abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 16:06:50 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181300383
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 9 augustus 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 16:08:11 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181300410
Trump is trouwens gewoon naar de golfbaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181300497
JohnWDean twitterde op zondag 19-08-2018 om 05:05:19 A chilling point from Paul Krugman: “I don’t think most political commentators have grasped how deep the rot goes. I don’t think they understand, or at any rate admit to themselves, that democracy really could die just a few months from now.” Think Nov. 6! https://t.co/zQtwzAccas reageer retweet
The Slippery Slope of Complicity

quote:
When was the last time centrist talking heads declared, “Donald Trump just became president” (because he bombed someone, or something like that)? I think it’s been more than a year. At this point, you have to be a truly fanatical practitioner of bothsidesism not to see that Trump is every bit as terrible a human being, and every bit as much a menace to the republic, as some of us warned when all the cool kids were busy snarking about Clinton’s emails.

The real news of the past few weeks isn’t that Trump is a wannabe Mussolini who can’t even make the trains run on time. It’s the absence of any meaningful pushback from Congressional Republicans. Indeed, not only are they acquiescing in Trump’s corruption, his incitements to violence, and his abuse of power, up to and including using the power of office to punish critics, they’re increasingly vocal in cheering him on.

Make no mistake: if Republicans hold both houses of Congress this November, Trump will go full authoritarian, abusing institutions like the I.R.S., trying to jail opponents and journalists on, er, trumped-up charges, and more — and he’ll do it with full support from his party.

But why? Is Trumpocracy what Republicans always wanted?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181300670
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 00:10 schreef thesiren.nl het volgende:
Ik heb vandaag de tweet over de het is de zoveelste dag op een golf resort gemist. Nu in New Jersey.
kylegriffin1 twitterde op zondag 19-08-2018 om 15:00:00 Trump starts his day at Trump National Golf Club in Bedminster, NJ.This is Trump's 192nd day at a Trump property as president and his 149th day at a Trump golf club as president. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181300749
quote:
6s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
JohnWDean twitterde op zondag 19-08-2018 om 05:05:19 A chilling point from Paul Krugman: “I don’t think most political commentators have grasped how deep the rot goes. I don’t think they understand, or at any rate admit to themselves, that democracy really could die just a few months from now.” Think Nov. 6! https://t.co/zQtwzAccas reageer retweet
The Slippery Slope of Complicity

[..]

In welk universum leven die mensen?
Waarom zouden de GOP'ers wachten met het arresteren van alle tegenstanders, zoals deze gek beweerd en dat af laten hangen van een verkiezing die voor hen erg risicovol is? :')

Dit is niveau Alex Jones. :P

Het probleem met Trump heeft Norm Macdonald al eens perfect samengevat.
"Donald Trump wants to be president of the room he is in. He's kinda like a stand-up comedian"

Trump is politiek commentator, grappenmaker, pundit en POTUS. En die combinatie zorgt gewoon voor hele vreemde situaties. Daarbij heeft Trump natuurlijk een geschiedenis in de spotlights, wat hem een gemakkelijk doelwit maakt voor allerlei schandaaltjes.

Vandaar dat de verhalen over Trump de Nazi of dictator of wat dan ook geen enkel hout snijden. Als er mensen in het gevang terecht komen dan komt dat vooral door hun eigen acties. Bijvoorbeeld als er informatie gelekt is en dan nog komt er eerst een rechtszaak. Het idee dat Trump massale arrestaties voorbereid na de midterms is bespottelijk.
pi_181301150
Waarom zou dat geen hout snijden? Net zoals nu al het opzeggen van security clearances van bepaalde lieden die zich kritisch over je oranje held hebben uitgelaten. Waarom alleen die en niet across the board voor iedereen?

Bij lange na niet zo bespottelijk als dat domme gelul over soft coups van je.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181301156

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181301292
Rudy :7 8-) _O_
pi_181302156
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:44 schreef OMG het volgende:
Waarom zou dat geen hout snijden? Net zoals nu al het opzeggen van security clearances van bepaalde lieden die zich kritisch over je oranje held hebben uitgelaten. Waarom alleen die en niet across the board voor iedereen?

Bij lange na niet zo bespottelijk als dat domme gelul over soft coups van je.
Ik vind het overtrokken als mensen roepen "dit kunnen de laatste verkiezingen worden" of "de democratie staat op het spel". De Amerikaanse instituties en de Amerikaanse volksaard zijn te sterk om het in een dictatuur zonder eerlijke verkiezingen te laten vallen.

Het is echter ontegenzeggelijk zo dat de regering van Trump voortdurend tornt aan allerlei gebruiken en normen die op de lange termijn cruciaal zijn voor het goed functioneren van een democratie. De vraag is nu hoe hiermee om gesprongen zal worden als Trump van het toneel is. Zal de volgende president zien waar Trump allemaal mee wegkomt en besluiten om eenzelfde pad te kiezen? Dan wordt Amerika steeds autocratischer. Is de volgende president iemand die wel country boven party stelt? Dan is de schade te herstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door westwoodblvd op 19-08-2018 17:29:19 ]
pi_181302163
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:44 schreef OMG het volgende:
Waarom zou dat geen hout snijden? Net zoals nu al het opzeggen van security clearances van bepaalde lieden die zich kritisch over je oranje held hebben uitgelaten. Waarom alleen die en niet across the board voor iedereen?

Bij lange na niet zo bespottelijk als dat domme gelul over soft coups van je.
Omdat zelfs Trump maar ook het land niet zo diep zal zakken om tegenstanders die zich kritisch uitlaten te gaan arresteren. Het land is gebouwd op vrijheid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 17:31:32 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181302408
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik vind het overtrokken als mensen roepen "dit kunnen de laatste verkiezingen worden" of "de democratie staat op het spel". De Amerikaanse instituties en de Amerikaanse volksaard zijn te sterk om het in een dictatuur zonder eerlijke verkiezingen te laten vallen.

Een aardig groot percentage van de bevolking wil dat Trump kritische media kan sluiten.
En "de instituten"? Die worden volgegooid met Trumpanzees. Kijk naar de EPA. Op een gegeven moment is de koek echt op. Een flink aantal mensen vertrekken en de rest heeft een hypotheek en houdt dus maar de mond dicht uit vrees voor represailles.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181302638
kylegriffin1 twitterde op zondag 19-08-2018 om 17:20:07 John Brennan says that he stands by calling Trump's behavior 'treasonous.' "These are abnormal times ... I have seen the signs blinking red on what Mr. Trump has done and is doing." https://t.co/YzgrpGwFxO reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 19-08-2018 om 17:40:06 John Brennan says he may take legal action against Trump over the revocation of his security clearance. "I am going to try to do whatever I can personally to try to prevent these abuses in the future. And if it means going to court, I will do that."https://t.co/YzgrpGwFxO reageer retweet
Brennan: Kelly should ask if he's 'enabling' Trump

quote:
Former CIA Director John Brennan tells Chuck Todd that he worries whether senior officials, including White House Chief of Staff John Kelly, are allowing the President to exercise "abusive" powers.
quote:
Chuck Todd: "So you're saying that you would understand that if somebody objected to what happened to you but stayed in the position because maybe they made the decision it's better for me to stay here and be a guard rail than to stand up and be a public whistleblower of sorts."

John Brennan: "I think that's what a lot of these very senior officials are trying to reconcile their own minds how much they can stay and be governors on Mr. Trump's behaviour and how much they cannot countenance at all.


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 19-08-2018 18:14:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181302907
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik vind het overtrokken als mensen roepen "dit kunnen de laatste verkiezingen worden" of "de democratie staat op het spel". De Amerikaanse instituties en de Amerikaanse volksaard zijn te sterk om het in een dictatuur zonder eerlijke verkiezingen te laten vallen.

Het is echter ontegenzeggelijk zo dat de regering van Trump voortdurend tornt aan allerlei gebruiken en normen die op de lange termijn cruciaal zijn voor het goed functioneren van een democratie. De vraag is nu hoe hiermee om gesprongen zal worden als Trump van het toneel is. Zal de volgende president zien waar Trump allemaal mee wegkomt en besluiten om eenzelfde pad te kiezen? Dan wordt Amerika steeds autocratischer. Is de volgende president iemand die wel country boven party stelt? Dan is de schade te herstellen.
Uitgaande dat Trump zelf niet de volgende is zal nr 46 toch wel inzien dat er een verschil zit tussen ergens mee weg komen en een weloverwogen besluit nemen. Waar ik benieuwd naar ben is wat landen als Canada en Mexico doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 19 augustus 2018 @ 18:08:10 #14
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181303355
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:23 schreef westwoodblvd het volgende:

Het is echter ontegenzeggelijk zo dat de regering van Trump voortdurend tornt aan allerlei gebruiken en normen die op de lange termijn cruciaal zijn voor het goed functioneren van een democratie. De vraag is nu hoe hiermee om gesprongen zal worden als Trump van het toneel is. Zal de volgende president zien waar Trump allemaal mee wegkomt en besluiten om eenzelfde pad te kiezen? Dan wordt Amerika steeds autocratischer. Is de volgende president iemand die wel country boven party stelt? Dan is de schade te herstellen.
Dat dacht ik na W Bush ook. Dat optimisme heb ik allang verloren. Het probleem is structureler: first past the post. Daardoor krijg je maar 2 partijen en moet je als partij wel een eenheid vormen anders gaat de macht naar de tegenpartij. Op langere termijn betekent dit alleen maar meer radicalisatie en polarisatie.
Géén kloon van tvlxd!
pi_181303537
MeetThePress twitterde op zondag 19-08-2018 om 16:16:39 THIS MORNING: "All they knew that a woman with a Russian name was going to meet with them, they didn't know she represented the Russian government," @RudyGiuliani says on the Trump tower meeting. #MTP reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 19-08-2018 om 18:05:18 This has been pointed out, but it bears repeating. This isn't true. The email to Don Jr. went much further that what Giuliani says.Goldstone wrote: "...this is obviously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government's support for Mr. Trump." https://t.co/NnVHfpijNX reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181303883
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een aardig groot percentage van de bevolking wil dat Trump kritische media kan sluiten.
En "de instituten"? Die worden volgegooid met Trumpanzees. Kijk naar de EPA. Op een gegeven moment is de koek echt op. Een flink aantal mensen vertrekken en de rest heeft een hypotheek en houdt dus maar de mond dicht uit vrees voor represailles.
Het is bij iedere regering zo dat de ambtenarij wordt vervangen door loyalisten. Die vertrekken allemaal weer als Trump ook vertrekt. Daarom wordt zijn opvolging zo cruciaal.
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 18:54:53 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181304559
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 18:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is bij iedere regering zo dat de ambtenarij wordt vervangen door loyalisten. Die vertrekken allemaal weer als Trump ook vertrekt. Daarom wordt zijn opvolging zo cruciaal.
Het senior management vervangt men soms. Ik heb het over het voetvolk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 19:12:17 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181304972
Trump noemt John Dean nu maar gelijk een "RAT" omdat die meewerkte aan her onderzoek tegen Nixon. En zegt dat hij niets te verbergen heeft.

(Ik wil zijn taxreturns wel zien, btw.)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 augustus 2018 @ 19:42:02 #19
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181305820
CBS/YouGov hebben ook een model gebouwd voor het Huis met de midterms: https://today.yougov.com/(...)mocrats-222-republic



pi_181306230
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
CBS/YouGov hebben ook een model gebouwd voor het Huis met de midterms: https://today.yougov.com/(...)mocrats-222-republic

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Grappig dat de kans op een Democratische landslide of behoud van het Huis door de GOP eigenlijk groter is dan de kans op een nauwe overwinning van Dems. Dat zou ook erg lastig voor ze worden gezien eventuele resignations en het feit dat er een hoop kandidaten campaignen met de 'belofte' niet op Pelosi als Speaker te gaan stemmen. Als de Dems met +/- 5 zetels winnen, wordt die verkiezing echt een chaos.
pi_181307609
The “neuropolitics” consultants who hack voters’ brains
These experts say they can divine political preferences you can’t express from signals you don’t know you’re producing.

https://www.technologyrev(...)-hack-voters-brains/
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 20:58:35 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181307649
John Dean geeft maar even antwoordop Trump's tweet dat hij een "rat" was.


@realDonaldTrump (I still have trouble using the title Mr. President for someone installed by Putin), I doubt you have ANY IDEA what McGahn has told Mueller. Also, Nixon knew I was meeting with prosecutors, b/c I told him. However, he didn’t think I would tell them the truth!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:02:22 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181307777
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Grappig dat de kans op een Democratische landslide of behoud van het Huis door de GOP eigenlijk groter is dan de kans op een nauwe overwinning van Dems. Dat zou ook erg lastig voor ze worden gezien eventuele resignations en het feit dat er een hoop kandidaten campaignen met de 'belofte' niet op Pelosi als Speaker te gaan stemmen. Als de Dems met +/- 5 zetels winnen, wordt die verkiezing echt een chaos.
Nate Silver constateerde ook zojuist dat ook in zijn model meer dan de helft van de uitkomsten of GOP behouden Huis of landslide is:

NateSilver538 twitterde op zondag 19-08-2018 om 18:54:35 This is right. In our model, there a ~60% chance that Democrats *either* win 40+ seats *or* fail to take the House. https://t.co/HSP24cE7mK reageer retweet
Kennelijk relatief veel districten die ofwel net linksom of rechtsom kunnen vallen. Lastig te zeggen wat het betekent voor Pelosi's positie als het een nauwe winst wordt...

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-08-2018 21:31:58 ]
pi_181308369
Ik verwacht het beste van mensen dat wordt dus een ruime overwinning voor de democraten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_181308502
Waar blijft de jeugd, die anti-gun lobby is.
Na Maryland, waren zij met zovelen ( plus ouders) .
Lezen jullie daar wel eens over?
Zij hebben toch ook de leeftijd om te stemmen?
pi_181308575
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:30 schreef AnneX het volgende:
Waar blijft de jeugd, die anti-gun lobby is.
Na Maryland, waren zij met zovelen ( plus ouders) .
Lezen jullie daar wel eens over?
Zij hebben toch ook de leeftijd om te stemmen?
Waar moet die jeugd precies heen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181308771
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar moet die jeugd precies heen?
Registreren - stemmen -
Ik hoor zelden meer iets over de jonge mensen ( waarvan ik namen niet meer weet ), na Maryland en de herdenkingsbijeenkomsten met geweldige speeches.
pi_181308873
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Registreren - stemmen -
Ik hoor zelden meer iets over de jonge mensen ( waarvan ik namen niet meer weet ), na Maryland en de herdenkingsbijeenkomsten met geweldige speeches.
De midterms zijn in november, dan zullen we zien of er enige verbetering zit in het opkomstpercentage onder jongeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:43:17 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181308991
Het is zo bezien qua nieuws wel wat rustig omtrent de jonge stem, maar het lijkt er wel op dat relatief veel zich laten registreren.. hier eea van een maandje geleden:

https://targetsmart.com/a(...)registration-surges/

https://www.pennlive.com/(...)l#incart_river_index

http://thehill.com/hilltv(...)urges-after-parkland

https://www.axios.com/you(...)af-403fb1f6a4b2.html
pi_181309059
Merci Waskracht.
Belachelijk dat ik dus de naam fout had.
https://en.m.wikipedia.or(...)High_School_shooting
  Overall beste user 2022 zondag 19 augustus 2018 @ 21:52:05 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181309297
https://www.axios.com/201(...)90-45d1e9d1ceca.html


Ze waren vandaag nog in het nieuws hoor
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181309640
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:52 schreef Ulx het volgende:
https://www.axios.com/201(...)90-45d1e9d1ceca.html


Ze waren vandaag nog in het nieuws hoor
Duidelijk.
Vanuit mijn stoel volg ik de info en links in het topic en cnn.
Sommigen van jullie zitten dichter op ( betrouwbare) nieuwsbronnen.
Tot nu toe miste ik berichtgeving over de millenials en voter registratie.
pi_181309729
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Duidelijk.
Vanuit mijn stoel volg ik de info en links in het topic en cnn.
Sommigen van jullie zitten dichter op ( betrouwbare) nieuwsbronnen.
Tot nu toe miste ik berichtgeving over de millenials en voter registratie.
Ik zou eerlijk gezegd bijzonder verbaasd zijn als de jeugd wederom lethargisch op hun luie reet zou zitten na alles wat er gebeurd is....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181311297
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2018 22:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zou eerlijk gezegd bijzonder verbaasd zijn als de jeugd wederom lethargisch op hun luie reet zou zitten na alles wat er gebeurd is....
Ze zijn behoorlijk verdeeld. Aan de linker kant is een behoorlijk conflict tussen de progressieve vleugel en de liberale vleugel van de Democratische partij en ook de green party wint terrein. De strijd tussen Hillary en Sanders is doorgesijpeld naar de rest van de partij. Er zijn ook veel nieuwe Republikeinse jongeren bewegingen. Daarnaast is er nog een behoorlijke drempel tussen online comments plaatsen en naar de stembus gaan.
pi_181311372
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze zijn behoorlijk verdeeld. Aan de linker kant is een behoorlijk conflict tussen de progressieve vleugel en de liberale vleugel van de Democratische partij en ook de green party wint terrein. De strijd tussen Hillary en Sanders is doorgesijpeld naar de rest van de partij. Er zijn ook veel nieuwe Republikeinse jongeren bewegingen. Daarnaast is er nog een behoorlijke drempel tussen online comments plaatsen en naar de stembus gaan.
Mwoah, die walk-outs uit scholen en universiteiten en protestmarsen de afgelopen periode geeft wel aan dat ze bewust zijn van de noodzaak om hun stem te laten horen. Welke kant de schaal uitvalt is iets anders. Ik heb geen idee, heb geen specifiek op de jeugd gerichte polls gezien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181311436
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mwoah, die walk-outs uit scholen en universiteiten en protestmarsen de afgelopen periode geeft wel aan dat ze bewust zijn van de noodzaak om hun stem te laten horen. Welke kant de schaal uitvalt is iets anders. Ik heb geen idee, heb geen specifiek op de jeugd gerichte polls gezien.
Dat de green party flink zou groeien of er een enorme interne strijd in de partij gaande is, is ook meer wensdenken dan realiteit van onze huisfantast.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181311605
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat de green party flink zou groeien of er een enorme interne strijd in de partij gaande is, is ook meer wensdenken dan realiteit van onze huisfantast.
Dat is wel degelijk zo als je naar de uitslagen kijkt van de primaries tot dusver. Het veld is meer verdeeld dan voorheen. Dat gezegd hebbende. Aan het einde van de rit is er per partij altijd een kandidaat, maar zoals we met Sanders hebben gezien is er een behoorlijke groep die alleen op de progressive (of justice democrat) stemt en niet op de liberale partijkandidaat.
pi_181311635
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat is wel degelijk zo als je naar de uitslagen kijkt van de primaries tot dusver. Het veld is meer verdeeld dan voorheen. Dat gezegd hebbende. Aan het einde van de rit is er per partij altijd een kandidaat, maar zoals we met Sanders hebben gezien is er een behoorlijke groep die alleen op de progressive (of justice democrat) stemt en niet op de liberale partijkandidaat.
Oh ja? Kom eens met cijfers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181311915
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 23:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh ja? Kom eens met cijfers.
Hier heb je drie mooie artikelen die er op in gaan:
https://www.nytimes.com/2018/07/29/us/politics/house-democrats-leadership-fight.html

https://www.nbcnews.com/politics/elections/broken-two-democrats-divided-after-rep-crowley-s-defeat-n887061

https://www.nbcnews.com/politics/elections/sanders-wing-party-terrifies-moderate-dems-here-s-how-they-n893381

TLDR; de grassroots willen progressieve kandidaten, zoals Ocasio Cortez, maar de liberale vleugel van de partij staat daar niet achter. Aangezien ze bang zijn dat de 'te linkse' kandidaten de moderates en independents weg jagen.

Overigens speelt er zoiets ook bij de GOP hoor. Daar heb je veel pro-Trump kandidaten die zittende politici uitdagen.


Grootste misser van de verkiezingen van 2016 vind ik nog altijd dat Clinton niet voor Sanders koos als haar VP. Een Clinton/Sanders ticket had de partij mogelijk weer bij elkaar gebracht. Daarnaast had Clinton echt drie keer niks aan Tim Kaine.
pi_181312378
Coal jobs have dropped in Eastern Kentucky. Income has followed, new report shows

quote:
Personal income has gone down in several Eastern Kentucky counties where coal employment has been decimated in recent years, according to a report from the Appalachian Regional Commission.

In Harlan County, for instance, per capita market income fell from $13,053 in 2015 to $12,579 in 2016, while in Perry County it dropped from $19,726 in 2015 to $19,043 in 2016, the most recent year covered in the ARC’s calculations.

Pike, Knott, Bell, Breathitt, Leslie, Letcher and Johnson also were among the Eastern Kentucky coal counties that saw a drop in per capita market income.

The declines were a factor in income in Appalachian Kentucky losing ground in comparison to the U.S. level.

Per capita market income in Appalachian Kentucky equaled 48.3 percent of the national level in 2015, but that fell to 46.8 in 2016, according to the ARC report.

Nationally, the income figure went up in 2016 to $40,679, but in Kentucky’s Appalachian counties, it edged down from $19,204 in 2015 to $19,022 in 2016.

That was the lowest level of any area in Appalachia, which the federal government defines as covering all of West Virginia, about half of Kentucky and parts of 11 other states.

Per capita market income is a measure of an area’s total personal income not counting transfer payments such as public assistance, according to the ARC report.

Coal jobs in Eastern Kentucky have plummeted from 14,619 in 2011 to 3,909 in the second quarter of this year, according to the Kentucky Energy and Environment Cabinet.

Studies have cited competition from cheap natural gas for electricity generation as the biggest factor in coal’s decline, though other factors have played a role, including efforts to beef up environmental rules in the Obama administration and the rise of renewable energy such as wind power.

There has been no significant increase in coal jobs in Kentucky under President Donald Trump.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181312585
Trump Lawyers’ Sudden Realization: They Don’t Know What Don McGahn Told Mueller’s Team

quote:
President Trump’s lawyers do not know just how much the White House counsel, Donald F. McGahn II, told the special counsel’s investigators during months of interviews, a lapse that has contributed to a growing recognition that an early strategy of full cooperation with the inquiry was a potentially damaging mistake.

The president’s lawyers said on Sunday that they were confident that Mr. McGahn had said nothing injurious to the president during the 30 hours of interviews. But Mr. McGahn’s lawyer has offered only a limited accounting of what Mr. McGahn told the investigators, according to two people close to the president.

That has prompted concern among Mr. Trump’s advisers that Mr. McGahn’s statements could help serve as a key component for a damning report by the special counsel, Robert S. Mueller III, which the Justice Department could send to Congress, according to two people familiar with the discussions.

Mr. Trump’s lawyers realized on Saturday that they had not been provided a full accounting after The New York Times published an article describing Mr. McGahn’s extensive cooperation with Mr. Mueller’s office. After Mr. McGahn was initially interviewed by the special counsel’s office in November, Mr. Trump’s lawyers never asked for a complete description of what Mr. McGahn had said, according to a person close to the president.

Mr. McGahn’s lawyer, William A. Burck, gave the president’s lawyers a short overview of the interview but few details, and he did not inform them of what Mr. McGahn said in subsequent interactions with the investigators, according to a person close to Mr. Trump. Mr. McGahn and Mr. Burck feared that Mr. Trump was setting up Mr. McGahn to take the blame for any possible wrongdoing, so they embraced the opening to cooperate fully with Mr. Mueller in an effort to demonstrate that Mr. McGahn had done nothing wrong.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
realDonaldTrump twitterde op zondag 19-08-2018 om 13:15:12 ....and have demanded transparency so that this Rigged and Disgusting Witch Hunt can come to a close. So many lives have been ruined over nothing - McCarthyism at its WORST! Yet Mueller & his gang of Dems refuse to look at the real crimes on the other side - Media is even worse! reageer retweet
Last fall, Mr. McGahn believed that he was being set up to be blamed for any wrongdoing by the president in part because of an article published in The Times in September, which described a conversation that a reporter had overheard between Mr. Dowd and Mr. Cobb.

In the conversation — which occurred over lunch at a table on the sidewalk outside the Washington steakhouse B.L.T. — Mr. Cobb discussed the White House’s production of documents to Mr. Mueller’s office. Mr. Cobb talked about how Mr. McGahn was opposed to cooperation and had documents locked in his safe.

After the account of the lunch conversation was published, Mr. McGahn became convinced that Mr. Cobb believed that he was hiding documents. Concerned that he would be blamed, he decided to try to demonstrate to Mr. Mueller that he and other White House lawyers had done nothing wrong.

As Mr. Trump’s lawyers have shifted to a more antagonistic approach toward Mr. Mueller, it has seemed increasingly unlikely that Mr. Trump will sit for a voluntary interview. On “Meet the Press,” Mr. Giuliani repeated his fear of a “perjury trap.”

“It’s somebody’s version of the truth, not the truth,” Mr. Giuliani said of any statements by the president in such an interview.

“Truth is truth,” the show’s host, Chuck Todd, answered.

“No, it isn’t truth,” Mr. Giuliani replied. “Truth isn’t truth.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:03:18 #42
323401 Kijkertje
met filter
pi_181313261
Dean heeft het er maar druk mee :D

Michael Cohen's attorney says he's talking to lawyer who brought down Nixon

quote:
Lanny Davis, an attorney for former longtime Donald Trump lawyer Michael Cohen, said he has been reaching out regularly over the past few months to John Dean, the former White House counsel who helped bring down the presidency of Richard Nixon.

Cohen has sent signals that he might cooperate in the investigations surrounding his former boss. The fact that his lawyer is talking frequently to Dean — who was name-checked by Trump on Sunday in the context of recent reports that White House counsel Don McGahn is cooperating with investigators — adds new hints that Cohen could be open to being a potential witness in any case against Trump.

“I reached out to my old friend John Dean because of what he went through with Watergate, and I saw some parallels to what Michael Cohen is experiencing. I wanted to gain from John’s wisdom,” Davis told POLITICO.

“I certainly don’t want to raise expectations that Mr. Cohen has anything like the level of deep involvement and detailed knowledge that John Dean had in the Nixon White House as a witness to Nixon’s crimes, but I did see some similarities and wanted to learn from what John went through.”

Cohen, like Dean in the Nixon era, is wrapped up in a criminal investigation that has a parallel congressional probe, and he has been attacked by the president and by lawyers working for the president, including Rudy Giuliani, who said he has no credibility.

Davis, known as a media-friendly lawyer, said he first became friends with Dean when they appeared together on MSNBC in the late 1990s to comment on President Bill Clinton’s impeachment proceedings.

Rather than getting Dean’s legal advice for Cohen, Davis said he has been asking about Dean’s experiences during Watergate to refresh his own memory of the investigation.

Dean confirmed his frequent recent discussions with Davis and told POLITICO that another “person I’d really like to talk to is Guy Petrillo,” Cohen’s criminal defense lawyer.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 01:12:46 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181313398
https://www.nytimes.com/2(...)ns-donald-trump.html

quote:
Federal authorities investigating whether President Trump’s former personal lawyer and fixer, Michael D. Cohen, committed bank and tax fraud have zeroed in on well over $20 million in loans obtained by taxi businesses that he and his family own, according to people familiar with the matter.

Investigators are also examining whether Mr. Cohen violated campaign finance or other laws by helping to arrange financial deals to secure the silence of women who said they had affairs with Mr. Trump. The inquiry has entered the final stage and prosecutors are considering filing charges by the end of August, two of the people said.

Any criminal charges against Mr. Cohen would deal a significant blow to the president. Mr. Cohen, 52, worked for the president’s company, the Trump Organization, for more than a decade. He was one of Mr. Trump’s most loyal and visible aides and called himself the president’s personal lawyer after Mr. Trump took office.

The bank loans under scrutiny, the total of which has not been previously reported, came from two financial institutions in the New York region that have catered to the taxi industry, Sterling National Bank and the Melrose Credit Union, according to business records and people with knowledge of the matter, including a banker who reviewed the transactions.

Etc etc
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 20 augustus 2018 @ 02:18:18 #44
323401 Kijkertje
met filter
pi_181313937
Draadje:
benwikler twitterde op zaterdag 18-08-2018 om 02:32:28 At first, when Kavanagh was nominated, top GOP senators said that “it just seems to be common sense” that all his White House papers should be released. Then, on July 24, they met with Trump’s counsel. Turned on a dime. Now, releasing the papers would be “a bridge too far.” 1/ reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 02:29:51 #45
323401 Kijkertje
met filter
pi_181314012
kylegriffin1 twitterde op maandag 20-08-2018 om 01:55:09 Rand Paul was spotted boarding Air Force One this afternoon. Rand Paul said late this week that he wanted to talk to Trump about lifting sanctions on Russian political leaders. He also was the first to suggest revoking John Brennan's security clearance. https://t.co/S3UmzRlxe9 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 05:49:48 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181314655
Rand Paul heeft ook uitverkoop gehouden. Wat een rat is dat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 07:23:21 #47
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_181315013
Cohen 20 miljoen aan belastingfraude? Nee, toch! Zometeen krijgen we nog het idee dat er een heel moeras rondom Trump ligt.

Trump tweette een tijdje geleden ook al over die taxi business. Maar voor de rest zal Trump er volledig buiten staan. Trump zegt dat zelf ook, en waarom zou hij liegen?
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 07:44:40 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181315180
Als de waarheid geen waarheid is, is een leugen ook geen leugen. Dus zelfs al zou Trump liegen kan dat ook de waarheid zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:21:36 #49
216813 Genesisfan
pi_181316829
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 augustus 2018 @ 12:16:30 #50
426493 crew  PippenScottie
pi_181318594
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 05:49 schreef Ulx het volgende:
Rand Paul heeft ook uitverkoop gehouden. Wat een rat is dat.
Het za me niet verbazen als hij gechanteerd wordt.
Begin deze maand was hij in Moskou en sindsdien rijdt hij vooraan in de MAGA trein.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:31:34 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_181318832
Mjah als je voornaam Rand is, dan zul je misschien ook geen moeite hebben een klootzak te zijn zolang het eindresultaat maar minder belasting is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:36:49 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181318923
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 05:49 schreef Ulx het volgende:
Rand Paul heeft ook uitverkoop gehouden. Wat een rat is dat.
Hersenen beschadigd door die klap van zijn buurman?

Zijn pa is trouwens redelijk frequent te zien op RT. Dus hij is wel(-l)connected met het Kremlin.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:39:59 #53
147666 AnneX
pi_181318992
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:31 schreef speknek het volgende:
Mjah als je voornaam Rand is, dan zul je misschien ook geen moeite hebben een klootzak te zijn zolang het eindresultaat maar minder belasting is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@speknek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:54:58 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_181319286
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

@speknek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh klinkt goed! Misschien kijken of ik begin 2019 er dus ook naartoe kan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:56:00 #55
147666 AnneX
pi_181319313
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Oh klinkt goed! Misschien kijken of ik begin 2019 er dus ook naartoe kan.
Briljant. Misschien in reprise?
Yeah https://tga.nl/voorstellingen/the-fountainhead/speellijst w/
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:03:32 #56
154335 Knipoogje
*smile*
pi_181319484
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:16 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het za me niet verbazen als hij gechanteerd wordt.
Begin deze maand was hij in Moskou en sindsdien rijdt hij vooraan in de MAGA trein.
Dat opheffen van die Magnitskye act is echt top prio voor die Russen. Zodra dat is gebeurd gaan de floodgates of hell open. Ik denk dat een hoop GOPers en superPACs ineens aardig rijk worden via schimmige dealtjes.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 15:31:03 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181323257
Zou een NDA de reden zijn dat de WH-medewerkers allemaal liegen tegen de pers?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:32:11 #58
323401 Kijkertje
met filter
pi_181324983
Racist weggemoffeld. Only the best! :')

Trump speechwriter fired amid scrutiny of appearance with white nationalists

quote:
A White House speechwriter for President Trump was terminated last week after revelations that he had spoken at a conference attended by well-known white nationalists, according to three people familiar with the decision who were not authorized to speak publicly.

Darren Beattie, who was a visiting instructor at Duke University before he joined the White House speechwriting team, was fired Friday after a media inquiry about his appearance at the 2016 H.L. Mencken Club conference, where Beattie spoke on a panel alongside Peter Brimelow.

Brimelow, founder of the anti-immigrant website Vdare.com, is a “white nationalist” and “regularly publishes works by white supremacists, anti-Semites, and others on the radical right,” according to the Southern Poverty Law Center, an advocacy group that tracks extremists.

Earlier this year, Brimelow described himself as a believer in “racial nationalism” who sees the future of the United States “precipitating out on racial lines.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:39:42 #59
323401 Kijkertje
met filter
pi_181325149
realDonaldTrump twitterde op maandag 20-08-2018 om 16:13:19 I hope John Brennan, the worst CIA Director in our country’s history, brings a lawsuit. It will then be very easy to get all of his records, texts, emails and documents to show not only the poor job he did, but how he was involved with the Mueller Rigged Witch Hunt. He won’t sue! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 20-08-2018 om 16:23:57 Everybody wants to keep their Security Clearance, it's worth great prestige and big dollars, even board seats, and that is why certain people are coming forward to protect Brennan. It certainly isn't because of the good job he did! He is a political "hack." reageer retweet
Pentagon, State alumni join Brennan clearance outcry

With a third star-studded letter, more than 175 additional alumni of top national security jobs are joining the bipartisan outcry against President Trump's stripping of former CIA Director John Brennan's security clearance.

quote:
Who's in ... An organizer tells me: "This third statement includes career officials -- from Nick Rasmussen, former Director of NCTC, to Bill Burns, former Deputy Secretary of State, to Doug Wise, former Deputy Director of DIA, to political folks from both sides of the aisle -- including Tony Lake, former National Security Advisor and Sean O'Keefe, former Secretary of the Navy and NASA Administrator as well as more than 10 former U.S. Ambassadors and more than 20 former U.S. Attorneys."

Michael Morell -- former CIA acting director, and host of the CBS News "Intelligence Matters" podcast -- tells me Trump's approach has backfired:

- "People are essentially saying to the president: 'We will not be intimidated by you. For those of us who have been speaking up, we will continue to. And if we haven't been, we're going to start speaking up.'"

- "This is a great example of democracy -- exactly what all these folks who signed the letters spent their lives defending."

Read the full letter.


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 20-08-2018 16:50:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:42:07 #60
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181325221
Een nieuwe dag, een nieuwe kernsmelting.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:44:07 #61
-1 #ANONIEM
pi_181325264
Ondertussen is de jury in de Manafort-zaak bezig met dag 3 van het beraad. Het is niet super onrealistisch om te denken dat er vandaag een verdict komt, maar het kan ook nog dagen duren. Als hij schuldig bevonden wordt op alle aanklachten, kan hij 300 jaar ( :') ) krijgen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 16:51:49 #62
34114 vipergts
pi_181325533
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen is de jury in de Manafort-zaak bezig met dag 3 van het beraad. Het is niet super onrealistisch om te denken dat er vandaag een verdict komt, maar het kan ook nog dagen duren. Als hij schuldig bevonden wordt op alle aanklachten, kan hij 300 jaar ( :') ) krijgen.
Ja vast 5 jaar straf hooguit
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:17:18 #63
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181326304
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja vast 5 jaar straf hooguit
Maakt niet uit.
Krijgt toch pardon van Donald. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:19:34 #64
34114 vipergts
pi_181326369
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:17 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Maakt niet uit.
Krijgt toch pardon van Donald. :)
Dat waarschijnlijk ook nog maar dat doet niets af aan het vonnis
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:24:24 #65
448049 MichieldeRuyter
pi_181326496
Waar komt dat pardon verhaal vandaan? Lijkt mij niet waarschijnlijk, want is helemaal niet in het voordeel van Trump. Manafort verliest dan zijn 5th amendment rechten (want geen kans meer op self-incrimination) en kan dus gedwongen worden te getuigen tegen Trump. Daarnaast loopt er ook een stevige state rechtszaak tegen hem waarbij een eventueel federal pardon niet op gaat. Dus voor het ontlopen van gevangenisstraf hoeft Manafort het ook niet te doen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:44:10 #66
323401 Kijkertje
met filter
pi_181326977
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:24 schreef MichieldeRuyter het volgende:
Waar komt dat pardon verhaal vandaan? Lijkt mij niet waarschijnlijk, want is helemaal niet in het voordeel van Trump. Manafort verliest dan zijn 5th amendment rechten (want geen kans meer op self-incrimination) en kan dus gedwongen worden te getuigen tegen Trump. Daarnaast loopt er ook een stevige state rechtszaak tegen hem waarbij een eventueel federal pardon niet op gaat. Dus voor het ontlopen van gevangenisstraf hoeft Manafort het ook niet te doen.
Bovendien kan een pardon van Trump als 'obstruction of justice' worden aangemerkt :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:48:58 #67
-1 #ANONIEM
pi_181327095
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 16:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja vast 5 jaar straf hooguit
Nou ja, áls hij schuldig wordt bevonden, is het natuurlijk aan de rechter om de straf te bepalen. Vooralsnog is er geen reden om te denken dat deze rechter hem er licht van af zal laten komen. Als Manafort schuldig wordt bevonden op de grotere aanklachten, zitten er aardig wat jaartjes in het gevang aan te komen.

Dat hij niet tussen het Gen Pop gepeupel zal komen en zich niet elke avond af zal hoeven te vragen of het een shiv of een penis is die hij in z'n reet krijgt, is helaas is tweede verhaal.
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:59:48 #68
323401 Kijkertje
met filter
pi_181327342
kylegriffin1 twitterde op maandag 20-08-2018 om 17:50:01 Melania Trump attended a cyberbullying event this morning as her husband called Robert Mueller "disgraced and discredited" and John Brennan a "political 'hack'." reageer retweet

quote:
"In today's global society, social media is an inevitable part of our children's daily lives. It can be used in many positive ways, but can also be destructive and harmful when used incorrectly. This is why Be Best chooses to focus on the importance of teaching our next generation how to conduct themselves safely and in a positive manner in an online setting," Trump said.
De ironie! :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:13:23 #69
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181329312
Er zijn denk ik best wel situaties denkbaar waar Trump Manafort een pardon zou verlenen. Bijvoorbeeld bij een hung jury, om meer twijfel te zaaien over het Rusland onderzoek/zich te posteren als grote vechter tegen het onrecht van de 'deep state'. Kans lijkt me wel groter na de midterms mocht het al gebeuren.
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:27:41 #70
65902 Zwoerd
pi_181329792
Moet een president eigenlijk uitleg geven bij het verlenen van een pardon?
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:44:42 #71
-1 #ANONIEM
pi_181330316
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zijn denk ik best wel situaties denkbaar waar Trump Manafort een pardon zou verlenen. Bijvoorbeeld bij een hung jury, om meer twijfel te zaaien over het Rusland onderzoek/zich te posteren als grote vechter tegen het onrecht van de 'deep state'. Kans lijkt me wel groter na de midterms mocht het al gebeuren.
Oh ik twijfel er eigenlijk niet aan dan hij een pardon zal verlenen. De vraag is of dat wel zo handig is voor manafort.
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:48:58 #72
34114 vipergts
pi_181330443
quote:
6s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:59 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 20-08-2018 om 17:50:01 Melania Trump attended a cyberbullying event this morning as her husband called Robert Mueller "disgraced and discredited" and John Brennan a "political 'hack'." reageer retweet

[..]

De ironie! :X
Ach als haar man iemand vermoord is ze ook niet verantwoordelijk. Zie het als een stoot onder de gordel van zijn eigen vrouw
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 20 augustus 2018 @ 19:54:42 #73
448049 MichieldeRuyter
pi_181330596
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zijn denk ik best wel situaties denkbaar waar Trump Manafort een pardon zou verlenen. Bijvoorbeeld bij een hung jury, om meer twijfel te zaaien over het Rusland onderzoek/zich te posteren als grote vechter tegen het onrecht van de 'deep state'. Kans lijkt me wel groter na de midterms mocht het al gebeuren.
Waarom een pardon voor PR-redenen na de midterms?
Waarom Manafort dit accepteren bij een hung jury? Er komt er dan een nieuwe rechtszaak, wat maakt het pardon dan anders dan nu? Ofwel is komt er geen nieuwe rechtszaak en is hij een vrij man. De genoemde nadelen van een pardon blijven bovendien staan. Ik zie de logica niet :?

quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:27 schreef Zwoerd het volgende:
Moet een president eigenlijk uitleg geven bij het verlenen van een pardon?
nee
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:14:47 #74
323401 Kijkertje
met filter
pi_181331040
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:54 schreef MichieldeRuyter het volgende:

[..]

Waarom een pardon voor PR-redenen na de midterms?
Waarom Manafort dit accepteren bij een hung jury? Er komt er dan een nieuwe rechtszaak, wat maakt het pardon dan anders dan nu? Ofwel is komt er geen nieuwe rechtszaak en is hij een vrij man. De genoemde nadelen van een pardon blijven bovendien staan. Ik zie de logica niet :?

[..]

nee
Ik vraag me wel af wat er gebeurt als Manafort vervolgens zou weigeren te getuigen? Zie de zaak Andrew Miller, een soort test case om een gerechtelijke uitspraak te krijgen mbt de legitimiteit van Mueller's onderzoek.

quote:
On Friday, Miller defied a subpoena and refused to appear before Mueller’s grand jury. His lawyers argued that Mueller’s subpoena was invalid because the special counsel did not have the authority under the Constitution to issue it.

Judge Beryl Howell rejected the argument and subsequently held Miller in contempt of court. But she stayed the contempt order since his attorney plans to appeal her ruling to the Court of Appeals for the District of Columbia. As a result, Miller is not incarcerated.

“This is an opportunity for us to bring this challenge,” Kamenar told The Daily Beast.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:15:28 #75
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181331052
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:54 schreef MichieldeRuyter het volgende:
Waarom een pardon voor PR-redenen na de midterms?
Waarom Manafort dit accepteren bij een hung jury? Er komt er dan een nieuwe rechtszaak, wat maakt het pardon dan anders dan nu? Ofwel is komt er geen nieuwe rechtszaak en is hij een vrij man. De genoemde nadelen van een pardon blijven bovendien staan. Ik zie de logica niet

Het kan het gemoed omtrent het Rusland onderzoek wel beinvloeden zonder direct negatieve electorale gevolgen te riskeren (de kans dat ze minimaal de senaat houden lijkt best groot op het moment), zoals Clinton ook het publiek bespeelde voor wat betreft het onderzoek tegen hem. Verder zijn er ook na de midterms altijd wel weer verkiezingen, maar die liggen dan wat verder en dan heeft het mogelijk wat minder electoraal risico.

Omgekeerd zou je natuurlijk ook kunnen beargumenteren dat als de polls uitwijzen dat de kans wel heel erg groot is dat de democrats de midterms ruim het Huis pakken en een redelijke kans op de senaat hebben dat er dan misschien wel ene gokje genomen kan worden in die richting, waarom immers niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 20-08-2018 20:22:12 ]
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:24:41 #76
371563 Nintex
pi_181331269
Onze grote vrind Seth probeert zich al in te dekken met een "wat als de Manafort jury omgekocht is" verhaal. :')
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 20:27:44 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181331364
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:24 schreef Nintex het volgende:
Onze grote vrind Seth probeert zich al in te dekken met een "wat als de Manafort jury omgekocht is" verhaal. :')
Nee hoor, hij schrijft iets heel anders.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:29:56 #78
448049 MichieldeRuyter
pi_181331436
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het kan het gemoed omtrent het Rusland onderzoek wel beinvloeden zonder direct negatieve electorale gevolgen te riskeren (de kans dat ze minimaal de senaat houden lijkt best groot op het moment), zoals Clinton ook het publiek bespeelde voor wat betreft het onderzoek tegen hem. Verder zijn er ook na de midterms altijd wel weer verkiezingen, maar die liggen dan wat verder en dan heeft het mogelijk wat minder electoraal risico.

Omgekeerd zou je natuurlijk ook kunnen beargumenteren dat als de polls uitwijzen dat de kans wel heel erg groot is dat de democrats de midterms ruim het Huis pakken en een redelijke kans op de senaat hebben dat er dan misschien wel ene gokje genomen kan worden in die richting, waarom immers niet?
Het heeft toch alleen zin om " twijfel te zaaien over het Rusland onderzoek/zich te posteren als grote vechter tegen het onrecht van de 'deep state'." als je daar electoraal iets bij wint. Ergo, impeachment wilt voorkomen (liefst beide huizen behouden en de meer gematigde GOP'rs geen incentive geven om zich tegen je te keren).

Clinton bespeelde ook het publiek voor electoraal gewin. Jij stelt dat een pardon waarschijnlijker is na de midterm. Dat impliceert dus dat geen electoraal voordeel te behalen valt in november. De krappe meerderhied vd GOP en het gene wat Trump daarbij te verliezen heeft, maken duidelijk dat er zeker eea op het spel staat.

Waarom niet: omdat er concrete nadelen zijn aan het geven van een pardon aan Manafort. Ik
zlal mijzelf nog eens herhalen:
- Manafort verliest dan zijn 5th amendment rechten (want geen kans meer op self-incrimination) en kan dus gedwongen worden te getuigen tegen Trump.

En dan is nog de vraag of Manafort een pardon wil! Wat wint hij bij een pardon bij een hung jury?
Heeft alleen maar nadelen voor hem.

Dit alles bij elkaar vind ik het dus alles behalve logisch dat Trump een pardon zou geven bij een hung jury.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:29:59 #79
323401 Kijkertje
met filter
pi_181331438
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:24 schreef Nintex het volgende:
Onze grote vrind Seth probeert zich al in te dekken met een "wat als de Manafort jury omgekocht is" verhaal. :')
Welnee je leest met een gekleurde bril denk ik.

quote:
People should remember that if one or two Manafort jurors were threatened, bribed, or otherwise tampered with—which, to be clear, is very *unlikely*—the result would be a hung jury and a retrial, not an acquittal. The jury must be unanimous to acquit, and it undoubtedly won't be.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:35:24 #80
371563 Nintex
pi_181331625
Jawel hoor, hij gooit gewoon dat balletje op voor het geval dat.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:37:16 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181331687
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:29 schreef MichieldeRuyter het volgende:
Het heeft toch alleen zin om " twijfel te zaaien over het Rusland onderzoek/zich te posteren als grote vechter tegen het onrecht van de 'deep state'." als je daar electoraal iets bij wint. Ergo, impeachment wilt voorkomen (liefst beide huizen behouden en de meer gematigde GOP'rs geen incentive geven om zich tegen je te keren).
Dat hoeft niet direct bij de midterms. Korte termijn is voor hem denk ik het allerbelangrijkste om de senaat te houden, zodat hij rechters kan doorduwen en mensen makkelijker kan benoemen op andere posities. Zoals de vlag nu hangt is de kans dat de republikeinen de senaat houden erg groot en hoeft hij het niet direct te riskeren (ik zie het dus als een riskante move, wat electoraal gunstig of negatief voor hem kan uit pakken).
Wat hij wel kan doen is vlak na de midterms het anti-Mueller vuurtje verder opstoken met een dergelijke move, wat ofwel onderdeel van een breder plan is voor 2020 ofwel onderdeel van het masseren van de publieke opinie om van Mueller af te komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 20-08-2018 20:49:32 ]
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:40:19 #82
154335 Knipoogje
*smile*
pi_181331811
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:35 schreef Nintex het volgende:
Jawel hoor, hij gooit gewoon dat balletje op voor het geval dat.
Omdat mensen dat aan 'm vragen. En nee, hij gooit dat balletje niet op voor het geval. Dat wil je er graag in lezen, maar helaas is dat niet zo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:41:05 #83
323401 Kijkertje
met filter
pi_181331848
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:35 schreef Nintex het volgende:
Jawel hoor, hij gooit gewoon dat balletje op voor het geval dat.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 20:49:49 #84
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181332236
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:35 schreef Nintex het volgende:
Jawel hoor, hij gooit gewoon dat balletje op voor het geval dat.
Nee hoor. Je kunt denken dat dat de waarheid is, en dat is ook wel zo, maar sinds Giuliani weten we dat de waarheid geen waarheid is dus is het niet zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:54:21 #85
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181332471
  maandag 20 augustus 2018 @ 20:59:42 #86
-1 #ANONIEM
pi_181332733
quote:
Op maandag 20 augustus 2018 20:35 schreef Nintex het volgende:
Jawel hoor, hij gooit gewoon dat balletje op voor het geval dat.
Je eigen infantiliteit projecteren op een ander is niet netjes. :{w
  maandag 20 augustus 2018 @ 21:57:44 #87
448049 MichieldeRuyter
pi_181334531
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 20:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat hoeft niet direct bij de midterms. Korte termijn is voor hem denk ik het allerbelangrijkste om de senaat te houden, zodat hij rechters kan doorduwen en mensen makkelijker kan benoemen op andere posities. Zoals de vlag nu hangt is de kans dat de republikeinen de senaat houden erg groot en hoeft hij het niet direct te riskeren (ik zie het dus als een riskante move, wat electoraal gunstig of negatief voor hem kan uit pakken).
Wat hij wel kan doen is vlak na de midterms het anti-Mueller vuurtje verder opstoken met een dergelijke move, wat ofwel onderdeel van een breder plan is voor 2020 ofwel onderdeel van het masseren van de publieke opinie om van Mueller af te komen.
Dus resumerend; het is een riskante move vanuit PR/politiek perspectief, er zijn substantiële juridische nadelen en de ontvanger van het pardon heeft er niets bij te winnen. Lijkt mij dus geen waarschijnlijke case. Ik zie Trump wel een pardon uitdelen, maar niet op rationele gronden.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:31:51 #88
323401 Kijkertje
met filter
pi_181335553
ddale8 twitterde op zondag 19-08-2018 om 23:08:20 Here's the transcript of Trump's remarks at a New York fundraiser last week about coal and windmills. https://t.co/ADckyr4IET reageer retweet


:? 8)7 :X :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:34:04 #89
-1 #ANONIEM
pi_181335614
Het leest als een slechte sketch.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:35:09 #90
66582 Monolith
geniaal
pi_181335650
quote:
9s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Het leest als een slechte sketch.
Het leest vooral als een vreemde tekst voor een geheelonthouder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:39:36 #91
-1 #ANONIEM
pi_181335770
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het leest vooral als een vreemde tekst voor een geheelonthouder.
Ook dat. Al denk ik dat het dan eerder coke is dan drank. Het zou me niets verbazen als blijkt dat hij zo dol is op cola omdat hij denkt dat er echt coke in zit.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:40:09 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181335787
quote:
Ff quoten om de afbeelding te kunnen zien.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:41:29 #93
450064 archito
pi_181335819
Opinions krijgen bij Fox altijd een prominente plek op de homepage, als het maar pro Trump is:

http://www.foxnews.com/op(...)s-fatal-mistake.html
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:42:17 #94
-1 #ANONIEM
pi_181335836
Rand Paul is overigens op FOX aan het vertellen hoe Mueller veel te hard is voor Manafort.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:43:31 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181335869
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Rand Paul is overigens op FOX aan het vertellen hoe Mueller veel te hard is voor Manafort.
Party of law and order... wat een farce.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:45:49 #96
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181335912
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
ddale8 twitterde op zondag 19-08-2018 om 23:08:20 Here's the transcript of Trump's remarks at a New York fundraiser last week about coal and windmills. https://t.co/ADckyr4IET reageer retweet
[ afbeelding ]

:? 8)7 :X :|W
He;s got the best words _O_ ;(
in a crowd you lose humanity
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:56:25 #97
-1 #ANONIEM
pi_181336185
Letter from the President to State and Local Leaders

quote:
Dear America’s State and Local Leaders:

Every day, the heroic men and women of the United States Immigration and Customs Enforcement (ICE) and Customs and Border Protection (CBP) bravely put their safety on the line to protect our families, our communities, and our Nation. I urge you to join with the American people in applauding their sacrifice for our Nation and thanking them as they serve shoulder-to-shoulder with State and local law enforcement across the country. These courageous public servants and their families deserve to know that our elected leaders at every level support them as they fulfill their oath to defend and protect the United States.

On their behalf, I ask you to join me in publicly expressing your support for the men and women of ICE and CBP. Through letters, public statements, op-eds, resolutions, and events, we can give voice to our Nation’s longstanding tradition of honoring the public servants who protect our communities and our way of life. I also ask that each State and local jurisdiction safeguard their citizens and support the missions of ICE and CBP by voluntarily complying with Federal law and cooperating with both organizations in removing dangerous criminal aliens from our communities. Without your cooperation, violent criminal members of MS-13, drug cartels, and other transnational criminal organizations will continue to export terror, bloodshed, and suffering into our most vulnerable communities.

Tragically, the brave men and women of ICE have recently been subjected to a nationwide campaign of smears, insults, and attacks by politicians shamelessly catering to the extreme elements in our society that desire lawlessness and anarchy. Innocent Americans have watched as organized agitators defaced public property, obstructed the execution of our laws, slandered law enforcement personnel, blocked civilian access to public spaces, and created a hostile environment for our officers, agents, and support personnel. These horrendous assaults are no-doubt spurred on by the dangerous ”Abolish ICE” movement—a movement to abolish our borders entirely.
Helemaal door hemzelf geschreven. Die laatste zin is hilarisch. "Mensen willen onze grenzen opheffen!1!!!!"

rest vd tekst: https://www.whitehouse.go(...)state-local-leaders/
  Overall beste user 2022 maandag 20 augustus 2018 @ 22:56:57 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181336198
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2018 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
ddale8 twitterde op zondag 19-08-2018 om 23:08:20 Here's the transcript of Trump's remarks at a New York fundraiser last week about coal and windmills. https://t.co/ADckyr4IET reageer retweet
[ afbeelding ]

:? 8)7 :X :|W
What a fucking moron.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:57:46 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181336229
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 20 augustus 2018 @ 22:58:49 #100
-1 #ANONIEM
pi_181336252
De jury in de Manafort zaak heeft aangegeven door te willen gaan tot 6.15 PM, 00.15 onze tijd. Normaal stoppen ze rond 5 uur, het is onduidelijk of dit betekent dat ze er vandaag nog uit komen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 23:25:59 #101
465144 westwoodblvd
pi_181336925


Steun voor het Ruslandonderzoek lijkt stabiel te blijven, ondanks het feit dat Trump steeds agressiever tekeer gaat tegen Mueller. Geeft nu eigenlijk hetzelfde beeld als zijn approval.
  maandag 20 augustus 2018 @ 23:28:23 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181336982
Post dit soort tweets dan ook eens, cheerleader Nontex. Journalist bedreigd met woorden die je wel heel bekend moeten voorkomen:

https://twitter.com/kenvogel/status/1031645012008873984?s=21
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:05:09 #103
323401 Kijkertje
met filter
pi_181337856
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 19:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach als haar man iemand vermoord is ze ook niet verantwoordelijk. Zie het als een stoot onder de gordel van zijn eigen vrouw
Ow ik kan me heel goed voorstellen dat ze absoluut niet blij wordt van Trump maar tot nu toe hebben we maar bar weinig van haar gezien als presidentsvrouw. En tenslotte heeft ze zichzelf in deze situatie gebracht door met die hork te trouwen, ik neem aan om de centen en de Amerikaanse nationaliteit en niet om zijn charisma :')

Maar goed, ik lees dat ze nu ook van plan is om naar een aantal 'shithole countries' af te reizen in haar uppie tbv de Afrikaanse jeugd en niet om het wild daar af te knallen als vermaak waar Trump's zonen zo gek op zijn. Good for her! ^O^

Melania Trump planning solo international swing to Africa

quote:
Melania Trump is planning her first big solo international swing with a trip through several African countries in October.

The first lady told The Associated Press in a written statement Monday that she’s looking forward to learning about the issues that children living on the continent face, as well as appreciating Africa’s history and culture. She recently launched a U.S.-based effort focused on the well-being of children.

Mrs. Trump plans to travel without President Donald Trump, who was roundly criticized earlier this year after his private comment about “shithole countries” in Africa was leaked to journalists.

Exact dates for the trip and which African countries she will visit remain to be announced.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2018 00:13:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:30:04 #104
65902 Zwoerd
pi_181338571
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, en hij bleef de CBP de CBC noemen, maar dat meld je dan weer niet.
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zelf sprak hij het trouwens niet zo goed. Met zijn CBC.
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2018 23:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Genante opmerkingen weglachen is ook behoorlijk infantiel :{
Zo slaat hij toch eenvoudig 3 vissen aan de haak.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:34:59 #105
371563 Nintex
pi_181338679
jeffmason1 twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 00:03:12 Exclusive: @realDonaldTrump tells @Reuters he has chosen not to be involved in Mueller probe but is "totally allowed" to be if he wanted to. "I've decided to stay out. Now, I don't have to stay out, as you know. I can go in and I could... do whatever, I could run it if I want." reageer retweet
Nou die mensen die riepen dat Trump zijn politieke tegenstanders zou opruimen en zich met de Mueller probe zou bemoeien zijn er ook weer mooi ingetuind. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:58:32 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181339163
Ja hij blijft er helemaal uit. Dat tonen z’n tweets richting Sessions/Justitie die het moeten beëindigen wel aan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 01:11:27 #107
371563 Nintex
pi_181339373
FoxNews twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 00:50:50 Manafort, defense team 'very happy' after jury fails to reach verdict in third day of deliberations https://t.co/7jhk29ktgf reageer retweet
#FreePaulManafort

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clinton 2020 *O*
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 02:16:04 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181339813
Eng cult gedrag.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 02:39:44 #109
323401 Kijkertje
met filter
pi_181339896
En goed moment om deze erin te gooien. Interessante longread:

9 essential lessons from psychology to understand the Trump era

Motivated reasoning, bias, fake news, conspiracy theories, and more, explained.

quote:
In January 2017, when then-White House press secretary Sean Spicer tried to claim that President Donald Trump’s inauguration was the most-watched in history, it felt like the beginning of a new, dark era of politics and public life.

As it has matured, the Trump era of conservative politics is increasingly defined by its tribalism and fear and the fracturing of our sense of a shared reality.

And it’s pretty disorienting.

I’ve spent much of the past several years reporting on political psychology, asking the country’s foremost experts on human behavior some variation of, “What the hell is going on in the United States?”

Thankfully, at a time when we really need answers, they often deliver.

Here are the social science lessons I keep coming back to, to help me explain what’s happening in America in the Trump era. Perhaps you’ll find them helpful too.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 04:31:27 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_181340161
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 04:06:08 Just watched former Intelligence Official Phillip Mudd become totally unglued and weird while debating wonderful @PARISDENNARD over Brennan’s Security Clearance. Dennard destroyed him but Mudd is in no mental condition to have such a Clearance. Should be REVOKED? @seanhannity reageer retweet
Het korte filmpje in deze tweet:
AC360 twitterde op zaterdag 18-08-2018 om 02:36:02 "Zero. I get zero dollars from consulting companies that deal with U.S. government. Are we clear?" Counterterrorism analyst Phil Mudd takes exception to commentator Paris Dennard's suggestion that he benefits financially from his security clearance https://t.co/kPjQ9VFu4t https://t.co/rTdipyFavC reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 04:15:16 So Trump is now apparently threatening to revoke a former CIA official's security clearance because of a television interview he didn't like. reageer retweet
Het hele interview met Philip Mudd (Ex-CIA and FBI official) en Paris Dennard (conservatief commentator):



[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2018 06:45:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:18:31 #111
134899 koningkerel
pi_181340311
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
<Knip>

Het hele interview met Paris Dennard (Ex-CIA and FBI official) en Philipp Mudd (conservatief commentator):

Je hebt de namen verkeerd om volgens mij.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:48:01 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_181340349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 06:18 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Je hebt de namen verkeerd om volgens mij.
Dank en fixed. :P

Ik had hun status later toegevoegd voor de duidelijkheid! :D maar bij de verkeerde dusss.. :@

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 21-08-2018 06:54:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:40:50 #113
13309 nostra
ask why
pi_181340502
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 04:06:08 Just watched former Intelligence Official Phillip Mudd become totally unglued and weird while debating wonderful @PARISDENNARD over Brennan’s Security Clearance. Dennard destroyed him but Mudd is in no mental condition to have such a Clearance. Should be REVOKED? @seanhannity reageer retweet
Het korte filmpje in deze tweet:
AC360 twitterde op zaterdag 18-08-2018 om 02:36:02 "Zero. I get zero dollars from consulting companies that deal with U.S. government. Are we clear?" Counterterrorism analyst Phil Mudd takes exception to commentator Paris Dennard's suggestion that he benefits financially from his security clearance https://t.co/kPjQ9VFu4t https://t.co/rTdipyFavC reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 04:15:16 So Trump is now apparently threatening to revoke a former CIA official's security clearance because of a television interview he didn't like. reageer retweet
Het hele interview met Philip Mudd (Ex-CIA and FBI official) en Paris Dennard (conservatief commentator):


Ah, hij heeft eindelijk een knopje gevonden waar Hij en Hij ALLEEN aan mag en kan draaien om zijn macht naar buiten te kunnen uiten, zonder dat dat rare congres of één of andere rechter zich er tegenaan denkt te mogen bemoeien.

Man man man.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:56:12 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181340611
Zijn ego boven staatsveiligheid.

Wat had HRC gelijk toen ze zei dat Trump thinskinned was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:18:38 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181340784
nielslesniewski twitterde op maandag 20-08-2018 om 21:03:18 The NRCC just used this image in a fundraising email. https://t.co/QlVd0Vu4Cr reageer retweet


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toondove mongool. D'r zijn twee shuttles gecrasht. Hoe moeilijk is het?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:22:52 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181340809
Pentagon contradicts President Trump, says he wasn't given military parade cost estimate before canceling it

Kan Trump nou gewoon echt niet normaal doen? Niets doen zonder te liegen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:06:18 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181341205
Anyway, de Oranje Haarbal heeft met Reuters gesproken.

ReutersPolitics twitterde op maandag 20-08-2018 om 23:59:45 EXCLUSIVE: Trump says that speaking to Mueller's investigators in Russia probe could be a perjury trap; declines to say whether he will do an interview with Mueller's team https://t.co/ohTVDxQUfS reageer retweet
Kortom: Hij doet het in zijn broek. Naar Mueller gaan betekent dat hij of moet bekennen, of moet liegen onder ede. En hij lijkt het zich te realiseren. Misschien werkt een leugen prima als je een huisjesmelker bent die zijn klanten wil bedonderen, maar nu gaat het trucje niet op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:48:34 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181342545
University of North Carolina Students Topple Confederate Monument

En weer een standbeeld minder.



[ Bericht 18% gewijzigd door Ulx op 21-08-2018 11:00:17 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:52:01 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181342599
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 00:34 schreef Nintex het volgende:
jeffmason1 twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 00:03:12 Exclusive: @realDonaldTrump tells @Reuters he has chosen not to be involved in Mueller probe but is "totally allowed" to be if he wanted to. "I've decided to stay out. Now, I don't have to stay out, as you know. I can go in and I could... do whatever, I could run it if I want." reageer retweet
Nou die mensen die riepen dat Trump zijn politieke tegenstanders zou opruimen en zich met de Mueller probe zou bemoeien zijn er ook weer mooi ingetuind. :')
Uhm, hoezo geloof jij wat hij hier zegt dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:07:28 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181342875
Op zich trouwens wel terecht dat die studenten pissig zijn. Betaal je je te pletter om te mogen studeren geeft die universiteit gewoon tonnen uit om een monument voor landverraders te beschermen. Laat dan de voorstanders opdragen voor de kosten en geeft de tegenstanders korting op het collegegeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:14:09 #121
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181343004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:07 schreef Ulx het volgende:
Op zich trouwens wel terecht dat die studenten pissig zijn. Betaal je je te pletter om te mogen studeren geeft die universiteit gewoon tonnen uit om een monument voor landverraders te beschermen. Laat dan de voorstanders opdragen voor de kosten en geeft de tegenstanders korting op het collegegeld.
Wat een onzin, de tegenstanders overtreden de wet. Ik zou zeggen laat de vervuiler maar betalen.

Van mij hoeven de helft van de uitkeringen ook niet, kan ik dan ook korting krijgen op mijn belasting?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:32:47 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181343387
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:14 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat een onzin, de tegenstanders overtreden de wet. Ik zou zeggen laat de vervuiler maar betalen.

Van mij hoeven de helft van de uitkeringen ook niet, kan ik dan ook korting krijgen op mijn belasting?
Kies dan een juiste analogie: De overheid verplicht jou een standbeeld van Anton Mussert neer te zetten en maakt jou verantwoordelijk voor de bewaking.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:44:36 #123
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181343679
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kies dan een juiste analogie: De overheid verplicht jou een standbeeld van Anton Mussert neer te zetten te laten staan en maakt jou verantwoordelijk voor de bewaking.
Wat ook gebeurd is met de Muur van Mussert.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:45:51 #124
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181343708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat ook gebeurd is met de Muur van Mussert.
Nee, muur stond er al en was geen eerbetoon aan Mussert, wat een standbeeld wel is.

Dat is wel een groot verschil.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:03:14 #125
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181344093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat ook gebeurd is met de Muur van Mussert.
Nee, de overheid verplicht jou om 70 jaar na de oorlog een standbeeld van Mussert (of voor mijn part de omgekomen oostfrontgangers) te plaatsen en maakt jou verantwoordelijk voor de bescherming.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:07:19 #126
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181344174
zucht...

Wat het dichtst in de buurt komt is een standbeeld van Daendels http://stichtingdaendels.nl/h-w-daendels/. Als het gaat om landverraad van een behoorlijk tijd terug (100+ jaar). Maar vrijwel niemand weet dat er een standbeeld van hem is, of uberhaupt wie hij was.

Mij werd verweten niet de juiste analogie te kiezen, volgens ULX zou "Van mij hoeven de helft van de uitkeringen ook niet, kan ik dan ook korting krijgen op mijn belasting?" moeten worden vervangen door "De overheid verplicht jou een standbeeld van Anton Mussert neer te zetten en maakt jou verantwoordelijk voor de bewaking."

Ik ging er niet dieper op in en gaf halfslachtig aan dat de monumentenzorg niet veel verschild tussen USA en NL. Dit was niet duidelijk genoeg en dat spijt mij ten zeerste.

In veel landen staan er standbeelden die controversieel zijn, in Nederland zou het standbeeld van J.P. Coen in Hoorn dat het best illustreren. Voornamelijk als je kijkt naar de motieven van de actievoerders die kort gezegd over White supremacy gaan.

Ulx refereerde echter aan standbeelden van schuldigen aan landverraad, daar hebben we er minder van in Nederland, en aangezien we het hier in het topic over de VS hebben, lijkt landverraad geen reden die meespeelt in de discussie. Er zijn tegenwoordig weinig Amerikanen die het zuiden zien als landverraders, ze zijn er vast wel, maar de meerderheid ziet het niet als zodanig.

De stelling van Ulx klopt verder ook niet op het punt dat de overheid het standbeeld van Silent Sam daar heeft geplaatst, dat waren de "United Daugthers of the Confederacy". Het standbeeld is tegenwoordig een monument en moet worden beschermd zoals elk ander monument, ook al is het controversieel.

De beginstelling van Ulx was ook dat er maar betaald moest worden door de voorstanders en niet door de eigenaar/beheerder. Zelfs in zoverre mate dat tegenstanders een voordeel zouden moeten krijgen.
Als je het op Nederland wil projecteren zou je je kunnen afvragen of beschadigingen aan het standbeeld van JP Coen wel door de gemeente Hoorn betaald moeten worden. Maar door de fans van JP Coen, mensen die in de gemeente wonen en geen fan van JP Coen zijn hoeven dan minder belasting te betalen. Zo klopt de analogie redelijk voor zover ik het in deze paar zinnen kan vatten.

Mijn standpunt is dat ik dat een idioot idee vind.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:12:56 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181344311
JP Coen flikte niets tegen de Nederlandse Staat (Of de Republiek). Ik vind die analogie ook niet kloppen.

Feit is dat de CSA gewoon een club landverraders waren. Dat je daar geen standbeelden van wilt snap ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:15:21 #128
359444 Ludachrist
pi_181344352
Lekker interessant verder wie er moet betalen voor het bewaken van een of ander standbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:23:00 #129
465144 westwoodblvd
pi_181344500
Rusland blijft onverminderd doorgaan met het voeren van een eenzijdige cyberoorlog:

The Russians tried to hack the Senate and conservative think tanks, Microsoft says
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:25:54 #130
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181344551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:23 schreef westwoodblvd het volgende:
Rusland blijft onverminderd doorgaan met het voeren van een eenzijdige cyberoorlog:

The Russians tried to hack the Senate and conservative think tanks, Microsoft says
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Dit keer maar conservatieve doelen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:29:04 #131
465144 westwoodblvd
pi_181344611
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dit keer maar conservatieve doelen?
Het doel is ontregeling en het afbreken van vertrouwen in democratische instituties. Dat kan m.i. zowel linksom als rechtsom.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:32:57 #132
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181344682
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het doel is ontregeling en het afbreken van vertrouwen in democratische instituties. Dat kan m.i. zowel linksom als rechtsom.
paulkrugman twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 11:05:58 The G.O.P.’s Climate of Paranoia via @NYTimes https://t.co/iF991XWgT9 reageer retweet
Daar heeft de GOP an sich weinig hulp bij nodig. Aardig stuk van Krugman.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:37:14 #133
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181344748
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 04:06:08 Just watched former Intelligence Official Phillip Mudd become totally unglued and weird while debating wonderful @PARISDENNARD over Brennan’s Security Clearance. Dennard destroyed him but Mudd is in no mental condition to have such a Clearance. Should be REVOKED? @seanhannity reageer retweet

Aldus Donald "I never watch CNN" Trump
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:40:11 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181344788
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 12:38:19 A Blue Wave means Crime and Open Borders. A Red Wave means Safety and Strength! reageer retweet
Sure dude.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:57:33 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181345119
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 12:55:03 Even James Clapper has admonished John Brennan for having gone totally off the rails. Maybe Clapper is being nice to me so he doesn’t lose his Security Clearance for lying to Congress! reageer retweet
Je moet liev zijn, dan krijg je koekjes!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:14:11 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181345506
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:10:49 Fake News, of which there is soooo much (this time the very tired New Yorker) falsely reported that I was going to take the extraordinary step of denying Intelligence Briefings to President Obama. Never discussed or thought of! reageer retweet
Hij is nog niet bijster interessant vandaag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:16:01 #137
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181345549
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:14 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:10:49 Fake News, of which there is soooo much (this time the very tired New Yorker) falsely reported that I was going to take the extraordinary step of denying Intelligence Briefings to President Obama. Never discussed or thought of! reageer retweet
Hij is nog niet bijster interessant vandaag.
Never discussed or thought of....until now!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:17:20 #138
314798 DestroyerPiet
pi_181345589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:14 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 13:10:49 Fake News, of which there is soooo much (this time the very tired New Yorker) falsely reported that I was going to take the extraordinary step of denying Intelligence Briefings to President Obama. Never discussed or thought of! reageer retweet
Hij is nog niet bijster interessant vandaag.
bijzonder dat hij het heeft over president Obama die is toch al een tijd geen president meer.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:18:32 #139
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181345623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:12 schreef Ulx het volgende:
JP Coen flikte niets tegen de Nederlandse Staat (Of de Republiek). Ik vind die analogie ook niet kloppen.
Maar degenen die het standbeeld hebben omgegooid deden dat vanwege standpunten omtrent minderheden en discriminatie, niet vanwege landverraad. Daardoor zijn beelden van onze VOC helden hetgeen dat het dichtst in de buurt gaat komen. Zoals ik ook zei heb je ook een standbeeld van Daendels, maar dat is gewoon te obscuur om aan te refereren.

quote:
Feit is dat de CSA gewoon een club landverraders waren. Dat je daar geen standbeelden van wilt snap ik.
https://www.creators.com/(...)te-generals-traitors Feit is gewoon dat de Amerikanen er laconiek mee omgingen, in principe was de onafhankelijkheidsoorlog ook landverraad, alleen omdat ze toen gewonnen hebben werden het helden. Het beeld is trouwens zonder patroontas uitgevoerd, zodoende kan het geen schot lossen, dit was bewust gedaan.

Je kunt het beeld zien als een beeld ter nagedachtenis aan de honderden studenten die gesneuveld zijn in de burgeroorlog aan de zuidelijke kant.
Je kunt het ook zien als een beeld dat racisme uitdraagt, niet in het minst om de wat dubieuze onthullingsspeech.

Maar goed, het zal je toch geen zak interesseren zolang je er maar een kersje naar je smaak in kan vinden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:23:16 #140
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181345734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:18 schreef zalkc het volgende:
Je kunt het beeld zien als een beeld ter nagedachtenis aan de honderden studenten die gesneuveld zijn in de burgeroorlog aan de zuidelijke kant.
Je kunt het ook zien als een beeld dat racisme uitdraagt, niet in het minst om de wat dubieuze onthullingsspeech.
Beide is natuurlijk waar.

Alleen de motivatie van degene die 'm geplaatst hebben is duidelijk dat 2e.

Dus dan mag je kiezen wat je belangrijker vindt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:46:06 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181346375
Mediaite twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 16:58:48 Ken Starr on Mueller Probe: ‘We Don’t Want Prosecutors on a Fishing Expedition’ https://t.co/Bh3THOB3To https://t.co/mUVuUD2ElQ reageer retweet
Wijze woorden van Ken Starr. Als je bijvoorbeeld een onderzoek doet naar wat vastgoedtransacties ga je ook geen rapport schrijven over een pijpbe- oh wacht effe....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:49:37 #142
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181346474
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:57:34 #143
-1 #ANONIEM
pi_181346707
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2018 13:17 schreef DestroyerPiet het volgende:
Bijzonder dat hij het heeft over president Obama die is toch al een tijd geen president meer.
Dat is de correcte aanspreektitel voor zowel de huidige president als voormalige presidenten.

Dat is een veelvuldig gemaakte fout.
Zó veelvuldig dat ik dacht dat het protocol was. :@

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 14:00:48 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:03:28 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181346890


:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:55:47 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181349477
GOP Gubernatorial Candidate Jokes, ‘The Russians Are Going To Help Me’

Ik vind het maar een matige garp.

quote:
While the recording indicates that Wagner made the comments in jest, his remarks do recall Trump's exhortation to Russia to hack a private server Clinton used when she was secretary of state.

"Russia, if you're listening, I hope you're able to find the 30,000 emails that are missing," Trump said during a press conference on July 27, 2016. "I think you will probably be rewarded mightily by our press."

According to Mueller's indictments, Russian hackers began to spearfish Clinton campaign officials to gain access to their private digital information that very evening.

Wagner's joking aside, polling indicates he could truly use some help. The most recent major survey of Pennsylvania voters, from Suffolk University and the York Daily Record, finds Wolf leading the Republican by 13 points.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:23:23 #146
448802 FlipjeHolland
pi_181350059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 12:23 schreef westwoodblvd het volgende:
Rusland blijft onverminderd doorgaan met het voeren van een eenzijdige cyberoorlog:

The Russians tried to hack the Senate and conservative think tanks, Microsoft says
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Hoe gaat Trump dit recht lullen? Microsoft Witch Hunt?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:24:57 #147
448802 FlipjeHolland
pi_181350094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 13:17 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

bijzonder dat hij het heeft over president Obama die is toch al een tijd geen president meer.
Oud-presidenten houden ook de titel President.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:45:40 #148
323401 Kijkertje
met filter
pi_181350378
Lang leve de deregulering! :')

E.P.A.’s New Coal Pollution Rules Will Lead to More Deaths, Agency’s Numbers Show

quote:
The Trump administration on Tuesday made public the details of its new pollution rules governing coal-burning power plants, and the fine print includes an acknowledgment that the plan would increase carbon emissions and lead to up to 1,400 premature deaths annually.

The proposal, the Affordable Clean Energy rule, is a replacement for the Obama-era Clean Power Plan, which was an aggressive effort to speed up the closures of coal-burning plants, one of the main producers of greenhouse gases, by setting national targets for cutting carbon dioxide emissions and encouraging utilities to use cleaner energy sources like wind and solar.

The new proposal, issued by the Environmental Protection Agency, instead seeks to make minor on-site efficiency improvements at individual plants and would also let states relax pollution rules for power plants that need upgrades, keeping them active longer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:55:34 #149
448802 FlipjeHolland
pi_181350548
Ze kunnen beter die hele EPA opdoeken, of de naam veranderen. met het milieu beschermen heeft het weinig meer te maken in ieder geval.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:57:18 #150
66582 Monolith
geniaal
pi_181350587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:55 schreef FlipjeHolland het volgende:
Ze kunnen beter die hele EPA opdoeken, of de naam veranderen. met het milieu beschermen heeft het weinig meer te maken in ieder geval.
De Environmental Pollution Agency.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:01:29 #151
-1 #ANONIEM
pi_181350684
quote:
My god wat is die man in de war
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:42:29 #152
-1 #ANONIEM
pi_181351518
quote:
Jury asks what happens if they can't come to consensus on one count
The jury asked in a note signed by the foreman today: "If we cannot come to a consensus for a single count, how can we fill in the verdict sheet?"

The jury note also said they needed a new verdict sheet, and they asked what not coming to a conclusion would mean for the "final verdict."
Lijkt er dus op dat ze er, op één aanklacht na, uit zijn.

Volgens mij is het antwoord op de vraag overigens dat dan voor de aanklacht waar ze niet uit komen een nieuwe rechtszaak zal moeten komen met een nieuwe jury, en de rest wel gewoon berecht kan worden in deze zaak, maar pin me er niet op vast.

ShimonPro twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 17:43:30 Judge T.S. Ellis is preparing to give the jury a direction to continue deliberations to see if they can reach a unanimous conclusion, he said in court. The court is on a five minute recess as both sets of attorneys review the instruction language. reageer retweet


[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 17:44:45 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:02:34 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181351860
Cohen op weg naar een deal

https://www.nbcnews.com/n(...)-prosecutors-n902571

quote:
Ex-Trump lawyer Michael Cohen discussing plea deal with prosecutors

The deal could come as early as today, say sources familiar with the matter.

Michael Cohen, President Trump's former personal attorney, is discussing a possible guilty plea with federal prosecutors in Manhattan in connection with tax fraud and banking-related matters, multiple sources familiar with the matter tell NBC News.

Those sources stress no deal has been reached but do say the potential deal could be reached as early as today.

The plea could have significant implications for Trump, who has blasted Cohen ever since his former fixer and his attorney, old Clinton hand Lanny Davis, began signaling this summer that Cohen might cooperate with special counsel Robert Mueller’s investigation.

When reached by NBC, Davis said he cannot comment on advice of counsel since there is an ongoing investigation. Cohen has previously denied wrongdoing.

The Cohen probe is being led by the office of the U.S. Attorney for the Southern District of New York in Manhattan, but any cooperation agreement would likely extend to other federal investigations.

Cohen, who once bragged he'd take a bullet for Trump, hinted in July that may have changed. "I put family and country first," he told ABC.

In addition to bank and tax fraud questions arising from Cohen's taxi business, federal prosecutors are looking into whether the hush-money payments Cohen arranged with women who claimed they had sexual encounters with Trump amount to violations of campaign finance law.

FBI agents raided Cohen’s office and hotel room in April and seized documents and electronics. According to people with knowledge of the search warrant, agents were looking for information related to a $130,000 transaction between Cohen and adult film star Stormy Daniels, who allegedly had an affair with Trump more than a decade ago, as well as information about a reported payment of $150,000 to former Playboy model Karen McDougal, who also says she had an affair with Trump, and information about the “Access Hollywood” tape in which Trump was heard making vulgar boasts about women.

The FBI has also monitored his phone calls with a pen register, meaning that the incoming and outgoing phone numbers were recorded but not the content of the calls.

In July, Davis released a phone conversation that Cohen secretly recorded in which Trump mentions “cash” in relation to a possible payment involving McDougal.

Made two months before the presidential election, the tape appears to show Cohen, who was Trump's personal attorney at the time, discussing "how to set the whole thing up with funding." At one point, Trump appears to ask "what financing?" and seems to ask "pay with cash?"

Cohen appears to then say "No, no, no, no, no, no, I got ..." before Trump is heard saying, or asking, "check," and then the recording abruptly ends. Although the exact wording on the tape is unclear at times, it does make it clear that Trump was aware of the model's allegation of the affair and the plans to pay to ensure her silence.

Several major companies say Cohen contacted them after Trump’s upset victory in the 2016 president election promising access to the new administration. An official with the pharmaceutical company Novartis said the company signed a one-year, $1.2 million contract with Cohen, and AT&T also said it has met with Cohen. AT&T confirmed in an email to employees saying it had hired “several consultants” in early 2017 to help it “understand” the incoming administration.

Both Novartis and AT&T said they had been contacted by Mueller’s investigators.

Cohen, 51, was a vice president of the Trump Organization when he left the company in May. A former personal injury lawyer, he began working for the company in 2007 after helping Trump win a fight with the board at his condominium tower near the United Nations. He also owns numerous taxi medallions, which allow drivers to operate yellow cabs in New York.

He became known for taking aggressive action to defend Trump’s interests.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:05:35 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181351907
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lijkt er dus op dat ze er, op één aanklacht na, uit zijn.

Volgens mij is het antwoord op de vraag overigens dat dan voor de aanklacht waar ze niet uit komen een nieuwe rechtszaak zal moeten komen met een nieuwe jury, en de rest wel gewoon berecht kan worden in deze zaak, maar pin me er niet op vast.

ShimonPro twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 17:43:30 Judge T.S. Ellis is preparing to give the jury a direction to continue deliberations to see if they can reach a unanimous conclusion, he said in court. The court is on a five minute recess as both sets of attorneys review the instruction language. reageer retweet
Ik verwacht geen unanieme vrijspraak op 17 van de 18 aanklachten. Volgens mij heeft Manafort een probleem.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:12:55 #155
465144 westwoodblvd
pi_181352028
Ex-Trump lawyer Michael Cohen discussing plea deal with prosecutors
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

Cohen wil een deal.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:13:19 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181352036
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Ex-Trump lawyer Michael Cohen discussing plea deal with prosecutors
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

Cohen wil een deal.
Twee posts boven je :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:14:10 #157
465144 westwoodblvd
pi_181352051
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:13 schreef Szura het volgende:

[..]

Twee posts boven je :')
Net te laat sorry.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:32:09 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181352408
Ik ben benieuwd naar de reactie van Trump als Manafort vandaag neergaat èn Cohen een deal sluit. Wat ik las:

- Niemand meer security clearance
- Extreme rant op twitter waar geen touw aan vast te knopen is.
- Oproep richting 2A mensen om iets tegen Mueller te doen.
- Oorlog met Iran uitlokken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:46:39 #159
-1 #ANONIEM
pi_181352718
Spannend F5 dagje wel zo.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:48:09 #160
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181352756
Ach ja. Maximale straf voor Manafort is 305 jaar.

Ik denk niet dat hij dat uit hoeft te zitten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:58:58 #161
66582 Monolith
geniaal
pi_181352980
Nog een aardig stukje over Voter ID laws:
https://fivethirtyeight.c(...)about-voter-id-laws/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:14:50 #162
441214 Roamnroll
pi_181353335
quote:
CleanCoal

#TremendousCoal!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Roamnroll op 21-08-2018 19:24:01 ]
.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:19:42 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181353428
Dit wordt echt weer een idiote avond (middag) he :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:21:24 #164
465144 westwoodblvd
pi_181353464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:32 schreef Ulx het volgende:
Ik ben benieuwd naar de reactie van Trump als Manafort vandaag neergaat èn Cohen een deal sluit. Wat ik las:

- Niemand meer security clearance
- Extreme rant op twitter waar geen touw aan vast te knopen is.
- Oproep richting 2A mensen om iets tegen Mueller te doen.
- Oorlog met Iran uitlokken.
En waar lees jij dit? :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:25:39 #165
147666 AnneX
pi_181353547
De griezel...Sessions onder de radar.
https://www.nbcnews.com/t(...)y-what-he-ncna901821
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:28:08 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181353607
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En waar lees jij dit? :')
Twitter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:29:34 #167
-1 #ANONIEM
pi_181353631
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En waar lees jij dit? :')
Nou ja, in het onwaarschijnlijke geval dat op dezelfde dag én Manafort schuldig bevonden wordt én Cohen een plea deal blijkt te hebben ondertekend, gaat het voor Kelly wel erg moeilijk zijn om Trumps dikke vingers van z'n iPhone af te houden, gok ik zo.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:30:02 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181353641
https://twitter.com/SethAbramson/status/1031955658692849665?s=19

Ook nog iets voor Flynn.....?

Cohen flipt, Manafort schuldig èn dat ook nog eens op dezelfde dag?

:9
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:44:07 #169
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181353969
Cohen krijgt een deal, volgens ABC.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:44:27 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181353983
En het winnen gaat door....


A judge in Washington D.C. on Monday ruled in favor of Christopher Steele, the former British intelligence officer who authored an unverified dossier alleging ties between President Trump's campaign and Russia.

In the ruling reported by The Guardian, Steele's motion to dismiss a case filed by three Russian billionaires arguing that Steele had defamed them in the dossier was thrown out a judge who ruled that the three men had not sufficiently proved that Steele knew any information in the dossier to be false.

Republicans and allies of President Trump have erroneously accused the FBI of beginning an investigation into the Trump campaign's alleged ties to Russia based off claims made in the Steele dossier, while the investigation was actually launched due to comments former aide George Papadopoulous made to Australian officials.

The ruling was not on the merits of the information itself, The Guardian noted, and instead hinged on whether Steele acted with malice to defame the businessmen.


The three men, Mikhail Fridman, Petr Aven and German Khan, own stakes in Alfa Bank, a Russia-based bank that was alleged in the dossier among other charges to have been involved in illicit payments made to Russian President Vladimir Putin.

Alfa has denied the charges, telling The Guardian in a statement that it "strongly disagreed" with the judge's findings and that the company would "almost certainly appeal" the decision.

Steele's attorney, Christy Hull Eikhoff, told the newspaper that attacks on Steele's credibility were "baseless" and that Steele would continue to fight any legal claims arising from his work on the dossier.


"We will continue to defend against baseless attacks on Chris and hope that the result of this case will be a message to those who seek to intimidate Chris and his company," she said.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:45:10 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181353998
The Meltdown will be yuge.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:14:08 #172
-1 #ANONIEM
pi_181354822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:44 schreef Nibb-it het volgende:
Cohen krijgt een deal, volgens ABC.
Jep, nu bevestigd dat hij vanmiddag 4PM voor de rechter verschijnt ervoor. Hoo boy. Cohen heeft een hoop te vertellen, gok ik zo.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:15:26 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181354857
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep, nu bevestigd dat hij vanmiddag 4PM voor de rechter verschijnt ervoor. Hoo boy. Cohen heeft een hoop te vertellen, gok ik zo.
Die coffeeboy?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:16:25 #174
465144 westwoodblvd
pi_181354883
quote:
CNBC cameras in Manhattan spotted Michael Cohen entering a building that houses the FBI field office in New York at about 1:45 pm.
https://t.co/7MQ4uxt99dht(...)967341909893121?s=19
Vraag is wat Cohen terug moet doen voor een deal. Hij is in ieder geval al gespot bij een FBI kantoor.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:19:22 #175
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181354959
Ben eik wel benieuwd of hij mss ook wat te vertellen heeft over Hannity of als deputy finance chair van de RNC daar wat over kan en wil verklaren.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:20:45 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181354984
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:22:14 #177
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181355027
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jep, nu bevestigd dat hij vanmiddag 4PM voor de rechter verschijnt ervoor. Hoo boy. Cohen heeft een hoop te vertellen, gok ik zo.
Volgens bronnen van CNN heeft de plea deal in ieder geval niks met Trump te maken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:23:54 #178
-1 #ANONIEM
pi_181355060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:22 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens bronnen van CNN heeft de plea deal in ieder geval niks met Trump te maken.
Hij sluit een plea voor aanklachten die niets met Trump te maken hebben. Wat hij daarvoor op tafel moet leggen, kan natuurlijk wél prima met Trump te maken hebben.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:25:28 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181355084
Hoe denkt men hier over Ocasio-Cortez?
Hoorde eerst op internet vooral positieve geluiden over haar. De laatste 2 weken lees ik echter alleen maar domme dingen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:25:38 #180
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181355086
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij sluit een plea voor aanklachten die niets met Trump te maken hebben. Wat hij daarvoor op tafel moet leggen, kan natuurlijk wél prima met Trump te maken hebben.
Ze bedoelen daarmee dat Cohen niet samenwerkt met justitie tegen Trump.

Per @KaraScannell, Cohen isn't flipping, he's just agreeing to plea guilty.

I assume that means one of three things is true

1. He doesn't want to cooperate
2. Doesn't have anything of value
3. The Feds already have what he's willing to offer

(@KaraScannell is een journaliste van CNN)

Maar we zullen zien...ik kan me niet voorstellen dat Cohen zomaar een flinke straf op zich neemt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:28:49 #181
-1 #ANONIEM
pi_181355153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:25 schreef Mike het volgende:

[..]

Ze bedoelen daarmee dat Cohen niet samenwerkt met justitie tegen Trump.

Per @KaraScannell, Cohen isn't flipping, he's just agreeing to plea guilty.

I assume that means one of three things is true

1. He doesn't want to cooperate
2. Doesn't have anything of value
3. The Feds already have what he's willing to offer

(@KaraScannell is een journaliste van CNN)
NYT report weer dat het gaat om de betalingen aan vrouwen die Cohen heeft gedaan voor Trump. Ik denk dat we het even af moeten wachten. Het is chaos bij de journalisten vandaag.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:28:53 #182
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181355157
Nu volgens de New York Times:

Trump’s Former Fixer, Michael Cohen, Reaches a Plea Agreement Over Payments to Women
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:30:20 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181355196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:28 schreef Mike het volgende:
Nu volgens de New York Times:

Trump’s Former Fixer, Michael Cohen, Reaches a Plea Agreement Over Payments to Women
Trump meltdown in 5....4.....3.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:41:59 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181355490
En een andere advocaat, ene Avenatti, zegt het volgende.....

https://twitter.com/Micha(...)972693351051266?s=19

The developments of today will permit us to have the stay lifted in the civil case & should also permit us to proceed with an expedited deposition of Trump under oath about what he knew, when he knew it, and what he did about it. We will disclose it all to the public.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:44:46 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181355556
CNN:
Cohen is expected to plead guilty to multiple counts of campaign finance violation, tax fraud and bank fraud, per @ShimonPro.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:52:45 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181355770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef Szura het volgende:
campaign finance violation
Eens kijken hoe ze dit richting de Clinton campagne spinnen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:53:37 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181355800
Mja eerst maar eens zien wat er nou allemaal klopt. Het is nu al chaos :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:55:49 #188
266145 Klaphark
pi_181355892
Geen medewerking dus vooralsnog.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:59:56 #189
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181356019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef Klaphark het volgende:
Geen medewerking dus vooralsnog.
Voor wat betreft het Rusland-onderzoek is te lezen bij de Washington Post:

quote:
However, special-counsel investigators have indicated to federal law enforcement officials that the office does not require Cohen’s cooperation for its probe, according to two people familiar with their work.

https://www.washingtonpos(...)e89036c78_story.html
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:03:42 #190
323401 Kijkertje
met filter
pi_181356158
SethAbramson twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 20:56:37 In June '16, Felix Sater wrote Michael Cohen and said if Cohen accepted an invitation to Moscow for before the GOP convention, he'd meet Putin. Cohen declined—then went to Italy for a "vacation" where his alibi on where he went has fallen apart. The dossier wasn't wrong on Cohen. reageer retweet
SethAbramson twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 20:57:40 2/ The Trump team always discussed meeting Russians in "neutral" cities rather than Moscow or D.C.; they'd already used Italy for that purpose with Papadopoulos in March 2016. So the chances Cohen didn't meet with any Russians in Italy (or Prague) just before the RNC is very low. reageer retweet
SethAbramson twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 20:58:56 3/ My point—most don't know the whole story on Cohen. I've been researching it and it's much worse than people think. Do not believe any news report implying that Cohen is useful to Mueller only on campaign finance violations. Mueller wants Cohen on the Russia collusion question. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:27:47 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181357094
35$ voor een jaargang tweets.

https://twitter.com/wpjenna/status/1031951692387045377?s=19


Tweets van Trump dan wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:43:58 #192
-1 #ANONIEM
pi_181357756
Evan_Rosenfeld twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 21:31:41 BREAKING: Fox News’ @johnrobertsFox, citing sources, reports Michael Cohen’s guilty plea includes 3-5 years in jail reageer retweet
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:44:40 #193
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181357783
Taxis, Taxes & Trump

Het heeft wel iets.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:47:02 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181357869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:27 schreef Ulx het volgende:
35$ voor een jaargang tweets.

https://twitter.com/wpjenna/status/1031951692387045377?s=19

Tweets van Trump dan wel.
Dit is ook wel zieke merchandise:

&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:49:01 #195
448802 FlipjeHolland
pi_181357951
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is ook wel zieke merchandise:

[ afbeelding ]
Allemaal gemaakt in China (door uitgebuite, onderbetaalde Chinezen) uiteraard.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:50:30 #196
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_181358001
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is ook wel zieke merchandise:

[ afbeelding ]
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:07:18 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_181358601
Een plea deal EN Avenatti die public kan gaan.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:07:58 #198
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181358618
Bijkomend genot: Trump heeft vanavond een rally, die zal vast heel coherent en eloquent zijn, hij gaat vast niet off-script. ahum.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:09:47 #199
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181358673
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is ook wel zieke merchandise:

[ afbeelding ]
Smaakvol, hoor.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:10:52 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181358714
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is ook wel zieke merchandise:

[ afbeelding ]
:{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:11:21 #201
-1 #ANONIEM
pi_181358728
Goed, Cohen zit inmiddels in de rechtszaal. Ondertussen is de jury bij Manafort nog altijd in beraad. Normaal stoppen ze rond 5 PM, dus over ongeveer een uur, maar alles kan gebeuren.

Er is zojuist weer een briefje vanuit de jury naar de rechter gegaan. Dat kan betekenen dat ze klaar zijn, maar kan ook weer een vraag om een verheldering zijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 22:12:26 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:12:26 #202
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181358760
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit is ook wel zieke merchandise:

[ afbeelding ]
Ik vind die button met "Trump deplorables 2020" eigenlijk wel grappig :@
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:14:38 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181358815
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vind die button met "Trump deplorables 2020" eigenlijk wel grappig :@
Het gaat om het T-shirt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:17:17 #204
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181358923
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het gaat om het T-shirt.
Echt?
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:22:52 #205
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359158
Jury in de rechtszaal!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:23:18 #206
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181359182
MichaelCohen212 twitterde op zondag 20-12-2015 om 04:03:47 @HillaryClinton when you go to prison for defrauding America and perjury, your room and board will be free! reageer retweet
Er is altijd een toepasselijke, oude, tweet
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:25:36 #207
-1 #ANONIEM
pi_181359260
ShimonPro twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:24:24 Manafort jury has reached verdict on 8 counts, can't reach consensus on 10 counts reageer retweet
Tering, dat is best veel waarop ze geen besluit kunnen nemen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:25:58 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359271
Jury kon het niet eens worden op 10 van de 18 aanklachten.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:26:03 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359275
.@KenDilanianNBC just reported on @MSNBC that the Paul Manafort jury has reached a verdict on 8 of the 18 counts.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:28:07 #210
266145 Klaphark
pi_181359387
Dat is een zware tegenvaller lijkt me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:31:34 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181359524
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:28 schreef Klaphark het volgende:
Dat is een zware tegenvaller lijkt me.
Risico van een rushjobrechter. Er komt nog een proces en bij een mistrial op 10 aanklachten doen het wel over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:31:46 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359531
.@KenDilanianNBC just reported that the judge is now going to poll the jurors individually to determine whether they think they can come to an agreement today on the counts that they are deadlocked on. If they don't think they can, he's going to send them home.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:33:52 #213
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359633
Komt er dan wel een uitspraak over de 8 dingen waar ze het wel over eens waren?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:34:44 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359669
@Reuters
BREAKING: Judge declares mistrial on 10 counts in Manafort trial

MORE: Verdicts expected on eight more charges in Manafort trial

BREAKING: Former Trump campaign chairman Manafort found guilty of tax fraud
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:37:00 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359743
OMG Omarosa komt ook nog:

@HardballChris
Omarosa says she has video tapes. She's going to bring one to #Hardball tonight at 7.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:37:40 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359760
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:38:42 #217
-1 #ANONIEM
pi_181359792
8x schuldig lees ik nu.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:41:36 #218
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
8x schuldig lees ik nu.
5/5 tax fraud
2/9 bank fraud

En de laatste?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:41:49 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359878
Paul Manafort has been found guilty on 8 felony counts:

• 5 counts of tax fraud
• 1 count of failing to file a foreign bak account
• 2 counts of bank fraud

(The judge declared a mistrial on the other 10 counts.)

https://mobile.twitter.co(...)/1032004648935284736
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:42:45 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181359902
Nu dus de vraag hoe verdeeld de jury was bij die andere 10
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:43:33 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181359932
Het is best surreeel eigenlijk... of naja... dat is het al de hele tijd... maar toch...

President Trump’s campaign chairman, national security adviser and personal lawyer are now all convicted or admitted felons

https://mobile.twitter.co(...)/1032004778484789249
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:45:48 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360091
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is best surreeel eigenlijk... of naja... dat is het al de hele tijd... maar toch...

President Trump’s campaign chairman, national security adviser and personal lawyer are now all convicted or admitted felons

https://mobile.twitter.co(...)/1032004778484789249
Only the best people!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:48:16 #223
323401 Kijkertje
met filter
pi_181360197
Kan er ook nog wel bij :P

HardballChris twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:26:17 Omarosa says she has video tapes. She's going to bring one to #Hardball tonight at 7. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:48:48 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181360227
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:45 schreef Szura het volgende:

[..]

Only the best people!
Drain the swamp _O- :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:49:23 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181360245
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:48 schreef Kijkertje het volgende:
Kan er ook nog wel bij :P

HardballChris twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:26:17 Omarosa says she has video tapes. She's going to bring one to #Hardball tonight at 7. reageer retweet
Post 215 ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:49:24 #226
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_181360247
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:48 schreef Kijkertje het volgende:
Kan er ook nog wel bij :P

HardballChris twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:26:17 Omarosa says she has video tapes. She's going to bring one to #Hardball tonight at 7. reageer retweet
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:49:27 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360249
@justinsink
hooboy

*COHEN SAYS HE VIOLATED CAMPAIGN LAW AT DIRECTION OF CANDIDATE

*COHEN SAYS HE ACTED FOR PURPOSE OF INFLUENCING ELECTION

*COHEN: VIOLATED CAMPAIGN LAW AT DIRECTION OF UNNAMED CANDIDATE
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:52:34 #228
-1 #ANONIEM
pi_181360351
PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:29:10 Counts 1-5. Tax evasion 2012-2016Count 6 false statement to financial institution Feb 2015-April 2016Count 7 willful cause of unlawful corporate contribution June 2016-Oct. 2016Count 8 excessive campaign contribution on Oct. 27, 2016 reageer retweet
Dit is voor Cohen.

PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:45:54 Cohen admits to working “at direction of the candidate” Trump and national enquirer to silence Karen McDougal. He also admits to Stormy Daniels payment that he made “with and at direction of the same candidate.” reageer retweet
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:54:52 #229
-1 #ANONIEM
pi_181360442
En het is nog niet eens vrijdag.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:54:54 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360443
@JDiamond1
Sarah Sanders declines to comment on Manafort & Cohen: “I don’t have anything for you on that,” she said.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:55:40 #231
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181360486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:29:10 Counts 1-5. Tax evasion 2012-2016Count 6 false statement to financial institution Feb 2015-April 2016Count 7 willful cause of unlawful corporate contribution June 2016-Oct. 2016Count 8 excessive campaign contribution on Oct. 27, 2016 reageer retweet
Dit is voor Cohen.

PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:45:54 Cohen admits to working “at direction of the candidate” Trump and national enquirer to silence Karen McDougal. He also admits to Stormy Daniels payment that he made “with and at direction of the same candidate.” reageer retweet
Wel aardig van hem dat hij dat met naam zo even zegt in een rechtbank.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:56:16 #232
-1 #ANONIEM
pi_181360509
We moeten eigenlijk een twitterbingokaart maken voor als Trump zo online gaat.

Mijn geld staat op
- totally unfair
- lying Michael
- witch hunt
- rigged collusion
- angry democrats

en een paar spelfouten.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:57:25 #233
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181360547
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
We moeten eigenlijk een twitterbingokaart maken voor als Trump zo online gaat.

Mijn geld staat op
- totally unfair
- lying Michael
- witch hunt
- rigged collusion
- angry democrats

en een paar spelfouten.
Ook nog iets over die Pakistaan. D66-rechter. Counsel verkeerd spellen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:58:27 #234
-1 #ANONIEM
pi_181360587
Cohen zitting is voorbij. 23 December krijgt hij z'n straf te horen. Wat is dat laat?

Hij heeft overigens inderdaad niet meegewerkt voor z'n plea, maar is alleen akkoord gegaan met een guilty plea, om onder een hogere straf uit te komen. Dat wordt brommen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 22:58:49 #235
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360592
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:00:00 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Cohen zitting is voorbij. 23 December krijgt hij z'n straf te horen. Wat is dat laat?

Hij heeft overigens inderdaad niet meegewerkt voor z'n plea, maar is alleen akkoord gegaan met een guilty plea, om onder een hogere straf uit te komen. Dat wordt brommen.
12 december toch?

Wel mooi Trump ‘genoemd’ _O_.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:01:05 #237
-1 #ANONIEM
pi_181360635
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:00 schreef Szura het volgende:

[..]

12 december toch?

Wel mooi Trump ‘genoemd’ _O_.
Oh inderdaad, m'n vingers lagen verkeerd blijkbaar :P
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:01:32 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181360648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:29:10 Counts 1-5. Tax evasion 2012-2016Count 6 false statement to financial institution Feb 2015-April 2016Count 7 willful cause of unlawful corporate contribution June 2016-Oct. 2016Count 8 excessive campaign contribution on Oct. 27, 2016 reageer retweet
Dit is voor Cohen.

PPVSRB twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:45:54 Cohen admits to working “at direction of the candidate” Trump and national enquirer to silence Karen McDougal. He also admits to Stormy Daniels payment that he made “with and at direction of the same candidate.” reageer retweet
Ka-boem!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:03:37 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181360711
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Quote om afbeelding te kunnen zien

Edit: die was ook al langs gekonen :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:04:13 #240
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181360729
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Quote om afbeelding te kunnen zien
Dat heb ik ook al tijden. Geen idee hoe dat komt.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:05:08 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181360759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:04 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al tijden. Geen idee hoe dat komt.
Idem (geen idee hoe dat komt). Op mijn telefoon althans.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:05:37 #242
371563 Nintex
pi_181360773
Trump heeft straks een rally. _O_
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:06:55 #243
465144 westwoodblvd
pi_181360821
I hire the best people, folks. Alleen eindigen ze wel allemaal in de nor. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:10:20 #244
465144 westwoodblvd
pi_181360921
Ten aanzien van de 10 aanklachten tegen Manafort waar men geen consensus over kon bereiken, als ik het goed begrijp houdt dit in dat het proces voor deze aanklachten opnieuw gedaan wordt?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:11:58 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181360959
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Ten aanzien van de 10 aanklachten tegen Manafort waar men geen consensus over kon bereiken, als ik het goed begrijp houdt dit in dat het proces voor deze aanklachten opnieuw gedaan wordt?
Reuters:

MORE: Judge in Manafort trial has not set a sentencing date, has given prosecutors until Aug. 29 to decide whether to retry Manafort on deadlocked charges
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:12:29 #246
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181360965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:04 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al tijden. Geen idee hoe dat komt.
Adblocker?
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:12:56 #247
465144 westwoodblvd
pi_181360974
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Dat is vandaag wel gebleken. Thank God voor onafhankelijke rechtspraak.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:13:28 #248
-1 #ANONIEM
pi_181360986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Ten aanzien van de 10 aanklachten tegen Manafort waar men geen consensus over kon bereiken, als ik het goed begrijp houdt dit in dat het proces voor deze aanklachten opnieuw gedaan wordt?
Ligt aan een aantal dingen
Team Mueller kan besluiten dat het de moeite niet waard is, bijvoorbeeld als de straffen voor de overige aanklachten zo hoog zijn dat het geen nut heeft
De rechter kan volgens mij ook besluiten er een punt achter te zetten, maar dat heeft Ellis niet gedaan.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:16:36 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_181361069
Carrasquillo twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:57:22 .@JeffreyToobin on CNN says not even during Watergate did an admitted felon say the sitting president of the United States was his co-conspirator. reageer retweet
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:16:37 #250
465144 westwoodblvd
pi_181361070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ligt aan een aantal dingen
Team Mueller kan besluiten dat het de moeite niet waard is, bijvoorbeeld als de straffen voor de overige aanklachten zo hoog zijn dat het geen nut heeft
De rechter kan volgens mij ook besluiten er een punt achter te zetten, maar dat heeft Ellis niet gedaan.
Manafort weet nu dat hij de rest van zijn leven de cel in gaat als hij niets doet. Volgens zijn advocaat "overweegt hij al zijn opties". Zou hij nog kunnen besluiten om een deal te sluiten met Mueller, in ruil voor bijvoorbeeld een aanwijzing van Mueller hem niet de rest van zijn leven de cel in te gooien en/of geen verdere vervolging voor de 10 overige klachten? Of is het nu hij schuldig is bevonden daar te laat voor?

Wie had kunnen weten dat je zo veel van strafrecht moet weten om anno 2018 Amerikaanse politiek een beetje fatsoenlijk te volgen. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:18:12 #251
465144 westwoodblvd
pi_181361117
Wel grappig dat al die Trump amigos nu omvallen omdat ze zo hebberig waren dat ze zelfs het belachelijk lage belastingtarief voor mensen van hun stand niet wilden betalen. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:18:17 #252
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181361120
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:16 schreef speknek het volgende:
Carrasquillo twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 22:57:22 .@JeffreyToobin on CNN says not even during Watergate did an admitted felon say the sitting president of the United States was his co-conspirator. reageer retweet
Mja, in elke normale democratie zou dat einde politieke carrière (moeten) zijn. Toch zie ik de GOP hier nog niet direct iets mee doen.
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:18:59 #253
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361134
Wie zal Trump de tv op sturen om een lulverhaal te houden over dat het niks met hem te maken heeft? Conway? Seniele Rudy?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:19:37 #254
-1 #ANONIEM
pi_181361160
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:16 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Manafort weet nu dat hij de rest van zijn leven de cel in gaat als hij niets doet. Volgens zijn advocaat "overweegt hij al zijn opties". Zou hij nog kunnen besluiten om een deal te sluiten met Mueller, in ruil voor bijvoorbeeld een aanwijzing van Mueller hem niet de rest van zijn leven de cel in te gooien en/of geen verdere vervolging voor de 10 overige klachten? Of is het nu hij schuldig is bevonden daar te laat voor?

Wie had kunnen weten dat je zo veel van strafrecht moet weten om anno 2018 Amerikaanse politiek een beetje fatsoenlijk te volgen. :')
Het is ook niet mijn area of expertise, maar je leert wat, met het rondlezen :'). Als ik het goed begrijp, kan er nog altijd een plea plaatsvinden voor strafvermindering. Niet vergeten dat er in september nog een rechtszaak is voor Manafort, dit keer voor de aanklachten rondom zijn werk in/met Rusland/Oekraïne.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:19:37 #255
465144 westwoodblvd
pi_181361161
Toch wel even bedankje voor Avenatti die de hele Cohen sneeuwbal aan het rollen heeft gekregen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:20:02 #256
-1 #ANONIEM
pi_181361172
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2018 22:57 schreef Nibb-it het volgende:
Ook nog iets over die Pakistaan. D66-rechter. Counsel verkeerd spellen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:20:22 #257
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181361184
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Adblocker?
Dank voor de suggestie, maar nee, die staat uit op de foks. Het zou nog Privacy badger kunnen zijn. Ik ga wel even meubelen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:20:50 #258
465144 westwoodblvd
pi_181361195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn area of expertise, maar je leert wat, met het rondlezen :'). Als ik het goed begrijp, kan er nog altijd een plea plaatsvinden voor strafvermindering. Niet vergeten dat er in september nog een rechtszaak is voor Manafort, dit keer voor de aanklachten rondom zijn werk in/met Rusland/Oekraïne.
Met heel veel geluk kan Manafort dus nog de laatste jaren van zijn leven met een enkelband om ergens in een doorzonwoning slijten, maar dan moet hij wel gaan praten.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:21:17 #259
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Toch wel even bedankje voor Avenatti die de hele Cohen sneeuwbal aan het rollen heeft gekregen.
En de WSJ
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:24:04 #260
323401 Kijkertje
met filter
pi_181361264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:12 schreef westwoodblvd het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Dat is vandaag wel gebleken. Thank God voor onafhankelijke rechtspraak.
Wel ironisch dat Trump's eigen ego hem in deze positie heeft gebracht. Zijn hele leven kwam hij weg met zijn maffiose praktijken omdat hij veel geld had en alles in de doofpot werd gestopt. Nu komt alles boven water omdat hij President is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:26:44 #261
465144 westwoodblvd
pi_181361321
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wel ironisch dat Trump's eigen ego hem in deze positie heeft gebracht. Zijn hele leven kwam hij weg met zijn maffiose praktijken omdat hij veel geld had en alles in de doofpot werd gestopt. Nu komt alles boven water omdat hij President is.
Alles wat Manafort en Cohen hadden moeten doen is ervoor zorgen dat Trump niet gekozen zou worden. Dan was waarschijnlijk niets van dit boven tafel gekomen. Nu snap ik waarom het feestje van Trump na de verkiezing naar verluidt zo bedrukt was. Een zaal vol corrupte bobo's en een Pyrrhus overwinning. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:26:51 #262
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181361324
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wel ironisch dat Trump's eigen ego hem in deze positie heeft gebracht. Zijn hele leven kwam hij weg met zijn maffiose praktijken omdat hij veel geld had en alles in de doofpot werd gestopt. Nu komt alles boven water omdat hij President is.
Nou ja, hij komt er nog steeds mee weg voor wat het waard is...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:26:54 #263
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_181361326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Wel grappig dat al die Trump amigos nu omvallen omdat ze zo hebberig waren dat ze zelfs het belachelijk lage belastingtarief voor mensen van hun stand niet wilden betalen. :')
Echt he? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:27:18 #264
465144 westwoodblvd
pi_181361341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn area of expertise, maar je leert wat, met het rondlezen :'). Als ik het goed begrijp, kan er nog altijd een plea plaatsvinden voor strafvermindering. Niet vergeten dat er in september nog een rechtszaak is voor Manafort, dit keer voor de aanklachten rondom zijn werk in/met Rusland/Oekraïne.
Van Twitter:

Federal Rule of Criminal Procedure 35(b)(1): “Upon the government’s motion made within one year of sentencing, the court may reduce a sentence if the defendant, after sentencing, provided substantial assistance in investigating or prosecuting another person.”
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:27:20 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361343
Oh Giuliani is niet in de VS momenteel _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:28:44 #266
371563 Nintex
pi_181361384
Alle liberalen en progressieven krijgen dan eindelijk waar ze zo op gehoopt hadden

PRESIDENT MIKE PENCE


Hoewel Reagan door de Iran-Contra affaire heen worstelde. Clinton het Lowinski en Whitewater schandaal overleefde.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:29:12 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361395
WaPo-meneer:

@costareports
standby for news

:D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:31:16 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361432
@Acosta
Source close to WH says WH had hoped for favorable verdict in Manafort case as they had plans to attack the Mueller investigation in the event of mistrial or not guilty verdict. The plan was to attack the Mueller investigation if the Manafort case had gone their way, source said

@Acosta
As for Cohen.. the source said the WH was initially planning to push the argument that the Cohen case was about his taxi cab business dealings. Obviously that no longer works.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:31:25 #269
323401 Kijkertje
met filter
pi_181361439
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:26 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Alles wat Manafort en Cohen hadden moeten doen is ervoor zorgen dat Trump niet gekozen zou worden. Dan was waarschijnlijk niets van dit boven tafel gekomen. Nu snap ik waarom het feestje van Trump na de verkiezing naar verluidt zo bedrukt was. Een zaal vol corrupte bobo's en een Pyrrhus overwinning. :')
Er staat mij nog steeds een beeld bij van Trump op het moment dat hij hoorde dat hij de verkiezing gewonnen had. Andere mensen juichten, hijzelf stond er (in mijn ogen) emotieloos bij. Ik denk echt dat hij niet heeft willen winnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:31:28 #270
56724 Wombcat
rent wiel
pi_181361441
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, hij komt er nog steeds mee weg voor wat het waard is...
Voor herverkiezing zijn dit soort dingen niet echt positief (om het zacht uit te drukken).
in a crowd you lose humanity
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:32:23 #271
371563 Nintex
pi_181361456
Wel typisch Amerikaans.

Haliburton, Irak, miljoenen doden en een hele regio in de as: "No problemo"

Een pornoster omkopen: "AFZETTEN DIE MAN!"

Een betere samenvatting van het land is er eigenlijk niet. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:33:31 #272
66582 Monolith
geniaal
pi_181361467
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, hij komt er nog steeds mee weg voor wat het waard is...
Ach en een impeachment met hulp van Republikeinen zie ik ook niet gebeuren. Die partij is alweer decennia moreel failliet met een enkele uitzondering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:38:16 #273
862 Arcee
Look closer
pi_181361561
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 23:32:31 Just landed in West Virginia. Big crowd, looking forward to seeing everyone soon! #MAGA reageer retweet
Haha, niemand geeft een neuk man!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:39:40 #274
192592 SureD1
------------------------------
pi_181361587
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er staat mij nog steeds een beeld bij van Trump op het moment dat hij hoorde dat hij de verkiezing gewonnen had. Andere mensen juichten, hijzelf stond er (in mijn ogen) emotieloos bij. Ik denk echt dat hij niet heeft willen winnen.
Het beeld dat in Fire&Fury geschetst werd inderdaad, verliezen maar dichtbij genoeg komen om 4 (8) jaar te kunnen trappen en er munt uit te kunnen slaan, nu zit hij met een job die hij niet wil, waarbij er een reëele kans is dat hij de klus voortijdig mag beëindigen en zijn hele reputatie naar de kloten... inderdaad een phyrrus-overwinning...
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:40:02 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181361591
"Het heeft niks met Rusland te maken! Witch hunt! Disgrace!"

Dat zijn er al twee op de bingo die ik hier eerder zag.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:40:06 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361592
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:38 schreef Arcee het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 23:32:31 Just landed in West Virginia. Big crowd, looking forward to seeing everyone soon! #MAGA reageer retweet
Haha, niemand geeft een neuk man!
Hebben jullie dat ook regelmatig, dat zijn tweets niet in je timeline verschijnen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:40:12 #277
-1 #ANONIEM
pi_181361594
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:38 schreef Arcee het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 23:32:31 Just landed in West Virginia. Big crowd, looking forward to seeing everyone soon! #MAGA reageer retweet
Haha, niemand geeft een neuk man!
Ik denk dat er continu iemand naast hem loopt om er zeker van te zijn dat hij niets over de rechtszaken zegt. Gaat niet lukken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:40:22 #278
12053 Refragmental
pi_181361600
8 van de 18 aanklachten? Matig.
Maar hey, eindelijk iemand te pakken die met Trump verbonden was. Ookal ging het op geen enkele manier over iets trumpcampagne gerelateerd en gaat het vooral over zo'n 10 jaar oude zooi waarvan Rosenstein jaren terug had besloten er niks mee te doen... maar nu opeens wel.

Natuurlijk kan dan wel het aluhoedje op en kan er geroepen worden... "ja, maar nu gaat hij zingen!" Maar dat soort praat hoort uiteraard in BNW thuis.

Wel goed overigens dat het recht zegeviert. Nu alleen ook toepassen op iedereen ipv selectief en dan kan 80% van alle politici en aanhang daar de bak in *O*
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:41:19 #279
-1 #ANONIEM
pi_181361621
Oh kijk, refragmental komt ons uitleggen hoe het niets met trump te maken heeft dat zo ongeveer z'n hele campagneleiding in de bak gaat zitten.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:41:41 #280
450064 archito
pi_181361631
Goede headline op Fox news wel. Mogelijke moordenaar van een vrouw is een illegale immigrant.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:42:45 #281
450064 archito
pi_181361644
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:40 schreef Refragmental het volgende:
8 van de 18 aanklachten? Matig.
Maar hey, eindelijk iemand te pakken die met Trump verbonden was. Ookal ging het op geen enkele manier over iets trumpcampagne gerelateerd en gaat het vooral over zo'n 10 jaar oude zooi waarvan Rosenstein jaren terug had besloten er niks mee te doen... maar nu opeens wel.

Natuurlijk kan dan wel het aluhoedje op en kan er geroepen worden... "ja, maar nu gaat hij zingen!" Maar dat soort praat hoort uiteraard in BNW thuis.

Wel goed overigens dat het recht zegeviert. Nu alleen ook toepassen op iedereen ipv selectief en dan kan 80% van alle politici en aanhang daar de bak in *O*
Ben je misbruik van campagnegeld door Cohen met medeweten van Trump voor het gemak maar even vergeten? Zwijggeld betalen aan een pornoster, dat zal zijn conservatieve achterban leuk vinden.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:42:54 #282
12053 Refragmental
pi_181361650
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kijk, refragmental komt ons uitleggen hoe het niets met trump te maken heeft dat zo ongeveer z'n hele campagneleiding in de bak gaat zitten.
Welk van de aanklachten heeft ook maar iets met Trump en zijn campagne te maken?
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:43:19 #283
371563 Nintex
pi_181361655
tparti twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 23:24:44 Source close to the White House says what a lot of people are thinking, with Trump on his way to W. Va.: "What if he pardons Manafort live on television? This is crisis PR firms worst nightmare.." reageer retweet
_O_

Een pardon voor Manafort.

Jullie zullen harder moeten vechten voor President Mike Pence jongens. :Y
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:43:23 #284
65902 Zwoerd
pi_181361657
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welk van de aanklachten heeft ook maar iets met Trump en zijn campagne te maken?
Cohen was vandaag ook nog he.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:43:37 #285
12053 Refragmental
pi_181361667
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef archito het volgende:

[..]

Ben je misbruik van campagnegeld door Cohen met medeweten van Trump voor het gemak maar even vergeten?
Is dat 1 van de aanklachten?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:44:02 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181361674
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welk van de aanklachten heeft ook maar iets met Trump en zijn campagne te maken?
Het meer interessante lijkt me dan ook dat Cohen Trump min of meer genoemd heeft als samenzweerder (want samen de wet overtreden) en dus iemand die in aanloop naar de verkiezingen de wet heeft overtreden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:44:06 #287
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361677
Post-nieuws:

quote:
Trump adviser Larry Kudlow hosted publisher of white nationalists at his home

The publisher of a website that serves as a platform for white nationalism was a guest last weekend at the home of President Trump’s top economic adviser, Larry Kudlow.

Peter Brimelow attended the gathering, a birthday bash for Kudlow, one day after a White House speechwriter was dismissed in the wake of revelations that he had spoken alongside Brimelow on a 2016 panel.

Brimelow, 70, was once a well-connected figure in mainstream conservative circles, writing for Dow Jones and National Review. But over the past two decades, he has become a zealous promoter of white-identity politics on Vdare.com, the anti-immigration website that he founded in 1999.

While Brimelow has long personally rejected the label of “white nationalist,” he acknowledged to the Harvard Crimson in 2016 that his website does “certainly publish a few writers I would regard as ‘white nationalist’ in that they stand up for whites just as Zionists, black nationalists do for Jews, blacks, etc.”

Kudlow said Tuesday that Brimelow was an invited guest to his birthday party at his Connecticut home and has been someone he has known “forever,” going back to their work in financial journalism. Kudlow expressed regret when he was described details of Brimelow’s promotion of white nationalists on Vdare.com.

“If I had known this, we would never have invited him,” Kudlow said. “I’m disappointed and saddened to hear about it.”

Kudlow said that Brimelow’s views on immigration and race are “a side of Peter that I don’t know, and I totally, utterly disagree with that point of view and have my whole life. I’m a civil rights Republican.”

Kudlow said Brimelow, who also lives in Connecticut, has been “coming to my dinner parties for years,” but said “none of this other stuff has ever come up.”

A White House spokesperson was unavailable for comment.

Brimelow declined to be interviewed by phone. He did not immediately respond to questions that were emailed to him.

When asked how he would discuss this matter with Trump, Kudlow said, “Just the way I explained it now, hiding nothing.”

The White House’s brushes with Brimelow come as Republicans are facing challenges on race following Trump’s use of racially charged insults in recent weeks, such as calling his former top African American adviser a “dog,” which several GOP senators have criticized as inappropriate and offensive language.

Trump, who has made a hard-line approach to immigration a centerpiece of his politics, has struggled at times to finesse the way his base and elements of the far right have, at times, been linked.

And Trump’s handling of race-related moments in his presidency has been fraught with disagreements inside the White House about whether the president was responding with the right message and tone.

Last August, Trump declared that counterprotesters at a white supremacist rally in Charlottesville acted violently and should share the blame for the mayhem that left a woman dead and many injured.

“I think there’s blame on both sides. And I have no doubt about it,” Trump said, drawing widespread criticism.

Kudlow, 71, is a former CNBC host who previously worked in the Reagan administration as an economic and budget adviser. During the 2016 campaign, he was a confidant of then-candidate Trump on the economy and trade, and was named director of the National Economic Council in March.

Kudlow has been dealing with health issues this summer as he continues to work with Trump on trade and tax policy. In June, he suffered a heart attack and was hospitalized at Walter Reed National Military Medical Center.

Kudlow has known Brimelow for decades, with their careers in conservative commentary and networks overlapping.

“Mostly, he was a writer I knew for Forbes and other financial publications,” Kudlow said.

Kudlow’s public positions are far different than Brimelow’s. A former Democrat, Kudlow has been a vocal advocate for a path to legalization for undocumented workers and was an ally of the late New York congressman Jack Kemp, who called on Republicans to do more outreach to minority voters.

“The political tide among conservatives and Republicans may be turning in favor of immigration reform. As a longtime supporter of reform who believes that immigration is a pro-growth issue, I am delighted to see these developments,” Kudlow wrote in a 2014 column for CNBC.com.

Kudlow added that the GOP “must return to its big tent roots. It must follow the lead of Ronald Reagan and Jack Kemp. It must reach out to Latinos, African-Americans, young people and women. A conservative Catholic like myself can work inside the same tent as my Log Cabin Republican friends.”

Brimelow’s website is named in honor of Virginia Dare, the first English child born in what is now the United States. Dare has become a symbol for white nationalists who are alarmed by immigration.

The British-born Brimelow has written that Dare, who was white, remains a reminder of the “very specific cultural origins of America at a time when mass nontraditional immigration is threatening to swamp it.”

Vdare.com frequently publishes stories that are popular with the alt-right. The alt-right, short for alternative right, is a small, far-right movement that supports white identity or a whites-only state. Adherents of the alt-right have been known to espouse racist, anti-Semitic and sexist points of view.

Many alt-right followers are young white men who have found common cause online and who promote traditional gender roles. Coined by activist Richard Spencer in an effort to avoid being labeled racist or white supremacist, the phrase was intended as an umbrella term that would cover disparate points of view, but the focus on a whites-only state appears to be a core principle.

Several longtime associates of the president also attended the private party at Kudlow’s home in rural Redding, Conn., according to Politico, including political strategist Roger Stone and businessman Christopher Ruddy, both of whom have also known Kudlow for years. Politico reported that members of the media such as CNBC’s Michelle Caruso-Cabrera and Fox News anchor Brian Kilmeade, who is one of the president’s favorite personalities, attended as well.

As Kudlow’s party convened, former speechwriter Darren Beattie was still fuming over his exit from the West Wing, according to a person close to him.

Beattie, who holds a doctorate from Duke University and was one of the rare academic voices who rallied behind Trump’s presidential campaign two years ago, had strongly resisted the push for his resignation by White House officials late last week. He was subsequently fired Friday, according to three people familiar with the decision who spoke on the condition of anonymity because they were not authorized to speak publicly.

“In 2016 I attended the Mencken conference in question and delivered a stand-alone, academic talk titled ‘The Intelligentsia and the Right.’ I said nothing objectionable and stand by my remarks completely. It was the honor of my life to serve in the Trump Administration. I love President Trump, who is a fearless American hero, and continue to support him one hundred percent. I have no further comment,” Beattie said Sunday in a statement.

Kudlow said Tuesday that he was not aware of Beattie’s dismissal over the weekend or the reasons behind it. Beattie’s departure was sparked by an inquiry by CNN’s investigative unit about his appearance at a 2016 panel discussion where he and Brimelow spoke, the people said. That event, the H.L. Mencken Club conference in Maryland, has been attended in the past by alt-right leaders such as Spencer, according to the Southern Poverty Law Center, which tracks extremist groups.

Beattie, on Tuesday, published what he says are his remarks from that panel. The conservative website that posted his speech said it had “been edited only slightly to correct a few typographical errors.” The Washington Post has not independently verified what Beattie said on the panel.

Brimelow has defended Beattie.

“Disgraceful that the Trump White House would fire Darren Beattie just for speaking at the same conference as me, even apart from fact I’m not a ‘white nationalist’,” Brimelow tweeted Sunday.

Brimelow’s Vdare.com then tweeted minutes later that it “will publish anyone critical of immigration disaster, but that certainly does include people who think whites have rights, because they do . . . for now.”
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:44:07 #288
371563 Nintex
pi_181361678
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat 1 van de aanklachten?
Cohen heeft gezegd dat hij in opdracht van Trump met campagnegeld die pornosterren afgekocht heeft. Onder ede in de rechtszaal.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:44:43 #289
12053 Refragmental
pi_181361690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Cohen was vandaag ook nog he.
Prima. Ik heb het nu over de manafort zaak.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:45:21 #290
12053 Refragmental
pi_181361699
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Cohen heeft gezegd dat hij in opdracht van Trump met campagnegeld die pornosterren afgekocht heeft. Onder ede in de rechtszaal.
Leuk, maar nogmaals, heeft niks met de manafort zaak te maken.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:46:36 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_181361724
Wat voor video's zegt die Manigault te hebben eigenlijk? Dat hele verhaal heb ik nauwelijks gevolgd maar nu ben ik wel nieuwsgierig :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:46:55 #292
-1 #ANONIEM
pi_181361730
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welk van de aanklachten heeft ook maar iets met Trump en zijn campagne te maken?
De aanklachten van Manafort van vandaag hadden inderdaad niets met Trump te maken. De vraag is wat er in september duidelijk gaat worden, wanneer we met zijn allen gaan kijken naar hoe de jury zich buicht over of Manafort als tussenpersoon heeft gewerkt tussen de campagne en Rusland. Dat weet je zelf ook best.

Net als dat je subtiel negeert dat Cohen zojuist onder eed heeft bevestigd fraude te plegen in opdracht van Trump. Je weet ook best dat het niet heel normaal is dat zo veel hoge campagneleden in de problemen zitten. Je komt hier regelmatig huilen over de man van de assistent van Clinton die blijkbaar fout is, maar als Trumps advocaat, campagneleider, national security adviseur en anderen schuldig blijken en de bak in moeten heeft dat niets met Trump van doen? Laat me niet lachen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:47:56 #293
450064 archito
pi_181361747
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Leuk, maar nogmaals, heeft niks met de manafort zaak te maken.
Nee, maar jij loopt te jankeballen dat ze ‘eindelijk iemand te pakken hebben die verbonden is met Trump’.

Terwijl je voor het gemak Cohen, Papadopulos en Flynn vergeet.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:49:02 #294
371563 Nintex
pi_181361765
TRUMP onderweg naar de rally met een pardon voor Manafort in zijn ene binnenzak en de nuclear launch codes in zijn andere? _O_ _O-
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:49:26 #295
65902 Zwoerd
pi_181361772
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:47 schreef archito het volgende:

[..]

Nee, maar jij loopt te jankeballen dat ze ‘eindelijk iemand te pakken hebben die verbonden is met Trump’.

Terwijl je voor het gemak Cohen, Papadopulos en Flynn vergeet.
Laat hem ook maar, hij is eigenlijk al sinds 'Pizzagate' af.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:49:36 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181361775
Eerste quote Trump:
quote:
"I feel very badly for Paul Manafort. It has nothing to do with me. Nothing to do with Russia collusion”
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:49:42 #297
-1 #ANONIEM
pi_181361777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor video's zegt die Manigault te hebben eigenlijk? Dat hele verhaal heb ik nauwelijks gevolgd maar nu ben ik wel nieuwsgierig :@
Onbekend. Ze zegt er vanavond één uit te gaan zenden in het programma waar ze te gast is. Moet ff opzoeken welke en hoelaat.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:50:02 #298
465144 westwoodblvd
pi_181361784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:28 schreef Nintex het volgende:
Alle liberalen en progressieven krijgen dan eindelijk waar ze zo op gehoopt hadden

PRESIDENT MIKE PENCE
[ afbeelding ]

Hoewel Reagan door de Iran-Contra affaire heen worstelde. Clinton het Lowinski en Whitewater schandaal overleefde.
Altijd als jij dit plaatje post weet ik dat de shit aardig hard the fan aan het raken is in het Witte Huis. :')
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:51:11 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_181361814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:32 schreef Nintex het volgende:
Wel typisch Amerikaans.

Haliburton, Irak, miljoenen doden en een hele regio in de as: "No problemo"

Een pornoster omkopen: "AFZETTEN DIE MAN!"

Een betere samenvatting van het land is er eigenlijk niet. :')
Je doet net alsof die zo anders zijn.
Er zijn twee pijlers van de Amerikaanse export. Het militair industrieel complex en porno.
Die twee ga je niet tegenwerken.
Trump hangt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:51:29 #300
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181361819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Onbekend. Ze zegt er vanavond één uit te gaan zenden in het programma waar ze te gast is. Moet ff opzoeken welke en hoelaat.
Als het bij Hardball is, dan vanaf 01.00.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:52:21 #301
12053 Refragmental
pi_181361833
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De aanklachten van Manafort van vandaag hadden inderdaad niets met Trump te maken. De vraag is wat er in september duidelijk gaat worden, wanneer we met zijn allen gaan kijken naar hoe de jury zich buicht over of Manafort als tussenpersoon heeft gewerkt tussen de campagne en Rusland. Dat weet je zelf ook best.

Net als dat je subtiel negeert dat Cohen zojuist onder eed heeft bevestigd fraude te plegen in opdracht van Trump. Je weet ook best dat het niet heel normaal is dat zo veel hoge campagneleden in de problemen zitten. Je komt hier regelmatig huilen over de man van de assistent van Clinton die blijkbaar fout is, maar als Trumps advocaat, campagneleider, national security adviseur en anderen schuldig blijken en de bak in moeten heeft dat niets met Trump van doen? Laat me niet lachen.
Volgens mij heeft Cohen Trump niet bij naam genoemd. Toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')