben zelf een 'buitenlander', simpele ziel.

Goed dat de man -die 4 jaar geleden nog PvdA stemde even gaat bepalen wat 'echt rechts' is _O-
Oh, excuus: je hebt het niet op moslims en Afrikanen.

Maar vertel: heb je 'liberalisering' al opgezocht?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305331
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je noemde hem een vredestichter, waarmee je de suggestie wekte dat de demonstratie niet echt nazistisch was.
Die suggestie wilde ik niet wekken. De meeste neo-nazi's staan juist achter die vlucht naar Engeland, dus ik snap je suggestie ook niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2018 19:25:05 ]
pi_181305336
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze geven een eigen draai aan mijn uitleg :'(

[..]


[..]

Waarmee ik nog altijd niet stel dat geweldpleging niet moet worden vervolgd.

Snap dat het moeilijk voor je is.

Ik wijs je op de post boven je. Wie juicht ook alweer crimineel gedrag toe?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305373
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik ben zelf een 'buitenlander', simpele ziel.
Dat zijn de ergste en dat weet Koos ook, vergelijkbaar met de poolse kampbewaarders tijdens WOII.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_181305382
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, daar is onze Hess-fan. Ook zo'n lichtend voorbeeld.
Hamzoef is samen met Harvet89 een van de weinigen die met argumenten zijn gekomen de afgelopen delen. Alle zogenaamde goede Nederlanders hebben het alleen gehad over dat "de nazi's klappen verdienen."
pi_181305402
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die suggestie wilde ik niet wekken. De meeste neo-nazi's staan juist achter die vlucht naar Engeland, dus ik snap je suggestie ook niet.
Aha, ze wilden geen oorlog met mensen die ze niet als minderwaardig beschouwden. Alleen ondermensen mochten dood. Wat een fijne jongens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181305422
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, ze wilden geen oorlog met mensen die ze niet als minderwaardig beschouwden. Alleen ondermensen mochten dood. Wat een fijne jongens.
Koos, waarom kan je nou nooit eens gewoon je ongelijk toegeven??
pi_181305432
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, excuus: je hebt het niet op moslims en Afrikanen.

Maar vertel: heb je 'liberalisering' al opgezocht?
Laat die Portugese troll joh. Met z'n #alwaysheavy, simpel seniel figuur dat het is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')