abonnement Unibet Coolblue
pi_181301946
Na jaren is m'n Epson 3in1 Fubar. (inkjet of bubblejet of zo)

Wil een nieuwe printer kopen; echter ik print hooguit één keer per maand en dat is nog veel.

Dan krijg je, dat als je eens wilt printen de spuitkoppen uitgedroogd zijn. Kan je weer de printkoppen reinigen en zo en daarbij 5 velletjes A4 kwijt zijn.

Kleurenlaserprinter wellicht?
Of heeft iemand een ander idee? (behalve naar een copyshop lopen)
pi_181302561
op school/je werk printen?
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:52:52 #3
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_181302960
Ik heb een instappertje van Canon, inktjet, en print misschien 2 keer per jaar. Eigenlijk altijd zonder problemen met uitdrogen, hooguit de eerste pagina opnieuw afdrukken.
pi_181303078
Laserprinters kosten tegenwoordig geen drol meer. Ik heb er zelf eentje al vele jaren, nog met de originele toner, werkt perfect. Was iets van 80 euro of zo.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181303173
Gaat het om afbeeldingen die je print? anders sowieso gewoon goedkoop zwart laserprintertje. En zoals banaan zegt, is het een optie om gewoon op school of werk te printen?
pi_181309558
Als je toch zo weinig print goedkoop HP printertje ?
pi_181310690
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:37 schreef Banaanvragen het volgende:
op school/je werk printen?
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Gaat het om afbeeldingen die je print? anders sowieso gewoon goedkoop zwart laserprintertje. En zoals banaan zegt, is het een optie om gewoon op school of werk te printen?
Ik heb de financiëlemazzel dat ik niet meer hoef te werken, dus dat is geen optie. :P
Wil alles kunnen printen wat ik wil; van pron (zou overigens niet weten waarom ik dat zou uitprinten) tot wetenschappelijke artikelen, waar overigens hetzelfde voor geldt :P
pi_181310711
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de financiëlemazzel dat ik niet meer hoef te werken, dus dat is geen optie. :P
Wil alles kunnen printen wat ik wil; van pron (zou overigens niet weten waarom ik dat zou uitprinten) tot wetenschappelijke artikelen, waar overigens hetzelfde voor geldt :P
Tsja, je hebt zelf het nadeel van inkjet printers al gevonden. Dan is het de vraag of je een dergelijke investering wil maken voor een goede kleuren-laserprinter :T
pi_181310744
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je toch zo weinig print goedkoop HP printertje ?
Daar gaat het nu net om; met zo'n HoogtePunt printer droogt de buis ook uit als je hem niet gebruikt :)
pi_181311249
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Tsja, je hebt zelf het nadeel van inkjet printers al gevonden. Dan is het de vraag of je een dergelijke investering wil maken voor een goede kleuren-laserprinter :T
Zou het er wel voor over hebben; gemak dient de mens. Als zo'n ding niet uitdroogt, klonterende toner enz.

Heb eens een zwartwit laser printer gehad. Alles ging/werkte prima totdat er problemen kwamen. :) Na wat geklooi was de kamer grijs en kwam de toner m'n neus uit zo'n beetje. Wist niet dat dat spul zo kan plakken :P

Daarnaast, bedenk ik nu, had ik vroeger een laserprinter in m'n werkruimte op m'n werk staan. Daar zat een filter op, die behoorlijk zwart was geworden. Laserprinters mogen tegenwoordig niet meer in werkruimtes staan. Iets met luchtvervuiling (8>
pi_181563536
Om toch dit item netjes te behandelen; ik heb vandaag een HP gekocht voor 50 euro :)
Bij het downloaden van de SW kreeg ik een mededeling van HP dat hun SW een lek had voor hackers.

Ben benieuwd of de printer het over een maand, als ik weer eens wil printen, het goed doet. Hou je hier op de hoogte :)
pi_182533374
Inmiddels 15 oktober. De printer langer dan een maand niet gebruikt en tot mijn verbazing deed hij het gister meteen, zonder schoon te hoeven maken. Toppie :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')